» »

Bencin ali diesel?

Bencin ali diesel?

strani: 1 ... 5 6 7 8 9

TOP ::

Imam občutek,da ti ko voziš poslušaš motor in ne muziko.Sosed ma Bemfo staro 12 let 3.0 V6 Dizel,da ne bo pomote, motor pa v notranjosti med vožnjo ni neke glasnosti.Tako da Bemfe so zelo dobro izolirane in Zetorji so bili včasih dizel golfi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TOP ()

Miha 333 ::

Dizelsko gorivo vsebuje več energije na prostorninsko enoto, dizelski motorji pa so bolj učinkoviti (manj energije se izgubi v obliki toplote), imajo več navora in izpuščajo manj CO2.

MacGyver141 ::

D3m je izjavil:

Drugič probaj 1.6 od Opel.

Trenutno najtišji zetor na trgu.


+ mazda 2.2D skyactive (pri ogreti mašini misleš, da je bencinar :))

konspirator ::

Miha 333 je izjavil:

Dizelsko gorivo vsebuje več energije na prostorninsko enoto, dizelski motorji pa so bolj učinkoviti (manj energije se izgubi v obliki toplote), imajo več navora in izpuščajo manj CO2.

In marjetice jim rastejo iz izpuhov.
http://www.zeit.de/mobilitaet/2017-04/a...
--

Miha 333 ::

Članek govori o NOx. Naj začnejo pri dizelskih tovornjakih, lokomotivah, ladjah ... aja ne bodo, ker taki stroji na bencin ali elektriko ne bi bili več ekonomični. Do takrat pa, ne vem kako in zakaj bi osebna vozila edina reševala ta problem, saj bi efekt bil minimalen. Da ne omenjam ogrevanja celotnih mest na kurilno olje... Naj se grejejo na elektriko, aja, predrago je. OK, TČ so korak v pravo smer.

Kako pa preprečiti udare strel, ki proizvedejo kar tretjino NOx v atmosferi?

Stvari je vedno treba gledati v nekem kontekstu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

RedDrake ::

Miha 333 je izjavil:

...
Kako pa preprečiti udare strel, ki proizvedejo kar tretjino NOx v atmosferi?

Stvari je vedno treba gledati v nekem kontekstu.

Jep, stvari je treba vedno gledati v kontekstu.

NOx od strele nastane po celotni dolžini strele. Večina strel nikoli ne doseže tal, tiste, ki pa že dosežejo tla sprostijo NOx po celotni svoji višini -> na tleh torej precej malo, poleg tega večino strel ni v gosto poseljenih področjih (ker so strele "relativno" enakomerno porazdeljene).
Vse elektrarne in drugi, strašno veliki, proizvajalci NOx imajo precej efektivne filtre.
Po drugi strani, pa zetorji spuščajo NOx iz sebe v gosto poseljenih področjih cca 15-20 cm od tal, kar pomeni, da pljuča raznoraznih živali (tudi ljudi) sfiltrirajo _zelo_ velik del teh super-duper-sploh-ne-nevarnih delcev.

Kontekst je pomemben, kot si ugotovil, samo žal si si narobe predstavljal, da pomaga tvojemu argumentu.

LeQuack ::

Zakaj je to sploh še debata v letu 2017 če pa imamo električne avte?
Quack !

rupsi31 ::

LeQuack je izjavil:

Zakaj je to sploh še debata v letu 2017 če pa imamo električne avte?



Z 200 km dosega, če se normalno voziš. Res.

Z dizlom narediš z enim tankom 1000- 1200 km brez problema. ZDaj pa preračunaj koliko časa zagoniš, da ev napolniš 5 krat.

Miha 333 ::

LeQuack je izjavil:

Zakaj je to sploh še debata v letu 2017 če pa imamo električne avte?

V Sloveniji jih je 0,05 % od vseh registriranih. Ne vem, če je to relevantno za karkoli (zaenkrat).

