Forum » Loža » Bencin ali Dizl
Bencin ali Dizl
PrimozR ::
Kr neki... Biturbo pa 3 litre pa 3 tone napram 1,5...
Najprej me kritizira, da TDI primerjam z navadnim bencinarjem, potem daje pa sam primerjavo 16V napram 40 let starem SDI agregatu.
OT: Če stisneš sklopko, se teta Fizika interesantno obrne proti tebi in ti praktično razloži, kaj delaš, nekje okoli drevesa ali v jarku. Ne pritiskaj sklopke v ovinkih! In če nimaš ABS (+ ESP), tudi bremze ne. Načeloma pa če dodaš volan in gas pri prednjih pogonih, te kolesa začnejo vleči v ovinek. Ampak ker že prej nisi imel oprijema, ti to bore malo pomaga. Lahko mašino ejectaš, pa boš vseeno letel naravnost. Sploh se mi pa zdi, da je takole razmišljanje posledica napačne šole.
Torej real world expirience je napačna šola?
perci ::
Gre za stabilnost avta, ki se bistveno zmanjša, če ti že pred ovinkom stisneš sklopko. Drugo je stiskanje v ovinku, ko ti prednji konec ze odnasa - tam je morda celo koristno. Vsekakor pa ne ze pred ovinkom - to iz real life experience.
dzinks63 ::
Moj namen ni bil primerjava teh dveh avtomobilov, niti cene in teže ne. Omejil sem se le na dva motorja izrazita predstavnika vsakega z svojim gorivom. In kakšna je ugotovitev? Oba sta superiorna v vseh pogledih, (takega bencinca bi tepla le poraba, katera bi težko šla povprečno pod 10 l/100km, pri dizlu pa brez problema, kot vidimo) seveda sem imel v mislih dvojni corsin motor skupaj kot V8, ker sodobnih serijskih navitih turbo bencincev (okoli 300km) je zelo malo na trgu in je direktna primerjava zelo težka. Večinoma za takšne moči pri bencinarjih skrbijo le normalne atmosferske mašine. Je seveda turbo stalnica pri špica serijskih motorjih 600KM+, kjer mora praktično obvezvo sodelovati turbina, kajti brez nje bi takšne moči zelo težko dosegali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Buggy ::
dzinks63: Primerjaj raje iste prostornine motorjev. Ce predelas bencinarja na plin (kar je ravno razlika v nabavni ceni) si zmagal :)
Bencin: Opel INSIGNIA Edition 2.0 turbo (220 KM)
Cena: 26,040 €
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1998 cm3
Moč motorja: 162 kW (220 KM) pri 5600/min
Navor: 350 Nm pri 2000/min
Gorivo: bencin
Poraba (zunaj) 6.7 l/100km
Poraba (mestna) 12.8 l/100km
Največja hitrost: 242 km/h
Pospešek: 7.6 s do 100km/h
Diesel: INSIGNIA Sport 2.0 CDTi (160 KM)
Cena: 28,290 €
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1991 cm3
Moč motorja: 118 kW (160 KM) pri 4000/min
Navor: 350 Nm pri 1750/min
Gorivo: diesel
Poraba (zunaj) 4.8 l/100km
Poraba (mestna) 7.6 l/100km
Največja hitrost: 218 km/h
Pospešek: 9.5 s do 100km/h
Bencin: Opel INSIGNIA Edition 2.0 turbo (220 KM)
Cena: 26,040 €
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1998 cm3
Moč motorja: 162 kW (220 KM) pri 5600/min
Navor: 350 Nm pri 2000/min
Gorivo: bencin
Poraba (zunaj) 6.7 l/100km
Poraba (mestna) 12.8 l/100km
Največja hitrost: 242 km/h
Pospešek: 7.6 s do 100km/h
Diesel: INSIGNIA Sport 2.0 CDTi (160 KM)
Cena: 28,290 €
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1991 cm3
Moč motorja: 118 kW (160 KM) pri 4000/min
Navor: 350 Nm pri 1750/min
Gorivo: diesel
Poraba (zunaj) 4.8 l/100km
Poraba (mestna) 7.6 l/100km
Največja hitrost: 218 km/h
Pospešek: 9.5 s do 100km/h
IceIceBaby ::
Zato pa hocmo CVT menjalnike, k tole so vse jajca. Rabis tri noge ce ces peljat normalno. ;>
Ne rabiš 3 nog, samo malo spretnosti :) S prsti bremzaš s peto pa dodajaš gas.
Sicer pa ne vem kaj je tako posebnega v CVTjih. Klasična avtomatika dela čisto solidno in precej zanesljivo. Še novejši robotizirani ročni menjalniki so povsem OK za vozit.
dzinks63 ::
Primerjaj raje iste prostornine motorjev
Oba moja primera, bencin in dizel sta kao 3 litre. V vseh lastnostih dokaj podobna, le da bencinar zaenkrat še vedno porabi več od primerljivega dizla. Bo ga sicer dohitel, če bo res kaj ratalo iz teh novih obljubljenih bencinskih motorjev z sprejemljivo kompresijo.
