» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

««
15 / 15
»
»»

Blinder ::

true that. sam hondaši leta nazaj so imeli radi motorje ki so dali najbojle od sebe nad 5500-6000 rpm. Mogoče bi tudi danes sprejeli turbo luknjo v zakup za imet bolj športno podajanje moči.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

Vprašanje kaj to pomeni za ekologijo, če imaš tako natjunan motor. Ekologija je pa dandanes vse s temi omejitvami fleet average CO2 izpustov.

PandaFlow2 ::

krneki0001 je izjavil:

boxerji imajo tudi pri nizkih obratih dovolj navora, da se lahko po mestu voziš v peti prestavi pri 1000 obratih, pa nisi med tapočasnimi.


Samo v opombo, da je kar nekaj motorjev (govorim na splošno, ne samo za boxerje) opremljenih z neprimernimi oljnimi črpalkami, ki dajejo pri nizkih obratih od sebe premali tlak za optimalno mazanje motorja. PS: Optimalno mazanje motorja != ugasnjena lučka za tlak olja.

Drugače pa dovolj navora pri nizkih obratih ne pomeni, da se lahko voziš pri 1000 rpm in si dovolj hiter za mestni promet. Hitrost pri 1000 rpm je odvisna bolj ali manj samo od prestavnega razmerja - v kolikor je seveda minimalna vrtilna frekvenca motorja vsaj 1000 rpm. Dosti motorjev ima namreč dvignjen "prosti tek" ko je avto v prestavi (in se rahlo dviguje z izbrano prestavo) v primerjavi s pravim prostim tekom. Npr. prosti tek (neutral) 800 rpm, min. št. obratov v 1. prestavi 850, v 5. prestavi 950. Moj avto da v 6. prestavi cca. 50 km/h, pa je avto srednjega razreda s kulturno (nešportno) mašino.

Razlika v navoru pri 1000 rpm bi se odražala v tem kaj se zgodi z avtom ko do konca pohodiš stopalko za plin - in pri veliki večini avtov bi bil odziv precej žalosten.

krneki0001 ::

Boxerji imajo učinkovite oljne pumpe, tisto ko niso imeli dovolj pritiska je bilo pred 20 leti za časa subaru leone in legacy prve generacije (pa še pri legacyju so že poštimal zadeve).

In ja pri 50km/h in 1000 obratih lahko brez problema pohodim plin in je avto dovolj odziven. Prosti tek je pa pri 650 obratih na tem avtu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Če nisi kreten in se avta paziš, kot bi se ga moral, bolj ali manj enako časa, kot Clio. Za verjetno podoben strošek.

Se pravi, turbak lahko zdrži brez stroškov dolgo časa, samo vozit ga moraš kot da nimaš turbine. Sej to sem že tudi jaz ugotovil iz izkušenj drugih. Pri dizlih je podobno, samo da še huje. Ljudje se hvalijo s 350 Nm navora, v resnici pa ga ne smejo izkoriščat. Zato se nekateri vozijo dolgo brez problemov, nekateri pa menjajo vztrajnike hitreje kot gume.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Če nisi kreten in se avta paziš, kot bi se ga moral, bolj ali manj enako časa, kot Clio. Za verjetno podoben strošek.

Se pravi, turbak lahko zdrži brez stroškov dolgo časa, samo vozit ga moraš kot da nimaš turbine. Sej to sem že tudi jaz ugotovil iz izkušenj drugih. Pri dizlih je podobno, samo da še huje. Ljudje se hvalijo s 350 Nm navora, v resnici pa ga ne smejo izkoriščat. Zato se nekateri vozijo dolgo brez problemov, nekateri pa menjajo vztrajnike hitreje kot gume.

Prav nasprotno je, turbo mors gonit (ampak ne pretiravat) ker se bo drugace zapacal z sajami in podobno. Sploh pa ce mas turbo z varijabilnim mehanizmom.
Sem ze enkrat povedal, redna menjava olja in to na max 15kkm in turbo nikol ne bo crknil.

krneki0001 je izjavil:

Boxerji imajo učinkovite oljne pumpe, tisto ko niso imeli dovolj pritiska je bilo pred 20 leti za časa subaru leone in legacy prve generacije (pa še pri legacyju so že poštimal zadeve).

