» »

Bencin ali diesel?

strani: 1 2 »

nejcek74 ::

mah mislim, da sem ti podal precej dobro primerjavo, zato je problematična verodostojnost opazovalca (mene).

p.s. v avtu začne pozimi avtomatično pihati v trenutku, ko je motor dovolj topel, prej ne piha, torej ne gre za mojo subjektivnost ampak natančnost avtomobilskih senzorjev

Super Sonic ::

"In grem stavit, da bilo pri omenjenih avtih razlike v času doseganja delovne temperature kvečjemu za nekaj odstotkov razlike (max 10-15%). To je pa pri času recimo 5min vsega 45 sekund razlike."

Jaz lahko dam tako primerjavo:
Alfa 147 1,9 JTD se ogreje okoli 2 minuti kasneje kot novi Kangoo 1,6 16V. Enaka relacija, enaki pogoji.

Se pa strinjam, da je razlika nekje okoli 15-20% pri enakem motorju in obremenitvi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

slowie ::

Energetik: ni vse samo v izračunu primerjave cen in porabo obeh motorjev. Cene novih bencinarjev in dizlarjev so se v tem času zelo izenačile, bencinarji pa tudi niso več tako potratni. Sem pa pozabil omeniti, da imam večinoma res bolj mestno vožnjo. Tole, kar je napisal Super sonic, si mi zdi kar zelo tehtno, glede hladnega vžiganja in večkratnega ugašanja mašine. Iz tega ven bi skoraj rekel, da dizel res ni zame...

Drugače sem se pa trenutno zapičil v VW Touran, in to kljub temu, da sem tudi sam mnenja, da so VW predragi in precenjeni. A kaj, ko ima Touran take dimenzije, da mi prav sede! Zdaj ga v akciji dobim za dobrih 20.000 EUR... Kaj mislite?

Pa hvala!
Slowie
"... So let's give our children a chance, okay?" [Douglas Adams]

Valvoline ::

Energetik: ni vse samo v izračunu primerjave cen in porabo obeh motorjev. Cene novih bencinarjev in dizlarjev so se v tem času zelo izenačile, bencinarji pa tudi niso več tako potratni. Sem pa pozabil omeniti, da imam večinoma res bolj mestno vožnjo. Tole, kar je napisal Super sonic, si mi zdi kar zelo tehtno, glede hladnega vžiganja in večkratnega ugašanja mašine. Iz tega ven bi skoraj rekel, da dizel res ni zame...

Drugače sem se pa trenutno zapičil v VW Touran, in to kljub temu, da sem tudi sam mnenja, da so VW predragi in precenjeni. A kaj, ko ima Touran take dimenzije, da mi prav sede! Zdaj ga v akciji dobim za dobrih 20.000 EUR... Kaj mislite?

Pa hvala!

Za takšno zverino definitivno TDI,Razlika v porabi primerjano z bencinarjem bo 3-5l na 100km. Če se odločiš za dizla poglej če je še vedno modelov z 1.9tdi motorji z prejšne generacije.Precej bolj zanesljivi k novejši motorji.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

In od kje ti to? Koliko CR VW-jev si že videl pokvarjenih?

Izi ::

Se strinjam, da se dizel ogreva najmanj trikrat dlje.
Imam 2 skoraj enaka avta (ista znamka in model) samo da je en bencinar ena pa dizel in vozim se z obema. Bencinar je na delovni temperaturi po približno enem samem kilometru in že prijetno toplo piha. Dizlu pa se števček za temperaturo vode začne premikati šele po treh kilometrih in po 4 kilometrih začne toplo pihati.
V praksi to res pomeni samo nekaj minut razlike, ampak še vedno pa je to tri do štirikrat dlje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

WarpedOne ::

Alfa 147 1,9 JTD se ogreje okoli 2 minuti kasneje kot novi Kangoo 1,6 16V. Enaka relacija, enaki pogoji.


Enaki pogoji? Kaj pa tistih dodatnih 90kg železja v 1,9 JTD mašini, ki predstavljajo cca polovico teže bencinske mašine?

Če gledaš bencinsko in diesel mašino s približno primerljivimi performansami to običajno pomeni, da gledaš mašini, kjer je ena za cca 50% težja od druge. Precej logično, da se bo težja mašina ob enakem outputu moči (mestna vožnja) počasneje segrela kot lažja.

Če pa gledaš 200kg bencinsko in 200kg diesel mašino, se bosta ob podobnem outputu primerljivo hitro segreli. To običajnu tut pomeni, da gledaš mašini, kjer je prva za cca 30% močnejša od druge, druga ma pa dvakrat več navora kot prva.

