» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

strani: « 1 2 3 ... 15

FlyingBee ::

Če bi zdaj kupovali avto med 5 in 8 let starega, zakaj bi sploh kupovali bencinarja? Torej, najboljše bi bilo prebrati odgovore lastnikov rabljenih bencinarjev. Lahko tudi pri nakupu novega avtomobila, zakaj bi sploh še hotel bencinarja?

LeQuack ::

Zato ker dizli teh let so večinoma prevrteni in zjahani do konca.
Quack !

steev ::

Zakaj ne bi?
:|

hojnikb ::

zato, ker če delaš malo kilometrov, se dizl ne splača.
ker nimaš potencialnih težav z turbino.
dpf, erg, itd...
večja šansa za prevertene kilometre
večja nabavna cena
? dražji servisi...

samo nekaj minusov... Ubistvo se že moraš res vprašat, zakaj dizl (rabljen seveda).
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, RX 480, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

Mravlek ::

Še zakaj bencinarja? Zato ker nafta smrdi in ne gori :)
V čem je bistvo življenja? Ups...bistvo računalnika! To je zdaj vprašanje?

FlyingBee ::

za 46km na dan med delavniki, recimo 1200km na mesec, do 15k na leto

kixs ::

Ce delas 5000km letno, se diesel res ne splaca. Ce ti pa se avto ni fetis, pa imas enega bencinskega malcka.

Seveda se lahko potem vprasas, ce je smotrno sploh imeti avto.

Osebno bi imel v takem primeru eno bencinsko mrcino ala Ford Mustang V8 >:D

FlyingBee ::

kixs je izjavil:

Ce delas 5000km letno, se diesel res ne splaca. Ce ti pa se avto ni fetis, pa imas enega bencinskega malcka.

Seveda se lahko potem vprasas, ce je smotrno sploh imeti avto.

Osebno bi imel v takem primeru eno bencinsko mrcino ala Ford Mustang V8 >:D

5000 ali 15000?

nujno rabim avto, drugač

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

vzami enega šparovnega bencinarja. 15k spet ni tako velik, da bi se splačal vzet dizla, sploh če ga ne misliš met dolg.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, RX 480, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

m0LN4r ::

Stojan, kot lastnik 13 letnega zjahanega malega bencinarja, je edin strošek na avtu bencin. 1€/11km
Pa potrošni material.
To pove na kratko vse pluse pa minuse v enačbi, gor pa dol.

Pri rabljenem dizlu in nategunstvu v slo moraš imeti isto srečo kot zadeti 5ko na 7ci da dobiš solidnega.
Dobrega dizla, redko kdo prodaja pa še to ponavadi znancem.
AMD: Sooner or later TM
AMD Vega Waiting Evolved

Aston_11 ::

Cene rabljenih enih ali drugih niso tako narazen.

feryz ::

Primerjaj menjavo, recimo, kuplenge (sklopke po domače), pri bencinarju in dizlu.
Kar nekaj km se mora zvrteti, da se stvar izide.
Podobno velja tudi za ostale stvari. S tem da imajo dizli poln k.. stvari, ki se znajo pokvariti in zelo drago koštati.

cekr ::

Za tvoje kilometre si lahko omisliš bencinarja brez problemov.
Jih delam okoli 20000km na leto pa imam še vedno raje bencinarja.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

hojnikb ::

za praktično isto kilometrino furam 1.4 bencinarja in se imo bolj splača kot kak dizl. Edino mogoče če bi kupu novega oz. minimalno rabljenga iz preverjenih rok....

Aston_11 je izjavil:

Cene rabljenih enih ali drugih niso tako narazen.

čisto odvisn katero znamko gledaš in kolk stare. Ponekod je razlika tudi faktor 2 ali več...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, RX 480, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Aston_11 ::

Jaz imam starega dizla, pa v bistvu, razen po nakupu starega nisem imel stroškov z njim. Specifični dizelski stroški so bili famozni vztrajnik, pa en senzor. Cca nekaj let nazaj. Ostalo ni nek faktor, ki bi odločal med enim ali drugih.

bond007 ::

Ponavadi se bencinar hitreje ogreje, manj ropota in trese, ima lažji nos zato manj sili iz ovinka, Glede okvar si na boljšem, ker bencinarji recimo nimajo ogrevalnih svečk, dpf in dragih šob. No pa tudi brez dmf in turbine jih je še dosti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

m0LN4r ::

Pač, manjši riziko, kakorkoli pogledamo.
AMD: Sooner or later TM
AMD Vega Waiting Evolved

hojnikb ::

mah, riziko je lahko z katerimkoli avtom, dizl ali bencinar. S tem da te pri bencinarju verjetno nebo tako glava bolela, ko bo šlo kaj narobe...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, RX 480, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

cekr ::

Pri novejših bencinarjih s turbino pa tudi ni več toliko večja poraba.

