» »

Nakup avta (dizla)

Nakup avta (dizla)

strani: 1 2 3 4 »

dukenukem ::

js bi za razliko v ceni ,raje kupil dodatno opremo :D

kixs ::

Dal sem kot primerjavo klasicno 2.0 kubaturo. Seveda obstajajo tudi vec in posledicno mocnejsi motorji - to je jasno :P

V razne uber turbace in biturbo varijante se pa ne bi spuscal ;)
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Vikking ::

Res zanimiva debat o navoru. Jst bi dodal še nekaj teorije navor/moč pri avtomobilu iz enega drugega foruma, zelo dobro razloženo kako in kaj:

Ce vzamemo za primer formulo 1: le ta ima zelo nizek navor, toda se zavrti na 15.000 rpm, kar ji da moc preko 700 konjev. Po drugi strani najvecji tovornjaki in traktorji nimajo niti priblizno toliksne moci, ceprav se njihovi motorji bohotijo tudi s po 1500 Nm in vec navora. Hja, kje je torej razlog? Preprosto: v obratih. 2000 rpm je za dizelski motor vec kot dovolj. Zaradi tega recimo nikoli nebi mogel sibati s hitrostjo 360 km/h, medtem ko formulin motor nebi mogel premakniti par tonskega tovora.
Iz tega lahko potegnemo zakljucek: navor spravlja motor v gibanje in se kaze pri nizkih vrtljajih in visokih obremenitvah.
Aha, se nekaj: Beseda "moc" je lahko varljivega pomena, zato naj vas nekaj ne zavede. Moc je v fiziki odvisna od casa. Velikega navora ni tako tezko ustvariti. Za recimo 400 Nm navora bi potrebovali le 40 m dolgo rocico(vzvod), na katerega bi se uprli s silo 10N. Moc se bo pokazala sele, ko bomo to nekajkrat na sekundo zavrteli.

Bencinski in dizelski motor:

Med tema dvema vozniskima taboroma so najvecja trenja. Glavna stvar, po cemer se dizelski motor razlikuje od bencinskega (Otto) je naslednja: za razliko bencinskega motorja, pri katerem zmes zraka in bencina vzge sveckina iskra, dizelski motor stiska le zrak. Kako to? V osnovi sta si motorja podobna. Razlikujeta se le v enem od stirih taktov: pri kompresiji. Pri dizelskem motorju bat stisne le zrak in sele ko doseze najvisjo tocko, sistem vbrizga gorivo, ki se vzge brez iskre, saj je ze temperatura zraka pod velikim tlakom zadosti visoka. Zaradi tega dizelski motorji nimajo sveck. Dizelski motor ima tudi dosti vecjo kompresijo, tudi po 20:1, saj si jo lahko privoscijo, ker stiskajo le zrak. Bencinski motor ima kompresijsko razmerje le okoli 9:1, kajti drugace bi prihajalo do samovziga(samodejnega vziga bencina). Kompresija je, ce kdo ne ve, razmerje med najvecjo in najmanjso prostornino valja. Vecja kompresija pomeni visjo silo na bat in posledicno tudi visji navor(glej no glej, ... kar naenkrat postajajo stvari glede dizelskega gromozanskega navora jasne). Ja, dizelski stroj zaradi svoje zasnove ne more delovati v visokih vrtljajih. In ce pogledamo gornji tekst, ki govori o moci in navor, lahko vidimo, da so nizki obrati kljub dobremu navoru razlog za relaticno majhno moc.

Prenos:

Navor se prenasa na cesto preko menjalnika diferenciala in kolesa, da dobimo silo. Dejstvo je, da avto najbolj pospesuje, ko je v tocki najvecje moci in ne najvisjega navora! To je pomembno! Za prenasanje navora pa so pomembna tudi prestavna razmerja!

ivanuscha ::

Kaj pa bi se zgodilo, če bi nardil bencinski motor brez svečk, z visoko kompresijo? Bi imel tudi višji navor? :\

Vikking ::

Mogoče še samo to omenim. Zaenkrat smo razmišljali /primerjali samo to: če ima bencinar 90KM in dizel 90KM ima dizel strašansko večji navor in neslutene prednosti pri pospeševanju in nevem čemu se. Tukaj bo vsak rekel dizel, dizel, dizel, le poglej si njegove prednosti.

