Forum » Na cesti » Bencin ali diesel?
Bencin ali diesel?
negotiator ::
Moč je direktno vezana na navor...
Večji kot imaš navor, lažje imaš lagano vožnjo z manj prestavljanja.
Pri manjšem navoru pa preprosto voziš pri višjih obratih in je stvar rešena. Tako deluje bencinar...
All easy problems have already been solved.
facepalm ::
Benz (gorivo) se splača na avtih pod 1300kg in do 110HP.
Vse ostalo so težke, močne krave, ki rabijo nafto ali pa LPG (npr. V8 LPG stroški so ekvivalentni 2.0-3.0 turbodizlu).
Wrong!
Moja 1.3 tonska krava, spije samo 1l vec kot zenin 1 tonski mlincek. 80hp vs 165hp. V mestni voznji pa spije 3l manj kot identicna 1.3 tonska krava z 115 konji (non turbo).
Blinder ::
Pomoje ne bo noben razumel kaj si tle zakompliciral, epecar.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Unknown_001 ::
In short... downsizing gone wrong.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
facepalm ::
Tako nekako;)
V glavnem, ce je bencinc prisilno polnjen, lahko bp poganja tudi tezke avtomobile z enako porabo kot podhranjen mali avtek.
V glavnem, ce je bencinc prisilno polnjen, lahko bp poganja tudi tezke avtomobile z enako porabo kot podhranjen mali avtek.
1b0r ::
negotiator je izjavil:
Pri manjšem navoru pa preprosto voziš pri višjih obratih in je stvar rešena. Tako deluje bencinar...
Dve stvari ki sta tukaj meni osebno problem:
-mrzlega ne moreš vozit z visokimi obrati, tam do 4000 še gre pri atmosfercu, ampak se en turbobencinar 150-200KM vseeno lepše pelje do 3000
-ko je enkrat ogret in ga voziš nad 4000rpm, bo poraba temu primerna
Pa še vedno ni enako, če imaš ti pri atmosfercu eno prestavo nižje, mislim za dirke že je, na javni cesti pa ni tolk pomemben čas, ampak bolj kvaliteta vožnje.
Sem vozil že oboje, in je atmosferec preprosto preveč len, šele ko pride na 4-5k postane mal bolj živahen.
V glavnem, sam sem prvič v življenju zadovoljen z motorjem, in sicer imam 1.6T 200KM 300Nm. Sicer ga še utekavam, ampak do 3000 se pelje bolje kot vse drugo kar sem probal.
Poraba pri taki vožnji je pa nekje med 7 in 8l, kar se mi zdi odlično. Gre pa enako kot en 1.2 60, če ga prestavljaš pri 5-6k. Ta je pil kakšen deci več kot 7l.
Meni osebno drugi stil vožnje bolj ustreza (da se pač nekaj dogaja), tako da če bi hotel porabo 7,5l, se ne bi trudil z močnejšimi bencinarji kot 1.2. 1.6T sem kupil za 10-11l.
Saj en 2.0 TDI tudi gre, ampak tam je preveč on/off, tukaj pa ni motečega turbo laga. Zdaj me edino moti ko kdaj ne gre tako kot bi rad, ampak to je normalno, če vozim samo 2-3k. Pri tem motorju se dogaja od 4000 do 6000-6500.
Btw, 1.3t ni krava, tolk ma moja Astra in se mi zdi precej agilna. Krave so od 1500kg naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 1b0r ()
K0l1br1 ::
Negotiator in GremReaper v akciji, pa dobiš veleume, da "preprosto voziš v višji prestavi." Res, kaj je treba za tak talent, mi ne bo nikoli ne jasno ne dosegljivo.
damjan1980 ::
Sem se malo igral s ponudbo rabljenih avtomobilov pri nas in v Nemčiji. Gledal sem za Octavio in Golf, letnik od 2014 naprej. In ugotovitve so kar zanimive. Rabljenega golf bencinarja pri nas skoraj da ne moreš kupit. Od celotnega števila avtomobilov na avtonetu, jih je bilo ca. 10% na bencin. V Nemčiji preko 50%. Še bolj si ga nayebal, če hočeš bencinsko Octavio. Teh je pri nas ca. 5%, ostalo vse traktor. V nemčiji ca. 35%.
