» »

Bencin ali Dizl

Bencin ali Dizl

««
3 / 13
»»

ABX ::

300Nm navora pri 1.500 rpm čisto dovolj. Tega bencinar ne da.


To ni magija ampak moč.

Horsepower = Torque * RPM / 5252

V tvojem primeru 85.7Hp in ne boš verjel ampak tudi bencinar stisne toliko.

Sicer če govorimo o 1.5 bencinar brez turbine bi to bilo okoli 6.000 rpm.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

WarpedGone ::

Tkole, bencin ali dizl, vse ostalo bo rdeče.
Zbogom in hvala za vse ribe

KandazaR ::

Horsepower = Torque * RPM / 5252


To drži če je navor podan v foot-pounds. Če je navor v Nm je prava formula P[kw]=torque[Nm]*RPM/9549. Potem sam še pretvoriš v hp pa je.

Utk ::

Če se hočeš normalno vozit, je praktično pomemben samo navor. Jaz si ne želim vozit pri 6000 obratih, niti prehitevat. Fino za uha in porabo je, da se voziš pri čim nižjih obratih in da avto vseeno povleče. Novi bencinarji so tudi tu že kar dobri, niti porabijo ne več tolk, tako da če se ne voziš res dost, niti z malo močnejšim bencincom ne zgrešiš dost. Najslabše je pa prešvoh bencinc.

M-XXXX ::

Najslabše je pa prešvoh bencinc.

Se strinjam- človek najprej pomisli majhna prostornina, majhna poraba- napaka. Ene 80 KM najmanj, kar je manj gre dostikrat poraba samo gor...

ABX ::

Najslabše je pa prešvoh bencinc.

Se strinjam- človek najprej pomisli majhna prostornina, majhna poraba- napaka. Ene 80 KM najmanj, kar je manj gre dostikrat poraba samo gor...


Važna je teža.

150Nm je dovolj za 1T.

Pospešek v tem primeru pa je odvisen samo od konjev.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

krneki0001 ::

1. hitro pospeševanje s cviljenjem gum je kaznivo - torej je vseeno ali bencinar ali dizel, v obeh primerih moraš voziti počasi.
2. na cestah imamo omejitve - zato je vseeno kok zmogljiv je ali dizl ali bencinar, itak vseh zmogljivosti na naših cestah ne moreš izkoristiti.
3. vsi današnji avtomobili so dovolj zmogljivi da dosegajo te omejitve - vsak današnji avto (bencinar in dizel) doseže končno hitrost 130km/h na avtocestah.
4. današnji bencinarji in primerljivi dizli nimajo več tok različne porabe, kot je bilo to včasih (da bi imeli bencinarji nevem kok višjo) - 3.5 V8 chervoletova mašina ima porabo okoli 8 litrov, primerljiv dizel recimo audijeva 3.0 V6 tudi tam okoli 8 litrov)
5. današnji dizli in bencinarji zdržijo približno enako kilometrov ali časa. - več kot 6 mesecev ne bo noben brez napake, vsaj ena majhna se bo pojavila


Danes se avto izbira po tem kakšna je oblika in po opremi, motor ali elektronika bosta pokvarljiva od kateregakoli proizvajalca, saj mora njegov servis tudi kaj zaslužit.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Japonci se manj kvarijo, tu mislim da se vsi strinjamo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zheegec ::

Japonci se manj kvarijo, tu mislim da se vsi strinjamo.

Kateri japonci? Ljudje se načeloma ne kvarijo, bolj se govori o obolelosti in smrtnosti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ABX ::

Japonci se manj kvarijo, tu mislim da se vsi strinjamo.

Kateri japonci? Ljudje se načeloma ne kvarijo, bolj se govori o obolelosti in smrtnosti.


Počaki še malo. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Malajlo ::

300Nm navora pri 1.500 rpm čisto dovolj. Tega bencinar ne da.


To ni magija ampak moč.

Horsepower = Torque * RPM / 5252

V tvojem primeru 85.7Hp in ne boš verjel ampak tudi bencinar stisne toliko.