Zakaj pa ne primerjamo obratno. Vzamemo bencinarja ki ima 250Nm navora in dizla ki ima 250Nm navora in se gremo primerjavo, kaj bolj pospešuje, kaj je večji užitek vozit, kako in kaj je razlika. S te strani ima bencinar še večje prednosti, je pa res da ta primerjava ni za siromaka.

dzinks63 ::

:)) Pač primerjaš dva ali več avtomobilov, ki stanejo približno enako. Ker vsakdo ima določeno končno vsoto , katero je pripravljen potrošiti. Kaj vse lahko dobiš za ta denar. Večji avto z manj opreme in manjšim motorjem ali obratno , plus variante bencin, diesel in celo malo rabljen avto proti novemu. V velike bencinarje se lahko vgradi plinska naprava in je še ena varianta več.
In ko najdeš svoj optimum , je zadeva končana. Lahko se je pogovarjati na teoretični ravni, ko pa pride izbor v prakso , pa prevladajo prioritete, potrebe in nazadnje €.

dj cotto ::

@dzinks

Če že primerjaš. primerjaj dva s podobno (isto) opremo!

1.4 T-JET 16v 150KM Dynamic 198.54H.0 1.368 150(110) 15.400 3.690.456
1.9 Multijet 16v Dynamic 198.54M.0 1.910 150(110) 17.820 4.270.385

Test Golfa 1,4 Turbo (170 KM) in Astre 1,6 Turbo (180 KM), je bil že opravljen, mislim da, v hrvaškem Auto Klub-u. Poraba na testu nekaj čez 7 litrov pri obeh (kolikor se spomnim 7,2 pri Golfu). Ponavadi pri nekaj šibkejših dizelaših (okoli 150 KM) poraba na testu doseže in preseže 9 litrov. Zapisano je še bilo, da z malo mirnejšo nogo poraba pri golfu pade na 5,5 l.

dzinks63 ::

:)) In kaj ti ta primerjava koristi, če nimaš dovolj za dražji avto. Ključni faktor je tu enaka cena, ker potem lahko vsakega od njiju kupiš., ne pa da o enem samo sanjaš.

dj cotto ::

???

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dj cotto ()

username ::

Zakaj pa ne primerjamo obratno. Vzamemo bencinarja ki ima 250Nm navora in dizla ki ima 250Nm navora in se gremo primerjavo, kaj bolj pospešuje, kaj je večji užitek vozit, kako in kaj je razlika. S te strani ima bencinar še večje prednosti, je pa res da ta primerjava ni za siromaka.
To je res, posebno pa je resničen zadnji stavek. Bencinar s primerljivim navorom je ponavadi občutno dražji v vseh pogledih (prodajna cena, zavarovanje in registracija, stroški goriva)...
Pri zavarovanju/registraciji pa itak ne gledajo na navor, ampak le na kubaturo in kilovate.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

dj cotto ::

Ključni faktor je tu (in na ostalih forumih, razpravah, debatah), da spremljaš debato in podaš mnenje na stvar o kateri debata poteka.

Brane2 ::

Vikking: tista razlaga je pomankljiva in deloma tudi napačna.

V bistvu šteje edino moč. Navor ni pomemben, ker ga lahko pridobiš z ustreznim prenosnim razmerjem.

In zakaj se dizlom pozna večji navor motorja ? Ker imajo glede na obseg vrtljajev motorja tako postavljena prenosna razmerja, da je iskan optimum drugje.

In tista razlaga o samovžigu je tudi rahlo revna. Kao bencinarji ne morejo pretiravat s kompresijo, ker bi se benz samovžgal. Pa kaj ? Kako hudiča se pa vžge nafta ? Telepatsko ? Če bi bil to problem, bi pač naredil bencinarja tako kot dizla in bi šprical benz pod visokim tlakom.