Pa ni nekaj fama, kako nemci delajo ogromno km in se bi jim dizl bolj splačal? Očitno nemci drugače računajo kaj se jim izplača in kaj ne. Ali pa enostavno niso taki feni ropota in smrada kot mi. Ker mi pa smo res nesporno traktor dežela, ker šparamo
Pa ni nekaj fama, kako nemci delajo ogromno km in se bi jim dizl bolj splačal? Očitno nemci drugače računajo kaj se jim izplača in kaj ne. Ali pa enostavno niso taki feni ropota in smrada kot mi. Ker mi pa smo res nesporno traktor dežela, ker šparamo
K0l1br1 ::
Ko boste otroci sposobni logične analize, bom jaz že zelo star in demenenten.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: FTad ()
m0LN4r ::
damjan1980 je izjavil:
Sem se malo igral s ponudbo rabljenih avtomobilov pri nas in v Nemčiji. Gledal sem za Octavio in Golf, letnik od 2014 naprej. In ugotovitve so kar zanimive. Rabljenega golf bencinarja pri nas skoraj da ne moreš kupit. Od celotnega števila avtomobilov na avtonetu, jih je bilo ca. 10% na bencin. V Nemčiji preko 50%. Še bolj si ga nayebal, če hočeš bencinsko Octavio. Teh je pri nas ca. 5%, ostalo vse traktor. V nemčiji ca. 35%.
Pa ni nekaj fama, kako nemci delajo ogromno km in se bi jim dizl bolj splačal? Očitno nemci drugače računajo kaj se jim izplača in kaj ne. Ali pa enostavno niso taki feni ropota in smrada kot mi. Ker mi pa smo res nesporno traktor dežela, ker šparamo
Upostevaj da v nemciji zivi za ca. 15 slovenij prebivalcev tujega porekla oz. tujimi koreninami. Veliko od teh je slovanskega porekla. Hehehe
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
RedDrake ::
damjan1980 je izjavil:
Sem se malo igral s ponudbo rabljenih avtomobilov pri nas in v Nemčiji. ... Ker mi pa smo res nesporno traktor dežela, ker šparamo
Sem malo skrajšal tvoj citat.
Cena rabljenih dizlov DE pada relativno hitro (VAG dizli v zadnjem letu več kot 6% cenejši, bencinarji ne kažejo pocenitve).
Rezultat je da gre veliko rabljenih dizlov zelo hitro v bolj "sunćane" dežele. Bencinarji niso tako zanimivi, zato je ponudbe več.
Nemci so trenutno v pričakovanju odločitev v zvezi s prepovedmi zetor agregatov po mestih. O tem se veliko govori in piše, prepovedi so verjetno na sporedu kmalu.
Ampak mi smo kot po navadi par let zadaj.
Kot si rekel, človek hoče kupit nek navaden 2-3 leta star bencinar, pa je izbire tam nekje okoli 0.
darksamurai ::
prepoved dizlov v mestih je navaden politični bull shit. V kolikor bodo prepovedali dizle, moraj prepovedati tudi vse turbo bencinerje. Novi bencinerji še veliko bolj onesnažujejo okolje z nevarnimi delci, kot EURO6 dizli.
"Čisti" so samo stari atmosferci. Po domače povedano stari bencinerji EURO3 in EURO4 motorji.
"Čisti" so samo stari atmosferci. Po domače povedano stari bencinerji EURO3 in EURO4 motorji.
LeQuack ::
darksamurai je izjavil:
prepoved dizlov v mestih je navaden politični bull shit. V kolikor bodo prepovedali dizle, moraj prepovedati tudi vse turbo bencinerje. Novi bencinerji še veliko bolj onesnažujejo okolje z nevarnimi delci, kot EURO6 dizli.
