» »

Nakup avta (dizla)

Nakup avta (dizla)

1 2
3
4

username ::

username, še vedno si zaspan, manjši razpon dizla naredi enako kot večji razpon _bencinarja
Ups, pa res.
Hvala za opozorilo.

Evo, že popravljeno.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

username ::

Bencinar je pri 4000 obratih, dizl pri 2000 (prestave pač take da se doseže te obrate - dizl višjo kot bencinar). Istočasno pohodita na gas. Kdo bo šu naprej?
Ja kako naj to vem? Odvisno od konkretnega primera, pa probat bi bilo treba.

Doma mamo TDIja 130 konjskega, sej ne rečem da ne skoči, ni pa to nek dirkalnik...
Ja to mi tudi nič ne pove - v kakšen avto je pa vgrajen? Ibiza, golf, passat, A6...?

Na AC mam pri 130 (5 prestava) nekaj več kot 4000 obratov in ti povem, da ni tako mrtu avto.
No, to pa čisto verjamem. Hondini motorji so menda kar poskočni. Čeprav nisi napisal, kateri motor imaš, da bi si bolje predstavljal...

Če je nekdo prelen da prešalta dol, ni za na cesto
Hehe, jaz ne šaltam dol, ker mi ni treba. Ker pri 120 kmh mi golf TDI v 6. prestavi skoči bolj, kot mi je skočil 100-konjski clio bencinar v 5. prestavi.

Pri 130 tut praktično skor noben bencinar ne pije velik
O, pač. Ravno clio je pri taki hitrosti pil že opazno več kot pri 100 kmh. Tam okoli 7-8 litrov.. (govorimo o konstantni hitrosti na AC)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

kixs ::

To je zaradi drugega prestavnega razmerja. Ta pa je posledica manjsega vrtenja motorja in vecjega navora, da to prestavno razmerje premika.

Dejansko je ta podatek o razponu irelevanten.

LP

username ::

Pospesek 0-100km/h: bencinar = 11,2s, diesel = 10,4s

Razlika je se v tem, da je diesel cca 80kg tezji.
Pa ne samo to, dizel verjetno potrebuje vmes še eno prestavljanje, kjer se tudi izgublja čas.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

ru7 ::

@username: Mam Civica 1.6 (118kW), doma pa mamo Golf IV. Da pa Clio tolk pije si pa nebi mislu, vsaj ne glede na moj avto z dost več konji...

@kixs97: Lahko pokažeš če cene Alf od obeh modelov?

hehe, sem dizle napadu, sicer pa tist ko dela ful km se mu itak splača :D

Kar se pospeškov na splošno tiče, primerjejte pol SDI pa klasične N/A motorje, alpa gremo primerjat bencinarje turbo pa TDIje >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ru7 ()

kixs ::

ru7:
kot je videt na Avto.net, je razlike od oka 700 - 1000€. Kar pa dobis noter v enem letu. Ce delas cca 25.000km.

Morda ta Alfa ni najboljsa primerjava, ker je za TwinSpark motorje velik servis tudi precej drag in je res razlika samo v ceni goriva.

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

bond007 ::

Evo pa ti dam primerjavo s kompi: a če ima Intel procesor več gigahertzov, je avtomatsko računalnik bolj zmogljiv kot AMD?


NE računalnik ni nujno bolj zmogljiv, če ima več gigahertzov. Ima pa intelov računalnik več gigahertzov. To je bil moj point. In bencinar je močnejši, ker ima absolutno več konjev...


Sicer pa: nimam dovolj teoretičnega znanja, da bi se sedaj s tabo jajcal, kako je s kilovati, navorom in številom obratov. Vem pa, kaj se zgodi, ko daš gas v golfu s 102KM bencinskim motorjem, in kaj se zgodi z motorjem TDI 90KM.


