» »

Bencin ali Dizl

Bencin ali Dizl

««
4 / 13
»»

M-XXXX ::

Jp, oziroma vsaj toliko da se turbina prižge, drugače je res vse skupaj bolj bogo...

ABX ::

Pri startu z mesta moras itak pri vsakem motorju malo nabit obrate v max navor.


Nekateri motorji imajo max navor pri 6.000rpm.

Če motor ni kišta več kot 1.000 rpm ne rabiš.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

koyotee ::

ja, pri turbodizlu res ne
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

OrkAA ::

Pri startu z mesta moras itak pri vsakem motorju malo nabit obrate v max navor.


Hm, ko vozim Fiat Stilo JTD se moram vedno spomnit, da mi ob speljevanju skoraj ni treba pritisniti na gas, ker drugače čist preveč skoči. Ampak ima mašina že vsaj 5 let, tako da bo to verjetno še star sistem.

Blinder ::

Zelo odvisno od avta. Nekateri turbodizli so spodaj mrtvi. In pri nekaterih avtih moti še neodzivnost elektronskega plina.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

KandazaR ::

Nekateri turbodizli so spodaj mrtvi.


To še posebej drži za MB dizle. Dokler ne zagrabi turbina ti lahko še crkne pol k zagrabi te pa zalima na zice.

kixs ::

Pri startu z mesta moras itak pri vsakem motorju malo nabit obrate v max navor.


Nisem mislil za speljevanje, ampak start F1 style ;)

Ker sicer lahko vsak avto speljes v stantgasu.

Utk ::


nekaj z majhnim bencinskim motorjem(če gre za avto max nižji srednji razred), ki ni 16V.

Kaj ti si tudi eden izmed tistih, ki resno mislijo, da 16V mašine manj vlečejo pri nizkih obratih?


Moral bi dejansko videt grafe navora in moci ter proznost v dolocenih prestavah.

Naceloma imajo 16V motorji vsaj 15-20 konjev vec, pa je zaradi tega obcutek drugacen.

Ker so ravno Puntoti omenjeni. Letnik 2002 - 1.2 8V ima 106Nm @2500 obratih in 60KM @5000 obratih, 1.2 16V pa 114Nm @4000 obratih in 80KM @5000 obratih. Ker ne poznam krivulje navora in moci bi tezko rekel, ker je bolj odziven pri recimo 2000 obratih, bi pa rekel, da je verjetno 8V tu v prednosti. Znano je, da moras 16V privit vsaj do 3500 obratov, da res kam "potegne".

lp


Krivulja je takšna, da 16V pri istih kubikih nima nikdar manj navora, lahko ga ima samo več. Pri navoru je itak tako, da je krivulja zelo neizrazita, vsaj pri dobrih mašinah. Je pa res, da je pri zelo nizkih obratih navor praktično enak, ampak že pri 1500 bo 16v bolj potegnil. Pri istih kubikih, seveda. Če imaš pa 1,4 8V in 1,2 16V z enako konji, bo pa 1,4 res malo bolj vlekel, čez vse obrate, 1,2 bo pa malo manj porabil.
Renojeve mašine so krasen primer, ker so stare 8v in novejše 16v praktično enake v vsem drugem in se to lepo vidi. 16V pri istih kubikih porabi praktično enako, potegne pa bolj.
Je pa tudi res, da so novejše mašine ponavadi nastavljene bolj na šparanje kot na poskočnost, zato avti večinoma več ne tako skočijo, ker to zelo poveča porabo, za pospešek je pa skoraj vseeno, samo občutek je drugačen.

ABX ::

Hondin 16V VTI motor odpre 4 ventile pri 5.500, do takrat pa motor dela na 2 ventilih za nižjo porabo.

Tehnologija reši vse.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Boeing ::

Če smo že na tem, čisto nov fordov 6.2L V8/32V BOSS motor pri manj kot 2500rpm deluje kot v4, ostali 4 cilindri imajo zaprte injektorje in odprte vse 4 ventile naenkrat, odmične gredi pa ločene z magnetno sklopko... rezultat ? 410HP, 550Nm in 26MPG(EPA) (9L/100km). Seveda lahko, če s sabo vlačiš 5 tonsko prikolico, te 4 cilindre kadarkoli vklopiš in voziš true v8... Beat that, stinky diesels...

