» »

Bencin ali diesel?

Bencin ali diesel?

strani: 1 ... 4 5 6 7 8 9

-valvoline- ::

damjan1980 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

epecar je izjavil:

Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?

ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.


Vidim da si ti tukaj lokalni sralec klampf na pamet. 30% večja poraba pri bencincu? Si ti zaštekal z razvojem ene 10 let nazaj? Malo si oglej spritmonitor povprečne porabe primerljivih modelov bencin / dizel in si preračunaj %, če znaš seveda.
Dražje prodaš dizla? Mogoče zato, ker si ga dražje kupil? Bencinca dolgo prodajaš? Zanimivo, golfa TSI sem prodal v 4 dneh za ceno, da se mi še danes smeji.

se prej in za veliko vec evrckov bi ga prodal ce bi biv tdi.
grem stavit da podobna generacija in letnik motorjev td vs tb seveda z podobnimi kw ter tezo na hrbtu in rezim voznje bo vedno 30% nizja poraba v prid dizla. energijska gostota nafte je visja kot bencinska, bencinski motor nikoli ne bo imel izkoristek kot dizelski zarad nizje kompresije. mimo fizike ne gre.

rupsi31 ::

D3m je izjavil:



E fantje moji. :P


Tempomat pri 60 km/h in tako visoka poraba pri dizlu? To bi moralo biti nekje 3.2-3.4 litra.

Nočem niti vedet, koliko ti porabi pri 150 km/H ( 8l? )

damjan1980 ::

Heavy je izjavil:

user1618 je izjavil:

Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf


Pri nemcu je dobra zvočna izolacija kabine, na nizkih obratih je res glasnejši od bencinarja - ampak samo za malenkost, ko pa prideš do vožnje po avtocesti pa nastane razlika ali voziš na 2700 obratih ali 5200 (5 prestav) pri 130kmh. Pri dveh nemcih doma imam za avtocestno vožnjo raje dizla.


Ker imaš stare gajbe. Turbo bencinarji delajo približno na enakih obratih kot dizl in so zaradi odsotnosti ropotanja temu posledično tišji

hojnikb ::

Heavy je izjavil:

user1618 je izjavil:

Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf


Pri nemcu je dobra zvočna izolacija kabine, na nizkih obratih je res glasnejši od bencinarja - ampak samo za malenkost, ko pa prideš do vožnje po avtocesti pa nastane razlika ali voziš na 2700 obratih ali 5200 (5 prestav) pri 130kmh. Pri dveh nemcih doma imam za avtocestno vožnjo raje dizla.

tole z 5200 obrati si pa kr lepo iz riti potegno
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

-valvoline- ::

damjan1980 je izjavil:

Heavy je izjavil:

user1618 je izjavil:

Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf


Pri nemcu je dobra zvočna izolacija kabine, na nizkih obratih je res glasnejši od bencinarja - ampak samo za malenkost, ko pa prideš do vožnje po avtocesti pa nastane razlika ali voziš na 2700 obratih ali 5200 (5 prestav) pri 130kmh. Pri dveh nemcih doma imam za avtocestno vožnjo raje dizla.


Ker imaš stare gajbe. Turbo bencinarji delajo približno na enakih obratih kot dizl in so zaradi odsotnosti ropotanja temu posledično tišji

hihi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: damjan1980 ()

damjan1980 ::

-valvoline- je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

epecar je izjavil:

Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?

ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.


Vidim da si ti tukaj lokalni sralec klampf na pamet. 30% večja poraba pri bencincu? Si ti zaštekal z razvojem ene 10 let nazaj? Malo si oglej spritmonitor povprečne porabe primerljivih modelov bencin / dizel in si preračunaj %, če znaš seveda.
Dražje prodaš dizla? Mogoče zato, ker si ga dražje kupil? Bencinca dolgo prodajaš? Zanimivo, golfa TSI sem prodal v 4 dneh za ceno, da se mi še danes smeji.

se prej in za veliko vec evrckov bi ga prodal ce bi biv tdi.
grem stavit da podobna generacija in letnik motorjev td vs tb seveda z podobnimi kw ter tezo na hrbtu in rezim voznje bo vedno 30% nizja poraba v prid dizla. energijska gostota nafte je visja kot bencinska, bencinski motor nikoli ne bo imel izkoristek kot dizelski zarad nizje kompresije. mimo fizike ne gre.