Buggy ::
Saj verjetno resnicno ne verjames da bos kar zdruzil dva motorja in ju primerjal po karakteristikah z enim enako velikim ...bodi resen.
Kar pa se tice diesel evforije, ki se je zacela pred kakimi 10-imi leti pa sem preprican, da je pocasi v zatonu, saj je nebroj diesel motorjev sproducirala ravno velika razlika v nabavni ceni goriva (diesel je bil skoraj 30% cenejsi od bencina). Operativni stroski novejsih motorjev sploh nise vec tako v prid dieslu...ce pa racunas se opcijo predelave novejsega bencinskega motorja pa nimajo vec niti enega aduta.
Se tako zagrizen diesel koncern kot je VW je z novimi TSI motorji diskretno spodriva primat diesla v nizjem in srednjem razredu. Meni je se kako prav :)
Kar pa se tice porabe pa je potrebno specifikacije jemati z rezervo saj ni malo dieslov voznikov avtomobilov z okoli 150KM (tudi jaz na sluzbenem), ki brez problema (ni potrebna ravno agresivna voznja) naredijo porabo tudi 8 litrov in vec.
Kar pa se tice diesel evforije, ki se je zacela pred kakimi 10-imi leti pa sem preprican, da je pocasi v zatonu, saj je nebroj diesel motorjev sproducirala ravno velika razlika v nabavni ceni goriva (diesel je bil skoraj 30% cenejsi od bencina). Operativni stroski novejsih motorjev sploh nise vec tako v prid dieslu...ce pa racunas se opcijo predelave novejsega bencinskega motorja pa nimajo vec niti enega aduta.
Se tako zagrizen diesel koncern kot je VW je z novimi TSI motorji diskretno spodriva primat diesla v nizjem in srednjem razredu. Meni je se kako prav :)
Kar pa se tice porabe pa je potrebno specifikacije jemati z rezervo saj ni malo dieslov voznikov avtomobilov z okoli 150KM (tudi jaz na sluzbenem), ki brez problema (ni potrebna ravno agresivna voznja) naredijo porabo tudi 8 litrov in vec.
Utk ::
dzinks, kar si ti primerjal, ni za primerjat. Najprej je treba upoštevat zmogljivosti, potem pa ceno in z njo porabo.
Buggy je dal lep primer, čeprav je bencinc malo premočan za tistega dizla pa vseeno dobra 2 jurja cenejši, razlika v porabi je, ampak če bi imel malo manj moči, razlika v porabi ne bi bla niti 2 litra, kar pomeni, da bi po 100,000 km prišel na nulo. Potem pa rabiš še 100,000 km, da prideš do opaznega prihranka. 10 procentov več za avto se pač ne splača dat, če boš prišparal 5 procentov čez 10 let. Bolje, da daš denar vezat. Če se dost voziš je pa drugo.
Če daš tistega bencinca na plin je pa čista zmaga.
Buggy je dal lep primer, čeprav je bencinc malo premočan za tistega dizla pa vseeno dobra 2 jurja cenejši, razlika v porabi je, ampak če bi imel malo manj moči, razlika v porabi ne bi bla niti 2 litra, kar pomeni, da bi po 100,000 km prišel na nulo. Potem pa rabiš še 100,000 km, da prideš do opaznega prihranka. 10 procentov več za avto se pač ne splača dat, če boš prišparal 5 procentov čez 10 let. Bolje, da daš denar vezat. Če se dost voziš je pa drugo.
Če daš tistega bencinca na plin je pa čista zmaga.
IceIceBaby ::
Ja, razlika v ceni pri tem Oplu je ravno za eno dobro plinsko predelavo + še za par tankov plina ti ostane. Pa imaš 220 konjev in cenejšo vožnjo.
Edini problem pri plinu je še vedno pomanjkanje črpalk. Ni mi jasno zakaj se pri nas tako počasi razvija to.
Edini problem pri plinu je še vedno pomanjkanje črpalk. Ni mi jasno zakaj se pri nas tako počasi razvija to.
Buggy ::
Da ne bom delal krivice oz zavajal je diesel cena 2K€ vec, v mojem primeru zaradi druge opreme (vecja platisca in take malenkost) ista oprema pa pride 26,490 € ...kar je potem le se 500 € drazje za diesla (vsaj tako je po cenikih ki so objavljeni TUKAJ).
Predelava na plin za tak avto pride cca 1400€, kar pomeni da das v zgornjem primeru 1k€ vec za 60KM vec, isto navora v vecjem uporabnem obmocju vrttljajev ter manjso porabo kot diesel, ce jo prekalkuliras v plinski evro. (liter plina je cca 0.55€) Poraba plina pa se po predelavi poveca v najslabsem primeru za 5-10% nekje naj bi z kvalitetno plinsko instalacijo (bojda BMW masine) celo padla .