Razlog, zakaj se to ne počne, je ta, da bi benz zgorel v takem primeru nepopolno in da je pri tekoči generaciji motorjev bolje, če je čimbolj enkaomerno atomiziran in pomešan z zrakom. To bi bilo mogoče bolje tudi za dizel, če bi ga lahko v to pripravili enostavno (težje hlapi) in če bi ga lahko tako enostavno vžgali iz ene točke (iskra svečke)...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

kar se majhnih turbobencinarjev z veliko močjo in visokimi obrati tiče, bo zanimivo slišat kaj o trajnosti motorjev in realni porabi.
On the journey of life, I chose the psycho path.

kixs ::

Vikking je cisto v redu opisal delovanje obeh motorjev. Zakaj, cemu, itd. pa je drugo vprasanje.
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

DimmniBurek ::

Mene pa nekii drugega zanima...
Recimo da imamo na voljo avto B(encinar-ne turbo bencinar) in D(izel-Turbo dizel se razume). Avto B stane 17k€, avto D stane 21k€. MOč, navor nam nista pomembna, tudi kako se avto vozi ne. Gledamo izključno na ceno avtomobila in (dolgoročno) vzdrževanje. Avta imamo 10let.
Torej, povprečna poraba pr avtu D je 5litrov, pri B je 7litrov/100km.

1. Če delamo na leto recimo 15k km je to 750litrov pri D in 1050litrov pri B, kar nanese 400€(približno) na leto več za B. Torej se nam D izplača po 10letih.
Avta masta 150k km, recimo temu neodločeno.


2. Če delamo na leto po 30k km se nam nabavna cena D izplača po petih letih.
Avta masta po 10letih 300k km. Pri dizlu gre skor ziher enkrat v 300k km turbina po gobe. Torej nova turbina stane kolk? Okrog 1000€ pri teh novih dizlih? Nevem, bolj ugibam, nej en ki ve mal pomaga... Kukr vem gre pri dizlih tudi sklopka hitreje po gobe...


Torej zanima me če se dolgoročno sploh splača dizla kupit... Meni se tanovi dizli ful ne dopadejo glede vožnje...(govorim predvsem za JTD 115KM v Alfi in Stilotu), zato me zanima dejanska prednost v ceni... Če sploh je...

Torej tisti, ki veste kaj je kaj treba menjat pri povprečnem dizlu in kaj pri povprečenem bencinarju, potem naj prosim napiše...

Če sem ga kaj ustrelil me popravte...
There Is No Stronger Drug Than Reality

TribesMan ::

Na trenutke mal kozle streljaš... to da bo šla na 300kkm sigurno enkrat turbina je zabluz. Tud pri bencinarjih lahko marsikaj crkne, pa ni nujno da šele pri 300k lahko že pri 30k... lahko pa sploh ne. Isto je z dizli. To je predvsem posledica vzdrževanja in načina vožnje.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

DimmniBurek ::

Tribes, predpostavu sem povprečno uporabo, ne streljaj ti kozlov... Na bencinarju se turbina ne more pokvart, ker je nima... če gre sklopka na dizlu 2× prej kot na bencinarju zarad nevem že česa, pol bomo to upoštevali...:\
There Is No Stronger Drug Than Reality

perci ::

A turbine rade odpovedujejo na vseh turbodizel mašinah al je to značilno predvsem za vag grupo? Nisem se slisal, da bi npr odpovedala turbina na jtd motorju.

Smorny ::

Koliko primerov poznate, da je šla turbina po gobe pri normalnem vzdrževanju in normalni vožnji? Em... jaz ga ne poznam. Če se pa zgodi kaj takega, pa tako ali tako vsak reče, da je vozil čisto lepo in je vedno umiril tempo preden je končal z vožnjo ipd.
Po mojem mnenju je najbolše za dolgo življensko dobo avtomobila, če za vozi en sam voznik, ki ne spreminja svojega stila vožnje tako kot veter piha. Najslabše je, če mama/oče, ki vozi zmerno avto par let, potem ta avto da svojemu mulcu, ki ima 14 dni vozniški izpit, le-ta pa ga naturava v višave.
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/

KandazaR ::

Najslabši so dizli manjših prostornin (razni 1.4, 1.6,...). Dober primer je fordov 1.6 z 110hp in pa 1.8 z 115hp. Da 1.6 motro doseže skoraj identično moč se more hitreje vrteti. S tem se poslabša izkoristek. Tako da vzemite dizle od 1.8 ali 1.9 (odvisno od firme) naprej. Manjše prostornine so rezervirane za bencinarje!

username ::

DimniBurek, kje si pa dobil 4000 EUR razlike med D in B? Pogosto je le okoli 1000 EUR.

