» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

strani: 1 ... 10 11 12 13 14 15

-valvoline- ::

nebivedu je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Men se ni nikol noben turbo spustil duso, pa tudi ce se zgodi kupis rabljenega ga zamenjas v par urc pa je. Se najlazja je zamenjava komplet turbo z ispusnim kolektorjem. Piece of cake.


Si kdaj izpušni kolektor s turbino dal z mašine? Koliko si polomil vijakov ali odtrgal matic, ker so bile zapečene? Ne govori prehitro, ker sem sam že nekaj avtomobilov obnovil in jim tudi mašine ne novo sestavil (med njimi tudi saab 9000 turbo, letnik 1987), pa ni tako malo dela s turbino, kot si ti misliš.

Poleg tega, če turbina zaruži, je res najlažji del jo zamnejat, ampak kaj pa motor očistit opilkov, ki so zaradi slabe turbine zašli med olje in preko oljne pumpe na plavajoče ležaje glavne in odmičnih gredi? Kako boš pa tiste odstranil?

Je bil kolega s C4 in zanič turbino pameten, kako to ni treba delat. Prvič je samo turbino menjal in je prišlo na BEJI nekje 750 evrov turbina in 300 evrov delo. Ko sem ga vprašal, če je mašino tudi sčistil opilkov, se je pa smejal, češ saj to ni potrebno, na čepu je magnet in oljna pumpa ima filterček v karterju. 3 tedne kasneje sta zaribali odmični gredi. Še dodatna 2 jurčka popravila.

Ni vse tako simpl kot zgleda in malo moraš vseeno vedet, kaj delaš.

Zakaj bi bili opilki iz turbine v olju? Saj zrak gre v sesalni del in celindru, opilki bodo sli ven skoz avspuf. Lahko se poskoduje stena ksnega cilindra ce pade vecji kos noter. K menjas turbino je povsem logicno zamenjas se olje, tako da ce je kej opilkov bo steklo vn. Jaz preden zamenjam olje v motorju pre rednem servisu vlijem 2-3l nafte v olju in ga pustim tako da lavfa z mesanco pol pol ene 15-20 minut da se lepo spuce notrajnost.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Moj avto je zate off limits, tako da smo si na jasnem. Si tipičen primer drvarja od 'mehanika', ki mu niso jasne osnove delovanja avtov, a je vseeno prekleto pameten kaj lahko crkne. Obenem pa verjetno še jamraš, da so inženirji neuporabni, ker ne znajo sami pošravfati avta, čeprav so strojniki...

andromedar ::

nebivedu je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Men se ni nikol noben turbo spustil duso, pa tudi ce se zgodi kupis rabljenega ga zamenjas v par urc pa je. Se najlazja je zamenjava komplet turbo z ispusnim kolektorjem. Piece of cake.


Si kdaj izpušni kolektor s turbino dal z mašine? Koliko si polomil vijakov ali odtrgal matic, ker so bile zapečene? Ne govori prehitro, ker sem sam že nekaj avtomobilov obnovil in jim tudi mašine ne novo sestavil (med njimi tudi saab 9000 turbo, letnik 1987), pa ni tako malo dela s turbino, kot si ti misliš.

Poleg tega, če turbina zaruži, je res najlažji del jo zamnejat, ampak kaj pa motor očistit opilkov, ki so zaradi slabe turbine zašli med olje in preko oljne pumpe na plavajoče ležaje glavne in odmičnih gredi? Kako boš pa tiste odstranil?

Je bil kolega s C4 in zanič turbino pameten, kako to ni treba delat. Prvič je samo turbino menjal in je prišlo na BEJI nekje 750 evrov turbina in 300 evrov delo. Ko sem ga vprašal, če je mašino tudi sčistil opilkov, se je pa smejal, češ saj to ni potrebno, na čepu je magnet in oljna pumpa ima filterček v karterju. 3 tedne kasneje sta zaribali odmični gredi. Še dodatna 2 jurčka popravila.

Ni vse tako simpl kot zgleda in malo moraš vseeno vedet, kaj delaš.


Če je na C4 1.6 hdi šla turbina, je to zaradi karbonizacije v olju in povsod po mašini. Večina online trgovin ne da garancije na turbino za Citroenove (Fordove, Volvotove, Peugeotove - vse iste mašine), če ne dokažeš, da si dal razdreti mašino v prafaktorje in očistil mašine in vseh kanalov, po katerih potuje olje. To, da je treba hkrati s turbino menjat oil feed pipe , vijak in mrežico je jasno. Tako razdiranje je večinoma nerentabilno, se ne splača... Če se to ne naredi, gre nova turbina navadno še pred 5000 prevoženimi km. Na Citroen servisu so mi rekli, da so pri teh težavah (karbonizacija) večinoma zamenjevali mašine, če so še bile v garanciji...ali blizu nje. Gre pa za to, da se "saje" nabirajo v olju in počasi nalagajo v notranjosti motorja, kjer potuje olje...tudi v cevi, ki pelje olje na turbo (ali iz njega). Ta cev se počasi oži, (ali čisto zamaši) zmanjša se pretok olja v turbo in turbo zariba. Pomaga pa res redno (ali še prej kot je predpisano) menjavanje olja, ki se mora vedno delat pri vroči mašini...da je redko in čimveč svinjarije gre ven. Menda nekateri tudi naredijo tudi "engine flush"...torej, da spustiš staro olje ven, naliješ not neko olje, ki ga ni škoda...se greš peljat nekaj km, spustiš to olje ven, nato pa naliješ not pravo olje.

Bil sem lastnik takšnega Citroena C4, pa sem se ga pravočasno rešil (menjal za toyoto bencinca). Sicer do teh težav s turbino pri meni še ni prišlo, so mi pa šli injektorji...na koncu je bilo treba menjat še glavo motorja, ker so bili tako zapečeni v njo, da enega ni šlo ven dobit in se je pri vlečenju ven poškodovala glava.

Stroški? 1340 eur za 3 obnovljene injektorje in rabljeno glavo motorja in delo (pa glavni servis je še naredil - jermeni). Pa ne na uradnem servisu ;)

V glavnem, težav s karbonizacijo in posledično crkovanjem turbin je pri 1.6 HDi poln internet.
Eh?

nebivedu ::

-valvoline- je izjavil:


Zakaj bi bili opilki iz turbine v olju? Saj zrak gre v sesalni del in celindru, opilki bodo sli ven skoz avspuf. Lahko se poskoduje stena ksnega cilindra ce pade vecji kos noter. K menjas turbino je povsem logicno zamenjas se olje, tako da ce je kej opilkov bo steklo vn. Jaz preden zamenjam olje v motorju pre rednem servisu vlijem 2-3l nafte v olju in ga pustim tako da lavfa z mesanco pol pol ene 15-20 minut da se lepo spuce notrajnost.


