Forum » Loža » Bencin ali Dizl
Bencin ali Dizl
Super Sonic ::
Pozitivna stran tega testa je v tem, da niso testiral vseh kitajskih produktov, ki pa jih lahko kupiš v trgovini. Poleg tega razlika naraste v težjih pogojih, se pravi dež, led in podobno - v tem je čar, da težko posplošuješ in moriš po forumih s številkami, ki z realnim stanjem nimajo nobene veze. Poglej še zimske teste pnevmatik.
Dizel ali bencin je večno vprašanje, dejstvo pa je, da večina stvari odvisna od relacij, ki jih vozimo. So pa v bistvu s temi dizli tako agresivni, da danes določen del dizlov sploh ni za relacije (1,3 dizel, lepo vas prosim), je pa res, da zaradi turba in lahkega avtomobila to leti. Kar posledično prisli proizvajalce v to, da danes že opremljajo bencinarje s turbinami. Ko bo na trgu tega veliko, bo cena turbin nek minimalen strošek in padel bo še zadnji argument, ki ga dizli imajo.
Dizel ali bencin je večno vprašanje, dejstvo pa je, da večina stvari odvisna od relacij, ki jih vozimo. So pa v bistvu s temi dizli tako agresivni, da danes določen del dizlov sploh ni za relacije (1,3 dizel, lepo vas prosim), je pa res, da zaradi turba in lahkega avtomobila to leti. Kar posledično prisli proizvajalce v to, da danes že opremljajo bencinarje s turbinami. Ko bo na trgu tega veliko, bo cena turbin nek minimalen strošek in padel bo še zadnji argument, ki ga dizli imajo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Turbo je samo za tiste proizvajalce ki ne znajo z tehnologijo naredit močen motor. Potem pa mečejo notri turbine da lahko rečejo da imajo tot konjev.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
PrimozR ::
A ti sploh poznaš ENO prednost turbine oz. slabost N/S motorja v primerjavi s turbinskim motorjem? Za primerjavo si npr. lahko ogledaš specifikacije 1,4 16 V in 1,4 T-Jet Grande Punto.
energetik ::
Turbo je samo za tiste proizvajalce ki ne znajo z tehnologijo naredit močen motor. Potem pa mečejo notri turbine da lahko rečejo da imajo tot konjev.
Pa kaj te turbina tolk matra? Lahko rečejo da ma tolk konjev, ker jih tudi ima. Vse kar šteje je krivulja navora in moči na kolesih in prestavna razmerja. Pa če je pod havbo dizl, bencinar al pa elektromotor. Ampak veliko jih trdi, da 80KM pri dizlu ni enako kot 80KM pri bencinarju...
Mr.B ::
Ja ampak to je bilo bistveno bolj izrazito včasih. Danes se Diesel zelo dobro odzove, kot bi rekli včasih ni imel eksplozivnosti...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
ABX ::
Ljudje trdijo veliko neumnosti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ABX ::
Ja ampak to je bilo bistveno bolj izrazito včasih. Danes se Diesel zelo dobro odzove, kot bi rekli včasih ni imel eksplozivnosti...
Če je dizel tako dober zakaj ga ne vidimo na cestnih motorjih?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
Pa da.
Če imaš velik in težek avto boš to nekako prikril. Ampak velik in težek avto je tudi večji strošek. Tako da dizel ima smisla v nekem kontekstu.
Če imaš velik in težek avto boš to nekako prikril. Ampak velik in težek avto je tudi večji strošek. Tako da dizel ima smisla v nekem kontekstu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ABX ::
Zakaj pa na podmornicah ni bencinarjev, če so tolk dobri? A? A?
Jaz sem takoj za reaktor v avtu. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Mr.B ::
To so gorilne celice, dohh
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
amigo_no1 ::
80KM pri dizlu ni enako kot 80KM pri bencinarju
in sicer zato, ker je krivulja navora pri dizlu dosti bolj ravna kot pri bencinarju, tako je za uporabniku lažje voziti dizla (pri normalni vožnji).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
ABX ::
80KM pri dizlu ni enako kot 80KM pri bencinarju
in sicer zato, ker je krivulja navora pri dizlu dosti bolj ravna kot pri bencinarju, tako je za uporabniku lažje voziti dizla (pri normalni vožnji).
