» »

Bencin ali Dizl

Bencin ali Dizl

««
11 / 13
»»

seminal ::

Jao niste mi vi neki mehaniki. Bremzanje z motorjem je zelo slaba zadeva za sklopko, ker drsi tako dolgo dokler se obrati ne izenačijo. Če že bremzaš z motorejm moraš izenačit obrate, z med gasom. In sklopka je kar veliko dražja kot pa zavorne ploščice, tak da takih ludi na cesti ne maram ko šparajo diske in zavorne ploščice, pizda te pa jih tak ne rabiš gor, pa se premikajo kot polži.
Tak da raje z zavorami zavirajte kot pa z motorjem., ker pakne oz. ploščice stanjeo 50-60€ sklopka pa je kar lepo 400-500€ se mi zdi.

Za nemše avotceste se mi zdi da so lepo povsod od Januarja dalje omejitve, tak mi je reko kolega ki je ibl pred 2 tednoma na Nordkappu.
In ja tisti ki vozi 160-180 po avtocesti je zame budala... Pridobi 5min max, če že ajde germo na neko cesto bogu za hrbtom tekmovat, pa da vidimo kak ovinke zvozi, ker vsaka budala tudi opcia zna samona gas tišat po ravnem. Meni se sploh ni fora po avtocesti furat če se mi ne mudi, lepo po stari cesti pa uživam :) Recimo z twingo GT 1.2TCE čipan na 130KM spizdim veliko dražjih avtov po ovnikih itd... Probano. Tak da malo se vozite po zavitih cestah. Recimo na Areh, Kungota, itd....

ABX ::

Kako si ti prišel do zaključka da bremzamo z sklopko mi ni jasno.

In da pri nižanju se uporablja vmesni gas. Mogoče overkill, a za nekatere izredno zabavno. Pa tudi nižat za prilagodit hitrost ni potrebno, malo prej spustiš gas in to je to.

P.S: Po mojih izkušnjah gre sklopka prej pri močnem pospeševanju v prvi prestavi in napačnem speljevanjem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

bresh ::

js bremzam z tempomatom :D

ABX ::

js bremzam z tempomatom :D


To so ti vozniki, 90km/h vedno v vseh pogojih. Če bi vsi tako vozili sploh se ne bi kregali.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

seminal ::

Seveda ampak ti go rukneš iz tretje v drugo ti obrati poskočijo, in dokler se ne uskladijo z prejšnimi obrati sklopka drsi... Zato pa avto tak cukne.

Steinkauz ::

Zakaj bi drsela, dokler se ne uskladijo obrati? Ko spustiš sklopko ti nima kej drset.

Utk ::

hehe, človek, ki je iz 100 konjskega twingiča naredil 130 konjskega, govori o šparanju sklopke :)
Meni tudi ni jasno zakaj bi kaj drsela, več kot tolk kolk drsi zarad šaltanja.

TribesMan ::

Tale tema je več kot zrela za zaklep...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

seminal ::

http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...
Tukaj je o tem napisano 5 strani...
Ja jaz šparam sklopko bremz pa ne, mi je ceneje to menjat.
Ite probat peljite v 3. 3000 obratov pa menjate v 2. pa bo avto nabil obrate pa grdo cukno...

bresh ::

ABX :D

dons sm sicer lupu eno Astro z avtomaticnim menjalnikom po stari cesti iz morja do LJ, pol pa se od LJ do Brnika enga golfa 6 2.0 tdi, drgac sm pa zmern voznik, in bol bremzam z brenzami kot z motorjem :D

Utk ::


Ite probat peljite v 3. 3000 obratov pa menjate v 2. pa bo avto nabil obrate pa grdo cukno...

Seveda bo nabil obrate, ampak kaj je to drugač, kot če normalno šaltaš iz 3. v 4. ko ti vmes padejo obrati na 1000 in grejo potem na 2500 al pa kolk?

C_maniak ::

ja pri pospeševanju je lažje dodat gas preden spustiš sklopko.