Če bi poznal sistem turbin, bi vedel, da je olje, ki maže ležaje, isto kot v motorju in da sta povezana s cevkami direktno iz oljne pumpe. Torej, ko motor dela, olje kroži in maže.
Zaradi tega, ko ti vročo mašino ustaviš, olje ne kroži več skozi turbino in zaradi žareče turbine, se zapeče na ležaje. Ležaji pa so plavajoči in se med delovanjem ne dotikajo kovine, ampak se vrtijo v olju.
Ko se pretok olja ustavi in se zapeče to olje na ležaj, se ležaj začne drugače premikat in lahko podrajsa po kovini. Pri 160.000 obratih, kot jih imajo sodobne turbine, se takrat delajo ostružki, ki jih olje spira in jih vodi v karter, kjer jih večino pobere magnet, ne pa vse. Potem imaš pa še na cevki, ki pobira olje iz karterja v oljno pumpo en dodaten filter, ki večje konce zadrži v karterju.
Problem pa so manjši konci, ki gredo mimo magneta in mimo sita. Tisti pridejo med plavajoče ležaje odmične gredi in glave gredi ter posledično tudi turbine. Tukaj se nabirajo in ležaji več ne plavajo samo v olju, ampak v ostružkih, ki "grizejo" kovino. Sčasoma zato potem zadeva zariba.
GA-X99-SLI | E5-2683V3 | 16GB | 250GB 970 EVO | 2x 1070TI | 850W Antec + CM K280

WarpedOne ::

andromedar:
Če je na C4 1.6 hdi šla turbina, je to zaradi karbonizacije v olju in povsod po mašini. Večina online trgovin ne da garancije na turbino za Citroenove (Fordove, Volvotove, Peugeotove - vse iste mašine), če ne dokažeš, da si dal razdreti mašino v prafaktorje in očistil mašine in vseh kanalov, po katerih potuje olje.

Je na HDI kej 'posebnega', da je ta karbonizacija pri njih (večji?) problem? Kej v zvezi z njihovo izvedbo FAP filtra?
How do you know what you don't know?

nebivedu ::

Tolerance ima očitno večje in pride večji del saj v olje in seveda bedasta odločitev, da morajo biti servisi na 30.000km, pa se zadeva potem hitro pokaže.
GA-X99-SLI | E5-2683V3 | 16GB | 250GB 970 EVO | 2x 1070TI | 850W Antec + CM K280

-valvoline- ::

andromedar je izjavil:

nebivedu je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Men se ni nikol noben turbo spustil duso, pa tudi ce se zgodi kupis rabljenega ga zamenjas v par urc pa je. Se najlazja je zamenjava komplet turbo z ispusnim kolektorjem. Piece of cake.


Si kdaj izpušni kolektor s turbino dal z mašine? Koliko si polomil vijakov ali odtrgal matic, ker so bile zapečene? Ne govori prehitro, ker sem sam že nekaj avtomobilov obnovil in jim tudi mašine ne novo sestavil (med njimi tudi saab 9000 turbo, letnik 1987), pa ni tako malo dela s turbino, kot si ti misliš.

Poleg tega, če turbina zaruži, je res najlažji del jo zamnejat, ampak kaj pa motor očistit opilkov, ki so zaradi slabe turbine zašli med olje in preko oljne pumpe na plavajoče ležaje glavne in odmičnih gredi? Kako boš pa tiste odstranil?

Je bil kolega s C4 in zanič turbino pameten, kako to ni treba delat. Prvič je samo turbino menjal in je prišlo na BEJI nekje 750 evrov turbina in 300 evrov delo. Ko sem ga vprašal, če je mašino tudi sčistil opilkov, se je pa smejal, češ saj to ni potrebno, na čepu je magnet in oljna pumpa ima filterček v karterju. 3 tedne kasneje sta zaribali odmični gredi. Še dodatna 2 jurčka popravila.

Ni vse tako simpl kot zgleda in malo moraš vseeno vedet, kaj delaš.


Če je na C4 1.6 hdi šla turbina, je to zaradi karbonizacije v olju in povsod po mašini. Večina online trgovin ne da garancije na turbino za Citroenove (Fordove, Volvotove, Peugeotove - vse iste mašine), če ne dokažeš, da si dal razdreti mašino v prafaktorje in očistil mašine in vseh kanalov, po katerih potuje olje. To, da je treba hkrati s turbino menjat oil feed pipe , vijak in mrežico je jasno. Tako razdiranje je večinoma nerentabilno, se ne splača... Če se to ne naredi, gre nova turbina navadno še pred 5000 prevoženimi km. Na Citroen servisu so mi rekli, da so pri teh težavah (karbonizacija) večinoma zamenjevali mašine, če so še bile v garanciji...ali blizu nje. Gre pa za to, da se "saje" nabirajo v olju in počasi nalagajo v notranjosti motorja, kjer potuje olje...tudi v cevi, ki pelje olje na turbo (ali iz njega). Ta cev se počasi oži, (ali čisto zamaši) zmanjša se pretok olja v turbo in turbo zariba. Pomaga pa res redno (ali še prej kot je predpisano) menjavanje olja, ki se mora vedno delat pri vroči mašini...da je redko in čimveč svinjarije gre ven. Menda nekateri tudi naredijo tudi "engine flush"...torej, da spustiš staro olje ven, naliješ not neko olje, ki ga ni škoda...se greš peljat nekaj km, spustiš to olje ven, nato pa naliješ not pravo olje.

Bil sem lastnik takšnega Citroena C4, pa sem se ga pravočasno rešil (menjal za toyoto bencinca). Sicer do teh težav s turbino pri meni še ni prišlo, so mi pa šli injektorji...na koncu je bilo treba menjat še glavo motorja, ker so bili tako zapečeni v njo, da enega ni šlo ven dobit in se je pri vlečenju ven poškodovala glava.

Stroški? 1340 eur za 3 obnovljene injektorje in rabljeno glavo motorja in delo (pa glavni servis je še naredil - jermeni). Pa ne na uradnem servisu ;)

V glavnem, težav s karbonizacijo in posledično crkovanjem turbin je pri 1.6 HDi poln internet.

