Prijavi se z GoogleID

» »

Bencin ali diesel?

Bencin ali diesel?

strani: « 1 2 3 ... 9

slowie ::

Halo!
Razmišljam o nakupu novega avtomobila, pa me zanima vaše mnenje. Glede na to, da delam relativno malo kilometrov na leto (okoli 15.000km), nisem imel pri nakupu zdajšnjega avtomobila pred osmimi leti nobenih večjih težav - odločil sem se za bencinarja, saj je bila že samo razlika v ceni enega in drugega več kot očitna.

Zdaj, v tem času, pa nisem več prepričan, da se mi bolj splača kupiti bencinarja. Cena ni več tako blazno različna, diesel agregati so postali zmogljivejši, bolj tihi, manj onesnažujejo,...
Skratka, kaj vi mislite o tem? Kako pa je s tem nekakšnim davkom na diesel motorje, o katerem nekaj slišim?
Slowie
"... So let's give our children a chance, okay?" [Douglas Adams]

energetik ::

Imaš že miljavžnt tem na forumu: http://slo-tech.com/script/forum/izpisi...

Sicer pa - izračunaj si. Je to tako težko? Poglej tovarniško porabo (recimo kombinirano) pri obeh modelih (bencin/dizel). Pomnoži to porabo s predvidenimi km v 1 letu in še z cenami dizla/bnecina. Razliko v ceni obeh modelov deli s tem izračunanim prihrankom pri gorivu in boš videl v koliko letih se ti povrne dizel. To je vse.
Lahko pa pač odločiš glede na to, kaj ti je bolje vozit in kupiš ne glede na ceno. Čisto tvoja odločitev.

AndrejS ::

Pa ceno servisov upoštevaj.

dzinks63 ::

diesel agregati so postali zmogljivejši, bolj tihi, manj onesnažujejo,...

Enako velja za bencinarje. Tehnološko so v zadnjih letih šli močno naprej. Zelo so popravili navor, tudi pri nizkih vrtljajih ga je dovolj, odpravili turbo luknjo, zmanjšali porabo, še dodatno umirili in stišali tek motorjev,... Tako, da če kupuješ avtomobil za cca 15Kkm ne boš nič falil če kupiš sodobnega bencinarja. Bratranec ni bil zadovoljen z tdi-jem in ima sedaj jts-a in je zelo zadovoljen z njim.

djordjevic ::

Sploh novi 'downsized' turbobencinarji naj bi bili fajn za vožnjo. Bi se moral enkrat ojunačiti, pa malo na testne vožnje.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

Sploh novi 'downsized' turbobencinarji naj bi bili fajn za vožnjo. Bi se moral enkrat ojunačiti, pa malo na testne vožnje.

Recept za pogosto kvarjenje in nezanesljivost.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Fizikalko ::

Pri 15k km ni dileme, vzemi turbo bencinarja.

Valvoline ::

Če kupuješ liliputanca vseeno benc ali dizel,če kupuješ limuzino srednjega ali višjega ranga obvezno dizel.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Isotropic ::

jaz bi vzel bencin, najraje kaj v stilu 1.4tfsi kot v polu.

djordjevic ::

Sploh novi 'downsized' turbobencinarji naj bi bili fajn za vožnjo. Bi se moral enkrat ojunačiti, pa malo na testne vožnje.

Recept za pogosto kvarjenje in nezanesljivost.


Jebiga, bomo videli. VW-jevi 1.4 tsiji so kasirali vsaj dve leti zapored nagrade za motorje leta. Sicer pa, brez razvoja, ostaneš na pumpa-diza dizlu. Tam pa res nima kaj crkniti. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Super Sonic ::

Becin in dizel prestavljata, v grobi osnovi, dva popolnoma drugačna načina vožnje.

Bencin bi jaz priporočal tistim, ki se veliko vozijo po mestu in avtomobil ugasnejo še predno se dobro segreje. Ponavadi ti avtomobili niso turbinsko gnani in so dokaj enostavni za vzdrževat. Tudi če kaj gre, poleg jermenov (če ni verige) in pumpe, servis praviloma ni drag.