"Čisti" so samo stari atmosferci. Po domače povedano stari bencinerji EURO3 in EURO4 motorji.
Jaz sem s tabo. Vse avte bi moral prepovedat v mestih.
Quack !
bambam20 ::
negotiator je izjavil:
Moč je direktno vezana na navor...
Večji kot imaš navor, lažje imaš lagano vožnjo z manj prestavljanja.
Pri manjšem navoru pa preprosto voziš pri višjih obratih in je stvar rešena. Tako deluje bencinar...
Pa mi povej kakšno imaš porabo , če tako voziš ves čas .
In ni res, da tako delujejo vsi bencinarji. Določeni res, vsi pa ne, da jih je potrebno vozit pri višjih obratih.
J.McLane ::
Nobenega avta se ne vozi stalno pri takih obratih s katerimi lahko tudi varno prehitevaš (no, razen na AC), torej če je potrebno šaltat ti je isti drek ali šaltš dizla ali bencinarja. Če nočeš šaltat pa priporočam avtomatika, to je milina za dnevne vožnje v službo in nazaj.
Novi Toyotini hibridi so eni taki stari atmosferci in dosegajo 40% termodinamični izkoristek.
Sodobni turbo motor ni nastal zaradi golega "peak" termodinamičnega izkoristka, ampak zaradi drugih karakteristik (zmogljivosti in zahtev kupcev). Ta razvoj bo slej kot prej šel v kanto za smeti tako kot sodobni dizelski motor, ker bo enostavno predrag za proizvajat in vzdrževanje. Prihodnost je v "simpl" agregatu z nezahtevnim izpuhom in pomoči elektrike, ki bo dala tisti "oomph", ki si ga potrošniki tako močno želijo.
darksamurai je izjavil:
prepoved dizlov v mestih je navaden politični bull shit. V kolikor bodo prepovedali dizle, moraj prepovedati tudi vse turbo bencinerje. Novi bencinerji še veliko bolj onesnažujejo okolje z nevarnimi delci, kot EURO6 dizli.
"Čisti" so samo stari atmosferci. Po domače povedano stari bencinerji EURO3 in EURO4 motorji.
Novi Toyotini hibridi so eni taki stari atmosferci in dosegajo 40% termodinamični izkoristek.
Sodobni turbo motor ni nastal zaradi golega "peak" termodinamičnega izkoristka, ampak zaradi drugih karakteristik (zmogljivosti in zahtev kupcev). Ta razvoj bo slej kot prej šel v kanto za smeti tako kot sodobni dizelski motor, ker bo enostavno predrag za proizvajat in vzdrževanje. Prihodnost je v "simpl" agregatu z nezahtevnim izpuhom in pomoči elektrike, ki bo dala tisti "oomph", ki si ga potrošniki tako močno želijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
RedDrake ::
darksamurai je izjavil:
prepoved dizlov v mestih je navaden politični bull shit. V kolikor bodo prepovedali dizle, moraj prepovedati tudi vse turbo bencinerje. Novi bencinerji še veliko bolj onesnažujejo okolje z nevarnimi delci, kot EURO6 dizli.
"Čisti" so samo stari atmosferci. Po domače povedano stari bencinerji EURO3 in EURO4 motorji.
Tehnološki forum, pa ljudje širijo tak FUD o tehnologiji?
My oh my.
Gremo po vrsti.
Najprej, obstajajo različni škodljivi delci, ki pridejo iz motorjev - CO, NOx, PM (trdi delci), saje, ipd ...
Tisti, ta najbolj nevarni so NOx in PM.
NOx
NOx proizvajajo v veliki meri samo dizli, je rezultat kemije in načina delovanja dizelskega motorja. Bencinarji proizvajajo velikostne rede manj tega plina.