Steinkauz ::

seminal
Jst ko prestavljam v nižjo menjam takoj ne počasi s sklopko, boli me kurac če rukne, oziroma dodam mal gasa.
Dej povej mi kako lahko sklopka drsi, če niti približno nimam več noge na sklopki.

Utk ::

Ampak tega skoraj nihče ne dela. Že kakih 20 let.

C_maniak ::

a res? js še vedno. ker avto nemarno cukne, če spustiš pa pol gas daš.
ampak verjetno ti misliš na drugo stvar. poln gas med prestavljanjem al kaj? to itak da ne. pač tolk da izenačiš obrate.

Steinkauz ::

Da se dopolnim, menjam v nižjo itak šele, ko je trenutna že pri nizkih obratih, tko da ne cukne skor nič, sploh ne, če dodaš gas.

Do teh nizkih obratov pa sem seveda bremzal z motorjem, razen v ovinkih in podobnih, ko seveda morš mal pobremzat, edin če greš skoz 50 kot jype:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steinkauz ()

BigWhale ::

Zato pa hocmo CVT menjalnike, k tole so vse jajca. Rabis tri noge ce ces peljat normalno. ;>

seminal ::

Steinkauz tole je pa druga zgodba, da dodaš gas in izenačiš obrate... Pametno. Jaz recimo iz tretje več neja davam v drugo amapk v ler pa samo z zavorami zaviram...

dzinks63 ::

Steinkauz tole je pa druga zgodba, da dodaš gas in izenačiš obrate... Pametno. Jaz recimo iz tretje več neja davam v drugo amapk v ler pa samo z zavorami zaviram...


Pa kaj vam je folk, a se res tako vozite kot pišete, ali se samo zezate in čakate na urnebesne komentarje, katerim se potem pritajeno smejite. Ko čitaš tele poste, je res videti kot da nimate pojma o pojmu, vozniškega izpita pa še manj, ali so geekii res taki antitalenti za prave stvari?, očitno stererotipi niso iz trte zviti in držijo kot pribito.

C_maniak ::

Zato pa hocmo CVT menjalnike, k tole so vse jajca. Rabis tri noge ce ces peljat normalno. ;>

ma sej tud navadni avtomatski so čedalje boljši in ne cukajo več ne gor ne dol. če boš iskal CVT-ja, boš preveč omejen pri izbiri se mi zdi. nissan jih še ma sicer (ampak v muranu), audi se je neki trudu v preteklosti pa je očitno opustu. prius al kater ga ma kot berem v tej temi, ampak verjetno zarad elektricnega motorja, ker je lazje razporejat moč med obema motorjema verjetno. po mojem ne bi zgresil z avtomatiko. sicer pa probaj, ko bos kupoval pa bos sam vidu.

Steinkauz ::

Steinkauz tole je pa druga zgodba, da dodaš gas in izenačiš obrate... Pametno. Jaz recimo iz tretje več neja davam v drugo amapk v ler pa samo z zavorami zaviram...


To si mal brezveze porabo dviguješ pa še slabše se drži avto v ovinkih, ker ga nič ne vleče vn(če slučajno greš v ovinke v leru kot en pacient k je enkrat pisal tle na Slo-Tech).

seminal ::

dzinks63 kaj je pa narobe a to da iz tretje več ne dam v nižjo prestavo? Ne ko iam pred sabo semafor itd ne dam, ko ap vozim normalno in vem da se ne bom ustavil itk da dam tudi v 2. , odvisno kaki ovinek je ni s kakim tempom bi ga rad speljal. V ovinke pa niti slučajno neja v leru vozim.

PrimozR ::

Slabi vozniki uporabljajo bremze, ker ne znajo predvidet situacijo in potem panično odreagirajo.


Se pravi tudi z vršiča dol se pred ovinki ne rabi bremz?



ne na tak način, da imaš nogo skos na sklopki in vseskozi držiš bremzo

Bremzanje z motorjem je noga z gasa, bremze in sklopke. Če ti sklopka drsi je pa itak skrajni čas za menjavo.

