Forum » Na cesti » Zakaj sploh bencinarja?
Zakaj sploh bencinarja?
xda develope ::
Pred tremi leti kupu ford mondeo 2.0 TDCI 97KW in 130KM letnik 2006 uvožen je bil iz nemčije nisem mel nobenih problemov z njim edino kar sem mogel menjat je dpf filter zaradi mehanske poškodbe prišel me je strošek 300€ za popravilo avto še zmer lavfa kt urca.Turbine in vžigalnih svečk egr ventila nisem menjal ker so se v dobrem stanju .Lahko imaš nesrečo in kupiš slabega dizla sem kupil sinu za rd dizla je bil edini problem egr ventil.Odvisno kakšnega dobiš moj teče kt urca tud do 240km/h več pa kokr vem ne gre.
Ps:Nisem napisal 240Km/h iz števca ampak sem tudi testiral ;) .
Kasneje lahko napišem kateri motor ima notr sam mislim da je neki durator al durator 4 tdci
Ps:Nisem napisal 240Km/h iz števca ampak sem tudi testiral ;) .
Kasneje lahko napišem kateri motor ima notr sam mislim da je neki durator al durator 4 tdci
bambam20 ::
xda develope je izjavil:
Pred tremi leti kupu ford mondeo 2.0 TDCI 97KW in 130KM letnik 2006 uvožen je bil iz nemčije nisem mel nobenih problemov z njim edino kar sem mogel menjat je dpf filter zaradi mehanske poškodbe prišel me je strošek 300€ za popravilo avto še zmer lavfa kt urca.Turbine in vžigalnih svečk egr ventila nisem menjal ker so se v dobrem stanju .Lahko imaš nesrečo in kupiš slabega dizla sem kupil sinu za rd dizla je bil edini problem egr ventil.Odvisno kakšnega dobiš moj teče kt urca tud do 240km/h več pa kokr vem ne gre.
Ps:Nisem napisal 240Km/h iz števca ampak sem tudi testiral ;) .
Kasneje lahko napišem kateri motor ima notr sam mislim da je neki durator al durator 4 tdci
Tvoj je čipam :). Tovarniški gre 200 km/H.
chucki ::
Tudi takšen ne more priti do 240km/h.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
oracle ::
Če bi zdaj kupovali avto med 5 in 8 let starega, zakaj bi sploh kupovali bencinarja? Torej, najboljše bi bilo prebrati odgovore lastnikov rabljenih bencinarjev. Lahko tudi pri nakupu novega avtomobila, zakaj bi sploh še hotel bencinarja?
Na dizlu je vse slabše/dražje, razen porabe (vsakodnevni strošek). Pa še poraba se zelo pogosto kompenzira z višjimi stroški, ki te doletijo pri dizlu.
Jaz delam 30.000 km na leto, pa mam vseeno bencinarja (varčnega). Če bi imel več denarja bi imel pa potrošnega in močnega bencinarja :D Če bi imel še manj denarja, kot sedaj, bi si pa kupil bencinarja za 800 €.
GrimReaper ::
Sam bi o dizlu razmišljal samo, ko bi enkrat moral delat več kot 15k km na leto.
Glede na to da sedaj dajem 60-65EUR na mesec (en tank), je pri plači 700-800EUR sprejemljivo še do ene 2x več, se pravi bi lahko delal 12-15k km na leto.
Ko greš naprej s kilometri, moraš pa res že iskat alternative, ker 200EUR na mesec samo za bencin oz. 1/4 plače preprosto ni več normalno.
Pa če bi dobil enega preverjenega, dizel vseeno ni tako slab, recimo ena prva izbira bi bila Golf VI 2.0 TDI 140KM, navora s 320Nm več kot dovolj, pa 9s do 100. Že 200kg težji Superb se s tem motorjem kar konkretno premika, precej hitreje kot ostali avti na cesti.
Kakšnega 2.0 140-150KM atmosferca mora bit vseeno bolj užitek vozit, ampak vsi do 1.8 se pa lahko skrijejo (vem, ni fer primerjava, glede na manjšo prostornino).
Če imaš prilagodljiv delovni čas kot ga imam sam (za primer je bil 24.12. ob 16:30 moj avto edini še na parkirišču, od celih 500), pa tudi če je šiht samo 10-15km stran, brez avta pač ne gre, 6k km na leto gor ali dol, kaj naj grem peš 11km v eno smer?
Se pa tudi vidi koliko denarja zmečete v te dizle, ker enega V8 je precej drago vzdrževat. Realno pa sam lahko pri teh km gledam tam do 2.0 prostornine in do 200KM. Megane RS, Focus ST (RS-i so samo za kupit nad 20k), Leon Cupra, Astra OPC, Audi S3, BMW 325Ci, že ti odpadejo, ker jih je sam strošek, pa ne mislim tukaj bencina.
Glede na to da sedaj dajem 60-65EUR na mesec (en tank), je pri plači 700-800EUR sprejemljivo še do ene 2x več, se pravi bi lahko delal 12-15k km na leto.
Ko greš naprej s kilometri, moraš pa res že iskat alternative, ker 200EUR na mesec samo za bencin oz. 1/4 plače preprosto ni več normalno.