In ja pri 50km/h in 1000 obratih lahko brez problema pohodim plin in je avto dovolj odziven. Prosti tek je pa pri 650 obratih na tem avtu.

NA bencinarji so mrtvi pri nizjih obratih. Tudi tisti z 2.000+ kubikov. Starejsi turbobencinarji tudi niso za kruzat ali pospesevat pri 1000 obratih. kako je pri novejsih ne vem, ker se nisem imel priloznost sprobat ksnega navitega tb z majhno prostornino.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

-valvoline- je izjavil:

Utk je izjavil:

Če nisi kreten in se avta paziš, kot bi se ga moral, bolj ali manj enako časa, kot Clio. Za verjetno podoben strošek.

Se pravi, turbak lahko zdrži brez stroškov dolgo časa, samo vozit ga moraš kot da nimaš turbine. Sej to sem že tudi jaz ugotovil iz izkušenj drugih. Pri dizlih je podobno, samo da še huje. Ljudje se hvalijo s 350 Nm navora, v resnici pa ga ne smejo izkoriščat. Zato se nekateri vozijo dolgo brez problemov, nekateri pa menjajo vztrajnike hitreje kot gume.

Prav nasprotno je, turbo mors gonit (ampak ne pretiravat) ker se bo drugace zapacal z sajami in podobno. Sploh pa ce mas turbo z varijabilnim mehanizmom.
Sem ze enkrat povedal, redna menjava olja in to na max 15kkm in turbo nikol ne bo crknil.

lih tle je finta pri dizlih.. turbo je treba gonit (segretega seveda) po drugi strani pa zaradi tega trpi sklopka in vztrajnik (popravilo pride se drazje od novega turbota).
ko potegnes crto vidis da mores dizla vozit zmerno, ne na previsokih in ne na prenizkih obratih.
ravno zato mi grejo dizli na .... :) pa si lastim dizla, da ne bo pomote ampak je to moj prvi in zadnji.. (ceprav vecjih popravil se ni potreboval)

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

NA bencinarji so mrtvi pri nizjih obratih. Tudi tisti z 2.000+ kubikov. Starejsi turbobencinarji tudi niso za kruzat ali pospesevat pri 1000 obratih. kako je pri novejsih ne vem, ker se nisem imel priloznost sprobat ksnega navitega tb z majhno prostornino.


Subaru z 2.0 NA motorjem čisto brez problemov pospešuje že od 1000 obratov naprej in ni nič kaj mrtev. Celo z 1.6 motorjem (nov motor s ketno v subaru xv) pospešuje s 1000 obratov naprej brez da bi ga kaj matralo.

To ko so bili boxerji mrtvi pri 1000 obratih je bilo 20 ali pa 25 let nazaj, danes je to čisto nekaj drugega. Vsedi se pa se enkrat pelji in boš videl. Sodobni subaru z 2.0 motorjem ima od 150 (legacy, xv, forester) do 200KM (subaru BRZ). Dizel 2.0 pa 150km.
Pa porabe tudi niso več tako strašne - subaru xv 1.6 ima porabo okoli 6 litrov, kar je za stalni 4x4 pogon malo, 2.0 bencin pa okoli 7, dizel 2.0 pa malo čez 6, še vedno pa je to zelo malo v primerjavi s tem koliko so subaruji pili včasih.
Porabe pa zaradi stalnega 4x4 pogona ne bodo več dost zniževali. Pač moraš nekak premikat vse 3 diferenciale in zato rabiš gorivo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

-valvoline- ::

facepalm je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Utk je izjavil:

Če nisi kreten in se avta paziš, kot bi se ga moral, bolj ali manj enako časa, kot Clio. Za verjetno podoben strošek.