Zato se pa kupuje navadni HDi ne 16v. Tipicen primer je 14 hdi in 14 16v hdi. Taprvi lahko zdrzi 500.000km brez nobenega posega na motorju 16v pa crkne se prede naredis 100.000km.
Torej ali kupis 1.4 ali 2.0 navadni hdi. Ostalo ne gledat.1.6 16v hdi je krs.

nebivedu je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Zakaj bi bili opilki iz turbine v olju? Saj zrak gre v sesalni del in celindru, opilki bodo sli ven skoz avspuf. Lahko se poskoduje stena ksnega cilindra ce pade vecji kos noter. K menjas turbino je povsem logicno zamenjas se olje, tako da ce je kej opilkov bo steklo vn. Jaz preden zamenjam olje v motorju pre rednem servisu vlijem 2-3l nafte v olju in ga pustim tako da lavfa z mesanco pol pol ene 15-20 minut da se lepo spuce notrajnost.


Če bi poznal sistem turbin, bi vedel, da je olje, ki maže ležaje, isto kot v motorju in da sta povezana s cevkami direktno iz oljne pumpe. Torej, ko motor dela, olje kroži in maže.
Zaradi tega, ko ti vročo mašino ustaviš, olje ne kroži več skozi turbino in zaradi žareče turbine, se zapeče na ležaje. Ležaji pa so plavajoči in se med delovanjem ne dotikajo kovine, ampak se vrtijo v olju.
Ko se pretok olja ustavi in se zapeče to olje na ležaj, se ležaj začne drugače premikat in lahko podrajsa po kovini. Pri 160.000 obratih, kot jih imajo sodobne turbine, se takrat delajo ostružki, ki jih olje spira in jih vodi v karter, kjer jih večino pobere magnet, ne pa vse. Potem imaš pa še na cevki, ki pobira olje iz karterja v oljno pumpo en dodaten filter, ki večje konce zadrži v karterju.
Problem pa so manjši konci, ki gredo mimo magneta in mimo sita. Tisti pridejo med plavajoče ležaje odmične gredi in glave gredi ter posledično tudi turbine. Tukaj se nabirajo in ležaji več ne plavajo samo v olju, ampak v ostružkih, ki "grizejo" kovino. Sčasoma zato potem zadeva zariba.

Poznam zelo dobro kako turbina deluje. In ti pravim da opilki ne morjo pridet noter v olju tako kot si ti prestavljas. Se preden bi se kaj takega zgodilo bi taka turbina (piksne oz lezaji) bili tolk obrabljeni da bo tak motor pil par litrov olja na 1000km in se noben bedak z takim motorjem neb peljal brez da bi tezavo prej porihtal. Pa od oljnega tlaka morebitni opilki bi bili potisnjeni navzven v kompresijsko komoro skupaj z oljem in nato v sesalnem kolektorju.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Najboljsa preventiva da turbina zdrzi cimvec oz po mojih izkusnjah da se nikoli ne pokvari je redna menjava olja in to na max 10.000km, in ne upostevat idiotskih servisnih intervalov ala 20-30.000km.

hojnikb ::

jap, ker en lokalni mehanik bolje ve, kak servisni interval mašina zdrži, ko podjetje, ki je več let razvijalo mašino in s tem zapravilo na miljone EUR...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, RX 480, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

jap, ker en lokalni mehanik bolje ve, kak servisni interval mašina zdrži, ko podjetje, ki je več let razvijalo mašino in s tem zapravilo na miljone EUR...

Podjetjem dol visi za tvojo masino. Dok je v garanciji do 50-100k je moznosti da se kej pokvari zelo malo. Tisti podalsani intervali za menjavo olja pa vmes zacepijo vse kar se da, od egrja,turbine,cevi,vsis in izpusni del,odduske,cevi itn. Vi kar upostevajte njihovih butastih navodil in menjajte olje na 30kkm. Vsak mehanik ti bo povedal da je za avto najboljse menjat olje na 10.000km.

Zgodovina sprememb…

Daliborg ::

-valvoline- je izjavil:

Daliborg je izjavil:

Ja valvolivne potem pa povej kakšen je strošek osebne delavnice z vsemi orodji kot vidim ti meriš stvari kot da si mehanik, kar pa jaz nisem in si tega manevriranja ne morem privoščit ffs si še frčota ne morem ker ga nimam kam spravit-strošek hranjenja. AJA pa prosim svetuj mi že enkrat kam peljem svojega BMW-ja na "glavni servis"?
Menjave turbin sem pa plačal cca 2k€/ turbino +/- 100€. Pa takole posplošeno bi lahko rekli za vsako stvar "jah pač kupiš rabljeno in zamenjaš.." ?

Vrjetn vsak malo bl sposoben vaski mehanik. Sej pa ni space satl da ga ne zna zrihtat. Jaz sem z mehaniko tko bl amatersko zase :) Drgac pa autodata ma vse, kak se jermen menja, postopek montaze in demontaze itn. Nobene filozofije ni pr tem.
2k za turbino, a si ferajija rihtal al kej jbemti. Skoraj za vsak avto se da dobit rabljen turbo, ce ne pr nas pa iz tujine.
:D

Glavnih servisov pri BMWju NI!
ja za opel omego sem odštel 2k e za turbino in delo. Preveč za takrat 3 leta star avto? Vedi da bi si zelo rad umazal roke tudi s tem če bi imel dan 48 ur. Jaz imam vozilo da služi za moje udobje in ne za hobi-napram mojemu kolegu ki je malce avto fanatika in se po službi obleče v kombenizion in šraufa svoje jeklene konjičke, pa ni mehanik.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

M-XXXX ::

Podjetjem dol visi za tvojo masino. Dok je v garanciji do 50-100k je moznosti da se kej pokvari zelo malo. Tisti podalsani intervali za menjavo olja pa vmes zacepijo vse kar se da, od egrja,turbine,cevi,vsis in izpusni del,odduske,cevi itn. Vi kar upostevajte njihovih butastih navodil in menjajte olje na 30kkm. Vsak mehanik ti bo povedal da je za avto najboljse menjat olje na 10.000km.

Naštej mi podjetja (podjetje), katero je preživelo zadnjih 20-10 let pa se stvari kvarijo kot po tekočem traku.

Yea right, dajte si zbit te bedarije iz glave. Če ne delaš dovolj dobro (in to je v teh časih odlično) te trg povozi kolikor si dolg in širok. Imaš par % okvar pa lahko že pogoriš. Ravno tebe poglejmo: VW ima pri bencinarjih kakšen % okvar, pa ga je zate največji možen klump...

-valvoline- ::

Daliborg je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Daliborg je izjavil:

Ja valvolivne potem pa povej kakšen je strošek osebne delavnice z vsemi orodji kot vidim ti meriš stvari kot da si mehanik, kar pa jaz nisem in si tega manevriranja ne morem privoščit ffs si še frčota ne morem ker ga nimam kam spravit-strošek hranjenja. AJA pa prosim svetuj mi že enkrat kam peljem svojega BMW-ja na "glavni servis"?
Menjave turbin sem pa plačal cca 2kEUR/ turbino +/- 100EUR. Pa takole posplošeno bi lahko rekli za vsako stvar "jah pač kupiš rabljeno in zamenjaš.." ?