Da pa bi ga tudi kupil za precej več everčkov pa nekak nočeš razumet a?
Namesto da staviš kaj jaz vem kaj, si rajši poglej kake realne podatke. Npr. Superb 2.0 TDI ima povprečno 6.5, 1.4 TSI z enakimi konji 7.7. Če pa to znese 30%, pa si sam preračunaj

-valvoline- ::

damjan1980 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

epecar je izjavil:

Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?

ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.


Vidim da si ti tukaj lokalni sralec klampf na pamet. 30% večja poraba pri bencincu? Si ti zaštekal z razvojem ene 10 let nazaj? Malo si oglej spritmonitor povprečne porabe primerljivih modelov bencin / dizel in si preračunaj %, če znaš seveda.
Dražje prodaš dizla? Mogoče zato, ker si ga dražje kupil? Bencinca dolgo prodajaš? Zanimivo, golfa TSI sem prodal v 4 dneh za ceno, da se mi še danes smeji.

se prej in za veliko vec evrckov bi ga prodal ce bi biv tdi.
grem stavit da podobna generacija in letnik motorjev td vs tb seveda z podobnimi kw ter tezo na hrbtu in rezim voznje bo vedno 30% nizja poraba v prid dizla. energijska gostota nafte je visja kot bencinska, bencinski motor nikoli ne bo imel izkoristek kot dizelski zarad nizje kompresije. mimo fizike ne gre.


Da pa bi ga tudi kupil za precej več everčkov pa nekak nočeš razumet a?
Namesto da staviš kaj jaz vem kaj, si rajši poglej kake realne podatke. Npr. Superb 2.0 TDI ima povprečno 6.5, 1.4 TSI z enakimi konji 7.7. Če pa to znese 30%, pa si sam preračunaj

1.4tsi je smiselno primerjat z 1.6tdi,kljub temu da na papirju 1.4tsi ma vec konjev 1.6tdi ma vec navora. 2.0tsi in 1.8tsi pa primerjaj z 2.0tdi.
btw 1.4tsi je kot mrtev konj ce ga res hoces primerjat z 2.0tdi

Zgodovina sprememb…

damjan1980 ::

Aja nisem vedel da se avti po novem ne primerjajo več po moči in zmogljivosti, ampak po navoru. Se opravičujem

K0l1br1 ::

Primerjajo se lahko po več faktorjih, eni ti pač ne pašejo, who cares.

TOP ::

Ne pozabu si tudi da 1.4 motor je tud veliko lažji od 2.0 TDI.In rad bi vidu,če bi 1.4 TSI motor dal v Superb.ki je limuzina in težka,če bi bila poraba 7,7.Ti si primerjal 1.4 TSI v golfu napram 2.0TDI Superd Škoda.

-valvoline- ::

damjan1980 je izjavil:

Aja nisem vedel da se avti po novem ne primerjajo več po moči in zmogljivosti, ampak po navoru. Se opravičujem

2.0tdi ima 103 in vec kw, 1.4tsi pa 90kw z pol manj navora. tdi pri 3000obr ze dela z prakticno maksimalnim navorom, bencinar komaj pri 5-6000 obratov. Kaj ti ni jasno?
1.6tdi pri 3000obr stisne veliko vec kw ven kot pa 1.4tsi pri 3000obr.

damjan1980 ::

Pa dobro no, kaj znaš brat? To je primerjava v SUPERBU in to so podatki, ki jih najdeš v 5 min, če znaš gugl uporabljat