Tehnologija res reši marsikaj...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Mislim da audi ima podobno tehnologijo pr dizlih višjega ranga z V8 tdi. Bmw razvija 3 fazni v12 turbo dizel ki bo po potrebi vklapljal in izklapljal 4-8-12V kombinacijo.Cool stvar,vendar tako k vse izboljšave to pomeni večja možnost da pride do mehanske okvare motorja.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Boeing> Beat that, stinky diesels...

Elektrodizl beats that any time:



Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: jype ()

IceIceBaby ::


nekaj z majhnim bencinskim motorjem(če gre za avto max nižji srednji razred), ki ni 16V.

Kaj ti si tudi eden izmed tistih, ki resno mislijo, da 16V mašine manj vlečejo pri nizkih obratih?


Moral bi dejansko videt grafe navora in moci ter proznost v dolocenih prestavah.

Naceloma imajo 16V motorji vsaj 15-20 konjev vec, pa je zaradi tega obcutek drugacen.

Ker so ravno Puntoti omenjeni. Letnik 2002 - 1.2 8V ima 106Nm @2500 obratih in 60KM @5000 obratih, 1.2 16V pa 114Nm @4000 obratih in 80KM @5000 obratih. Ker ne poznam krivulje navora in moci bi tezko rekel, ker je bolj odziven pri recimo 2000 obratih, bi pa rekel, da je verjetno 8V tu v prednosti. Znano je, da moras 16V privit vsaj do 3500 obratov, da res kam "potegne".

lp


Krivulja je takšna, da 16V pri istih kubikih nima nikdar manj navora, lahko ga ima samo več. Pri navoru je itak tako, da je krivulja zelo neizrazita, vsaj pri dobrih mašinah. Je pa res, da je pri zelo nizkih obratih navor praktično enak, ampak že pri 1500 bo 16v bolj potegnil. Pri istih kubikih, seveda. Če imaš pa 1,4 8V in 1,2 16V z enako konji, bo pa 1,4 res malo bolj vlekel, čez vse obrate, 1,2 bo pa malo manj porabil.
Renojeve mašine so krasen primer, ker so stare 8v in novejše 16v praktično enake v vsem drugem in se to lepo vidi. 16V pri istih kubikih porabi praktično enako, potegne pa bolj.
Je pa tudi res, da so novejše mašine ponavadi nastavljene bolj na šparanje kot na poskočnost, zato avti večinoma več ne tako skočijo, ker to zelo poveča porabo, za pospešek je pa skoraj vseeno, samo občutek je drugačen.


16V mašine (brez variabilnega krmiljenja ventilov) imajo pri nižjih obratih nižji navor. Če imaš 2 motorja, enega z 8v glavo in drugega s 16v glavo bo 8v motor bolj učinkovit pri nižjih obratih. Hitrost zraka je skozi 1 sesalni in 1 izpušni ventil višja kot če imaš 2 sesalna in 2 izpušna (pri nizkih obratih).

Problem nastane pri višjih obratih, kjer se 8v glave izkažejo za premalo "prepustne" in omejujejo količino zraka, ki lahko gre skozi ventile. 16v motorji zato v višjih obratih dosegajo več moči.

Torej, 8v motorji imajo več navora pri nižjih obratih, oz. z drugimi besedami, prej dosežejo najvišji navor. Overall je v 16v motorjih navor še vedno višji od 8v, ampak pri višjih obratih.

alexa-lol ::

js mama v avtošoli Golfa 5 1.9TDI in se mi zdi čist uredu za po mestu pa tudi na avtocesti ni panike.. ča pa rabiš avto za dirkat si pa kupi Techart Magnum s 600+ konji, ceno 200 000€, registracijo 10 000€ in porabo 30l/100km

Utk ::

Jaz sem imel v avtošoli SDI-ja, pa sem mislil, da kar dobro gre. No, ne gre. Danes je to ovira na cesti. TDI je boljši, ampak za tak denar, si lahko kupiš tudi pravi avto in ne golfa.