PM (trdi delci)
PM pa ni odvisen od vrste goriva (ali tipa motorja), ampak načina dostave goriva v motor. Visokotlačen "direkten" vbrizg, povzroči "lepšo" in bolj enakomerno eksplozijo, kar da več moči pri istem motorju, a hkrati pomeni, da delci, ki ostanejo po eksploziji, pač tam ostanejo. Pri starih metodah vbrizga je precej več teh mikro saj "izgorelo".
Visokotlačen direkten vbrizg ni povezan s turbinskim polnjenjem. Obstajajo tudi atmosferski bencinarji, ki to imajo (GDI pri korejcih, FSI pri VAGu, verjetno še kaka kratica za kako drugo znamko, ne vem na pamet). Hkrati pa obstajajo Dizli, ki so samo turbinsko polnjeni, in nimajo direktnega vbrizga - samo imajo potem relativno "majhno" moč (2.5 straight-6 dizel z ~140KM).
Zaradi gonje okoli porabe, direkten vbrizg prevladuje pri novih vozilih, žal. A naprimer 1.2 TSI bi lahko deloval tudi brez tega. Verjetno bi poraba narasla za en liter, a PM izpusti bi padli, NOx izpusti pa tam že tako in tako niso problematični.
Torej, če bo prišlo do prepovedi v mestih zaradi NOx in PM izpustov, potem verjemi, da bodo proizvajalci opremili nova vozila tako, da bodo tem pogojem zadostili (več filtrov, ki se bodo "kvarili" pri dizlih, in ali nedirekten vbrizg ali pa prav tako filtri pri bencinarjih).
Na trgu rabljenih pa bo kralj NA bencinar.
hojnikb ::
lahko se nardi tudi motor z obema tipoma vbrizga in se pač šalta med najbolj optimalnem načinu..
#brezpodpisa
J.McLane ::
Toyotin sistem D4-S ima oba vbrizga, ni pa takega vbrizga v evropskem 1.2t mlinčku, verjetno zato ker so EU norme preveč razpuščene. NOx je prav tako problem sodobnih bencinarjev, ne vem sicer če prav velik, ampak zadosti velik, da imajo sodobni bencinarji EGR tako kot dizli, scalnice (AdBlue) pa res še ne potrebujejo.
Je pa direktni vbrizg overrated, zakaj menim tako?
- Toyotin 1.8 hibridni motor PFI 40% izkoristek
- Toyotin 2.5 hibridni motor PFI+DI 41% izkoristek
- Toyotin LeMans dirklanik TS040, NA PFI, zmagal v seriji WEC v 2014, v 2015 zaostal za nekih 3%, danes so 2.4 turbo DI
- Toyotin 1.2t Turbo DI motor 36% izkoristek
- Toyotin 1.5 NA PFI "klasičen Yaris" motor 38,5% izkoristek
DI je samo del enačbe pri porabi goriva, da se shajati tudi brez, samo okoljske zahteve morajo biti dovolj stroge in predvsem pravilno merjene.
sources:
http://www.greencarcongress.com/2015/04...
http://blog.toyota.co.uk/new-1-5-litre-...
http://www.greencarcongress.com/2015/10...
http://www.greencarcongress.com/2016/12...
http://www.greencarcongress.com/2015/06...
http://www.greencarcongress.com/2015/05... VW 2.0 TSI 225 g/kWh = 37%
http://www.auto-innovations.com/site/do... BMW dizel N47 198 g/kWh = 42%
Je pa direktni vbrizg overrated, zakaj menim tako?
