Prijavi se z GoogleID

» »

Bencin ali Dizl

Bencin ali Dizl

strani: 1 2 3 4 ... 13

ABX ::

Problem tako Alf 156, 147 in GT je predvsem varnost. Imajo samo 3 zvezdice, kar je za danasnje standarde precej bogo. Je ze res, da se je najbolj varno ne zaletet, ampak med 3 in 5 zvezdicami je precej velika razlika.

lp


Tiste zvezdice so bolj ko ne larifari in so bolj namenjene boljši prodaji avta, ter marketinškim trikom. Če se nekdo z BMW-jem 740i letnik 1990 (danes nobene zvezdice) zaleti v čisto novega cliota s petimi zvezdicami, ga bo spremenil v kos neuporabnega pleha in plastike, voznika pa spravil v grob ali pa na dolgo okrevanje v bolnišnico, medtem ko bo izstopil iz avta in gledal, kaj je naredil.
(Samo moje osebno mnenje)


Če se zaletiš v bistveno lažji avto itak, ampak zaleti se v isti avto. Une zvezdice niso tako brez veze. Poglej si kakšen live crash test, boš presenečen nad tehnologijo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

krneki0001 ::

Sej je tehnologija napredovala, noben ni tega rekel, ampak na žalost je tudi napredovala tehnologija izdelave vedno tanjšega pleha. Če bi za avtomobile uporabljali pleh, kot so ga včasih z današnjo tehniko varnosti, bi to bil napredek, tako pa vse ostaja bolj ko ne na isti točki.

Osebno me pa točke zato, da mi piska v avtu če se ne prepasam ne štejejo nič.

Utk ::

Debel blatnik ti pri 80 na uro ne pomaga kaj dost. Je dost bolj pomembno vse drugo.
Točke za piskanje so pa res brez veze. Za esp bi še blo malo bolj smiselno.

ABX ::

Sej je tehnologija napredovala, noben ni tega rekel, ampak na žalost je tudi napredovala tehnologija izdelave vedno tanjšega pleha. Če bi za avtomobile uporabljali pleh, kot so ga včasih z današnjo tehniko varnosti, bi to bil napredek, tako pa vse ostaja bolj ko ne na isti točki.

Osebno me pa točke zato, da mi piska v avtu če se ne prepasam ne štejejo nič.



Uno piskalo samo po sebi ne da 5 točk.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

;-) ::

Če se nekdo z BMW-jem 740i letnik 1990 (danes nobene zvezdice) zaleti v čisto novega cliota s petimi zvezdicami, ga bo spremenil v kos neuporabnega pleha in plastike, voznika pa spravil v grob ali pa na dolgo okrevanje v bolnišnico, medtem ko bo izstopil iz avta in gledal, kaj je naredil.
(Samo moje osebno mnenje)


Tako je. Se strinjam, le primerjava z cliom ni najbolj primerna ker clio je truga na kolesih že sam po sebi.

ABX ::

Vi in vaše neumne teorije varnosti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

perci ::

Ni point, da je pleh debel in trg. Point je, da se pri nesreči tako deformira, da pri tem absorbira kar največ energije.

darkolord ::

Vprašanje, če ima sploh mašino notri tist volvo.
Malo prej so se z njim vozili, potem pa ven pobrali mašino?

ampak na žalost je tudi napredovala tehnologija izdelave vedno tanjšega pleha. Če bi za avtomobile uporabljali pleh, kot so ga včasih z današnjo tehniko varnosti, bi to bil napredek, tako pa vse ostaja bolj ko ne na isti točki.
Trd/debel pleh pri teh zadevah zdaj ne pomeni praktično nič. Trd pleh ti pomaga, če otroci v avto brcnejo žogo al pa če se v avto zaleti en golob.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

kixs ::

Problem tako Alf 156, 147 in GT je predvsem varnost. Imajo samo 3 zvezdice, kar je za danasnje standarde precej bogo. Je ze res, da se je najbolj varno ne zaletet, ampak med 3 in 5 zvezdicami je precej velika razlika.