Se pravi, turbak lahko zdrži brez stroškov dolgo časa, samo vozit ga moraš kot da nimaš turbine. Sej to sem že tudi jaz ugotovil iz izkušenj drugih. Pri dizlih je podobno, samo da še huje. Ljudje se hvalijo s 350 Nm navora, v resnici pa ga ne smejo izkoriščat. Zato se nekateri vozijo dolgo brez problemov, nekateri pa menjajo vztrajnike hitreje kot gume.

Prav nasprotno je, turbo mors gonit (ampak ne pretiravat) ker se bo drugace zapacal z sajami in podobno. Sploh pa ce mas turbo z varijabilnim mehanizmom.
Sem ze enkrat povedal, redna menjava olja in to na max 15kkm in turbo nikol ne bo crknil.

lih tle je finta pri dizlih.. turbo je treba gonit (segretega seveda) po drugi strani pa zaradi tega trpi sklopka in vztrajnik (popravilo pride se drazje od novega turbota).
ko potegnes crto vidis da mores dizla vozit zmerno, ne na previsokih in ne na prenizkih obratih.
ravno zato mi grejo dizli na .... :) pa si lastim dizla, da ne bo pomote ampak je to moj prvi in zadnji.. (ceprav vecjih popravil se ni potreboval)

To je res, vecji navor in moc, vec bo trpela sklopka in vztrajnik. Zato pa jaz vedno povdarjam da je najbolj smotrn dizel z mocjo do max 110-120 konjev. Cipanje je cool, ampak ce se ga pri nizjih obratih prevec naspana najslabse bo odnesel prav vztrajnik. Tudi pri cipanju je treba mapo nastavit tako da ni prevec navora pri najnizjih obratih.
Vsi bi mel najmanj 200 konjev pod pokrovom in navora vec kot tovornjak pri 1500 obratov pol pa jokcajo da se dizel ne splaca ker so vztrajniki predragi. Joj.
:D

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

NA bencinarji so mrtvi pri nizjih obratih. Tudi tisti z 2.000+ kubikov. Starejsi turbobencinarji tudi niso za kruzat ali pospesevat pri 1000 obratih. kako je pri novejsih ne vem, ker se nisem imel priloznost sprobat ksnega navitega tb z majhno prostornino.


Subaru z 2.0 NA motorjem čisto brez problemov pospešuje že od 1000 obratov naprej in ni nič kaj mrtev. Celo z 1.6 motorjem (nov motor s ketno v subaru xv) pospešuje s 1000 obratov naprej brez da bi ga kaj matralo.

To ko so bili boxerji mrtvi pri 1000 obratih je bilo 20 ali pa 25 let nazaj, danes je to čisto nekaj drugega. Vsedi se pa se enkrat pelji in boš videl. Sodobni subaru z 2.0 motorjem ima od 150 (legacy, xv, forester) do 200KM (subaru BRZ). Dizel 2.0 pa 150km.
Pa porabe tudi niso več tako strašne - subaru xv 1.6 ima porabo okoli 6 litrov, kar je za stalni 4x4 pogon malo, 2.0 bencin pa okoli 7, dizel 2.0 pa malo čez 6, še vedno pa je to zelo malo v primerjavi s tem koliko so subaruji pili včasih.
Porabe pa zaradi stalnega 4x4 pogona ne bodo več dost zniževali. Pač moraš nekak premikat vse 3 diferenciale in zato rabiš gorivo.

Ne spoznam se dot na subaruje, ampak za bencinske Vagovce in Ople z 4x4 ne verjamem da lahko prides skoz z manj k 9-10l kombinirane porabe, sploh ce so starejsi modeli. Heck se panda 4x4 pije 7-8l na 100km. Tvojo porabo 6-7 litrov prodajaj drugemu.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

sej ce bi bili vztrajniki se vedno enomasni bi bilo super. pac ko bi sla sklopka, bi se menjalo samo kosaro, lamelo in potisni lezaj. tako bi marsikdo to uposteval kot potrosni material, ki se ga menjuje 1x na 100k ali 200k km.

