» »

Diesel ali bencinar

Diesel ali bencinar

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 13

SkIDiver ::

@Invictus lepa številka. Limuzina ali karavan, letnik, kW motorja?

i386 ::

;-) je izjavil:


imamo ga v službi na števcu ima manj kot 40.000 pa je avto "razklopotan".


Veš kater avto gre 140 po makadamu?

službeni... :D

šernk ::

jermen 23e
olje extralube 20e za 5l.
filter za zrak 5e
filter za nafto 8e(to menjam samo k kupim avto pol pa ne več)
Ostalo po potrebi,praviloma nikoli.


za velik servis:
kje so ostali jermeni? ali se menja le zobatega in nato ostale...ko se, če se?
kje je zavorna tekočina, hladilna tekočina? napenjalec jermena ? (že omenjeno)
kje je filter kabine?
gremo naštevat naprej, čemu se reče pravi velik servis in ne nujen servis?

skratka velik servis narejen za 50€ je torej dokazano servis, ki ga ni bilo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Golnar ::

Invictus je izjavil:

Škoda Octavia TDI: 6l/100km

Noga: težka

Redni servis: 90 EUR

Kuri manj kot punto, ki si ga tudi lastim ...

Ford Focus 1.8 TDCI l.07 , relativno težka noga, 6L/100km, redni servis 70-80 eur

;-) ::

Dajte še napisat kaj štejete v redni servis.

-valvoline- ::

SkIDiver je izjavil:

-valvoline- sedaj pa že nabijaš. Kje je pa filter za olje in napenjalec jermena? Po olju mi je jasno, da važno, da se ti avto vali po cesti. O alternativnih gorivih pa sploh škoda zgubljat besede.

Veliki servis je spodoben, ko se menja vse tekočine! Tudi zavorna in hladilna. Edina, ki se menja po potrebi je olje ročnega menjalnika in tekočina servo volana. Še te osebno menjam na servisni interval velikega servisa! Ja. Avto želim imet tip top, da se vsedem vanj in peljem kamor hočem, kadar hočem brez pomisleka, da bom nekje ostal. To pa stane, žal. Ampak je vseeno ceneje kot kurativa.

Sam kupujem vse potrošne nadomestne dele motorja za servis original iz tujine (do praga je pol ceneje kot, da hodim iskat na servis). Avto servisiran po navodilih proizvajalca s pol krajšimi intervali pri določenih potrošnih delih. Še med 60 in 80k km menjam amortizerje.

Hehe,pozabil sem filter za olje ja,+6e xD. Če je španar ok(nima nobenga lufta,nič ne ruži in cvili) veš da ga ne bom menjal. Vodna črpalka je zunaj,poganja jo rebrasti jermen,menjal bi le v primeru če zariba ali začne spuščat(doslej se mi to nikoli ni zgodilo,vodna lahko zdrži tudi po 500.000km). Tekočine so poceni,če se ti le da menjat in se zajebavat,hladilna cca 15e,zavorna 10e. Extralube je odlično olje,že par let uporabljam polsintetično 10-40,odlična kakovost in res ugodna cena.Prijatelj mi je tega enkrat priporočil,in od takrat ga redno uporabljam.Pr bajti so 4 avti,vsi so na extralube.
p.s. Avto seveda sam rihtam in servisiram,da ne bo pomote. xD

;-) je izjavil:

Dajte še napisat kaj štejete v redni servis.

redni Olje+filtri,velki olje+filtri+zobati.
:D

Zgodovina sprememb…

Tezaab ::

-valvoline- je izjavil:

V primeru nadaljne podražitve goriv in cena 2e za liter takoj prodam audija in nabavim lupota ali aroso 1.2tdi ali 1.4tdi z povprečjem 3-3.5l na 100km. Za državo in parazite ne mislim delat oz preveč prispevat.


Edini problem tu je: zna se zgoditi, da bodo takrat tudi ostali masovno prodajali svoje zejne avtomobile in da za svojega audija ne bos dobil kaj dosti.

T-h-o-r ::

Olje+filtr


in nekateri se hvalite, da je 90€ redni servis poceni??
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

;-) ::

"Tekočine so poceni,če se ti le da menjat in se zajebavat,hladilna cca 15e,zavorna 10e. Extralube je odlično olje,že par let uporabljam polsintetično 10-40,odlična kakovost in res ugodna cena."

Če se ti jih da menjat =) Kot da so zavore neka tretja stvar na avtu.