Vrjetn vsak malo bl sposoben vaski mehanik. Sej pa ni space satl da ga ne zna zrihtat. Jaz sem z mehaniko tko bl amatersko zase :) Drgac pa autodata ma vse, kak se jermen menja, postopek montaze in demontaze itn. Nobene filozofije ni pr tem.
2k za turbino, a si ferajija rihtal al kej jbemti. Skoraj za vsak avto se da dobit rabljen turbo, ce ne pr nas pa iz tujine.
:D

Glavnih servisov pri BMWju NI!
ja za opel omego sem odštel 2k e za turbino in delo. Preveč za takrat 3 leta star avto? Vedi da bi si zelo rad umazal roke tudi s tem če bi imel dan 48 ur. Jaz imam vozilo da služi za moje udobje in ne za hobi-napram mojemu kolegu ki je malce avto fanatika in se po službi obleče v kombenizion in šraufa svoje jeklene konjičke, pa ni mehanik.
lp.

Ce ma motor na ketno se ne pomeni da nima glavni servis. menja se vodna crpalka,jermen klime in alternatorja ,napenjalci itn.
Ce je pr 3 letnem BMWju sla turbina je lahko edini vzrok za to kot sem ze prej reku podaljsan servisni interval,vseeno sramota za avto taksnega kalibra. Olje po 15kkm nima vec takih mazalnih lastnosti k bi jih moglo imet, pa naj gre za najboljse in najdrazje olje k se ga dobi po trgovinah.
Je pa res da za 3 leta star avto tezko dobis kej rabljenega (turbo v tvojem primeru).

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

Daliborg je izjavil:


Glavnih servisov pri BMWju NI!

lp.



Seveda je. BMW ima jermen za alernator in kompresor klime :). To je velik servis. Nima pa pogonskega jermena.

-valvoline- ::

M-XXXX je izjavil:

Podjetjem dol visi za tvojo masino. Dok je v garanciji do 50-100k je moznosti da se kej pokvari zelo malo. Tisti podalsani intervali za menjavo olja pa vmes zacepijo vse kar se da, od egrja,turbine,cevi,vsis in izpusni del,odduske,cevi itn. Vi kar upostevajte njihovih butastih navodil in menjajte olje na 30kkm. Vsak mehanik ti bo povedal da je za avto najboljse menjat olje na 10.000km.

Naštej mi podjetja (podjetje), katero je preživelo zadnjih 20-10 let pa se stvari kvarijo kot po tekočem traku.

Yea right, dajte si zbit te bedarije iz glave. Če ne delaš dovolj dobro (in to je v teh časih odlično) te trg povozi kolikor si dolg in širok. Imaš par % okvar pa lahko že pogoriš. Ravno tebe poglejmo: VW ima pri bencinarjih kakšen % okvar, pa ga je zate največji možen klump...

Lej, ce je nek motor slabo proektiran in ni posrecen vseeno benz ali dizel vseeno katerga proizvajalca potem se strinjas da lahko recemo da je ta pa ta model motorja srot. Kar pa ne pomeni da je vse ostalo tega istega proizvajalca zanic.

Zgodovina sprememb…

andromedar ::

WarpedOne je izjavil:

andromedar:
Če je na C4 1.6 hdi šla turbina, je to zaradi karbonizacije v olju in povsod po mašini. Večina online trgovin ne da garancije na turbino za Citroenove (Fordove, Volvotove, Peugeotove - vse iste mašine), če ne dokažeš, da si dal razdreti mašino v prafaktorje in očistil mašine in vseh kanalov, po katerih potuje olje.

Je na HDI kej 'posebnega', da je ta karbonizacija pri njih (večji?) problem? Kej v zvezi z njihovo izvedbo FAP filtra?


Nekje sem bral, da je izvor problema dejansko v injektorjih...ali njihovo tesnjenje ali slabo delovanje, kar ima lahko posledico slabo izgorevanje...in s tem saje. Kako pa potem pridejo te saje v olje in zje***o mašino, kar se najprej pokaže na turbini....pa je druga stvar.

Osebno poznam 2 primera, ko se je to zgodilo. Enkrat je bil Xsara Picasso, enkrat C4. Dvomim, da je kateri od njih imel DPF, tako da verjetno izvor problema ne leži tukaj.
Eh?

M-XXXX ::

Lej, ce je nek motor slabo proektiran in ni posrecen vseeno benz ali dizel vseeno katerga proizvajalca potem se strinjas da lahko recemo da je ta pa ta model motorja srot. Kar pa ne pomeni da je vse ostalo tega istega proizvajalca zanic.

Sploh ni bil point v tem.

Hotel sem povedati, da če si proizvajalec privošči zelo majhen kiks fajn najebe s strani trga. Če bi si privoščil kiks, ki je ranga 10x ali pa celo 100x večji kot je primer zgoraj (bencinarji pri VW) in trdiš, da ga vsi (večina) proizvajalcev dela (predpisujejo servis na 20km km ali pa na 30k km) namesto na 10k km in to dejansko ni zadostno bi že vsi propadli. Verjemi.

m0LN4r ::

Na 10kkm se je delalo, ko so ble še slabše stružnice in manj natančni CNC laserji in nenazadnje veliko slabše olje.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

-valvoline- ::

andromedar je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

andromedar:
Če je na C4 1.6 hdi šla turbina, je to zaradi karbonizacije v olju in povsod po mašini. Večina online trgovin ne da garancije na turbino za Citroenove (Fordove, Volvotove, Peugeotove - vse iste mašine), če ne dokažeš, da si dal razdreti mašino v prafaktorje in očistil mašine in vseh kanalov, po katerih potuje olje.

Je na HDI kej 'posebnega', da je ta karbonizacija pri njih (večji?) problem? Kej v zvezi z njihovo izvedbo FAP filtra?


Nekje sem bral, da je izvor problema dejansko v injektorjih...ali njihovo tesnjenje ali slabo delovanje, kar ima lahko posledico slabo izgorevanje...in s tem saje. Kako pa potem pridejo te saje v olje in zje***o mašino, kar se najprej pokaže na turbini....pa je druga stvar.

Osebno poznam 2 primera, ko se je to zgodilo. Enkrat je bil Xsara Picasso, enkrat C4. Dvomim, da je kateri od njih imel DPF, tako da verjetno izvor problema ne leži tukaj.

