» »

Vprašanje glede dizla

Vprašanje glede dizla

strani: 1 ... 3 4 5 6

WarpedOne ::

ar niti ni tako point, ker s primerljivim močnim bencinarjem bo v vsakem primeru relativno podobno ne glede na konje.

Hec je, da to pričakuješ dokler ne probaš.
Sm sanjal o 2.0T mašini v tem avtu in sm šel peljat eno, ki se je prodajala.
Pod črto: ja, več udobja a manj občutka v riti da stvar trza na gas.
Šele ko se je stvar vrtela nad 5k, je blo čutit nekaj volje po premikanju. Ob precejšnjem tuljenju in porabi 20+.
How do you know what you don't know?

M-XXXX ::

Utk je izjavil:

Realnost kaže drugače: http://www.zeperfs.com/en/duel3209-2785...

Realnost in teorija kaže razlike v rangu 5 in 10%.
Realnost je tako kot sem napisal.

Utk ::

Realnost je taka, da če nimaš res veliko moči, dizla pri prehitevanju zmanjka takrat ko bi ga najbolj potreboval, čeprav imaš na začetku občutek, da boš poletel. Če imaš 200 konjev, je itak vseeno na kaj gre. Tolk že gre.

smacker ::

Sem se nasmejal malo ko berem komentarje :))
1. Vsak avto je treba vozit skladno s prestavnim razmerjem. Kakšno prestavno razmerje pa je komu ljubše je pa čisto subjektivno in stvar navade, zato se brezveze prerekate kaj je boljše in kaj je slabše. Meni je bencinar ljubši in me ne moti, da moram pred prehitevanjem downshiftnit. S tem dobiš instantno visoke obrate in takojšen pospešek. Je pa treba nekaj vaje za pravilno downshiftanje, da nagruntaš rev matching, drugače je rezultat neprijetno cukanje.
2. Govorite o prehitevanju z 200+ konji. Tam je vseeno kdaj in kako gas stisneš. Avto z 200 konji bo se v peti premaknil tolko kot 100 konjski v tretji. Pri avtih z manj kot 100 konji pa se je treba na prehitevanje malo pripravit.
3. Bencinski turbo motorji v večini nimajo turbine zaradi performanc, ampak zaradi šparanja z bencinom. Da imaš 200KM motor, ki pije 7L v mestu. Temu primerno se to pozna v vožnji, zbudijo se komaj ko jih prisiliš.

Utk ::

Meni je bencinar ljubši in me ne moti, da moram pred prehitevanjem downshiftnit.

Jaz tudi veliko raje šaltam dol pred prehitevanjem kot med. Morda sem samo jaz čuden.

Invictus ::

Heavy je izjavil:


Pri bencinarju je treba za vsako varno prehitevanje metat v eno ali dve nižji brzini. Pri dizlu pa tega v večini primerov ni treba. Četudi ti čeh z prikolico zapelje na prehitevalni pas na Črnem kalu, še vedno lahko v 5. prestavi začneš vnovično pospeševat. Toliko z vidika vsakodnevnih relacijskih voženj.

Seveda ti potem dizel kuri nenormalno količino nafte (kar ni v skladu z dizelaško mentaliteto) ali pa pospešuješ kot crknjen kot na begu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Heavy ::

5. brzina in 2000 obratov ne zamori motorja. Če šlepar zapelje, potem se pa niža brzino.

Pa to ni bilo mišljeno, da ti na vsakemu klancu zapelje neko na prehitevalni pas. Mišljeno je bilo, da v takih primerih ni treba nujno šaltati v nižjo. Pri bencinarju bi bilo treba dve nižje dati, da ne bi delal zastoja v taki situaciji.
#TeamFelix

Invictus ::

Če nočeš šaltat, kupi avtomatika...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

smacker ::

Heavy je izjavil:

5. brzina in 2000 obratov ne zamori motorja. Če šlepar zapelje, potem se pa niža brzino.