LeQuack ::

rupsi31 je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Zakaj je to sploh še debata v letu 2017 če pa imamo električne avte?



Z 200 km dosega, če se normalno voziš. Res.

Z dizlom narediš z enim tankom 1000- 1200 km brez problema. ZDaj pa preračunaj koliko časa zagoniš, da ev napolniš 5 krat.


In kam se voziš vsak dan da rabiš 1200km dosega?
Quack !

_IKE_ ::

D3m je izjavil:

anketar je izjavil:

zakaj ne predelate na plin?


Saj imamo doma tovarniško Insignio LPG 1.4


In kako se obnese ( lahko tudi na zs da ne smetimo tle) ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

rupsi31 ::

LeQuack je izjavil:

rupsi31 je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Zakaj je to sploh še debata v letu 2017 če pa imamo električne avte?



Z 200 km dosega, če se normalno voziš. Res.

Z dizlom narediš z enim tankom 1000- 1200 km brez problema. ZDaj pa preračunaj koliko časa zagoniš, da ev napolniš 5 krat.


In kam se voziš vsak dan da rabiš 1200km dosega?


Zakaj bi stal ob polnilnici najmanj 40 minut, da se mi EV napolni za 70%? Sej se ne vozim, samo enkrat na mesec grem tankat in mi vzame 5-6 minut.


Zdaj pa preračunaj koliko ur ti vzame polnjenje EV-ja. Eni mate preveč čas očitno, zato, da ste IN.

Nikonja ::

hmmmm a sediš zraven telefona in čakaš dokler se ne napolni ?

A ni bolj logično da npr. zvečer kot greš spat prištekaš avto, in glej ga čudež, jutri ko se zbudiš je avto poln !
Mogoče res 200kom ni velik doseg ampak sve več in več avtov ima doseg čez 300-400 km kaj je precej ok.

D3m ::

MacGyver141 je izjavil:

D3m je izjavil:

Drugič probaj 1.6 od Opel.

Trenutno najtišji zetor na trgu.


+ mazda 2.2D skyactive (pri ogreti mašini misleš, da je bencinar :))


+1
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

D3m ::

_IKE_ je izjavil:

D3m je izjavil:

anketar je izjavil:

zakaj ne predelate na plin?


Saj imamo doma tovarniško Insignio LPG 1.4


In kako se obnese ( lahko tudi na zs da ne smetimo tle) ?



Dela. Garancija Opel je do 7 let (2+2+3). Poraba AC je 6,5 - 7,5l/100km na LPG.

Ima 60l tank za bencin in 40l tank za LPG.
Skupno za cca. 1200-1300 dometa.

Motor 1.4 prisilno polnjen 140km je mogoče za tak težek avto (1400kg) premalo. Malo ima pavze med pospeševanjem (se ne pritožujem zaradi tega).

Cena avta je odvisna tudi kakšne akcije ponujajo na Oplu. Končna cena je bila 21k (7k popusta so dali za finanviranje na leasing), keš na roke niso hoteli, če sem hotel obdržati popust.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

#000 ::

D3m je izjavil:

keš na roke niso hoteli, če sem hotel obdržati popust.


To mi gre na k... da ti vsiljujejo neko financiranje čeprav imaš denar. To je samo zato ker imajo dogovore z nevem kom ki dobi svoj delež pri temu. Isto so mi rekli pri nisanu da če vzamem financiranje mi dajo 7 let garancije drugače pa samo tovarniške 3.

lovro535v2 ::

Ko pri električnem avtu vklopiš klimo ali pa gretje se doseg zmanjša za, kar precej medtem ko pri dizlu ali bencinarju ni velike razlike v porabi goriva.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

m0LN4r ::

Nikonja je izjavil:

hmmmm a sediš zraven telefona in čakaš dokler se ne napolni ?

A ni bolj logično da npr. zvečer kot greš spat prištekaš avto, in glej ga čudež, jutri ko se zbudiš je avto poln !
Mogoče res 200kom ni velik doseg ampak sve več in več avtov ima doseg čez 300-400 km kaj je precej ok.