M-XXXX ::

js mama v avtošoli Golfa 5 1.9TDI in se mi zdi čist uredu za po mestu pa tudi na avtocesti ni panike.. ča pa rabiš avto za dirkat si pa kupi Techart Magnum s 600+ konji, ceno 200 000€, registracijo 10 000€ in porabo 30l/100km

Tole pa skoraj zmaga za najbolj neumesten post v temi:D

ABX ::

Registracija za avte nad 190KM je vedno ista.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

M-XXXX ::

Da ne omenjamo da če ima 600 konj ter 30L porabe mu skoraj ziher tank pušča:D

Če ima sosed z M6 polovico manj, ko orenk tišči pol ne vem kašno sranje si dal ti to za primerjavo:)

madmitch ::

Da ne omenjamo da če ima 600 konj ter 30L porabe mu skoraj ziher tank pušča:D

Če ima sosed z M6 polovico manj, ko orenk tišči pol ne vem kašno sranje si dal ti to za primerjavo:)

http://www.rsportscars.com/porsche/2008...
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Boeing ::

Boeing> Beat that, stinky diesels...

Elektrodizl beats that any time:





jype, sem imel pred časom "čast" precej podrobno spoznat reagance... ko vidiš, kolk zadeva pokuri, ti rata slabo... ko pa preračunaš na kilometer-tono prevoženega tovora, pa še vedno ene 3x manj kot najboljši tovornjaki, ki jih lahko kupiš za denar :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

ABX ::

Tako, dizel je za prevoz tovora. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Boeing ::

Pa za ladje in delovne stroje. Čeprav tudi delovni stroji in tovornjaki lepo delajo na bencin - dokaz temu so Peterbilt motorji :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Blinder ::

Če smo že na tem, čisto nov fordov 6.2L V8/32V BOSS motor pri manj kot 2500rpm deluje kot v4, ostali 4 cilindri imajo zaprte injektorje in odprte vse 4 ventile naenkrat, odmične gredi pa ločene z magnetno sklopko... rezultat ? 410HP, 550Nm in 26MPG(EPA) (9L/100km). Seveda lahko, če s sabo vlačiš 5 tonsko prikolico, te 4 cilindre kadarkoli vklopiš in voziš true v8... Beat that, stinky diesels...

Tehnologija res reši marsikaj...


Tale 26 MPG zna bit podan za highway.
Na tem primeru izklapljanja cilindrov lahko opazite, da z manj delovnimi cilindri dosezejo manjso porabo(večji izkoristek). Tej delujoči cilindri se več polnijo(večja kompresija mešanice), loputa od gasa je več odprta(manjše izgube zaradi sesanja zraka)... Če bi se do konca izklopilo tiste 4 cilindre bi še manj uporov bilo v motorju(prebral sem podatek, da 44% upora v motorju povzroča drsanje bata ob stene cilindra). Pač razlog, zakaj manjši motor porabi manj.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Boeing ::

Po kakšni logiki bi se delujoči cilindri bolj polnili v primeru 4/8 napram 8/8 delujočih cilindrov, če je motor naravno aspiriran (brez kompresorja/turbine) ? Lopute gasa ni, ker imajo vsi novi motorji direkten vbrizg, boljši (vključno s tem fordovim) celo dodatni vbrizg pred sesalnim ventilom, izklopljeni cilindri pa imajo ventile ves čas odprte, da se izogneš nepotrebnemu stiskanju zraka...
Kako pa bi, konkretno, izvedel izklop 4 cilindrov? Dal kolensko gred na pol in sklopko vmes ? Da ti zadeva zruži po 1 uri laufanja ? :)

Imaš pa prav, večina izgub v motorju je zaradi drajsanja batov oz. obročkov ob stene... takoj za tem pa trenje pri odmikačih in veriga/jermen...

sicer pa offtopic :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

BMW že ima sistem 8v-4v kjer se tut bati ustavijo in ni drsenja,ne vem kako je to skp spravljeno,nisem preveč v tem,nekaj na principu predmenjalnik v samem motorju.
p.s. zaenkrat sam za bencince :)

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Po kakšni logiki bi se delujoči cilindri bolj polnili v primeru 4/8 napram 8/8 delujočih cilindrov, če je motor naravno aspiriran (brez kompresorja/turbine) ? Lopute gasa ni, ker imajo vsi novi motorji direkten vbrizg, boljši (vključno s tem fordovim) celo dodatni vbrizg pred sesalnim ventilom, izklopljeni cilindri pa imajo ventile ves čas odprte, da se izogneš nepotrebnemu stiskanju zraka.