Upam da se bo zopet zacelo malo bolj usmerjati razvijalsko pozornost v bencinarje, saj so zaradi diesel-hypa (ovce rules) do sedaj mocno zaostajali v razvoju.
Se Alfa (malo vecje) ki je bila sinonim za bencinarja je do letnika 2007 skoraj sam diesel
Predelava na plin za tak avto pride cca 1400€, kar pomeni da das v zgornjem primeru 1k€ vec za 60KM vec, isto navora v vecjem uporabnem obmocju vrttljajev ter manjso porabo kot diesel, ce jo prekalkuliras v plinski evro. (liter plina je cca 0.55€) Poraba plina pa se po predelavi poveca v najslabsem primeru za 5-10% nekje naj bi z kvalitetno plinsko instalacijo (bojda BMW masine) celo padla .
Upam da se bo zopet zacelo malo bolj usmerjati razvijalsko pozornost v bencinarje, saj so zaradi diesel-hypa (ovce rules) do sedaj mocno zaostajali v razvoju.
Se Alfa (malo vecje) ki je bila sinonim za bencinarja je do letnika 2007 skoraj sam diesel
Utk ::
Ja ampak za tiste 2 sekunde manj pri pospešku se tudi plača, pri takem avtu in pri takih pospeških vsaj 2 jurja.
Buggy ::
Ja res je, jaz ne bi pomislil dvakrat kaj vzeti, ce pa gres gledati primerljive motorje se pri VW pa se ta razlika v ceni kmalu pribliza 3000€ v prid bencinarja. Kupis za 1400€ plin napeljavo. Poleg tega imas bencinarja v nizjem zavarovalnem in cestninskem razredu in ce potrebujes se vec moci in navora das slabih 300€ za tuning in prodobis 155KM in 270Nm. Ostane ti se 1000€ za razliko do diesla s tem gres pa na morje :)
bencinar
Cena: 23,501 €
Motor
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1390 cm3
Moč motorja: 90 kW (122 KM) pri 5000/min
Navor: 200 Nm pri 1500/min
Masa: 1354 kg
Gorivo: bencin
Poraba (zunaj) 5.5 l/100km
Poraba (mestna) 8.6 l/100km
Zmogljivost
Največja hitrost: 203 km/h
Pospešek: 10.5 s do 100km/h
diesel
Cena: 26,190 €
Motor
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1968 cm3
Moč motorja: 103 kW (140 KM) pri 4000/min
Navor: 320 Nm pri 1800/min
Masa: 1454 kg
Gorivo in poraba
Gorivo: diesel
Poraba (zunaj) 5 l/100km
Poraba (mestna) 7.4 l/100km
Zmogljivost
Največja hitrost: 209 km/h
Pospešek: 9.8 s do 100km/h
aja, lahko se tukaj primerjate porabo v izhodiscnem stnaju med dieslom in bencinarjem, ce pa jo pri bencinarju date se napol zaradi plina, ti bodo moral pa na Petrolu se denar nazaj dajati :)
Kaj sploh se ostane velikim?
bencinar
Cena: 23,501 €
Motor
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1390 cm3
Moč motorja: 90 kW (122 KM) pri 5000/min
Navor: 200 Nm pri 1500/min
Masa: 1354 kg
Gorivo: bencin
Poraba (zunaj) 5.5 l/100km
Poraba (mestna) 8.6 l/100km
Zmogljivost
Največja hitrost: 203 km/h
Pospešek: 10.5 s do 100km/h
diesel
Cena: 26,190 €
Motor
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1968 cm3
Moč motorja: 103 kW (140 KM) pri 4000/min
Navor: 320 Nm pri 1800/min
Masa: 1454 kg
Gorivo in poraba
Gorivo: diesel
Poraba (zunaj) 5 l/100km
Poraba (mestna) 7.4 l/100km
Zmogljivost
Največja hitrost: 209 km/h
Pospešek: 9.8 s do 100km/h
aja, lahko se tukaj primerjate porabo v izhodiscnem stnaju med dieslom in bencinarjem, ce pa jo pri bencinarju date se napol zaradi plina, ti bodo moral pa na Petrolu se denar nazaj dajati :)
Kaj sploh se ostane velikim?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Valvoline ::
Ja res je, jaz ne bi pomislil dvakrat kaj vzeti, ce pa gres gledati primerljive motorje se pri VW pa se ta razlika v ceni kmalu pribliza 3000€ v prid bencinarja. Kupis za 1400€ plin napeljavo. Poleg tega imas bencinarja v nizjem zavarovalnem in cestninskem razredu in ce potrebujes se vec moci in navora das slabih 300€ za tuning in prodobis 155KM in 270Nm. Ostane ti se 1000€ za razliko do diesla s tem gres pa na morje :)
bencinar
Cena: 23,501 €
Motor
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1390 cm3
Moč motorja: 90 kW (122 KM) pri 5000/min
Navor: 200 Nm pri 1500/min
Masa: 1354 kg
Gorivo: bencin
Poraba (zunaj) 5.5 l/100km
Poraba (mestna) 8.6 l/100km
Zmogljivost
Največja hitrost: 203 km/h
Pospešek: 10.5 s do 100km/h
diesel
Cena: 26,190 €
Motor
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1968 cm3
Moč motorja: 103 kW (140 KM) pri 4000/min
Navor: 320 Nm pri 1800/min
Masa: 1454 kg
Gorivo in poraba
Gorivo: diesel
Poraba (zunaj) 5 l/100km
Poraba (mestna) 7.4 l/100km
Zmogljivost
Največja hitrost: 209 km/h
Pospešek: 9.8 s do 100km/h
aja, lahko se tukaj primerjate porabo v izhodiscnem stnaju med dieslom in bencinarjem, ce pa jo pri bencinarju date se napol zaradi plina, ti bodo moral pa na Petrolu se denar nazaj dajati :)
Kaj sploh se ostane velikim?
