Forum » Loža » Diesel ali bencinar
Diesel ali bencinar
PoldeK ::
Zdravo!
Kupujem nov rabljen avto tam nekje v rangu do 5k€.
Zdej, mesečno naredim ca 2700 km, od tega je dobrih 80% avtoceste. Gledam, in za isti denar dobim novejšega bencinarja (beri dizli so dražji).
Ker imam sedaj bencinarja in nimam praktično nobenih izkušenj z dizli, a mi lahko kdo pove, kolikšna je razlika v porabi goriva? Se vseeno splača nabavit dizla (kolikor sem gledal po oglasih, kaj mlajšega kot letnik 2000 za tak denar težko dobiš).
PoldeK
Kupujem nov rabljen avto tam nekje v rangu do 5k€.
Zdej, mesečno naredim ca 2700 km, od tega je dobrih 80% avtoceste. Gledam, in za isti denar dobim novejšega bencinarja (beri dizli so dražji).
Ker imam sedaj bencinarja in nimam praktično nobenih izkušenj z dizli, a mi lahko kdo pove, kolikšna je razlika v porabi goriva? Se vseeno splača nabavit dizla (kolikor sem gledal po oglasih, kaj mlajšega kot letnik 2000 za tak denar težko dobiš).
PoldeK
The_hammer ::
Bencinar rulz...., drgač pa ni pretirane razlike v porabi goriva, lahko ti omenim tudi to, da dizlači niso samo dražji od bencinarjev, imajo tudi velike cene delov za avto, tako, da če ti karkoli crkne, boš za tisti del preplačal veliko več kot pa pri bencinarju...
lonz ::
Prej sem imel bencinerja, zdaj mam dizla. Oba mata porabo nekje med 6-7 litrov (dizel ma 5.7-6 bencinar pa je mel malo več); s tem da je bil bencinar Renault clio 1.2, dizel pa je (sicer druga znamka) 2.0 110 kW tdi. Če mene vprašaš, ne grem več na bencin. Če pa delaš 2700 km na mesec pa tak nimaš kej študirat. Jaz imam cca 1200+ km/mesec, pa sem si zračunal da mi kljub dražjem zavarovanju ostane letno vsaj 300 EUR.
...arrrrrr, shiver me timbers...
just_a_cook ::
Imam prek 500.000 lastnih kilometrov, torej kar nekaj izkušenj. Sem ogromno na cesti.
Bistveno po mojem je velikost avta in kilometrov ki jih delaš.
Poglej, večji je avto, težji ipd, bolj pride dizel do izraza. Predvsem zaradi svojega navora.
Pri manjših avtih (clio, ipd) ni takšne razlike, zato tudi poraba dizla ni (gledano absolutno) toliko manjša.
Tudi glasnost ipd pri manjšhih je bolj občutna.
Primer (po zmoigljivostih podobnih):
Clio bencinar npr. 5 litrov, :::: dizel, 4 litre. >> Razlika cca 25%.
Audi A6 2.4 V6 bencin 12 litrov :::::: A6 2.5 Tdi V6, 8 litrov >> razlika 50%
Zdaj pa si glede na razliko v ceni dražjega novega, izračunaj točko preloma. Pa tudi deli za dizla so pogosto dražji.
Pri meni pride recimo to pri 20.000 km letno, da se splača meti dizla.
p.s.
Če imam z ta zadnjim avtom jaz cca 300.000 km. 1 km me stane cca 17 SIT (starih), bencinar pa bi me stal 27 SIT. Torej 10 SIT na km prišparam.
V zadnjih 5 letih je to 300.000 x 10 = 3 mio SIT ;))))
Bistveno po mojem je velikost avta in kilometrov ki jih delaš.
Poglej, večji je avto, težji ipd, bolj pride dizel do izraza. Predvsem zaradi svojega navora.
Pri manjših avtih (clio, ipd) ni takšne razlike, zato tudi poraba dizla ni (gledano absolutno) toliko manjša.
Tudi glasnost ipd pri manjšhih je bolj občutna.
Primer (po zmoigljivostih podobnih):
Clio bencinar npr. 5 litrov, :::: dizel, 4 litre. >> Razlika cca 25%.
Audi A6 2.4 V6 bencin 12 litrov :::::: A6 2.5 Tdi V6, 8 litrov >> razlika 50%
Zdaj pa si glede na razliko v ceni dražjega novega, izračunaj točko preloma. Pa tudi deli za dizla so pogosto dražji.
Pri meni pride recimo to pri 20.000 km letno, da se splača meti dizla.
p.s.
Če imam z ta zadnjim avtom jaz cca 300.000 km. 1 km me stane cca 17 SIT (starih), bencinar pa bi me stal 27 SIT. Torej 10 SIT na km prišparam.
