» »

Nakup avta (dizla)

Nakup avta (dizla)

strani: « 1 2 3 4

TOP ::

Pozdravljeni, namen imam kupiti Turbodizla,ker imam službo nekoliko dlje in bi mi prav prišel.Sedaj me zanima kaj mi svetujete,gledal sem mal PEUGEOT 307 HDI ali pa FORD FOCUS tdi kateri motorji so bolši.Vsem se zahvaljujem za vaše nasvete.HVALA

blackmack ::

Mogoče kaki VW Golf BlueMotion. Odlični najbolj varčni motorji.

Vantage ::

Opel Astra GTC 1.7 CDTI

OChack ::

mam pežjoa 206 hdi, super mašina varčna poraba pod 5l, sam ostalo je pa tko no kokr maš srečo
Int€l inside, IDIOT Outside

dzinks63 ::

Keyser Soze ::

1.9 TDI od Volkswagna?

Če se ti uspe dokopati do kakšnega rabljenega golfa ali audija z manj kot 100Kkm si zmagal. Moje izkušnje in pričevanja kolegov mehanikov.

Drugi niso slabi, samo en mora biti najboljši.:)
OM, F, G!

perci ::

1,9 jtd od alfa/fiat/lancia grupe je super dizelček.

Keyser Soze ::

1,9 jtd od alfa/fiat/lancia grupe je super dizelček.


Jaz sem pa ravno obratno slišal.:D Pol se pa pejt...

Sam sem ravno tako v stadiju nakupa enga varnčnega in poceni dizla (bencinar me ubija) - že par mesecev. Tako da, če ima kdo kakšno A3 z najmočnejšim 1.9 tdijem manj kot 120kkm in 6 prestavami naj mi sporoči.
OM, F, G!

perci ::

Jaz sem pa ravno obratno slišal.:D Pol se pa pejt...
Sej to je tist. Vsak je za vsako mašino slišal eno ali drugo. Jst konkretno sem velik graje slišal ravno na račun tvoje mašine.>:D

jype ::

Majhni avtomobili so načeloma varčnejši (sicer bi tudi jaz kupil večjega).

Dodaten bonus je še ta, da je nakupna cena nižja.

V nekaterih primerih (imeti moraš garažo, profili vožnje izrazito prilagojeni enemu ali drugemu vozilu) se celo splača imeti dva avtomobila - velikega varčnega in malega, še bolj varčnega.

Več kot 100KM na tono je povsem nepotrebno s stališča varnosti in varčnosti, zato se za tak luksuz precej več tudi plača.

Keyser Soze ::

Menda ne...

Kaj pa? Kr povej, če veš natančno kaj. Da vem na kaj bit pozoren, ko bom šel gledat avto. Qrc, ko je moja sestra pred par leti kupila rabljeno trojko je dobila fenomenalen avto. Če ne štejem enega zlomljenega nosilca za šipe. -> Dobil rezervo(dva komada) na odpadu zastonj.

Moj kolega, ki mi že skoz servisira avto in še celi okolici vozi golfa z isto mašino in ga ne zamenja za nič drugega. Drugi kolega pa pasata. Pa ga tud ne zamenja. Je pa tako, da nikol ne veš kaj točno dobiš.

PAr dni nazaj sem šel gledat enga oranžnega audija v Lj. Lep avto, mal kilometrov, redno servisiran, se lepo pelje, nič ne poka, nič ne škripa. NA pogled nič ličan. Skratka tip, top. Pa še cena dokaj ugodna.

Le eno napako je imel. Pa ne vem a je bila lepotna ali ne. In ga zato nisem vzel. Namreč, pri vetrobranskem steklu na vrhu, kjer pride malenkost čez rob šipe guma, je bila le ta totalno preperela in na levi strani spredaj je malenkost (5mm) štrlela stran letvica, ki pride nameščena v kanalu za strešne sani. Nimam pojma zakaj, ne kako. Samo sem malo posumil na kakšen karambol. Ampak je tip zatrjeval da to ni to. Poleg tega se mi zdi, da so bili vijaki pokrova motorja malo šraufani še naknadno. Ne vem no... Lahko da ni bilo nič in je bil avto res tip-top. Al pa bi čez čas padel na pol.
OM, F, G!

perci ::

Kaj pa? Kr povej, če veš natančno kaj.
Niti ne vem točno, kolega je imel golfa, pa so bili eni problemi pri določenih obratih. Nek čudn zvok je imel tam pri 3500. Na servisu so mu zamenjali čuda stvari, na koncu za posladek pa celo mašino.