- Toyotin 1.8 hibridni motor PFI 40% izkoristek
- Toyotin 2.5 hibridni motor PFI+DI 41% izkoristek
- Toyotin LeMans dirklanik TS040, NA PFI, zmagal v seriji WEC v 2014, v 2015 zaostal za nekih 3%, danes so 2.4 turbo DI
- Toyotin 1.2t Turbo DI motor 36% izkoristek
- Toyotin 1.5 NA PFI "klasičen Yaris" motor 38,5% izkoristek
DI je samo del enačbe pri porabi goriva, da se shajati tudi brez, samo okoljske zahteve morajo biti dovolj stroge in predvsem pravilno merjene.
sources:
http://www.greencarcongress.com/2015/04...
http://blog.toyota.co.uk/new-1-5-litre-...
http://www.greencarcongress.com/2015/10...
http://www.greencarcongress.com/2016/12...
http://www.greencarcongress.com/2015/06...
http://www.greencarcongress.com/2015/05... VW 2.0 TSI 225 g/kWh = 37%
http://www.auto-innovations.com/site/do... BMW dizel N47 198 g/kWh = 42%
darksamurai ::
NOx proizvajajo v veliki meri samo dizli, je rezultat kemije in načina delovanja dizelskega motorja. Bencinarji proizvajajo velikostne rede manj tega plina.
Delovanje novih bencinerjev je zelo zelo podobno dizlom in zaradi tega proizvajajo veliko večje količine NOx od klasičnih atmosfercev.
turbina => visoka kompresija => visoka temperatura => NOx
visoka kompresija => direktni vbrizg => PM delci
če si že tako "picajzlarski", potem napiši še manjkajoče podatke.
kot že rečeno:
stari bencinerji imajo nizko kompresijo in nimajo direktnega vbrizga (termodinamično ottov cikel). To pa pomeni praktično nič PM delcev in skoraj nič NOx.
J.McLane ::
CO2 je premosorazmeren s porabo goriva:
- 1 l dizla = 2,64 kg CO2
- 1 l bencina = 2,33 kg CO2
Holy grail je sodoben motor s PFI in nizko porabo goriva, problem je ker je v očeh potrošnika tak motor slabši od DI Turbo, nekateri bodo celo trdili da tak motor ne obstaja, taki si preberite moj prejšnji post in linke v njem.
- 1 l dizla = 2,64 kg CO2
- 1 l bencina = 2,33 kg CO2
Holy grail je sodoben motor s PFI in nizko porabo goriva, problem je ker je v očeh potrošnika tak motor slabši od DI Turbo, nekateri bodo celo trdili da tak motor ne obstaja, taki si preberite moj prejšnji post in linke v njem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
RedDrake ::
darksamurai je izjavil:
Delovanje novih bencinerjev je zelo zelo podobno dizlom in zaradi tega proizvajajo veliko večje količine NOx od klasičnih atmosfercev.
turbina => visoka kompresija => visoka temperatura => NOx
visoka kompresija => direktni vbrizg => PM delci
če si že tako "picajzlarski", potem napiši še manjkajoče podatke.
kot že rečeno:
stari bencinerji imajo nizko kompresijo in nimajo direktnega vbrizga (termodinamično ottov cikel). To pa pomeni praktično nič PM delcev in skoraj nič NOx.
Samo en "manjši" popravek. Temperatura narekuje NOx, a stvar ni linerana. Šele od neke temperature naprej je pojav problematičen.
Kar pomeni, da če se drži tubobencinarja pod to temperaturo je, kar se NOx izpustov tiče, stvar enaka kot pri NA bencinarju.
Dizli imajo tu problem, ker za samovžig potrebujejo temperature, ki so že zadostne za NOx formacijo.
Imam turbo bencinarja, ki nima direktnega vbrizga in nima nobenih težav z NOx. Ampak pije pa ko žolna ...
J.McLane ::
Kako veš da jih nima Da avto pije ko žolna ni nujno kriv samo manjko DI, to da je motor žejen je pač hiba nekega točno določenega motorja.
Kakorkoli hočeš z motorjem dosegati "lean burn" boš imel težave z NOx, pa naj bo to katerokoli gorivo na kakršenkoli način vbrizga. S temi težavami se je spopadala Honda že v 90 letih s PFI, težave z emisijami je imel tudi Mitsubishijev GDI, eden prvih "mass produced" motorjev z DI.