-valvoline- ::

http://autokatalog.autoscout24.de/subar...
Evo tovarniska specifikacija subaru legacy 2000-2003 2.0 4x4. temu pristej se +10-20% in prides do realne porabe. Stevilke so prakticno identicne podobnim 4x4 evropejcem.
Takle avto bo pil v povprecju kot sem povedal najmanj 9-10l na 100km

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Valvoline, nič ne rabiš dodajat 10 do 20% zraven, porabe so kar realne in s 125KM motorjem (legacy letnik 2000) sem porabo spravil na 6.3l na 100km, ko sem se vozil na relacije. Pa nisem bil med počasnimi.

Sedaj pa poglej še porabe tanovih motorjev, ne 15 let starih, pa potem govori.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

Valvoline, nič ne rabiš dodajat 10 do 20% zraven, porabe so kar realne in s 125KM motorjem (legacy letnik 2000) sem porabo spravil na 6.3l na 100km, ko sem se vozil na relacije. Pa nisem bil med počasnimi.

Sedaj pa poglej še porabe tanovih motorjev, ne 15 let starih, pa potem govori.

10 years later....
http://autokatalog.autoscout24.de/subar...
Ne bomo se zdaj prepucaval o porabi. Grem stavit da z normalno voznjo 50/50 ac/mesto ne bos prso na manj k 8l porabe, pa se to ce cjazis k nek upokojenc.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

facepalm je izjavil:

sej ce bi bili vztrajniki se vedno enomasni bi bilo super. pac ko bi sla sklopka, bi se menjalo samo kosaro, lamelo in potisni lezaj. tako bi marsikdo to uposteval kot potrosni material, ki se ga menjuje 1x na 100k ali 200k km.

Ce bi se vgrajevali navadni vztrajniki bo namest dvomasnega vztrajnika trpel menjalnik, ves ta navor se bo prenasal direkt na menjalnika (ker naloga dvomasnih vztrajnikov je glih to da so kot bufer) in potem bi menjalniki crkovali se bolj k vztrajniki. Dvomasni vztrajnik ublazi vibracije samega motorja v prostem teku in speljevanju, je ogromna razlika ce primerjas z navadnim vztrajnikom.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

krneki0001 je izjavil:

Valvoline, nič ne rabiš dodajat 10 do 20% zraven, porabe so kar realne in s 125KM motorjem (legacy letnik 2000) sem porabo spravil na 6.3l na 100km, ko sem se vozil na relacije. Pa nisem bil med počasnimi.

Sedaj pa poglej še porabe tanovih motorjev, ne 15 let starih, pa potem govori.

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

Hah, Subaru legacy 125KM, povprečna poraba malo manj kot 10L/100, minimalna pa 7.8L/100. Ne prodajaj bučk.

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Valvoline, nič ne rabiš dodajat 10 do 20% zraven, porabe so kar realne in s 125KM motorjem (legacy letnik 2000) sem porabo spravil na 6.3l na 100km, ko sem se vozil na relacije. Pa nisem bil med počasnimi.

Sedaj pa poglej še porabe tanovih motorjev, ne 15 let starih, pa potem govori.

10 years later....
http://autokatalog.autoscout24.de/subar...
Ne bomo se zdaj prepucaval o porabi. Grem stavit da z normalno voznjo 50/50 ac/mesto ne bos prso na manj k 8l porabe, pa se to ce cjazis k nek upokojenc.


Upaš stavit svoj avto?
Na foresterju 1998 letnik (2.0 N/A 122KM) imam porabo med 8 in 9 litrov, pa je avto star 17 let. Vsak dan v službo 14km (7 tja in 7 nazaj) in potem parkrat relacija, ko gremo s familjo na kak izletek popoldne, ter vsako nedeljo tankat v avstrijo preko ljubelja avstrijski bencin, ker naše brozge ne tankam že lep čas. Če vozim samo relacijo, pade poraba na melo čez 7 litrov (recimo relacija ljubljana, maribor, gradec, celovec, beljak, jesenice, ljubljana).

M-XXXX je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Valvoline, nič ne rabiš dodajat 10 do 20% zraven, porabe so kar realne in s 125KM motorjem (legacy letnik 2000) sem porabo spravil na 6.3l na 100km, ko sem se vozil na relacije. Pa nisem bil med počasnimi.