Pa če bi dobil enega preverjenega, dizel vseeno ni tako slab, recimo ena prva izbira bi bila Golf VI 2.0 TDI 140KM, navora s 320Nm več kot dovolj, pa 9s do 100. Že 200kg težji Superb se s tem motorjem kar konkretno premika, precej hitreje kot ostali avti na cesti.
Kakšnega 2.0 140-150KM atmosferca mora bit vseeno bolj užitek vozit, ampak vsi do 1.8 se pa lahko skrijejo (vem, ni fer primerjava, glede na manjšo prostornino).
Ce delas 5000km letno, se diesel res ne splaca. Ce ti pa se avto ni fetis, pa imas enega bencinskega malcka.
Seveda se lahko potem vprasas, ce je smotrno sploh imeti avto.
Osebno bi imel v takem primeru eno bencinsko mrcino ala Ford Mustang V8
Če imaš prilagodljiv delovni čas kot ga imam sam (za primer je bil 24.12. ob 16:30 moj avto edini še na parkirišču, od celih 500), pa tudi če je šiht samo 10-15km stran, brez avta pač ne gre, 6k km na leto gor ali dol, kaj naj grem peš 11km v eno smer?
Se pa tudi vidi koliko denarja zmečete v te dizle, ker enega V8 je precej drago vzdrževat. Realno pa sam lahko pri teh km gledam tam do 2.0 prostornine in do 200KM. Megane RS, Focus ST (RS-i so samo za kupit nad 20k), Leon Cupra, Astra OPC, Audi S3, BMW 325Ci, že ti odpadejo, ker jih je sam strošek, pa ne mislim tukaj bencina.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
_pobesneli_ ::
Jaz imam vedno bencinarje, ker zjutraj naredim samo 10km do službe, se mi pozimi dizel niti ogreje ne, moj bencinar pa je že topel. Letno naredim okoli 25kkm. Pri prejšnem avtu, opel astri gtc sem imel 160kkm, pa ke imela samo redne servise, nobenih popravil. Ko sem jo prodal je imela 8 let, kupil sem pa novo. Poraba je bila 7.8L@100km. Sedaj sem kupil octavio RS z 220km, je pa poraba zaenkrat 7.6L@100km, tako da sem splošno zelo zadovoljen z bencinarji in nimam nobene potrebe po dizlih
Gregor
xda develope ::
SimplyMiha ::
Zakaj mora priti do 240 km/h, če tod naokoli ni nobene ceste, kjer bi lahko to (legalno) dosegel?
GTX970 ::
Joj, kak ste haklik. Imamo 14 let starega dizla pa ni do zdaj še nobena turbina šla, pa z mašino še nič narobe. Delamo manj kot 20k km na leto, pa še to kaj je je povečini mestna vožnja (če odštejem mojo vožnjo v Maribor na faks tu pa tam). Vse je odvisno, kako avto vzdržuješ. Pa lahko kupiš ne vem kaj, če ga ne boš dobro vzdrževal bodo problemi.
Eventuelno pa sam nakoncu oceniš, če se ti splača jemat dizla ali bencinca. Neke blazne razlike ni. Dizl ma več navora, bencinc leti več. Presodi pa sam kaj rabiš, če delaš dnevno več kot 50km se ti bolj splača dizla vzet, če ne pač vzameš ekvivalenčnega bencinca :)
Pa veliko sreče pri izbiri!
Tu lahko bereš, kako zanesljivi so npr Opli 2006 in podobni letniki z diesel motroji, vsi so vrgli že vsaj 3-4 k eur za stroške NEpotrošnega materiala
http://www.alter.si/tabla/showflat.php?...
Če voziš golfa 2 jxd/3/4 sdi, potem res nima kaj crkniti, razen digitalne ure.
_pobesneli_
Jaz imam vedno bencinarje, ker zjutraj naredim samo 10km do službe, se mi pozimi dizel niti ogreje ne, moj bencinar pa je že topel.
10 km je zelo majhna razdalja še za bencinarja, kaj šele dizla.