Pa še: običajno so dizli večjih kubatur in avtomatsko plačaš več cestnine ob registraciji.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Spajky ::

izpod min. 20k km letno je neumnost nabavljat dizla, posebej rabljenega z najverjetneje prevrtenimi km, Ko pa je avto že 10 let star, pa je treba itak en šop stvari zrihtat, tudi če je bil malo vožen.

Meni npr. gre na živce rožljanje diesel mašin, ko so že malo znucane; ko so nove še nekako gre ali pa če so to hi-end dragi stroji, ki so dobro akustično zademfani ... ma srednja klasa in še posebej diesel malčki so rabljeni IMHO bolj drama, kar se tiče tega rožljanja ... my2c ...
WHY a "Common Sense" Is So Uncommon These Days ?

gddr85 ::

moč al kubaturo? al za 1.4 tsi 170hp plačaš manj kot npr. 2.0 tdi 120hp

hojnikb ::

kubatura se gleda pr registraciji, moč pa pr zavarovanju
http://www.amzs.si/avtomobilska_zavarov...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, RX 480, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

Heavy ::

Okvare dizlov? Če je avto vzdrževan je edina reč, ki lahko odpove turbina. Sicer ne vem kako je z novimi dizli, toda stari HDI, TDI in JTD imajo skoraj zagotovljeno brezhibno delovanje do 300.000km.

Ciklamen ::

Joj, kak ste haklik. Imamo 14 let starega dizla pa ni do zdaj še nobena turbina šla, pa z mašino še nič narobe. Delamo manj kot 20k km na leto, pa še to kaj je je povečini mestna vožnja (če odštejem mojo vožnjo v Maribor na faks tu pa tam). Vse je odvisno, kako avto vzdržuješ. Pa lahko kupiš ne vem kaj, če ga ne boš dobro vzdrževal bodo problemi.

Eventuelno pa sam nakoncu oceniš, če se ti splača jemat dizla ali bencinca. Neke blazne razlike ni. Dizl ma več navora, bencinc leti več. Presodi pa sam kaj rabiš, če delaš dnevno več kot 50km se ti bolj splača dizla vzet, če ne pač vzameš ekvivalenčnega bencinca :)

Pa veliko sreče pri izbiri!
- End of the Post ->

hojnikb ::

Heavy je izjavil:

Okvare dizlov? Če je avto vzdrževan je edina reč, ki lahko odpove turbina. Sicer ne vem kako je z novimi dizli, toda stari HDI, TDI in JTD imajo skoraj zagotovljeno brezhibno delovanje do 300.000km.

kaj ti to nuca, če so praktično vsi rabljeni realno že pri taki kilometrini..
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, RX 480, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

Blinder ::

Vzdrževanje ne igra vloge.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
i3 4130@3.4, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Ciklamen ::

Zakaj potem ni nekih okvar, če imamo 4 dizle pri hiši? Bi rekel za enega, da je mogoče pač serija takšna, da ni okvare. Ampak, da bi za vse 4 avte bilo tako, pa zelo zelo dvomim. 14 let star Passat, 13 let star Transporter (delavski avto), 8 let star Hi-Ace (delavski avto) ter 6 let star Megane. Pri nobenem še težav s turbino :) Pa vsi avti so karseda redno vzdrževani.

Po drugi strani smo imeli pa tudi Renault 19 letnik 1995 (bencinc), karoserija že boga, ampak mašina pa je še lepo šla :)
- End of the Post ->

m0LN4r ::

Ja in ko kupuješ rabljen avto, boš vprašal kristalno kuglo, kok ma kilometrov in kako je bil vzdrževan aneda.
Na našem družinskem famoznem naciWagnu je šla turbina čez točno 4 leta in 130kkm.
Da drage servise sploh ne omenjam.

Naš drug naciwagen je tut dizl, pa je glasn kot tomo vinkovič, trese se pa malo manj.