Gledajmo malo vecjo drzavo, recimo nemcijo.
Elektrika je 2,5x drazja kot v sloveniji.
Elektricni avto je konkretno drazji.
Ko se ti bo baterija po garanciji pokvarila al vzgala tudi ni zastonj.
Ti mali elektricni drekci, ki si jih lahko privoscis so prepocasni za tukajsnji tempo. Ravno mi na kurac gre tukaj en, ki se z elektro BMWjem vozi 70-80.... Jesus.
In konec koncev (predvsem mescani) nima vsak garaze oz. parkplaca z vticnico polek.

Za ceno E-Golfa in ceno elektrike polnjenja doma,
si kupim Polota Dizla in z razliko v ceni naredim 400.000km.

lovro535v2 je izjavil:

Ko pri električnem avtu vklopiš klimo ali pa gretje se doseg zmanjša za, kar precej medtem ko pri dizlu ali bencinarju ni velike razlike v porabi goriva.

Pozimi je se slabse, gretje sedezev, gretje, radio, nizke temperaure (vpliv na baterijo). No in potem se vleces z 50kmh v sluzbo, ker polnis ga lahk samo doma.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Se tista mala elekricna gajbica od Renaulta je vec kot 20k eur, pa se najemnino za baterijo mors placat.
Eh, po takem sistemu se elektricni avti se dolgo ne bodo prijeli.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

MaliJanez ::

eh avto more bit al bencinar al pa dizl. Električni avti so same smeti neuporabne.

#000 ::

Ni še čas za električne, ne razumem pa zakaj ni večji porast hibridov. Kaj se ne dobro obnesejo kakšni avti z dizelskimi agregati kateri polnijo elektro motorje ?

LeQuack ::

Ne ker v hibride dajo ponavadi bencinarje ne dizle. Ne moreš narest kao zelenega hibrida potem pa mu dizl motor dat zraven, to ni image ki ga hočejo.
Quack !

konspirator ::

m0LN4r
Gledajmo malo vecjo drzavo, recimo nemcijo.
Elektrika je 2,5x drazja kot v sloveniji.

Seveda je draga elektrika, če morajo vsi odjemalci prisilno financirati še OVE lobi.Nuff said.
In atomske (akw) bodo bojda vse zaprli do 2030.
--

epecar ::

Verjetno ima vsak izmed vas top10 lestvico sanjskih osebnih avtomobilov, katere bi si lastili, ce bi imeli unlimited budget. Me prav zanima, ce se pri kateremu najde prostor za kak turbodizel:)
Ce je na vasem spisku vecina bencincev, imate dizla, ker ga potrebujete (delovni stroj, vleka..) ali pa zato, ker je poceni.

Pri meni bi se mogoce znasel kak ogromen terenec ala "Marauder", ampak nisem siguren da nebi nasel 10 bolj zazeljenih vozil.

Unknown_001 ::

epecar je izjavil:

Verjetno ima vsak izmed vas top10 lestvico sanjskih osebnih avtomobilov, katere bi si lastili, ce bi imeli unlimited budget. Me prav zanima, ce se pri kateremu najde prostor za kak turbodizel:)
Ce je na vasem spisku vecina bencincev, imate dizla, ker ga potrebujete (delovni stroj, vleka..) ali pa zato, ker je poceni.

Pri meni bi se mogoce znasel kak ogromen terenec ala "Marauder", ampak nisem siguren da nebi nasel 10 bolj zazeljenih vozil.




Zakaj ne dizel?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

LeQuack ::

Unknown_001 je izjavil:

epecar je izjavil:

Verjetno ima vsak izmed vas top10 lestvico sanjskih osebnih avtomobilov, katere bi si lastili, ce bi imeli unlimited budget. Me prav zanima, ce se pri kateremu najde prostor za kak turbodizel:)
Ce je na vasem spisku vecina bencincev, imate dizla, ker ga potrebujete (delovni stroj, vleka..) ali pa zato, ker je poceni.