Sicer če govorimo o 1.5 bencinar brez turbine bi to bilo okoli 6.000 rpm.

Katera mašina z notranjim izgorevanjem pa ima 100% navora pri vseh obratih?
Point je v tem, da v Izoli šaltaš v šesto in se pelješ do doma brez šaltanja. Bencinar v črnokalski klanec ne bo zlezel tako preprosto. OK, razen če je petlitrska mašina ;)

Valvoline ::

nebivedu .....4. današnji bencinarji in primerljivi dizli nimajo več tok različne porabe, kot je bilo to včasih (da bi imeli bencinarji nevem kok višjo) - 3.5 V8 chervoletova mašina ima porabo okoli 8 litrov, primerljiv dizel recimo audijeva 3.0 V6 tudi tam okoli 8 litrov).....

JOKE ???? :)
Ne se hecat. Še vedno je razlika najmanj 2-3l ob primerljivem režimu vožnje. Pr večjih avtih 5l in več. Tale chevy z 3.5l mašino ne pride manj k 15l na 100 tut če ga fura upokojenc...

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Valvoline... ne se hecat - 15L pa upokojenec :))

Poraba Corvette... od 10L naprej. Enako velja tudi za ostale Muscle cars (Mustang...). Seveda bo poraba visja ob temu primerni voznji!

Drzi pa, da bo poraba vseeno visja od "primerljivega" diesla - npr. Audi Diesel nad 200kw

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

ABX ::

300Nm navora pri 1.500 rpm čisto dovolj. Tega bencinar ne da.


To ni magija ampak moč.

Horsepower = Torque * RPM / 5252

V tvojem primeru 85.7Hp in ne boš verjel ampak tudi bencinar stisne toliko.

Sicer če govorimo o 1.5 bencinar brez turbine bi to bilo okoli 6.000 rpm.

Katera mašina z notranjim izgorevanjem pa ima 100% navora pri vseh obratih?
Point je v tem, da v Izoli šaltaš v šesto in se pelješ do doma brez šaltanja. Bencinar v črnokalski klanec ne bo zlezel tako preprosto. OK, razen če je petlitrska mašina ;)


Odvisno od kvalitete motorja, velja pa da odličnem bencinskem motorju, navor manj niha čez obrate kot dizlu.
Honda S2000, ima med 2.000 in 9.000 rpm v najslabšem primeru 80% navora.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

madmitch ::

1. hitro pospeševanje s cviljenjem gum je kaznivo - torej je vseeno ali bencinar ali dizel, v obeh primerih moraš voziti počasi.
2. na cestah imamo omejitve - zato je vseeno kok zmogljiv je ali dizl ali bencinar, itak vseh zmogljivosti na naših cestah ne moreš izkoristiti.
3. vsi današnji avtomobili so dovolj zmogljivi da dosegajo te omejitve - vsak današnji avto (bencinar in dizel) doseže končno hitrost 130km/h na avtocestah.
4. današnji bencinarji in primerljivi dizli nimajo več tok različne porabe, kot je bilo to včasih (da bi imeli bencinarji nevem kok višjo) - 3.5 V8 chervoletova mašina ima porabo okoli 8 litrov, primerljiv dizel recimo audijeva 3.0 V6 tudi tam okoli 8 litrov)
5. današnji dizli in bencinarji zdržijo približno enako kilometrov ali časa. - več kot 6 mesecev ne bo noben brez napake, vsaj ena majhna se bo pojavila


Danes se avto izbira po tem kakšna je oblika in po opremi, motor ali elektronika bosta pokvarljiva od kateregakoli proizvajalca, saj mora njegov servis tudi kaj zaslužit.