Ne trosi neumnosti, krivulja navora pri dizlih je ko Triglav.
Problem je v temu da folk si kupi 1.5T težek avto z 1.8 bencinskim motorjem, potem pa joka kako zadeva ne gre nikamor in pije ko zmešana.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Mr.B ::
Lažje je voziti zato, ker je navor večji. Bencinar pa moraš malo bolj paziti. Sej veste kako je bilo pri avtošolah.
Dnaes pa s kompresorji, vakumi, skupnimi vodi, se te krivulje z dobro programsko opremo zelo dobro nastavi...
Dnaes pa s kompresorji, vakumi, skupnimi vodi, se te krivulje z dobro programsko opremo zelo dobro nastavi...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
ABX ::
Lažje je voziti zato, ker je navor večji. Bencinar pa moraš malo bolj paziti. Sej veste kako je bilo pri avtošolah.
Dnaes pa s kompresorji, vakumi, skupnimi vodi, se te krivulje z dobro programsko opremo zelo dobro nastavi...
Ni res, avto je pretežek za navor ki ga ima, zato nekateri pljuvajo čez bencin. Navor je kot RAM v računalnikih, če ga je premalo je čista kriza, ko pa ga je dovolj ne prinese nobene prednosti.
Poleg tega ima dizel, manj navora pri 1.000rpm.
*Ne se zdaj kregat na izjeme.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Malajlo ::
Zakaj pa na avionih ni dizlov, če so tolk dobi? A? A?
/šala...
Ne vem, zakaj je ta večna dilema glede izbire.
Dizel je okoli 2.000 EUR dražji. To je 2.000 l goriva.
Avto imaš 4 leta.
To je za 500 l goriva/leto
500 l goriva pri porabi 6.5 l/100km = 7700 km
500 l goriva pri porabi 9 l/100km = 5500 km
(poraba Fiat JTD 1.9 v 5 letih 6.2, Opel 1.6 16V 10.5; gorivo je pa zaokroženo 1EUR/l)
Razlika je 2200 km/leto. To je pa ravno številka, ki si jo dal za dizla več.
In ker delaš po 20.000 k/leto, daš v enem letu
bencina 1.800l
dizla 1.300l
In smo spet pri številki 500!
Pri 35.000 km/leto so pa cifre že drugačne.
bencina 3.150l
dizla 2.275l
Razlika je pa že skoraj jurja. In tako je dizel "amortiziran" v dobrih dveh letih.
Če pa delaš po 10.000 ali manj km/leto, je pa samo vprašanje, koliko časa misliš imeti isti avto. Ampak po računici vsaj 10 let.
Servisi so pa zdaj izenačeni pri obeh tipih motorjev. Pokvarljivost dizlske turbine (poznam samo enega človeka, ki mi je crknila) ali pa preskakovanje jermenov in podobnega (poznam 3 ljudi) pa je, no, kaj naj rečem, mogoče je bil avto narejen v ponedeljek in je jajc. Načeloma pa motorji z rednim vzdrževanem zdržijo nekaj 100.000 km. (kar spet pripelje do vprašanja, koliko km letno delaš)
Je pa res, da dizli smrdijo, so glasni, nikamor ne grejo, tankat moraš v rokavicah, dimijo, v rikverc ne smeš voziti, in sploh so nekaj najslabšega na tem svetu in vseh 50% (ali kolikor že je) takih avtomobilov po Evropi je treba skockat!
/šala...
Ne vem, zakaj je ta večna dilema glede izbire.
Dizel je okoli 2.000 EUR dražji. To je 2.000 l goriva.
Avto imaš 4 leta.
To je za 500 l goriva/leto
500 l goriva pri porabi 6.5 l/100km = 7700 km
500 l goriva pri porabi 9 l/100km = 5500 km
(poraba Fiat JTD 1.9 v 5 letih 6.2, Opel 1.6 16V 10.5; gorivo je pa zaokroženo 1EUR/l)
Razlika je 2200 km/leto. To je pa ravno številka, ki si jo dal za dizla več.