Pri meni bi se mogoce znasel kak ogromen terenec ala "Marauder", ampak nisem siguren da nebi nasel 10 bolj zazeljenih vozil.




Zakaj ne dizel?


In kje je bil Audi na letošnjem 24h Le mans s svojimi dizli?
Quack !

Unknown_001 ::

LeQuack je izjavil:


In kje je bil Audi na letošnjem 24h Le mans s svojimi dizli?


No roko na srce bi tega raje imel


Bi se po naših kolovozih vsaj kam pripeljal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Top10 ... Pri meni je seznam prazen. Enostavno na trgu ni ničesar, kar bi bil ali smiseln nakup ali poželenja vredno vozilo. Vse skupaj je ena sama frustracija ... Na koncu bom res vzel dačo, kar bo moj način kazanja sredinca vsej tej vase zaverovani avtoindustriji. Držim pesti, da Tesla spravi nemce na kolena, samo zato, da se malo zamislijo in začnejo delat smiselna vozila.

Miha 333 ::

Če govorimo o običajnih vsakodnevnih avtih, je meni užitek vozit turbodizla. Tisti low-end navor, ki ga čutiš v hrbtu, pa tisto pravo rohnenje motorja, seveda mora malo tudi ropotati, če ne ni dizel. Pa pospeševanje na AC v klanec, ko 90% bencinarjev kar "zmanjka"... In kljub temu ne obubožaš zaradi stroškov goriva. Bencinar je v primerjavi s tem kot kavni mlinček.

lovro535v2 ::

epecar je izjavil:

Verjetno ima vsak izmed vas top10 lestvico sanjskih osebnih avtomobilov, katere bi si lastili, ce bi imeli unlimited budget. Me prav zanima, ce se pri kateremu najde prostor za kak turbodizel:)
Ce je na vasem spisku vecina bencincev, imate dizla, ker ga potrebujete (delovni stroj, vleka..) ali pa zato, ker je poceni.

Pri meni bi se mogoce znasel kak ogromen terenec ala "Marauder", ampak nisem siguren da nebi nasel 10 bolj zazeljenih vozil.

dizel ima takšen navor že pri nižjih obratih kot ga bencinar ne more nikoli imet in to tudi doprinese k užitku v vožnji ko avto potegne z mesta na polno. Ampak more bit kr konkreten motor npr V8 biturbo dizel, ne pa neki 1.9TDI mlinček.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

1b0r ::

Nek 2.0 TDI 150KM pa res ni nekaj o čemer bi pisal domov, sem ga zadnjič vozil in bi prej našel več minusov kot plusov:
-v 1. prestavi je bil zelo švoh, v bistvu kar mrtev, recimo vključevanja pred krožnimi, šele potem ko sem dal v 2. je začel pospeševat. Recimo moj 1.6T s krožnimi nima nobenih problemov, ali 1. ali 2., jih je pa imel 1.4T, ki je bil enako mrtev low down kot 2.0 TDI, ampak tisti je imel probleme bolj v 2.
-zelo opazen in moteč turbo lag, najprej se nič ne dogaja, potem pa pospeši
-na sedež ni neki limal, nič več kot 2.0 NA bencinar
-prehitevanje v 3. pač enako lahko kot z bencinarjem enake moči, HP je pač HP, pa če je turbodizel ali pa NA bencinar

Je pa zame vseeno kralj avtocest, pri 130 samo 2000 obratov. Seveda to pomeni da v naselju ne moreš vozit v 4., ker imaš samo 1250rpm.
Ampak tut sam z 1.6T ne morem v 5., kar lahko s skoraj vsakim 1.6+ NA bencinarjem. Ampak tukaj ne vidim problema, pač voziš v prestavi v kateri imaš vsaj nekih 1500rpm.