Točno tako, vse ostalo so nabijanja v prazno in mlatenje slame. Kakšna turbina neki, 99% dizlov gre v razrez, ko je turbina še zdrava, večina voznikov niti ne ve, da imajo turbino. Avto se kupuje povsem drugače, kot so jih vaši očetje (vse tole dizel vs benz nabijanje je njihova logika, stara 20 let). Kot je Nebivedu napisal in jaz xxx strani nazaj, kupi, kar ti je všeč v razredu, ki ti sede, kaj je pod pokrovom pa pusti serviserjem.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

kixs ::

Odgovor za velik in konstanten navor je samo in edino turbina! In je cisto vseeno ali je bencinar ali diesel!

lp

koyotee ::

kompresor + turbina
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Malajlo ::

Pa NOS. In dolg klanec...

Blinder ::

Ne. Električni motor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Malajlo ::

Ne. Električni motor.

Bencin ali dizel. Motorji z notranjim izgorevanjem. Še parni stroj ne pade v to grupo... Lahko pa ano pokončno raketo uporabiš >:D

Blinder ::

Pulse jet engine :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ABX ::

Električni motor ima konstanten navor, oz. ga rahlo zgublja z obrati. Tako da komentar je popolnoma vmesen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Phil ::

Poraba Corvette... od 10L naprej.


Zakaj nisi raje navedel povprečja? Ki je 13L/100km, če je verjeti podatkom na uni strani.

jype ::

Malajlo> Lahko pa ano pokončno raketo uporabiš

To ni nobeno _notranje_ izgorevanje.

Buggy ::

morda malo off topic: Morda kdo ve zakaj so Renault Lagune 1.9 dci (96Kw) tako poceni napram primerljivim avtom?

...dobi se letnik 2007/ 06 ze okol 9-8K€ z zelo dobro opremo. Bojda se lagune po letu 2004 dosti boljse kar se tice problemov z motorjem, po letu 2005 (ko je bil narejen facelift) pa so baje tudi dosti izboljsali materiale v notranjosti in overall avto ni vec slab. Ima kdo kaksne izkusnje z temi novejsmi diesel lagunami od letnika 2006 naprej?

M-XXXX ::

Buggy sicer ti kaj veliko ne morem pomagati, lahko ti le povem za Megana (prav tako 1.9, isti motor kot laguna). Po letu 2006 (se mi zdi) ima prej omenjeni Megan pokvarljivost okoli 2-3%, predvidevam da je pri Laguni podobno.

dzinks63 ::

morda malo off topic: Morda kdo ve zakaj so Renault Lagune 1.9 dci (96Kw) tako poceni napram primerljivim avtom?


1. ker so star model
2. ker je reno, kateremu nadpovprečno pade cena
3. ker je slabo vzdrževan. Te poceni so večinoma iz leasinga in imajo po dveh letih prevoženih krepkih 100000km. Na servisih se je menjavalo edino olje in pripadajoč oljni filter, vse ostalo nič. Torej dobiš za sicer male pare, zgonjen avtomobil, kateri mora prvo na veliki servis motorja, mogoče še turbine in sklopke ter podvozja. Urediti je potrebno komplet bremze in amortizerje spredaj in zadaj, ter še mogoče kaj zraven (roke, končniki) plus zamenjati še iztrošene gume. Prav tako je tudi že izpušni sistem bolj na koncu, z katalizatorjem na čelu. Pa še kaj bi se našlo, tole so samo glavne zadeve.

Če pa boš našel v prodaji normalno dobro vzdrževano laguno z malo km, bo pa tudi cena višja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Buggy ::

Ja to tudi jaz berem. Novejsi letniki naj bi po zaneslivosti kotirali ze blizu nemcem in celo japoncem ..vsaj tako pravi ADAC
Torej ce je trenutna relativno nizka cena samo posledica fobije in splosnega vzdusja na SLO trgu zaradi kriticnih napak lagune II v letih do 2003 potem bi znal biti nakup 06/07 Lagune diesel kar racionalen.

Buggy ::

dzinks63: saj ce gledas Opel vectro karavan dobim za tak denar 05/04 letnik pa kilometri so raje vecji kot manjsi. VW/Audi/BMW raje sploh ne omenjam, pa imajo tudi vsi ze nove modele ki so zamenjali 5 let stare. Res me zanima, ce se kje skriva kaksen poseben razlog za tako ceno.