V zadnjih 5 letih je to 300.000 x 10 = 3 mio SIT ;))))
==================
Just a cook
Just a cook
PoldeK ::
OK, se mi je zdelo da bo diezel morebiti boljša izbira.
Če kdo kaj pozna trg: kaj se sploh splača kupit do 5k€ (toliko budžeta nekako lahko stisnem skupaj)?
Za ta denar je polno enih oplov, fordov, meganov, kakšen hyundai bi se našel.
Če kdo kaj pozna trg: kaj se sploh splača kupit do 5k€ (toliko budžeta nekako lahko stisnem skupaj)?
Za ta denar je polno enih oplov, fordov, meganov, kakšen hyundai bi se našel.
Vikking ::
Če imam z ta zadnjim avtom jaz cca 300.000 km. 1 km me stane cca 17 SIT (starih), bencinar pa bi me stal 27 SIT. Torej 10 SIT na km prišparam.
V zadnjih 5 letih je to 300.000 x 10 = 3 mio SIT ;))))
Lepo, ampak ta računica nikoli ne štima če gledaš samo eno plat diesel vs. bencinar.
V zadnjih 5 letih je to 300.000 x 10 = 3 mio SIT ;))))
Lepo, ampak ta računica nikoli ne štima če gledaš samo eno plat diesel vs. bencinar.
karafeka ::
Po mojem je večji riziko kupovati rabljenega dizla, ker so mašine bolj občutljive, popravila oz. zamenjave delov, pa so, kot že rečeno, precej dražje. Razen, če poznaš lastnika in veš kako je ravnal z avtom (da je pustil, da se mašina segreje, predel ga je začel terat v obrate itd...). Jaz bi vseeno še malo prišparal in si kupil kakega puntona 1.3 multijet (so okrog 12.000€, odvisno od konjev, 75 ali 90). Na relacije pa pije okrog 4l/100. Po mestu pa 5.
krho ::
Kakšno Corso s 1.3 dizelskim motorjem, ali pa mogoče kakšnega Clia 1.5DCi 80KM
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
PoldeK ::
Jah, prišparat ko zdraven še bajto delaš (se pravi, da so pufi izkoriščeni), težko. Pol so pa še vrtci, pa žvet je potrebno. Tako da je zgoraj omenjeni denar maksimalno kar lahko stisnem, da me ne bo finančna kap
Azrael ::
To veš, da ves ta razpoložljiv denar (5k€) ne smeš vtakniti v avto? Ne bo samo nakup avta, bo še vsa ostala birokracija, ki stane in vsekakor še en resen servis avtomobila.
Drugače pa tako svetovanje kateriu avto, čez forum ni veliko vredno, vsak berač svojo malho hvali.
Avtomobilskih mešetarjev, ki ponujajo (ob)rabljene avte je na vsakem koraku polno. Domeni se za poskusne vožnje z avti, ki te zanimajo. Tako boš videl kaj ti odgovarja. Cenovno boš na istem, ni samo cena goriva in poraba le tega (razlike so majhne), razen če misliš imeti avto do prvih težav in potem po hitrem postopku naješ naivneža, ki bo to kripo kupil.
Drugače pa tako svetovanje kateriu avto, čez forum ni veliko vredno, vsak berač svojo malho hvali.
Avtomobilskih mešetarjev, ki ponujajo (ob)rabljene avte je na vsakem koraku polno. Domeni se za poskusne vožnje z avti, ki te zanimajo. Tako boš videl kaj ti odgovarja. Cenovno boš na istem, ni samo cena goriva in poraba le tega (razlike so majhne), razen če misliš imeti avto do prvih težav in potem po hitrem postopku naješ naivneža, ki bo to kripo kupil.
Nekoč je bil Slo-tech.
PoldeK ::
Ja, sej to me malo skrbi. Sedaj se vozim z 18 let starim japoncem (lastim si ga 10 let). V tem času sem prevozil 160 kkm, težav in stroškov (razen jasno rednega servisa) nisem imel še nikoli. Avto na trgu ni vreden ničesar, popije mi okoli 6,8-7,5l
Samo ob vsej tej vročini (no, danes ne) smo s familijo poleti enostavno nemobilni, ker ni nobenega dodatnega udobja, kot je klima.
Me je pa mal strah, da bi kupu nekej, potem pa imel same težave. Glede na dosedanje brezskrbno sožitje z avtomobili
Samo ob vsej tej vročini (no, danes ne) smo s familijo poleti enostavno nemobilni, ker ni nobenega dodatnega udobja, kot je klima.