Če manj cilindrov mora razvit isto moč, pol morajo se več polnit.

Res je, če je direkten vbrizg, ni lopute.
Active Fuel Management @ Wikipedia
Novi motorji v smislu novi razviti motorji. Če kupiš nov avto še ni rečeno, da dobiš direkten vbrizg.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Boeing ::

Manj cilindrov ustvari manjšo moč, ker ni potrebe po polni moči. Z manj cilindri ustvarjati isto moč in obenem gnati 4 cilindre kar tako, just for the sake of it, ni ravno inteligentno, kaj praviš ? Tak režim delovanja je primeren za, recimo, avtocestno križarjenje, kjer bi že 2 cilindra, sicer po vsej verjetnosti polno obremenjena, opravila nalogo vzdrževanja hitrosti...

Blinder: res je, nov avto != nov motor. Lep primer - vw ;) Zgoraj napisano seveda velja za popolnoma na novo razvit fordov motor, ki bo prišel na trg v 2010 F seriji pickupov.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

M-XXXX ::

Tisto glede dveh cilindrov na avtocesti se ne strinjam čisto. Predvidevam da bi bila potreba po toliko večjem vbrizgu goriva kar pomeni toliko večja poraba bencina...

dzinks63 ::

Sicer se pa intenzivno dela na bencinskih motorjih z variabilno kompresijo. To bo nekaj povsem novega, motorji z veliko močjo in navorom ter zelo malo porabo. Sliši se več kot odlično.

DiesOtto
The result is a four-cylinder turbocharged petrol unit with a displacement of just 1.8-litres delivering an output of 238 Hp and a maximum torque of 400 Nm while at the same time featuring an average fuel consumption of less than 6-liters of gasoline per 100 km (39,2 mpg) in an… S-Class sized vehicle!


Tudi Francozi pripravljajo nekaj podobnega, MCE-5 VCR
Novorazvijeni 1,5 MCE-5 VCRi četverocilindrični motor sa dva turbo punjača ugrađen je u prototipni automobil. Motor iz obujma 1500 ccm razvija najveću snagu 220 KS pri 5000 o/min i najveći okretni moment 420 Nm pri 1500 o/min, imat će doseg sa spremnikom goriva od 60 litara oko 1000 kilometara

Boeing ::

m-xxxx: za vožno po avtocesti rabiš povprečno ene 30 konjev konstantne moči, pri 130kmh... pri 400 konjskem stroju in samo 2 delujočih cilindrih mislim da nebi smelo predstavljati resnega problema....

dzinks: poznano. Pozdravljam in si želim videt čimprej, pa mislim, da nam ne bo usojeno, razen v kakšni omejeni seriji butične vrste...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

M-XXXX ::

Ta podatek je iz glave? Imel sem občutek da je več, vendar je pa res da hitreje greš toliko večji je upor, vendar sem res mislil da bo pri 130 več...

Edit: če imaš kašen pametel link, mogoče celo z grafom bi bil zelo zainteresiran:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

kixs ::

Boeing:
tisto o 30 konjih @ 130km/h seveda ne bo drzalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

dzinks63 ::

Boeing:
tisto o 30 konjih @ 130km/h seveda ne bo drzalo.


Mislim, da bi kar držalo, stari Yugec je imel 45 KM in najvišjo hitrost 140Km/h, kakšen današnji malček z dosti boljšo aerodinamiko od jugeca bi od oka potreboval ravno ene 30 KM za doseganje hitrosti 130 km/h.