lp


Tiste zvezdice so bolj ko ne larifari in so bolj namenjene boljši prodaji avta, ter marketinškim trikom. Če se nekdo z BMW-jem 740i letnik 1990 (danes nobene zvezdice) zaleti v čisto novega cliota s petimi zvezdicami, ga bo spremenil v kos neuporabnega pleha in plastike, voznika pa spravil v grob ali pa na dolgo okrevanje v bolnišnico, medtem ko bo izstopil iz avta in gledal, kaj je naredil.
(Samo moje osebno mnenje)


Ne bi si mislil, da si tako trd. Zakaj mislis, da nima BMW letnik 90 nobene zvezdice? Ima ABS, ima airbag, ima verjetno se cel kup drugih zadev... problem je edino v nekompatibilnosti z novimi avti. Zmeckljive cone in tudi pricakovano mesto udarca (visina). Verjemi, da se danes 5* Clio in 5* BMW zaletita, bo clovek v Cliotu veliko bolje odnesel kot Clio I in BMW 7 L1993 crashu. Enako je s tvojim avtom - trd terenc. Dokler se v tebe zaletavajo se gre (saj se drugi meckajo - pa nima tuki tanek pleh nobene veze, pac pa strukturna zgradba), ko pa bos enkrat priletel (upam, da ne) v kaksno steno. Pa ceprav bo samo malo zvitega pleha, je vprasanje kako jo bodo odnesli tvoji notranji organi.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Utk ::


Tako je. Se strinjam, le primerjava z cliom ni najbolj primerna ker clio je truga na kolesih že sam po sebi.

Poglej si kak crash test, pa potem pametuj naprej. Honda civic limuzina je bla leta 90 čisto spodobna limuzina. Imela je okoli 800 kil. Zdaj jih ima clio, ta stari, skoraj 1000. S tem, da je napol plastičen, alu mašina itd, če bi bil narejen tako kot honda, bi imel 1200. Pa je tista honda dosti večja. Sam pleh ima novi clio verjetno tanjši, ampak če je vseeno 300 kil težji, so verjetno teh 300 kil postavili na prava mesta. Približno enako je z drugimi avti. Golf 2 ni imel tono, pa za njega ni nihče rekel, da ni varen avto. Pa je clio bolj varen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

vi kr opevajte vaše male jajčke s petimi zvezdicami. Ncap je zanje samo marketinška zadeva. Ne rečem za večje avtomobile, ki imajo dovolj placa pred sabo (dolgo havbo), da se veliko energije porabi in se ima kaj za drobit in mečkat, noben me pa ne bo prepričal, da je twingo ali clio varen avto, pa čeprav jima dodelijo 10 zvezdic za varnost, če jima vgradijo 200 ESP-jev, ABS-ov in 500 airbagov. Enako velja za modusa in vse te majhne avtomobile (tudi od vseh drugih znamk).

Tole je iz enega drugega foruma. In še vedno bom trdil, da en saab 9000 (letnik od 1987 do 1992, ki je bil in najbrž je še vedno pojem varnosti) daje večjo možnost preživetja, kot pa katerikoli clio, twingo, modus ali drugi malčki od katerekoli firme.

Slike, ki jih prilagam, so iz hude nesreče med 9000-tko, Mercedesom (E klasa) in kombijem (Ford Transit). SAAB-u je motor odtrgalo iz sprednjega konca, kletka je ostala nedotaknjena. Nikakor ni motor niti poskušal pogledati v kabino.

saab v nesreči s kombijem


saab v kombi



Od kombija je bore malo ostalo, voznik saaba se je pa sprehajal naokoli.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

krneki0001 ::

ABX ::

Še tole
http://www.genspot.com/video-21717/cras...


Debata je tukaj o avtih ki imajo 5 zvezdic, ne neka stara šara.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

kixs ::

Vec o kompatibilnosti:


Skoda, da so umaknili iz YouTube Top Gear izsek, ko so primerjali avte s 3, 4 in 5 zvezdicami in tako dejansko prikazali, kaj dolocena zvezdica pomeni. Ko si v avtu s 3* mocno poskodovan, imas v avtu s 5* samo lazje poskodbe (bolj praske kot kaj vec).