Me je pa mal strah, da bi kupu nekej, potem pa imel same težave. Glede na dosedanje brezskrbno sožitje z avtomobili
KandazaR ::
Z rabljenim avtom so lahko sami križi in težave. Obvezno vzemi s sabo kakega mehanika, ki ga poznaš. Poglej menjalnik, mašino (pri dizlu boš pumpo), v kakem stanju so zavore in pa vzmetenje (če zanihaš avto se mora tako ustviti drugače je zanič) in pa da ni bil že na strehi.
WarpedGone ::
Zavedaj se, da nikjer ne boš dobil objektivne ocene, vsak ti bo prodajal svojo osebno izkušnjo in preference. Za kaj več greš lahk gledat statistike, ki majo ta problem, da nič ne povejo o konkretnih primerih.
Moj ima deklarirano povprečno porabo 5,5l/100, primerljivo močn bencinc pa 7,5l/100 i.e. nekje za tretjino več. Za nafto sm lani zmetu cca. 1600€, za bencin bi torej porabu nekje okrog 2100€ => prihranek 500€ v enem letu. Stroški zavarovanja so prbl. enaki, nekaj več je cestnine zaradi večje prostornine motorja. Kakšne okvare na motorju še ni bilo, redn servis ni nobena sila. Nakupna cena je bila nekje 1000€ višja od bencinarja, se pravi še kakšno leto pa mam razliko v nakupni ceni pokrito.
Z umirjeno vožnjo (nizki vrtljaji kadar ni potrebe po hitrih manevrih) sm povprečno porabo spravil na kakih 5l/100km. Torej pršparu še dodatnih ~200€ + manjše obremenitve => manjša verjetnost okvar.
Pod takšnimi zahtevami, kot si jih navedu, bi si JAZ pogledal naslednje. Mogoče je še kje kak boljši, tile mi na hitro padejo v oko:
Diesel:
Fiat
Ford
Peugeot
Renault
Bencin:
Alfa
Citroen
Mazda
Renault
Škoda
Moj ima deklarirano povprečno porabo 5,5l/100, primerljivo močn bencinc pa 7,5l/100 i.e. nekje za tretjino več. Za nafto sm lani zmetu cca. 1600€, za bencin bi torej porabu nekje okrog 2100€ => prihranek 500€ v enem letu. Stroški zavarovanja so prbl. enaki, nekaj več je cestnine zaradi večje prostornine motorja. Kakšne okvare na motorju še ni bilo, redn servis ni nobena sila. Nakupna cena je bila nekje 1000€ višja od bencinarja, se pravi še kakšno leto pa mam razliko v nakupni ceni pokrito.
Z umirjeno vožnjo (nizki vrtljaji kadar ni potrebe po hitrih manevrih) sm povprečno porabo spravil na kakih 5l/100km. Torej pršparu še dodatnih ~200€ + manjše obremenitve => manjša verjetnost okvar.
Pod takšnimi zahtevami, kot si jih navedu, bi si JAZ pogledal naslednje. Mogoče je še kje kak boljši, tile mi na hitro padejo v oko:
Diesel:
Fiat
Ford
Peugeot
Renault
Bencin:
Alfa
Citroen
Mazda
Renault
Škoda
Zbogom in hvala za vse ribe
stock ::
Kakšna maš pa hitrostna pouprečja? Glede na to da praviš 80% avtocesta... kolk ponavadi pelješ po avtocesti?
kekz ::
Jaz sem imel prej bencinarja 2.0, 88kW in je kuril od 6-9 odvisno od vožnje, običajno pa okoli 8.
Npr. Lj-Bruselj, večji del okoli 170 km/h, poraba okoli 7 l/100.
Zdaj imam dizla 2.0, 103kW in kuri 8,5-10, ponavadi okoli 9-9,5.
Navor ima dosti slabši od bencinarja. Do 2.500 obratov ni nič potem pa kot bi dodatno raketo prižgal, ampak pri 4.500 obratov je že rdeče.
Želel sem avtomatika, pa ga pri 2.0 ni bilo in imam 6 ročnih prestav. Zdi se mi da ful garam z desno roko, šaltanje non-stop.
Bencinar je vlekel čisto enakomerno od dobrih 1.500 obratov do 6.000. Zelo prožno, zelo malo šaltanja.
V glavnem, kar se tiče samega agregata, sem nad dizlom malo razočaran.
Npr. Lj-Bruselj, večji del okoli 170 km/h, poraba okoli 7 l/100.
Zdaj imam dizla 2.0, 103kW in kuri 8,5-10, ponavadi okoli 9-9,5.
Navor ima dosti slabši od bencinarja. Do 2.500 obratov ni nič potem pa kot bi dodatno raketo prižgal, ampak pri 4.500 obratov je že rdeče.
Želel sem avtomatika, pa ga pri 2.0 ni bilo in imam 6 ročnih prestav. Zdi se mi da ful garam z desno roko, šaltanje non-stop.
