» »

Bencin ali diesel?

Bencin ali diesel?

strani: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9

D3m ::

kixs je izjavil:

D3m je izjavil:

Update:

Opel Astra K, 1,6 CDTI 100kw/136km

Povprečna 4,5 l/100km

90% AC
10% regional

Povprečna hitrost 60,8 km/h

Jutranji zastoji zbijejo povp. hitrost, nazaj grede cca. 130 km/h.

lp.


Merjeno rocno ali preko BC?


Merjeno preko BC.

Ročno še nameravam, ko ponovno tankam.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo E325|E-450|

m0LN4r ::

Bull ni, ker je vsak dan po radiu. Je pa odvisno od mesta do mesta kako bodo zadevo speljali zaenkrat.
Je pa ze tko, da se sedaj jebes z nalepki in recimo "cestnina" za Golf je tako:
GTD bo ca. 300eur
GTI ca. 150eur
TGI ca. 40eur
GTE ca. 40eur
E-Golf 0eur

Pol pa se sranje z conami in nalepkami, kar pa je ze v veljavi.
AMD: Sooner or later TM
AMD Vega Waiting Evolved

iDare ::

tomaz- je izjavil:

pri takšni porabi kot navajaš, ti zapaše stisnt avto glih enkrat na par let.. Sam sem imel ravno tako megana 1.6 16v in potem scenica 1.6 16v, pa sem prišel na takšno porabo samo ob totalnem jajcanju.. Matr, res bi rad videl vas, dinamične šoferje v akciji.. Imam občutek, da je za vas dinamično že, če avto poženete čez 2500 obratov, pa vse tja do 3000...

no, lahko pa da proizvajalci delajo tako zelo različne motorje znotraj enega modela, da so takšne razlike, glede na to, da VSI vozite skrajno dinamično :D


no, to ni res ane... pr men se kr parkrat na dan odvrti do blokade :)

kakšno si mel pa ti porabo pri meganu 1.6 16V? to je namreč že moj drugi 1.6. 16v in poraba je enaka, kot pri prvem... to je vožnja malenkost nad omejitvam z mjčkn hitrejšim speljevanjem.

nebivedu ::

Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".

kixs ::

D3m je izjavil:

kixs je izjavil:

D3m je izjavil:

Update:

Opel Astra K, 1,6 CDTI 100kw/136km

Povprečna 4,5 l/100km

90% AC
10% regional

Povprečna hitrost 60,8 km/h

Jutranji zastoji zbijejo povp. hitrost, nazaj grede cca. 130 km/h.

lp.


Merjeno rocno ali preko BC?


Merjeno preko BC.

Ročno še nameravam, ko ponovno tankam.


Vprasam zato, ker na moji Astri H odstopa BC od realne porabe za skoraj 1L. Sicer te ne strasim, ker nekatere Astre imajo dokaj tocen BC.
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

D3m ::

Ko ponovno tankam naredim še ročni izračun.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo E325|E-450|

Grey ::

m0LN4r je izjavil:

Bull ni, ker je vsak dan po radiu. Je pa odvisno od mesta do mesta kako bodo zadevo speljali zaenkrat.
Je pa ze tko, da se sedaj jebes z nalepki in recimo "cestnina" za Golf je tako:
GTD bo ca. 300eur
GTI ca. 150eur
TGI ca. 40eur
GTE ca. 40eur
E-Golf 0eur

Pol pa se sranje z conami in nalepkami, kar pa je ze v veljavi.

Ah ne ne, mislu sm bull v smislu odločitve in podlaga za to odločitev. To, da bojo to naredl, je blo že rečen.

iDare ::

nebivedu je izjavil:

Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".



3.9L / 100? dej me nauč :)

swdev ::

Kako je tebi uspelo pri "dinamični" vožnji prit do tako nizke, meni ni jasno.

Moj Megane 1.6 16V bencinar:
- mestna 25%
- regionalna 15%
- ac 60%

Poraba 7.5l. Recimo relacija MB-Koper-MB na tempomatu 130km/h pridem do 6.9l nekje.
Imam pa sicer občutek, da vozim po regionalnih in mestnih cestah precej varčno (po mestu kamot v 5. prestavi pa 55km/h), na nizkih obratih.

hojnikb ::

iDare je izjavil:

nebivedu je izjavil:

Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".