Na oliko menjaš katalizator/izpuh s takimi vožnjami ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
FlyingBee ::
hvala za obširno debato, kar nekaj koristnega sem zvedel, sicer pa je tudi begajoče, ker je toliko razdeljenih mnenj ... morm še dodat, da sedaj imam "pra"starega bencinarja 1.8 125bps in kot kaže bom teh 46km delal na dan po regionalki na Dolenjskem, kar pomeni RES veliko zavojev in gor pa dol, pa mi gre že pošteno bencinar na živce, ker je treba menjat v nižjo prestavo in nažigat, da mi tisti zadaj (ki so večinoma teh cest bolj navajeni) s svojimi vsaj pol mlajšimi dizli ne vozijo tik za ritjo in me zlahka dohitijo tudi če "nažigam"
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
FlyingBee ::
ja, še 6 let pa bo za muzej
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
hojnikb ::
hvala za obširno debato, kar nekaj koristnega sem zvedel, sicer pa je tudi begajoče, ker je toliko razdeljenih mnenj ... morm še dodat, da sedaj imam "pra"starega bencinarja 1.8 125bps in kot kaže bom teh 46km delal na dan po regionalki na Dolenjskem, kar pomeni RES veliko zavojev in gor pa dol, pa mi gre že pošteno bencinar na živce, ker je treba menjat v nižjo prestavo in nažigat, da mi tisti zadaj (ki so večinoma teh cest bolj navajeni) s svojimi vsaj pol mlajšimi dizli ne vozijo tik za ritjo in me zlahka dohitijo tudi če "nažigam"
pol si pa avtomatika kup, če ti je problem šaltat :)
#brezpodpisa
FlyingBee ::
hvala za obširno debato, kar nekaj koristnega sem zvedel, sicer pa je tudi begajoče, ker je toliko razdeljenih mnenj ... morm še dodat, da sedaj imam "pra"starega bencinarja 1.8 125bps in kot kaže bom teh 46km delal na dan po regionalki na Dolenjskem, kar pomeni RES veliko zavojev in gor pa dol, pa mi gre že pošteno bencinar na živce, ker je treba menjat v nižjo prestavo in nažigat, da mi tisti zadaj (ki so večinoma teh cest bolj navajeni) s svojimi vsaj pol mlajšimi dizli ne vozijo tik za ritjo in me zlahka dohitijo tudi če "nažigam"
pol si pa avtomatika kup, če ti je problem šaltat :)
sploh ne, samo 5 prestav in bencinar je: dokaj visoka poraba na avtocesti, ker je 4000rpm pri 130kmh, glasen motor, potem, če je razgibana cesta je res precej več menjanja in slab navor te razočara prav vsakič ... kakorkoli, po "rally" gorjanskih cestah je katastrofa, relativno gledano seveda ... menjanje mi kot samo dejanje sploh ni odveč
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Relanium ::
Bencinar ni avto.
Bencin je dober samo za čiščenje kakih mastnih stvari in za v dvokolesnike, to pa je tud vse.
Bencin je dober samo za čiščenje kakih mastnih stvari in za v dvokolesnike, to pa je tud vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
šernk ::
Kupiš bencinca s turbino. Ima vse kar ima dizel...navor v nizkih obratih, nizko porabo (no odvisno od vožnje), brez razno raznih DPF, EGR, bosch pump...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jl ::
Zakaj ne bi kupil starega dizla, ker je dosti prijateljev/znancev imelo težave (BMW 320 E46, Audi A4, Toyota Avensis, VW Passat, Renault Laguna,...), od grelnih svečk, turbine, ERG ventilov, šob (sploh tu je strošek hitro 500+ eur). Sam imam 12 let starega bencinarja (Megane II), praktično nobenih problemov - letno menjam olje/filtre ter po potrebi ostali potrošni material (diski, ploščice,...).
D3m ::
-valvoline- je izjavil:
Vzames nekega starejsega SDija. Res je da je nepremicnina, ampak je tu najmanj moznosti da pride do okvar.Precej bolj vzdrzljivo in zanesljivo kot katerkoli bencinar. Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Pri SDI-ju moreš biti tudi oseba z močnimi živci in izjemni flegmatik. Takšen voz potrebuje nekje 17 sekund do 100 km/h. Po moje to ni prava izbira v sedanjem času. Na AC s takšnim avtom sploh ne smeš pomišljati na prehitevanje. Če je to vredno 4.5l porabe potem pa tud penis :).
Sem te verjetno že velikokrat prehitel pa še opazil nisi.
SDI je čisto v redu avto.
|HP EliteBook|R5 6650U|
hojnikb ::
Toliko prepucavanja, pa OP še niti povedal ni kolk hoče dat za avto. Namreč to je najpomembnejši faktor tukaj.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
FlyingBee ::
zdajle s ceno ne bi omejeval te debate, bolj me zanima kaj čem za naslednji avto vzet ... kupoval bom rabljeno, to je odločeno ter avto srednjega razreda in karavan mora bit ... imam pa razdvojeno osebnost pri kupovanju avta, saj poslušam veliko v prid dizla (za moje potrebe in razmere vožnje bi prav prišel) kot tudi v slabo le-teh glede vzdrževanja in popravil
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
toplakd ::
Tudi sam imam 11 let starega bencinarja in razen rednega vzdrževanja ni potrebno trenutno nič drugega.
Pa če grem na AC na dajšo turo, z lahkoto pridem krepko pod 7l/100km če se vozimo po omejitvah.
Porabo ob lokalni vožnji imam pa nekje v povprečju 8l. Honda Accord 2.0, 2003 letnik. Delam pa okrog 25k letno.
Vsak pač hvali svojo vrsto goriva. Jaz nikoli nisem bil dizel fan, čeprav ima žena dizla :)
Vedno se rad pohecam, da traktor (diesel) je pač za na njivo. :)
Pa če grem na AC na dajšo turo, z lahkoto pridem krepko pod 7l/100km če se vozimo po omejitvah.
Porabo ob lokalni vožnji imam pa nekje v povprečju 8l. Honda Accord 2.0, 2003 letnik. Delam pa okrog 25k letno.