Bencinar je vlekel čisto enakomerno od dobrih 1.500 obratov do 6.000. Zelo prožno, zelo malo šaltanja.
V glavnem, kar se tiče samega agregata, sem nad dizlom malo razočaran.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
Steinkauz ::
Dizel pa mal navora???
Jst mam golf IV tdi 90KM pa ma navora kolker hočš. Res ni najbolj poskočen, sam poraba je pa povprečno mal manj kot 6 litrov. Glih pr dizlu ti ni treba skoz šaltat, ker lepo fura tud pr nizkih obratih(oziroma itak povsod šaltaš, jst ne vem, zakaj bi z dizlom kr skoz šaltov). Je pa dizel dražji za vzdrževat, čeprav če nardiš več kot 15000km na leto se ti vsekakor splača.
Jst mam golf IV tdi 90KM pa ma navora kolker hočš. Res ni najbolj poskočen, sam poraba je pa povprečno mal manj kot 6 litrov. Glih pr dizlu ti ni treba skoz šaltat, ker lepo fura tud pr nizkih obratih(oziroma itak povsod šaltaš, jst ne vem, zakaj bi z dizlom kr skoz šaltov). Je pa dizel dražji za vzdrževat, čeprav če nardiš več kot 15000km na leto se ti vsekakor splača.
KandazaR ::
in predvsem poslušaj nasvete od ljudi ki govorijo o BOŠ pumpi
Bosch vbrizgalna črpalka. A si sedaj bolj zadovoljen. Ali se boš spet na kako besedo obesu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
PoldeK ::
Na avtocesti (govorim v povprečju) vozim do 140, redko do 150. Bolj penzionerska vožnja. Sem se zdivjal v rani mladosti, ko sem kot 18letni mulc prišel do športne toyote. Zdej teh potreb nimam več.
WarpedOne, hvala, zelo si se potrudil. Tud sam sem mel ogledanih nekaj od teh avtomobilov.
Še najbolj všeč mi je Ford, pa Laguna tudi ne zgleda slabo. Predvidevam, da bi oba avtomobila zdržala recimo še 150kkm?
WarpedOne, hvala, zelo si se potrudil. Tud sam sem mel ogledanih nekaj od teh avtomobilov.
Še najbolj všeč mi je Ford, pa Laguna tudi ne zgleda slabo. Predvidevam, da bi oba avtomobila zdržala recimo še 150kkm?
Daliborg ::
DIESESL po moznosti pa vzam brez TURBINE
Lp.
Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
barbarpapa1 ::
Pozdrav
Kekz, ali imaš sedaj mogoče novega VW Passata 2.0 TDI? Moj šef ga namreč ima slabega pol leta (pred tem je imel prejšnji model z 1.9 TDI motorjem in štirikolesnim pogonom) in opaža isto. Pa jaz tudi, ker če greva skupaj na kakšno daljšo pot, se izmenjujeva v vožnji. Tako je pri novem avtu potrebno res delati na menjalniku če se ne voziš ravno po avtocesti, pa nad 2000-2500 obrati ga je potrebno držati, če hočeš, da je odziv pri pritisku na stopalko za plin normalen. Pri starem 1,9 TDI-ju to ni bilo tako.
Za primer, ko greva v Nemčijo, se redno voziva skozi Schladming po navadni cesti. Star Passat (1,9 TDI) je hitrosti od cca 80 km/H navzgor lepo "pohendlal" v šesti prestavi, se lepo odzival na gas ipd. Pri novem 2.0 TDI pa to ni tako, je na isti relaciji treba kar lepo v četrti vozit pa nad 2000 vrtljaji/min motor držat, če hočes spodobno vožnjo. Skratka ta novi TDI se obnaša, kot da bi bil bencinar
Toliko...
LP
Jože
Kekz, ali imaš sedaj mogoče novega VW Passata 2.0 TDI? Moj šef ga namreč ima slabega pol leta (pred tem je imel prejšnji model z 1.9 TDI motorjem in štirikolesnim pogonom) in opaža isto. Pa jaz tudi, ker če greva skupaj na kakšno daljšo pot, se izmenjujeva v vožnji. Tako je pri novem avtu potrebno res delati na menjalniku če se ne voziš ravno po avtocesti, pa nad 2000-2500 obrati ga je potrebno držati, če hočeš, da je odziv pri pritisku na stopalko za plin normalen. Pri starem 1,9 TDI-ju to ni bilo tako.
Za primer, ko greva v Nemčijo, se redno voziva skozi Schladming po navadni cesti. Star Passat (1,9 TDI) je hitrosti od cca 80 km/H navzgor lepo "pohendlal" v šesti prestavi, se lepo odzival na gas ipd. Pri novem 2.0 TDI pa to ni tako, je na isti relaciji treba kar lepo v četrti vozit pa nad 2000 vrtljaji/min motor držat, če hočes spodobno vožnjo. Skratka ta novi TDI se obnaša, kot da bi bil bencinar
Toliko...