3.9L / 100? dej me nauč :)

po hribu navzdol :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, RX 480, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

iDare ::

hojnikb je izjavil:

iDare je izjavil:

nebivedu je izjavil:

Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".



3.9L / 100? dej me nauč :)

po hribu navzdol :)



Ja haha.

jst mam 80% 90 km/h, ostalo mesto. AC nimam. Kaže pa 6.8, mel sm pa tud 7.3 že :)

nebivedu ::

iDare je izjavil:

nebivedu je izjavil:

Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".



3.9L / 100? dej me nauč :)


60km/h tam kjer je omejitev 90 in 90km/h po avtocesti, brez naglih pospeševanj in brez naglih zaviranj z zelo lahko nogo.
Brat je razbil zadnjo šipo, pa smo se tako počasi vozili, da smo prišli do servisa, kjer so zamenjal šipo.

iDare ::

nebivedu je izjavil:

iDare je izjavil:

nebivedu je izjavil:

Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".



3.9L / 100? dej me nauč :)


60km/h tam kjer je omejitev 90 in 90km/h po avtocesti, brez naglih pospeševanj in brez naglih zaviranj z zelo lahko nogo.
Brat je razbil zadnjo šipo, pa smo se tako počasi vozili, da smo prišli do servisa, kjer so zamenjal šipo.


dej prosim nehi no :) zaradi takih so nesreče, k vozjo 60 tam, kjer je 90. pa še tko ne prideš na 3.9L / 100.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iDare ()

tikitoki ::

Grey je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Bull ni, ker je vsak dan po radiu. Je pa odvisno od mesta do mesta kako bodo zadevo speljali zaenkrat.
Je pa ze tko, da se sedaj jebes z nalepki in recimo "cestnina" za Golf je tako:
GTD bo ca. 300eur
GTI ca. 150eur
TGI ca. 40eur
GTE ca. 40eur
E-Golf 0eur

Pol pa se sranje z conami in nalepkami, kar pa je ze v veljavi.

Ah ne ne, mislu sm bull v smislu odločitve in podlaga za to odločitev. To, da bojo to naredl, je blo že rečen.


A ni cestnina za ceste vzdrzevati?

Torej bodo revni subvencionirali bogate hipsterje. Super.

Ce je problem onesnazevanje, se poveca trosarina na energent, problem solved.

Invictus ::

cleanac je izjavil:

Invictus je izjavil:

RS Octavie res kurijo manj, Saj so bile vzrok za VW Bluemotion ;). VW je šlo v nos, da ima Škoda najbolj varčen avto v koncernu :D.
No to me pa res zanima in bi te prosil za vir, ker glede na to, da gre za enak motor močno dvomim, da ima različno porabo. Seveda so še ostali faktorji, ki vplivajo na porabo, katere pa bodo verjetno inženirji vzeli v zakup, saj niso neumni.

Revija AvtoMoto ene 9 let nazaj.

Škoda RS 2.0 dizel je imela povprečno porabo nekje okoli 4.0.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

iDare ::

razlog več za nakup :P

epecar ::

Pred desetimi leti je bila Octavia RS varcna kot Toyota Prius. Ni cudno, da so se Priuske tako slabo prodajale:)

1b0r ::

iDare je izjavil:

dej prosim nehi no :) zaradi takih so nesreče, k vozjo 60 tam, kjer je 90. pa še tko ne prideš na 3.9L / 100.

Pomoje tudi ne, sam sem imel po praktično povsem ravni cesti 6,1l, nazaj 4,3l (sicer je 80m razlike v nadmorski višini, ampak vsaj ovinkasta ni), po taki s klanci in ovinki pa 5,9l, nazaj 6,5l.
To je res minimalno kar se da, pospeševanje samo do 2000, po ravninah max 60-70 oz. 2000rpm.
Max pa tudi nisem dosegel 15l, ampak je bilo 11,5l, neprestano na blokadi, tako da ne vem kaj bi še lahko naredil za več, mogoče res hud klanec konstantno pri 6000-6500rpm.
Povprečje je pa itak max 9l, tudi če se ne vem kako izživljaš, po naseljih bo dal vsak v 4. ali 5., na dolgih 90 ravninah enako.