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

darkolord ::

Tole je iz enega drugega foruma. In še vedno bom trdil, da en saab 9000 (letnik od 1987 do 1992, ki je bil in najbrž je še vedno pojem varnosti) daje večjo možnost preživetja, kot pa katerikoli clio, twingo, modus ali drugi malčki od katerekoli firme.
Ah pajade. Tist je blo al bl bogo trčenje (čist verjetno da zadeva nesreča zgleda tolk hujša zarad razsutga avta kot pa zaradi dejanskega poteka nesreče) al pa bočni trk v predel motorja. Da bi se kaj takega zgodilo pri čelnem trku v drugo vozilo ne boš prepričal nikogar (upam).
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

ABX ::

Renault Espace vs. Land Rover Discovery crash test


Masa ni več varna stava.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

jype ::

nebivedu> Še tole http://www.genspot.com/video-21717/cras...

Ja. They're all dead, tudi v terencu. Your point?

kixs ::

Masa je vedno varna stava, ampak mora biti tudi vse ostalo primerno postimano.
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

ABX ::

Masa je vedno varna stava, ampak mora biti tudi vse ostalo primerno postimano.


Itak da Masa pomaga, vendar tukaj je debata o 5 zvezdic Vs Masa.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

kixs ::

Po moje lahko primerjamo vse kar se danes vozi. Kombinacij je "nesteto".
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

jype ::

Ja, in najbolj varen si na biciklu, ker se lahko brez poškodb umakneš pred 30 tonskim tovornjakom s cestišča.

V avtu pa... si pečen.

ABX ::

Samo če se cincaš, če si divjak te tovornjak ne dohiti. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

krneki0001 ::

Tole je iz enega drugega foruma. In še vedno bom trdil, da en saab 9000 (letnik od 1987 do 1992, ki je bil in najbrž je še vedno pojem varnosti) daje večjo možnost preživetja, kot pa katerikoli clio, twingo, modus ali drugi malčki od katerekoli firme.
Ah pajade. Tist je blo al bl bogo trčenje (čist verjetno da zadeva nesreča zgleda tolk hujša zarad razsutga avta kot pa zaradi dejanskega poteka nesreče) al pa bočni trk v predel motorja. Da bi se kaj takega zgodilo pri čelnem trku v drugo vozilo ne boš prepričal nikogar (upam).


Ne trdim, da he bil trk čelno, ker nimam pojma kako so prileteli. Slike od forda sem videl, mercedesa pa ni bilo na nobeni, ostali sta pa tidve. Predvidevam pa da je saab priletel malo bočno in malo s prednjim delom v forda - vsaj po slikah in po spominu tretje slike od forda tranzita. Važno je pa to, da je vozniška kabina ostala nepoškodovana, medtem, ko je motorni del razsut in je mašino odtrgalo ven iz avta (menjalnik najbrž tudi).
In pri malih jajčkih me ne bo noben NCAP prepričal, da ostane kabina cela, če se čelno (ampak res čelno ne z nekimi marketinsškimi testi) zaleti nekaj večjega in težjega v njih, tudi če je iste teže že skoraj ne verjamem (kak biciklist najbrž ne pride skozi pleh). Če pa že zdrži kabina, pa potem trdim, da žloveku zmelje notranje organe čisto enako kot v terencu, ki je cel trd.

darkolord ::

Važno je pa to, da je vozniška kabina ostala nepoškodovana, medtem, ko je motorni del razsut in je mašino odtrgalo ven iz avta (menjalnik najbrž tudi).
Ja, imel je srečo. Če bi malo drugače priletel vanj, bi pa namesto mašine odtrgalo voznika ven (al pa ga speštalo not).

In pri malih jajčkih me ne bo noben NCAP prepričal, da ostane kabina cela, če se čelno (ampak res čelno ne z nekimi marketinsškimi testi) zaleti nekaj večjega in težjega v njih, tudi če je iste teže že skoraj ne verjamem (kak biciklist najbrž ne pride skozi pleh). Če pa že zdrži kabina, pa potem trdim, da žloveku zmelje notranje organe čisto enako kot v terencu, ki je cel trd.
Em, ne boš verjel, pri NCAP jajčke zaletavajo v dovolj trde zadeve. Čisti čelni trk je pa manj kritičen, ker se sila razporedi po večjem delu strukture. Torej bi se tile jajčki pri čelnih trkih obnesli še precej bolje.