LP
Jože
kekz ::
Prej sem imel mazdo626, zdaj pa hyundai tucson.
Absolutno gledano ima moj dizel res več navora, ampak razporeditev na grafu je pa zelo špičasta.
Na začetku ob menjavi, se mi je stalno dogajalo, da mi je pri speljevanju crknil. Enostavno sem dal premalo gasa (prejšnja navada!) in navora za speljati je bilo premalo. Novi spelje v prvi tako, kot je stari v drugi. Imam občutek, da z drugo skoraj ne bi mogel speljati. Sploh imam občutek, da veliko bolj mučim sklopko, saj je treba speljevati z dosti več moči. Pri mazdi sem imel do konca originalno sklopko pri 300.000 prevoženih km in ni še nič kazala po odpovedi.
Prestavljanja je več, ker je uporabno območje vožnje samo med 2000 in 4000, prej pa med 2000 in 6000.
Vem, da gre za čisto drugi razred avta in masa je tudi 1800 proti 1200 kg, ampak vseeno sem pričakoval, da bo dizel predvsem pri malih obratih dobro potegnil, je pa ravno obratno. Ampak pri 2.500 obratih pa res poskoči, da je že kar nadležno.
Absolutno gledano ima moj dizel res več navora, ampak razporeditev na grafu je pa zelo špičasta.
Na začetku ob menjavi, se mi je stalno dogajalo, da mi je pri speljevanju crknil. Enostavno sem dal premalo gasa (prejšnja navada!) in navora za speljati je bilo premalo. Novi spelje v prvi tako, kot je stari v drugi. Imam občutek, da z drugo skoraj ne bi mogel speljati. Sploh imam občutek, da veliko bolj mučim sklopko, saj je treba speljevati z dosti več moči. Pri mazdi sem imel do konca originalno sklopko pri 300.000 prevoženih km in ni še nič kazala po odpovedi.
Prestavljanja je več, ker je uporabno območje vožnje samo med 2000 in 4000, prej pa med 2000 in 6000.
Vem, da gre za čisto drugi razred avta in masa je tudi 1800 proti 1200 kg, ampak vseeno sem pričakoval, da bo dizel predvsem pri malih obratih dobro potegnil, je pa ravno obratno. Ampak pri 2.500 obratih pa res poskoči, da je že kar nadležno.
just_a_cook ::
1. Kekz - to da maš pri bencinarju več navora je tak ko če bi rekel, da je češnja večja od lubenice. (v določenem trenutku je, v 99% pa ne)
2. Bosch pumpa - ta stvar ne crkne kar tako. Včasih je to stalo 3.000 DEM in so se vsi tega bali. Danes ti jo za 500 Eur obnovijo, če je treba.
2. Bosch pumpa - ta stvar ne crkne kar tako. Včasih je to stalo 3.000 DEM in so se vsi tega bali. Danes ti jo za 500 Eur obnovijo, če je treba.
==================
Just a cook
Just a cook
Azrael ::
Huh, potemtakem so novi traktorji še bolj traktorsko neudobni, kot njihovi predhodniki, vsaj tisto kar je Made in Germany/Korea? Zanimivo, pravzaprav pričakovano, čeprav so jih nekateri kovali v zvezde.
Očitno je prišlo tako daleč, da sedaj zadostuje, da zadeva žre nafto in je folk že ves neumen. Vse ostalo ni pomembno.
Očitno je prišlo tako daleč, da sedaj zadostuje, da zadeva žre nafto in je folk že ves neumen. Vse ostalo ni pomembno.
Nekoč je bil Slo-tech.
dukenukem ::
v firmi mamo tanov pegueot hdi 2.0- 66kw dizl ,se mi je tud zgodlo da je crknu na speljevanju ,zaradi premalo gasa ,vleče dobro šele nad 2000 obrati ,pod 2000 je nula ,če maš vsaj 100 konj močnga bencinarja, je zame bolj kot dizl kekz je čist prov povedal
TOP ::
Ej zdej pa eni mal pretiravate ali pa ste taki bimboti ki ne znate voziti.Jaz imam vedno do sedaj benzince.En dan pa me je prijatelj prosu,če lahk njegovega Peugeota HDI 2.0 zapeljem do servisa to je 20km daleč.Brez vseh problemov sem ga zapeljav,pa čeprav sem prvič vozu dizla.Sedaj res ne razumem enih kako je težko voziti dizla,očitno nemaste pojma.Najbolj zanimivo je to,da trdiste potle dizel so jajca.Dukenukum 66kw dizel ima 90km.Pelji se z 100km pa boš videl.Benzinc 100km začne vleči šele pri 3,500 in do 6000,dizl pa od 2000 do 40000 in kaj je tukaj spornega nič razen to da benzinc bo popil med 8-10 dizl pa 6-7.Brat ima fiesto ST ki ima 150KM fin avto res dobro vleče,sam problem nastane ko hočeš mal bolj športno vožnjo poraba 13l.Dizel 150km pa ne bo popil 13l.Zaključek tega razlika je samo še v porabi in v ceni novega avta.Če si vedno imel samo Benzince ne trdi da so Dizli jajca.