Khm,hahahahaha....
Bencinc z 122km poraba 5.5/8.6..... hahahahaha.
Kr kupi ga,pa nam boš povedal kolko bo žr :)
Pred leti je kolega kupu za ženo novo opel corso 1.2,pravi liliputanec,avto naj bi žr 6l po specifikaciji,dejansko nikol ni pršu na manj k 8l. Dizel je preverjen šparovec,najmanj 2-3l zunaj in 5l po mestu razlika v porabi. Bencinar predelan na avtoplin žere 13l najmanj,to o enaki porabi benz-plin je navadn lari-fari.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Buggy ::
Valvoline se ti oproscam, vidim da vse ves in tvoje trditve so podkrepljene z neizpodbitnimi dejstvi, specifikacije pa lazejo samo na strani bencinarjev...se enkrat oprosti.
Utk ::
Valvolinovo znanje o avtih se konča pri golfu 2, dizel, letnik 88. Od takrat do danes ni blo prav nobenga napredka. Moj clio naj bi žrl enako kot tista corsa, pa težko pridem čez 6 litrov, če se ne vozim samo po mestu.
Valvoline ::
http://slo-tech.com/forum/t363339/49
Poraba avtoplina 14l na 100. Kolega ima pasata 1.8 na avtoplin poraba je 13l na 100. Zej ga bo prodal in išče dobrega TDI-ja.
Poraba avtoplina 14l na 100. Kolega ima pasata 1.8 na avtoplin poraba je 13l na 100. Zej ga bo prodal in išče dobrega TDI-ja.
Valvoline ::
Valvolinovo znanje o avtih se konča pri golfu 2, dizel, letnik 88. Od takrat do danes ni blo prav nobenga napredka. Moj clio naj bi žrl enako kot tista corsa, pa težko pridem čez 6 litrov, če se ne vozim samo po mestu.
In ja glede porabe ni prav nobenega napredka dobrih 10-15 let. Le na moć so pridobil.
Utk ::
Če so pridobili na moči, so pridobili tudi na porabi. Katrca je porabila zelo malo, pa vseeno nov clio, ki je 300 kil težji in približno trikrat močnejši, ne porabi nič več. Bencinar, da ne bo pomote. Kakšen je napredek pri dizlih? Dodali so turbino in razpolovili življenjsko dobo.
Valvoline ::
15 let star golf 3 dizel(sdi,tdi navadn D vseeno) porabi 5-7l na 100km. Tolk porabi najnovejši golf6 2.0tdi. 15 let star golf bencinar porabi 9-12l na 100,tolk porabi tut najnovejši golf6,ni nobene razlike.
Le kot sem povedal na moč so pridobil.
Le kot sem povedal na moč so pridobil.
Utk ::
Da je novi golf 400 kil težji, pa vseeno bolj vleče pri isti porabi, je zate nepomembno.
Dizl je dober, ker dobiš turbino zraven. Drugač je navadno sranje. Če vtakneš turbino v bencinarja, je bencinar še zmeraj cenejši, porabi pa skoraj enako kot dizel.
Dizl je dober, ker dobiš turbino zraven. Drugač je navadno sranje. Če vtakneš turbino v bencinarja, je bencinar še zmeraj cenejši, porabi pa skoraj enako kot dizel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Valvoline ::
Da je novi golf 400 kil težji, pa vseeno bolj vleče, je zate nepomembno.
Dizl je dober, ker dobiš turbino zraven. Drugač je navadno sranje. Če vtakneš turbino v bencinarja, je bencinar še zmeraj cenejši, porabi pa skoraj enako kot dizel.