Te primerjave so precej približne, težko se it eksaktno znanost tle.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Super Sonic ::

"Enaki pogoji? Kaj pa tistih dodatnih 90kg železja v 1,9 JTD mašini, ki predstavljajo cca polovico teže bencinske mašine?"

Narobe si me razumel oz. nisi bral. Mislil sem na pogoje zunaj (temperatura, promet in pot). Drugače pa ja, se strinjam.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedOne ::

Je še en tak zelo bistven detajl, ko se tkole primerja: nekatere mašine imajo električne grelce hladilne tekočine.
To je fičer predvsem dražjih avtomobilov, cenejše zadeve so pogosteje brez tega. Lahko se vam zgodi, da bo nov diesel avtomobil višjega razreda segrel hitreje kot vaš prejšnji mejhn bencinarčk (ob enakih zunanjih pogojih, kot jih omenja SuperSonic).
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

T0RN4D0 ::

Ma to je tolk od avta do avta različno da je skor brezveze z enimi ciframi tle opletat. Moja corsa 1.7D toplo piha po parih minutah (kaj vem, treh mogoče), ko kak bencinar. Je pa res da to še ne pomeni da je motor dovolj ogret za tiščanje.

Bratova lancia rabi 5x tolk časa da se v notranjosti segreje.


Je pa res tudi da dizle se prvih 10 kilometrov fura več ali manj tam okol štantgasa, bencinarje se pa malenkost manj špara. Plus težje mašine, tako da v povprečju se dizli počasneje ogrejejo, so pa razlike od avta do avta.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

djordjevic ::

Je pa res tudi da dizle se prvih 10 kilometrov fura več ali manj tam okol štantgasa

Ma, pretiravat pa tudi ni treba, no.
No grave is deep enough to keep us in chains.

T0RN4D0 ::

Ja idealno bi blo tako. Jst sicer ne pretiravam haha ampak če bi mel še kakšno prestavo bi pa šlo. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Aston_11 ::

Je pa res tudi da dizle se prvih 10 kilometrov fura več ali manj tam okol štantgasa

Ma, pretiravat pa tudi ni treba, no.


Normalno ga lahko voziš - dizla. Vse se mu dogaja okrog 2000 obratov, pa ne mi rečt, da se benzinar pri istih obratih manj rabi, za normalno vožnjo pa mora biti še za kakšnih 1000 obratov več pri benzinarju kot pri dizlu. Pa da dizlu škodi prvih nekaj km, če niso obrati okrog štandgasa. Kakšna bedarija.

Iz teh postov je videti, kot da eni in drugi kar umirajo po cestah, iz tako slabega papirja so narejeni. Zdržijo pa eni in drugi več 100 kkm. Pač nekih osnov se je treba pri obeh držati in oba bosta delala. Če pa z avti ne znate, jih tiščite, pa jih tiščite neogrete, potem je jasno, da skozi nekaj crkuje.

Steinkauz ::

Ah do 2000 obratov ni nobene panike
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

djordjevic ::

Zdržijo pa eni in drugi več 100 kkm. Pač nekih osnov se je treba pri obeh držati in oba bosta delala. Če pa z avti ne znate, jih tiščite, pa jih tiščite neogrete, potem je jasno, da skozi nekaj crkuje.

The voice of reason. :P
No grave is deep enough to keep us in chains.

T0RN4D0 ::

No, sej do 2k obratov je vse v okolici štantgasa. Ne mislim zdej da se špara dejansko v štantgasu, ampak da se hitro šalta, da ne rukneš v tretjo ko prehitevaš in če si zraven avtoceste ne tiščiš do 150 še preden se vključiš. :)

Seveda, če ti dol visi za avto lahko mirno tudi novega dizla zjutraj vžgeš, nabiješ do rdečih obratov, ga fino goniš in ugasneš isto sekundo ko parkiraš. Sploh za folk ki ve, da bo avto prodal čez par let to ni problem, ker prvih 100 jurjev ne bo nekih problemov. Ampak če misliš z avtom nardit en 500 jurjev pa to ni ravno najboljša taktika. Tudi če kupiš kak rabljen avto z 200-300k prevoženimi se najbrž ne boš tako vozil. Al pa jamral da so turbine drage, in kako drago je vzdrževat dizle.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

djordjevic ::

No, sej do 2k obratov je vse v okolici štantgasa. Ne mislim zdej da se špara dejansko v štantgasu, ampak da se hitro šalta, da ne rukneš v tretjo ko prehitevaš in če si zraven avtoceste ne tiščiš do 150 še preden se vključiš. :).

Če se pokesaš, ti je baje pol oproščeno, tako da ... ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zheegec ::

Zanimivo, kako radi komplicirate :)

Če se dela relacije - dizl. Če ne, pa raje bencinarja, za po mestu direct injection.