Fizikalko ::
Samo za info: jaz pri mojem dizlu (Škoda Superb 130KM) speljem lahko že tko, da samo sklopko počas spustim. Tko da ga ne biksat, fantje. Al pa res ne znate vozit...
KandazaR ::
Speljati samo z sklopko se da tako pri dizlu kot pri bencinarju stem da moraš biti pri bencinarju še malo bolj nežen.
Fizikalko ::
Seveda. Hotel sem samo ponazoriti, kako (ne)spretni šoferji modrujejo o mašinah in njih vožnji.
kekz ::
Pri mojem bencinarju je tudi šlo samo s sklopko brez neke nežnosti.
Pri dizlu nikakor. Kot sem napisal, dizel mi speljuje v prvi kot bencinar v drugi. S tem, da ima tako kratko prvo, da imam občutek kot bi imel še reduktor.
Voziti mogoče res ne znam, saj je moj staž samo nekaj več kot 1.000.000 km z bencinarji in približno 20.000 z dizli.
Sploh ne trdim, da so lastnosti, ki jih opisujem posebej značilni za tip motorja. Ko sem pred leti vozil Opel omego dizel (Kr-Hannover), ali pa renault 5 dizel (Kr-Mb), se mi ni zdelo nič posebnega.
Me je pa kasneje res presenetila mazda s svojo prožnostjo, ki je nisem bil vajen. Po alpskih cestah Švice in Italije sem pred 10 leti vozil turistično (= zelo počasi) v klanec v tretji med 800 in 1500 obrati, pa je kar vleklo. In takrat sem prevozil s tankom 55 litrov več kot 1000 km, kar je do konca ostal moj rekord.
Pri dizlu nikakor. Kot sem napisal, dizel mi speljuje v prvi kot bencinar v drugi. S tem, da ima tako kratko prvo, da imam občutek kot bi imel še reduktor.
Voziti mogoče res ne znam, saj je moj staž samo nekaj več kot 1.000.000 km z bencinarji in približno 20.000 z dizli.
Sploh ne trdim, da so lastnosti, ki jih opisujem posebej značilni za tip motorja. Ko sem pred leti vozil Opel omego dizel (Kr-Hannover), ali pa renault 5 dizel (Kr-Mb), se mi ni zdelo nič posebnega.
Me je pa kasneje res presenetila mazda s svojo prožnostjo, ki je nisem bil vajen. Po alpskih cestah Švice in Italije sem pred 10 leti vozil turistično (= zelo počasi) v klanec v tretji med 800 in 1500 obrati, pa je kar vleklo. In takrat sem prevozil s tankom 55 litrov več kot 1000 km, kar je do konca ostal moj rekord.
Phoebus ::
Top: me zanima kateri bencinar začne vlečt šele pri 3500. Vsedi se v 2.5+ litra pa povej kje začne vlečt. In ko boš čutil G-force od < 2000 do 6500 boš videl kaj je to UPORABNO območje obratov
Sam imam npr. bencinca in se BP igram igrice kot se jih grejo dizel fahrerji- ne-menjat v nižjo prestavo in pri 1500rpm pohodit in vrez cukanja / kašljanja lepo pospešit.
Sam imam npr. bencinca in se BP igram igrice kot se jih grejo dizel fahrerji- ne-menjat v nižjo prestavo in pri 1500rpm pohodit in vrez cukanja / kašljanja lepo pospešit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Phoebus ()
stock ::
Pomožnosti še dvojni vanos...
No jst bi glede na to, da voziš max 140-150 uzeu dizla... čim se ti v pouprečju voziš več kot 150... pol boš spoznal, da je dizel ubistvu ena sama žalost , ne samo glede porabe! za po mestu je fin itd.
No jst bi glede na to, da voziš max 140-150 uzeu dizla... čim se ti v pouprečju voziš več kot 150... pol boš spoznal, da je dizel ubistvu ena sama žalost , ne samo glede porabe! za po mestu je fin itd.
kekz ::
Tudi tale dizelska žalost ni pravilo.