Pa pospeške ima tudi dovolj dobre za vožnjo po AC, konec pospeševalnega ni noben problem prit do 130.
V glavnem, za AC je ok, ko prideš dol je pa katastrofa, na dolgih ravninah še gre, povsod drugje pa zame zmaga že navaden Punto 1.2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1b0r ()

krneki0001 ::

1b0r je izjavil:

Je pa zame vseeno kralj avtocest, pri 130 samo 2000 obratov. Seveda to pomeni da v naselju ne moreš vozit v 4., ker imaš samo 1250rpm.


Z bencinarjem se brez problema peljem pri 1000 obratih v peti prestavi po naselju in če pohodim pedal tudi brez problema začne pospeševat. Res pa da je v "idle" na 600 obratih in je na 1000 obratih že dovolj navora.

D3m ::

Punto 1.2 boljši od TDI 2.0?

Dobro,da nisi nikoli vozil Porscheja 911 Carrera 4S.

Kok bi bila šele to kritika?
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

-valvoline- ::

1b0r je izjavil:

Nek 2.0 TDI 150KM pa res ni nekaj o čemer bi pisal domov, sem ga zadnjič vozil in bi prej našel več minusov kot plusov:
-v 1. prestavi je bil zelo švoh, v bistvu kar mrtev, recimo vključevanja pred krožnimi, šele potem ko sem dal v 2. je začel pospeševat. Recimo moj 1.6T s krožnimi nima nobenih problemov, ali 1. ali 2., jih je pa imel 1.4T, ki je bil enako mrtev low down kot 2.0 TDI, ampak tisti je imel probleme bolj v 2.
-zelo opazen in moteč turbo lag, najprej se nič ne dogaja, potem pa pospeši
-na sedež ni neki limal, nič več kot 2.0 NA bencinar
-prehitevanje v 3. pač enako lahko kot z bencinarjem enake moči, HP je pač HP, pa če je turbodizel ali pa NA bencinar

Je pa zame vseeno kralj avtocest, pri 130 samo 2000 obratov. Seveda to pomeni da v naselju ne moreš vozit v 4., ker imaš samo 1250rpm.
Ampak tut sam z 1.6T ne morem v 5., kar lahko s skoraj vsakim 1.6+ NA bencinarjem. Ampak tukaj ne vidim problema, pač voziš v prestavi v kateri imaš vsaj nekih 1500rpm.

Pa pospeške ima tudi dovolj dobre za vožnjo po AC, konec pospeševalnega ni noben problem prit do 130.
V glavnem, za AC je ok, ko prideš dol je pa katastrofa, na dolgih ravninah še gre, povsod drugje pa zame zmaga že navaden Punto 1.2.

haha, sure, ne potegne nek orenk zjahan z pol miliona km za sabo kater ma zapacano vse od sobe do turbine z nedelujocimi sensorji za tlak. Pravilno delujoc td trga asfalt vsakic k stisnes stopalko sploh v nizjih obratih primerjano z benzinci.

ezzy ::

Miha 333 je izjavil:

Če govorimo o običajnih vsakodnevnih avtih, je meni užitek vozit turbodizla. Tisti low-end navor, ki ga čutiš v hrbtu, pa tisto pravo rohnenje motorja, seveda mora malo tudi ropotati, če ne ni dizel. Pa pospeševanje na AC v klanec, ko 90% bencinarjev kar "zmanjka"... In kljub temu ne obubožaš zaradi stroškov goriva. Bencinar je v primerjavi s tem kot kavni mlinček.


Mislim da si to narobe razlagaš. Dieslu bo dosti prej zmanjkal navor in bos moral menjati, kjer bos s bencinarom sele zacel dobivati ves navor, ki je na razpolago(seveda ob isti prostornini).