Poznam tudi par zgodb kolegov, ki so morali menjati turbino na 1.9 passatih (pravijo, da ga niso tišali hladnega).

Skratka, jst VAG prav nič bolj ne zaupam kot lahom.

waters ::

Sam bi ti priporočil Megana 1,5 dci 105 konjev - izredno varčen.

LP

TOP ::

Zanima me tud tisti ki ste prej imeli benzinca in ste potem šli na dizla je kakšna razlika v načinu vožnje.HVALA

borchi ::

> Zanima me tud tisti ki ste prej imeli benzinca in ste potem šli na dizla je kakšna razlika v načinu vožnje.

velika. če še naprej tankaš bencin, se avto ustavi.
l'jga

jype ::

TOP> Zanima me tud tisti ki ste prej imeli benzinca in ste potem šli na dizla je kakšna razlika v načinu vožnje.HVALA

Odvisno. Praviloma je prva prestava krajša, na kar se hitro navadiš... Ker te bo nedvomno veselilo pazit na motor ga boš držal med 1500 in 2000 obrati kar pomeni, da boš pospeševal počasneje, hkrati pa v klanec ne bo treba tako izrazito pritiskati plina, ker motor zaradi večjega navora precej bolje vleče.

Pospeški (ko je motor ogret, sicer to ni dobro za življensko dobo) so pri obratih, ko deluje turbina, nekoliko večji kot pri bencinskem motorju, je pa delovni razpon manjši in moraš znat hitro in ob pravem trenutku prestavljat.

Če avtomobila nimaš za dirkanje, se dizel super obnese.

Keyser Soze ::

Dizel je veliko bolj udoben za moje pojme. Ker omogoča dinamično vožnjo pri nižjih obratih pa tudi glasni niso več tako kot so bili včasih.

Pa vozim bencinarja. Ampak bom šel ob prvi šansi nazaj na dizla.
OM, F, G!

Calligula ::

Ce imas cca 17 ali pa 19 tisoc Evrov obvezno Forda S-Maxa pri neuradnem uvozniku ali pa sitnaris za podobno ceno uradnemu, ce pristane.
Dalec najboljsi avto v klasi in po teh cenah dalec najbolj smiselen nakup. Ima precej prostora, vozi pa se kot dober obicajen avto.

Izogibaj se Francozov, ker so nezanesljivi. Hyundai je tudi opcija, ker so dohiteli Toyoto pri kvaliteti izdelave.

username ::

Poznam tudi par zgodb kolegov, ki so morali menjati turbino na 1.9 passatih (pravijo, da ga niso tišali hladnega).
To ni dovolj. Če ga močno tiščiš (tudi če je prej ogret, ni važno), se ne smeš takoj ustaviti in ugasniti motorja - zadnjih par kilometrov poti moraš voziti z nizkimi do zmernimi obrati. Če se pa že naenkrat ustaviš, pre ugašanjem motorja pustiš vključen motor kako minuto, da se turbina ohladi.

Je pa tudi vprašanje, kaj za koga pomeni "nisem tiščal hladnega". V trenutku, ko se kazalec temperature vode postavi na vrednost običajne temperature, motor še ni popolnoma ogret, rabi še par minut vožnje, da je res primerno ogret. Šele potem greš lahko res v maksimalne obrate. Sicer pa to velja za vse motorje, ne le (turbo)dizle.

Sicer pa - imam par tednov starega golfa V 1,9 TDI (105 KM, 6 prestav). Zelo toplo priporočam (zaenkrat vse bp, trkam na les). Če ti je predrag, kupi rabljenega, če je dobro ohranjen oz. ni problematičen (pred nakupom daj pregledat strokovnjaku), ti ne bo žal.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: username ()

username ::

> Zanima me tud tisti ki ste prej imeli benzinca in ste potem šli na dizla je kakšna razlika v načinu vožnje.

velika. če še naprej tankaš bencin, se avto ustavi.