V Beograd sem se enkrat peljal s Pasatom 2.5 in enkrat z renault velsatisom 3.0. Kar poskočni zadevi. Šlo je pa tudi kot sneta sekira.
Ali pa že pred dosti leti v Italijo z nekim fiatom (ne vem več katerim, okoli 2.4 in 200 lipicanci) smo tudi nizko leteli.
Vozil sicer nisem jaz, ker sem tole nizko letenje pod mostovi že prerasel.
(Pa visoko žal tudi - včasih sem tudi malo pilotiral )
V Beograd sem se enkrat peljal s Pasatom 2.5 in enkrat z renault velsatisom 3.0. Kar poskočni zadevi. Šlo je pa tudi kot sneta sekira.
Ali pa že pred dosti leti v Italijo z nekim fiatom (ne vem več katerim, okoli 2.4 in 200 lipicanci) smo tudi nizko leteli.
Vozil sicer nisem jaz, ker sem tole nizko letenje pod mostovi že prerasel.
(Pa visoko žal tudi - včasih sem tudi malo pilotiral )
kekz ::
Je pa res, da zvočne užitke pričarajo bencinarji boljše.
Pri dizlih postane zvok bolj všečen šele potem, ko presežejo 250 konjičkov, še bolje v paru na kakšnem gliserju.
Npr. kaj takega:
Pri dizlih postane zvok bolj všečen šele potem, ko presežejo 250 konjičkov, še bolje v paru na kakšnem gliserju.
Npr. kaj takega:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
TOP ::
Phoebus:pa kaj sploh znaš brat pisal sem za 1,6 katerega mam tud sam in ne za 2,5.Seveda vleče 2,5 lepo to ti tud verjamem sam kolk popije je pa druga zgodba.Sem ti napisal da ima brat 2,0 pa res lepo vleče ne rabič2,5 sam poraba je pa taka ,da si stalen gost črpalk.Sam mam 1,6 Bravota z športnim filtrom in auspohom pa ko pohodiš plin ima res krasen zvok.Pa tud čip sem menjal,ker 103km je blo premal.Sedaj jih ma 130km in gre res lepo sam poraba je pa druga zgodba.Tle se ve dizl je traktor in ko dela na mestu večinoma tud malo tresejo,sam če imaš malo večjo relacjo di službe veš kaj je treba kupiti.Jaz naprimer do službe sem šel večkrat z Cliotom ker je kuru 6l,ker če sem hodu z Bravotom sem bil vsak teden na črpalki.
jype ::
kekz> Prej sem imel mazdo626, zdaj pa hyundai tucson.
Če si kupiš tako ogromno plehnato kravo (napram prejšnjemu avtomobilu) je nekako logično, da se bo stvar počasneje premaknila. Vseeno težko verjamem, da kar crkne, če normalno nežno spustiš sklopko.
Če si kupiš tako ogromno plehnato kravo (napram prejšnjemu avtomobilu) je nekako logično, da se bo stvar počasneje premaknila. Vseeno težko verjamem, da kar crkne, če normalno nežno spustiš sklopko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
kekz ::
Če si kupiš tako ogromno plehnato kravo...
In kaj je tako ogromnega? Je skoraj pol metra krajši. Pri nalaganju prtljage moram skoraj uporabiti softver za logistiko, prej sem samo zmetal stvari noter kakor je padlo. Edino visok je res. Se vsaj lahko brez skrbi domov pripeljem, ker sem v gozdu doma .
Ravno zaradi ogromnosti nisem želel kupiti santafeja ali sorento.
Phoebus ::
TOP: in kateri čip ti je na 1.6 N/A dodal 30% moči? tudi jaz bi takega Filter itak ne doda nič, auspuh pa da, če menjaš vse od kolektorja dalje, kakih 10%...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Phoebus ()
Calligula ::
Dejstvo je, da niso vsi sizli enaki. Eni imajo ogromno turbo luknjo tam do 2000 obratov in so do takrat kot na anastetikih.
Ocitno ima tak motor.
Tudi Toyotin 2.2, ki je naceloma ful poskocen (176KM) je pod 2.000 obrati mrtev. Nic od njega. Prav nadlezno. Eni so boljsi, drugi slabsi kar se tega tice. Zato pa je zacel BMW pri nekaterih modelih kombinirat kompresor in turbo, da kompresor fila pri nizkih, turbo pa privisjih obratih, da se iznici turbo luknja.
Hibridi bi bli tud dobra resitev za take motorje, ker bi elektro motor dobro vlekel ze od 0 obratov dalje.
Ocitno ima tak motor.
Tudi Toyotin 2.2, ki je naceloma ful poskocen (176KM) je pod 2.000 obrati mrtev. Nic od njega. Prav nadlezno. Eni so boljsi, drugi slabsi kar se tega tice. Zato pa je zacel BMW pri nekaterih modelih kombinirat kompresor in turbo, da kompresor fila pri nizkih, turbo pa privisjih obratih, da se iznici turbo luknja.