Butne te bolj, ja. Dobro poznam ta občutek in vem da naredi dober vtis. Ampak občutek včasih vara. NE bom rekel za golfe, ker ne poznam situacije,.. ampak bolj na splošno.
Pri bencinarju moraš znati izkoristiti celotno območje vrtljajev, Recimo moj bencinar ima pri 2500 rpm na voljo že 90% vsega navora ... in ta ne pade pod 90% vse do 6,5k rpm. Torej sicer relativno malo navora (144Nm), ampak skoraj ravna krivulja čez celotno območje vrtljajev.
Vem pa in sem že tudi zgoraj napisal, da je v every day life vožnja dizla bolj dinamična, ker pač bencinca je treba terat v obrate in verjetno to 24/7 noben ne počne. Medtem, ko dizl ima skoraj največjo moč v svojem "delovnem" območju. Ampak, če rabiš moč pri bencincu, jo tudi imaš - le malo višje gor po RPM...


Torej: za isto razliko v hitrosti je pri TDIju treba povečati obrate za 600, pri bencinarju pa kar za 1000 obratov.


Tukaj se vidi, da se navor pri dizlu dosti zmanjša preko menjalnika do koles. Namreč za enak pridobitek hitrosti, mora dizl pri enaki razliki vrtljajev opraviti dosti več spremebne hitrosti. Torej menjalnik ima večji razpon glede na vrtljaje - kar "ubije " navor. Še vedno pa je tega več kot pri primerljivem bencinarju, ampak razlike še zdaleč niso takšne, kot si mogoče kdo misli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

Soon ::

Alfa 156 2,4 20v Disel 175 KM

Pije mi 6,7 - 7 po moji oceni potovalni računalnik kaže 6,5
Pa jo ker dobro preganjam

Ru 7 kok ma tvoja KM ????
Poraba ???
Miran

ru7 ::

Ima okoli 170 oslov, pije mi od nizkih 8 (min 7,8 do zdaj) do 9,5 (max sem mel 9,3 zaenkrat). Šlo bi in več in manj, vozim pa bolj dinamično, pri prehitevanjih grem skoraj vedno do rdečega polja (pa tudi drugače ko ja avto segret če cesta dopušča). Se pa dost vozim po cesti Kočevje - Žužemberk pa Kočevje - Ljubljana, kjer je dosti hribovito (+ klima). :D

OChack ::

jst u pezoja 206 hdi tankam ucasih cvika in super pele, sicer ne potegne avto ful tok ampak je pa vsaj mn vode notr kar tud steje , je pa res glede OMW al agip al ka je tm na letališki brat je skoz tanku in mu isto svetla voda u filtru tko da se je avto sam od sebe ugasnu, filtr pa drag ko ps ene 15 jurju blo, jst sm drgač z petrolom čist zadovoln tko d ni pene, je pa res da s epozim dizli ne segrejejo za boga ne, ampak tkt mi itak paše pr niskih obratih vozt, edin zebe pa me:D

bdv... a am kdo BMW 330d, to je emn super avto glede na konjenico ma zlo nizko porabo, tud na zlo težki nogi kolegovga fotra je bla poraba mal nad 7
Int€l inside, IDIOT Outside

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OChack ()

igor0203 ::

K č b ti mal bl razumliv pisov? :\

Turtle ::

hm če že primerjate dizle in bencinarje primerjajte pošteno.... Vzemite TDI (JTD, DCI...) in nek drugi bencinar z Turbo chargerjem.... potem pa glejte razpone in navor...Imam jaz namreč oba 2.4JTD (150KM) in 2.0T (300KM)....povem vam dizel za potovanja in ostale dolgočanse zdeve , bencinar za utrip...aja da dodam dizel pospešek okol 9,5s do 100Kmh, bencinar okol 5S do 100km/h

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Turtle ()

igor0203 ::

Kater avto pa maš? :)

username ::

hm če že primerjate dizle in bencinarje primerjajte pošteno.... Vzemite TDI (JTD, DCI...) in nek drugi bencinar z Turbo chargerjem....
Tehnološko gledano imaš prav. V praksi pa v večini primerov turbo-bencinar pomeni veliko večje stroške kot turbodizel (nakupna cena, zavarovanje, gorivo...). Sicer tudi zato, ker turbo-bencinarje ponavadi najdeš le v nadpovprečno velikih/zmogljivih in dražjih avtomobilih.