Dizel pa priporočam za malo daljše vožnje, tam se v bistvu ta agregat najbolj izkaže in največ profitira. Treba se je zavedati, da so praviloma vsi dizli opremljeni z turbino in visokotlačno črpalko. To sta dva konkretna stroška, v kolikor do njiju pride, čeprav cene kar padajo, po drugi strani pa je dejansko užitek peljat turbinski motor po AC v primerjavi z bencinarjem. Ponavadi imajo dizli tudi avtomatično več opreme.

Zato je v zadnjem času cena rabljenih dizlov in bencincov zelo primerljiva, ker je folk v grobem spoznal, da je dizel malo bolj delikaten motor, ki ob nepravilni uporabi in nepravilnem servisiranju, ponudi visoke stroške popravil. Zato hodi večina ljudi (predvsem v mestih) nazaj na enostavne in nekomplicirane bencinarje.

Sedaj če kupuješ novo vozilo računaj, da prvih nekaj let (3-4) ne bi smel imeti nobenih težav tudi če bi dizla vozil po mestu in ga hitro ugašal, ter hladnega tišal. Po tem roku pa, vsaj tako se mi zdi, pride čas za menjavo določenih delov na motorju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Valvoline ::

Sploh novi 'downsized' turbobencinarji naj bi bili fajn za vožnjo. Bi se moral enkrat ojunačiti, pa malo na testne vožnje.

Recept za pogosto kvarjenje in nezanesljivost.


Jebiga, bomo videli. VW-jevi 1.4 tsiji so kasirali vsaj dve leti zapored nagrade za motorje leta. Sicer pa, brez razvoja, ostaneš na pumpa-diza dizlu. Tam pa res nima kaj crkniti. >:D

Jep,včasih so legendarnemu 1.6d dodal turbino in so spet požel nagrade za inovativnost in motor leta.Kaj se je pa dejansko zgodilo? Okvare po tekočem traku. Nobeden 1.6td ni preživel.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Super Sonic ::

"Nobeden 1.6td ni preživel."

Jaz sem imel, že nekaj let nazaj, Audi 80 1,6 td in 380000km. Z njim sem sam naredil okoli 140k (pred tem naredu celotni servis in obnovil turbino, madona po peskanju je bla kot nova!) in ne morm rečt, da ni bil slab avto.

Dans gredo pa še malenkost dlje - dizel CR in 1,3 prostornine. Komu to koristi, tud ne vem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

djordjevic ::

Kaj je sploh tvoja teorija? Nehat razvijat motorje altogether, pa se dajmo vsi vozit z SDI-ji? Al kaj točno?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

Kaj je sploh tvoja teorija? Nehat razvijat motorje altogether, pa se dajmo vsi vozit z SDI-ji? Al kaj točno?

Nop,avto z manj k 500ccm3 po cilindru ni primeren za prisilno polnjenje zraka. Obremenitve materijala in temperature so prevelike.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Dami ::

Folk z ničemer ni več zadovoljen. Če ne marate teh mini turbobencinarjev, vam lahk povem da mam novo mazdo3 1.6 in je polom. Gre nikam, poraba pa mi še ob hudo varčni vožnji (na AC sploh ne grem nad 120km/h) ne pade pod 8l. Taka mašina v avtu za tak dnar nima kaj iskat.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Valvoline ::

"Nobeden 1.6td ni preživel."

Jaz sem imel, že nekaj let nazaj, Audi 80 1,6 td in 380000km. Z njim sem sam naredil okoli 140k (pred tem naredu celotni servis in obnovil turbino, madona po peskanju je bla kot nova!) in ne morm rečt, da ni bil slab avto.

Dans gredo pa še malenkost dlje - dizel CR in 1,3 prostornine. Komu to koristi, tud ne vem.

Za starejše VW jeve mašine sem pravi *strokovnjak* :D
Delež 1.6td motorjev ki so preživel je minimalni. Si pač imel srečo. Folk je masovno turbote dol pobiral in predeloval v navadne dizelaše.(moj bratranec tudi)
1.9tdi je pa res taprava mašina kar ser turbincev tiče. Odpravl so težavo pregrevanja in pokanja glave.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Valvoline ::

Kaj je sploh tvoja teorija? Nehat razvijat motorje altogether, pa se dajmo vsi vozit z SDI-ji? Al kaj točno?