:D A si kdaj napačno tankal?

btw, malo se tudi odvadiš tankat, hehe. Brez težav se da z enim rezervoarjem narediti 900-1000 km ali tudi več (odvisno od načina vožnje seveda).

Sicer pa: dizla ni treba goniti v visoke obrate, bolj primerno je imeti v višji prestavi in izkoriščati navor od 1500 obratov naprej. Prestavljanje navzdol postane precej manj pogosto. Pa pri pospeševanju ne suvaj gas do podna, že počasno dodajanje gasa ga potegne naprej, ko začne grabiti turbina.


Imam pa jaz eno vprašanje za latnike dizlov:
Kje tankate, na OMV, Agipu ali kje drugje?
Petrol mislim da ne pride v poštev, me pa zanima ali je boljši Agip (LJ-Rudnik pri Leclercu) ali OMVjeve črpalke).
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Keyser Soze ::

Isti šmorn. Morda je Agip še slabši od Petrola.
OM, F, G!

Super Sonic ::

"Petrol mislim da ne pride v poštev, me pa zanima ali je boljši Agip (LJ-Rudnik pri Leclercu) ali OMVjeve črpalke)."

Dejstvo je, da ima tista pumpa na Rudniku bolj slabo gorivo. Kadar koli sem tankal tam nisem nikdar opazil kakšne opazne razlike. Bi pa pograjal OMW na Letališki. Zadnjič, ko sem tankal tam, se mi je po parih km vožnje prižgal senzor, ki meri količino vode v gorivu. Lahko da naključje, lahko da ne.

Definitivno se ti splača tankat na vseh Molih, Logu in določenih Omv-jih ter Petrolih. Dobri OMV je tisti v Grosuplju in dober Petrol je na Trzinski obvoznici (smer Domžale).

Drugače pa dizelaši (sam od danes naprej to več nisem :D ):
- servisi so občutno dražji kot za bencinske motorje in,
- dizel zahteva drugačen način vožnje (če hočete obdržati vozilo zdravo).

Zavedati se morate, da ima VW probleme na turbinah, tisti SDI-ji so pa občutno preslabi za kakšno konkretno vožnjo danes (gledano tudi s stališča varnosti). Common Rail ima pa probleme na visokotlačni črpalki. Se pravi ali gre pumpa ali turbina, rečeš Burja in daš (vsaj) jurja. Evro. TO ni šala.

Tehnično najbolj dovršen Common Rail naj bi bil Fiatov JTD, kar pa še ne pomeni, da je tudi najbolj zanesljiv. Zna zelo bolet denarnica, če fašeš slabo serijo. Zanimivi dizli so tudi Korejski, ki imajo skopirano tehnologijo od MB.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

username ::

Definitivno se ti splača tankat na vseh Molih, Logu in določenih Omv-jih ter Petrolih. Dobri OMV je tisti v Grosuplju in dober Petrol je na Trzinski obvoznici (smer Domžale).
Katere pa so vredu OMV črpalke? Po možnosti v LJ?

SuperSonic, kateri (dizel) avto si pa imel oziroma kateri motor?
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

dukenukem ::

petrol je en čas imel nek bio dizel ,zaradi katerega so nekaterim zaribale bosch pumpe ,pač ni bilo dovolj maziva v gorivu ,petrol ima slabše gorivo kot omw ;) sj ko kupuješ avto ,se da pogledat kok je še turbina vredu :D so pa novi turbodizli kr poskočni ,tko da dobr letijo :D

Super Sonic ::

"Katere pa so vredu OMV črpalke? Po možnosti v LJ?"

Tista, ki je na Celovški (Lj-Šentvid) se mi zdi zelo solidna. Ostalih v Ljubljani nisem testiral/tankal (se pravi samo na Letališki sem parkrat tankal in na Celovški).