Vsak pač hvali svojo vrsto goriva. Jaz nikoli nisem bil dizel fan, čeprav ima žena dizla :)
Vedno se rad pohecam, da traktor (diesel) je pač za na njivo. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: toplakd ()
FlyingBee ::
dobro, tukaj so recimo moderni tdi-ji 2.0, ki so na vseh cestah dobri in imajo 6 l porabe, kar bi bilo super, če bi tudi jaz imel, ampak to je zame le ideja zaenkrat
trenutno mi 8 l povprečno, če pogledam celo leto, torej pozimi več pa to je bilo ko sem veliko po avtocesti se vozil, zdaj pa so rovte in je 9l ali več
trenutno mi 8 l povprečno, če pogledam celo leto, torej pozimi več pa to je bilo ko sem veliko po avtocesti se vozil, zdaj pa so rovte in je 9l ali več
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
D3m ::
Če pravilno vzdržuješ bo vsak avto delal. Moj avto je star že 9 let, dizel. Redni servisi, nimam garaže je lepo zunaj.
6 litrov je pa že, kar dinamična vožnja.
Moja žena ima s C4 povprečno 4,4l/100km
dobro, tukaj so recimo moderni tdi-ji 2.0, ki so na vseh cestah dobri in imajo 6 l porabe, kar bi bilo super, če bi tudi jaz imel, ampak to je zame le ideja zaenkrat
trenutno mi 8 l povprečno, če pogledam celo leto, torej pozimi več pa to je bilo ko sem veliko po avtocesti se vozil, zdaj pa so rovte in je 9l ali več
6 litrov je pa že, kar dinamična vožnja.
Moja žena ima s C4 povprečno 4,4l/100km
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
FlyingBee ::
ja, 6l sem dal, kar je še vedno 2-3 litre manj od starih bencinarjev podobne zmogljivosti
ima kdo izkušnje s 1,6D v50 vulvoti?
ima kdo izkušnje s 1,6D v50 vulvoti?
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Isotropic ::
Če pravilno vzdržuješ bo vsak avto delal. Moj avto je star že 9 let, dizel. Redni servisi, nimam garaže je lepo zunaj.
dobro, tukaj so recimo moderni tdi-ji 2.0, ki so na vseh cestah dobri in imajo 6 l porabe, kar bi bilo super, če bi tudi jaz imel, ampak to je zame le ideja zaenkrat
trenutno mi 8 l povprečno, če pogledam celo leto, torej pozimi več pa to je bilo ko sem veliko po avtocesti se vozil, zdaj pa so rovte in je 9l ali več
6 litrov je pa že, kar dinamična vožnja.
Moja žena ima s C4 povprečno 4,4l/100km
verjetno tut zato, k ma znano zgodovino ane
akasa ::
Tisti k se mal bol spoznate na avte verjetno veste da km na števcu pomenijo samo vrednost avtomobila... in nč drugega... če se avto vzdržuje je pr 100km al pa 400km isto.. mogoče je treba kakšno stvar na podvozju zamenjat... kar se pa tiče mašine se pa na tistih 120k km dela glavni servis pa vsake 15k ali pa 20k olje pa filtr pa je to to... trenutno vozim tdi-ja z 350k km kolega sdi-ja z 360k km.. oba mama trenutno okoli 50k km jst sm imeu izredni strošek k je sovoznikova šipa dol pala (20€) kolega pa senzor temparature (tut neki dobiža) pa doma je fabia letnik 2007 (1.4) pa je blo izrednih stroškov okol 300€ (računalnik, stikalo za dolge luči pa še neki je blo) prevoženih pa ma 150k km
Ikspe ::
Veliko je razlogov zakaj bencinarja in ne dizla. Mogoče bi bilo manj napisanega če bi vprašali zakaj dizla in ne bencinarja:
- gorivo dizel je ceneje
- dizel porabi manj goriva (če avto ne naredi veliko kilometrov na leto potem ta prednost izgubi pomen)
- ima nekaj več navora zato ni treba tako pogosto šaltat.
- sem še kaj pozabil?
- gorivo dizel je ceneje
- dizel porabi manj goriva (če avto ne naredi veliko kilometrov na leto potem ta prednost izgubi pomen)
- ima nekaj več navora zato ni treba tako pogosto šaltat.
- sem še kaj pozabil?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ikspe ()
Meizu ::
Eh... Zadnjega bencinarja smo v hiši imeli Roverja 414, letnik 1996 mislim da. Piece of shit, vse kar je lahko šlo narobe je šlo narobe. Tudi to, da smo morali menjat pol mašine, brusit glavo motorja itd.
Sedaj mamo pri hiši:
Opel Astra 1.7 dizel letnik 2003 150kkm - samo redni servisi
Peugeot 407 2.0 HDI 140km letnik 2008, 80kkm - samo redni servisi + garancijski vpoklic napajalnika ECUja (očitno pač bila neka škart roba noter serijsko, so zamenjali brezplačno z upgrejdano verzijo tega napajalnika, sedaj dela kot urca).
KIA Ceed SW 1.6 CRDI 120km letnik 2009 120kkm - samo redni servisi + tovarniški odpoklic jermenv za rezervoar tanka (na stroške servisa seveda)
Vsi dizli pri nas tečejo kot urca. Nobenih težav z egr, dpf, turbinami, žarilnimi svečkami, kdo ve s čim še.