In ker delaš po 20.000 k/leto, daš v enem letu
bencina 1.800l
dizla 1.300l
In smo spet pri številki 500!
Pri 35.000 km/leto so pa cifre že drugačne.
bencina 3.150l
dizla 2.275l
Razlika je pa že skoraj jurja. In tako je dizel "amortiziran" v dobrih dveh letih.
Če pa delaš po 10.000 ali manj km/leto, je pa samo vprašanje, koliko časa misliš imeti isti avto. Ampak po računici vsaj 10 let.
Servisi so pa zdaj izenačeni pri obeh tipih motorjev. Pokvarljivost dizlske turbine (poznam samo enega človeka, ki mi je crknila) ali pa preskakovanje jermenov in podobnega (poznam 3 ljudi) pa je, no, kaj naj rečem, mogoče je bil avto narejen v ponedeljek in je jajc. Načeloma pa motorji z rednim vzdrževanem zdržijo nekaj 100.000 km. (kar spet pripelje do vprašanja, koliko km letno delaš)
Je pa res, da dizli smrdijo, so glasni, nikamor ne grejo, tankat moraš v rokavicah, dimijo, v rikverc ne smeš voziti, in sploh so nekaj najslabšega na tem svetu in vseh 50% (ali kolikor že je) takih avtomobilov po Evropi je treba skockat!
Malajlo ::
Poleg tega ima dizel, manj navora pri 1.000rpm.
??? ha?
1.4 16v 90KM 128Nm pri 4500
1.4 8v 78KM 115Nm pri 3000
1.4 T-Jet 16v 120Km 206Nm pri 2500
1.6 Multijet 16v 105KM 290Nm pri 1500
1.3 Multijet 16v 90Km 200Nm pri 1750
Madonca, ukinili so 1.6 mašine pri Fiatu... Naj se nekdo potrudi in najde npr. VAG karakteristike.
Kdaj pa pri 1.000 rpm rabiš navor, prosim lepo. Za kotaljenje v 5. prestavi pri 50km/h? Pri dizlu (80KM) sem pohodil gas in sem se začel hitreje premikat. Pri bencinarju (100KM) sem pa samo vibracije povečal.
energetik ::
80KM pri dizlu ni enako kot 80KM pri bencinarju
in sicer zato, ker je krivulja navora pri dizlu dosti bolj ravna kot pri bencinarju, tako je za uporabniku lažje voziti dizla (pri normalni vožnji).
Evo, da ne bomo samo v prazno govorili, krivulji za bencinarja in dizla iste max moči:
Golf 1,9 TDI 66kW
Golf 1,8 66kW
Poleg tega je večji navor dizla le na gredi, na kolesih je pa skoraj enak zaradi težjih prestav dizla. In važen je tisti na kolesih, ker tisti daje pospešek. Najbolje pa je gledati samo krivuljo moči, ki jo ni treba preračunavati na menjalnik. Razlika med dizlom in bencinarjem je v tem, da ga za isto moč lahko vrtiš pri nižjih obratih. Torej konkretno na teh 2 grafih - isti učinek je, če se pri dizlu sprehajaš med 2000-4000rpm in pri bencinarju 3000-6000rpm. Ampak eni še vedno kritizirajo, kako bencinar nima nič navora pri 2000rpm.
EDIT: kliknite na jeziček graph pri linkih. Še bolj pa download graph.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
PrimozR ::
Ljudje trdijo veliko neumnosti.
In ti si eden izmed njih.
Ja ampak to je bilo bistveno bolj izrazito včasih. Danes se Diesel zelo dobro odzove, kot bi rekli včasih ni imel eksplozivnosti...
Če je dizel tako dober zakaj ga ne vidimo na cestnih motorjih?
Ker ima motor 200 kilogramov in ni NOBENE potrebe po shitloadu navora, konji pa pridejo prav?
80KM pri dizlu ni enako kot 80KM pri bencinarju
in sicer zato, ker je krivulja navora pri dizlu dosti bolj ravna kot pri bencinarju, tako je za uporabniku lažje voziti dizla (pri normalni vožnji).