Hibridi bi bli tud dobra resitev za take motorje, ker bi elektro motor dobro vlekel ze od 0 obratov dalje.
Avenger ::
No, mislim, da se je situacija vmes še malo bolj zaostrila, predvsem v smislu cene goriv.
Jaz imam vprašanje glede Renaultov in sicer Megana. Ko sem na njihovi uradni strani videl podatke o razliki v porabi med 1.6 16v in 1.5 dizlom, enostavno nisem mogel verjet, levo bencin, desno dizel:
Mestna vožnja (l/100km) 9,7 4,9
Izvenmestna vožnja (l/100km) 5,6 3,5
Kombinirana vožnja (l/100km) 7,1 4,1
Čudno se mi tudi zdi, da imata oba motorja enako moč, dizel skoraj še enkrat več navora - pa je 2 sekundi počasnejši do 100, ali je možno, da ima dokaj veliko turbinsko luknjo? Trenutno gledam oglas dizla, ki je jurja dražji od bencina, ima pa usnje in športno podvozje - kar mi sploh ni všeč, ker vožnje po naših razdrapanih cestah, kjer na vsakem vogalu preži radar, ne jemljem kot šport, ampak rad pridem od točke A do točke B, ne da bi vedel koliko kamenčkov sem povozil vmes. Mnenja?
Jaz imam vprašanje glede Renaultov in sicer Megana. Ko sem na njihovi uradni strani videl podatke o razliki v porabi med 1.6 16v in 1.5 dizlom, enostavno nisem mogel verjet, levo bencin, desno dizel:
Mestna vožnja (l/100km) 9,7 4,9
Izvenmestna vožnja (l/100km) 5,6 3,5
Kombinirana vožnja (l/100km) 7,1 4,1
Čudno se mi tudi zdi, da imata oba motorja enako moč, dizel skoraj še enkrat več navora - pa je 2 sekundi počasnejši do 100, ali je možno, da ima dokaj veliko turbinsko luknjo? Trenutno gledam oglas dizla, ki je jurja dražji od bencina, ima pa usnje in športno podvozje - kar mi sploh ni všeč, ker vožnje po naših razdrapanih cestah, kjer na vsakem vogalu preži radar, ne jemljem kot šport, ampak rad pridem od točke A do točke B, ne da bi vedel koliko kamenčkov sem povozil vmes. Mnenja?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
kmetek ::
Joj samo Renaulta ne.....vse drugo samo Francoza ne.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: WarpedGone ()
Avenger ::
Kaj si imel slabo izkušnjo, ali je to splošno dejstvo, mislim, ker pri nas je Francozov na cestah vsaj 1/3.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
RejZoR ::
In kaj je slabega če moraš ruknit prestavo dol za pospeševanje? Nimam nobene težke mašine pa mi je vseeno všeč kako zapoje v obrate pri prehitevanju in pospeševanju.
@Avenger
Včasih je bil Citroen sinonim za smooth vožnjo. Če to še drži se splača pogledat v njihovo štalco...
@Avenger
Včasih je bil Citroen sinonim za smooth vožnjo. Če to še drži se splača pogledat v njihovo štalco...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vikking ::
Novejši megan karavan bencinar, je dobesedno požeruh. Kar se tiče športnega podvozja se ga hitro navadiš (saj ni športno v pravem pomenu besede). Z manjšo dimeznijo gum, trdoto podvozja ublažiš (seveda v okviru homologacije).
Vzami dizla, sploh če imaš veliko dolgih relacij.
Vzami dizla, sploh če imaš veliko dolgih relacij.
Avenger ::
Hja, sej to je, relacije bodo bolj kratke in s tega vidika bi bil boljši bencin. Kilometrov pa ravno toliko, da bi v dobrem letu z razliko denarja za gorivo pokril razliko v ceni dizla.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Mesar ::
Kaj je narobe z renoji? Vprašaj malo lastnike renojev po 2000 letu, kako so zadovoljni, koliko krat je bil njihov Senic servisu ali pa v kakšni firmi, kjer imajo 16 meganov in noben ni prišel čez 130kkm, brez da bi kaj hudega crknilo. Tudi sosed ima Senica, pa jim nekam dosti stoji doma , clioti pa so tudi kriminal glede na to, da dobiš za isti dnar avto kjer se ne trese vse pa ruži, pa še kljub temu po malem menjavaš in maš stroške ker crkujejo stvari.
Your turn to burn!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21120 (17588) | nekoman |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28620 (24422) | krneki0001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198154 (163167) | Spajky |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29790 (25645) | D3m |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 52981 (49862) | Matwic |