Če pa že zdrži kabina, pa potem trdim, da žloveku zmelje notranje organe čisto enako kot v terencu, ki je cel trd.
Pol te pa fizika mal zeza. Če struktura absorbira del energije trka (pri trdem terencu se ne), se močno zmanjšajo sile, ki delujejo na potnike.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

ABX ::



Za koliko so majhni so presenetljivo robustni.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

krneki0001 ::



Za koliko so majhni so presenetljivo robustni.


Če je tole robustno, ..., še manj pa varno.

Dej si poglej od 50 do 57 sekunde, ko pokaže kako z glavo skoraj odbije svoje zunanje ogledalo in kako zvije lutki glavo. V tem avtu sigurno tega trka noben ne preživi. Potrga mu najmanj notranje organe zaradi pojemka in zaradi tega kako ga zavrti notri.

C_maniak ::

In pri malih jajčkih me ne bo noben NCAP prepričal, da ostane kabina cela, če se čelno (ampak res čelno ne z nekimi marketinsškimi testi) zaleti nekaj večjega in težjega v njih, tudi če je iste teže že skoraj ne verjamem (kak biciklist najbrž ne pride skozi pleh).

- smart v betonsko pregrado s 112 km/h. je pa res, da imamo pri vsakem trku 3 trke. prvi je ko se avto zaleti v oviro, drugi ko se telo zaleti v avto, v tretjem se pa notranji organi v kosti ali druge organe. in zadnjega verjetno ne bi preživel. imaš pa vsaj večje možnosti za oskrbo, če te iz avta spravijo brez rezanja.

Potrga mu najmanj notranje organe zaradi pojemka in zaradi tega kako ga zavrti notri.

a v trdo grajenem avtu brez zmečkljivih con pa ne?

ABX ::



Za koliko so majhni so presenetljivo robustni.


Če je tole robustno, ..., še manj pa varno.

Dej si poglej od 50 do 57 sekunde, ko pokaže kako z glavo skoraj odbije svoje zunanje ogledalo in kako zvije lutki glavo. V tem avtu sigurno tega trka noben ne preživi. Potrga mu najmanj notranje organe zaradi pojemka in zaradi tega kako ga zavrti notri.


Ah sigurno ne bil v tem avtu, vendar primerjaj ga z 10 let starejšim. Če ne drugo vsaj sopotnik se pobere ven.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

krneki0001 ::

C maniak, dej preberi, kaj sem napisal že prej. Noben ni rekel, da v terencu te ne polnomi in potrga. Če bi pa prebral kak prejšen post in ne samo površno preletel, bi pa videl da sem celo omenil, "enako kot v terencu".

krneki0001 ::

ABX, z 10 let starejšim takim majhnim? Nimaš pogojev. V 10 let starejšem BMW-ju 740i ali saabu (recimo 9-5)?

Se splača pogledat tole - saab čelno 120km/h.


Pa poglej si kakšna je školjka po nesreči. Za moje pojme je to še vedno en izmed najbolj varnih avtomobilov, pa lahko kdorkoli oporeka.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Koliko zvezdic pa ima ta Saab?

Pa verjetno teh 120 je skupna hitrost (60 x 2).
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

darkolord ::

Pet zvezdic, jasno.

In ja, obstajajo bolj varni avti.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

krneki0001 ::

Ima 5 vezdic po ncap in ameriškem testu. Ja skupna hitrost je 120, torej vsak po 60. Ampak ko pogledaš kabino, vidiš, da je vse celo in da ni prišlo vanjo. In to je avto iz leta 1997. Škoda da ni kakega testa s takim saabom in z ostalimi, tako kot modus in volvo ali kaj podobnega.

Evo tukaj je pa saab 9000 iz leta 1987 (takega sem vozil kar nekaj časa) vs tovornjak
http://videos.streetfire.net/video/Cras...
Mislim, da se splača pogledat.