Sedaj pa poglej še porabe tanovih motorjev, ne 15 let starih, pa potem govori.

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

Hah, Subaru legacy 125KM, povprečna poraba malo manj kot 10L/100, minimalna pa 7.8L/100. Ne prodajaj bučk.


Buča si ti, lahko mi kažeš te porabe, samo vem kaj sem prevozil s svojim avtom. 63 litrov bencina za 1002km prevožena.
Uradno je pa za ta model poraba takale:
Kombinirana vožnja: 8,5 l/100 km
Mestna vožnja: 11,8 l/100 km
Relacija: 6,7 l/100 km


63 litrov za 1002km, subaru legacy letnik 2000, 125KM 2.0 N/A. Vožnja je bila pa LJ(0) - MB(130km) - LJ(260km) - krka(300km) - LJ(340km) - Krk(520km) - Pag(650km) - Krk(780km) - LJ(960km) - tankal pa sem na avtocesti proti mariboru, ko je na števcu pokazalo 002km. Vse skoraj samo avtocesta in do 120km/h hitrosti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Nisem rekel, da ni mogoče. Vendar je omenjena poraba popolnoma nepomembna in zgolj zavaja. Saj imaš lahko z avtom tudi 0 porabe. Živiš na vrhu hriba, zjutraj prižgeš, se pelješ dol, nazaj grede pa avto vlečeš/rineš/pelješ na tovornačku.

Zgornji primer je za navadnega, povprečnega uporabnika popolnoma nepomemben, ker ni realna situacija in tega pač ne bo doživel.

Prav tako, ne bo povprečen uporabnik videl povprečne uporabe pod 7l/100.

jan_g ::

nebivedu, marsikdo vozi 140 po števcu, ne do 120. Vsaj jaz ponavadi grem do omejitve, in 140 po števcu je cca 130 realnih.

SuperVeloce ::

Utk je izjavil:

Če nisi kreten in se avta paziš, kot bi se ga moral, bolj ali manj enako časa, kot Clio. Za verjetno podoben strošek.

Se pravi, turbak lahko zdrži brez stroškov dolgo časa, samo vozit ga moraš kot da nimaš turbine. Sej to sem že tudi jaz ugotovil iz izkušenj drugih. Pri dizlih je podobno, samo da še huje. Ljudje se hvalijo s 350 Nm navora, v resnici pa ga ne smejo izkoriščat. Zato se nekateri vozijo dolgo brez problemov, nekateri pa menjajo vztrajnike hitreje kot gume.

Seveda to ni res. Mogoče je kakšen model avta, ki je poddizajniran, ampak to načeloma ni pravilo. Zato pa imajo "švoh" verzije teh verzij motorjev ponavadi 3/4 pogonskega sklopa sestavljenega iz drugih komponent. Na koncu vidiš, da je zagotovo identični samo blok motorja. Če pa kdo čipira za 50% moči, je pa sam kriv, da vztrajnik odnese čež leta.

krneki0001 ::

jan_g je izjavil:

nebivedu, marsikdo vozi 140 po števcu, ne do 120. Vsaj jaz ponavadi grem do omejitve, in 140 po števcu je cca 130 realnih.


Pri meni je razlike veliko manj (2,7cm višje gume kot so bile homologirane) in do 130km/h laže kvečjemu za 1 do 2 km/h, pri 170km/h laže za cele 3km/h - primerjava je bila delana z GPS in brani podatki o hitrosti preko obd konektorja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

nebivedu> Vsak dan v službo 14km (7 tja in 7 nazaj)

Iz Ljubljane v Ljubljano. Awesome.

krneki0001 ::

jype je izjavil:

nebivedu> Vsak dan v službo 14km (7 tja in 7 nazaj)

Iz Ljubljane v Ljubljano. Awesome.


Ne. Iz ljubljane stran od ljubljane. Pa ni kolesarke poti ali pločnika, tako da ne moslim reskirat življenja zaradi bedakov na cesti. Ti pa kar, če ti paše, jaz vidim preveč norcev na cesti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

jan_g je izjavil:

nebivedu, marsikdo vozi 140 po števcu, ne do 120. Vsaj jaz ponavadi grem do omejitve, in 140 po števcu je cca 130 realnih.