@1b0r, se strinjam, punto 1.2 oz vecina mlinckov bp dohiteva razne turbodiesle, bencinare z vec ventili v mestu, kjer konstantno speljujes in ustavljas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ezzy ()

jest10 ::

-valvoline- je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

Aja nisem vedel da se avti po novem ne primerjajo več po moči in zmogljivosti, ampak po navoru. Se opravičujem

2.0tdi ima 103 in vec kw, 1.4tsi pa 90kw z pol manj navora. tdi pri 3000obr ze dela z prakticno maksimalnim navorom, bencinar komaj pri 5-6000 obratov. Kaj ti ni jasno?

TSI ima max navor že nekaj ned 2000 rpm

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

tdi pri 3000obr ze dela z prakticno maksimalnim navorom, bencinar komaj pri 5-6000 obratov. Kaj ti ni jasno?


Pa kake avtomobile imate vi to?
Moj avto ima največji navor pri 4000 obratih.

MaliJanez ::

1b0r je izjavil:

Nek 2.0 TDI 150KM pa res ni nekaj o čemer bi pisal domov, sem ga zadnjič vozil in bi prej našel več minusov kot plusov:
-v 1. prestavi je bil zelo švoh, v bistvu kar mrtev, recimo vključevanja pred krožnimi, šele potem ko sem dal v 2. je začel pospeševat. Recimo moj 1.6T s krožnimi nima nobenih problemov, ali 1. ali 2., jih je pa imel 1.4T, ki je bil enako mrtev low down kot 2.0 TDI, ampak tisti je imel probleme bolj v 2.
-zelo opazen in moteč turbo lag, najprej se nič ne dogaja, potem pa pospeši
-na sedež ni neki limal, nič več kot 2.0 NA bencinar
-prehitevanje v 3. pač enako lahko kot z bencinarjem enake moči, HP je pač HP, pa če je turbodizel ali pa NA bencinar

Je pa zame vseeno kralj avtocest, pri 130 samo 2000 obratov. Seveda to pomeni da v naselju ne moreš vozit v 4., ker imaš samo 1250rpm.
Ampak tut sam z 1.6T ne morem v 5., kar lahko s skoraj vsakim 1.6+ NA bencinarjem. Ampak tukaj ne vidim problema, pač voziš v prestavi v kateri imaš vsaj nekih 1500rpm.

Pa pospeške ima tudi dovolj dobre za vožnjo po AC, konec pospeševalnega ni noben problem prit do 130.
V glavnem, za AC je ok, ko prideš dol je pa katastrofa, na dolgih ravninah še gre, povsod drugje pa zame zmaga že navaden Punto 1.2.


Al si en najbolj nesposobnih voznikov, kar jih je, ali si pa imel zjeban avto po domače.

Miha 333 ::

ezzy je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Če govorimo o običajnih vsakodnevnih avtih, je meni užitek vozit turbodizla. Tisti low-end navor, ki ga čutiš v hrbtu, pa tisto pravo rohnenje motorja, seveda mora malo tudi ropotati, če ne ni dizel. Pa pospeševanje na AC v klanec, ko 90% bencinarjev kar "zmanjka"... In kljub temu ne obubožaš zaradi stroškov goriva. Bencinar je v primerjavi s tem kot kavni mlinček.


Mislim da si to narobe razlagaš. Dieslu bo dosti prej zmanjkal navor in bos moral menjati, kjer bos s bencinarom sele zacel dobivati ves navor, ki je na razpolago(seveda ob isti prostornini).

Saj sem napisal low-end (pomeni pri nizkih vrtljajih). Glede bencinarja drži, kar si napisal, le da pri tistih 4k obratih pokuri 5x več goriva za enak navor kot ga ima dizel že od 1250 rpm dalje. Pa še vedno ga zmanjka v klanec na AC pri 140 km/h.

epecar ::

Ce ze govorimo o turbodizlih, bi lahko pustili bencince zunaj. Prava konkurenca so turbobencinci.
Tem ne zmanjka sape pri 140kmph v klanec.

lovro535v2 ::

1b0r je izjavil:

Nek 2.0 TDI 150KM pa res ni nekaj o čemer bi pisal domov, sem ga zadnjič vozil in bi prej našel več minusov kot plusov:
-v 1. prestavi je bil zelo švoh, v bistvu kar mrtev, recimo vključevanja pred krožnimi, šele potem ko sem dal v 2. je začel pospeševat. Recimo moj 1.6T s krožnimi nima nobenih problemov, ali 1. ali 2., jih je pa imel 1.4T, ki je bil enako mrtev low down kot 2.0 TDI, ampak tisti je imel probleme bolj v 2.
-zelo opazen in moteč turbo lag, najprej se nič ne dogaja, potem pa pospeši
-na sedež ni neki limal, nič več kot 2.0 NA bencinar
-prehitevanje v 3. pač enako lahko kot z bencinarjem enake moči, HP je pač HP, pa če je turbodizel ali pa NA bencinar

Je pa zame vseeno kralj avtocest, pri 130 samo 2000 obratov. Seveda to pomeni da v naselju ne moreš vozit v 4., ker imaš samo 1250rpm.
Ampak tut sam z 1.6T ne morem v 5., kar lahko s skoraj vsakim 1.6+ NA bencinarjem. Ampak tukaj ne vidim problema, pač voziš v prestavi v kateri imaš vsaj nekih 1500rpm.

Pa pospeške ima tudi dovolj dobre za vožnjo po AC, konec pospeševalnega ni noben problem prit do 130.
V glavnem, za AC je ok, ko prideš dol je pa katastrofa, na dolgih ravninah še gre, povsod drugje pa zame zmaga že navaden Punto 1.2.

2.0TDI 150KM ma preveliko turbino zato, da doseže 150KM zato je pa manj navora v nižjih vrtljajih ko se turbina še ne vrti z maximalnimi vrtljaji in ima turbo luknjo v nižjih vrtljajih.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Miha 333 je izjavil:


Saj sem napisal low-end (pomeni pri nizkih vrtljajih). Glede bencinarja drži, kar si napisal, le da pri tistih 4k obratih pokuri 5x več goriva za enak navor kot ga ima dizel že od 1250 rpm dalje. Pa še vedno ga zmanjka v klanec na AC pri 140 km/h.

Bla bla bla.
Zetorje vozijo samo tisti, ki si ne morejo privoščiti nekega konkretnega motorja pod pokrovom.
Moja dva turbo bencinca brez težav dobro pospešujeta v poljuben klanec - tisti z 2.3 mašino te še v zic prilima na vrhniškem klancu pri 130 ...

Miha 333 ::

RedDrake je izjavil:

Miha 333 je izjavil:


Saj sem napisal low-end (pomeni pri nizkih vrtljajih). Glede bencinarja drži, kar si napisal, le da pri tistih 4k obratih pokuri 5x več goriva za enak navor kot ga ima dizel že od 1250 rpm dalje. Pa še vedno ga zmanjka v klanec na AC pri 140 km/h.

Bla bla bla.
Zetorje vozijo samo tisti, ki si ne morejo privoščiti nekega konkretnega motorja pod pokrovom.
Moja dva turbo bencinca brez težav dobro pospešujeta v poljuben klanec - tisti z 2.3 mašino te še v zic prilima na vrhniškem klancu pri 130 ...

Ja, z 2.3 mašino. Moj TD je pa 1.6. Da ne primerjam porabe.

krneki0001 ::

Če moraš v avtu, ki ga voziš, paziti na porabo, si si kupil napačen avto. Kupi si avto primeren tvoji denarnici, da ne bo treba gledat, kako majhno porabo ima.

Meni je poraba do 10 litrov (bencina ali dizla) majhna.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

#000 ::

krneki0001 je izjavil:

Meni je poraba do 10 litrov (bencina ali dizla) majhna.