Ravno danes, ko sem vozil Astro 1.6T 200 sem razmišljal da 1.6 16V (imel sem Astro H 105) sploh ni bil tako slab avto, hitrejši je bil vsekakor kot če tega vozim samo do 3500 (ga še utekavam), poraba pa samo kakšen liter večja s prestavljanjem pri 6000.
Pač kakorkoli obrneš, je na cesti hitrejši tisti ki prestavlja kasneje, tako da se da s poznim prestavljanjem izničit tudi razliko med 60 in 200KM. Bom res enkrat probal če pridem na 15s kot sem imel z 1.2 60KM, če ga vozim kot ga sedaj.

Glede nesreč pa pomoje ni noben problem, če voziš 60 na regionalki ali 80 na AC, bolj je pomembno da znaš opazovat promet od zadaj in ali pospešit ali pa se pravočasno umaknit. Če pa za sabo nimaš nobenega, pa zaradi počasne vožnje ne bo noben nastradal. Ampak kaj to govorim, taki ki vozijo tako počasi, jih itak ne briga za ostale, pa če jih prehitevajo v škarje po dolgem in počez.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1b0r ()

damjan1980 ::

Res nikoli ne bom razumel logike, da se kupuje avto bolj športne narave, kot je npr. octavia RS in se vzame dizla, ki je v osnovi traktor. Ampak RSov se v sloveniji z traktor motorjem proda 90% (uraden podatek zastopnika). Razlog je seveda jasen kot beli dan: folk vrže zadnje evre za avto, potem pa špara pri tankanju in se cjazijo z njim 120 na tempomatu in so celi ponosni ko imajo porabo 5.1l. In to seveda potem celi ponosni poudarjajo na vseh možnih forumih in šankih.
Kot je že nekdo prej napisal, vse kar je pod 10l porabe je čisto ok, razen za tiste, ki na račun stroška bencina bolj malo jedo potem za kosilo.
Koliko opažam pri sebi, sem s svojo logiko bolj kot ne čudak v sloveniji. Kupil sem si za številko premali avto od povprečnega janeza mojega kova. Kupil sem bencinarja. Delam ca. 15k km letno. Janez za take brutalne relacije rabi obvezno dizla. Za tisto povprečje dnevno 3km v eno smer. Tiščim ga ko budalo, ker je turbo bencinar res fajna reč. Pije mi med 6.5 in 7.5. Če bi bil liter več mi je res vseeno.

Pa še eno razmišljanje na splošno bencin vs dizl. Povprečen janez naredi letno 14000km. Pri tej kilometrini se povprečnemu janezu dizl nikoli ne izplača. Nabavna cena je višja proti bencincu, razlika v porabi je ca. 1 liter manj proti bencinu. K stroškom vzdrževanja je treba obvezno prišteti kako turbinco in šobico, ker to garantirano vsaj 1x crkne na vsakem dizlu. Redni servisi za traktorje so 30% višji proti bencincem.
Če potegneš pod črto, za fijakanje relacija dom - šola - služba - interšpar in enaka relacija nazaj, kar je klasična relacija povprečnega janeza, se dizl nikoli ne izplača. Da neznosnega ropota, vibracij in smrada niti ne omenjam.
Ampak vseeno, mi smo dizel dežela. Ker šparamo in čutimo neznosno zadovoljstvo ko rečemo, jaz pa imam porabo 5.8l. Mater sem prišparal.
Res bi me zanimal podatek o deležu avtomobilov pri nas bencin/dizl. Pomoje 80% dizl ziher. V nemčiji je dizlov v prometu ca. 35%. Tam še ljudje očitno obvladajo računico kaj se komu izplača in kaj ne. Pri nas je odločilni faktor samo poraba l/100km.

K0l1br1 ::

damjan1980 je izjavil:

sem s svojo logiko bolj kot ne čudak v sloveniji.
Iz preostalega teksta ti lahko kar pritrdim, vendar tukaj ne velja, da vsi vozijo v napačni smeri.