Ko sem kupoval leta 2002 druzinski avto sem iz razloga "panike na trgu" pred splosnim rjavenjem Oplov dobil relativno poceni Vectro ki je bila v celoti pocinkana in se danes nima rje. Takrat se je pa vsak otepal Opla ravno zaradi tega razloga in jim je posledicno zaradi tega tudi cena padla.

kixs ::

Poraba Corvette... od 10L naprej.


Zakaj nisi raje navedel povprečja? Ki je 13L/100km, če je verjeti podatkom na uni strani.


Podatki so za posamezen avto od posameznega uporabnika in gre ze v osnovi za povprecje na posamezen avto. Zato pa sem napisal od 10L naprej ter zato, ker je Valvoline napisal, da bi tudi upokojenec imel 15L porabe... pa recimo, da jih ima "upokojenec" realno 10L. Poraba je zelo odvisna od noge voznika. Zato so te strani, v katero uporabniki sami vpisujejo svoje podatke zelo uporabne. Ce si "divjak" ali bolj umirjen, hitro najdes podatek kaksno porabo lahko pricakujes, ce nabavis ali mislis nabavit kak avtek.

dzinks63 ::

@Buggy
Vse drži, kot si napisal. Naštel si same nemce in ti ceno bistveno bolje držijo kot francozi.

Blinder ::

A lahko najde kdo tovarniško porabo za corvette za nemški trg? ali slovenski? KEr men za slo ni ratalo najdet.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Boeing ::

Mene v takšnih debatah VEDNO zelo zmoti, ker 99% folka še vedno misli, da je možna izbira izključno med bencinom in dizlom. Ni, obstajata vsaj še 2 komercialno dobavljivi in dosti bolj ekološki opciji...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

ABX ::

Mene v takšnih debatah VEDNO zelo zmoti, ker 99% folka še vedno misli, da je možna izbira izključno med bencinom in dizlom. Ni, obstajata vsaj še 2 komercialno dobavljivi in dosti bolj ekološki opciji...


Podaj kakšen primer.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

teoo ::

2 vola in voz? :)

bencin vs diesel je po moje tako:

po mestu rabimo poskočnost pri hitrostih do 100km/h:
nekaj z majhnim bencinskim motorjem(če gre za avto max nižji srednji razred), ki ni 16V. To prinese dovolj dinamike v 1,2 in 3 brzini, katero itak največ rabiš. Samo da skoči že z niskih obratov.
po odprtih cestah/AC rabimo poskočnost pri 150km/h:
moč.. čim več navora... torej ali večji bencinar ali pa diesel. pa 6. brzino zraven.

Računico pa vsak naredi zase. Poraba je sekundarnega pomena.
defying gravity

kixs ::

Mene v takšnih debatah VEDNO zelo zmoti, ker 99% folka še vedno misli, da je možna izbira izključno med bencinom in dizlom. Ni, obstajata vsaj še 2 komercialno dobavljivi in dosti bolj ekološki opciji...


Podaj kakšen primer.


V mislih ima plin in elektriko.

lp

ABX ::

Mene v takšnih debatah VEDNO zelo zmoti, ker 99% folka še vedno misli, da je možna izbira izključno med bencinom in dizlom. Ni, obstajata vsaj še 2 komercialno dobavljivi in dosti bolj ekološki opciji...


Podaj kakšen primer.


V mislih ima plin in elektriko.

lp


Čakam na kakšen link ...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

IceIceBaby ::

Plin je kul, če imaš v bljižini LPG pumpo. Pri nas je najbljižja pumpa cca 50km stran, kar je preveč. Je pa kul, ker si lahko privoščiš 300 konjsko zverino pa je cena za 100km še vedno pod 10€ :)

Utk ::


nekaj z majhnim bencinskim motorjem(če gre za avto max nižji srednji razred), ki ni 16V.

Kaj ti si tudi eden izmed tistih, ki resno mislijo, da 16V mašine manj vlečejo pri nizkih obratih?

ABX ::


nekaj z majhnim bencinskim motorjem(če gre za avto max nižji srednji razred), ki ni 16V.