Tale tema je več kot zrela za zaklep...

Kr ja...

Boeing ::

To si mal brezveze porabo dviguješ pa še slabše se drži avto v ovinkih, ker ga nič ne vleče vn(če slučajno greš v ovinke v leru kot en pacient k je enkrat pisal tle na Slo-Tech).


Kako, prosim ?!
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

PrimozR ::

Pravzaprav je avto iz prestave še najbolj stabilen v ovinku.

Steinkauz ::

Mogoče v prvi polovici, v drugi dodaš gas in te lepo vleče vn.
Poraba pa je seveda manjša, sam če bremzaš z motorjem(torej noga dol z gasa) je poraba okoli 0, če imaš v leru more ohranjati vžgan motor, ergo kuri gorivo.

PrimozR ::

Mogoče v prvi polovici, v drugi dodaš gas in te lepo vleče vn.
Poraba pa je seveda manjša, sam če bremzaš z motorjem(torej noga dol z gasa) je poraba okoli 0, če imaš v leru more ohranjati vžgan motor, ergo kuri gorivo.

ja, če je FWD naravnost v drevo ali jarek. Če je pa RWD bočno v isto situacijo.

Pyr0Beast ::

Jep.

Poraba je manjša v načinu bremzanja z mašino če pelješ v dolino, pa še to mora biti motor kar v obratih.
Če menjaš v nižjo pred semaforjem je poraba ~enaka, saj moraš dodati gas, da je razlika obratov v sklopki kar se da majhna, ali pa ti to naredi kar sam ECU.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

C_maniak ::

saj moraš dodati gas, da je razlika obratov v sklopki kar se da majhna,

no, ni ti treba.

ali pa ti to naredi kar sam ECU.

če bi ti, se ne bi zadnje strani pogovarjali o dodajanju gasa med prestavljanjem. motor se zavrti kolkr ga menjalnik zavrti. ma pa recimo nov nissan 370Z eno zanimivo funkcijo synchroshift, kjer ti pa dejansko med prestavljanjem navzdol sam izenači obrate.

Pyr0Beast ::

ma pa recimo nov nissan 370Z eno zanimivo funkcijo synchroshift, kjer ti pa dejansko med prestavljanjem navzdol sam izenači obrate.
In to naredi kako drugače kot doda gas ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Steinkauz ::

A Pyr0Beast ti si pacient z lerom v ovinke, sej res :)

PIPI :
http://slo-tech.com/forum/t321960/0

Al še nikoli nisi vozil al pa ne vem kaj. Ogromna razlika je pri FWD v drugi polovici ovinka, če dodaš gas. Veliko lepše spelješ in niti približno te ne vleče naravnost :\

JanK ::

A Pyr0Beast ti si pacient z lerom v ovinke, sej res :)

PIPI :
http://slo-tech.com/forum/t321960/0

Al še nikoli nisi vozil al pa ne vem kaj. Ogromna razlika je pri FWD v drugi polovici ovinka, če dodaš gas. Veliko lepše spelješ in niti približno te ne vleče naravnost :\


Bullshit. Vsi danasnji mass-produced FWD avtomobili imajo inherentno vgrajen understeer, ki se pri dodajanju plina samo se poveca, RWD lahko s primerno mocnim motorjem in z regulacijo plina dobis oversteer-on-demand, ki ti kljun obrne v ovinek.

Preberi si AutoZine Technical School - Handling in poglej video
Fwd vs Awd vs Rwd pa bos videl o cem govorim.

Zato bom, ce bo le mogoce, vedno imel samo avtomobile z RWD (tako, kot jih ze zadnjih 25 let).

C_maniak ::

ma pa recimo nov nissan 370Z eno zanimivo funkcijo synchroshift, kjer ti pa dejansko med prestavljanjem navzdol sam izenači obrate.
In to naredi kako drugače kot doda gas ?

ja nič drugače, ampak drugi avti tega ne delajo. tud pri tem moras vklopit to.