-valvoline- ::

damjan1980 je izjavil:

Pa dobro no, kaj znaš brat? To je primerjava v SUPERBU in to so podatki, ki jih najdeš v 5 min, če znaš gugl uporabljat

sej si.sam poglej, 1.6tdi ma v povrecju najmanj 2l nizjo porabo na 100km
2.0tdi je raketa napram 1.4tsi, res nima smisla primerjat

Zgodovina sprememb…

damjan1980 ::

-valvoline- je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

Aja nisem vedel da se avti po novem ne primerjajo več po moči in zmogljivosti, ampak po navoru. Se opravičujem

2.0tdi ima 103 in vec kw, 1.4tsi pa 90kw z pol manj navora. tdi pri 3000obr ze dela z prakticno maksimalnim navorom, bencinar komaj pri 5-6000 obratov. Kaj ti ni jasno?
1.6tdi pri 3000obr stisne veliko vec kw ven kot pa 1.4tsi pri 3000obr.


Aja, pol pa tak reči. Avti se po novem primerjajo tako da pogledaš kateri da ven več moči pri 3000 obratih. Se opravičujem, te nove metode primerjav so mi do danes res bile tuje. Verjetno bo ta podatek zdaj prisoten tudi pri vseh uradnih testih in ne več konjske moči in sekunde do 100 kmh?

epecar ::

Money aside, je edina prednost dizla cca 30% vec navora? Torej je dizel super.. za kombije in 4x4.
Na avtocesti so tudi bencinarji precej tihi. Naprimer clio 0.9tce pri 130kmph @3200rpm se slisi samo sumenje vetra. Moj star volvo 2.0t: ze ventilatorji preglasijo motor na 130kmph.
Bi omenil se Getza 1.3 (glasen nad 3k rpm) ampak ne poznam nobenega non turbo dizla za fer primerjavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: epecar ()

-valvoline- ::

epecar je izjavil:

Money aside, je edina prednost dizla cca 30% vec navora? Torej je dizel super.. za kombije in 4x4.
Na avtocesti so tudi bencinarji precej tihi. Naprimer clio 0.9tce pri 130kmph @3200rpm se slisi samo sumenje vetra. Moj star volvo 2.0t: ze ventilatorji preglasijo motor na 130kmph.
Bi omenil se Getza 1.3 ampak ne poznam nobenega non turbo dizla za fer primerjavo.

ce money ni problem, vzames 4.0-5.0tb pa je.
:D

K0l1br1 ::

epecar je izjavil:

prednost dizla cca 30% vec navora? Torej je dizel super.. za kombije in 4x4.
Meni se kar dopade, kako vleče. Nimam pripomb. Izolacija je tudi čisto v redu, tako da tudi če je glasnejši od bencinarja, je še vedno dovolj tiha zadeva. Če se pa motor občasno sliši, ni nobena sramota.

damjan1980 ::

-valvoline- je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

Pa dobro no, kaj znaš brat? To je primerjava v SUPERBU in to so podatki, ki jih najdeš v 5 min, če znaš gugl uporabljat

sej si.sam poglej, 1.6tdi ma v povrecju najmanj 2l nizjo porabo na 100km
2.0tdi je raketa napram 1.4tsi, res nima smisla primerjat


Ja res, ta raketa ima pri 150 konjih 8.9 do 100 kmh, 1.4 tsi z 150km pa 8.6 do 100 kmh

-valvoline- ::

damjan1980 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

Aja nisem vedel da se avti po novem ne primerjajo več po moči in zmogljivosti, ampak po navoru. Se opravičujem

2.0tdi ima 103 in vec kw, 1.4tsi pa 90kw z pol manj navora. tdi pri 3000obr ze dela z prakticno maksimalnim navorom, bencinar komaj pri 5-6000 obratov. Kaj ti ni jasno?
1.6tdi pri 3000obr stisne veliko vec kw ven kot pa 1.4tsi pri 3000obr.