Največja prednost dizla je k se pelješ po mestu in k je avto naložen ali vleče prikolico. Pr dizlu se poraba minimalno poveča,medtem pa bencinar katastrofa. Dejansko bencinc po mestu pokur najmanj +5l kot bencinar. Nobeden me ne more prepričat da ni tako.Negdo je prej lepo napisal,če je teža avta manj k 1 tono bencinc pride v poštev,če je teža več k 1 tono definitivno dizel.
P.S. Moj golf3 dizel naložen+prikolica skupaj več kot 1000kli tovora še vedno ne porabi več k 6-7l na 1000. Sosedova astra 1.6 z prikolico in manj tovora porabi 13l na 100.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Utk ::
Odvisno kolk in kje se voziš. Ti se pa kar vozi s polno naloženim dizlom po mestu gor in dol, po možnosti ne več kot 2 km v eno smer. Boš ful prišparal ja.
Valvoline ::
Odvisno kolk in kje se voziš. Ti se pa kar vozi s polno naloženim dizlom po mestu gor in dol, po možnosti ne več kot 2 km v eno smer. Boš ful prišparal ja.
Verjemi da pr dizlih se tovor skoraj nič ne pozna pri porabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Buggy ::
Valvoline, ti si prevec pameten za mene zato sploh ne bom ugovarjal tvojim trditvam, ceprav si me lepo nasmejal, nimam volje ne zivcev da bi prepriceval prepricanega.
Ce koga zanima poraba istega avtomobila ter razlicnih goriv lahko pogleda naslednje linke. NO sicer niso verjetno potrebni ker nam je Valvoline povedal da avto na plin pa itaq kuri vsak 13 litrov :)
Opel Astra na plin - povprecje 6.61 litra plina
Astra na bencin - povprecje 6.5 litra
Astra diesel 4Kw mocnejsa od prejsnih - 6.17 litra diesla
Navedel sem isti avto Astra GTC in po moci skoraj iste motorje. Izbrani primeri imajo vsaj 60 vpisov (tankanj) da je povprecje cimbolj verodostojno. Ce lazejo podatki lazem tudi jaz.
Sicer pa vsak bo imel svojega favorita in vsak ve iz kaksnih razlogov se bo odlocil za dolocen tip motorja. Diesel pa za v mesto sigurno ni kot je nekdo nekaj razlagal :)
Ce koga zanima poraba istega avtomobila ter razlicnih goriv lahko pogleda naslednje linke. NO sicer niso verjetno potrebni ker nam je Valvoline povedal da avto na plin pa itaq kuri vsak 13 litrov :)
Opel Astra na plin - povprecje 6.61 litra plina
Astra na bencin - povprecje 6.5 litra
Astra diesel 4Kw mocnejsa od prejsnih - 6.17 litra diesla
Navedel sem isti avto Astra GTC in po moci skoraj iste motorje. Izbrani primeri imajo vsaj 60 vpisov (tankanj) da je povprecje cimbolj verodostojno. Ce lazejo podatki lazem tudi jaz.
Sicer pa vsak bo imel svojega favorita in vsak ve iz kaksnih razlogov se bo odlocil za dolocen tip motorja. Diesel pa za v mesto sigurno ni kot je nekdo nekaj razlagal :)
dzinks63 ::
Valvoline ima kar prav. Kar se tovarniških specifikacij za porabo tiče, so le te najmanjše možne. Nobeden normalen navaden voznik jih ne bo dosegal, kaj šele presegal. Tista vožnja pri kao 90km/h, 120km/h, mestna vožnja, to je možno samo v idealnih pogojih. Za prva dva, avtocesta ravnina brez klancev konstantna hitrost v najvišji prestavi z najmanj plina. Mestna vožnja pa enako po ravnini, kot jajcih, z čimanj gasa, čimbolj enakomerno, brez sunkov, v še ustrezni najvišji prestavi. Tako, da po tamalem, z dokaj varčno in pazljivo vožnjo po normalnih cestah lahko kamot pripišeš 1 liter zraven, če pa voziš vsaj malo bolj agilno, pa si pripiši kar 2 litra goriva plusa glede na tovarniške obljube.
Drugače pa pri izgorevanju ogljikovodikov se dobi različne količine energije.
Drugače pa pri izgorevanju ogljikovodikov se dobi različne količine energije.