PrimozR ::

Oh, verjemi,d a sem vozil. Ti lahko lepo povem obnašanje 55 konjskega Punto I. Z nekaj bremze odnaša rit, z gasom odnaša nos, brez gasa nič, z dovolj bremze pa bočno odnaša cel avto. lahko ti pa tudi povem, da je brez prestave avto še najbolj stabilen. Je bil en adrenalinski moment, ko sem bremzal prepozno in še v ovinek, posledično je bilo kar nekaj understeera, puf nogo z bremze, pohodil sklopko (če se prav spomnim) in lepo odpeljal ovinek. In vem, da sem rekel, da avtomobilu odnaša rit. To se zgodi, če začneš tapkati bremzo že v ovinku, težko zaviranje že pred ovinkom pa sproducira več understeera. :P

Sicer pa ja, dandandašnji so avtomobili serijsko nastavljeni na understeer, ker naj bi bil bolj varen. Kako že, ne vem, ampak očitno večina voznikov ni sposobna popraviti odnašanja riti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Pyr0Beast ::

A Pyr0Beast ti si pacient z lerom v ovinke, sej res :)
Wrong.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

buneech ::

Oversteer - when the passengers are scared, understeer - when the driver is!

Je pa tole mal zašlo z Bencin ali Dizl debate...

Steinkauz ::

Ves čas govorim v drugi polovici ovinka, torej ko je najhuje že mimo. Seveda ne dodajaš plina ko greš v ovinek.

energetik ::

Halo, o ovinkih se pogovarjajte tukaj Vožnja skozi ovinke in ne smetite te teme.

bresh ::

Steinkauz tole je pa druga zgodba, da dodaš gas in izenačiš obrate... Pametno. Jaz recimo iz tretje več neja davam v drugo amapk v ler pa samo z zavorami zaviram...


Pa kaj vam je folk, a se res tako vozite kot pišete, ali se samo zezate in čakate na urnebesne komentarje, katerim se potem pritajeno smejite. Ko čitaš tele poste, je res videti kot da nimate pojma o pojmu, vozniškega izpita pa še manj, ali so geekii res taki antitalenti za prave stvari?, očitno stererotipi niso iz trte zviti in držijo kot pribito.


js pa mislm da ma vsak svoj stil voznje in zato je vsak sam kriv ce gre kaj po zlu, ne pa da ze zaljivo kritiziramo drug drugega

men je avtomatik top :) odvisno od avta seveda

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bresh ()

zzokyy ::

haha...tema je "Bencin ali Dizl", vi pa tu o bremzah nakladate :D

Malajlo ::

Da se pelješ z bencinarjem podobno kot z dizlom, potrebuješ vsaj 30% več prostornine. Konji sploh niso važni. Najbrž se strinjate, da 4.2 bencin potegne in ima navora toliko, kot ena 1.9 TDI jajca?
Dizel ima enostavno več prednosti. Da pa smrdi, pa ravno ni nek tehnični podatek, ali pač?

Pa ne se vozit v leru v ovinke!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

bond007 ::

Da se pelješ z bencinarjem podobno kot z dizlom, potrebuješ vsaj 30% več prostornine. Konji sploh niso važni. Najbrž se strinjate, da 4.2 bencin potegne in ima navora toliko, kot ena 1.9 TDI jajca?

TI raje primerjaj turbo dizle z turbo bencinarji, ne pa hrušk pa moke:\ Turbo je tist, ki ti da navor, pa ni važn a je to bencinc al pa dizl... ČE primerjamo samo po prostornini (tko ko ti delaš) ... pa recimo ena dva bolj stara motorja .. vagov 1.8t bencinc in 1.9 SDI dizl. Pač naj ma za spremembo bencinc turbino dizl pa ne... PA se pel z obema... Konji pa baje tak niso važni ane... hruške pa moka!