Imam filing, da šinfate dizle samo tisti, ki jih še nikoli niste vozili, vozite bencinarje, večino šimfa pa preberete po forumih in potem dalje širite besede tipa "baba čula baba rekla".
Sem prečital celo temo in večino izjav tule notri je čaooo.
Sedaj mamo pri hiši:
Opel Astra 1.7 dizel letnik 2003 150kkm - samo redni servisi
Peugeot 407 2.0 HDI 140km letnik 2008, 80kkm - samo redni servisi + garancijski vpoklic napajalnika ECUja (očitno pač bila neka škart roba noter serijsko, so zamenjali brezplačno z upgrejdano verzijo tega napajalnika, sedaj dela kot urca).
KIA Ceed SW 1.6 CRDI 120km letnik 2009 120kkm - samo redni servisi + tovarniški odpoklic jermenv za rezervoar tanka (na stroške servisa seveda)
Vsi dizli pri nas tečejo kot urca. Nobenih težav z egr, dpf, turbinami, žarilnimi svečkami, kdo ve s čim še.
Imam filing, da šinfate dizle samo tisti, ki jih še nikoli niste vozili, vozite bencinarje, večino šimfa pa preberete po forumih in potem dalje širite besede tipa "baba čula baba rekla".
Sem prečital celo temo in večino izjav tule notri je čaooo.
jype ::
Dizli bistveno bolj smrdijo (oddajo več zdravju škodljivih delcev), zato je pametno, da tisti, ki se z dizli vozijo, z njimi ne vozijo po urbanih središčih.
Če se vozi primarno po urbanih središčih, potem je itak smotrno razmišljati o električnem ali hibridnem pogonu.
Če se vozi primarno po urbanih središčih, potem je itak smotrno razmišljati o električnem ali hibridnem pogonu.
RejZoR ::
Čeprav so GDI mašine dost podobno problematične kar se delcev tiče kot dizelske. Ne boš pa praktično nikoli videl tko zgonjenih turbo bencinarjev kot so dizli, za katerimi se valijo oblaki dima kot da so ravnokar zagnali dimno zaveso na tanku, da se izognejo sovražniku...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
GrimReaper ::
Tisti k se mal bol spoznate na avte verjetno veste da km na števcu pomenijo samo vrednost avtomobila... in nč drugega... če se avto vzdržuje je pr 100km al pa 400km isto.. mogoče je treba kakšno stvar na podvozju zamenjat...
Jah, mlajši avto je boljši, ne vem kakšno znanost je treba tukaj uganjat. Kot bi rekel, da je enako če imaš babo 20 let ali 50 let staro.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
gddr85 ::
jah z lepotnim kirurgom lahko zgleda skor kot 20 letna, pol je sam še vprašanje, kakšno je stanje pod pokrovom
KTr1sk ::
ja, 6l sem dal, kar je še vedno 2-3 litre manj od starih bencinarjev podobne zmogljivosti
ima kdo izkušnje s 1,6D v50 vulvoti?
sam imam Volvota 1.6D in zaenkrat morem potrkat ni težav z njim, so pa to PSA motorji (francoskio motorji,citroen motor in ford podvozje),
drugače pa lahko naletiš na problematičnega (tako kot pri vseh avtomobilih)
http://avtonasveti.com/volvo-s40v50-200...
kar mi je všeč pri Volvotu je to da so izjemno udobni in se počutim res kot doma v dnevni sobi ter tudi radio (zvok) je zelo kvaliteten
naj bi pa bili kao 1.6 manj kvarljivi kot 2.0, samo to je bolj kot ne sreča pri nakupu
je pa 1.6 zeelo len motor in poraba imam pri kombinirani vožnji imam 5.8l/100km
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
m0LN4r ::
Samo tako čist mimogrede, da bo primerjava bolj na mestu.
Jaz imam 1.4 bencin polota, mama pa 1.4 dizel polota.
Jaz svojega turam na dolge proge. Ona pa 2x8km na dan.
Oba delata brez problema. Moj je star 13 let, njen pa 7 let.
Razlika je v:
- ceni vzdrževanja
- glasnost
- navor/moč, kar pa je odvisno od ceste (naklon, hitrost)
- moj ima lepše razporejeno težo, spredaj zadaj, mamin je zelo težek spredaj, zelo lahek zadaj
- moji servisi so skoraj zastonj, če primerjam ceno uradnih pri maminem
- zdaj po 7ih letih pa se začnejo večji stroški in večje cene vzdrževanja
Nekako tako je. Kolko je mama prišparala z benzom, sproti odplačuje z vzdrževanjem.
Ona je dala nazadnje 1000€ za servis.
Jaz pa sem dal 1000€ za vzdrževanje v zadnjih 4 letih skupno.
Jaz imam 1.4 bencin polota, mama pa 1.4 dizel polota.
Jaz svojega turam na dolge proge. Ona pa 2x8km na dan.
Oba delata brez problema. Moj je star 13 let, njen pa 7 let.