Kaj sem vozil?
Najprej še Golfa 2 dizel, pa potem Audi 80 dizel (1,6), pa Audi 80 (1,9TDI), pa Golfa 4 SDI in še Golfa 5 TDI. Pa še Passata 1,9 dizel. V zadnjem letu sem pa naredil preko 55.000 km na Hyundai Accentu 1,5 CDRi (trivaljni CR - 82 KM) in sem bil super zadovoljen. Brez najmanjše napake, tehnologija super, kurac je samo v tem, da so zadnjo serijo (ki ima valj več in 110 KM) začel delati v Turčiji (prej je bilo vse v Koreji). Problem zadnje serije Hyundai Accenta je tudi v tem, da avto v drugi koplje (nekaj podobnega kot Santa Fe, ki ga imava s punco skupaj in sem tudi naredil z njim okol 15.000 km).

Načeloma so to dobri dizli, samo poraba je malenkost višja kot pri VAGu - pač CR tehnologija.

p.s.
Kia Sorento se dela na istem traku kot MB ML serija.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

"petrol ima slabše gorivo kot omw"

To ni nujno. Bolj urbana legenda. Fora je v tem, da so (ponavadi) problematični privatniki. Da bi čim več zgonil v denarnico, gorivo mešajo. Tako dobi moj glas najslabše pumpe pri nas OMV črpalka v Kopru (ko greš iz Kopra v Lj - ob avtocesti). Tisto je bil največji sekret, ki sem ga kadarkoli tankal v avto. Firma sama sicer res določi najnižji nivo kvalitete goriva, toda vseeno se je nekateri privatniki ne držijo. Tako je na obali bistveno slabše gorivo kot, npr., v Ljubljani in njeni okolici.

"petrol je en čas imel nek bio dizel ,zaradi katerega so nekaterim zaribale bosch pumpe ,pač ni bilo dovolj maziva v gorivu "

Če bi se to dokazalo, bi Petrol mastno plačal. Vsem, ne samo tebi. Biodizel načeloma niti ni tako slab, slabo pa ga prenašajo predvsem CR mašine. Ena relevantna je pela pri Fordovih TDCi mašinah, samo niso nič uspeli dokazat fantje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

aljazh ::

SS, kolikor vem, je Petrol pred časom plačal kar nekaj popravil, predvsem v nekem obdobju, ko je v roku dneva, dveh na cesti obstalo precej Renaultov. Kakšne dve leti nazaj je bilo to, če me spomin ne vara.

Sem pa tudi sam pred kratkim šel z bencinarja na dizla (JTD) in bomo videli, kako se bo obneslo. S privajanjem na "dizelski" način vožnje sicer nimam težav (moj prvi avto je bil Golf 2 diesel), le malce moram še naštudirati prestavna razmerja, da še nekoliko zmanjšam porabo.

Tankam sicer na OMV Brezovica (ta črpalka mi je pač najbližja oz. ob poti v službo). Kakšna je kvaliteta goriva, bi težko sodil, prej z bencinarjem nisem imel nobenih težav, povezanih s kvaliteto goriva. Všeč pa mi je prijaznost zaposlenih na tej črpalki in tudi redkokdaj je gužva. Pa še ni potrebno prehoditi cele trgovine, da prideš do blagajne, kot je to navada na Petrolu 8-)

ivanuscha ::

Jst pa tankam pri Logotu na Brezovici. Zaenkrat super. Mam pa Puntota 1.4 8v, s prejšnjim tankom (45 l) sem nardil 730km, pa je blo še notr par litrov. Res pa je, da večinoma furam relacije.

igor0203 ::

Pa še ni potrebno prehoditi cele trgovine, da prideš do blagajne, kot je to navada na Petrolu


To je bolj varka, da vmes ko hodiš do blagajne vidiš kaj kar te zanima, kar bi ti pasalo, pa da potem še to kupiš. :D

TOP ::

Aha berem da potle ni nič drugače razen avto ni treba preganjat v visoke vrtljaje da gre kam.Jaz delam na dan po 60 kilometrov in praba moje ga BRAVOTA ne pade pod 8 litrov,zato gledam mal Dizle,kaj pravite, bi se splačal ali ne.HVALA

IceIceBaby ::

Jaz delam cca 130, 140km na dan čez teden pa še čez vikend se rad kam peljem pa se mi dizel ne splača.