16v dizli imajo nizjo komresijsko razmerje napram enakim izvedenkam z 8v. S tem se omogoca dodatno(rezerva za) povecevanje moci, saj sobe in turbo lahko vbrizgajo vec nafte in zraka zarad znizane kompresije. samovzig se vedno deluje ker je nafta(in zrak) bolje razprsena napram 8v izvedenkam. Zato so pa take varijante zelo zelo obcutljive na pritisk v skupnem vodu in delovanje sob, ko se tlak malenkost zniza al pa se sobe malo obrabijo in ne razprsujejo popolno ne prihaja vec do dobrega samovziga nafte in se z tem kopicijo saje, kar pa se dodatno poslabsajo stanje,kot si napisal. Teh tezav pr standardnim 8v ni, ker tudi ce malenkost pade tlak ali so sobe obrabljene zarad kompresije samga motorja samovzig se vedno funkcionira BP,le kadil bo malo vec.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Renaulti in opli so imeli za nekatere mašine interval 30,000 km, pa so čez par let, za iste mašine, skrajšali na 20 ali pa 15,000. Kako in zakaj to? Očitno ni bilo tako super vse. Pa tudi dokler je veljalo 30, so "priporočali" vseeno malo manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

-valvoline- ::

Nvm zakaj bi nekdo tvegal, pa saj 5 litrska tuba olja z leclerca stane 15-20 evrov.Poceni in odlicno olje, jaz skoz uporabljam leclercovo 10-40 Filter menjas poljubno jaz ga pr vsaki drugi menjavi olja,oz na 20kkm

M-Power ::

Jaz imam dizla in sem zelo zadovoljen. Edino pozimi bi si bolj želel bencinarja, ker čim je malo manj kot 0 stopinj zunaj mi že težko vžge. Zadnjič, ko jih je bilo -15 mi sploh ni sem ga moral na kable>:D
Drugače pa nizka poraba pa navor, ko enkrat pride na 2 tisoč obratov vleče v vsak hrib brez problema.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

-valvoline- ::

M-Power je izjavil:

Jaz imam dizla in sem zelo zadovoljen. Edino pozimi bi si bolj želel bencinarja, ker čim je malo manj kot 0 stopinj zunaj mi že težko vžge. Zadnjič, ko jih je bilo -15 mi sploh ni sem ga moral na kable>:D
Drugače pa nizka poraba pa navor, ko enkrat pride na 2 tisoč obratov vleče v vsak hrib brez problema.

Kupis najvecji aku ki bi pasal v predelu zajga pa mas mir. Idealno je ce lahko ksno 100ko lahko spravis noter. Alpa obstaja povisana 95-97ah varijanta pri skoraj vseh proizvajalcih akujev.

Zgodovina sprememb…

mn ::

Utk je izjavil:

Renaulti in opli so imeli za nekatere mašine interval 30,000 km, pa so čez par let, za iste mašine, skrajšali na 20 ali pa 15,000. Kako in zakaj to? Očitno ni bilo tako super vse. Pa tudi dokler je veljalo 30, so "priporočali" vseeno malo manj.


Tudi VW Slovenija je dajal za 30.000 km intervale samo 2 leti garancije. Za 15.000 km pa 4 leta. Vem da je veljalo za Golfa 6, danes ne vem.

-valvoline- ::

mn je izjavil:

Utk je izjavil:

Renaulti in opli so imeli za nekatere mašine interval 30,000 km, pa so čez par let, za iste mašine, skrajšali na 20 ali pa 15,000. Kako in zakaj to? Očitno ni bilo tako super vse. Pa tudi dokler je veljalo 30, so "priporočali" vseeno malo manj.


Tudi VW Slovenija je dajal za 30.000 km intervale samo 2 leti garancije. Za 15.000 km pa 4 leta. Vem da je veljalo za Golfa 6, danes ne vem.

Hehe, eto vides.

Daliborg ::

valvoline....3 leta stara opel omega ne pa BMW (če bi bral), sam sm tega navajen imam takega šefa ki samo naslov maila prebere in ne vsebine. Sicer se tudi zelo rad opraviči.
Menjava jermena za alternator in kompresor klime je glavni servis? a če tega ne zamenjam oz. počakam da crkne lahko odpišem mašino? Ker pri zobatem jermenu naj bi bilo ravno to nevarnost mar ne?
LP.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Buggy ::

Kar se servisnih intervalov glede menjave olja tice pa res ni za verjeti proizvajalcu (na gor seveda), ker so svoj cas kar tekmovali v tem, kdo bo obljubil daljse intervale servisiranja in tako privabil cimvec naivnih kupcev v smislu, da z njihovim avtom pa res ni nobenih stroskov in opravkov :))

Za popolnoma isti GM motor pri Oplu Z20NET je predvidena menjava olja na 30Kkm (ali po enem letu) servisna knjiga pri SAAB-u pa na 15Kkm (B207R)...pol se pa pejt :))

Jaz na TB brez slabe vesti eno vmesno menjavo olja in filtra med rednim letnim servisom naredim sam, pa mi je avto po 220Kkm zelo hvalezen (tok -tok). Mobil 0W40 6 litrov me pride dobrih 50€ na pol leta oz 15Kkm.

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

Kar se servisnih intervalov glede menjave olja tice pa res ni za verjeti proizvajalcu (na gor seveda), ker so svoj cas kar tekmovali v tem, kdo bo obljubil daljse intervale servisiranja in tako privabil cimvec naivnih kupcev v smislu, da z njihovim avtom pa res ni nobenih stroskov in opravkov :))

Za popolnoma isti GM motor pri Oplu Z20NET je predvidena menjava olja na 30Kkm (ali po enem letu) servisna knjiga pri SAAB-u pa na 15Kkm (B207R)...pol se pa pejt :))

Jaz na TB brez slabe vesti eno vmesno menjavo olja in filtra med rednim letnim servisom naredim sam, pa mi je avto po 220Kkm zelo hvalezen (tok -tok). Mobil 0W40 6 litrov me pride dobrih 50EUR na pol leta oz 15Kkm.

Big + from me.;)

Ajde na 15kkm se gre,to je zame zgornja sprejemljiva meja, ampak razmisljat o nekih podaljsanih intervalih cez 20kkm je prava neumnost. Pol pa ni cudno da je tolk zaribanih masin in pokvarjenih turbin.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Daliborg je izjavil:

valvoline....3 leta stara opel omega ne pa BMW (če bi bral), sam sm tega navajen imam takega šefa ki samo naslov maila prebere in ne vsebine. Sicer se tudi zelo rad opraviči.
Menjava jermena za alternator in kompresor klime je glavni servis? a če tega ne zamenjam oz. počakam da crkne lahko odpišem mašino? Ker pri zobatem jermenu naj bi bilo ravno to nevarnost mar ne?
LP.