"redni Olje+filtri,velki olje+filtri+zobati."
Površno glede na to da se hvališ da "rihtaš" avte.

Pri velikem še ti manjka: mikro jermen, vse tekočine, svečke, vse možne stvari kar bi se lahko okvarile do naslednjega velikega servisa, saj zato je velik.

Mesar ::

Ma če šparaš starega SDIja nabavi pa lahko kurilca tankaš :))
Your turn to burn!

MedusasPath ::

-valvoline- je izjavil:

Jaz se jezim k je celo cviček šel na 1e.:D

-valvoline- je izjavil:

Za državo in parazite ne mislim delat oz preveč prispevat.


Upam, da ti je ironija tu jasna.

šernk ::

Tekočine so poceni,če se ti le da menjat in se zajebavat,hladilna cca 15e,zavorna 10e.


samo to če dodaš h tvojemu servisu prideš na 90€ stroškov za en servis. tekočine bi bilo potrebno celo prej menjat če pogledaš v knjižico. seveda ti delaš "velik servis" gledano le skozi stroške. predvidevam, da je tvoj avto na cesti ena podpovprečna slovenska podrtija. gume na 3,4mm profila, letne na 1,5mm profila in so valda še za eno sezono obojne. drugo leto pa kupit nove gume za 130€ vse 4.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Aston_11 ::

Imam soseda, ki je v penziji, ima delavce v stanovanju, kjer pokasira enih 800 na mesec, žena ima dobro službo, skratka preko meseca imata sigurno več kot tri jurje prihodkov. Na dvorišču ima dve kanti, ki jih je dobil na odpadu, za eno je dal 100 EUR, ker je imela radio noter, sedaj ko je mraz, se pelje s tisto kanto, ki pač vžge.

Njega ne briga dizel ali bencinc. Važno je, da je čimmanj. Kar je point vse zadeve. S tem, da s takim avtom si ne bi upal iti 300 km proč, temveč bi se preganjal samo lokalno. Jaz si olja ne menjam več sam, je strošek enih 20 EUR večji, če mi to naredi mehankar. Od kar jih ne vozim več na pooblaščeni servis, so stroški taki, da se mi zdijo normalni ali pa vsaj nič posebnega. Sicer tudi servis prvi na GVI me je prišel enih 160 EUR, s tem, da so vprašali, če naj preverijo nivo tekočin, brisalce itd., ki nabijejo ceno gor, da samo gledaš. Sploh mi grejo na nekaj postavke tipo montaža/demontaža. Mehankar računa na uro in to je to.

Boeing ::

T-h-o-r je izjavil:

in nekateri se hvalite, da je 90€ redni servis poceni??


Jaz naredim redni servis po check-listi za 120-130€ z originalnim materialom, na uradnem servisu, z uradnim računom in plačanim davkom. Traja pol ure, vmes pa mi, če se mi ne da čvekati z mehanikom, mična gospodična prinese kavo in prijetno poklepetava.

In potem naj sam delam servise ? Pa sej nisem po kisli župi priplaval no...


In ja, bencinca. Na LPG.

Oz. še bolje, bencinca na štrom.


Cvičkarje pa pozapret in vsak dan 3x prebutat.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

nebivedu ::

Bencinar od žene

redni servis (na 15.000km):
olje shel helix 5l - 25€
zračni filter - 8€
oljni filter - 4€
svečke - 12€
Skupaj 49€

Veliki servis (na 150.000km):
vodna pumpa - 19€
jermen - 27€
napenjalec 24€
+ redni servis(49€)
skupaj 119€
Dela ne plačam nič, ker to vse sam delam.

Avto je letnik 1997, s prevoženih 190.000 kilometrov. Poraba je od 7,5 do 8 litrov. Pogon je stalni 4x4 in avto ima klimo (razen pozimi stalno vklopljeno).
Izredna servisi so bili trije do sedaj:
- en kolesni ležaj za 34€ zaradi udarca ob robnik in
- en ležaj v rolci(v jermenici) 2.4€, ki pa je crknil zaradi soli in
- polnjenje klime po 10ih letih.
Vse ostalo so samo redni servisi.
X10SRA-F | E5-2650LV4 | 64GB | 250GB 970 EVO | 1x 1070TI | 850W Antec + CM K280

T-h-o-r ::

no saj

za bencinarja gre to 40€

za dizle pa 100
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

x45 ::

nebivedu je izjavil:

Bencinar od žene

redni servis (na 15.000km):
olje shel helix 5l - 25€
zračni filter - 8€
oljni filter - 4€
svečke - 12€
Skupaj 49€

Veliki servis (na 150.000km):
vodna pumpa - 19€
jermen - 27€
napenjalec 24€
+ redni servis(49€)
skupaj 119€
Dela ne plačam nič, ker to vse sam delam.