Pa ne poslušati zagovornikov SDI-jev in podobnih stvari. Razen, če res previdno voziš, drugače bo pa imel močnejši motor celo nižjo porabo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

Težava nekaterih starih avtomobilov je, da imajo zabit termostat za vodo. In ali zakuhajo, ali se pa grejejo pol ure.
Mašina se meni segreje v ~5min pod štandgasom ko je zunaj nula.

Dizel je edino jeba, ker se hladi še z vstopnim zrakom, tako da sam furam v višjih prestavah in pod skoraj polnim gasom.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zheegec ::

Dizel je edino jeba, ker se hladi še z vstopnim zrakom, tako da sam furam v višjih prestavah in pod skoraj polnim gasom.

Ja, ko je hladen je res pametno matrati turbino... :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

Jehjata. Če crkne, crkne. Faliure was imminent ! :D
(Turbine pa nima)

Dizel mašina pri 2k5 obratih vleče popolnoma enako zraka ali imaš gas do daske ali pa malo nad štandgasom. Edino pri polnem gasu neogreta rahlo saji, čemur se izogibam ako je le možno.
Bolj kot bo vroč izpuh, prej se bo segrela.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Gregor P ::

Očitno mora človek toliko paziti na dizel mašino, da je boljše kupiti kar bencinarja:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Pyr0Beast ::

Pazit je treba na vsako mašino. Crknila pa ne bo če jo vsake kvatre pritisneš.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

KaRkY ::

Mam Ford Focus 1.4 2004 letnik 75KM(mislim sem že malo pozabo) pa mi povprečno pije med 6 in 7 l pa ne vozim nekak zelo varčno. Res da avto ni narejen za neke ekstremne hitrosti ampak za umirjeno vožnjo. Glede dizel bencin pa bi jaz reko če s zmrzljiv definitivno bencin. Moj oče ima dizla pa se pozimi nikoli ne segreje na delovno temperaturo je bil na servisu pa mu reče serviser da je to čisto normalno pač dizl. Aja ima Fiat Stilo 1.9JTD 80KM. En znanec pa ma Renault Espace mislim da je 2.0 dizel pa se mu pozimi tudi ne segreje na delovno temperaturo.

Ne razumem kako lahko sodobni avto pije 14l to ja morš bit mali bogataš da lahko tankaš tako zverino.
When you look long into an abyss, the abyss looks into you

Invictus ::

Nekdo je omenil avtoplin.

Tudi to je ena varianta. Sicer kuri malo več, ampak je plin pol cenejši ...

Je pa res da boš moral iti po avto čez mejo (tudi novega).

LP I.

btree ::

jaz tudi razmišljam o nakupu karavana bencin ali dizel, pa sem bolj nagnjen k bencinarju + vgradnja plina. Bencinarji imajo manjše stroške servisov, dizlom ne zaupam preveč: turbina, Bosch pumpa, vztrajnik so možne okvare in niso poceni. Plin + turbo pa sem slišal, da se ne obnese najboljše. Gledam Honde Accord.

joze28 ::

Motor predelan na LPG se začne vozit na plin šele ko se segreje hladilna tekočina na cca 40C, predelava je možna tudi v Sloveniji je tema o tem tudi na tem forumu.

Valvoline ::

Zanimivo, kako radi komplicirate :)

Če se dela relacije - dizl. Če ne, pa raje bencinarja, za po mestu direct injection.

Pa ne poslušati zagovornikov SDI-jev in podobnih stvari. Razen, če res previdno voziš, drugače bo pa imel močnejši motor celo nižjo porabo.

Zagovorniki SDI že vedo zakaj se to splača kupit.Najbolj trpežna mašina nasploh,možnost okvare praktično ničelna,nizki stroški vzdrževanja (će si sam servisiraš tako k jaz le potrošni materijal),500tkm zdrži vsak ob pravilnem vzdrževanju brez kakršnegakoli resnega posega oz okvare vmes.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

motorc ::

Honda Accord, 2.4 diesel (144KM): avto se segreje po 2-3 km - kar pomeni nekje 3-5 minut (po občutku). Ko avto prižgem počakam ene 15 sekund, speljem in prestavljam pri 2000 obratih (dokler se ne segreje). Podobno pri ugašanju počakam ene 15 sekund. Na tak način narejenih 180k km. Zaenkrat še nobenih težav (potrkam po lesu).

Tako da res ne vem kakšne avtomobile imate nekateri (oz. vaši kolegi, znanci, itd.), da se pozimi ne segrejejo na delovno temperaturo? A ni čudno, da se meni avto normalno ogreje, pa je prostornina večja od vseh dosedaj omenjenih avtomobilov?

djordjevic ::

Moj megane 1.9 120 (sem bil včeraj posebej pozoren ravno zaradi te teme) potrebuje okoli 7 minut, da pride na delovno temperaturo. V principu od bloka do avtoceste.
No grave is deep enough to keep us in chains.

btree ::

kakšna je pa kaj poraba pri tvoji Hondi?

motorc ::

Niha med 6 in 7 l/100km. Odvisno od načina vožnje (včasih mam težjo nogo) in od relacij (včasih so večinoma dolge relacije, včasih pa mestna vožnja).