Ne trosi neumnosti
So please, don't.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
energetik ::
Ker ima motor 200 kilogramov in ni NOBENE potrebe po shitloadu navora, konji pa pridejo prav?
Jao, pa še vedno folk ne razume kaj je navor in kaj je moč. A je treba 100x napisat? moč = navor x obrati. Zdej pa poglej kaj si napisal. Da navora ne rabiš, moč pa.
Če ni navora, ni moči. Če je navora zelo malo, rabiš zelo velike obrate za moč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
ABX ::
Poleg tega ima dizel, manj navora pri 1.000rpm.
??? ha?
1.4 16v 90KM 128Nm pri 4500
1.4 8v 78KM 115Nm pri 3000
1.4 T-Jet 16v 120Km 206Nm pri 2500
1.6 Multijet 16v 105KM 290Nm pri 1500
1.3 Multijet 16v 90Km 200Nm pri 1750
Madonca, ukinili so 1.6 mašine pri Fiatu... Naj se nekdo potrudi in najde npr. VAG karakteristike.
Kdaj pa pri 1.000 rpm rabiš navor, prosim lepo. Za kotaljenje v 5. prestavi pri 50km/h? Pri dizlu (80KM) sem pohodil gas in sem se začel hitreje premikat. Pri bencinarju (100KM) sem pa samo vibracije povečal.
Pri 1.000rpm se spelje avto. Veš, mestna vožnja, in to ...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Malajlo ::
Malajlo ::
Pri 1.000rpm se spelje avto. Veš, mestna vožnja, in to ...
1.000rpm je 250rpm več kot prosti tek pri bencinarjih. Pri dizlih 150rpm več.
Dizla definitvno spelješ brez gasa, bencinar bo pa prav tako definitvno crknil.
S temi 1.000rpm za speljevanjesi si malce izmislil cifro, priznaj, daj, daj, priznaj
C_maniak ::
odvisno kerga. SDI, čeprav je v splošnem švoh, ne crkne pri speljevanju brez gasa. tudi če se premikaš počasi v drugi, ti ne bo crknu, ampak bo vleku naprej.
ABX ::
Pri 1.000rpm se spelje avto. Veš, mestna vožnja, in to ...
1.000rpm je 250rpm več kot prosti tek pri bencinarjih. Pri dizlih 150rpm več.
Dizla definitvno spelješ brez gasa, bencinar bo pa prav tako definitvno crknil.
S temi 1.000rpm za speljevanjesi si malce izmislil cifro, priznaj, daj, daj, priznaj
itak da je na pol iz riti potegnjena cifra, je pa tudi res da Dizel dobi uni pravi navor pri 2.000rpm. Vendar en lahek 1.4 bencin je po mestu dosti bolj prijazen kot bilo kateri Dizel.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
dzinks63 ::
Sem imel Hyundai kombija H100 (diesel 2500ccm, 4cilindri, 78KM, brez turbine, traktorska neuničljiva mašina) in z njim sem vedno speljeval z drugo prestavo, noben problem. Prva je bila rezervirana samo za uiber klance. Je bilo kar zanimivo startat pri semaforjih, ko je voznik na desni stiskal skopko in prestavljal iz prve v drugo, sem mu dobesedno odmaglil naprej, saj je bil ravno v tistem trenutku motor v območju največjega navora in takrat samo vleče in vleče. Večini sploh ni bilo jasno kaj se dogaja in kako je to mogoče, da jih ena kripa od kombija pušča za sabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
energetik ::
Štartaš lahko tudi z bencinarjem v peti prestavi, vprašanje je samo koliko vzdržljiva je sklopka...
l0g1t3ch ::
Kadarkoli BP speljem na ravnini golfa 4 tdi 100km ali accenta 1.5 90km z samo 1000 rpm. Povsem lepo, sprobano ogromnokrat v koloni.
e-marko ::
Potem pa je novi TDI 2.0 v šestki očitno res neki jajc, ki bi potreboval malo predelave...
LP
LP
...somebody, somewhere...