Heavy ::

damjan1980 je izjavil:

Res bi me zanimal podatek o deležu avtomobilov pri nas bencin/dizl. Pomoje 80% dizl ziher. V nemčiji je dizlov v prometu ca. 35%. Tam še ljudje očitno obvladajo računico kaj se komu izplača in kaj ne. Pri nas je odločilni faktor samo poraba l/100km.


Ne bom vsega komentral ker si mongoloid (ziher). Na eurostat imaš statistiko. Kar se tiče lanske prodaje novih avtomobilov je čez celo EU delež 50:50. Pri nekaterih državah so seveda v prednosti dizli.
#TeamFelix

Han ::

damjan1980 je izjavil:

Ampak vseeno, mi smo dizel dežela. Ker šparamo in čutimo neznosno zadovoljstvo ko rečemo, jaz pa imam porabo 5.8l. Mater sem prišparal.
Toliko danes kurijo povprečni turbo bencinci, zato se lahko hvališ z dizlom le pod 5 L. :P

D3m ::



E fantje moji. :P
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo E325|E-450|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Han ::

Temu prištej še 0,3 - 0,5 L, ker vsi računalniki lažejo...

D3m ::

Uradno ali neuradno?

Boš podal uradne tolerance za ta model? ;)
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo E325|E-450|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

epecar ::

D3m je izjavil:



E fantje moji. :P

Amater.. :)))

smacker ::

Kak ti lahko dizl pije 4.5, če se nebivedu z bencinarjem 1.6 N/A vozi s porabo 3.9L :)):))

D3m ::

Astra K ima uradno kombinirano porabo 3.6-3.9 l/100km po NEDC testu.

Torej je moja poraba realna. ;)

Sicer pa prihaja nov test, ki nadomesti NEDC.



Recimo

Po WLTP je uradna poraba Astre K 1.6 100kw/136

kombinirana

4.2 - 5.8 l/100km

proti NEDC

3.6 - 3.9 l/100km

https://www.opel.ie/tools/wltp-drivingc...
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo E325|E-450|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

anketar ::

zakaj ne predelate na plin?

nebivedu ::

Heavy je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

Res bi me zanimal podatek o deležu avtomobilov pri nas bencin/dizl. Pomoje 80% dizl ziher. V nemčiji je dizlov v prometu ca. 35%. Tam še ljudje očitno obvladajo računico kaj se komu izplača in kaj ne. Pri nas je odločilni faktor samo poraba l/100km.


Ne bom vsega komentral ker si mongoloid (ziher). Na eurostat imaš statistiko. Kar se tiče lanske prodaje novih avtomobilov je čez celo EU delež 50:50. Pri nekaterih državah so seveda v prednosti dizli.


Pokaži jo!

Konec lanskega leta je 53 odstotkov registriranih osebnih avtomobilov vozilo na bencin, 46 odstotkov na dizelsko gorivo

D3m ::

anketar je izjavil:

zakaj ne predelate na plin?


Saj imamo doma tovarniško Insignio LPG 1.4
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo E325|E-450|

TOP ::

damjan1980 je izjavil:

Res nikoli ne bom razumel logike, da se kupuje avto bolj športne narave, kot je npr. octavia RS in se vzame dizla, ki je v osnovi traktor. Ampak RSov se v sloveniji z traktor motorjem proda 90% (uraden podatek zastopnika). Razlog je seveda jasen kot beli dan: folk vrže zadnje evre za avto, potem pa špara pri tankanju in se cjazijo z njim 120 na tempomatu in so celi ponosni ko imajo porabo 5.1l. In to seveda potem celi ponosni poudarjajo na vseh možnih forumih in šankih.
Kot je že nekdo prej napisal, vse kar je pod 10l porabe je čisto ok, razen za tiste, ki na račun stroška bencina bolj malo jedo potem za kosilo.
Koliko opažam pri sebi, sem s svojo logiko bolj kot ne čudak v sloveniji. Kupil sem si za številko premali avto od povprečnega janeza mojega kova. Kupil sem bencinarja. Delam ca. 15k km letno. Janez za take brutalne relacije rabi obvezno dizla. Za tisto povprečje dnevno 3km v eno smer. Tiščim ga ko budalo, ker je turbo bencinar res fajna reč. Pije mi med 6.5 in 7.5. Če bi bil liter več mi je res vseeno.