Aja, pol pa tak reči. Avti se po novem primerjajo tako da pogledaš kateri da ven več moči pri 3000 obratih. Se opravičujem, te nove metode primerjav so mi do danes res bile tuje. Verjetno bo ta podatek zdaj prisoten tudi pri vseh uradnih testih in ne več konjske moči in sekunde do 100 kmh?

pri 3000obr 1.6tdi zbudi vseh deklariranih konjickov, 1.4tsi komaj pol.

K0l1br1 ::

damjan1980 je izjavil:

a res, ta raketa ima pri 150 konjih 8.9 do 100 kmh, 1.4 tsi z 150km pa 8.6 do 100 kmh
Tako itak noben ne vozi, tako da so to podatki za gostilniško nategovanje kurčetov pri ustrezni dozi alkohola.

-valvoline- ::

damjan1980 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

Pa dobro no, kaj znaš brat? To je primerjava v SUPERBU in to so podatki, ki jih najdeš v 5 min, če znaš gugl uporabljat

sej si.sam poglej, 1.6tdi ma v povrecju najmanj 2l nizjo porabo na 100km
2.0tdi je raketa napram 1.4tsi, res nima smisla primerjat


Ja res, ta raketa ima pri 150 konjih 8.9 do 100 kmh, 1.4 tsi z 150km pa 8.6 do 100 kmh

pri takem rezimu voznje ti bo 1.4tsi pil dvakrat vec, ne samo 30%. Je pa res da rezervo ma ce ga hoces tisat, tak da lahko tudi do 20l na 100km prlezes ce ga skoz teras v rdecem.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

rupsi31 je izjavil:

D3m je izjavil:



E fantje moji. :P


Tempomat pri 60 km/h in tako visoka poraba pri dizlu? To bi moralo biti nekje 3.2-3.4 litra.

Nočem niti vedet, koliko ti porabi pri 150 km/H ( 8l? )


Narobe gledaš.

To je povprečna hitrost.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

-valvoline- ::

D3m je izjavil:

rupsi31 je izjavil:

D3m je izjavil:



E fantje moji. :P


Tempomat pri 60 km/h in tako visoka poraba pri dizlu? To bi moralo biti nekje 3.2-3.4 litra.

Nočem niti vedet, koliko ti porabi pri 150 km/H ( 8l? )


Narobe gledaš.

To je povprečna hitrost.

katere znamke je tist tovarniski lpg v insigniji? mika me mal novejsa astra tudi tovarnisko na lpg z verjetno podobnim 1.4tb. lanos se ne da skoda mi ga je menjat itak nic ni vredn ceprav se vedno kot nov furam se zastojn vzdrzljiv k tenk.
:D

D3m ::

Necam / Koltec, če se ne motim.

So morali Insignio premakniti iz Rüsselsheim na drugo lokacijo Opel tovarne za retrofit LPG (ne vem lokacije).
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

TOP ::

damjan1980 je izjavil:

Pa dobro no, kaj znaš brat? To je primerjava v SUPERBU in to so podatki, ki jih najdeš v 5 min, če znaš gugl uporabljat

Če pa si primerjal oba motorja v Superbi potem pa žalostno,da ne znaš tudi mal logično razmišljat.Ko se v tak avto usedejo 4 osebe,bo treba TSI veliko bolj stiskat,kot pa pri 2.0TDI in posledično bo poraba veliko večja razlika v prid sevada Dizla,bohnedaj pa da še pelješ iz Kopra proti Kozini,ko je sam klanec gor.

-valvoline- ::

D3m je izjavil:

Necam / Koltec, če se ne motim.

So morali Insignio premakniti iz Rüsselsheim na drugo lokacijo Opel tovarne za retrofit LPG (ne vem lokacije).

astra 1.4tb l.2011-12 ma isto masino noter?