Bencinar (1.5, 100km) mi pije povprečno 6,5 litrov, kar je kakšen liter več kot 100 konjski clio pri podobni vožnji. Za razliko v ceni je treba naredit kar ogromno kilometrov, da se dizel splača. Potem pa je tukaj še dražje vzdrževanje za dizla, večja občutljivost...

Če kupiš rabljen avto se riziko še poveča. Kilometri na rabljenih avtomobilih so pogosto prevrteni nazaj, treba je menjati kakšno turbino, delati kakšen velik servis itd.

Nočem načet dizel VS bencin vojne, ampak preračunaj če se ti res splača dizel. Na prvi pogled je poraba pa nižja cena nafte res mamljiva, ampak v končnem izračunu po 3, 4 letih pa ni nujno, da bo dizel cenejši.

Btw...8 litrov za bravota se mi zdi kar precej. Kakšen sodoben 1.6 ali 1.8 literski bencinar (pomožnosti japonski) je lahko zelo varčen in trpežen stroj.

TOP ::

Ej kst mislim da ti voziš zlo počas da ti toliko pije ker to je nekam nizka poraba ali maš potle 70 konjev,ker moj Bravo jih ma 103

IceIceBaby ::

1.5 mašina in 102 konja na 1050kg teže. Se pravi, podobno kot bravo. Vozim pa v mejah normale. 90, 100kmh po regionalki, kar nekaj prehitevanja itd.

Pomoje je problem v mašini od bravota. Te starejši fiatovi motorji ne slovijo ravno po varčnosti, zato pa pravim, da se splača za kakšnim 1.6 japoncem pogledat. Nissan primera, almera, honca civic, toyota corolla...

Z dizlom sicer ne morš falit, v podobno težkem in močnem avtu boš imel porabo 5 do 6 litrov, ampak kot sem že rekel, stroški vzdrževanja so lahko precej višji, sploh če kupuješ rabljen avto.

aljazh ::

Glede na izkušnje z 1.6 bencinsko mašino 90KM (Citroen Xsara), ni nemogoče dosegati porabe med 6 in 7 litri. Ob relacijski vožnji (magistralke) in AC (do 120km/h). In brez prižgane klime. Pri kombinirani vožnji in uporabi klime naraste na cca. 8 - 8,5 litrov, pri mestni ali pri večjih hitrostih na AC pa je bila okoli 10.

Sedaj na dizlu imam porabo med 6,5 in 7 litrov, ob tem da je avto za cca. 300kg težji in še nisem povsem naštudiral prestavnih razmerij. Vožnja je cca. 20% mestne, 40% primestne (obvoznica, lokalne ceste) in 40% relacijske (magistralke, AC). Klima je avtomatska in se vklaplja samodejno po potrebi. Včasih tudi kdaj, ko ročne sam še ne bi vklopil.

IceIceBaby ::

Hmmm...požrešne stroje mate. Uglavnem, pri meni je 6,5 povsem normalna uporaba, če vozim po predpisih v koloni se številka pribljiža 6 litrom. Številke na BC in izračunih se kar ujemajo. Čez 7 porabim le na avtocesti, kjer pa vozim 140, 150.

Keyser Soze ::

"le na avtocesti"

Kaj pa v mestu? Ne me basat, da imaš manj kot 7 litrov porabe pri mestni vožnji? Pa čeprav ga goniš po avtocesti.
OM, F, G!

IceIceBaby ::

Napisal sem, da mi na avtocesti kuri čez 7, ampak to zato, ker ga teram kolikor gre. Večinoma se pa vozim nekje 70% na regionalki in 30 v mestu.

TOP ::

Če ga bi ti res gonu kot si napisal potem ne bil pil samo 7 litrov to lahko ti poveš komu drugemu.Pa ne govori mi o japoncih jaz vem da imajo Honde res super motorje sam poglej malo cene, če slučajno se kaj zgodi nabava kosa in cene le teh so ogromne.Imam prijatelja kleparja in poznam kako to gre pri Japoncih,je pa res da so mašine dobre.Kar se tiče vzdrževanja Dizla pa naj rajši pove nekdo ki ga ma ne pa da tisti ki imate Benzince pametujete,a v resnici pojma nimate.Take zgodbe tud jaz slišim,sam bi se rad prepričal od nekoga ki ga ma,da pove.Fantje brez zamere pa HVALA.