Razlika je v:
- ceni vzdrževanja
- glasnost
- navor/moč, kar pa je odvisno od ceste (naklon, hitrost)
- moj ima lepše razporejeno težo, spredaj zadaj, mamin je zelo težek spredaj, zelo lahek zadaj
- moji servisi so skoraj zastonj, če primerjam ceno uradnih pri maminem
- zdaj po 7ih letih pa se začnejo večji stroški in večje cene vzdrževanja
Nekako tako je. Kolko je mama prišparala z benzom, sproti odplačuje z vzdrževanjem.
Ona je dala nazadnje 1000€ za servis.
Jaz pa sem dal 1000€ za vzdrževanje v zadnjih 4 letih skupno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Trololololol ::
-valvoline- je izjavil:
Vzames nekega starejsega SDija. Res je da je nepremicnina, ampak je tu najmanj moznosti da pride do okvar.Precej bolj vzdrzljivo in zanesljivo kot katerkoli bencinar. Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Pri SDI-ju moreš biti tudi oseba z močnimi živci in izjemni flegmatik. Takšen voz potrebuje nekje 17 sekund do 100 km/h. Po moje to ni prava izbira v sedanjem času. Na AC s takšnim avtom sploh ne smeš pomišljati na prehitevanje. Če je to vredno 4.5l porabe potem pa tud penis :).
Potem pa očitno ne znaš voziti s takim avtom. V tretji delajo taki avtomobili čudo.
-valvoline- ::
Samo tako čist mimogrede, da bo primerjava bolj na mestu.
Jaz imam 1.4 bencin polota, mama pa 1.4 dizel polota.
Jaz svojega turam na dolge proge. Ona pa 2x8km na dan.
Oba delata brez problema. Moj je star 13 let, njen pa 7 let.
Razlika je v:
- ceni vzdrževanja
- glasnost
- navor/moč, kar pa je odvisno od ceste (naklon, hitrost)
- moj ima lepše razporejeno težo, spredaj zadaj, mamin je zelo težek spredaj, zelo lahek zadaj
- moji servisi so skoraj zastonj, če primerjam ceno uradnih pri maminem
- zdaj po 7ih letih pa se začnejo večji stroški in večje cene vzdrževanja
Nekako tako je. Kolko je mama prišparala z benzom, sproti odplačuje z vzdrževanjem.
Ona je dala nazadnje 1000€ za servis.
Jaz pa sem dal 1000€ za vzdrževanje v zadnjih 4 letih skupno.
LoL
A so zamenjal motor na servisu al kaj da so jo oskubili 1000 evrov.
-valvoline- ::
Skoda da je pr nas slaba izbira rabljenih avtov predelanih na LPG. V IT je tega kok ces. Jaz sem si prpelu lanosa 1.3 na LPG iz IT. Poraba 7-8l plina +nekaj benza zjutraj.
Ce znas kupit pravega dizla je vzdrzevanje ceneje kot pri bencinarju, pa se dalec bolj zanesljivo v vsakem pogledu. tapravi dizel je audi a3,golf4,seat leon,octavia vse z 1.9tdi izkljucno do l.2002 z 66kw motorjem z navadno bosch crpalko,navadno turbino in navadnim vztrajnikom. To je enostavno neunicivo.
Nekaj podobnega je peugeot 206 1.4hdi, razen hibe z zadnjim mostom to je avto ki se prakticno nikoli ne pokvari.
Ce znas kupit pravega dizla je vzdrzevanje ceneje kot pri bencinarju, pa se dalec bolj zanesljivo v vsakem pogledu. tapravi dizel je audi a3,golf4,seat leon,octavia vse z 1.9tdi izkljucno do l.2002 z 66kw motorjem z navadno bosch crpalko,navadno turbino in navadnim vztrajnikom. To je enostavno neunicivo.
Nekaj podobnega je peugeot 206 1.4hdi, razen hibe z zadnjim mostom to je avto ki se prakticno nikoli ne pokvari.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
šernk ::
Nehajte že primerjat jabolke pa hruške.
atmosferski benciran ne more bit primerjava turbodizelašu! Ne po porabi, ne moči, ne navoru, ne izkoristku.
če gledamo splošno je izkoristek dizla kak procent ali dva boljši od bencinarja, vse skupaj pa se še vedno vrti krepko pod 50% izkoristkom. (atmosferski motorji imajo med 25-30% izkoristek, turbinski se lahko približajo 40%). Včasih je še bila razlika v porabi med dizlom in bencinarjem, danes je pa slednja praktično odpravljena, ko dodaš turbino ti bo 1.4 TB žrl ravno toliko kot 2.0 TD (konjev imata oba tam tam in se vrtita okoli 150KM).
sedaj pa izračunaj:
bencinar...cenejša cestna taksa, rahlo dražji bencin (zaenkrat...evropa je lani ali letos vrgla vse dizelaše v smeti in priznala napako v podpiranju rabe dizelašev za osebna vozila), od večjih stroškov lahko crkne le turbina ob nepravilni uporabi le te.
dizelaš: dražja cestna taksa, rahlo cenejši dizel, od večjih stroškov je turbina le začetek, na slednjo imaš vpliv, na razne EGR, DPF, bosch pumpe pa vpliva praktično nimaš (no razen če se voziš 10km stran, pol menjaš obojno lahko 1x letno). Prihajajo počasi a vztrajno tudi bolj stroge meritve dizlov na tehničnih pregledih, ki bodo skupaj z euro6 standardom pomenile, da avto brez 100% delujočih vseh filtrov ne bo šel skozi. Na razna blindiranja in odstranitve EGR, DPF se pri euro 6 lahko pozabi.
edit: zgodbice da vaša turbodizelaška krava težka 1400kg pije 4l/100km prihranite za božička drugo leto :)
atmosferski benciran ne more bit primerjava turbodizelašu! Ne po porabi, ne moči, ne navoru, ne izkoristku.