Kakorkoli hočeš z motorjem dosegati "lean burn" boš imel težave z NOx, pa naj bo to katerokoli gorivo na kakršenkoli način vbrizga. S temi težavami se je spopadala Honda že v 90 letih s PFI, težave z emisijami je imel tudi Mitsubishijev GDI, eden prvih "mass produced" motorjev z DI.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
RedDrake ::
Kako veš da jih nima Da avto pije ko žolna ni nujno kriv samo manjko DI, to da je motor žejen je pač hiba nekega točno določenega motorja.
Kakorkoli hočeš z motorjem dosegati "lean burn" boš imel težave z NOx, pa naj bo to katerokoli gorivo na kakršenkoli način vbrizga. S temi težavami se je spopadala Honda že v 90 letih s PFI, težave z emisijami je imel tudi Mitsubishijev GDI, eden prvih "mass produced" motorjev z DI.
Model je bil testiran s strani več organizacij, 10mg/km NOx izpusta, pa je "High Pressure Turbo" izvedba.
Motor pije, ker je design iz konca 80ih, malce posodobljen z elektroniko v 90ih in preimenovan. Pač ni moderen, posledično je tudi poraba takšna kot je. Ampak izpusti so pa zelo ok (razen jasno CO2, kar je povezano s porabo).
Za drugo, pa se strinjam, ampak lean burn še vedno ne poveča NOx izpustov za 20-krat, kot to naredi dizelski cikel.
-valvoline- ::
tdi-ju namontiras lpg injection za turbino pa mas zmagovalca, cist izpuh (lpg poskrbi za popolno zgorjevanje), se vecji navor in rezervno moc (ce povecas vbrizgan lpg se povecuje navor in moc.)
J.McLane ::
Ne glede na to kakšen "Pressure" in temperaturo v cilindru tvoj turbo producira, dokler je mešanica goriva "stoichiometrična" NOx emisij praktično ne bo. Kakor se pa greš revno mešanico (lean burn) ne glede na uporabljeno tehnologijo boš naletel na težave z NOx. Seveda pa NOx emisije niso ON/OFF zadeva in jih je lahko zelo malo in se jih rešiš že z enim EGRom, lahko so pa tak problem, da moraš uporabit scalnico.
Moj NA bencinar ima 6 mg/km, od 0-100 pospeši v dobrih 10s in ima 5 letno povprečno porabo 4,7 l/100 km (na roke računano), je avtomatik, leta 2011 sem zanj plačal 18.500 € (dobro leto star), do danes še ni nič crknilo kar se pogona tiče. Očitno se v EU avtoindustrija preveč boji teh strojev in so zato goljufali in lobirajo za zavlačevanje s spremembo emisijskih standardov.
Moj NA bencinar ima 6 mg/km, od 0-100 pospeši v dobrih 10s in ima 5 letno povprečno porabo 4,7 l/100 km (na roke računano), je avtomatik, leta 2011 sem zanj plačal 18.500 € (dobro leto star), do danes še ni nič crknilo kar se pogona tiče. Očitno se v EU avtoindustrija preveč boji teh strojev in so zato goljufali in lobirajo za zavlačevanje s spremembo emisijskih standardov.
RedDrake ::
No, saj se razumeva. Samo nekdo je sanjal o tem, da pritisk in kompresija privedeta do dovolj velike temperature, ki povzroči NOx izpuste, pa jasno ni tako simpl. Rabiš še preveč zraka (lean) pa verjetno še kaj.
Ja, holy grail ICE je PFI (MPI za naziwagonarje) z nizko porabo in dobrimi izpusti. Toyota je tu edina, afaik, ki se gre to, right?
Ker Mazdini Skyactiv so DI, čeprav porabo, izpuste in navor/moč imajo pa impresivno za NA mašince.
Japonci šišajo evropo po levi z ICE agregati, jenksi jih bodo pa po desni z EVji. Na koncu bo imel Warped še prav, in bodo nemške avto firme propadle v roku par let
Tole je OT
No, moj turbo z 10mg/km pospeši 0-100 v cca 6,X sekundah, je tudi avtomatik, ampak poraba je pa tam 9+ - enakomerna vožnja pri cca 80-90 na uro da porabo tam okoli 6,5, AC pri 130 cca 8,5, relacijska z ovinki (dosti pospeševanja) je tam nekje med 9 in 10, mestna je 15.