Tko da je tukaj ta "poštenost" irelevantna. Še enkrat: teoretična razglabljanja in podatki na papirju so manj pomembni od dejanske uporabnosti v realnem vsakdanjem življenju.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

dukenukem ::

pa tud ni fer primerjat 1.4 bencinca z 1.9 dizlom ,več kubični bencinarji majo več navora 8-)

kixs ::

Bilo je govora o konjih in ta dva motorja imata skoraj iste konje. Seveda pa ni primerjave v navoru.

In to je bil samo primer, da se ne bo prevec na pamet govorilo.

lp

Vikking ::

Naj eden da podatke za to primerjavo. Vzami 1.4 diesel in 1.4 bencin, naj bosta avtomobila ista. Razlika v teži, ceni, pospeševanju, porabi, navoru, servisu.

Nekdo je že prej zračunu da mora delat letno 35k km in to 3 leta da pride na zeleno vejo in začne profitirat napram bencinarju.

sloves je tisto kar daje preveč naropbe predpostavk:
- Bencinarja se še vedno drži sloves da porabijo napram dizlu najmanj 2-5 litru več na 100km. Razlika je minimalna.
- dizla se drži sloves kot nepokvarljivega s 400-500k km brez kakšnega koli večjega servisa. 15 let nazaj da, ampak so karakteristike teh avtomobilov bile porazne proti bencinarju. Kjer je pač nek 3.0 dizl ki je premogel kakšnih 90km moči bil dobesedno neuničljiv tank, ampak prehitevat tudi traktor s takim avtom je bilo skorajda adrenalinsko.

Kompresijsko razmerje je tisto kar da dizlu prednost, navor, ampak tlaki so veliki zato so večji stroški popravil, večja možnost okvar oz. večjih servisov.

TOP ::

Fantje Hvala Lepa vsem,ker ste se potrudili in mi mal razložili tole.Mislim pa, da se bom odloču za Turbo Dizla.Še enkrat HVALA vsem.

username ::

Ti pa vseeno priporočam, da v vožnji (vsaj eno uro) preizkusiš vsak avto, ki pride v tvoj ožji izbor.
In kateri avto konkretno te zanimajo (v začetku teme si omenjal Peugeot in Ford, še kakšen?)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

TOP ::

Ja morda šo Opel Astra

perci ::

oplov dizl ma fiat jtd mašino

KandazaR ::

Pri ford focusu ti priporočam, da preizkusiš 1.8 TDCi (116KM). Zelo pohvaljen in varčen motorček. Tako da ga moraš preizkusiti.

username ::

...
Seveda pa je edini pravi turbdizel TDI. 8-)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

HyperKiller ::

Jaz bi se samo rad peljal v Turtlovih avtih. Potem pa lahko zaklenemo temo

TOP ::

Kako pa so Oplovi Dizli mislim 1,7 (100) konjev. HVALA

TribesMan ::

Oplovi dizli 1.7 so od ISUZUja... in so kokr vidim pri kolegu totalna katastrofa. Več na servisu kot doma. Sicer se govori da so nove izvedenke CDTI boljše kot stare DTI, ampak jaz bi se vseeno raje odločilza 1.9, ki je Fiatov motor in je zelo pohvaljen.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TOP ::

Aha HVALA TribesMan,kaj pa HDI od Peugeot ta novi 1,6 110 konjev.HVALA.Ker če tud ti niso kaj prida bom rajši potle kaj od Forda uzel,recimo Focus z 1,6 109 konjev.HVALA

TribesMan ::

Aja pa da še jaz dodam neki v debato med dizli in bencinarji.