In kaj naredi folk, ko se kaj pokvari in kupi dizla, zato da špara?
Ja itak lepo prosim. Dizle v večini kupujejo tisti, ki hočejo "šparat" zdaj pa si še predstavli kje šparajo.
Novi deli, obnovljeni, rabljeni...
AMD: Sooner or later TM
AMD Vega Waiting Evolved

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

M-XXXX ::

hojnikb je izjavil:

Heavy je izjavil:

Okvare dizlov? Če je avto vzdrževan je edina reč, ki lahko odpove turbina. Sicer ne vem kako je z novimi dizli, toda stari HDI, TDI in JTD imajo skoraj zagotovljeno brezhibno delovanje do 300.000km.

kaj ti to nuca, če so praktično vsi rabljeni realno že pri taki kilometrini..

Dajte nehat že s temi bedarijami. Povprečen avto dela 50k na leto al kaj. Dajte se postavit na realna tla.

Za povprečnega dizla bo strošek vzdrževanja približno enak kot za normalnega bencinarja, posebno če je turbobencinar.

Bo pa toliko nižja cena vožnje.

Heavy ::

hojnikb je izjavil:

Heavy je izjavil:

Okvare dizlov? Če je avto vzdrževan je edina reč, ki lahko odpove turbina. Sicer ne vem kako je z novimi dizli, toda stari HDI, TDI in JTD imajo skoraj zagotovljeno brezhibno delovanje do 300.000km.

kaj ti to nuca, če so praktično vsi rabljeni realno že pri taki kilometrini..



Vsi? A slučajno vodiš skrivno evidenco zbijanja kilometrov za celotno Slovenijo in okoliške države? Podaj te podatke novinarjem, zdaj itak nimajo nobene kosti za glodat :D

Ciklamen ::

Pa greš v tujino gledat, kjer majo 5 let stari avti po 300k kilometrov. Pa raje kupim tak avto, kot pa 10 let starega s 60 tisoč prevoženih. Pa veš zakaj? Zato ker tisti avto je letel večinoma po avtocestah. :)
- End of the Post ->

Heavy ::

Ciklamen je izjavil:

Pa greš v tujino gledat, kjer majo 5 let stari avti po 300k kilometrov. Pa raje kupim tak avto, kot pa 10 let starega s 60 tisoč prevoženih. Pa veš zakaj? Zato ker tisti avto je letel večinoma po avtocestah. :)



http://veicoli.autoscout24.it/?atype=C&...


Torej 5 let stari avto 300k, 15 let stari avti 900k km? Italjani pa res gledajo da pri 15 let staremu Fiatu privrtijo tiste 600k, da dobijo zanj namesto 200€, 300€ :D

Ciklamen ::

Nisem govoril točnih številk, sem si izmislil. Poanta je bila, da raje kupim mlajši avto z več kilometri kot star avto z malo kilometri :)
- End of the Post ->

Heavy ::

Ciklamen je izjavil:

Nisem govoril točnih številk, sem si izmislil. Poanta je bila, da raje kupim mlajši avto z več kilometri kot star avto z malo kilometri :)


Napačno razumel post, sorry :)

Doman ::

Jaz imam tudi 13let starga dizla pa delam med 20-25.000 km letno. V avto v 70.000 km nisem vlozil centa razen rednih servisov. Mestne voznje je ogromno, v sluzbo se peljem 4km, kar pomeni da bi po vseh pravilih ze zdavnaj moral zamenjat pol masine. Ce dobis preverjeno dobrega dizla ga vzami, drugace pa bencinarja :)

rupsi31 ::

FlyingBee je izjavil:

Če bi zdaj kupovali avto med 5 in 8 let starega, zakaj bi sploh kupovali bencinarja? Torej, najboljše bi bilo prebrati odgovore lastnikov rabljenih bencinarjev. Lahko tudi pri nakupu novega avtomobila, zakaj bi sploh še hotel bencinarja?


Ker se dizl amortizira, če delaš nad 30.000 km
ker je razlika v porabi nekje 2 litra več za beninarja
ker bencinar nima egr ventila, pdf filtra, šob, bosch pumpe, turbine, ogrevalnih svečk
ker je cestni sklad za dizla dražji

Neumno je razmišljanje, da je avto cenejši, če je poraba malce nižja. NA koncu se avte slabo servisira in prodaja z napakami. In tako v krogu...