Avto je letnik 1997, s prevoženih 190.000 kilometrov. Poraba je od 7,5 do 8 litrov. Pogon je stalni 4x4 in avto ima klimo (razen pozimi stalno vklopljeno).
Izredna servisi so bili trije do sedaj:
- en kolesni ležaj za 34€ zaradi udarca ob robnik in
- en ležaj v rolci(v jermenici) 2.4€, ki pa je crknil zaradi soli in
- polnjenje klime po 10ih letih.
Vse ostalo so samo redni servisi.


ugodne cene, za ker avto gre in motor?

eVro ::

-valvoline- je izjavil:

eVro je izjavil:

Kolk so pa teli audiji kej težki, ker 66 kW je za več kot 1200 kg bolj generator na nepremičnini?

Še en nfs wanabee dirkač. Težek je 1250kg,prišel do 200kmh po AC,že vleko tovora z prikolico okrog 1600-1700kg.Kompletna registracija(z tehničnim) 340-350e.


Še en wannabe strokovnjak, ki vidi samo VAG. Imam avto z manj kot 66 kW, ker zadostuje mojim potrebam, tako da stfu.

Nimam nič proti VW, ampak v Sloveniji se zaradi takih kot je valvoline ne da kupiti VW-ja po realni ceni (še Nemci jih ne cenijo tolk kot "majstri" tle), še dobro da ni tako hudo pri Seatu in Škodi.

;-) ::

Haha registracija & tehnični 340-350€, kaj ti registriraš LETALO ?

Letalec ::

;-) je izjavil:

Haha registracija & tehnični 340-350€, kaj ti registriraš LETALO ?


Pomoje je imel v mislih registracija & tehnični & obvezno zavarovanje.

Sam sem sicer za omenjene "storitve" kot mladi voznik za felicio 1.3 bencinar (50kw) 1995, plačal nekje 480€. Tko da FML :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Letalec ()

djordjevic ::

Gotovo je mislil skupaj z zavarovanjem, samo se ne zna izraziti. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

-valvoline- ::

eVro je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

eVro je izjavil:

Kolk so pa teli audiji kej težki, ker 66 kW je za več kot 1200 kg bolj generator na nepremičnini?

Še en nfs wanabee dirkač. Težek je 1250kg,prišel do 200kmh po AC,že vleko tovora z prikolico okrog 1600-1700kg.Kompletna registracija(z tehničnim) 340-350e.


Še en wannabe strokovnjak, ki vidi samo VAG. Imam avto z manj kot 66 kW, ker zadostuje mojim potrebam, tako da stfu.

Nimam nič proti VW, ampak v Sloveniji se zaradi takih kot je valvoline ne da kupiti VW-ja po realni ceni (še Nemci jih ne cenijo tolk kot "majstri" tle), še dobro da ni tako hudo pri Seatu in Škodi.

Niso realne? Ceno določa ponudba in povpraševanje. Takšen naval po VWjevih dizelašev 97-2001 mislim da še nikoli ni bil.Folk že ve kaj je pravi avto.V Nemčiji je btw podobna situacija in cene.Glede na letnik so vsepovsod najbolj zasoljeni golf4 1.9tdi,zato pa sem si kupu audija a4 iz l.96 1.9tdi za pol cene k golf. Glede na kakovost,vzdržljivost in porabo vagovci 97-2001 enostavno nimajo nobene konkurence(seat i škoda 98-02 tudi,saj pod pokrovom bije VWjevo srce xD) in cene so kar realne,pa še dejstvo da vsak gre na cviček,biodizel ali odpadno fritezno olje brez težav.
:D

djordjevic je izjavil:

Gotovo je mislil skupaj z zavarovanjem, samo se ne zna izraziti. >:D

Komplet registracija torej vse noter,zavarovanje(mam 50% popusta+10% za gotovino),cestna taksa,tehnični,podaljšanje prometne.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Dejstvo je da so na svetu še drugi dobri avtomobili, ampak avtohtoni slovenceljni tripajo samo na glupe fauveje kot da so zlati. Verjemi, da niso tolk dobri, kot jih eni prikazujejo. Ne vem zakaj pa je recimo povsod drugje po svetu Ford Focus nek benchmark za dobrega hatchbacka?
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

T-h-o-r ::

ker je 8-)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

-valvoline- ::

RejZoR je izjavil:

Dejstvo je da so na svetu še drugi dobri avtomobili, ampak avtohtoni slovenceljni tripajo samo na glupe fauveje kot da so zlati. Verjemi, da niso tolk dobri, kot jih eni prikazujejo. Ne vem zakaj pa je recimo povsod drugje po svetu Ford Focus nek benchmark za dobrega hatchbacka?