Pa to ni bilo mišljeno, da ti na vsakemu klancu zapelje neko na prehitevalni pas. Mišljeno je bilo, da v takih primerih ni treba nujno šaltati v nižjo. Pri bencinarju bi bilo treba dve nižje dati, da ne bi delal zastoja v taki situaciji.


Je treba spraznit roke in ne mrdat drugih stvari med vožnjo kot so hrana, telefon, časopis, britje (ja tut to sem že videl na AC),... Pol šaltanje ne bo več problem, pa še bolj varno se boš vozil.

RedDrake ::

Vso to prepucavanje o tem kateri avto je bolj odziven, je brezpredmetno. Ekologija je novejše turbo bencinarje kastrirala v 3 p.m.
Ja, imajo veliko maksimalno moč, a krivulje navora so dostikrat zelo strme, rezultat pa je neodzivnost pri nižjih obratih (pri malih 0.9, 1.0 in 1.2 turbincih to v bistvu ne velja in tisti avtomobili se peljejo mnogo bolje kot N/A ekvivalenti recimo).
Jaz sem na mojem avtu dal spremenit mapiranje navora, tako da imam sedaj precej več navora pri nižjih obratih, maks moč in maks navor pa sta se minimalno spremenila (ni niti 10 razlike). Razlika pa je kot dan in noč pri odzivnosti in avto v tretji (kjer ni več elektronske omejitve navora) od cca 2500 obratov naprej dobesedno podivja. Ampak, to ima svojo ceno. Poraba po mestu je bila prej okoli 13, sedaj je okoli 18. Po AC in po regionalkah je pa kake 0,5L večja. S takimi izpusti potem verjetno motor ne bi bil niti EURO3 in ga ne bi mogli uradno prodajati.
Faking ekofašisti ...

zmaugy ::

Tole je koristna tema, glede ohlajanja na štandgasu po dolgi turi sem šel ravnokar pogledat v navodila in res piše tako (naj bi trajalo cca 1 minuto po daljših vožnjah).

rupsi31 ::

Invictus je izjavil:

Heavy je izjavil:


Pri bencinarju je treba za vsako varno prehitevanje metat v eno ali dve nižji brzini. Pri dizlu pa tega v večini primerov ni treba. Četudi ti čeh z prikolico zapelje na prehitevalni pas na Črnem kalu, še vedno lahko v 5. prestavi začneš vnovično pospeševat. Toliko z vidika vsakodnevnih relacijskih voženj.

Seveda ti potem dizel kuri nenormalno količino nafte (kar ni v skladu z dizelaško mentaliteto) ali pa pospešuješ kot crknjen kot na begu...



Samo to spet ni povsem res, kot si napisal :). Sem imel priliko testirat BMW F30 2016 2.0 d steptronic ( mislim, da 192 konjev) in mi je povprečno porabo kazal računalnik 4.8l . Pa nisem bil nič nežen z gasom. 20 km po reginalki, kjer sem ga vozil 90-100 km/h in nato še 30 km med 150-160km/h povprečno po AC-ju. če bi vozil umirjeno bi bla poraba zagotovo pod 4.2-4.3l :).

Invictus ::

Super. Naslednjič daj za referenco 300KM 3.0 mašino ;).

Povprečje pri dizlih je 90 - 140 konj VAG oz. Renault. In to je bolj krep ;).

Seveda združeno skupaj z varčnostjo voznika...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

GrimReaper ::

smacker je izjavil:

Je pa treba nekaj vaje za pravilno downshiftanje, da nagruntaš rev matching, drugače je rezultat neprijetno cukanje.