Doman je izjavil:

Jaz imam tudi 13let starga dizla pa delam med 20-25.000 km letno. V avto v 70.000 km nisem vlozil centa razen rednih servisov. Mestne voznje je ogromno, v sluzbo se peljem 4km, kar pomeni da bi po vseh pravilih ze zdavnaj moral zamenjat pol masine. Ce dobis preverjeno dobrega dizla ga vzami, drugace pa bencinarja :)


Dobrih in preverjenih dizlov, ki bi se prodajali je malo. V večini so pa probemi z dizli. Na splošno to leti na hvaljeno nemško trojko BMW, MB in Audi, ker je zakon dovoljeval, da so dilerji uvažali poceni 5-7 let stare zjahane gajbe z 150k km na števcu ( realno pa 300.000 plus km... )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

cekr ::

Če bi bila v primeru mojega samohoda razlika 2 litra, bi takoj vzel dizla.
Pa je daleč od tega. Z znancem, ki ima enak samohod, sva ugotovila, da njegov dizel pokuri kakšnega pol litra manj kot moj. S tem, da ima moj 150KM, njegov pa 10KM manj. Zraven mora on dolivati še AdBlue.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

M-XXXX ::

Ker se dizl amortizira, če delaš nad 30.000 km

OP sprašuje za rabljenega. Nabavna cena rabljenih je ponavadi podobna če ne kar enaka.

cekr ::

M-XXXX je izjavil:

Ker se dizl amortizira, če delaš nad 30.000 km

OP sprašuje za rabljenega. Nabavna cena rabljenih je ponavadi podobna če ne kar enaka.


Pozabljaš, da imajo dizli običajno tudi več kilometrov za sabo.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Brane22 ::

Zakaj rabljenega bencinarja ? Zato, ker ga lahko poceni predelaš na plin, sploh če to opraviš sam in če previdno izbereš bencinarja.

rupsi31 ::

Brane22 je izjavil:

Zakaj rabljenega bencinarja ? Zato, ker ga lahko poceni predelaš na plin, sploh če to opraviš sam in če previdno izbereš bencinarja.


Ti tukaj pišeš o 150 konjskih in več bencinarjih.

Vikking ::

To vprašanje se vprašaš ko si že določiš max. ceno, kakšno vozilo rabiš, znamko in model. Potem pa znotraj tega verjetno ugotavljaš kaj se splača in kaj dotičen model vozila ponuja glede izbire motorjev.

Verjetno se za bencinarja odločiš, zaradi nižje kubature, slabšega slovesa diesel motorjev, preveč preplačaš vozilo z diesel motorjem glede na porabo in št. kilometrov ki jih boš letno tolkel. Ali obratno ker je diesel motor pri dotični znamki vozila zanesljiv, malo porabi, razlika v ceni napram bencinarju pa ni ogromna.

V vsakem primeru lahko naletiš na odličnega bencinarja ali diesela, ali pa se "zakolješ" in imaš same stroške s popravili. Tehnične razlike bolj malo pripomorejo k izbri, če primerjaš bencinarja in diesela z istim št. konjskih moči, kar se tiče navadnega državljana ki ne kriči po kakšnih hribovskih z vleko traktorske prikolice ali športnih performansih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Brane22 ::

rupsi31 je izjavil:

Brane22 je izjavil:

Zakaj rabljenega bencinarja ? Zato, ker ga lahko poceni predelaš na plin, sploh če to opraviš sam in če previdno izbereš bencinarja.


Ti tukaj pišeš o 150 konjskih in več bencinarjih.


Zakaj ? Komot dela na kakem pod 100 konji.

rupsi31 ::

Brane22 je izjavil:

rupsi31 je izjavil:

Brane22 je izjavil:

Zakaj rabljenega bencinarja ? Zato, ker ga lahko poceni predelaš na plin, sploh če to opraviš sam in če previdno izbereš bencinarja.


Ti tukaj pišeš o 150 konjskih in več bencinarjih.


Zakaj ? Komot dela na kakem pod 100 konji.



Verjamem da dela, ampak bencinarji po 100 konjev v večini niso požrešni.

Vikking ::

rupsi31 je izjavil:



Verjamem da dela, ampak bencinarji po 100 konjev v večini niso požrešni.