IceIceBaby ::

čez 7


Kje ti vidiš, da mi pije 7 litrov ? ČEZ 7 pomeni ne 7 ampak več. Torej, odvisno od mojega razpoloženja. Če ga gonim 190 mi verjetno pije precej čez 7, pri 140 pa samo malo čez 7. Ampak kot sem napisal. Povprečje zaenkrat ostaja cca 6,5l/100km.

V redni uporabi sem imel med drugim tudi Clio 1.5dci, tako da tudi za dizle govorim iz lastnih izkušenj. Poleg tega se glede servisov lahko pozanimaš v vsakem salonu ali mogoče kar na spletu pri nekaterih znamkah.

Dizli so nasplošno dražji za vzdrževanje, sploh pa nad 100kkm, ko je treba menjati kaj večjega. To ni nobena skrivnost, samo v reklamah seveda izpostavijo nizko porabo in folk potem brezglavo kupuje dizle, čeprav so mogoče pri njihovi uporabi dražji od bencinarjev.

Kar se pa japoncev tiče jih dajem pa samo kot primer avtomobilov z varčnimi motorji. Osebno mi je vseeno iz kje je avto, ampak očitno so japonski motorji precej bolj varčni od EU konkurence (ki še danes ponekod fura 8v motorje)

ombre ::

Sam imam Cliota 1.5 dCi. Sem zelo zadovoljen z motorjem - delam okoli 900 - 1000 km z enim tankom. Na leto naredim okoli 30.000 km in da, diesel se mi zelo splača - še posebaj če ga primerjam s prejšnim avtomobilom (1.5 16v Nexia bencinar) Poraba goriva se giblje od 3.4 - 5l odvisno od vožnje in relacije.

Kar se tiče vzdrževanja - nimam nekih velikih stroškov - no pred kratkim sem zamenjal jermen in vodno pumpo - tam okoli 350 EUR me je prišlo na uradnem servisu, drugače ga servisiram pri enem mojem kolegu, ki je mehankar in dela na renojevem servisu... Tako da pride servis okoli 100 - 110 EUR. Če pa greš na uradni servis (no odvisno kateri) te pa oderejo - za servis po 60k km recimo sem plačal 210 EUR... Kaj so naredili? V bistvu nič - olje, filter za gorivo, oljni filter in razpraševanje zavor.

Če delaš veliko km na leto se splača diesel, sej je res da malo bolj ropoče, samo vleče pa tudi.
OmbreMan - Galaxy of knowledge

jrtjtejtt ::

doma imamo golfa IV tdi 100 konjičkov. Povprečna poraba do danes (to je 50.000km v treh letih) je 6,6. Je dokaj visoka ker se mat v glavnem vozi na kratkih relacijah do 5 km. Če grem na daljšo vožnjo >50km poraba pade na 5 litrov. Razn na AC ko pelem 150 pol zraste. Dizl se splača če se res dost voziš in predvsem dolg ture, drgač pa je bencinc ugodnejši. če primerjaš cene približno enako močnih dizlov in bencincev ugotoviš da se denar, ki ga daš za dražjega dizla povrne po nekje 100kkm

Liker ::

Glede porabe:

Kolega (vozi LPP avtobus), ima Ford Mondeo 1.8 (115KM) in ima mestno porabo pod 7l :D Vse je odvisno od nacina voznje, je pa res da je veliko odvisno od motorja, in samega vozila. :)
Ce se ti ne mudi, lahko tudi z bencinarjem vozis med 1000 in 2000 obrati. Samo ne sme se prevec pedala pohodit pa je :P
www.firefoxmyths.com
Firefox - Buggier, Slower, Worse

_marko ::

A mi lahko kdo pojasni kakšna je razlika v vzdrževanju dizla in bencinca med recimo 100k in 150k prevoženih km.
Gre pa za Alfo GT.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

dzinks63 ::