Ker je tam gorivo pol cenejše in se noben ne fura na nafto. V EU nas gulijo z trošarinami,dizel je nuja,zato VW upravičeno kraljuje. Fordovi dizli nimajo za burek,vzdržjivost 0.

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

a spet malo laži iz rokava treseš
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

JohanP ::

Že stara fora je, da nekoga ob živce najlažje spraviš, če v oglas, kjer zelo ugodno prodajaš najbolj aktualnega golfa dizel daš njegove kontakte (na enko dizla pa začnejo cigani bivake postavljat pred bajto, kjer je možen ogled).

Mene pride redni servis pri pooblaščenem serviserju 170€ (20k, 40k, 80k) in večji 250€ (60k). Natančnega podatka, kaj vse je všteto noter nimam, vem da jermeni niso, so pa filtri olja, motorja, klime....

RejZoR ::

Lol Valvoline in ti misliš da se Ford Focusi prodajajo samo v US of A ?

User:DeLarge/Top 10 best selling cars in Britain @ Wikipedia

Poglej spisek za zadnjih 20 let. Sej ne da so Fordi daleč najbolj prodajani, zadnjih ~10 let pa Focus povsem dominira. In ko sem nazadnje preveril bencin (in diesel) v UK ni bil pol cenejši kot pri nas...
Pa bi pričakoval, da bi bil Vauxhall znamka med najbolj prodajanimi glede na to da imajo tovarne v angliji in gre za njihovo domačo firmo (pa pustimo sedanja dejanska lastništva)...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

-valvoline- ::

Britanci so itak neki posebnega,ameriški hlapci in ritolizci xD. Se pa vidi da iz leta v leto vprodajnih % golf gre navzgor. Fajn bi bilo poiskat primerjavo prodajnih številk v dizelskem segmentu. Sem prepričan da bo VW(vag skupina) prepričljivo na vrhu.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Se pravi so pol slovenci nemški hlapci in ritolizci. Dej vlečt facte iz riti no...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

-valvoline- ::

RejZoR je izjavil:

Se pravi so pol slovenci nemški hlapci in ritolizci. Dej vlečt facte iz riti no...

Poglej si sam prodajnih številk pred letom 98,nobenga golfa polota audija itn xD.Trmasti so angleži ja.xD Drugje po Evropi je VW bil absolutni prodajni zmagovalec,sploh pa dizelašev.
Brez skrbi,saj bodo tut angleži počas dojel kaj pomeni VW diesel power.Še ene par let ba bo golf na vrhu.
:D

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ;-) ()

WarpedOne ::

Z razlogom - Audiji pred 98 so taki lojtrniki da se buh usmili. Šele cca zadnjih 10 let je to neki avtomobilu podobnega. Če seveda doplačaš za vzemetno podvozje in ogrevano kabino.
Karikiram in pretiravam, a ne toliko kot bi si kak audifan želel, da bi.

Avto, ki se vžiga na ključ? Kje ste še to vidl ...
How do you know what you don't know?

Utk ::

-valvoline- je izjavil:

Britanci so itak neki posebnega,ameriški hlapci in ritolizci xD. Se pa vidi da iz leta v leto vprodajnih % golf gre navzgor. Fajn bi bilo poiskat primerjavo prodajnih številk v dizelskem traktorskem segmentu. Sem prepričan da bo VW(vag skupina) prepričljivo na vrhu.

Evo, sem popravil, da bo tvoj odgovor bolj natančen.
Evo, še lestvica najbolj prodajanih avtomobilov , da te šokiram. Traktorja sta izza kar nekaj korejcev, japoncev in celo kitajcev.

;-) ::

-valvoline- je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Se pravi so pol slovenci nemški hlapci in ritolizci. Dej vlečt facte iz riti no...