Je pa tukaj ena nesreča saab in kombi.

Zgodovina sprememb…

C_maniak ::

C maniak, dej preberi, kaj sem napisal že prej. Noben ni rekel, da v terencu te ne polnomi in potrga. Če bi pa prebral kak prejšen post in ne samo površno preletel, bi pa videl da sem celo omenil, "enako kot v terencu".

v pametno zasnovanem avtu se bo energija trka absorbirala čez cez avto po loku strehe, na dnu vozila. v slabem pa ni nujno, da ti bo tud meter havbe več pomagal.


edit: no, pa saj ravno ti videi kažejo, da safety concious avti rešujejo življenja, ne sama masa in dolžina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: C_maniak ()

JanK ::

No nekateri vozimo avtomobile, ki so letnik 1990, pa jim nič ne manjka.


Seveda ja, povej še kok je kej varen tak star avto.


Moj konkretno je bil v casu, ko je prisel na trg, najboljsi v crash-testu v svoji kategoriji. Dobro podvozje (posledica rednega vzdrzevanja), prave gume, zanesljiv motor in zavore, z odlicnim "handlingom",... meni se zdi dovolj varen.

Za isti denar dobis nekaj let starega clia, vsekakor pa nekaj majhnega. Ze zaradi mase (pa tudi dolzine zmeckljivih con) sem jaz v precejsnji prednosti, kar se varnosti tice.

darkolord ::

Evo tukaj je pa saab 9000 iz leta 1987 (takega sem vozil kar nekaj časa) vs tovornjak
Ni saab 9000, ampak saab 900. Ki je dobil, mimogrede, zvezdico in pol.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

krneki0001 ::

No ja, takle saab tehta skoraj 2 toni, kar pri 60km/h ustvari kr orenk silo, pa ni kabina popustila. Kaj takega od malčkov ne moreš pričakovat. Razen od smarta, ampak tam si mrtev v vsakem primeru, zaradi pojemka, ki se ves prenese nate.

Zato pa pravim, da malčkom tut vse zvezde ne pomagajo pri takem trku in zato raje sedim v večjem avtu, še raje pa v večjem in višjem.

krneki0001 ::

Evo tukaj je pa saab 9000 iz leta 1987 (takega sem vozil kar nekaj časa) vs tovornjak
Ni saab 9000, ampak saab 900. Ki je dobil, mimogrede, zvezdico in pol.


Potem pa še boljše za 9000, ki je bil vedno bolj varen kot 900.

Utk ::

Če je bil saab varen, ne pomeni, da so bli varne vse 4,5 m dolge škatle, težke 900 kil.

krneki0001 ::

Če je bil saab varen, ne pomeni, da so bli varne vse 4,5 m dolge škatle, težke 900 kil.


Tega ni noben rekel. Rekel pa sem daje škatla s 4.5 ali 5 metri bolj varna od malčkov, ki se prodajajo danes.

Buggy ::

Mogoce pa je bil malcek bencin in velik diesel ;)

..Zakaj se zadnje case vsaka tema na ST izrodi...so moderatorji na dopustu :)

connel ::

mja, sem ravno hotel napisati isto buggy :D

Buggy ::

Nasa druzina ze 7 leto goni 10 let staro Opel vecto karavan 1.6 16v (100km). Ker smo na zacetku ziveli v LJ smo si nacrtno omislili bencinarja saj je bil takrat diesel hype in so bili diesli cca 10% drazji od bencinarjev. Ker sem se vozil po mestu do sluzbe in obcasno do starsev je bil bencinar edina pametna resitev. Masina je bila za te voznje bolj trpezna in se cenejsa (da ne upostevam dejstva da sem takrat Opel avto dobil dosti ceneje kot konkurencno velik avto druge znamke zaradi trga, ki ni zelel kupovati Oplov ki itaq gnijejo - Moja vectra je koplet pocinkana in se sedaj brez rje).

No sedaj sem preseljen na dezelo in imam vsak dan cca 100 km poti. Razmisljal sem da bi menjal avto za diesla ali pa kakega bencinarja ki bi ga predelal na plin. V prvo vrsto so padli Subaru legacy (outback) in pa seveda diesli raznih znamk (predvsem Opel).