PrimozR ::
Ker ima motor 200 kilogramov in ni NOBENE potrebe po shitloadu navora, konji pa pridejo prav?
Jao, pa še vedno folk ne razume kaj je navor in kaj je moč. A je treba 100x napisat? moč = navor x obrati. Zdej pa poglej kaj si napisal. Da navora ne rabiš, moč pa.
Če ni navora, ni moči. Če je navora zelo malo, rabiš zelo velike obrate za moč.
Res misliš, da mi stvari okrog tega niso jasne? Mam nekako želje usmeriti študij v motorje z notranjim izgorevanjem (ena od možnosti pač), nekaj pa preberem tudi sam. In ja, če je anvora malo, moči pa veliko, so tudi obrati visoki. Zakaj pa misliš, da grejo cestaki na 13k? F1 avti pa na 20k (pustimo to, da so omejeni).
In ja, prekleto dobro vem kaj je navor, kaj pa moč :) HP sells cars, torque wins races so rekli tudi včasih.
Štartaš lahko tudi z bencinarjem v peti prestavi, vprašanje je samo koliko vzdržljiva je sklopka...
Punto I, 55 konjev, v 4. pokuriš sklopko. 5. pa ne bi probaval.
Malajlo ::
Veš, da ga. Drseča sklopka v prvi prestavi, toliko, da se avto premakne, potem pa gre samo od sebe. Pa saj tako vozim mlinček 1.4 TDI v jutranjih kolonah!
No, enako lahko narediš bencinarjem, samo sklopko dlje časa drajsaš.
Uh, pa o tem je bilo nekje enkrat govora... ECU tako ali tako spremlja rpm in dodaja gas, ko spuščaš sklopko. Je bila ravno ena bejba prav navdušena nad tem (ženske pa sklopka/gas včasih ne grejo skupaj)
No, enako lahko narediš bencinarjem, samo sklopko dlje časa drajsaš.
Uh, pa o tem je bilo nekje enkrat govora... ECU tako ali tako spremlja rpm in dodaja gas, ko spuščaš sklopko. Je bila ravno ena bejba prav navdušena nad tem (ženske pa sklopka/gas včasih ne grejo skupaj)
Malajlo ::
Potem pa je novi TDI 2.0 v šestki očitno res neki jajc, ki bi potreboval malo predelave...
LP
Se strinjam s tabo Model karoserije še ne opredeljuje agregata. To pa itak veš.
Utk ::
Z renojevo 16V mašino se brez problema v koloni cijaziš naprej v drugi, brez gasa in brez sklopke, obrati pod 1000 in ne crkne. Če daš gas pa kar lepo povleče. Če je mašina bolj švoh, povleče počasi, če je močnejša, hitreje, ampak cukanja ni. Seveda ponavadi ne speljuješ s 1000 obrati, ker če daš gas, imaš takoj več, ampak zato pa jaz dostikrat pustim v višji prestavi, tudi če padajo obrati na 1500 ali še manj, pa vseeno avto povleče, tudi v peti, tudi z 1,2 mašino. Zdaj mi pa lahko kdo pojasni, katera 1,2 8V mašina ti bo povlekla v drugi od 700 obratov naprej, in v peti od 1500. Ali kaj so za vas "nižji" obrati pri kateri imajo 8V mašine več navora? Pustimo teorijo...
Dizel pa ima navor, ko začne turbina delat, če sami niste nikoli pravih avtov vozili, si preberite kakšen test v revijah, kjer testirajo bencinarje in dizle istih modelov. Dizel je uporaben od 1500 do 3500 obratov, 500 obratov gor-dol odvisno od mašine. Klasični bencinar je boljši pod tem in nad tem, pa tudi vmes ni tolk slabši. S tem da je uporabnost dizla samo v tistem pasu 2000 obratov. Bencinar je uporaben od 1000 do 6000. To malo popravijo daljše prestave pri dizlu, ampak če so predolge, izgubiš vso prednost, če prekratke, moraš stalno prestavljat. Razlika v porabi med dizlom in bencinarjem je pa kakšen liter, liter pa pol. Pustimo razne VW bencinske mašine, ki so totalno zastarele. Sodobna 1,6 ali 1,8 mašinca porabi manj kot 8 litrov, tako močan dizel (140-150km) pa tudi ne bo porabil manj kot 6. Samo za kaj takega je treba pogledat proti vzhodu, ne pa VW mašino 1,6 s 105 konji. Ki jo marsikater bedak kupi tudi v kakšnem audiju A3, ali pa celo A4.