Dodajanje plina pred prestavljanjem navzdol se mi zdi nepotrebno delo (čeprav sem tudi sam že večkrat to prakticiral oz. tudi verjetno še bom, ampak niti med res športno vožnjo ni tolk nujno), razen če hočeš prestavit iz druge v tretjo, da gre v drugi do 6-7k. Ampak tudi v tem primeru se da mal dlje zadržat sklopko, da ne cukne, saj čutiš na pedalu kdaj bi jo prehitro spustil. Tako da gre prej kot za necukanje, za ohranjanje sklopke.
Ampak sam raje prej zaviram tolk, da mi v drugi naraste do največ 4-5k, potem pa plin že ni tolk nujen.
Iz 4. v 3. pa te dileme sploh ni, ker ne bo tolk obratov, edino če hočeš na AC prestavit pri 130, ampak s tem nisi nič naredil, ker tam ne prestavljaš nižje zaradi ovinka iz katerega bi potreboval več moči ali pa klanca navzdol, ampak rabiš ponavadi zavirat zaradi nekoga pred tabo, prestavljanje navzdol pa niti ni potrebno med zaviranjem.

Heavy je izjavil:

Pri bencinarju je treba za vsako varno prehitevanje metat v eno ali dve nižji brzini. Pri dizlu pa tega v večini primerov ni treba. Četudi ti čeh z prikolico zapelje na prehitevalni pas na Črnem kalu, še vedno lahko v 5. prestavi začneš vnovično pospeševat. Toliko z vidika vsakodnevnih relacijskih voženj.

Pa ne vem, sem vozil tudi že dizle, in to da ne rabiš prestavljat navzdol nikakor ni res, enako kot bencinar, gre tudi dizel najbolje v čim nižji prestavi.
Meni se zdi da ti primerjaš enega švoh 1.6 16V proti 2.0 TDI 140, če bi vozil 2.0 16V 140, bi videl da v 5. ni tolk slabši, če se odločiš dat v 4. si pa že na boljšem kot dizel.

Drugače pa v nasprotju s splošnim mišljenjem, dizel sploh ni ne vem kaj pri prožnosti, turbobencinar pri isti moči je pri 80-120 enako hiter, atmosferski pa slabši, ampak tudi ne toliko.
Ampak atmosferec zmaga, če znaš uporabljat menjalnik, ker je boljši tako v 40-140 kot 80-180.
Za vsakodnevne relacijske vožnje (50km+ v eno smer) je pa itak že zaradi same porabe primeren samo dizel. Če voziš res umirjeno pa tudi bencinar, ker ko enkrat začneš prehitevati vse živo, in se po AC giblješ med 130 in 160, poraba naraste v višave.

http://www.zeperfs.com/en/fiche1200-vw-...
http://www.zeperfs.com/en/fiche1865-vw-...
http://www.zeperfs.com/en/fiche1453-hon...
http://www.zeperfs.com/en/fiche1666-ren...
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

DirectX11 ::

Ali je navor pri dizlu večji, ker pride do močnejše eksplozije v zgorevalni komori? To je verjetno zaradi kemijskih lastnosti dizel goriva.

WarpedOne ::

V osnovi je navor večji zaradi višje kompresije, ki se doseže z bolj "ekscentričnim" vpetjem ojnice v gred. Ker je ročica daljša, enak tlak povzroči večji navor na gredi. Iz točno istega razloga se dizl ne more vertet enako hitro kot bencinar, ki ima manjšo kompresijo in krajšo ročico in s tem navor.

Za hec, si naračunajte kolk navora ma F1 motor. In se zjokajte ob cifri :)
How do you know what you don't know?

DirectX11 ::

Ali obstajajo tudi tukaj kakšni posplošeni grafi odvisnosti navora od hitrosti, kot je to pri električnih motorjih?