Sicer pa kar se men tiče,takšnega avta(oz mašine) katerga ne znam sam servisirat in popravljat me ne zanima :D
Enostavno preveč elektronskega dreka.
Še serviserji si določenih avtov ne upajo šravfat. J*beš to.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Dami - zamenjaj avtomobil. Nihče ti ni kriv, da tebi ne odgovarja perfomans mašine.

OFF TOPIC
Valvoline - avto sem odkupil za 50000 SIT od neke stare mame, ki ga je hotela na odpad peljat (avto je bil kot nov, le da je bila glava počena, ampak karoserija in notranjost kot nova!). Skratka za 330000SIT, to je bil končni znesek - nakup avtomobila, popravilo, nov avtoradio in registracija - sem naredil 140k brez ene težave (ok imel je malenskost zjebano stikalo za luči) in ga po dveh letih prodal za 280000 SIT.

Oh ja, to so bli cajti...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

T0RN4D0 ::

Jst bi reku da odvisno kako nabereš teh 15k kilometrov. Če jih delaš po 5, 10 skupaj bencin, če jih delaš po 30, 50 ali več potem definitivno dizel. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Valvoline ::

Lahka bi pogledal če je kakšna ponudba avtov tovarniško predelanih na avtoplin. Če že kupuješ novega če se da nekaj takega cenovno ugodno dobit bi bilo tut zanimjivo.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

nejcek74 ::

se strinjam s supersonicom:

majhen avto za po mestu = bencinar
večji avto + avtoceste = dizel

nekaj vmes, sam se odloči :)

ampak hladen dizel porabi čisto enako kot hladen bencinar, rabiš pa ene 3x tok da se zagreje (no, jaz to razlagam na podlagi z izkušnjami z vožnjo volvota)

Valvoline ::

Folk z ničemer ni več zadovoljen. Če ne marate teh mini turbobencinarjev, vam lahk povem da mam novo mazdo3 1.6 in je polom. Gre nikam, poraba pa mi še ob hudo varčni vožnji (na AC sploh ne grem nad 120km/h) ne pade pod 8l. Taka mašina v avtu za tak dnar nima kaj iskat.

:D
Men se zdi da teb pač moti poraba bolj kot vse ostalo. Jbga,bencinar je bencinar. Pr dizlih je pa tako,poraba pr vseh enaka(SDI,TDI,DCI...5-6l),razlika le v moči,pospeških,vzržljivosti,cena agregata,vdrževanje....
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Kaj je sploh tvoja teorija? Nehat razvijat motorje altogether, pa se dajmo vsi vozit z SDI-ji? Al kaj točno?

Nop,avto z manj k 500ccm3 po cilindru ni primeren za prisilno polnjenje zraka. Obremenitve materijala in temperature so prevelike.

Dokazi? Link?
Prav tako pričakujem kakšne diagrame o hitrosti segrevanja dizla in bencinca, ker nekateri trdite, da se dizl segreva 3x počasneje, po teoriji pa bi se moral samo malo počasneje zaradi malo večje mase dizel bloka in malo večjega izkoristka goriva.
Hkrati me zanimajo raziskave o obrabi in neprimernosti dizla pri mestni vožnji in krajših razdaljah. Bo šlo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Super Sonic ::

"Hkrati me zanimajo raziskave o obrabi in neprimernosti dizla pri mestni vožnji in krajših razdaljah. Bo šlo?"

Preberi navodila o uporabi. Če seveda imaš dizel motor. Vse piše.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Valvoline ::

Kaj je sploh tvoja teorija? Nehat razvijat motorje altogether, pa se dajmo vsi vozit z SDI-ji? Al kaj točno?

Nop,avto z manj k 500ccm3 po cilindru ni primeren za prisilno polnjenje zraka. Obremenitve materijala in temperature so prevelike.