:)) Tu je treba upoštevati , da za dizla tudi več dobiš, ko ga prodaš. . Npr. za novega dizla daš 15K€, za enakega bencinarja 13K€ , razlika je 2K€. Samo ko pa ti avto po npr. 5. letih prodaš , pa dobiš za dizelna 7K€, za bencinarja pa 6K€. Tako da po 5. letih je izguba samo še 1K€ in ne 2K€ , kot računate drugi . V nekaterih primerih, pa je izguba še manjša. Tako da se dizel splača že prej kot po 100Kkm.

username ::

Nočem načet dizel VS bencin vojne, ampak preračunaj če se ti res splača dizel. Na prvi pogled je poraba pa nižja cena nafte res mamljiva, ampak v končnem izračunu po 3, 4 letih pa ni nujno, da bo dizel cenejši.
Meni se recimo dizel ne splača prav preveč, ker ne delam veliko kilometrov. Mi pride finančno približno isto bencinar 1.6 102 KM ali pa TDI 105 KM.
Ampak (če gledam zgolj znotraj ponudbe motorjev za golf V), bencinar stane vsaj toliko kot dizel, ali pa še več - če hočeš imeti isto praktično moč "pod haubo".
Z drugimi besedami: že 90-konjski TDI je v vsakdanji uporabi močnejši od 102-konjskega bencinarja. 105-konjski TDI s 6-st. menjalnikom pa sploh.
Zakaj je tako, je zapleteno razložiti, sam niti ne znam najbolje in se mi ne da. Tako pač je NIsem bil ljubitelj dizlov, ampak ko sem sprobal TDI-ja, sem bil takoj okužen. :))
Skratka, s TDIjem dobiš kar nekaj dodatne moči, ne samo šparovnost. Pa tudi bolj komot je, ko je treba precej manjkrat tankat...

Pa ne poslušat, da "se dizel splača samo, če delaš 25.000 km na leto" - ni nujno, ker so tudi cene avtov različne in moraš za vsak primer posebej izračunati. Neke splošne cifre ni. Lahko da se ti splača že pri 15.000 km na leto, lahko šele 35.000...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Looooooka ::

jst sm meu prej tako garjo od avta da se mi dizl splaca...pa tud ce res mal manj kot un zre prej :D
ampak se zmer me dizl pride cenej k bencinar...miti o problemih z uzigi in podobno anti dizel sranje...so pa tocn to:sranje.
dejansko mislm da ne bom nikol vec bencinarja kupu.

Soon ::

Razlika v ceni med dizlom in bencinarjem je majhna !
Ponavadi se razlika pojavi pri olju.
Jaz osebno priporočam dizla.
Prej imel cliota bencinarja 1.4 sedaj pa že drugo alfo 156 2.4 disel
Pa me je redni veliki servis ( zobat jermen, napenjalci itd ) stal več pri cliotu. Oba sem servisiral pri pooblaščenem serviserju !!

LP
Miran

profii ::

tole dizel vs. bencinar je krneki. usak si naj kupi tisto kar rabi. jaz osebno z bencinarjem nimam kaj počet. bi usak dan tankal. je pa res da je VELIKO večji užitek v vožnji z bencinarjem. ni nič turbolaga.
aja pa še neki proti dizlom. zdle sm mogu it 100m peš ker mi je bilo škoda dizla verglat. če bi mel bencinarja vrjetn neb premišleval:D

kixs ::

profii:

problem je samo v tvoji glavi :P
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

profii ::

@kixs97:

nene ni. je tud u avtu:D
lan polet sm se vozu u službo 2 km stran. s tem da sem ga zjutraj 15min prej prižgal in čist lepo vozil je avto po tednu ali 2 začel tako grdo laufat da sm se kr ustrašu. potem ko sm pa spet začel delat ture je pa bilo spet use lepo in prav. tudi zadnje 3 dni (z izjemo učeraj) sem se prevažal bolj po 5km.
strani: « 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44643751 (2633) Berserker
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42339474 (17783) Matev
»

MOL, Petrol, OMW, INA...

Oddelek: Loža
489146 (5168) Super Sonic
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10221287 (19151) kixs
»

Petrol prodaja vodeni bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8414938 (12403) gzibret

Več podobnih tem