Pri meni je razlike veliko manj (2,7cm višje gume kot so bile homologirane) in do 130km/h laže kvečjemu za 1 do 2 km/h, pri 170km/h laže za cele 3km/h - primerjava je bila delana z GPS in brani podatki o hitrosti preko obd konektorja.

Tovarniske specifikacije o izvenmestni porabi se delajo pri hitrostih 90-100kmh v idealnih okoliscinah. Pri 130kmh je poraba vsaj 30% visja kot navedena izvenmestna po specifikacijah.
All in all pogledas spiritmonitor in na hitro cekiras tapravih stevilk, ni potrebe prevec filozofirat.
Pri vseh prejsnih avtih (Vag dizel) se mi je poraba gibala tm 5-6 litrov(cvicka, se pravi se malo visja poraba), odvisno pozimi ali poleti, kar se popolnoma ujema z spiritmonitorjevim stevilkam in statistikam.
Evo recimo zadnji a4 mi je pil okol 5.5l v povprecju:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
Z to porabo sem malo pod povprecjem, verjetno ker nimam neke hude mestne voznje.
Ti pa mas celo khm 1l nizjo porabo kot najvarcnejsi voznik z tvojim modelom avta na spiritmonitorju..... hehehe

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

jan_g je izjavil:

nebivedu, marsikdo vozi 140 po števcu, ne do 120. Vsaj jaz ponavadi grem do omejitve, in 140 po števcu je cca 130 realnih.


Pri meni je razlike veliko manj (2,7cm višje gume kot so bile homologirane) in do 130km/h laže kvečjemu za 1 do 2 km/h, pri 170km/h laže za cele 3km/h - primerjava je bila delana z GPS in brani podatki o hitrosti preko obd konektorja.

Tovarniske specifikacije o izvenmestni porabi se delajo pri hitrostih 90-100kmh v idealnih okoliscinah. Pri 130kmh je poraba vsaj 30% visja kot navedena izvenmestna po specifikacijah.
All in all pogledas spiritmonitor in na hitro cekiras tapravih stevilk, ni potrebe prevec filozofirat.
Pri vseh prejsnih avtih (Vag dizel) se mi je poraba gibala tm 5-6 litrov(cvicka, se pravi se malo visja poraba), odvisno pozimi ali poleti, kar se popolnoma ujema z spiritmonitorjevim stevilkam in statistikam.
Evo recimo zadnji a4 mi je pil okol 5.5l v povprecju:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
Z to porabo sem malo pod povprecjem, verjetno ker nimam neke hude mestne voznje.
Ti pa mas celo khm 1l nizjo porabo kot najvarcnejsi voznik z tvojim modelom avta na spiritmonitorju..... hehehe


Pač ljudje ne znajo voziti avtomobilov. Pa nisem edini, ki imam porabo dost nižjo, jih je še ene par. Kolega je imel celo s foresterjem avtomatikom porabo liter in pol nižjo od kao predpisane.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mesar ::

Še ceneje je če greš peš, pa še te moreš jest. Ne še ceneje je če sploh ne greš nikamor, doma sediš pa gledaš skoz okno.
Your turn to burn!

Spock83 ::

Kakorkoli vse dizle spravit ven iz mesta :) Ker to je noro. Komaj diha, ko se peljem s kolesom.

SuperVeloce ::

sej ne, da z bencinerji z direktnim vbrizgom tudi svinjamo?

Spock83 ::

Tudi ja.

krneki0001 ::

Uglavnem samo z CO2, dizli pa še u NOx, ki je bolj škodljiv.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

Ja, drži:

http://science.slashdot.org/story/15/01...

nebivedu> Ti pa kar, če ti paše, jaz vidim preveč norcev na cesti.

A maš preveč špeglov v avtu? :)

SuperVeloce ::

krneki0001 je izjavil:

Uglavnem samo z CO2, dizli pa še u NOx, ki je bolj škodljiv.

sej bencinerji tudi ustvarjajo NOx. Pa direktni vbrizg je prinesel trde delce pri bencinerjih.