Poglej si sam prodajnih številk pred letom 98,nobenga golfa polota audija itn xD.Trmasti so angleži ja.xD Drugje po Evropi je VW bil absolutni prodajni zmagovalec,sploh pa dizelašev.
Brez skrbi,saj bodo tut angleži počas dojel kaj pomeni VW diesel power.Še ene par let ba bo golf na vrhu.
:D


L I N K ?

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Britanci so itak neki posebnega,ameriški hlapci in ritolizci xD. Se pa vidi da iz leta v leto vprodajnih % golf gre navzgor. Fajn bi bilo poiskat primerjavo prodajnih številk v dizelskem traktorskem segmentu. Sem prepričan da bo VW(vag skupina) prepričljivo na vrhu.

Evo, sem popravil, da bo tvoj odgovor bolj natančen.
Evo, še lestvica najbolj prodajanih avtomobilov , da te šokiram. Traktorja sta izza kar nekaj korejcev, japoncev in celo kitajcev.

Normalno,ker 70% zemeljske populacije živi v Aziji.Tam VW se še ni uveljavil,zarad nizkega standarda trg jim ni bil zanimljiv.Zdaj se zadeve obračajo,VW tam investira z polno paro,prodajne številke strmo naraščajo,medtem k ostalim iz leta v leto padajo.

para! ::

Avto, ki se vžiga na ključ? Kje ste še to vidl ...

Ker to je pa res najbolj pomembna stvar pri avtu. Meni je sicer vseeno kako se vžge, ampak če že hočeš, bolj glupega načina vžiga avtomobila kot to, da v neko režo tiščiš neko kartico in potem pritisneš start gumb (megane 2009), še nisem videl. Če se že hočjo preseravat z nepomembnimi detajli, potem bi lahko uvedli vsaj toyotin/suzukijev sistem.

lp
Death before dishonor!

-valvoline- ::

WarpedOne je izjavil:

Z razlogom - Audiji pred 98 so taki lojtrniki da se buh usmili. Šele cca zadnjih 10 let je to neki avtomobilu podobnega. Če seveda doplačaš za vzemetno podvozje in ogrevano kabino.
Karikiram in pretiravam, a ne toliko kot bi si kak audifan želel, da bi.

Avto, ki se vžiga na ključ? Kje ste še to vidl ...

Notrajnost in kakovost materijala pr mojem audiju je še vedno svetlobna leta pred tvojim plastik fantastik francoskim klumpom,čeprav je 15 let starejši.

Utk ::

-valvoline- je izjavil:


Normalno,ker 70% zemeljske populacije živi v Aziji.Tam VW se še ni uveljavil,zarad nizkega standarda trg jim ni bil zanimljiv.Zdaj se zadeve obračajo,VW tam investira z polno paro,prodajne številke strmo naraščajo,medtem k ostalim iz leta v leto padajo.

Mhm. Kii in hyundaiu padajo, GM-u, ki je letos spet postal največji, tudi padajo, kitajcem padajo, samo prodaja golfa 3 dizla raste iz mesca v mesec :))

Aston_11 ::

-valvoline- je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

Z razlogom - Audiji pred 98 so taki lojtrniki da se buh usmili. Šele cca zadnjih 10 let je to neki avtomobilu podobnega. Če seveda doplačaš za vzemetno podvozje in ogrevano kabino.
Karikiram in pretiravam, a ne toliko kot bi si kak audifan želel, da bi.

Avto, ki se vžiga na ključ? Kje ste še to vidl ...

Notrajnost in kakovost materijala pr mojem audiju je še vedno svetlobna leta pred tvojim plastik fantastik francoskim klumpom,čeprav je 15 let starejši.


Ali pa v mojem 12 let starem passatu, ki sicer danes ne vžge, ker je baterija odpovedala poslušnost.

Utk je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Normalno,ker 70% zemeljske populacije živi v Aziji.Tam VW se še ni uveljavil,zarad nizkega standarda trg jim ni bil zanimljiv.Zdaj se zadeve obračajo,VW tam investira z polno paro,prodajne številke strmo naraščajo,medtem k ostalim iz leta v leto padajo.

Mhm. Kii in hyundaiu padajo, GM-u, ki je letos spet postal največji, tudi padajo, kitajcem padajo, samo prodaja golfa 3 dizla raste iz mesca v mesec :))



Golf III je zadnji približek avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Utk ::

To nič ne pove. Fičo letnik 78 ali pa starejši, je imel lepše oblečeno armaturo in tla, vse mehko, kromirano, itd., pa kaj pol, še zmeraj je bil eno sranje proti plastičnemu cliotu.