Zadnje cajte je zelo popularno izdelovati turbo bencinarje manjših prostornin.
Če gremo po vrsti tako da jih razporedimo po kubaturi:

Renault 1.2TCE 100KM@5500, 145Nm@3000
Zelo spodobne številke za samo 1200ccm, in če primerjamo ta motor z uveljavljenim 1.5dCi (na žalost samo 68KM@4000 in 160Nm@1700, kam je šel 80KM dCi????) ubistvu ni primerjave. Za priblizno tisočaka nižjo ceno in slab liter višjo porabo dobiš neprimerno bolj poskočen avto. Pa precej kilogramov manj na prednji osi.

Fiat 1.4T-JET 120KM@5000, 206Nm@1750 in močnejša različica 150KM@5500, 255Nm@3000
Po zmogljivostih zelo konkurenčni Fiatovim dizlom 1.9 JTD ki imata
120KM@2000, 255@2000 in močnejši 150KM@4000, 305Nm@2000.
Če upoštevamo da je bencinar konkretno lažji (predvsem spredaj) od dizla, in porabo ki je spet tam nekje liter več kot dizel. Cena za novega bencinarja pa še ni znana.

O VW 1.4TSI mašini je blo že velik napisano... 170KM in 240Nm@1750 navora ter filanje turbo luknje z kompresorjem. Po besedah kolega veliko bolj prijazen avto za vozit kot dizel... (čeprav Clarkson recimo ga je spljuval ker je prehod med kompresorjem in turbino preveč opazen)

Oplov 1.6 Turbo 180KM@5500 in 230Nm@1950, žal opel nima primerljivo močnega dizla, je pa reč precej bolj zmogljiva od najmočnejšega 1.9CDTI.

Pričakujemo lahko verjetno razmah malih varčnih in hkrati zelo zmogljivih turbo bencinarjev. Še posebej v avtomobilih nižjega in srednjega razreda, ki so namenjeni mestnim in primestnim furam, kjer se dizel zaradi kratke razdalje še dobro segreje ne. Če pa zadevo skombiniraš še z 6 stopenjskim menjalnikom pa komot osvajaš kilometre na avtocesti pri spodobni porabi.

Se kdo ne strinja?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

kixs ::

Fino bi bilo videt se realno porabo teh turbakov in razliko v ceni.

lp

krho ::

1,6 90 in 110KM je razvit s strani koncerna PSA: Dobiš ka v Mazdi 3, Peugotu, Fordu.. Pri Fordu vzami njihov 1.8 115KM motor, je cenejši avto kot s 1.6 90KM ali celo 1,6 110KM. Na žalost pa pri 115KM padeš v višji zavarovalni razred.

Dodatek: ne vem, če sem že omenil: sedajle, ko ima VW akcijo s si modeli, te 1.9, 90KM Golf pride 500€ več kot 1.8 115KM Focus.. Razlika v opremi je le v tem, da ima Focus tempomat nima pa ASRja.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

TOP ::

Ja ti si pobral te podatke iz papirjev,sedaj pa počakajmo na kakšen test,da vidmo če je turbo benzinar res tako skromen pri porabi jaz neverjamem še posebaj pri Fiatu ne.Pomojem ni šans da bo turbo benzinar pokuril tako malo,bo če bo delal na mestu drugač pa ko boš stopalko malo bolj pritisnil bo poraba tam okrog 10L.Sedaj pa še to,ti misliš da boš tak motor vozil kot brez turbine,pomojem ne,ker ko se boš ustavil boš moral malo počakat da se turbina ustavit šele nato ugasnit motor.Kar se pa tiče 1,2 motorja z 100 konji.Napisal si da bo imel porabo en lite več kot dizel.Morda res ampak ne pozabi,če imaš malo kubikov in če hočeš potegnit,ga je treba preganjat v višje vrtljaje in to pomeni višja poraba,potem ni to več primerljivo z Dizli.Morda se motim ampak z benzinarji imam izkušnje z dizli ne.

TOP ::

Ej krho mislim da focus ima ASR moj oče ga ima v Focusu,res je pa benzinar.