če gledamo splošno je izkoristek dizla kak procent ali dva boljši od bencinarja, vse skupaj pa se še vedno vrti krepko pod 50% izkoristkom. (atmosferski motorji imajo med 25-30% izkoristek, turbinski se lahko približajo 40%). Včasih je še bila razlika v porabi med dizlom in bencinarjem, danes je pa slednja praktično odpravljena, ko dodaš turbino ti bo 1.4 TB žrl ravno toliko kot 2.0 TD (konjev imata oba tam tam in se vrtita okoli 150KM).
sedaj pa izračunaj:
bencinar...cenejša cestna taksa, rahlo dražji bencin (zaenkrat...evropa je lani ali letos vrgla vse dizelaše v smeti in priznala napako v podpiranju rabe dizelašev za osebna vozila), od večjih stroškov lahko crkne le turbina ob nepravilni uporabi le te.
dizelaš: dražja cestna taksa, rahlo cenejši dizel, od večjih stroškov je turbina le začetek, na slednjo imaš vpliv, na razne EGR, DPF, bosch pumpe pa vpliva praktično nimaš (no razen če se voziš 10km stran, pol menjaš obojno lahko 1x letno). Prihajajo počasi a vztrajno tudi bolj stroge meritve dizlov na tehničnih pregledih, ki bodo skupaj z euro6 standardom pomenile, da avto brez 100% delujočih vseh filtrov ne bo šel skozi. Na razna blindiranja in odstranitve EGR, DPF se pri euro 6 lahko pozabi.
edit: zgodbice da vaša turbodizelaška krava težka 1400kg pije 4l/100km prihranite za božička drugo leto :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
-valvoline- ::
Hehe, pravtako zgodbice o 1500kg bencinske krave ku pijejo manj k 8 na 100.
No jaz sem zamenjal prek 6 dizelasev,navadni in TDi pri vseh povprecna poraba tam okol 5.5-6l. Sedaj sem saltat na bencin+plin kej je v najnizjem razredu cestne takse(1.3). Pac nocem podpirat komunajzarsko bando in sem se z tezkim srcem poslovil od svojega ex a4 1.9tdi. Trenutno se furam za cca 5e na 100km, za registracijo placam manj k 200e letno z vstetim tehnicnim.
:=)
No jaz sem zamenjal prek 6 dizelasev,navadni in TDi pri vseh povprecna poraba tam okol 5.5-6l. Sedaj sem saltat na bencin+plin kej je v najnizjem razredu cestne takse(1.3). Pac nocem podpirat komunajzarsko bando in sem se z tezkim srcem poslovil od svojega ex a4 1.9tdi. Trenutno se furam za cca 5e na 100km, za registracijo placam manj k 200e letno z vstetim tehnicnim.
:=)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Blinder ::
valvoline, ti še škodo delaš državi ker tako malo zapraviš za tehnični & trošarine
Nisi pravu, da boš kupil enga 1.3 jtd?
Nisi pravu, da boš kupil enga 1.3 jtd?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
-valvoline- ::
valvoline, ti še škodo delaš državi ker tako malo zapraviš za tehnični & trošarine
Nisi pravu, da boš kupil enga 1.3 jtd?
Tistega ku ne znam popravljat se izogibam. Lanos pa ma masino in podvozje od opla. Kid stuff za vzdrzevanje in servis.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
gruntfürmich ::
brezpredmetna debata.
avtor bo itq kupil dizla, nemškega, iz uvoza, do 200.000 prevoženih, karavana. za 15kkm/leto.
lahko zapremo temo.
avtor bo itq kupil dizla, nemškega, iz uvoza, do 200.000 prevoženih, karavana. za 15kkm/leto.
lahko zapremo temo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Buggy ::
Hehe, pravtako zgodbice o 1500kg bencinske krave ku pijejo manj k 8 na 100.