Utk ::
Aha, specifikacije pa lažejo samo pri bencinarjih, pri dizlih so točne. V resnici, kolk sem jaz avtov sprobal in kolk so jih drugi, ki jih poznam, so tiste specifikacije čisto točne. Če se pa po navadni cesti voziš 120 namesto 90, prestavljaš pri 5000 obratih, boš pa seveda porabil malo več. Jaz vsak avto lahko spravim tudi 10 procentov pod tiste specifikacije.
dzinks63 ::
Jaz vsak avto lahko spravim tudi 10 procentov pod tiste specifikacije.Bravo, pa tebe bi morali vzet za testnega voznika, bi jim te premale deklarirane porabe naredil še manjše (sploh sedaj ko se meri količina izpuščenega CO2), plačali bi te v zlatu kolikor si težak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Buggy ::
dzinks63: saj nihce ne trdi, da nacin voznje ter okoliscine (klanec, mesto, regionalka, avtocesta, tempomat, klima, avtomatski menjalnik, nalozen avto, itd...) ne vplivajo na porabo. Seveda! Jaz iz prve roke povem, da ko avto vozi zena je poraba 7.5 ko pa jaz pa okoli 9 in tudi vem zakaj (prav tako gume :))
Nekateri bi radi iskrivljali podatke v eno stran...podal sem pa za primerjavo tako tehnicne podatke (standardizirana merjenja - ki so v praksi tezko dosegljiva), kakor tudi primer iz prakse.
Potrebno je seveda upostevati razna odstopanja, vendar pa razlike pri novejsih motorjih niso vec tako velike kot se jih zeli tukaj predstaviti.
Nekateri bi radi iskrivljali podatke v eno stran...podal sem pa za primerjavo tako tehnicne podatke (standardizirana merjenja - ki so v praksi tezko dosegljiva), kakor tudi primer iz prakse.
Potrebno je seveda upostevati razna odstopanja, vendar pa razlike pri novejsih motorjih niso vec tako velike kot se jih zeli tukaj predstaviti.
Utk ::
Ja nekateri mislite, da se tista poraba res meri pri točno 90 na uro. Pa to ni res. Če bi blo, bi pisalo, da je tisto poraba pri 90, kot je to pisalo pred 15 leti. Tiste specifikacije so po nekem standardu, tolk pa tolk pospeševanj itd. V resnici se pa lahko voziš malo drugač...dolino izkoristiš, se spustiš dol kolk gre, gor v klanec ne pritiskaš tolk, pred naseljem namesto brezmanja spustiš gas, ali kar v ler, in si hitro dosti pod njihovo porabo. Če šaltaš pri 5000 obratih si pa seveda nad njo.
TribesMan ::
To da dizel kuri manj je posledica:
- večje energijske gostote dizelskega goriva
- večjega izkoristka motorja zaradi visoke kompresije
Če vzamemo modernega dizla common rail zadnje generacije ~170HP A4 2.0 TDI mešana poraba 5.3l in modernega turbo bencinarja z direktnim vbrizgom goriva A4 1.8 TFSI ~160HP mešana poraba 7.1l.
Oba avtomobila imata pospeške od 0-100 popolnoma enakih 8.6s. Dizel je 50kg težji... Bencinar je nekaj cenejši (~500€)...
Kateri je boljši?
- večje energijske gostote dizelskega goriva
- večjega izkoristka motorja zaradi visoke kompresije
Če vzamemo modernega dizla common rail zadnje generacije ~170HP A4 2.0 TDI mešana poraba 5.3l in modernega turbo bencinarja z direktnim vbrizgom goriva A4 1.8 TFSI ~160HP mešana poraba 7.1l.
Oba avtomobila imata pospeške od 0-100 popolnoma enakih 8.6s. Dizel je 50kg težji... Bencinar je nekaj cenejši (~500€)...
Kateri je boljši?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Utk ::
PIPI, v ler daš lahko tolk prej in ne rabiš nič bremzat, niti z motorjem niti drugač.
Tribes, najprej govoriš o modernih mašinah, potem daš pa za primer VW mašine. Daj se odloči ali eno ali drugo, skupaj pa to ne gre.
Tribes, najprej govoriš o modernih mašinah, potem daš pa za primer VW mašine. Daj se odloči ali eno ali drugo, skupaj pa to ne gre.
T-h-o-r ::
glavno, da podatki o porabi pri bencinarjih lažejo, pri dizlih pa so 100% točni :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
IceIceBaby ::
PIPI, v ler daš lahko tolk prej in ne rabiš nič bremzat, niti z motorjem niti drugač.
Tribes, najprej govoriš o modernih mašinah, potem daš pa za primer VW mašine. Daj se odloči ali eno ali drugo, skupaj pa to ne gre.
Če zaviraš z motorjem je poraba nižja kot v leru.
VW bencinarji so pa trenutno kar visoko na lestvici IMHO. Pomoje najboljši bencinski motorji s 4 cilindri trenutno na trgu.
Blinder ::
Za 500€ rajši dizla, porabi manj pa močnejši je.
Pri nas doma so 4 bencinci vsi porabli priblizno tolko, kot je deklarirana poveprečna poraba. Dva dizla pa oba 10-15% več, kot je deklarirano. Pa tudi sem naredil statistiko .. v razliki med deklarirano in izmerjeno porabo v eni reviji, pa so bli podatki za dizle bolj optimistični kot za bencince.