WarpedOne ::

Da. Ampak so tut enako neuporabni za študij konkretnega primera.
How do you know what you don't know?

smacker ::

GrimReaper je izjavil:

Dodajanje plina pred prestavljanjem navzdol se mi zdi nepotrebno delo (čeprav sem tudi sam že večkrat to prakticiral oz. tudi verjetno še bom, ampak niti med res športno vožnjo ni tolk nujno), razen če hočeš prestavit iz druge v tretjo, da gre v drugi do 6-7k. Ampak tudi v tem primeru se da mal dlje zadržat sklopko, da ne cukne, saj čutiš na pedalu kdaj bi jo prehitro spustil. Tako da gre prej kot za necukanje, za ohranjanje sklopke.
Ampak sam raje prej zaviram tolk, da mi v drugi naraste do največ 4-5k, potem pa plin že ni tolk nujen.
Iz 4. v 3. pa te dileme sploh ni, ker ne bo tolk obratov, edino če hočeš na AC prestavit pri 130, ampak s tem nisi nič naredil, ker tam ne prestavljaš nižje zaradi ovinka iz katerega bi potreboval več moči ali pa klanca navzdol, ampak rabiš ponavadi zavirat zaradi nekoga pred tabo, prestavljanje navzdol pa niti ni potrebno med zaviranjem.

Zaviraš pred prehitevanjem, ko down shiftaš? Neumnost. Držanje sklopke pri 4-5k obratih, zato da ne cukne je norost, sklopko obremenjuješ po nepotrebnem. Sej ni težko gasa tapnit, preden sklopko spustiš. S tem ne zgubiš hitrosti in obratov in samo še gas pohodiš pa že letiš mimo.

Malajlo ::

Gas dodat medtem ko šaltaš navzdol vožnjo samo bolj gladko naredi. Je pa potrebna praksa. Najbolj se tega naučiš s slabotnimi mlinčki. Jaz tudi pri dizlu tako vozim.

Raptor F16 ::

GrimReaper je izjavil:


Dodajanje plina pred prestavljanjem navzdol se mi zdi nepotrebno delo (čeprav sem tudi sam že večkrat to prakticiral oz. tudi verjetno še bom, ampak niti med res športno vožnjo ni tolk nujno), razen če hočeš prestavit iz druge v tretjo, da gre v drugi do 6-7k. Ampak tudi v tem primeru se da mal dlje zadržat sklopko, da ne cukne, saj čutiš na pedalu kdaj bi jo prehitro spustil. Tako da gre prej kot za necukanje, za ohranjanje sklopke.
Ampak sam raje prej zaviram tolk, da mi v drugi naraste do največ 4-5k, potem pa plin že ni tolk nujen.
Iz 4. v 3. pa te dileme sploh ni, ker ne bo tolk obratov, edino če hočeš na AC prestavit pri 130, ampak s tem nisi nič naredil, ker tam ne prestavljaš nižje zaradi ovinka iz katerega bi potreboval več moči ali pa klanca navzdol, ampak rabiš ponavadi zavirat zaradi nekoga pred tabo, prestavljanje navzdol pa niti ni potrebno med zaviranjem.


Are you shitting me? Ohranjanje sklopke?

Povej mi, kdaj po tvojem sklopka trpi najbolj?
Ko mora s trenjem ujeti veliko razliko med obrati motorja in prestavnim razmerjem, ali ko z dodajanjem plina ujameš vrtljaje in jo lepo spustiš da jo vzmet stisne nazaj. Zagotovo v prvem primeru, medtem ko v drugem ti obe strani sklopke poskusiš ujeti na isto kotno hitrost in se med seboj NE drsata, posledično tudi ne cukne ker ti motor ne zavira s sklopko.
I will reach the stars !

I can do it! Believe it or not! R_F16

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Vem jest to, saj tako sem mislil, da jo ohranjaš, če dodajaš gas. Zdaj ko sem še enkrat prebral, vidim da se da razumet tudi tako kot si ti.
Sem danes malo opazoval svojo vožnjo in sicer dodajam gas, ampak povsem vsakič pa tudi ne, je pa vsekakor pametno čim greš nad 4000rpm.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

GrimReaper je izjavil:

Vem jest to, saj tako sem mislil, da jo ohranjaš, če dodajaš gas. Zdaj ko sem še enkrat prebral, vidim da se da razumet tudi tako kot si ti.
Sem danes malo opazoval svojo vožnjo in sicer dodajam gas, ampak povsem vsakič pa tudi ne, je pa vsekakor pametno čim greš nad 4000rpm.