Dokazi? Link?
Prav tako pričakujem kakšne diagrame o hitrosti segrevanja dizla in bencinca, ker nekateri trdite, da se dizl segreva 3x počasneje, po teoriji pa bi se moral samo malo počasneje zaradi malo večje mase dizel bloka in malo večjega izkoristka goriva.
Hkrati me zanimajo raziskave o obrabi in neprimernosti dizla pri mestni vožnji in krajših razdaljah. Bo šlo?

Splošna praksa,oz izkušnje.
VW-jev 1.6td,citroenov 1.4td,fiatov 1.4td,isuzujev 1.3td..... katastrofa od motorjev,totalni polom.
Sicer pa je men tut čudna trditev da se dizel bl obrabi po mestu in krajših razdaljah. Mogoče turbo dizel motorji,vendar to bi veljalo tut za turbo bencince. Pač tu je težava pr turbinah.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Zgodovina sprememb…

zee ::

Kaj pa 1.5 tdci ?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

djordjevic ::

VW 2.0 tdi je bil tudi polom, dokler se niso malo bolje zraven spravili, pa še to ne pomeni, da so zato vsi 2.0 dizli v qrcu.

zee: 1.6 tdci (čudno, da ni Valvoline omenil še 1.5 dci-ja) :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

energetik ::

Preberi navodila o uporabi. Če seveda imaš dizel motor. Vse piše.

Tudi pri bencinarju to piše. Tudi pri parnih turbinah v TE. Nobenega od teh strojev ni dobro mrzlega obremenjevati.
Valvoline - splošna praksa koga? Kakšen polom od motorjev, je kdo to raziskoval?
V enih temah se zahteva strašno argumentirana debata, polinkana z dokazi, pri takih strokovnih temah pa samo nakladanje in govorice. Dajmo na malo dvignit nivo debate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

krneki0001 ::

Kaj je sploh tvoja teorija? Nehat razvijat motorje altogether, pa se dajmo vsi vozit z SDI-ji? Al kaj točno?

Nop,avto z manj k 500ccm3 po cilindru ni primeren za prisilno polnjenje zraka. Obremenitve materijala in temperature so prevelike.


Renault 5GT Turbo - 4 cilindri 1400ccm - 4x 350ccm.
Daihatsu charade GTTI 1.0 Turbo - 3 cilindri 999ccm - 3x 333ccm
Volvo 460 1.7GTT 4 cilindri 1700ccm - 4x 425ccm
polo tfsi 1400ccm + turbina + kompresor 4 cilindri 1400ccm - 4x 350ccm
Turbince imajo na japonskem že 660ccm bencinski avtomobili. Daihatsu izdeluje dizla s turbino, ki ima 660ccm in 90KM. Potem izdeluje 660ccm bencinarja s turbino, ter 1300ccm toyotino mašino opremlja s turbino in ta motor je v nekaterih daihatsu teriosih (sicer samo za japonsko) ter kar nekaj toyotah yaris(ki pa se tudi tukaj prodajajo).

Od kje tebi ideja, da izpod 500ccm na cilinder ni primerno na prisilno polnjenje?

Valvoline ::

VW 2.0 tdi je bil tudi polom, dokler se niso malo bolje zraven spravili, pa še to ne pomeni, da so zato vsi 2.0 dizli v qrcu.

zee: 1.6 tdci (čudno, da ni Valvoline omenil še 1.5 dci-ja) :)

Pomaga interkuler in delno zmanjša riziko pokanja glave zarad pregrevanja. Še vedno je 1.5dci edn izmed najbolj nezanesljivih dizelskih motorjev danes.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

energetik ::

Še vedno je 1.5dci edn izmed najbolj nezanesljivih dizelskih motorjev danes.
Res?
/Sarcasem on
Jaz pa pravim, da je 100% zanesljiv in se sploh ne pokvari. Ker se sodelavec točno s takim že 3 leta vozi v službo po 200km na dan.
Sarkazem off/
Vidiš, kako se da napletati brez dokazov?

Valvoline ::

Kaj je sploh tvoja teorija? Nehat razvijat motorje altogether, pa se dajmo vsi vozit z SDI-ji? Al kaj točno?

Nop,avto z manj k 500ccm3 po cilindru ni primeren za prisilno polnjenje zraka. Obremenitve materijala in temperature so prevelike.