-valvoline- ::

para! je izjavil:

Avto, ki se vžiga na ključ? Kje ste še to vidl ...

Ker to je pa res najbolj pomembna stvar pri avtu. Meni je sicer vseeno kako se vžge, ampak če že hočeš, bolj glupega načina vžiga avtomobila kot to, da v neko režo tiščiš neko kartico in potem pritisneš start gumb (megane 2009), še nisem videl. Če se že hočjo preseravat z nepomembnimi detajli, potem bi lahko uvedli vsaj toyotin/suzukijev sistem.

lp

Word
:))

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

Notrajnost in kakovost materijala pr mojem audiju je še vedno svetlobna leta pred tvojim plastik fantastik francoskim klumpom,čeprav je 15 let starejši.



rad bi videl tega mega audija z 90 konji uuuu :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

;-) ::

-valvoline- je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Se pravi so pol slovenci nemški hlapci in ritolizci. Dej vlečt facte iz riti no...

Poglej si sam prodajnih številk pred letom 98,nobenga golfa polota audija itn xD.Trmasti so angleži ja.xD Drugje po Evropi je VW bil absolutni prodajni zmagovalec,sploh pa dizelašev.
Brez skrbi,saj bodo tut angleži počas dojel kaj pomeni VW diesel power.Še ene par let ba bo golf na vrhu.
:D

LINK?

Ti si res samo za en stroj al pa lopato v roko, slišiš samo tisto kar ti hočeš slišat, vse kar poveš je iz tvoje butaste glave.

še 1x. LINK ?

WarpedOne ::

Kislo grozdje much.
Kakšna kartica v režo? Tega že 10 let ni več. Sedaj prideš do avta, potegneš kljuko na vratih, pritisk na en gumb in gremo.
Nekaterim je še vedno višek tehnike tiščanje spiganega kosa pleha najprej v eno luknjo v vratih nato pa še v tadrugo luknjo pod volanom nekje, kjer se sploh ne vidi. Glavni dosežki so preprostim dušam nedoumljivi.

Če se že kregamo okrog avtov, se dejmo vsaj kregat okrog res merodajnih zadev - interakcija s strojem.
Ne pa o tem kako župo zadeva pije - to je brez veze.
Važno je, a mi zna avto sam povedat da ma premalo olja ali moram brskat po drobovju in opazovat neke zvite čudne palčke.
How do you know what you don't know?

T-h-o-r ::

vse to je res, a renoja si nikda v življenju ne bi nabavil, preveč ljudi je imelo preveč problemov z njimi
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

-valvoline- ::

T-h-o-r je izjavil:

Notrajnost in kakovost materijala pr mojem audiju je še vedno svetlobna leta pred tvojim plastik fantastik francoskim klumpom,čeprav je 15 let starejši.



rad bi videl tega mega audija z 90 konji uuuu :D

Sej maš na vsakem vogalu kšnega ponosnega lastnika.xD Men je še 70konjski sdi povsem zadost. Da malo pije(in da ni zbirčen na gorivo xD),da se ne kvari,da je poceni registracija.

T-h-o-r ::

imam soseda, ki je nabavil ene 4 mesece nazaj audia 100

dizla, sam nevem kak motor

3x se mu je sredi noči sprožil alarm, da je cel blok preklinjal :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

WarpedOne ::

Se pravi, si tut audija nebi nikda v življenu nabavil?
How do you know what you don't know?

T-h-o-r ::

od nobenega lastnika avdija še nisem slišal za ogromne probleme z elektroniko in okvare motorjev, pri katerih jim lahko ponudijo samo nov motor in nič drugega ;)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

D3m ::

RejZoR je izjavil:

Dejstvo je da so na svetu še drugi dobri avtomobili, ampak avtohtoni slovenceljni tripajo samo na glupe fauveje kot da so zlati. Verjemi, da niso tolk dobri, kot jih eni prikazujejo. Ne vem zakaj pa je recimo povsod drugje po svetu Ford Focus nek benchmark za dobrega hatchbacka?


Tukaj se motiš. Benchmark za dobrega hatchbacka se meri po Golfu, drugi mu samo sledijo.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 13


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44645802 (4684) Berserker
»

Avto: popravilo ali menjava? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21927238 (22714) D3m
»

BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22741693 (33688) MAFIA
»

Mnenja glede menjave avta

Oddelek: Loža
453939 (3155) oldguy
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19519141 (15450) ivanuscha

Več podobnih tem