Stvar pa zelo variira, ker so vedno drugačne cene avtomobilov zaradi akcij, popustov...

Zato ni nobenega recepta, pri koliko kilometrih se splača eden ali drugi.

Recimo da je pri 20-25 tisoč kilometrov letno že pametno razmišljat o dizlu, če ti gre za nizke stroške. Najbrž že pri manj. Jaz delam ene 15.000 letno in me finančno pride isto golf 1.6 navadni bencinar ali pa 1.9 TDI (močnejša varianta). Če bi kupil 90-konjskega TDI, bi pa prišparal.

Če finančno ni razlike, je pa najbolje izbrati tisto, kar ti pač bolj paše. Meni sede TDI 8-)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: username ()

Vikking ::

DimmniBurek: jah primerjav res lahko veliko narediš. Zelo dobro je omenjena turbina, ki je velik strošek, ki ponavadi še pred 300k verjetno dušo spusti.

Recimo da dodaš k tem primerjavm še komponento časa (kako dolgo misliš imeti nov avtomobil). Delaš letno 50k km+ (npr. zaradi službe) sploh ni dvoma da bi tukaj bil izbran diesel, poleg tega imaš avto recimo 3leta, ga prodaš, vzameš spet novega. spet po treh letih ima avto prevoženih 100k km+, vsekakor dizel. Turbina še dela avto se še da prodati (avto po 3 letih tudi če ima veliko km lahko zgleda zelo lepo ohranjen in nov), lastniku rabljenega pa se poačsi začenjo težave, odpovedi pumpe, turbine, tesnila, mogoče neredni intervali servisiranja (štempl se da dobit tud v "domači mehanični delavnici).

Ti servisi so dragi, ne smemo zanemariti vpliv večjih tlakov ki so pri dizlu, zima, problem pri ohlajanju turbine, ko avto pač ugasnemo takoj.

Če kdo kupuje dizla samo za-to da bo prišparu na nafti, pa dela letno do 20k km. Ne bo prišparu nič. Naj ne bo to izgovor za nakup, naj reče da ma pač raje da je dizl.

DimmniBurek ::

Sam rad bi pogruntal če se splača kupit dizla, če veš da boš mel avto recimo 300-400k km. predvsem zaradi takih servisov ki jih pri bencinarju mogoče ni...


Tisti ki govorite da turbina ne crkne... Kaj mislite da bo zdržala miljone kilometrov? Sej se vrtijo na 100k rpm, enkrat se more "skurit"...

Še enkrat da napišem... Tle se ne gre za nobeno provokacijo al kej takega... Sam rad bi da pogruntamo kolk se dizlova nizka poraba res splača...
Če maš avto 2-3leta in pol prodaš, se ziher splača, če ne pa nevem...
There Is No Stronger Drug Than Reality

Smorny ::

Diesel ti komaj pokrije razliko v 2-3 letih in če ga takrat prodaš nisi prihranil nič. Turbine dosežejo svoj vrh učinkovitosti od 80krpm pa vse do 250krpm!
Bom se poskusil spomniti na tole temo, ko bo na mojem dci-ju šlo kaj narobe ali pa bom prešel magično mejo 200, 300 kkm. >:D

edit: Čas da vse odgovore, samo počakati je treba.
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smorny ()

DimmniBurek ::

@ Smorny
Če prodaš avto čez 3 leta boš tako ali tako dobil več kot za bencinarja, ker so pač dražji... Tako da nevem če se ti ne izplača z gorivom...
There Is No Stronger Drug Than Reality

ivanuscha ::

@kandazar
Ni res, da so dizli majhnih prostornin slabi. Poglej samo 1.3 jtd od fiata, odličen motor.

perci ::

ali turbine na fiatovih jtd-jih tut crkujejo?