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

www.subito.it/auto/opel-astra-4-serie-2...
tole se mi dopade, ne vem ce je tb ali navadni b noter. cena je top

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Možno, da je isti motor (mogoče samo majhna revizija in odpravljene napake).

Naša Insignia je zadnji model/serija (september 2016) pred čisto novo katero sedaj kažejo na TV.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Grey ::

user1618 je izjavil:


Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf

Če misliš navadnega atmosferca...ok...recimo. Ampak imaš enormne CO2 izpuste zato.

Če misliš sodobne turbo bencinarje...prosim vzemi si nekaj časa in malo preberi glede teh stvari, da ne boš naprej trosil bedarij. Turbo bencinarji imajo od letos obvezno vgrajen filter trdnih delcev kot jih imajo dizli (dpf). Tako, da je vsa ta gonja proti dizlom osnovana (in prihaja iz ust) neukih ljudi in ljudi, ki imajo korist od tega.

Naprimer molnar je napisal da mora v Nemčiji Golf GTI plačati 150€, GTD pa 300€ za neke takse za onesnaževanje. Komu na čast? Oba onesnažujeta naravo s sranjem (trdnimi delci) v enaki količini (turbo bencinar naj bi celo bolj kot pa turbo dizel). To je vse marketing zato, da prodajo ali več bencinarjev (ker je gorivo dražje) ali nabijejo večje takse dizlom (ker plačajo manj za gorivo).

Če pogledaš od daleč, vidiš, da je vse samo posredno vezano na onesnaževanje in gre v bistvu zgolj za pretakanje denarja. Ker čedalje več ljudi uporablja dizle v EU, income od energentov pada. Zato si izmišljujejo nove in nove Kyotske protokole ter takse zato, da plačamo tisti kolač.

Vse ostalo nabijanje o čistem zraku in boleznih je pa samo to, nabijanje, ker vedo, da bodo lahko izpeljali Divide et Impera tako kot vedno. In da ne bo pomote, nabijanje ni mišljeno kot zanikanje, ampak kot to, da je popolnoma vseeno kaj voziš. Ljudi okoli sebe delaš bolne.

HeavyMetal ::

Kaj ta dpf filter je tako drag da se ga stalno omenja pri dizlih? Kaj zdaj bo isto pri bencinarjih?

D3m ::

Je že pri novih.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

HeavyMetal ::

Zakaj pa to? Kaj ni fora tistega filtra da lovi neke delce ki se pojavljajo pri izgorevanju nafte?

HeavyMetal ::

Ok sem malo prebral o tej zadevi in bencinarji vsekakor nimajo diesel particle filtra oz. Dpf. Verjetno bodo vtaknili nekaj podobnega kar upam da ne bo povzročalo enakih težav kot dpf

D3m ::

Verjetno se bo imenovalo GPF.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Grey ::

HeavyMetal je izjavil:

Zakaj pa to? Kaj ni fora tistega filtra da lovi neke delce ki se pojavljajo pri izgorevanju nafte?

Delci nastajajo pri zelo vročem izgorevanju. Z drugimi besedami - ko šopaš noter ogromno kisika s prisilnim polnjenjem (turbino) višaš temperaturo izgorevanja. Tako, da turbo bencinar in turbo dizel oba tvorita trdne delce pri delovanju. Glede na študije pa so turbo bencinarji bolj škodljivi zaradi velikosti teh delcev. Tako, da kravatarji res bluzijo tam...ampak očitno EUREUR poganjajo vse odločitve. To je dokaz, da zdravje in narava pri teh projektih, taksah in zakonih nimata popolnoma nič. Pri bencinarjih se bo to imenovalo GPF, kot je D3m rekel. Je pa to enaka zadeva kot DPF. Tako, da vas vse težave, ki jih vidite pri dizlih zaradi DPFjev, čakajo tudi na modernih turbo-bencinarjih. Ko na koncu črto potegneš je dizel še vedno boljši.