Stara omega.... a to una 2.5td iz 98-2001.? Sej to je BMW motor, pa en najslabsih kar ga je. :D
Tudi pri motorjih na ketno ce se utrga jermen alternatorja lahko naredi veliko skodo, Recimo pri vecji hitrosti se utrga in ce imas smolo recimo se prime in ovije okrog glavne jermenice lahko naenkrat zabremza motor in zarad ogromnega povratnega navora utrga tudi ketno.
Vse se lahko zgodi.

bond007 ::

Sam na dveh 12-15 let starih atmosferskih bencinarjih menjam na 6-9k km olje, nekako še požrem ta znesek: http://bit.ly/1tOrv1H, da potem bolj mirno spim. Odpadnega pa ne zavržem, pač pa ga sosed porabi v golfu :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

andromedar ::

-valvoline- je izjavil:

andromedar je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

andromedar:
Če je na C4 1.6 hdi šla turbina, je to zaradi karbonizacije v olju in povsod po mašini. Večina online trgovin ne da garancije na turbino za Citroenove (Fordove, Volvotove, Peugeotove - vse iste mašine), če ne dokažeš, da si dal razdreti mašino v prafaktorje in očistil mašine in vseh kanalov, po katerih potuje olje.

Je na HDI kej 'posebnega', da je ta karbonizacija pri njih (večji?) problem? Kej v zvezi z njihovo izvedbo FAP filtra?


Nekje sem bral, da je izvor problema dejansko v injektorjih...ali njihovo tesnjenje ali slabo delovanje, kar ima lahko posledico slabo izgorevanje...in s tem saje. Kako pa potem pridejo te saje v olje in zje***o mašino, kar se najprej pokaže na turbini....pa je druga stvar.

Osebno poznam 2 primera, ko se je to zgodilo. Enkrat je bil Xsara Picasso, enkrat C4. Dvomim, da je kateri od njih imel DPF, tako da verjetno izvor problema ne leži tukaj.

16v dizli imajo nizjo komresijsko razmerje napram enakim izvedenkam z 8v. S tem se omogoca dodatno(rezerva za) povecevanje moci, saj sobe in turbo lahko vbrizgajo vec nafte in zraka zarad znizane kompresije. samovzig se vedno deluje ker je nafta(in zrak) bolje razprsena napram 8v izvedenkam. Zato so pa take varijante zelo zelo obcutljive na pritisk v skupnem vodu in delovanje sob, ko se tlak malenkost zniza al pa se sobe malo obrabijo in ne razprsujejo popolno ne prihaja vec do dobrega samovziga nafte in se z tem kopicijo saje, kar pa se dodatno poslabsajo stanje,kot si napisal. Teh tezav pr standardnim 8v ni, ker tudi ce malenkost pade tlak ali so sobe obrabljene zarad kompresije samga motorja samovzig se vedno funkcionira BP,le kadil bo malo vec.


Gre za to mašino: DV6 ATED4 (DLD-416)

Ford DLD Engine
The DLD-416 (or DV6) is a 1.6 L (1560 cc/95 cu in) version used by Ford, Volvo, PSA, Mini and Mazda.

In ja, je 16 ventilska.

Kasnejša (izboljšana) različica DV6D ima pa 2 konja več (92) in 8 ventilov manj :)
Eh?

MeGreat ::

Novi 1.5dci 2013 letnik+ imajo spet servisni interval menjave olja na 30000km oz dve leti...

FlyingBee ::

v NM se fleša z Megani že 20 let in kaj drugega kot da mi tukaj priporočajo Megana ... od katerega letnika naprej je tole ratal priporočljiv avto in zakaj? 1,5dci 90konjev bi bil zame dovolj, ampak kaj pa vse ostalo pri francozih?

M-XXXX ::

Renault mašine so priporočljive približno 10 let. 2003/2004 leta naprej, so zadeve postale izredno zanesljive. Vsaj 1.9, 2.0 niso imele tako ali tako nikoli večjih težav. 1.5 pa je bilo nekaj kasneje (neke pumpe ali nekaj). Bo mogoče kdo več znal povedat.

hojnikb ::

ja, kako je s temi 1.5Dci mašinami ?
sodeč po netu so zelo šparovne, ampak piše se tudi o dosti problemih...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, RX 480, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

andromedar ::

Mogoče bo koga zanimalo:



Lepo je vidna karbonizacija na glavi motorja.
Eh?

nebivedu ::

-valvoline- je izjavil:

Poznam zelo dobro kako turbina deluje. In ti pravim da opilki ne morjo pridet noter v olju tako kot si ti prestavljas. Se preden bi se kaj takega zgodilo bi taka turbina (piksne oz lezaji) bili tolk obrabljeni da bo tak motor pil par litrov olja na 1000km in se noben bedak z takim motorjem neb peljal brez da bi tezavo prej porihtal. Pa od oljnega tlaka morebitni opilki bi bili potisnjeni navzven v kompresijsko komoro skupaj z oljem in nato v sesalnem kolektorju.


1.) Z oljem komot okoli po mašini in turbini krožijo opilki.
2.) plavajoči ležaji v turbini lahko producirajo opilke, tudi če ni toliko lufta, da bi lopatice drsale po ohišju.
3.) pejt si kam pogledat kako zgledajo ti ležaji in kaj naredi z njimi, če se na suho zavrtijo (če je samo premalo olja v motorju, kaj šele kaj drugega)
GA-X99-SLI | E5-2683V3 | 16GB | 250GB 970 EVO | 2x 1070TI | 850W Antec + CM K280

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()

Olórin ::

-valvoline- je izjavil:

hojnikb je izjavil:

jap, ker en lokalni mehanik bolje ve, kak servisni interval mašina zdrži, ko podjetje, ki je več let razvijalo mašino in s tem zapravilo na miljone EUR...

Podjetjem dol visi za tvojo masino. Dok je v garanciji do 50-100k je moznosti da se kej pokvari zelo malo. Tisti podalsani intervali za menjavo olja pa vmes zacepijo vse kar se da, od egrja,turbine,cevi,vsis in izpusni del,odduske,cevi itn. Vi kar upostevajte njihovih butastih navodil in menjajte olje na 30kkm. Vsak mehanik ti bo povedal da je za avto najboljse menjat olje na 10.000km.



ne bodi nor. podjetjem je še kako mar da si zadovoljen z njihovim vozilom, drugače vedo da boš kupil proizvod druge firme.