DimmniBurek ::

perci, turbina bo po tolk in tolk km na vsakem avtu crknla. Pa če je Supra s 1200KM alpa JTD s 120KM...
There Is No Stronger Drug Than Reality

perci ::

če crkne po pol milijona km me ne zanima

pri passatih crkujejo pri 100k

ne vem no, ze od parih sem slisal, da so te jtd masine prakticno neunicljive, pa me zanima, kaksne imate vi izkusnje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Turtle ::

Edina "znana" napaka, ki je pogosta na JTDjih je po mojih informacijah, problem z jerminico za klimo. Avto začne ropotat kot Golf II D. Sicer drugih simptomov ni. Menjava je z delom okoli 130-150EUR, odpove pa na približno 100kKM-150kKM

DimmniBurek ::

Jest lohk povem glede JTD mašine neki. Meli smo Stilota in brat ma Alfo 156, mašina je v obeh ista-JTD 1.9, 115KM.
Alfe ne vozm dosti, morm pa rečt da mašina bolj enakomerno vleče. Pr Stilotu je lih v "overtaking" območju ena taka grozna luknja v moči in me kr mine... Pr 2300rpm se mi zdi da kr mal zaustavi... pol čez 100rpm pa spet potegne... Nevem zdej točnih številk... Poraba je odlična... Mati se je vozila vsak dan 60km daleč v eno smer delat, pa je blo vmes ene 20km avtoceste, kjer je vozila 130-140km/h. Pa je mati kr norc, gre tudi v rdeče obrate kadar prehiteva in nasplošno dokaj hitro vozi... POraba je bla 5.5L/100km. Enkrat sem ga žgal po avtocesti na max speed(210km/h) ker se mi je preveč mudilo... In je bla povprečna 8L... Enkrat sem šel iz Kočevja domov(Ilirska Bistrca), šparovna vožnja, poraba je bla 4.4L. Ko sem šel od tam sem dal števce na nulo...
Samo ta mašina je če mene vprašaš za lagano, šparovno vožnjo, kako avtocesto in tko... Takoj ko se greš malo bolj športne vožnje te ubije... Neodziven, ko menjaš pri recimo 4k rpm ostanejo obrat na vrhu če eno sekundo in pol ko spustiš sklopko je vse čudno... Treba se je navadit tega in počasneje menjavat, kar mi ne diši preveč. Luknja v moči mi tudi ne diši... Nevem, nekako mam raje bencinarje in pa stare TD-je. Mam Fiat Tipo 1-9 TD in je res zakon mašina. Tudi nič pokvarlo, ma pa že 330k km s prvo turbino... Včasih(ob dobrem dnevu) nabije tudi do 1Bara, drugače pa 0.8 Bar....
Zdej JTD-ja se nista nč kej pokvarla, mašine kr lepo laufajo ob rednem servisiranju in ne-šparanju pri kakih oljih. Tisto kar je priporočeno zmer vlivamo. V Tipota neko boljše olje zarad kilometrine...
There Is No Stronger Drug Than Reality

profii ::

še nekaj upoštevajte, da je rabljenega dizla veliko lažje prodat.
glede porabe tehle majhnih turbo bencinarjev ne verjamem da je tako nizka(skoraj kot od dizla). nizka je če ga voziš pod majhnimi obrati. ja primerjajo porabo full-gas bencinarja pa dizla :)

ru7 ::

A dizl pa nima visoke porabe če ga voziš pod obrati? To bi blo men logično, da vsak avto pri več obratih več pije :D
Main: 3570K, GENE V, 8GB HyperX, Samsung EVO SSD, WF3 7950, EKWC/HAF 935
HTPC: G630, GA-H61M, 6GB HyperX, Crucial m4 SSD, Sapphire 6870

jype ::

ru7> A dizl pa nima visoke porabe če ga voziš pod obrati? To bi blo men logično, da vsak avto pri več obratih več pije

Seveda ima, ampak...

Dizla ne le, da ne voziš pod obrati, nočeš ga vozit pod obrati, ker tako bistveno dlje zdrži mašina, pa bistveno nižja poraba je, pa povsem udobno se lahko pelješ v območju med 1000 in 2000 obratov, ker tudi pri nizkih obratih bolje vleče in ne klenka. Cena za to je seveda težji in dražji motor.

DimmniBurek ::

Ma dizl je OK za turistično vožnjo... Za športno vožnjo ni glih... Zdej bi blo pa zanimivo sprobat Fabio RS ki ima 130KM, če se ne motim... Alpa kako 2.4 Alfino... al kej podobnega...
There Is No Stronger Drug Than Reality

username ::

Ah seveda je dizl tudi za športno vožnjo. Pa ne govorim samo o dirkalnikih (amislim da Audi) z dizel motorjem.
Glede na to, kako namreč narod (ne) zna vozit, so sodobni "vsakdanji" turbodizli (da imajo vsaj 1.9 litra) čist spodobno močni in če daš zraven vredu menjalnik, stvar leti; tolk kolikor je treba. :D
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

TOP ::

Ej DimmniBurek potem je čas da prodaš Tipota in kupiš Benzinca.