Potemtakem se pardoniram za nesporazum.
I will reach the stars !

I can do it! Believe it or not! R_F16

iDare ::

Fantje, imam vprašanje. Prvi dizel zame.

škoda octavia combi rs 2.0 TDI. do šihta cca 15 km. Voda se ogreje precej hitro (4-5 km), olje pa se segreva precej dlje (ko se prpelm do šihta je 90 stopinj). do šihta lepo naštimam ne EKO in šalta samodejno pri 17.00 obratih. Bral sem, da naj ne bi motorja vrtel nad 2k dokler motor ni ogret. Ali je za višje obrate dovolj, da voda pride na delovno temperaturo ali moram počakati, da tudi olje doseže 90-100 stopinj?

videc ::

Mislim, da ni problema, tudi če se zavrti čez 2k. Segreva se dlje, ker je dizel.

Ishmael ::

Ko se segreje olje. Voda je irelevantna za mehaniko. Od nje je odvisna samo količina čoka pri benzu in timing advanca pri dizlu. Hladno je tudi olje v menjalniku in ležajih koles ter polosi - homokinetični zglob.

90°C olje je že ok, več bo samo poleti.

iDare ::

na kolk pa je olje OK, da lakho začnem z višjimi obrati?

K0l1br1 ::

Tale način vožnje bo super za vztrajnik. Vozi normalno, saj ni iz papirja.

iDare ::

ja pač sprašujem kako sploh je to normalno :) ampak dokler je motor mrzu pač ne stiskaš motorja (tako pravjo).

Ishmael ::

iDare je izjavil:

na kolk pa je olje OK, da lakho začnem z višjimi obrati?

90. Vendar se izogibaj tiščanju do blokade pozimi če mašina res dobro ni ogreta. Vsi deli motorja se ne grejejo enako in temperatura je samo en indikator na katerega se ne smeš preveč zanašati.

iDare ::

opažam da, če je voda na 90 pa olje tm nekje na 60 in ga prtisnm, olje kr skoč gor..

videc ::

Tudi če se zavrti do 2500 obratov ne bo nič narobe.

FTad ::

Jaz na svojem dizlu prakticiram tako, da prestavljam in vozim do 2k obratov, dokler ne pride stevec na temperaturo 90 stopinj.

K0l1br1 ::

Jaz pa se pri svojem na to sploh ne oziram. Vozim ga glede na cestne potrebe, tiščim ga pa ne, ker nimam takega stila vožnje.

Raptor F16 ::

FTad je izjavil:

Jaz na svojem dizlu prakticiram tako, da prestavljam in vozim do 2k obratov, dokler ne pride stevec na temperaturo 90 stopinj.


Če bo šlo do 2200 se nimaš kaj sekirat. Tudi če ga zelo poredko pritisneš do 3000 nima kaj bit. Sicer pa je viskoznost olja že ok tudi malo prej tako da ko je števec temperature na okol 70 komot pohodiš več ker se potem itak hitro zagreje.

Zmerna vožnna ti avtomobila ne bo fentala, kakšno ogrevanje mrzlega na mestu ali pa žgat do rdeče ko avto ni ogret pa. Motor se hitreje segreje če avto voziš kot če ga na pol v leru šparaš. Prej se zagreje, prej olje doseže pravo židkost in manj je obrabe.
I will reach the stars !

I can do it! Believe it or not! R_F16

GrimReaper ::

videc je izjavil:

Tudi če se zavrti do 2500 obratov ne bo nič narobe.