Sem pa enkrat nameril porabo 11 l/100km (na polni tank) - avto polno obtežen (4 osebe in prtljaga) + 4 kolesa na strehi. Relacija Celje - Kobarid (nazaj smo se peljali čez prelaz Vršič).

Aston_11 ::

V bistvu vsi gledate temperaturo hladilne tekočine ne pa temperature olja. Olje, da doseže delovno temperaturo, rabi nekje 2x dlje kot temperatura hladilne tekočine, da pride na svojih 90 stopinj. Olja so danes že tako dobra, da dovolj dobro mažejo tudi hladna. Vendar v vsakem primeru, ne dizlu, ne bencinarju ne bo nič, če se jih mrzlih ne bo tiščalo in se bo delalo z občutkom. Drugače bi bilo vse pockrano ob cestah...

T0RN4D0 ::

Zdej debatiramo malo kako hitro se ogreje motor, ter kako hitro se ogreje kabina ja. :D

Tudi sam se skušam držat pravila da ko cagr za vodo pride na delavno temperaturo še enkrat tolk počakam preden štejem motor za ogret.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

nebivedu ::

Nekateri imamo na avtomobilih vgrajen toplotni izmenjevalnik - na motorju, kjer je oljni filter, je še en obroček več, skozi katerega teče hladilna tekočina in tam skozi tečeta voda in olje drug ob drugem. Dokler olje ni dovolj toplo, ga ta tako hladilna tekočina dogreva, kasneje pa ga ohlaja, da je temperatura vedno čimbolj enakomerna - tako vode, kot olja.

Uporabna stvar, se pa pozna pozimi, ko je voda malo kasneje ogreta, vendar je takrat tudi olje že skoraj na delovni temperaturi.

teoo ::

Če je zunaj pod 0°C, rabi moj focus 2.0tdci zjutraj na poti v službo 20km, da se kazalec za temperaturo motorja zmakne z nule, gretje pa začne delati že po par minutah. Res je, da obrati ne grejo čez 2k, ampak to ni noben izgovor. Pa ima aluminjast blok motorja.
defying gravity

Zheegec ::

20Km? Moj JTDm začne toplo pihati po malo več kot 1Km vožnje, ogreje se pa po nekje 4Km vožnje in to pozimi. Pa lepo vozim, prvi Km je dejansko po klancu navzdol. Preveri delovanje termostata.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

teoo ::

toplo pihat in topel motor ni isto. dejstvo je, da je to počasno segrevanje feature in ne bug, poznana zadeva. edini kiks te mašine, ki sem ga našel.

alfa in njen JTDM je pa itak božanstvo poglavje zase. sploh če imaš 2.4 :)
defying gravity

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: teoo ()

joze28 ::

Pa ko govorite kdaj se vam motor segreje povejte še če je avto v (ogrevani?)garaži.

Pyr0Beast ::

Kar zunaj čepi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

djordjevic ::

Moj je sicer v garaži, kjer pa ni več kot 3-4 stopinje, ko je zunaj mraz.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zheegec ::

Pa ko govorite kdaj se vam motor segreje povejte še če je avto v (ogrevani?)garaži.

Ne, zunaj. Max 4Km počasne vožnje, da se ogreje, pa nekje 1Km vožnje da začne toplo pihati. To pri temperaturi zunaj pod 0C.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

energetik ::

če bi hoteli točno določiti, kdaj se komu segreje, bi morali natančno povedati zunanjo temperaturo, prav tako pa še povedati, pod kakšno obremenitvijo se takrat peljete.
Ker med vožnjo skoraj v štandgasu ali vožnjo v nek konreten klanec je ogromna razlika. Moč za segrevanje je predvsem odvisna od obremenitve motorja. Ja, tudi pri počasni vožnji je lahko ornk obremenitev, če lezeš v klanec.
Meni se včasih avto delno segreje šele po 15 min, ko ga vžgem v hribih pri -10 in se potem samo spuščam v dolino. Če pa grem takoj po vžigu na AC, se pa segreje v 2-3 minutkah.
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Starejši avto, z nizko porabo - nasveti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8212572 (6447) Mesar
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
745964 (3581) El Barto
»

Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
63622104 (12219) energetik
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19514920 (11229) live
»

[Automobilizem] Audi z dizlom zmagal v 6 od 8 dirk ALMS (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
857218 (5680) Stepni Volk

Več podobnih tem