DimmniBurek ::

Ne, ne, Tipo je legenda avto. pomoje ga ne bomo doma nikoli prodali, ker se nič ne pokvari in gre ko satan... ŠE zmerej... Stisne na dragu Golfa V. z isto dizel 1.9 mašino
isto konjev... Čeprav mam ene gnile gume in pa 330k km km za sabo v avtu:D Je pa res da je lažji avto... Ampak motor se mi tudi dopade, ker je dokaj bencin-like :D
There Is No Stronger Drug Than Reality

TOP ::

Ne verjamem da si ti naredu 330 kilometrov

TOP ::

Avto že sam ti z njim nisi naredu 330 kilometrov

DimmniBurek ::

Hehe, ne ne, to zihr ne. Jest raje motor furam(GSX-R600) avto ma pa tolk na števcu... Sej nima veze kolk sm jest naredu znjim... Al ja? je pa pr bajti od novega tko da vem kaj e je dogajalo z avtom...;)
There Is No Stronger Drug Than Reality

A. Smith ::

Dimni, po kakšni logiki si prišel do tega, da pri dizlu sklopka prej crkne?

Trdim, da ravno pri njem sklopka manj trpi. Ker ima dizel navor bolj enakomerno razporejen, ga ima, v nasprotju z bencinarjem, dovolj tudi pri nizkih obratih med speljevanjem. To se že posebej pozna, ko imamo na avto pripeto izdatno obteženo prikolico. Takrat dizel pokaže marsikatero prednost. Če pelješ prikolico z bencinarjem, se včasih z nizkimi obrati enostavno ne da speljat.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

DimmniBurek ::

Po nobeni... Slišal sem tako :D
Sej pravim da me popravte... No jest mislim da ko bom enkrat pri dnarju da bo pala kaka turbo bencin koreta alpa dobro spiljen straight six...
Dizla bom pa doma spizdil za na kako morje... :D
There Is No Stronger Drug Than Reality

jype ::

Ah, če hočeš dober športni avto, potem kupiš elektrodizla.

Recimo Liebherr T 282b.

Vantage ::

...ali pa Dash-9 pa se turbina zdrzi 5mio+ km.

ivanuscha ::

Danes sem testiral Kio Ceed 1.6 122km ter Fiat Bravota 1.9 Multijet 120km. Torej oba motorja imata praktično enako moč. Moram rečt da sem bil najbolj navdušen nad Bravotom. Motor je res špica, ni primerjave z bencinarjem. Občutek je kot da bi imel notr bencinca z 200 konji. Torej tale Ceedov 1.6 motor ni nič posebnega, baje sploh ni občutne razlike med 1.4 (109km) ter 1.6. Če bi imel denar bi definitivno izbral dizla (in če bi kupoval avto).
Sicer pa sta oba avta narejena kvalitetno ter natančno. Se pa absolutno vidi, da je Fiat vložil veliko več v oblikovanje, Bravo je v živo res špica, tako znotraj kot zunaj. Kot je že nekdo napisal, se mi je po testni vožnji z Bravotom kar smejalo. :D
Dočim je Ceed narejen bolj konzervativno, videz pa je bolj povprečen.
Torej, če bi ta trenutek kupoval avto in bi imel 3k€ viška bi definitivno med tema dvema izbral Bravota dizla. Bi pa obvezno še sprobal Ceeda dizel (90km ter 115km), ker avto ma svoje močne adute(7 let garancije, nizka cena, kvaliteta).
Dizel FTW! >:D

(sam imam pa bencinarja :'( )

EDIT: typo

Zgodovina sprememb…

strani: 1 2 3 4 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44647530 (6412) Berserker
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42340441 (18750) Matev
»

MOL, Petrol, OMW, INA...

Oddelek: Loža
489281 (5303) Super Sonic
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10221794 (19658) kixs
»

Petrol prodaja vodeni bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8415341 (12806) gzibret

Več podobnih tem