Do polovice max obratov greš pa res lahko, se pravi pri dizlu 2500, pri bencinarju 3000-3500.
Mi menjamo službene dizle pri nekje 150k km, in teh seveda noben ne ogreva na delovno temperaturo, dosti jih vozi tako da že takoj pri prvem speljevanju na glavno cesto potegnejo do 4000rpm.
Za razdalje do 15km je itak najboljši atmosferec prostornine 1.2-1.6. Mojega 1.6 sem res maltretiral, mrzel do 4000, po 4km do 6500rpm, pa ni bilo niti najmanjšega problema z motorjem in menjalnikom.
Potem sem še turbaka tako vozil, pa je tudi preživel. Seveda pa ne verjamem da bi preživel 200k, se moraš pač odločit za kako dolgo misliš imet avto.
Prvega sem imel pa P106 1.0 50KM, že po ulici je šel do blokade, pa je preživel več kot 250k km.
Ne rečem da je pametno tako delat z avti, samo povem da ne bo kdo res mislil da so narejeni iz papirja.

Zdaj imam 1.6T 200, pa je res pain in the ass ogrevat motor, še zdaj pri skoraj 30°C rabi 3,5km da pride voda prvič do 90°, 4,5km da drugič, 5,5km pa da se ustali na 90°.
Kje je potem šele olje in komu se da to ogrevat, sam bom probal prve 4-6km do 3000 (kar sem opazil se da zmotit do največ 3500, tudi ne bo konec sveta, če je to sem pa tja), potem do 8km do 4000, potem pa s tolk obrati kot je potrebno, več kot 4000 rabiš itak samo v klanec in med prehitevanji. Pa po 8km bi moralo biti olje že na 90°C, tako da sploh ni nobenega problema.
Vsekakor se pa oglasim s quotom tega posta čez 10 let, zdaj ga bom tudi bookmarkal. Seveda sam rečem da ne bo problemov z motorjem, turbino in menjalnikom. Pa potem mislim imet avto dokler bo šel, ker tudi ne verjamem da bodo naredili kak (dosti) boljši motor.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

epecar ::

To je, bolj kot ne, teorija. Gonjenje hladnega motorja sigurno prispeva svoj delez pri obrabi le tega, ampak niso pa tako zelo obcutljivi. Avto se vozi tako, kot ti pase. Nima smisla se obremenjevat, kaj je za vozilo dobro in kaj ne. Avto je namenjen, da sluzi lastniku in ne obratno. Pozimi je pametno, da se ga "spara" prvih par km, da nebi kaj ribnilo/pocilo zaradi nizkih temperatur vseh komponent avtomobila. Poleti pri 30+ pa se mi avto niti malo ne zasmili, ce se zavrti do 6k rpm takoj po vkljucitvi na glavno cesto. Sicer ne vozim vec divje, ampak ce se mi mudi, sem do avtomobila neusmiljen.
Primer.. pred leti sem si lastil Cliota 1.2 16v. Prvi servis se je opravil pri 10kkm, nato je bil nadaljnih 50kkm delezen le bencina, gum in tezke noge. Pri cca 60kkm se je prodal in ga srecujem se dandanes na cesti.
Da bi pa imel tak avto, ki bi mu skodila voznja s 3k rpm dokler se olje ne ogreje do 90 stopinj.. ne hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: epecar ()

Raptor F16 ::

Saj ni fora da ga goniš. Ampak da ga čim prej zmerno ogreješ. To je najbolj zdravo za motor.
I will reach the stars !

I can do it! Believe it or not! R_F16

WarpedOne ::

Posledice večje obrabe se pokažejo čez par sto jurjev prevoženih.
Če je avto nov, ga šparaš za naslednjega lastnika.
Če je avto rabljen, pa je škoda že narjena, šparanje in nežnost ni Undo.
Tough.
How do you know what you don't know?

Raptor F16 ::

Bedarija. V tistih 10 letih ga voz normalno nč šparat avto itak ni nič več vreden potem.