Motorno olje po 10.000 km ni iztrošeno. Je le polno saj, zato je črno in umazano. Razloga za menjavo pri 10.000 km _ni_. Še pri 15.000 km je motornega olja praktično škoda, ker je povsem brezhibno ampak se servisnih intervalov držim in menjam na 15.000 km. Je pa olje res povsem brezhibno ko ga zlijem ven iz motorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

SuperVeloce ::

Očitno se jim ne gre, glede na odnos uradnih serviserjev in znamke, ko je potrebno kaj menjati pod garancijo in stvari niso čisto črnobele.

Olórin ::

-valvoline- je izjavil:

mn je izjavil:

Utk je izjavil:

Renaulti in opli so imeli za nekatere mašine interval 30,000 km, pa so čez par let, za iste mašine, skrajšali na 20 ali pa 15,000. Kako in zakaj to? Očitno ni bilo tako super vse. Pa tudi dokler je veljalo 30, so "priporočali" vseeno malo manj.


Tudi VW Slovenija je dajal za 30.000 km intervale samo 2 leti garancije. Za 15.000 km pa 4 leta. Vem da je veljalo za Golfa 6, danes ne vem.

Hehe, eto vides.


logično da je dal več garancije, če so na uradnem servisu toliko več zaslužili če si hodil večkrat k njim...

SuperVeloce je izjavil:

Očitno se jim ne gre, glede na odnos uradnih serviserjev in znamke, ko je potrebno kaj menjati pod garancijo in stvari niso čisto črnobele.



ne mešaj uradne garancije in odnosa uradnih slovenskih zastopnikov, kjer moraš avto servisirat da obdržiš garancijo!!

FIRMA si te še kako želi obdržati. Slovenskim trgovcem pa se jebe ali boš zadovoljn z njimi ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

SuperVeloce ::

M-XXXX je izjavil:

Podjetjem dol visi za tvojo masino. Dok je v garanciji do 50-100k je moznosti da se kej pokvari zelo malo. Tisti podalsani intervali za menjavo olja pa vmes zacepijo vse kar se da, od egrja,turbine,cevi,vsis in izpusni del,odduske,cevi itn. Vi kar upostevajte njihovih butastih navodil in menjajte olje na 30kkm. Vsak mehanik ti bo povedal da je za avto najboljse menjat olje na 10.000km.

Naštej mi podjetja (podjetje), katero je preživelo zadnjih 20-10 let pa se stvari kvarijo kot po tekočem traku.

Yea right, dajte si zbit te bedarije iz glave. Če ne delaš dovolj dobro (in to je v teh časih odlično) te trg povozi kolikor si dolg in širok. Imaš par % okvar pa lahko že pogoriš. Ravno tebe poglejmo: VW ima pri bencinarjih kakšen % okvar, pa ga je zate največji možen klump...

hja no. clio II, polno problemov, sploh zdaj ko so starejši. Drži ceno in folk ga še vedno kupuje. Stvar izstopa iz povprečja pri okvarah? Mogoče. Je to koga ustavilo, da je najpopularnejši avto pri nas? Ne.

Olórin ::

SuperVeloce je izjavil:


hja no. clio II, polno problemov, sploh zdaj ko so starejši. Drži ceno in folk ga še vedno kupuje. Stvar izstopa iz povprečja pri okvarah? Mogoče. Je to koga ustavilo, da je najpopularnejši avto pri nas? Ne.


Poceni je bil. Popravila so poceni. Zato ga ljudje kupujejo ker tudi če ni najzanesljivejši je še vedno poceni vožnja. To enostavno _moraš_ upoštevat pri svojem hejtanju.

Enostavno, če danes ne narediš dovolj kvalitetnega vozila te bo trg povozil. Zakaj mislite da se vse avtomobilske firme združujejo, zakaj uporabljajo preverjene motorje?......

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

FlyingBee ::

Renault Megane 1.5dci, 6pr., 106km, okoli 7 let star ... kaj vse bi bilo pod "Minus" za napisat?

SuperVeloce ::

Olórin je izjavil:

SuperVeloce je izjavil:


hja no. clio II, polno problemov, sploh zdaj ko so starejši. Drži ceno in folk ga še vedno kupuje. Stvar izstopa iz povprečja pri okvarah? Mogoče. Je to koga ustavilo, da je najpopularnejši avto pri nas? Ne.


Poceni je bil. Popravila so poceni. Zato ga ljudje kupujejo ker tudi če ni najzanesljivejši je še vedno poceni vožnja. To enostavno _moraš_ upoštevat pri svojem hejtanju.

Enostavno, če danes ne narediš dovolj kvalitetnega vozila te bo trg povozil. Zakaj mislite da se vse avtomobilske firme združujejo, zakaj uporabljajo preverjene motorje?......

hehe jaz nič ne hejtam. Samo en primer sem dal. Ga pa hejtajo praktično vsi znanci, ki so ga imeli. Nihče si pri prodaji ni več kupil cliota (ali II ali novejšega), pa četudi njegov (po možnosti rabljeno kupljen) avto ni ravno merilo v večjem pogledu.
btw, tudi o ceni vzdrževanja teh 1.5dci bi se kakšen od teh s teboj skregal. gladko.
Edino poraba je res plus, sicer pa jasno, glede na težo avta.

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

jebemtiš, za 15k kilometrov letno bo treba kar enga bencinarja očitno

Olórin ::

do 30.000 letno se ti ne splača dizla kupovat. Med 30 in 40.000 letno je za razlmislit če bi dizla (odvisno od modela saj z dizlom pogosto pride tudi dražji paket opreme in s tem postane avto precej dražji. Včasih so dizli tudi smešno dragi pri rednih servisih, to je vse za raziskat). Nad 40k je dizel gotova nuja saj tudi če na 200.000 km menjaš turbino in injektorje in nevem kaj še vse, si še vedno privarčeval.


Če kupuješ rabljen avto ( se mi ne da iskat po celotni temi kaj si rekel), pa je praktično vseeno kaj kupiš..kar se cene tiče. Glede tipov uporabe pa smo že dovolj razpravljali kaj je primernejše, ne bom še enkrat.

SuperVeloce je izjavil:


btw, tudi o ceni vzdrževanja teh 1.5dci bi se kakšen od teh s teboj skregal. gladko.


renaultov 1.5 dizel je drag za vzdrževanje? ti to resno?? glede 1.9 motorja se strinjam ja, je tudi precej pokvarljiv samo 1.5 pa ni čisto nič dražji od konkurence. Je pa dokaj zanesljiv motor, zahteva le redno vzdrževanje.

vsaj tako sem slišal od vseh znancev, ki so imeli Renault Megane ali Cliota z 1.5 dci motorjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

rupsi31 ::

Olórin je izjavil:


Cliota z 1.5 dci motorjem.


Tle so rade crkovale turbine. In to na polno.