ABX ::

A ni imela Katrca ene 35Hp in je šla 150km/h? Brez aerodinamike. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

kixs ::

Ce ze mislis pametovat in dajat kaksne linke, daj potem vsaj takega:

Modern electric, hybrid electric, and fuel cell vehicles

Potrebo pa je vseeno vzeti v obzir, da imajo ti avti zelo dobro aerodinamiko in tudi zminimizirane ostale izgube pri prenosu moci na kolesa.

Torej tak elektricni avto, potrebuje 32.5kW moci, kar pride ravno nekje 43 konjicev.

Pyr0Beast ::

Tisto glede dveh cilindrov na avtocesti se ne strinjam čisto. Predvidevam da bi bila potreba po toliko večjem vbrizgu goriva kar pomeni toliko večja poraba bencina...
Odštej še večji izkoristek zaradi višje temperature zgorevanja in nepotrebnost filati ostale cilindre, ter odpirati ventile.

130km/h konstantno rabi na mašini res kakih 30 konjev ~22kW, na kolesih pa je realnih ~18-12kW, menjalnik in podobni sklopi pokurijo ogromno energije.

Torej tak elektricni avto, potrebuje 32.5kW moci, kar pride ravno nekje 43 konjicev.
Za način motor-generator-motor-kolesa res.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

kixs ::

A ni imela Katrca ene 35Hp in je šla 150km/h? Brez aerodinamike. :)


Aha, pa Fico 850 je imel tudi 32KM in je sel ziher 140km/h :)) Nope, po tovarniskih podatkih zgolj 115km/h.

dzinks63 ::

ABX ::

Katrca je 100% šla več kot 140.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

kixs ::

Torej tak elektricni avto, potrebuje 32.5kW moci, kar pride ravno nekje 43 konjicev.


Slabo tole za današnje čase, če je seveda res. Predpotopni suzuki maruti iz leta 1988 z 796ccm z nikakvo aerodinamiko je imel ravno 40KM in je dosegal tovarniških 130km/h.


Je pa potrebno upostevat, da ima ta "teoreticni" el. avto maso 1500kg - ce malo prelistas knjigo, imas se vec zanimivih podatkov.

kixs ::

Katrca je 100% šla več kot 140.


Po stevcu ali so te na radar ujeli pod klanec ;)

Tehnični podatki (velja za model R4 TL Special)

* prostornina: 845 ccm
* stopnja kompresije: 8,0:1
* moč motorja: 34 KM
* maksimalna hitrost: 122,6 km/h
* povprečna poraba: 6,6 l/100 km
* pnevmatike: 135x13
* posoda za gorivo: 34 l


Verjetno pa so obstajale se s kakim drugim motorjem.

ABX ::

GTL je imela 1100 ccm

Tako da ni vrag da ni šla ene 140km/h.

P.S: Radarjem sem se izogibal. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Pyr0Beast ::

Je pa potrebno upostevat, da ima ta "teoreticni" el. avto maso 1500kg - ce malo prelistas knjigo, imas se vec zanimivih podatkov.
Hej. Point je da se da s tistimi 30 konji peljati 130km/h.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kixs ::

S katerim avtom?

Pyr0Beast ::

Saxo 1.0L :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

ABX ::

Haha, naj še kdo pove kaj več o AX dizel. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

madmitch ::

Pa za ladje in delovne stroje. Čeprav tudi delovni stroji in tovornjaki lepo delajo na bencin - dokaz temu so Peterbilt motorji :)


Tam niti dizla ni, razen za manevre, dela na mazut.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Blinder ::

Boeing, kako pa uspejo motorji z direktnim vbrizgom naredit pravo razmerje zrak/bencin, če nimajo lopute?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Boeing ::

Ga ne. Pri nizkih obremenitvah delajo na revno mešanico, pri višjih na rahlo bogato. Razmerje se približno ohranja s prilagajanjem odpiralnih časov ventilov in povratnim vodom izpušnih plinov.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Blinder ::

Kje pa je smisel povartka izpušnih plinov?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
««
4 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101583 (60465) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162183 (42647) blay44
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15030780 (26380) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743185609 (150622) Spajky
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19523413 (19722) ivanuscha

Več podobnih tem