Dizel pa ima navor, ko začne turbina delat, če sami niste nikoli pravih avtov vozili, si preberite kakšen test v revijah, kjer testirajo bencinarje in dizle istih modelov. Dizel je uporaben od 1500 do 3500 obratov, 500 obratov gor-dol odvisno od mašine. Klasični bencinar je boljši pod tem in nad tem, pa tudi vmes ni tolk slabši. S tem da je uporabnost dizla samo v tistem pasu 2000 obratov. Bencinar je uporaben od 1000 do 6000. To malo popravijo daljše prestave pri dizlu, ampak če so predolge, izgubiš vso prednost, če prekratke, moraš stalno prestavljat. Razlika v porabi med dizlom in bencinarjem je pa kakšen liter, liter pa pol. Pustimo razne VW bencinske mašine, ki so totalno zastarele. Sodobna 1,6 ali 1,8 mašinca porabi manj kot 8 litrov, tako močan dizel (140-150km) pa tudi ne bo porabil manj kot 6. Samo za kaj takega je treba pogledat proti vzhodu, ne pa VW mašino 1,6 s 105 konji. Ki jo marsikater bedak kupi tudi v kakšnem audiju A3, ali pa celo A4.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
No da se vrnem prej k situaciji: jaz 180km/h, vozilo pred mano 140km/h (prehiteva) ter 150m varnostne razdalje ko poči na prehitevalnega. Pomeni da je razliaka v hitrosti 40km/h, kar pomeni da prevoziš 150m (ga dohitiš) v 11sekundah in to ČE SPLOH NE POBREMZAŠ. V tem času lahko skoraj brez bremze prilagodiš hitrost (če ne greš v neko kvazi dolino), drugače pa čisto rahlo na bremzo pa imaš časa za kofe vmes, ne samo bremzanje....
Takrat ko zacnes ti bremzat za onim za tabo, je on ze za kako polovico zmanjsal hitrost. Pa imas ze kar precej manj prostora za ustavljanje. Ce se pa un pred tabo slucajno zaleti, pa to za tebe pomeni, da se prakticno na mestu ustavi. Zaletavanja pred seboj pa ne bos kar tako predvidel. Sploh ce je bilo tri avtomobile naprej, na ravni cesti. Kar naenkrat bo v zraku kup stekla in plocevine in s tovornjaka pred teboj bodo popadali Gorenje hladilniki (to se je meni v resnici zgodilo).
Ali pa, da un pred tabo ne gre 140km/h ampak recimo 100km/h. Ker se je glih vkljucil na avtocesto tik za tovornjakom. Ko je pogledal v ogledalo je tebe videl dalec zadaj, dal smernik (ali pa se to pozabil) in sel prehitevat tri tovornjake.
Ti mu bos pa najprej itak blendal naj se umakne, pol bos pa mogoce zacel bremzat. :>
ABX ::
Dizel ali bencin vpliva na zavorno ali reakcijsko pot? Ne? Potem pa pobrište to.
Čaki da se kdo najde in začne razlagat kako navor motorja pomaga pri zaviranju. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
M-XXXX ::
Takrat ko zacnes ti bremzat za onim za tabo, je on ze za kako polovico zmanjsal hitrost.
Ubistvu se gre ravno glede tega 180 vs 140 na to koliko časa imaš (preveč) da varno upočasniš na njegovo hitrost in ne na to da se zgodi nesreča in moraš bremzati v nulo...
Ali pa, da un pred tabo ne gre 140km/h ampak recimo 100km/h. Ker se je glih vkljucil na avtocesto tik za tovornjakom. Ko je pogledal v ogledalo je tebe videl dalec zadaj, dal smernik (ali pa se to pozabil) in sel prehitevat tri tovornjake.