Malo zanimivega čtiva na to temo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

epecar ::

Kaj se smatra kot skodljivejsi delci zaradi velikosti?
So skodljivejsi manjsi delci, ker gredo "direkt" v pljuca, ali so skodljivejsi vecji delci, ker so pac vecji (ceprav se vecinoma ustavijo v nosu)?

pegasus ::

Sicer ne poznam kemije pri teh temperaturah ... ampak si predstavljam, da če notri šibaš metan (cng), je potem precej manjša verjetnost, da se molekulce zlimajo skupaj v daljše verige, ki potem tvorijo merljivo velike delce?

HeavyMetal ::

Sem preletel oni pdf in je vsekakor zanimivo branje. Če je oni filter 25€ in načeloma deluje ne vidim neke panike. Si moram pa natančeje prebrati saj ni ravno lahkotno branje če ti tematika ni poznana.

RedDrake ::

Malce ste pomešali pojme.
(G)DPF filter nima blage veze s turbinskim polnjenjem, ampak z visokotlačnim vbrizgom (aka GDI) - pri dizlih znano kot common rail oz. "bosch pumpa".
Moj 2.3 turbo bencinar, zasnovan nekje v 80ih s 300+KM ima tam okoli 0 PM emisij.
Dva katalizatorja tudi poskrbita, da se večino ostale svinjarije uspešno "sčisti".
Edino CO2-ja pljune ven "malce" več, pač 10-15L poraba dela svoje. Ampak pričara pa :D na obraz ...

-valvoline- ::

RedDrake je izjavil:

Malce ste pomešali pojme.
(G)DPF filter nima blage veze s turbinskim polnjenjem, ampak z visokotlačnim vbrizgom (aka GDI) - pri dizlih znano kot common rail oz. "bosch pumpa".
Moj 2.3 turbo bencinar, zasnovan nekje v 80ih s 300+KM ima tam okoli 0 PM emisij.
Dva katalizatorja tudi poskrbita, da se večino ostale svinjarije uspešno "sčisti".
Edino CO2-ja pljune ven "malce" več, pač 10-15L poraba dela svoje. Ampak pričara pa :D na obraz ...

co2 pa je kr naenkrat postal eco friendly. 😀

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

CO2 je witch hunt.
Sem že obrazložil v drugih temah, zakaj je nemogoče trditi ali je efekt povečanega CO2 končno pozitiven ali negativen za naš planet. Medtem pa za PM in NOx nekako ni dvoma kakšne čudovite posledice prinašata živim bitjem.

-valvoline- ::

men pa ne gre v glavo zakaj se vedno ni mreze metanskih polnilnic v slo saj se gre za ekolosko dalec najbolj cisto in poceni gorivo z popolnim zgorjevanjem brez trdih delcev in podobnih svinjarij. tolk smo zadaj za evropskim poprecjem in mentaliteto da ne mores verjet.

Zgodovina sprememb…

epecar ::

Pac nobenemu na oblasti ne kapne dovolj v zep, da bi mu bilo v interesu postaviti mrezo takih polnilnic. Ce nebi bilo lobijev, bi bil dizel drazji od bencina, dpf pa bi ukinili ze pred vsaj petimi leti.

m0LN4r ::

Upostevajoc razliko cene goriva je med turbodizlom (660eur/10.000km) in turbobencinarjem (980eur/10.000km)
na avtocesti z ca 150kmh na oko 320 eurov na 10.000km oz. 640eurov za 20.000km (letno).
Na deset let torej 3200 oz. 6400eurov manj.

Pokvari se pa na obeh cisto vse v takem obdobju, je odvisno od srece in pameti pri voznji. Ko bos z enim ali drugim pri mehaniku bo treba placat, dandanes ne tako malo. Pri enem si to razliko povrnil z gorivom pri drugem pa ne.