Renault 5GT Turbo - 4 cilindri 1400ccm - 4x 350ccm.
Daihatsu charade GTTI 1.0 Turbo - 3 cilindri 999ccm - 3x 333ccm
Volvo 460 1.7GTT 4 cilindri 1700ccm - 4x 425ccm
polo tfsi 1400ccm + turbina + kompresor 4 cilindri 1400ccm - 4x 350ccm
Turbince imajo na japonskem že 660ccm bencinski avtomobili. Daihatsu izdeluje dizla s turbino, ki ima 660ccm in 90KM. Potem izdeluje 660ccm bencinarja s turbino, ter 1300ccm toyotino mašino opremlja s turbino in ta motor je v nekaterih daihatsu teriosih (sicer samo za japonsko) ter kar nekaj toyotah yaris(ki pa se tudi tukaj prodajajo).

Od kje tebi ideja, da izpod 500ccm na cilinder ni primerno na prisilno polnjenje?

Omenjenih motorjev slabo poznam,se pa grem stavit da so vsi po vrsti polom kar se vdržljivosti tiče. Sicer pr bencinarjih je notrajna kompresija motorja napol manjša kot pr dizlih,in je riziko manjši da pokne glava zarad pritiska.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Super Sonic ::

"Tudi pri bencinarju to piše. Tudi pri parnih turbinah v TE. Nobenega od teh strojev ni dobro mrzlega obremenjevati."

Se pravi kaj zdej? Za vožnjo po mestu priporočaš CR turbo dizel motor?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dzinks63 ::

Polom od motorjev je bil Renojev 2.2 dizel, s katerimi je bilo ogromno problemov, pa je daleč od male kubikaže. Tako da sama kubatura ni edini in najpomebnejši kriterij. Veliko je odvisno od kakovosti materialov, izdelave in celokupne konstrukcije, dobro, da ne pozabimo na voznika in njegov odnos do avtomobila, od vestnega servisiranja in do pravilne uporabe avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

krneki0001 ::

Valvoline,

Noben od teh avtov ni polom, če si pazil kako delaš z njim - torej zjutraj malo ogrevanja na mestu, nič norenja prvih par kilometrov, ko se je pa olje ogrelo pa si ga lahko gonil kot se ti je zdelo. Pa preden si se ustavil, upočasnjevanje, nič visokih obratov in potem ene pol minute do dveh minut stanje na mestu, da se je malo ohladila turbina.
Petko GTTurbo sem kupil s 130.000 km prodal sem jo s 560.000km, pa še vedno se vozi ta avto. Vmes sem menjal diske kot po tekočem traku, enkrat hladilnik in enkrat menjalnik, mašine nikoli, pa ima avto iz leta 1985 kar 120 konjev za 1400ccm.

Ne govori za stvari katerih ne poznaš - petko turbo je 90% lastnikov razsulo pred prvim velikim servisom vodne pumpe, nikogar pa ne poznam, ki bi mu ta avto zaribal. Enako velja za volva in daihatsu charadea.

djordjevic ::

Polom od motorjev je bil Renojev 2.2 dizel, s katerimi je bilo ogromno problemov, pa je daleč od male kubikaže. Tako da sama kubatura ni edini kriterij. Največ je odvisno od kakovosti materialov, izdelave in celokupne konstrukcije, dobro, da ne pozabimo na voznika in njegov odnos do avtomobila, od vestnega servisiranja in do pravilne uporabe avtomobila.

Podpis, sploh pod zadnjo poved.
No grave is deep enough to keep us in chains.

energetik ::

"Tudi pri bencinarju to piše. Tudi pri parnih turbinah v TE. Nobenega od teh strojev ni dobro mrzlega obremenjevati."

Se pravi kaj zdej? Za vožnjo po mestu priporočaš CR turbo dizel motor?

Za po mestu priporočam bicikl ali elektro avto.
Trdim pa, da je vseeno, kaj kupiš za po mestu - bencinarja ali dizla. Odvisno od razlike v nabavni ceni, nameravanih prevoženih km in času, kdaj naj se vložek povrne. Vsekakor pa trdim, da če delaš z obema, kot je priporočeno v knjižici, bosta oba zdržala podobno dolgo. Meni osebno bi v mestu pasal mali TD, zaradi velikega števila speljevanj in velikega navora pri malih obratih.