Ker vozim večinoma po mestu, AC in ovinkastih relacijah imam povprečno porabo potem nekje 9,5-10.
Btw, obstajala je tudi N/A izvedba mojega motorja (s polovico konjenice), ampak nikjer ne najdem testov za izpuste (NA se je prodajal samo nekje do '98-'99). Me prav zanima če je kakšna razlika, ali ne.
Ja, holy grail ICE je PFI (MPI za naziwagonarje) z nizko porabo in dobrimi izpusti. Toyota je tu edina, afaik, ki se gre to, right?
Ker Mazdini Skyactiv so DI, čeprav porabo, izpuste in navor/moč imajo pa impresivno za NA mašince.
Japonci šišajo evropo po levi z ICE agregati, jenksi jih bodo pa po desni z EVji. Na koncu bo imel Warped še prav, in bodo nemške avto firme propadle v roku par let
Tole je OT
No, moj turbo z 10mg/km pospeši 0-100 v cca 6,X sekundah, je tudi avtomatik, ampak poraba je pa tam 9+ - enakomerna vožnja pri cca 80-90 na uro da porabo tam okoli 6,5, AC pri 130 cca 8,5, relacijska z ovinki (dosti pospeševanja) je tam nekje med 9 in 10, mestna je 15.
Ker vozim večinoma po mestu, AC in ovinkastih relacijah imam povprečno porabo potem nekje 9,5-10.
Btw, obstajala je tudi N/A izvedba mojega motorja (s polovico konjenice), ampak nikjer ne najdem testov za izpuste (NA se je prodajal samo nekje do '98-'99). Me prav zanima če je kakšna razlika, ali ne.
krneki0001 ::
mihadi ::
Seveda, najboljša izbira, da na 200 km prišparaš za eno pivo je 110 let stara tehnologija najbolj smrdljivega, najbolj škodljivega in naj glasnejšega dizla (hvala bogu da obstajajo dokaj poštene državne inštitucije v ZDA, ki so TDI motorju dokazali za kar 38 x prevelike izpuste CO2. V ZDA, Japonski in celo Kitajski res nimajo pojma kaj je moderna tehnologija, ker ne dovolijo več dizel motorjev. Pri nas pa so zadnjih 20 let dokazano nategovali in hvalili dizelaše ter spodbujali prodajo z nižjimi cenami najbolj škodljivih goriv in premalo zaračunanimi trošarinami ter DMV. Subvencij za bolj ekološke pogone npr. predelavo na CNG ali LPG seveda v preljubi Sloveniji ni. Glede na številne dokaze uradnih ameriških raziskav o povzročanju rakavih obolenj pri vdihu dizelskih izpustov je "večini po svetu" jasno, zakaj je v najbolj razvitih državah ZDA in Japonske le cca. 2% osebnih vozil na dizel. Ali dejansko nismo prav tisti, ki se nismo odločili za najbolj škodljiv pogon, upravičeni za kakšno odškodnino za vaše zastrupljanje? Mihelca.
Unknown_001 ::
Srotek ubogi. Upam da ga ni fršlok trofu ko se tako razburja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
cekr ::
Moj 1.4 TSI čisto lepo pelje 1.7 tonski avto.
Me pa zelo zanima, kako se bo obnašal novi 1.5 TSI, ko se bosta izklopila 2 valja.
Me pa zelo zanima, kako se bo obnašal novi 1.5 TSI, ko se bosta izklopila 2 valja.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cekr ()
cekr ::
sj to ze ma 1.4 tsi
Možno. Samo ne vem, pri katerih avtomobilih. Nisem še slišal, da bi bilo to zelo pogosto.