Na zadnje ko sem bil z dizlom pri mehaniku, so bli zraven sparkirani trije naviti bencinarji... oh well.
Urna postavka mehanika je bla pri obeh ista.
Kurc pa taka statistika ane.

Turbobencinarji so _ok_ za regionalke. Za hitrost in udobje po avtocesti bi pa rabil vsaj 7. prestav in to zadnje tri zelo dolge da bi bilo vsaj primerljivo z dizlom.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

epecar ::

Turbodizel ima pri 130kmph cca 2k rpm, turbobencinc pa 3k rpm. Razlika ni tako huda, saj je turbobencinc pri 3k rpm ravno toliko glasen kot turbodizel pri 2k rpm. Z dizlom res privarcujes na gorivu ampak nekaterim to ne odtehta udobja bencinca. Ce odvozis veliko vecino km po avtocesti, se strinjam, da je turbodizel the way to go. Za ostale kriterije pa je stvar osebnih preferenc.
Mimogrede.. poznam ljudi, ki jim je vseeno za porabo in vozijo "kot je treba". Ne dirkajo, ne delajo kolon. S tako voznjo pride 130hp 2.0 turbodizel na porabo cca 7.5l. primerljiv turbobencinc pa 8.5l.

D3m ::

Kakšnega udobja? Imata drugačne amortizerje?
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

RedDrake ::

Ne, ampak zetorja se pri nizkih obratih (mesta in regionalke) kar dobro sliši, včasih tudi čuti.
Ravno sem se vrnil s počitnic, kjer sem naredil cca 1200km z najetim BMW 2 dizlom.
Na AC slišiš zrak in gume.
Na regionalkah se že sliši zetor.
V mestih pa se ga sliši že kar precej. Pa je bil polno opremljen bemfl. Kako je šele pri kakšnih bolj "ljudskih" izvedbah zetorja za osebni transport.
Po drugi strani se bencinskih motorjev sliši precej manj pri nižjih obratih in precej več pri visokih (AC, višja hitrost).
Lahko pa imaš best-of-both-worlds, recimo 2.0 turbo bencin - motorja se po mestu/regionalkah sploh ne sliši in ne čuti.
Po AC pa šibam 130 pri cca 2600 obratih in slišim bolj kot ne samo veter.

D3m ::

Drugič probaj 1.6 od Opel.

Trenutno najtišji zetor na trgu.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

TOP ::

epecar je izjavil:

Turbodizel ima pri 130kmph cca 2k rpm, turbobencinc pa 3k rpm. Razlika ni tako huda, saj je turbobencinc pri 3k rpm ravno toliko glasen kot turbodizel pri 2k rpm. Z dizlom res privarcujes na gorivu ampak nekaterim to ne odtehta udobja bencinca. Ce odvozis veliko vecino km po avtocesti, se strinjam, da je turbodizel the way to go. Za ostale kriterije pa je stvar osebnih preferenc.
Mimogrede.. poznam ljudi, ki jim je vseeno za porabo in vozijo "kot je treba". Ne dirkajo, ne delajo kolon. S tako voznjo pride 130hp 2.0 turbodizel na porabo cca 7.5l. primerljiv turbobencinc pa 8.5l.

Da ti pije TDI 2.0 7.5l moraš ga že orenk tiščat.Za tako vožnjo,kot si ti opisal 6.5l.

RedDrake ::

V povprečju so dizli precej bolj "neuglajeni" kot bencinarji. To je bil point.
Jasno, je lahko kak nadpovprečno tih stroj vmes, oz. verjetno razvoj teži v to smer, tako da so novejši boljši.
strani: 1 ... 4 5 6 7 8 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1206553 (2758) RedDrake
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27131190 (11654) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
74389447 (54460) Spajky
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15513676 (11031) WarpedOne
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19519138 (15447) ivanuscha

Več podobnih tem