T-h-o-r ::

navadn 1.9 dizl od polota ima 65 konjskih moči, 16v bencinar od fokusa pa ima 101 km
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

zee ::

VW ni ravno neka referenca, kar se tice razmerja med stevilom konjev in prostornino motorja. Pozabil si tudi povedati, koliksna je prostornina Focusovega motorja, ki ga omenjas.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

koyotee ::

1.6
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

energetik ::

Da se pelješ z bencinarjem podobno kot z dizlom, potrebuješ vsaj 30% več prostornine. Konji sploh niso važni. Najbrž se strinjate, da 4.2 bencin potegne in ima navora toliko, kot ena 1.9 TDI jajca?
Dizel ima enostavno več prednosti. Da pa smrdi, pa ravno ni nek tehnični podatek, ali pač?

Pa ne se vozit v leru v ovinke!


1. OK, konji niso več sploh važni, očitno zakoni fizike ne veljajo več. Človek božji, važni sta krivulji navora in moči v odvisnosti od obratov in menjalnik. Če jim rata dobiti s pomočjo turbine iz 0,5L mašine isti krivulji, kot iz 1,5L mašine, bo učinek identičen.

2. Če ti sprednji konec uhaja iz ovinka, stisneš sklopko in sprednja kolesa nehajo drseti. Razloži mi torej, zakaj bi bilo potem voziti v leru skozi ovinke nevarno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

dzinks63 ::

npr bencin:
Opel Corsa OPC
prostornina: 1,6l
moč: 141 kW (192 KM)
navor: 230 Nm 1.950–5.850/min.
pospešek: 7,2 s
največja hitrost: 225,0 km/h
povpr. poraba: 7,7 l/100 km


npr. diesel:
novi BMW 7
prostornina 3.0 biturbo
moč: 306KM
navor 600 Nm od 1.500/ min)
pospešek 0-100km/h 6,3s
največja hitrost: elektronsko omejena pri 250,0 km/h
povprečna poraba 6,9 litra plinskega olja /100 km.

Če bi sestavili 2 corsina bencinca skupaj, bi bil to strašen bencinski 3,2 litra 8 valjni biturbo, tepla bi ga poraba.

V celoti gledano pa je novi BMW diesel tista prava stvar, velik avtomobil, močan in elastičen motor z malo porabo, vsaka čast, kapo dol.

Malajlo ::

Kr neki... Biturbo pa 3 litre pa 3 tone napram 1,5...
Najprej me kritizira, da TDI primerjam z navadnim bencinarjem, potem daje pa sam primerjavo 16V napram 40 let starem SDI agregatu.

OT: Če stisneš sklopko, se teta Fizika interesantno obrne proti tebi in ti praktično razloži, kaj delaš, nekje okoli drevesa ali v jarku. Ne pritiskaj sklopke v ovinkih! In če nimaš ABS (+ ESP), tudi bremze ne. Načeloma pa če dodaš volan in gas pri prednjih pogonih, te kolesa začnejo vleči v ovinek. Ampak ker že prej nisi imel oprijema, ti to bore malo pomaga. Lahko mašino ejectaš, pa boš vseeno letel naravnost. Sploh se mi pa zdi, da je takole razmišljanje posledica napačne šole.

PrimozR ::

S tem da sedmica stane koliko, 75k? COrsa pa 15k. Ter da je Corsa en mini pičipolk, sedmica pa ladja. Jabolka in hruške, spet.

energetik ::

Če ti kolesa že drsijo (FWD), pritiskanje gasa še poslabša položaj. Če stisneš sklopko, zmanjšaš silo na gumah, ki spet primejo in tako spelješ ovinek. Preverjeno v praksi. Sicer pa, če takole pripelješ v ovinek, že po defoltu kršiš zakon, ker nisi prilagodil hitrosti razmeram. Sicer sem pa že dal link tiste teme, kjer smo to že 100x ugotavljali, tuki dajmo o bencincu in dizlu.
««
11 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101576 (60458) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162179 (42643) blay44
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15030775 (26375) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743185595 (150608) Spajky
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19523413 (19722) ivanuscha

Več podobnih tem