-valvoline- ::

Spock83 je izjavil:

Kakorkoli vse dizle spravit ven iz mesta :) Ker to je noro. Komaj diha, ko se peljem s kolesom.

Se najprej pa pozaprimo vse tovarne in industrijske obrate z dimnikom, prepovejmo ogrevanje na drva,olje in biomaso, termoelektrarnam tudi kljuc na vrata. Ops smo se vrnil v stoneageu.

D3m ::

Bencinarji ne ustvarjajo NOx in trdih delcev z direktnim vbrizgom to so samo teorije zarote.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Spock83 ::

-valvoline- je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Kakorkoli vse dizle spravit ven iz mesta :) Ker to je noro. Komaj diha, ko se peljem s kolesom.

Se najprej pa pozaprimo vse tovarne in industrijske obrate z dimnikom, prepovejmo ogrevanje na drva,olje in biomaso, termoelektrarnam tudi kljuc na vrata. Ops smo se vrnil v stoneageu.


Lahko omejimo zadevo lahko pa smo ko na kitajskem, ko ne vidijo več sonca.

SuperVeloce je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Uglavnem samo z CO2, dizli pa še u NOx, ki je bolj škodljiv.

sej bencinerji tudi ustvarjajo NOx. Pa direktni vbrizg je prinesel trde delce pri bencinerjih.


Jaz imam kar občutljiva pljuča. Ko mi priprdi mimo dizel ali bencinar je kar velika razlika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

SuperVeloce ::

hehe. Sej ne rečem, nekaj omejitev mora biti, zato recimo če bi se prepovedalo vse kar je slabše od euro5 (razen prebivalci centra), mogoče nebi bilo tako slabo. Vseakor pa ne moreš prepovedati vseh dizlov, medtem ko bi se lahko pripeljal s 15-20 let starim bencinerjem.
In ja, država bi morala razmišljati o subvenciji plina, kot se je to delalo 30-40 let nazaj, dokler smo toliko nesposobni za alternativne možnosti ogrevanja. Ker na drva, olje in biomaso preveč svinjamo

D3m je izjavil:

Bencinarji ne ustvarjajo NOx in trdih delcev z direktnim vbrizgom to so samo teorije zarote.

Kakšne teorije zarote? Green dizlašev? Kakšne pa pokate tukaj na tehničnem forumu?

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

SuperVeloce je izjavil:

hehe. Sej ne rečem, nekaj omejitev mora biti, zato recimo če bi se prepovedalo vse kar je slabše od euro5 (razen prebivalci centra), mogoče nebi bilo tako slabo. Vseakor pa ne moreš prepovedati vseh dizlov, medtem ko bi se lahko pripeljal s 15-20 let starim bencinerjem.
In ja, država bi morala razmišljati o subvenciji plina, kot se je to delalo 30-40 let nazaj, dokler smo toliko nesposobni za alternativne možnosti ogrevanja. Ker na drva, olje in biomaso preveč svinjamo

Tudi euro5 in 6 po prevozenimi 50-100k komaj euro1 norm ce bodo izpolnjevali bi biv dosezek.

Spock83 ::

No mogoče sem se malo preveč ostro izrazil. Bolj bi bilo primerno omejiti. Pregled na tehničnem, če avto ima DPF (tisti, ki bi ga morali imeti po zakonu) je že en mali korak.

Nekako tako SuperVeloce

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

-valvoline- ::

Spock83 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Kakorkoli vse dizle spravit ven iz mesta :) Ker to je noro. Komaj diha, ko se peljem s kolesom.

Se najprej pa pozaprimo vse tovarne in industrijske obrate z dimnikom, prepovejmo ogrevanje na drva,olje in biomaso, termoelektrarnam tudi kljuc na vrata. Ops smo se vrnil v stoneageu.


Lahko omejimo zadevo lahko pa smo ko na kitajskem, ko ne vidijo več sonca.

SuperVeloce je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Uglavnem samo z CO2, dizli pa še u NOx, ki je bolj škodljiv.

sej bencinerji tudi ustvarjajo NOx. Pa direktni vbrizg je prinesel trde delce pri bencinerjih.


