» »

Vprašanje glede dizla

Vprašanje glede dizla

strani: 1 ... 4 5 6 »

iDare ::

Olje se segreje kar precej kasneje kot voda veš ;)

lovro535v2 ::

večina avtomobilov ima toplotni izmenjevalec olja in vode tako, da ko se voda segreje na 90C se kmalu zatem še olje.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Ishmael ::

Ne se ne. Olje je spodaj v karterju in se zelo hladi z vetrom.

epecar ::

Zato voznja po AC skoduje motorju. Po 200km je olje ze prakticno mrzlo. /s

Ishmael ::

epecar je izjavil:

Zato voznja po AC skoduje motorju. Po 200km je olje ze prakticno mrzlo. /s


Sicer imaš bralno razumevanje zelo nizko, pa se potrudi še enkrat prebrati in razumeti napisano.

Pri vožnji na AC v 6 po ravnem, brez snega pri meni sredi zime (-10) pade temperatura olja na 70°C, temperatura vode na 90°C

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

iDare ::

težko rečem, še nisem ujel zime :)

lahko pa rečem, da se voda v trenutnih razmerah ogreje na 90 po cca 4-5 km, olje pa nekje pri 10 km. Seveda je odvisno od načina vožnje.

K0l1br1 ::

In kaj se sekiraš? Bi ga rad tiščal do daske, ker če ga ne, je čisto vseeno, kdaj se ti segreje na 90 stopinj.

iDare ::

Dejansko bi rd stisnu "do daske", ja :)

Raptor F16 ::

iDare je izjavil:

Dejansko bi rd stisnu "do daske", ja :)


Kdo ti brani? Po 15 kilometrih vožnje ga mirno zahodiš v poden. Sam... da ne boš mislil da je to kaj exciting. Dizlu strahotno pade moč nad 4k min-1 sam kar tuli ko prtegnjen.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

GrimReaper ::

Plin do podna in blokada sta dve različni stvari, 100% plin daš lahko tudi pri 1000rpm, seveda pa ni pametno pod nekje 2500-3000, oz. odvisno od prestave, v 1. lahko tudi pri 1000, v 2. pri 1500, v 3. pri 2000 itd., najbolje pa po občutku oz. zdravi pameti.
Pri atmosfercih do podna itak ni nič posebnega, z manj plina itak ni nobenega efekta, mogoče greš prve par pospeševanj do 60-80%, ampak sam sem pomoje že takoj šel do 100%.
Pri turbu je pa pametno počakat da se ogreje olje. Tudi pa zdaj ne vem če grem sploh takrat do podna, pomoje da ne (ker ima komaj nekaj čez 900km), mogoče v klanec po nekje 8km, bi moral preverit.

Dizla pa hitro ugotoviš do kam se še splača priganjat, za vsakodnevno vožnjo nima smisla čez 4000, najboljši pospešek je pri večini verjetno pri okol 4500.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Pri dizlu 4500? Še bencinar tam nekje začne izgubljati "pospešek".
Sploh pa ne štekam, koga vraga kupujete dizle, sploh turbo, pa se jajcate kot s starim deutzem. Vžgeš agregat, spelješ, šaltaš, voziš. Če je treba, tudi po dvesto metrih stisneš gas do podna.
Razen če tekmujete (sami s seboj), kdo bo manj litrov na sto km pokuril.
Kar je pri dinamični vožnji pod sedem litrov, je zmaga.

GrimReaper ::

Jaz bi to itak preveril z dejanskimi meritvami, recimo pri 1.4T 135 z max močjo pri 5000 sem 40-140 2. do 5. (tako da je rolling start in s tem izključen človeški faktor pri pospeševanju iz nule, pa da je velik razpon hitrosti in prestav).
4000 - 15,40s; 4500 - 14,57s; 5000 - 14,36s; 5500 - 14,22s; 6000 - 14,78s (do 4. prestave); 6500 - 15,69s (do 4. prestave)
Sam sem šaltal pri 4000 do 5500.
Za dizla nisem 100%, ker mu navor nad 4000 res strmo pade, ampak v najslabšem primeru bi rekel da je pri 4500 vsaj enak pospešek kot pri 4000, verjetno pa boljši, ker v prestavi višje izgubiš precej obratov.
Itak se gre tukaj za tisto desetinko do 140km/h. 5000 je pa za dizla vsekakor preveč, nekateri pa sploh ne gredo čez 4500.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Kot sem rekel, pri nekje 4500 se šalta:
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Raptor F16 ::

Realno je to bedarija. Pri 4000 že tako pade da je pointless tiščati čez. In važno je da padeš na sweetspot obratovanja turbine kjer imaš navor. Skoraj vsak spodoben menjalnik je premišljeno narejen, da preskočiš "opevano turboluknjo).
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Malajlo ::

Pa ja. mJTD agregat precej bolje pospešuje v nižjih obratih (iz tretje direkt v peto). Tko nekako kot bi od dizla pričakoval. Kaj pa oooo dela, smo pa videli že pri VW. Pa na cesti tudi. Zgleda pa fancy, to pa.

Ishmael ::

1.9jTD grabi ko nor že pri dveh jurjih, potem gre dobro do 3, 3.5 in če prešaltaš spet vleče. Tam pri 4 pa je sam ropot.
Benzinarček pa do 6 pri 7.5 je pa blokada. Pri 6 že rahlo zgubiš moč, samo pri prešaltanju si na 3000 obratih s max. navorom spet in gre zelo dobro.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Heavy ::

GrimReaper; to si vzel 'performance paket', kjer dobiš trše vzmetenje, LSD in večje zavore ali je navadna oprema?
#TeamFelix

smacker ::

LSD :)):))

Heavy ::

smacker je izjavil:

LSD :)):))


Govora je o diferencialu ;)
#TeamFelix

MacGyver141 ::

GrimReaper je izjavil:

Kot sem rekel, pri nekje 4500 se šalta:


Odvisno od motorja. Recimo mazdin še zelo dobro potegne med 4500 in 5000, kar se vidi tudi na posnetku:

lovro535v2 ::

smacker je izjavil:

LSD :)):))

LSD-Limited Slip Diff. delna zapora difernical.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

blay44 ::

GrimReaper je izjavil:

Kot sem rekel, pri nekje 4500 se šalta:


Dober posnetek. Skoraj polna moč dizla se prenaša na kolesa v prvi in drugi.
Izkoristek, če števec porabe ne laže je pa odličnih cca. 40%.
Ni slab tale dizelček.
strani: 1 ... 4 5 6 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
74389738 (54751) Spajky
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12313461 (10544) Buggy
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15513706 (11061) WarpedOne
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8613426 (11094) amigo_no1
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19519151 (15460) ivanuscha

Več podobnih tem