Nic zgodbice...jaz imam vec kot 1600kg 2.0 TB kravo (210KM) in imam porabo odvisno kako ga tiscim in kje se vozim. Ravnina proti morju (nalozen polno + prtljaznik za kolesa) po omejitvah, par prehitevanj in je bila poraba na Rab in nazaj 6,5 l/100km. Seveda je to dalec od tega kako jaz vozim, ker mi je dolgcas taka voznja...povprecje zadnjih 100Kkm imam sicer 8,9l/100 km pa ne vozim po prekmurskih ravnicah in AC....ravno nasprotno.
https://www.dropbox.com/s/o5zq0cmepzrby...
ce sedaj upostevas se, da sem se vozil na plin (pristejes cca 20% zaradi kaloricne razlike v energentu) sem se peljal za 8*0.7EUR , torej nekje 6EUR/100km
Meni tudi na misel ne pride, da bi se dizla kdaj vozil (razen sluzbenih). Sem imel pred mesecem nadomestni avto Golf + TDI ki mi je na relaciji kjer se jaz vozim ob priblizno isti voznji pil povprecje 7,8l smrdljivega dizla na tank, o sami voznji kot celoti se bom pa vzdrzal
Aja pa avto je star 7 let ima 220Kkm, je cipan, predelan na plin, se ga ne spara...vozi tudi po makadamu in vse kar je bilo sedaj od mehanike je zadnjic crknila bencinska pumpa. Podvozje, bremzovje in gume pa obnavljam/menjam preventivno zato, ker se tako bolj varno pocutim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
dj_uro ::
tudi jaz imam doma vw passata s 2.0T 240KM(bencinar), pa pije po števcu, na ''dvojki''=overall 7,8-8l ... pa nič ne skrivam, nič ne lažem, vsakemu pokažem, če ne verjame... kot je buggy napisal, odvisno kje in kako ga voziš...
vw-klub.si
-valvoline- ::
Malo smo Ot pa vendar. O kaksnem avtu se tu pogovarjamo? 220 konjev bencinar, pa pravis poraba 6.5? Kaj mislis da smo z marsa dol padli al kaj? To je enostavno fizicno nemogoce kakorkol obrnes. Ce je teb golf tdi pil 7.8l bencinar bo pri primerljivem rezimu voznje pil najmanj 12-15.
Na AC z dokaj umirjeno voznjo bi slo, ampak 6.5l? Ne se hecat.
tudi jaz imam doma vw passata s 2.0T 240KM(bencinar), pa pije po števcu, na ''dvojki''=overall 7,8-8l ... pa nič ne skrivam, nič ne lažem, vsakemu pokažem, če ne verjame... kot je buggy napisal, odvisno kje in kako ga voziš...
Na AC z dokaj umirjeno voznjo bi slo, ampak 6.5l? Ne se hecat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
gruntfürmich ::
-valvoline- je izjavil:
Hehe, pravtako zgodbice o 1500kg bencinske krave ku pijejo manj k 8 na 100.
če ti z novimi motorji uspe priti čez 7 (normalna vožnja, ne ac), potem ne znaš vozit ali pa si ženska...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
-valvoline- ::
gruntfürmich je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Hehe, pravtako zgodbice o 1500kg bencinske krave ku pijejo manj k 8 na 100.
če ti z novimi motorji uspe priti čez 7 (normalna vožnja, ne ac), potem ne znaš vozit ali pa si ženska...
Avto,model,konji.... spiritmonitor doesnt lie. Al pa tovarniskim specifikacijam pristejes se +20% pa si tam-tam. Na plin se dodatnih +20%.
Novejsi turbobencinarji so postali varcni,saj imajo dizelsko CR tehnologijo in z tem tudi tezave povezanih z sistemom vbrizga- sobe,cr pumpa in ostalo sranje.
Tolk varcni pa spet niso, mimo fizike ne gre. BTW sodobni cr turbobencinarji niso primerni za predelavo na LPG.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
gruntfürmich ::
-valvoline- je izjavil:
Avto,model,konji.... spiritmonitor doesnt lie. Al pa tovarniskim specifikacijam pristejes se +20% pa si tam-tam. Na plin se dodatnih +20%.
sem že enkrat zapisal da so na sprintmonitorju sami nesposobneži, vsaj za moj avto. samo prestavljaš ko ti napiše pa dobiš vsaj pol L manj porabe kot je tam povprečje. da pa se vzdržiš divjanja po ac pa si it vsaj 1L pod... pa da nimam poleti 18' valarjev prihranim 0,3L...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
dj_uro ::
-valvoline- je izjavil:
Malo smo Ot pa vendar. O kaksnem avtu se tu pogovarjamo? 220 konjev bencinar, pa pravis poraba 6.5? Kaj mislis da smo z marsa dol padli al kaj? To je enostavno fizicno nemogoce kakorkol obrnes. Ce je teb golf tdi pil 7.8l bencinar bo pri primerljivem rezimu voznje pil najmanj 12-15.
tudi jaz imam doma vw passata s 2.0T 240KM(bencinar), pa pije po števcu, na ''dvojki''=overall 7,8-8l ... pa nič ne skrivam, nič ne lažem, vsakemu pokažem, če ne verjame... kot je buggy napisal, odvisno kje in kako ga voziš...
Na AC z dokaj umirjeno voznjo bi slo, ampak 6.5l? Ne se hecat.
jaz nikjer nisem omenjal porabe 6,5L...
ti pa lahko povem relacijo Kope(Slovenj Gradec)-Velenje, do AC na Vranskem; 4,3L, z omenjenim avtomobilom... =)
vw-klub.si
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108797 (67679) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66698 (47162) | blay44 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28572 (24374) | krneki0001 |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32602 (29957) | WarpedGone |
» | Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26783 (24451) | amigo_no1 |