Meni je poraba 10 ali več ogromna. S takim avtomobilom se nočem niti peljati kaj šele da bi ga imel.

damjan1980 ::

Hočeš rečti da si ne moreš privoščit se vozit s takšnim avtom ki spije 1-2l več, kot večina zagovornikov zetorjev tukaj, ki nas skuša prepričat da so traktorji vrhunec avtomobilske tehnologije in dnevno onanirajo ob pogledu na BC in od njega ne odmaknejo oči.
Me zanima koliko teh bi si kupilo zetor motor, če bi imeli neomejena finančna sredstva. Samo kot zanimivost, celi svet laufa večinoma na bencin. Samo v EU potniški promet v velikem odstotku laufa na dizl, zaradi zgrešene EU politike slabih 20 let nazaj. Zdaj so pogruntali da so takrat mimo pihnili in koliko sem bral, bi naj že leta 2020 prodaja zetorjev padla na 20%.

Se pa zelo strinjam z izjavo zgoraj: "Če moraš v avtu, ki ga voziš, paziti na porabo, si si kupil napačen avto."

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

Če moraš v avtu, ki ga voziš, paziti na porabo, si si kupil napačen avto. Kupi si avto primeren tvoji denarnici, da ne bo treba gledat, kako majhno porabo ima.

Meni je poraba do 10 litrov (bencina ali dizla) majhna.

zame je recimo sprejemljiva poraba max 5e na 100km. komunjzarje ne mislim futrat

pegasus ::

5€ je velik. Realno bi moralo biti 0.5-1€, pripravljen sem sprejeti tja do 2€.

MaliJanez ::

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Če moraš v avtu, ki ga voziš, paziti na porabo, si si kupil napačen avto. Kupi si avto primeren tvoji denarnici, da ne bo treba gledat, kako majhno porabo ima.

Meni je poraba do 10 litrov (bencina ali dizla) majhna.

zame je recimo sprejemljiva poraba max 5e na 100km. komunjzarje ne mislim futrat


kaj pa naj rečem za 22€ na 100km odvisno keri bencim tankam? Če 100ko te je še več:))

-valvoline- ::

damjan1980 je izjavil:

Hočeš rečti da si ne moreš privoščit se vozit s takšnim avtom ki spije 1-2l več, kot večina zagovornikov zetorjev tukaj, ki nas skuša prepričat da so traktorji vrhunec avtomobilske tehnologije in dnevno onanirajo ob pogledu na BC in od njega ne odmaknejo oči.
Me zanima koliko teh bi si kupilo zetor motor, če bi imeli neomejena finančna sredstva. Samo kot zanimivost, celi svet laufa večinoma na bencin. Samo v EU potniški promet v velikem odstotku laufa na dizl, zaradi zgrešene EU politike slabih 20 let nazaj. Zdaj so pogruntali da so takrat mimo pihnili in koliko sem bral, bi naj že leta 2020 prodaja zetorjev padla na 20%.

Se pa zelo strinjam z izjavo zgoraj: "Če moraš v avtu, ki ga voziš, paziti na porabo, si si kupil napačen avto."

sej ce bi bile v eu podobne cene goriv k v zda 40c za liter benza se noben ne bi peljal v traktorju.

MaliJanez je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Če moraš v avtu, ki ga voziš, paziti na porabo, si si kupil napačen avto. Kupi si avto primeren tvoji denarnici, da ne bo treba gledat, kako majhno porabo ima.

Meni je poraba do 10 litrov (bencina ali dizla) majhna.

zame je recimo sprejemljiva poraba max 5e na 100km. komunjzarje ne mislim futrat


kaj pa naj rečem za 22EUR na 100km odvisno keri bencim tankam? Če 100ko te je še več:))

vec takih k ti vedno bolj pozresni javnosektorasi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()
strani: 1 ... 5 6 7 8 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1208548 (4753) RedDrake
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27133488 (13952) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
74398401 (63414) Spajky
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15514949 (12304) WarpedOne
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19519462 (15771) ivanuscha

Več podobnih tem