Pa še eno razmišljanje na splošno bencin vs dizl. Povprečen janez naredi letno 14000km. Pri tej kilometrini se povprečnemu janezu dizl nikoli ne izplača. Nabavna cena je višja proti bencincu, razlika v porabi je ca. 1 liter manj proti bencinu. K stroškom vzdrževanja je treba obvezno prišteti kako turbinco in šobico, ker to garantirano vsaj 1x crkne na vsakem dizlu. Redni servisi za traktorje so 30% višji proti bencincem.
Če potegneš pod črto, za fijakanje relacija dom - šola - služba - interšpar in enaka relacija nazaj, kar je klasična relacija povprečnega janeza, se dizl nikoli ne izplača. Da neznosnega ropota, vibracij in smrada niti ne omenjam.
Ampak vseeno, mi smo dizel dežela. Ker šparamo in čutimo neznosno zadovoljstvo ko rečemo, jaz pa imam porabo 5.8l. Mater sem prišparal.
Res bi me zanimal podatek o deležu avtomobilov pri nas bencin/dizl. Pomoje 80% dizl ziher. V nemčiji je dizlov v prometu ca. 35%. Tam še ljudje očitno obvladajo računico kaj se komu izplača in kaj ne. Pri nas je odločilni faktor samo poraba l/100km.

To pišeš mal na pamet,ker očitno dizla si vozu sam nisi pa ga dolgo imel.Jaz z mojim dizlom nimam nobenih težav razno redni servis pa ga mam že 10 let.Tisto ko pišeš o porabi,če ti je razlika 1l ti je na 100km ne na rezervar,kar na rezervar nanese približno 4 l odvisno kolk tank maš.Nabavna cena dizla in benzin si mal poglej ni več nobene kot učasih.In sprašuješ se zakaj je pri nas več dizlov.Pri nas se Janezi zelo radi vozijo v velikih kolih in seveda potem je bolje uzet Dizla saj Bencinarja skoraj ni.In ko kupiš take velike mrcine in težke kot so BMW,Audi,Merdžo seveda vsi bi radi 3.0 V6 in logično je Dizel najbolša izbira,še tako veliko guta kaj šele Benzinar.Pri nas Janezi redko kupujejo avto glede razdalje na šiht,kupuje se avto,kdo ma dalše ga in kaka značka je od spredaj,predusem pa črna barva avta.

damjan1980 ::

Ne vem sicer v kateri Sloveniji ti živiš, ampak v tej ko jaz, ima janez megana, malo jači janez passata. 3.0 V6 ipd. jih je za vzorec. Z zadnjim stavkom pa se strinjam. In se direktno veže na mojega: ker dajo zadnje gate za avto, se potem špara pri tankanju.
Dizle sem imel 3, dobro preračunal za vse 3 če so se mi izplačali. Pod črto, se niso. Kot sem rekel, dražja nabavna, dražji servisi. Aja pa ena crkjena turbina, 2300€, ki podere vso matematiko za vse 3 skupaj. Pa se je tako lepo bralo na BC: 6.5 poraba za 180km močen avto pred 13 leti.

user1618 ::

slowie je izjavil:

Halo!
Razmišljam o nakupu novega avtomobila, pa me zanima vaše mnenje. Glede na to, da delam relativno malo kilometrov na leto (okoli 15.000km), nisem imel pri nakupu zdajšnjega avtomobila pred osmimi leti nobenih večjih težav - odločil sem se za bencinarja, saj je bila že samo razlika v ceni enega in drugega več kot očitna.

Zdaj, v tem času, pa nisem več prepričan, da se mi bolj splača kupiti bencinarja. Cena ni več tako blazno različna, diesel agregati so postali zmogljivejši, bolj tihi, manj onesnažujejo,...
Skratka, kaj vi mislite o tem? Kako pa je s tem nekakšnim davkom na diesel motorje, o katerem nekaj slišim?


Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf
"If we were supposed to talk more than listen
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain

epecar ::

Meni ze samo tisina v kabini in manj sunkovito pospesevanje odtehtajo tiste par litrov porabe na 100km.
Ni mi pa jasno, zakaj drzava, se vedno pasivno subvencionira dizel.

TOP ::

Dobro tole pred 13 leti so se tudi kvaliteta dvignila,tako dizlov kot pa benzinar,zdej jaz mam še orginal turbino in nobenih problemov,meni se je dosedaj dizel veliko bolj splačal kot benzinar,ki sem ga prej imel,prvič oba sta bila nova,da se razumemo glede porabe škoda zgubljat besed je pa res,da sem imel veliko težav s tistim benzinarjem verjetno zato,ker je bil Italjan.Sem pa nekje našel test,ko so testirali Focusa 1.0 Ecoboost in 16tdi.In prišli do zaključka,da če delaš okrog 12k km na leto ali več se ti bolj splača Dizel,to so bila oba nova avta in merjeno samo na testu se pravi kratek cikel,ko ni bilo okvar seveda.Jaz živim v takem delu,kjer imajo vsi neke BMW pa Audije.

-valvoline- ::

sodobni turbobencinarji majo tudi zakomplicirane in nezanesljive common rail sisteme z sobami ki zahtevajo lab quality energentov. turbine se jim kvarijo podobno kot dizelske. v bistvu pri novejsih generacijah vozil je skoraj zabrisana meja med dizle in bencinarje, prihahajo turbobencici z samovzigom goriva k ne bodo potreboval svecke za vzig. razlika v porabi ostaja in je se vedno dobrih 30% v prid dizla, pa se nafta je zaenkrat se vedno cenejsa. Zmaga pa NA bencinar predelan na lpg (ali se bolj na metan)

epecar ::

Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?

-valvoline- ::

Han je izjavil:

Temu prištej še 0,3 - 0,5 L, ker vsi računalniki lažejo...

BC lahko kaze tudi visjo porabo kot je realno

Zgodovina sprememb…

smacker ::

epecar je izjavil:

Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?

Večji navor.

-valvoline- ::

epecar je izjavil:

Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?

ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.

smacker ::

-valvoline- je izjavil:


ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.

Razlika v navoru se manjša, turbobencinarji majo kr precej navora že. Prodaja pa sodi v stroške/ceno.

D3m ::

user1618 je izjavil:

slowie je izjavil:

Halo!
Razmišljam o nakupu novega avtomobila, pa me zanima vaše mnenje. Glede na to, da delam relativno malo kilometrov na leto (okoli 15.000km), nisem imel pri nakupu zdajšnjega avtomobila pred osmimi leti nobenih večjih težav - odločil sem se za bencinarja, saj je bila že samo razlika v ceni enega in drugega več kot očitna.

Zdaj, v tem času, pa nisem več prepričan, da se mi bolj splača kupiti bencinarja. Cena ni več tako blazno različna, diesel agregati so postali zmogljivejši, bolj tihi, manj onesnažujejo,...
Skratka, kaj vi mislite o tem? Kako pa je s tem nekakšnim davkom na diesel motorje, o katerem nekaj slišim?


Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf


Bencinarji so dobili DPF.

http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen...

Cry me a river.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo E325|E-450|

damjan1980 ::

-valvoline- je izjavil:

epecar je izjavil:

Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?

ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.


Vidim da si ti tukaj lokalni sralec klampf na pamet. 30% večja poraba pri bencincu? Si ti zaštekal z razvojem ene 10 let nazaj? Malo si oglej spritmonitor povprečne porabe primerljivih modelov bencin / dizel in si preračunaj %, če znaš seveda.
Dražje prodaš dizla? Mogoče zato, ker si ga dražje kupil? Bencinca dolgo prodajaš? Zanimivo, golfa TSI sem prodal v 4 dneh za ceno, da se mi še danes smeji.

D3m ::

damjan1980 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

epecar je izjavil:

Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?

ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.