Valvoline ::

Polom od motorjev je bil Renojev 2.2 dizel, s katerimi je bilo ogromno problemov, pa je daleč od male kubikaže. Tako da sama kubatura ni edini in najpomebnejši kriterij. Veliko je odvisno od kakovosti materialov, izdelave in celokupne konstrukcije, dobro, da ne pozabimo na voznika in njegov odnos do avtomobila, od vestnega servisiranja in do pravilne uporabe avtomobila.

Eh,to da reno ne zna dizla naredit je pa čist druga zgodba,z ali brez turbine :D
@nebivedu...
Je pa nasploh znano da preveč naviti športni turbaši crkujejo po tekočem traku.
Pa sploh ni važno katera znamka. Takšen avto ni narejen da bo zdržal ohoho km.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

To da ti vlečeš podatke iz riti, tudi. :D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Super Sonic ::

"Vsekakor pa trdim, da če delaš z obema, kot je priporočeno v knjižici, bosta oba zdržala podobno dolgo."

No, jaz nisem o tem govoril. O tem, da imaš pri dizlu v primeru okvare možen tudi strošek turbine in CR črpalke, pa že.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::


@nebivedu...
Je pa nasploh znano da preveč naviti športni turbaši crkujejo po tekočem traku.
Pa sploh ni važno katera znamka. Takšen avto ni narejen da bo zdržal ohoho km.


Samo če jih vozijo idioti, ki ne vedo, kako se s takim avtom dela. Res da so ravno ti idioti v večini in zato so športni avtomobili na slaben glasu, vendar če delaš z avtom tako kot sem prej napisal, bo športni turbak zdržal toliko kot navaden dizel ali turbodizel. Cenovno bodo stroški zaradi dražjih delov prišli višji, vendar bo dal tak avto tudi obilo več užitkov, kot katerikoli dizel ali turbodizel ali navaden bencinar.

energetik ::

No, jaz nisem o tem govoril. O tem, da imaš pri dizlu v primeru okvare možen tudi strošek turbine in CR črpalke, pa že.
Je res. Ampak taka okvar je možna tudi pri relacijski vožnji. Itak imaš pa pri novem kar nekaj let garancije.

nejcek74 ::

ok, primerjava bencin dizel, vozil sem dva praktino enaka avtomobila, oba precej časa, recimo da vzamem primerljivo, mestno relacijo: Tacen - center ljubljane

prej vozil volvo 850 T5-R, bencin, turbina, 2.3l prostornine, 5 valjnik, navora in moči kolikor hočeš, povprečna poraba 14litrov/100km, poraba mrzlega avtomobila tu nekje, avto se je segrel po 5 km vožnje
zdaj vozim volvo V70 D5, dizel, turbina, 2.5l prostornine, 5 valjnik, navora dovolj, moč še gre, povprečna poraba 7litrov/100km, poraba mrzlega avtomobila 14litrov/100km, avto se je začel greti, ko sem parkiral v mestu

Gre za precej podobne motorje po masi, prav tako avtomobila. Poraba ocenjena po potovalnem računalniku, temperatura po kazalcu v avtu in tem kdaj je začelo toplo pihati v avtu :) A bo dovolj energetik, žal prejšnjega volva nimam več, da bi ti lahko kar koli dokazoval?
Kako delujejo manjši dizlaši se ne spomnim več, sem jih pa tudi vozil nekaj časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

Valvoline ::

@nejcek...
Od kod ti tistih +7l za mrzlo mašino jb..ti :)
14l nafte na 100? Ker je motor mrzel ? Nemogoče. Kšn liter ali 2+ ja,pa še to je preveč. Jaz ne opažam razliko pr porabi pozimi poleti na svojem g3.
@nebivedu...
Poanta športnih turbašev je prav divjanje,kaj takega ziher ne boš kupu dab se fural kot upokojenc.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

"Je res. Ampak taka okvar je možna tudi pri relacijski vožnji. Itak imaš pa pri novem kar nekaj let garancije."