Dizli imajo tudi bolj razmaknjena prestavna razmerja, kar jim pomaga pri voznji v klanec in pospeških. Aja pa sem že videl test dizla v reviji, ko že v tretji prestavi ni uspel dosezt limitatorja obratov, zaradi velkega padca moči pri zanj visokih obratih.
Valvoline pa nima pojma. Njegova izjava Verjemi da pr dizlih se tovor skoraj nič ne pozna pri porabi. se komentira ze sama.
Pri nas doma so 4 bencinci vsi porabli priblizno tolko, kot je deklarirana poveprečna poraba. Dva dizla pa oba 10-15% več, kot je deklarirano. Pa tudi sem naredil statistiko .. v razliki med deklarirano in izmerjeno porabo v eni reviji, pa so bli podatki za dizle bolj optimistični kot za bencince.
Dizli imajo tudi bolj razmaknjena prestavna razmerja, kar jim pomaga pri voznji v klanec in pospeških. Aja pa sem že videl test dizla v reviji, ko že v tretji prestavi ni uspel dosezt limitatorja obratov, zaradi velkega padca moči pri zanj visokih obratih.
Valvoline pa nima pojma. Njegova izjava Verjemi da pr dizlih se tovor skoraj nič ne pozna pri porabi. se komentira ze sama.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
Utk ::
kst, ni res, ker v leru lahko začneš zavirat dosti prej. Če imaš v prestavi, se pa moraš še kar nekaj sekund vozit pri tistih visokih obratih.
IYHO ja, IMHO ne :)
IYHO ja, IMHO ne :)
T-h-o-r ::
jaz bi rekel, da je tu tolko pametnih oseb, da če bi stopili skupaj, bi naredili revolucijo v avtomobilski industriji
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
IceIceBaby ::
kst, ni res, ker v leru lahko začneš zavirat dosti prej. Če imaš v prestavi, se pa moraš še kar nekaj sekund vozit pri tistih visokih obratih.
IYHO ja, IMHO ne :)
Če ne pristikaš na plin avto ne porabi nič. Ko zaviraš z motorjem je poraba 0. Injektorji takrat ne špricajo bencina v motor. No, mogoče je res boljše, če 500m pred začetkom zaviranja daš v ler, ampak itak je razlika tako minimalna, da se ne splača sploh razmišljati o tem.
Kar se pa VW turbo bencinarjev tiče pa prosim malo razloži. Motorji so v vrhu po specifični moči, porabi, prožnosti, odzivnosti pa tudi relativno zanesljivi so. Kaj jim po tvoje manjka?
energetik ::
Valvoline pravi, da fizika pri dizlu ne velja. NJegov tovor se pospešuje s pomočjo kozmičnih žarkov, dizla porabi samo toliko da se njegov mlinček vrti na štandgasu. Ne glede na klanec, hitrost, pospešvanje.
M-XXXX ::
Če ne pristikaš na plin avto ne porabi nič.
Motor se vrti kar sam, klima pa od kje že dobiva?
gruntfürmich ::
jst sem za dizla. že iz navade
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
dzinks63 ::
Pa poglejmo kakšno je realno stanje pri porabi goriva tovarna vs uporabnik, npr:
Alfa Romeo Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTD-M Distinctive
tovarna, povpr. poraba: 6,1 l/100 km
testno povprečje: 9,4
Alfa Romeo Alfa 159 2.2 16V JTS Distinctive
tovarna, povpr. poraba: 9,4 l/100 km
skupno testno povprečje: 12,2
BMW 320xd Touring
tovarna, povpr. poraba: 5,6 l/100 km
skupno testno povprečje: 9,1
BMW 320i
tovarna,povpr. poraba: 6,5 l/100 km
skupno testno povprečje: 10,6
Opel Corsa 1.7 CDTI
tovarna,povpr. poraba: 4,8 l/100 km
skupno testno povprečje: 6,4
Opel Corsa GSi
tovarna,povpr. poraba: 7,9 l/100 km
skupno testno povprečje: 11,5
itd...
Stanje je trenutno takšno kot je, primerljiv dizel je pač varčnejši pa kakorkoli obrneš. Drugače pa vsakemu svoje, kokor komu paše. Tisti tipi, kateri dajejo minimalne porabe na poraba.si, se pa itak samo hočejo samo nekaj dokazovat, da je možno zelo malo porabit. Seveda se da, vendar imaš potem to vedno pred sabo, da voziš kar se da varčno. Tudi svoj avtomobil vozim večinoma po cestnih omejitvah in tudi drugače lepo varčno, pa imam vseeno porabo za 0.5 litra nad povprečjem tovarne. Če pa se le malo zapustiš in ne paziš, imaš pa takoj liter plusa. Kolega ima enak avtomobil in je bolj športni tip, pa ima za 4 litre večjo povprečno porabo od mene.