Če se kolona na levem pasu premika recimo 100km/h vsaj po mojem mnenju nimaš tam nič za prehitevat s 180km/h. Govorim o vožnji 180 tam kjer se vozi 130 ali pa kašnega več.
Sploh ce je bilo tri avtomobile naprej, na ravni cesti.
Menda boš na avtocesti pa ja gledal več kot tri avtomobile naprej....
Edit: ravno danes sem se vračal iz Pirana v Trebnje. Večina časa je šlo okoli 160-180 in glej ga še zdaj sem živ, niti enkrat mi ni bilo treba bremzat (pa še romunski kombi mi je "skočil" na prehitevalnega)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
jype ::
M-XXXX> Edit: ravno danes sem se vračal iz Pirana v Trebnje. Večina časa je šlo okoli 160-180 in glej ga še zdaj sem živ, niti enkrat mi ni bilo treba bremzat (pa še romunski kombi mi je "skočil" na prehitevalnega)
In si šel kar skozenj (ker zaviral nisi)?
In si šel kar skozenj (ker zaviral nisi)?
M-XXXX ::
In si šel kar skozenj (ker zaviral nisi)?
Ne boš verjel imel sem toliko časa da sem večina časa zaviral samo z motorjem, čisto na koncu pa še malo z bremzo... Situacijo sem predvidel, ker je kombi prej že enkrat zavil proti sredinski črti, se malo oddaljil od nje, nato pa začel pospeševati ter butnil na pas.
Ubistvu zavora ni bila potrebna je bil motor dosti, vendar bolje imeti kašen meter večjo razdaljo kot manjšo.
Edit: en u preveč:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
ABX ::
Slabi vozniki uporabljajo bremze, ker ne znajo predvidet situacijo in potem panično odreagirajo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BigWhale ::
Slabi vozniki uporabljajo bremze, ker ne znajo predvidet situacijo in potem panično odreagirajo.
Ne trapaj no. so stvari, ki jih lahko lazje in tezje predvidevas. Ampak zgleda, da tukaj vsi vozijo z lightsabre pod sedezem, ker jim tako predvidevanje omogoca edino The Force ...
Utk ::
Ne, to je čisto res, pri normalni vožnji bremz ne rabiš. Samo ko je kaj izrednega. In vsak ovinek in tovornjak ni izreden primer.
Buggy ::
Tudi jaz bremzam le ko je to potrebno za oastalo je menjalnik (govorim za bencinarja in seveda rocni menjalnik)
ABX ::
Ne, to je čisto res, pri normalni vožnji bremz ne rabiš. Samo ko je kaj izrednega. In vsak ovinek in tovornjak ni izreden primer.
Tako, se da mirno vozit brez bremz pri normalni vožnji. Si vzameš varnostno razdaljo, oceniš povprečno hitrost in brez bremzanja se voziš ko vlak.
Pa še poraba je nizka ker ne pospešuješ vsake 2 sekundi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
KandazaR ::
Slabi vozniki uporabljajo bremze, ker ne znajo predvidet situacijo in potem panično odreagirajo.
Se pravi tudi z vršiča dol se pred ovinki ne rabi bremz?
Utk ::
Slabi vozniki uporabljajo bremze, ker ne znajo predvidet situacijo in potem panično odreagirajo.
Se pravi tudi z vršiča dol se pred ovinki ne rabi bremz?
Rabi se, ampak se jih ne rabi tolk, kot jih rabijo nekateri.
T-h-o-r ::
Slabi vozniki uporabljajo bremze, ker ne znajo predvidet situacijo in potem panično odreagirajo.
Se pravi tudi z vršiča dol se pred ovinki ne rabi bremz?
ne na tak način, da imaš nogo skos na sklopki in vseskozi držiš bremzo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
bresh ::
dnevno vozm vsaj 5 ce ne 10 razlicnih avtomobilov
najrajs vidm dizelski motor na boljsih avtomobilih
najrajs vidm dizelski motor na boljsih avtomobilih
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110076 (68958) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 67225 (47689) | blay44 |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34365 (29965) | Siddh |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199871 (164884) | Spajky |
» | Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24181 (20490) | ivanuscha |