Turtle ::

v 166 2.4 JTD?

bond007 ::

No pri novem bravotu so znane cene turbo bencinarjev in so več kot konkurenčne! Celoten cenik za primerjavo:

1.4 Starjet 16v Dynamic Base 198.54A.0 1.368 90(66) 12.610 3.021.860
1.4 Starjet 16v Dynamic 198.54A.0 1.368 90(66) 13.650 3.271.086
1.4 T-JET 16v 120KM Dynamic Base 198.54G.0 1.368 120(88) 13.750 3.295.050
1.4 T-JET 16v 120KM Dynamic 198.54G.0 1.368 120(88) 14.750 3.534.690
1.4 T-JET 16v 120KM Emotion 198.56G.0 1.368 120(88) 15.550 3.726.402
1.4 T-JET 16v 150KM Dynamic 198.54H.0 1.368 150(110) 15.400 3.690.456
1.4 T-JET 16v 150KM Emotion 198.56H.0 1.368 150(110) 16.200 3.882.168
1.4 T-JET 16v 150KM Sport 198.59H.0 1.368 150(110) 17.500 4.193.700
Dizelski motorji
1.9 Multijet 8v Dynamic Base 198.54L.0 1.910 120(88) 15.950 3.822.258
1.9 Multijet 8v Dynamic 198.54L.0 1.910 120(88) 16.990 4.071.484
1.9 Multijet 8v Emotion 198.56L.0 1.910 120(88) 17.920 4.294.349
1.9 Multijet 16v Dynamic 198.54M.0 1.910 150(110) 17.820 4.270.385
1.9 Multijet 16v Emotion 198.56M.0 1.910 150(110) 18.670 4.474.079
1.9 Multijet 16v Sport 198.59M.0 1.910 150(110) 19.970 4.785.611

V primerjavi z turbo dizli so turbo benz avti lažji, cenejši in potrebujejo manj prostornine za isto moč. Sicer so že za VW turbo bencinca so v avtomagazinu napisali naslov "ubijalec dizlov"

kixs ::

Cena med M-jet in T-jet je res velika 8-O

Me pa vseeno zanima kaksna je realna poraba teh T-jetov. Je kje kaksen test?

Soon ::

Ne glej samo številke

Sedi v avto pa se vozi.
Jaz sem probal bencinarja z turbino pa dizla z turbino.
Meni je dizelaš bolje pasal
Miran

kixs ::

Razlika v voznji mora kljub turbini se vedno bit. Saj imajo dizelasi se vedno veliko vecji navor.

jype ::

kixs97> Razlika v voznji mora kljub turbini se vedno bit. Saj imajo dizelasi se vedno veliko vecji navor.

Da se dizel pod obremenitvijo zavrti rabi par sekund. Vožnja je zavoljo tega praviloma precej drugačna, bolj umirjena. Večji navor se na kolesih ne pozna toliko (razen pri vožnji v klanec, kjer dizlov ponavadi ni treba prestavljati v nižjo prestavo), ker pri pospeševanju (razen v delovnem območju turbine, ki je pri dizlih razmeroma ozko) dizel porabi precej več časa in pritiskanja na plin, da se zavrti.

Seveda dizli porabijo bistveno manj, če se jih vozi tako kot naj bi se dizle vozilo in se jih vzdržuje tako kot naj bi se jih vzdrževalo.

dzinks63 ::

:)) Če že primerjaš , primerjaj potem dva po podobni ceni.
Npr:
1.4 T-JET 16v 150KM Emotion 198.56H.0 1.368 150(110) 16.200 3.882.168
vs
1.9 Multijet 8v Dynamic Base 198.54L.0 1.910 120(88) 15.950 3.822.258

ivanuscha ::

Heh ja itak bi rajs uzel 1.4 T-jet. Velik več opreme + močnejši motor. ;)

username ::

Dodatek: ne vem, če sem že omenil: sedajle, ko ima VW akcijo s si modeli, te 1.9, 90KM Golf pride 500€ več kot 1.8 115KM Focus.. Razlika v opremi je le v tem, da ima Focus tempomat nima pa ASRja
In če naročiš tempomet kot dodatno opremo novega golfa, te pride nekje v rangu dobrih 100 EUR. ASR bi verjetno stal precej več. Tako da je golf dejansko celo ugodnejši. Itak da se bolj splača kupiti golfa.