Alfa Romeo Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTD-M Distinctive
tovarna, povpr. poraba: 6,1 l/100 km
testno povprečje: 9,4
Alfa Romeo Alfa 159 2.2 16V JTS Distinctive
tovarna, povpr. poraba: 9,4 l/100 km
skupno testno povprečje: 12,2
BMW 320xd Touring
tovarna, povpr. poraba: 5,6 l/100 km
skupno testno povprečje: 9,1
BMW 320i
tovarna,povpr. poraba: 6,5 l/100 km
skupno testno povprečje: 10,6
Opel Corsa 1.7 CDTI
tovarna,povpr. poraba: 4,8 l/100 km
skupno testno povprečje: 6,4
Opel Corsa GSi
tovarna,povpr. poraba: 7,9 l/100 km
skupno testno povprečje: 11,5
itd...
Stanje je trenutno takšno kot je, primerljiv dizel je pač varčnejši pa kakorkoli obrneš. Drugače pa vsakemu svoje, kokor komu paše. Tisti tipi, kateri dajejo minimalne porabe na poraba.si, se pa itak samo hočejo samo nekaj dokazovat, da je možno zelo malo porabit. Seveda se da, vendar imaš potem to vedno pred sabo, da voziš kar se da varčno. Tudi svoj avtomobil vozim večinoma po cestnih omejitvah in tudi drugače lepo varčno, pa imam vseeno porabo za 0.5 litra nad povprečjem tovarne. Če pa se le malo zapustiš in ne paziš, imaš pa takoj liter plusa. Kolega ima enak avtomobil in je bolj športni tip, pa ima za 4 litre večjo povprečno porabo od mene.
IceIceBaby ::
Če ne pristikaš na plin avto ne porabi nič.
Motor se vrti kar sam, klima pa od kje že dobiva?
Ne vrti se sam, poganjajo ga kolesa. Pač, če pelješ 90kmh in spustiš plin se ne boš kar na mestu ustavil ne? Kompresor klime je pa povezan na glavno gred preko jermena.
M-XXXX ::
Sry malo sem zabrklal, nekako sem videl še pritisnjeno sklopko Ja kot si rekel, preko koles, dokler ne držiš sklopke... My bad
PrimozR ::
Če ne pristikaš na plin avto ne porabi nič.
Motor se vrti kar sam, klima pa od kje že dobiva?
Iz menjalnika. Ta pa prek kardana iz diferenciala. Ta pa prek polosi od koles. Celotna zadeva pa ima negativen pospešek in tako vzdržuje potrebno energijo, da vse skupaj deluje. No, s klimo morda nisi na nuli, ampak bližje, kot v leru. Itak smo pa rekli, da se ne bremza. Torej, kako bo v leru zadeva porabila manj goriva?
ko smo že pri porabi, 55 konjski punto z 1,1 mašino v zimskih mesecih pride blizu (oz. celo čez) 10 l/100 km :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Steinkauz ::
Hja men moj letnik 99 TDI 90KM pije 5,5-5,8 litra.
Avtocesta 140-150km/h
Izven naselja, ker je dizel kljub klancem lepo vozim z 5 skoraj povsod, če je ravnina stisnem do 100-110 km/h.
Naselje strogo 50km/h v 4.
Vožnja precej dinamična z prehitevanji, niti približno ne vozim po jajcih, razn v Lj k itak ne morš drugač
Aja večino fur 70km od tega ene 30km avtoceste.
Seveda pa lepo bremzam z motorjem, ne pa do table za naselje 100km/h pol pa bremzi kot nor ampak spustiš gas ene 100-200metrov prej, prešaltaš v 4, ti lepo pride do 60, pol pa še mal pobremzaš pa si na 50.
Avtocesta 140-150km/h
Izven naselja, ker je dizel kljub klancem lepo vozim z 5 skoraj povsod, če je ravnina stisnem do 100-110 km/h.
Naselje strogo 50km/h v 4.
Vožnja precej dinamična z prehitevanji, niti približno ne vozim po jajcih, razn v Lj k itak ne morš drugač
Aja večino fur 70km od tega ene 30km avtoceste.
Seveda pa lepo bremzam z motorjem, ne pa do table za naselje 100km/h pol pa bremzi kot nor ampak spustiš gas ene 100-200metrov prej, prešaltaš v 4, ti lepo pride do 60, pol pa še mal pobremzaš pa si na 50.
TribesMan ::
CrniE tvoj VW bashing me ne zanima... mašine so čist spodobne... ene boljših...
http://www.motorauthority.com/blog/1034...
http://www.motorauthority.com/blog/1034...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110076 (68958) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 67225 (47689) | blay44 |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34365 (29965) | Siddh |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199871 (164884) | Spajky |
» | Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24181 (20490) | ivanuscha |