Ja, saj to sem tudi zapisal. Kar se pa tiče relacijske vožnje je pa tako, da je turbina ves čas na temperaturi kar je kvečjemu zelo dobro. Skratka, ostajam pri enakem mnenju. Za fjakanje po gužvi in mestu, bencin, ostalo dizel.

Obstajajo modeli vozil, ki javijo kdaj je turbo pripravljen na vklop - do takrat so pa obrati motorja omejeni. Ko se turbina ogreje... vroooooom ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::

valvoline, kr verjemi, da je pri mrzlem lahko toliko večja poraba.
Jst imam lahko porabo od 8 do 25 litrov na mojem avtu. 8 ob dobro ogretem pri normalni vožnji, 17 pri mrzlem, ko vozim zjutraj proti službi in 25, ko "norim" po zasneženih cestah s 40 in več cm snega z vklopljenim reduktorjem in z obrati nad 7000, hitrost koles okoli 60 do 70, premikam se pa 20km/h.

energetik ::

Gre za precej podobne motorje po masi, prav tako avtomobila. Poraba ocenjena po potovalnem računalniku, temperatura po kazalcu v avtu in tem kdaj je začelo toplo pihati v avtu :) A bo dovolj energetik, žal prejšnjega volva nimam več, da bi ti lahko kar koli dokazoval?

Žal ne bo dovolj. Namreč dejstvo, kdaj začne pihat toplo, je zelo subjektivno in hkrati zelo odvisno od zunanje temperature in obremenitve motorja.
Rad bi naredil poskus s tema tvojima avtoma - tak, kontroliran. Pri termostatu bi obema namontiral vsaj na pol °C natančen termometer, ki bi meritve shranjeval glede na čas. Potem pa bi oba v istem prostoru dal na valje, nastavil na enako moč in tako držal, dokler ne bi oba dosegla delovne temperature. Temu bi pa potem rekel dokaz. Seveda bi za zadostno natančnost moral to vsaj parkrat ponoviti.
In grem stavit, da bilo pri omenjenih avtih razlike v času doseganja delovne temperature kvečjemu za nekaj odstotkov razlike (max 10-15%). To je pa pri času recimo 5min vsega 45 sekund razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Valvoline ::

To da se dizel precej počasneje segreva še jaz potrdim.Še posebej v prostem teku.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

krneki0001 ::

@nebivedu...
Poanta športnih turbašev je prav divjanje,kaj takega ziher ne boš kupu dab se fural kot upokojenc.


Jaz sem jih imel za vsakodnevno vožnjo do službe, ker sem se vozil 80km v eno smer, da sem hitreje prišel v službo in nazaj.
Saab 9000 2.0 16V turbo - 172KM - trenutna poraba pri konstantni vožnji s 160km/h je 8,3 litra. Normalno ni avto nikoli pil preko 10 litrov, razen če sem resnično gonil, pri normalni vožnji je za tiste čase bil to dobesedno šparovček (1987 letnik)
R19 2.0 16V (williams motor - predelava) - po potovalnem računalniku okoli 9 litrov, če si gonil čez 14 ni prišla
R5GTTurbo - 1.4 turbo od 6 pa do 17. Največ je pil avto po avtocesti, če si ga gonil, če si vozil 80 po avtocesti preko 6 litrov ni nikoli pil.
Subaru leone turbo - 1.8 turbo nikoli več kot 10 litrov, navaden je pil pa 8 do 9 litrov

Niso ti avtomobili tako požrešni, kot velika večina misli. Ravno tako kot američani niso prav požrešni, pa čeprav vsi trdijo, da so požrešni.
Chervolet blazer 4.3 V6 z 200km pije 12 do 14 litrov bencina ali od 14 do 15 litrov plina, ampak je kišta težka skorja 2 toni.

Zgodovina sprememb…

strani: « 1 2 3 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12010841 (7046) RedDrake
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27137162 (17626) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743112038 (77051) Spajky
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15516890 (14245) WarpedOne
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19519955 (16264) ivanuscha

Več podobnih tem