V primerjavi z turbo dizli so turbo benz avti lažji, cenejši in potrebujejo manj prostornine za isto moč. Sicer so že za VW turbo bencinca so v avtomagazinu napisali naslov "ubijalec dizlov"
Mnja, tisto je bila bolj reklamna brošura (posebna izdaja revije na 4 straneh - pač reklama).
Dejstvo pa je, da VW umika 1.4 TFSI motor (sicer morda samo močnejšo 170 KM verzijo, ne vem točno), ker so menda težave z zanesljivostjo... čudežev se očitno vendarle ne da delati.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Turtle ::

@kixs97 .......Saj imajo dizelasi se vedno veliko vecji navor....

Govoriš o Turbo dizlih in navadnih motorjih? ker č ne imajo bencinarji turbo OGROMNO večji navor kot Turbo dizli...

kixs ::

Turtle:

ne vem za katere motorje ti govoris.

Ampak normalni bencinski turbaki imajo nizji navor od turbo dieslov. Vsak 2.0 turbo diesel bo imel nad 300Nm, medtem ko imajo bencinarji manj kot 300Nm.

Razlike res niso tako ogromne, vendar 50Nm je pa ze kar precej.

ru7 ::

@kixs97: sej je Turtle napisu, da če primerjaš T bencinarje in T dizle po navoru ga majo T bencinarji več kot dizli.

Bo kaka primerjava navorov med SDI in klasičnimi N/A bencinarji? :D

Turtle ::

hm... maš res...my bad...ne vem zakaj sem mislil da imajo več

jype ::

ru7> sej je Turtle napisu, da če primerjaš T bencinarje in T dizle po navoru ga majo T bencinarji več kot dizli.

Ne vem kako vi interpretirate podatke, ampak višja številka ponavadi pomeni višji navor.

Na primer novi cliov 1.2 turbo bencinski motor ima takole zapisane podatke:

Največja moč kW (KM) 74 (101)
Največji navor Nm (m.kg) 145

Primerljiv common rail dizel pa ima napisano tole:

Največja moč kW (KM) 50 (70)
Največji navor Nm (m.kg) 160

Navor je torej višji, čeravno sta poraba in moč motorja precej nižja.

Glede na bistveno višje kompresijsko razmerje je to seveda povsem logično, vprašanje je le, kaj od avtomobila zahtevate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Turtle ::

no moja 2.0 (sicer trenutno v delu) bo mela 2.0T motor in upam na 330Km...bom probal se spomnt pa čol napopat gor graf k bojo tud NM...


amapak smo že offtopic

kixs ::

Je ze res, da se bencinski turbaki precej priblizajo po navoru diesel turbakom, vendar vedno zaostajajo. Seveda pa slednji zaostajajo po konjih.

Passat 2.0 TDI DPF DSG ima 170KM in navor 350Nm
Renault Megane 2.0 16V Turbo ima 225KM in navor 300Nm

To sta verjetno najzmogljivejsa normalna serijska motorja (se pa verjetno motim) ;)

Turtle ::

moj favorit: skuby

na pa micka sevada z 366KM in 492Nm z 2.0 motorjem ( lancer evolution IX FQ-360.)

no tale ma več NM kot 2.0 TD :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Turtle ()

username ::

To sta verjetno najzmogljivejsa normalna serijska motorja (se pa verjetno motim) ;)
Prav imaš, res se motiš :))

Razen če zelo omejiš, kaj je "serijsko".. sicer pa ima VW tudi 6-valjni TDI na primer, pa 3-litrski turbodizel od BMW (menda izjemno dober, se ga dobi v tanovih 330d in 530d), tudi Mercedes ima hude stroje, itd... v primerjavi z vsemi temi nista 2.0 TDI in 2.0 dCi v bistvu nič posebnega... :D
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102913 (61795) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162954 (43418) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187631 (152644) Spajky
»

Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
603125983 (109996) parus
»

Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
63638094 (28209) energetik

Več podobnih tem