Moj ima samo možnost, da se cel ugaša.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
J.McLane ::
1.4 TSI ACT je oznaka motorja ki izklaplja dva cilindra. To zgleda tako se ventili zaprejo da ni crpanja zraka in seveda v tistem cilindru ni izgorevanja. Bati pa potujejo isto tako ni čutiti neke razlike.
Mihadi, falil si CO2 in NOx zaradi česar te ne bo nihče vzel resno.
Mihadi, falil si CO2 in NOx zaradi česar te ne bo nihče vzel resno.
pegasus ::
https://arstechnica.com/cars/2017/07/a-... ... PR damage control. No mogoče pa bo kaka mala lekcija iz tega ...
Domobrancek ::
Jou folk. Vem, da debata trenutno ne teče o tem ampak je verjetno v nekateri točki v temi tudi o tem tekla beseda :D Malo sem šel preverjati razliko med golfom 6 1.4 TSI in BMW serie 1 1.6, ker bom čez nekaj mesecev menjal avto in sta tedva avta glavna favorita pri meni. Tudi po ceni sta tam tam. Vidim, da imata bolj kot ne enake pospeške in enake konje. Edina razlika je ta, da golf pride do max konjev pri 5k obratov BMW pa pri 6k obratov. A samo toliko dejansko doprinese turbina? Da pride do max konjev pri 1000 obratih manj? sem mislil, da turbina kaj več doprinese.. Je še kaka druga fora zakaj se turbo bencinarji načeloma bolje peljejo in so bolj poskočni?
https://www.auto-data.net/en/?f=showCar...
https://www.auto-data.net/en/?f=showCar...
https://www.auto-data.net/en/?f=showCar...
https://www.auto-data.net/en/?f=showCar...
J.McLane ::
Fora je v konjih pri nizkih obratih, to je ta opevani "navor", za katerega večina ne ve kaj sploh je.
Torej ko pospešuješ obrati med prestavljanjem nihajo in ko padejo ima NA motor manj moči kot turbo motor.
Sem mislil da BMW nima več NA motorja, a to je isti motor kot v Miniju?
Torej ko pospešuješ obrati med prestavljanjem nihajo in ko padejo ima NA motor manj moči kot turbo motor.
Sem mislil da BMW nima več NA motorja, a to je isti motor kot v Miniju?
Domobrancek ::
Fora je v konjih pri nizkih obratih, to je ta opevani "navor", za katerega večina ne ve kaj sploh je.
Torej ko pospešuješ obrati med prestavljanjem nihajo in ko padejo ima NA motor manj moči kot turbo motor.
Sem mislil da BMW nima več NA motorja, a to je isti motor kot v Miniju?
Gledam BMW-je letnik 2007 (za nekje 6-7k€) tako, da ta motor je gotovo atmosferski. Kako je pri novejših pa ne vem.
Domobrancek ::
Če gledaš TSI bodi previden kater letnik in model kupiš, veliko je bilo problematičnih
Sem že pregledal. Vem, da imajo ti motorji precej težav z verigami in napenjalci verig. Težava je v tem, da turbo bencinarjev za okrog 6-7k€ ni ravno veliko in je zato TSI verjetno še vedno najboljša izbira.
anketar ::
suzuki kaj je boljš razen, da ma vitara več konj:
-vitara 1,6
-Sx4 s-cross 1-boosterjet
Kdo že vozu enega ali drugega (oba benza)?
-vitara 1,6
-Sx4 s-cross 1-boosterjet
Kdo že vozu enega ali drugega (oba benza)?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anketar ()
MostWanted ::
-valvoline- je izjavil:
Check this out :
http://www.bolha.com/avto-moto/avto-ogl...
Taprav das auto.
Prvi lastnik, avto je kot nov, kratke vožnje(do bližnje oštarije, nazaj ponavadi peš
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115536 (94851) | gddr85 |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66788 (47252) | blay44 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28617 (24419) | krneki0001 |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33970 (29570) | Siddh |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198146 (163159) | Spajky |