Olórin ::

bi bilo zanimivo narediti statistiko pri katerih uporabnikih so crkovale turbine. Pri popolnoma vseh ali pa le pri nadebudnih mladcih, ki so kupili avto, ki ga niso znali uporabljat...nato so se počasi naučili in kupili drug avto kjer jim turbina ni več zaribala.

Zelo namreč sumim da so Clio 1.5 dci v večini kupovali mestni mladi vozniki.

če pa se motim pa se seveda posipam s pepelom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

m0LN4r ::

Zelo namreč sumim da so Clio 1.5 dci v večini kupovali mestni mladi vozniki.

Pa tudi starejše mamice, ki delajo od 5-25km do šihta in nazaj. Merkatorja/frizerja sory.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

PrimozR ::

WarpedOne je izjavil:

Je na HDI kej 'posebnega', da je ta karbonizacija pri njih (večji?) problem? Kej v zvezi z njihovo izvedbo FAP filtra?

Ne vem kako je pri dizlih, a 1.6 turbobencinarji (ki jih delijo z BMW-jem oz. Minijem) imajo tale problem:


Mimo batnih obročkov pride nekaj plinov (pri vseh avtih, sicer v različnem obsegu, tako pač je, nič ne tesni 100 %, sploh pa ne batni obročki), torej moraš imeti oddušnik za crankcase. Pri tehle THP-jih pa oddušnik, ki ga speljejo v intake, s seboj pobere še precej hlapov olja, ki se odlagajo kot saje (verjetno je en del tega že kar ostanki izgorevalnega procesa in podobno). Morda je s HDi-ji zgodba enaka, vse skupaj se pa nalaga v olju, namesto da bi potegnilo v intake (pri 1.6 THP se zapaca intake z ventili vred).

-valvoline- je izjavil:

Poznam zelo dobro kako turbina deluje. In ti pravim da opilki ne morjo pridet noter v olju tako kot si ti prestavljas. Se preden bi se kaj takega zgodilo bi taka turbina (piksne oz lezaji) bili tolk obrabljeni da bo tak motor pil par litrov olja na 1000km in se noben bedak z takim motorjem neb peljal brez da bi tezavo prej porihtal. Pa od oljnega tlaka morebitni opilki bi bili potisnjeni navzven v kompresijsko komoro skupaj z oljem in nato v sesalnem kolektorju.


Ni videti. Olje ti pije motor če ima direkten stik z izgorevalnim procesom. To ima lahko ob batnih obročkih, če so ti preveč obrabljeni/zluftani, ali pa če je fuč tesnilo turbine. Ne poznam specifik konstruiranja ležajev in tesnil, a ker so ta trda in drsna, si znam predstavljati, da je povsem realno, da ti nekaj poškoduje ležaj, tesnilo pa ostane okej. Pa če se ti nekaj zapeče na os oz. na ležaj, so velik problem že vibracije, ker ti že majhen ekscenter pri 200k obratih (male turbince, ki so danes itak skoraj standard, nizkotlačne pa to) naredi veliko štalo.

M-XXXX je izjavil:

Sploh ni bil point v tem.

Hotel sem povedati, da če si proizvajalec privošči zelo majhen kiks fajn najebe s strani trga. Če bi si privoščil kiks, ki je ranga 10x ali pa celo 100x večji kot je primer zgoraj (bencinarji pri VW) in trdiš, da ga vsi (večina) proizvajalcev dela (predpisujejo servis na 20km km ali pa na 30k km) namesto na 10k km in to dejansko ni zadostno bi že vsi propadli. Verjemi.

Bolj je problem da proizvajalci naredijo ornk raziskavo in najdejo krivca. Če je krivec zunanje podjetje, ki je nekoliko manjše (na ravni slovenskih), lahko zaprejo to malo podjetje pa še kaj zraven, da poplačajo penale. Ni tako črno-belo, da je zajebal VW (oz. kdorkoli). Lahko so konstrukcijo naredili okej, sami, kose pa samo dobavlja zunanji, pa so imeli slabo serijo, ki je prišla skozi. Ali kaj podobnega.

-valvoline- je izjavil:

Nvm zakaj bi nekdo tvegal, pa saj 5 litrska tuba olja z leclerca stane 15-20 evrov.Poceni in odlicno olje, jaz skoz uporabljam leclercovo 10-40 Filter menjas poljubno jaz ga pr vsaki drugi menjavi olja,oz na 20kkm

A nisi prej nekaj govoril o slabem mazanju po X kilometrih, zdaj pa z lidl oljem uletavaš? Nisi ravno najbolj resen...

bond007 je izjavil:

Sam na dveh 12-15 let starih atmosferskih bencinarjih menjam na 6-9k km olje, nekako še požrem ta znesek: http://bit.ly/1tOrv1H, da potem bolj mirno spim. Odpadnega pa ne zavržem, pač pa ga sosed porabi v golfu :D

Kje to dobiš pa a majo 8100 X-CESS? :P

Olórin je izjavil:

ne bodi nor. podjetjem je še kako mar da si zadovoljen z njihovim vozilom, drugače vedo da boš kupil proizvod druge firme.

Motorno olje po 10.000 km ni iztrošeno. Je le polno saj, zato je črno in umazano. Razloga za menjavo pri 10.000 km _ni_. Še pri 15.000 km je motornega olja praktično škoda, ker je povsem brezhibno ampak se servisnih intervalov držim in menjam na 15.000 km. Je pa olje res povsem brezhibno ko ga zlijem ven iz motorja.

A to samo gledaš al dejansko preizkusiš razliko (dovolj je že, da pomočiš v olje dva prsta in podrsaš z njima) - po 15k km je že kar precej razlike v kakovosti drsenja prstov.

Aja, ko je govora o kilometrih, precej pomembno je, kakšni ti kilometri so. Grande Punto je eden izmed tistih avtov, ki ima intervla 30k km ALI 2 leti. ALI (tale ali je sploh velik) na eno leto, če so vožnje kratke, mestne. Če ti v 5./6. kruzaš po AC motor naredi relativno malo obratov za 30k km, ni nekaj pretirano obremenjen, ne teče veliko mrzel, itd. Če se ti voziš po mestu, po vaseh in podobno, je pospeševanj, mrzlega delovanja, delovanja v nižjih prestavah (več ciklov na kilometer, itd.) bistveno več. Bolj realno bi bilo servisiranje na urah, a je servisiranje na kilometre v osebnih avtih, ki imajo količino le-teh precej visoko in z relativno majhnim odstopanjem, tako enostavno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()
strani: 1 ... 10 11 12 13 14 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27129269 (9733) blay44
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15512587 (9942) WarpedOne
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8612757 (10425) amigo_no1
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14630598 (27479) Matwic
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19518862 (15171) ivanuscha

Več podobnih tem