Vidim da si ti tukaj lokalni sralec klampf na pamet. 30% večja poraba pri bencincu? Si ti zaštekal z razvojem ene 10 let nazaj? Malo si oglej spritmonitor povprečne porabe primerljivih modelov bencin / dizel in si preračunaj %, če znaš seveda.
Dražje prodaš dizla? Mogoče zato, ker si ga dražje kupil? Bencinca dolgo prodajaš? Zanimivo, golfa TSI sem prodal v 4 dneh za ceno, da se mi še danes smeji.


Prodal si zaradi modela. :))
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo E325|E-450|

-valvoline- ::

smacker je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.

Razlika v navoru se manjša, turbobencinarji majo kr precej navora že. Prodaja pa sodi v stroške/ceno.

ne, navor se visa enim in drugim,sodoben tb ma navor podoben prvim tdi generacijam, sodoben td pa podoben sleparjem.
:D

TOP ::

-valvoline- je izjavil:

sodobni turbobencinarji majo tudi zakomplicirane in nezanesljive common rail sisteme z sobami ki zahtevajo lab quality energentov. turbine se jim kvarijo podobno kot dizelske. v bistvu pri novejsih generacijah vozil je skoraj zabrisana meja med dizle in bencinarje, prihahajo turbobencici z samovzigom goriva k ne bodo potreboval svecke za vzig. razlika v porabi ostaja in je se vedno dobrih 30% v prid dizla, pa se nafta je zaenkrat se vedno cenejsa. Zmaga pa NA bencinar predelan na lpg (ali se bolj na metan)

Citiram ti kaj je napisal valvoline,če ne verjameš.Ti si en navaden bik ki trosiš neumnosti,sem ti napisal,da sem imel prej benzinarja potem dizla oba avta 10 let in vem kaj pišem,ti pa kar nekaj napamet glede porabe.Kar se tiče bika je bilo mišljeno Damjanu1980.Da ne bo pomote Valvoline.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TOP ()

Heavy ::

user1618 je izjavil:

Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf


Pri nemcu je dobra zvočna izolacija kabine, na nizkih obratih je res glasnejši od bencinarja - ampak samo za malenkost, ko pa prideš do vožnje po avtocesti pa nastane razlika ali voziš na 2700 obratih ali 5200 (5 prestav) pri 130kmh. Pri dveh nemcih doma imam za avtocestno vožnjo raje dizla.
#TeamFelix

rupsi31 ::

-valvoline- je izjavil:

epecar je izjavil:

Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?

ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.



Mhm. 1.2 pa 1.4 TDi imata res ogromno navora. :)) in vrhunske pospeške. Res.

damjan1980 ::

TOP je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

sodobni turbobencinarji majo tudi zakomplicirane in nezanesljive common rail sisteme z sobami ki zahtevajo lab quality energentov. turbine se jim kvarijo podobno kot dizelske. v bistvu pri novejsih generacijah vozil je skoraj zabrisana meja med dizle in bencinarje, prihahajo turbobencici z samovzigom goriva k ne bodo potreboval svecke za vzig. razlika v porabi ostaja in je se vedno dobrih 30% v prid dizla, pa se nafta je zaenkrat se vedno cenejsa. Zmaga pa NA bencinar predelan na lpg (ali se bolj na metan)

Citiram ti kaj je napisal valvoline,če ne verjameš.Ti si en navaden bik ki trosiš neumnosti,sem ti napisal,da sem imel prej benzinarja potem dizla oba avta 10 let in vem kaj pišem,ti pa kar nekaj napamet glede porabe.Kar se tiče bika je bilo mišljeno Damjanu1980.Da ne bo pomote Valvoline.


In če si ti to zdaj napisal, si ti neka referenca, povprečje za cel svet? Glede na pamet glede porabe pa tudi tebi svetujem ogled spritmonitor, če si znaš interpretirat prebrano seveda. Glede na tvoje zapise tukaj namreč nisem čisto prepričan da ti to gre dobro od rok.
strani: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27124915 (5379) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
74371048 (36061) Spajky
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15510621 (7976) WarpedOne
»

Bencinerji: Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW Passat

Oddelek: Loža
224240 (3821) tKBurek
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19518227 (14536) live

Več podobnih tem