Če prodaš po 40kkm ... avto na zunaj intact. Prodal ga boš za isti densr kot če bi se jajcal z njim.

Da avto kupiš ZASE in ga potem voziš tako da bo očuvan za druge... to je mal psihopatsko do sebe.
I will reach the stars !

I can do it! Believe it or not! R_F16

WarpedOne ::

Psihopatsko je napisat bedarija, nato pa ponovit trditev.
How do you know what you don't know?

epecar ::

Predvsem smo na slabsem vozniki, ce se obremenjujemo z voznjo, ki je optimalna za avto, pri tem pa se konstantno paziti na porabo. Na racun nasega zdravja pa bo profitiral drugi lastnik. E ne a? Raje zapeljem avto po 10ih letih na odpad.

Raptor F16 ::

WarpedOne je izjavil:

Psihopatsko je napisat bedarija, nato pa ponovit trditev.


Kje so tebe učili brati ?
I will reach the stars !

I can do it! Believe it or not! R_F16

Utk ::

Nic ga ni treba sparat. Avti so narejeni za normalno voznjo, se pravi normalno ga moras vozit pa bo to najboljse zanj in zate. Ce je mozgansko zahtevno ne vozit s polnim gasom na 1100 obratih in saltat pred 4000 obrati, potem je za razmislit o avtomatiku.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Nic ga ni treba sparat. Avti so narejeni za normalno voznjo, se pravi normalno ga moras vozit pa bo to najboljse zanj in zate. Ce je mozgansko zahtevno ne vozit s polnim gasom na 1100 obratih in saltat pred 4000 obrati, potem je za razmislit o avtomatiku.


ZKP approved

(zdravakmečkapamet)
I will reach the stars !

I can do it! Believe it or not! R_F16

Ishmael ::

Vse motorje se tišči, dokler se ne pojavijo problemi. Potem pa jok in od mehanika do mehanika.
Vozila ki so pred tabo že zamenjala voznike se ne bo šparalo.
Če pa hočeš avto zapustiti otrokom v vsaj voznem stanju pa boš malo popazil.


Če je avto rabljen, pa je škoda že narjena, šparanje in nežnost ni Undo.

Raptor F16 ::

Zakaj se normalno vožnjo brez priganjanja ki ni ravno jajcanje pod 1500 min^-1 smatra za "tiščanje" ?

Saj nihče e trdi da moraš iberturo delat. Kdor pač občutka nima je pač vol.
I will reach the stars !

I can do it! Believe it or not! R_F16

Zgodovina sprememb…

iDare ::

Ne, zanimivo mi je to, da večina dizlov do sedaj sploh ni imela termometra za olje? Recimo kolega ima 2015 Audi A6 2.0 190 hp in ima samo termostat za vodo... in sploh VEŠ NE koliko je temperatura olja. stisne ga takoj, ko je voda segreta na delovno temperaturo...

me kr mal moti, da je termostat za olje :P

Heavy ::

V nekaterih novih bencinarjih tudi temperature vode ne kaže na števcu, moraš po računalniku šarit podmenije, da ti prikaže.
#TeamFelix

Tilen ::

iDare je izjavil:

Ne, zanimivo mi je to, da večina dizlov do sedaj sploh ni imela termometra za olje? Recimo kolega ima 2015 Audi A6 2.0 190 hp in ima samo termostat za vodo... in sploh VEŠ NE koliko je temperatura olja. stisne ga takoj, ko je voda segreta na delovno temperaturo...

me kr mal moti, da je termostat za olje :P


Meni se zdi tole kar logična poteza, ker se olje segreje pred vodo in ko je voda na primerni temperaturi, je tudi olje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()
strani: 1 ... 3 4 5 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
74381365 (46378) Spajky
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12312356 (9439) Buggy
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15512309 (9664) WarpedOne
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8612553 (10221) amigo_no1
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19518766 (15075) ivanuscha

Več podobnih tem