Res je. ampak plin je še vedno med 50%-60% cene bencina. Ne glede na to da voziš 1.4 ali pa 3.0 bencinarja. Le strošek vgradnje se počasneje povrne. Vendar kdaj se povrne investicija, je odvisna predvsem od št. prevoženih km letno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

rupsi31 ::

Vikking je izjavil:

rupsi31 je izjavil:



Verjamem da dela, ampak bencinarji po 100 konjev v večini niso požrešni.


Res je. ampak plin je še vedno med 50%-60% cene bencina. Ne glede na to da voziš 1.4 ali pa 3.0 bencinarja. Le strošek vgradnje se počasneje povrne. Vendar kdaj se povrne investicija, je odvisna predvsem od št. prevoženih km letno.


In kdaj se povrne, če delaš okoli 13.000 km na leto :)

Brane22 ::

rupsi31 je izjavil:

Vikking je izjavil:

rupsi31 je izjavil:



Verjamem da dela, ampak bencinarji po 100 konjev v večini niso požrešni.


Res je. ampak plin je še vedno med 50%-60% cene bencina. Ne glede na to da voziš 1.4 ali pa 3.0 bencinarja. Le strošek vgradnje se počasneje povrne. Vendar kdaj se povrne investicija, je odvisna predvsem od št. prevoženih km letno.


In kdaj se povrne, če delaš okoli 13.000 km na leto :)


Material za predelavo, če to počneš sam, je ene €500, ko sem nazadnje čekiral ( par let nazaj) in to z nekaj rezerve za luksus ( malo boljši injektorji itd).

13k km je recimo 25 tankov, vsak po €70, torej ene €1.800 vse skupaj. Povsem zadosti, da dobiš to skozi prvo leto nazaj.

FileGo1 ::

Bencinar vs. diesel ni tako enostavna odločitev. Če imaš bolj ali manj samo mestno vožnjo, se izogibaj novejšim diesel motorjem z DPF/FAP (filter trdih delcev), ker je povprečna temperatura izpušnih plinov pri mestni vožnji prenizka, da bi se filter uspel normalno čistiti...

Niso pa vsi diesel motorji narejeni iz stekla, je pa res potrebno pri vseh turbo motorjih (celo pri bencinarjih, kdo bi si mislil) malo poznavanja termodinamičnih principov, osnov motoroznanstva in predvsem zdrave pameti. Normalno je, da ne moreš hladnega dizla gnati do rdeče črte, če hočeš da motor zdrži več kot garancijsko dobo. In prav tako je normalno, da ne moreš iz 200km/h ustaviti na bencinski, brez da se uspe ležaj v turbini vsaj malo ohladiti. Da ne omenjam, da ne škodi menjati olje/filtre v nekem normalnem intervalu (15-20 kkm oz. 1 leto) - in takrat kupiti neko normalno olje (beri: ne najcenejše) in normalne filtre (beri: ne najcenejše).

Ima pa (turbo)diesel tudi svoje prednosti - nižjo porabo, precej manj drkanja s prestavami zaradi večjega navora po večjem razponu in pa predvsem - vsaj za moj okus - možnost bistveno bolj umirjene vožnje, ker jih ni treba gnati do rdeče črte da se zadeva kam premakne (govorim o atmosferskem bencinarju vs. turbodizlu do cca. 150 KM).

All in all - raje vzami preverjenega dizla kot bencinarja z vprašljivo zgodovino.

-valvoline- ::

Vzames nekega starejsega SDija. Res je da je nepremicnina, ampak je tu najmanj moznosti da pride do okvar.Precej bolj vzdrzljivo in zanesljivo kot katerkoli bencinar. Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

-valvoline- je izjavil:

Vzames nekega starejsega SDija. Res je da je nepremicnina, ampak je tu najmanj moznosti da pride do okvar.Precej bolj vzdrzljivo in zanesljivo kot katerkoli bencinar. Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...



Pri SDI-ju moreš biti tudi oseba z močnimi živci in izjemni flegmatik. Takšen voz potrebuje nekje 17 sekund do 100 km/h. Po moje to ni prava izbira v sedanjem času. Na AC s takšnim avtom sploh ne smeš pomišljati na prehitevanje. Če je to vredno 4.5l porabe potem pa tud penis :).
strani: « 1 2 3 ... 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27123875 (4339) blay44
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15510261 (7616) WarpedOne
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8611095 (8763) amigo_no1
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14627881 (24762) MatWic
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19518053 (14362) live

Več podobnih tem