Kaj ti si tudi eden izmed tistih, ki resno mislijo, da 16V mašine manj vlečejo pri nizkih obratih?


Poraba je načeloma višja, brez dodat neke moči. Ampak problem je bil rešen kar nekaj let nazaj, enostavno se ventili odprejo kasneje, ko je potreba po tem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

jype ::

Buggy> Ja to tudi jaz berem. Novejsi letniki naj bi po zaneslivosti kotirali ze blizu nemcem in celo japoncem

Ker Renault že nekaj časa _so_ japonci. Enako kot Toyote, ki so že nekaj časa dejansko evropejci.

Utk ::

Ja, reno je šel na malo boljše, toyota pa na slabše. Če bi že kupil japonca, bi kupil japonskega, ti evropsko niso nič boljši kot...reno :)

darkolord ::

Nč ni šla toyota na slabše, kvečjemu na boljše.

Utk ::

Te evropske so pač evropski. Poglej si statistike. Dve leti stare se kvarijo bolj kot 5-6 let stare, ki so ble narejene še na japonskem.

blackbfm ::


Kaj ti si tudi eden izmed tistih, ki resno mislijo, da 16V mašine manj vlečejo pri nizkih obratih?


Evo konkreten primer doma imamo punto grande 1.4 16v pa je mašina čist zamorjena na nizkih obratih.

dzinks63 ::

Npr. stara astra 1.4 8v 60KM vleče pri nizkih obratih kot tovorni konj v primerjavi z novo corso 1.2 16v 80KM. Pri obeh pa je poraba goriva približno enaka, pri približno enakem načinu vožnje, cca 7 litr./100km. Sam bi še vedno rad videl, da imaš pri nakupu novega avtomobila tudi na izbiro kakšno doterano bencinsko nizkoturažno old school mašino z več kubiki in malo manj konji. Tudi zvok ima takšen motor čisto drugačen, kot te današnje zujalice. No ja tole so nekako rešili z turboti, vendar so stem mašino zakomplicirali z več sestavnimi deli.

kixs ::


nekaj z majhnim bencinskim motorjem(če gre za avto max nižji srednji razred), ki ni 16V.

Kaj ti si tudi eden izmed tistih, ki resno mislijo, da 16V mašine manj vlečejo pri nizkih obratih?


Moral bi dejansko videt grafe navora in moci ter proznost v dolocenih prestavah.

Naceloma imajo 16V motorji vsaj 15-20 konjev vec, pa je zaradi tega obcutek drugacen.

Ker so ravno Puntoti omenjeni. Letnik 2002 - 1.2 8V ima 106Nm @2500 obratih in 60KM @5000 obratih, 1.2 16V pa 114Nm @4000 obratih in 80KM @5000 obratih. Ker ne poznam krivulje navora in moci bi tezko rekel, ker je bolj odziven pri recimo 2000 obratih, bi pa rekel, da je verjetno 8V tu v prednosti. Znano je, da moras 16V privit vsaj do 3500 obratov, da res kam "potegne".

lp

IceIceBaby ::

Nova corsa je cca 150kg težja od Astre. Pri teh mlinčkih z majhko kubaturo se to precej pozna.

teoo ::


nekaj z majhnim bencinskim motorjem(če gre za avto max nižji srednji razred), ki ni 16V.

Kaj ti si tudi eden izmed tistih, ki resno mislijo, da 16V mašine manj vlečejo pri nizkih obratih?


Glede na moje izkušnje z nekaj 16 ventilci, ja.

Tudi common rail dizli so slabi v tem. Mislim, da so bili stari črpalka-šoba veliko bolj poskočni z mesta. Jaz mam fordovo 100kW mašino, pa jo moraš kar orng stisnit, da skoči z mesta.
defying gravity

kixs ::

Pri startu z mesta moras itak pri vsakem motorju malo nabit obrate v max navor.
««
3 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101567 (60449) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162177 (42641) blay44
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15030774 (26374) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743185594 (150607) Spajky
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19523411 (19720) ivanuscha

Več podobnih tem