Ocitno pa bom zaradi recesijskih razmer (mojega avta namrec ne morem prodati po spodobni ceni) raje naredil se en velik servis (avto ima 230.000 km) in bom vozil se vsaj dve leti avto, pri katerem vem kje ima hibe in tudi razlika med novo investicijo in razliko med derivatom ne opravici nakupa novega avta.

Zena bi imela raje nov avto (se hitro navelica stvari :)), ko pa sem ji povedal, da je nasa Vectra bila prvi druzinski clan poleg dveh fantkov in da jo raje popravim kot pa manjam za mlajso in boljso pa je nasla se nekaj vzporednic kar mi je prineslo se nekaj + pik :)

krneki0001 ::

buggy, zakaj pa te vectre ne predelaš na plin. Če je 10 let služila, bo pa še 10 let. Pa še točno veš kaj in kako je z avtom.

Buggy ::

nebivedu: za te sporte imam na dvoriscu VW hrosca letnik 1965 ki se vedno vsak vikend nori po gozdnih poteh. Rabim pa zanesljiv avto in mislim da bo Vectra pri svojih 300.000 km zasluzila svoj pocitek. Vsaka (prevelika) investicija v avto se mi zdi potrata denarja.

Zheegec ::

S to varnostjo ste precej zašli s teme. Moram reči, da se bom še nekaj časa držal dizla - ni motor za dirkati, je pa za relacije odličen ker je lažji za voziti zaradi ubijalskega navora, zna pa imeti tudi solidne pospeške.

Buggy - sprobaj kakšnega Opel dizla, notri so Fiatovi JTD in so med boljšimi. Za 100Km se vsekakor splača, sploh ker dandanes dizli na splošno niso dražji.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Buggy ::

Ce sem cisto posten...sem bencinar po dusi. Kar se tice Opel dieslov jih pa ni cez njihove (original opel) 2.2 DTI saj imajo ketno in je masina, ki je tank v pravem pomenu. Jebejo jo le vakumi in pa kaksna elektronika zna pojambrat.
Sem pa bil zainteresiran za Opel Vestro 2.0 turbo bencin. Ima 129 Kw in se vedno bi mi pustila malo tiste mladostne neukrocenosti drugace pa je lahko tudi ekonomicno vozljiva se posebaj ce je predelana na plin. Notri je masina od SaaB-a.

jype ::

nebivedu> Tega ni noben rekel. Rekel pa sem daje škatla s 4.5 ali 5 metri bolj varna od malčkov, ki se prodajajo danes.

ATAHALAN TVINGO?



WINS!

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: jype ()

krneki0001 ::

nebivedu> Tega ni noben rekel. Rekel pa sem daje škatla s 4.5 ali 5 metri bolj varna od malčkov, ki se prodajajo danes.

ATAHALAN TVINGO?



WINS!






Yeeeeeeeeeee, the wall wins!!!

Malajlo ::

Sam sem bil zagovornik bencinarjev, dokler Fiat ni naredil JTD. Ostalo je zgodovina 8-) Dizli niso tako dražji od bencinarjev, servisi tudi ne oziroma se izenačijo zaradi intervalov.
Turbina pa mi (še) ni crknila. Poznam samo enega človeka, ki mu je turbina odžvižgala. Pri dobrih 350k km. Vsi ostali pa drajsajo traktorje dalje.
In čeprav rad šaltam, mi je večkrat 300Nm navora pri 1.500 rpm čisto dovolj. Tega bencinar ne da.
Kar se tiče dirkanja, pa si izbijte iz glave Golfe 1 (in naprej), sosedov traktor, in podobna premikala. Ni več isto.
strani: 1 2 3 4 ... 13


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44655109 (13991) Berserker
»

Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
60389975 (73988) parus
»

Mnenja glede menjave avta

Oddelek: Loža
454103 (3319) oldguy
»

Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
528959 (7992) tomaz321
»

Golf 1- še ga izdelujejo

Oddelek: Loža
271515 (1515) krneki0001

Več podobnih tem