Jaz imam kar občutljiva pljuča. Ko mi priprdi mimo dizel ali bencinar je kar velika razlika.

Tega se spomni tudi doma k prizges luc, alpa ko se dotaknes vrocega radijatorja zunaj pa golobok minus.

SuperVeloce ::

Ok, to pa nisem nikoli ostal pozoren, kako točno moj euro4 in euro5 avto stestirajo na tehničnem z merilcem? Kaj se spusti ven pri merjenjih in za katere emisije imajo povišane dovoljene vrednosti napram novemu iz salona?
edit: @-valvoline- : oziroma zakaj vzdrževan euro5 avto, ki je vožen normalno in dinamično, tudi po avtocesti, ... naj nebi dosegal niti euro1?

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Kot sem ze nestetokrat povedal, ce bi drzavi bilo mar za ekologijo bi vsaj polovica motornih vozil v slo bilo na metan. Resitev torej je, in obstaja ze vec kot 50 let.

Spock83 ::

-valvoline- je izjavil:


Tega se spomni tudi doma k prizges luc, alpa ko se dotaknes vrocega radijatorja zunaj pa golobok minus.


Ne razumem.

SuperVeloce ::

-valvoline- je izjavil:

Kot sem ze nestetokrat povedal, ce bi drzavi bilo mar za ekologijo bi vsaj polovica motornih vozil v slo bilo na metan. Resitev torej je, in obstaja ze vec kot 50 let.

Ne. Če bi se EU res šlo za ekologijo, bi podpirali japance pri razvoju gorivnih celic na vodik. pri Hondi so z FCX Clarity dokazali, da niso več daleč od daleč najboljše tehnologije za na cesto, pa nikom ništa.

-valvoline- ::

SuperVeloce je izjavil:

Ok, to pa nisem nikoli ostal pozoren, kako točno moj euro4 in euro5 avto stestirajo na tehničnem z merilcem? Kaj se spusti ven pri merjenjih in za katere emisije imajo povišane dovoljene vrednosti napram novemu iz salona?
edit: @-valvoline- : oziroma zakaj vzdrževan euro5 avto, ki je vožen normalno in dinamično, tudi po avtocesti, ... naj nebi dosegal niti euro1?

trdih delcev sploh ne merijo,CO in CO2 zahteve so nizje kot pri euro1.

SuperVeloce je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kot sem ze nestetokrat povedal, ce bi drzavi bilo mar za ekologijo bi vsaj polovica motornih vozil v slo bilo na metan. Resitev torej je, in obstaja ze vec kot 50 let.

Ne. Če bi se EU res šlo za ekologijo, bi podpirali japance pri razvoju gorivnih celic na vodik. pri Hondi so z FCX Clarity dokazali, da niso več daleč od daleč najboljše tehnologije za na cesto, pa nikom ništa.

Vozni park lahko takoj metaniziras, vsak bencinar se da predelat na metan,pa tudi dizle, tudi ce je 20 let star. EVji in FCEV so zaenkrat eksotika in luksuzne igrace za bogatune.

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

Tkzv. ekologija je neke vrste vera in kot taka pranje možganov; to mislim glede skrajnosti, ki se zadnja leta dogajajo na tem področju! Sama zamisel v osnovi ni slaba, implementacija na vsak način dandanašnji pa ja! ... en tipičen primer so žarnice za gospodinjstvo in še dosti drugih stvari ala onesnaževanje z avtomobili, ki niti približno ne onesnažujejo toliko, kot bi nam radi utupili v glavo.

Od termoelektrarn do železarn in toplarn, do dizel starih kamionov in kamiončkov ter dizel lokomotiv ipd. Pa kravam/živini/ljudem tudi čakam, da bodo obdavčili izpust CO2, pa metan etc. NWO na delu zgleda ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
««
15 / 15
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101588 (60470) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162184 (42648) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525782 (21584) krneki0001
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15529974 (27329) WarpedGone
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8625327 (22995) amigo_no1

Več podobnih tem