Forum » Loža » Bencin ali Dizl
Bencin ali Dizl
tabla ::
Če bi kupovali določen avto, ki je na voljo v dizl in bencin varianti, katero varianto bi vzeli? Predpostavimo, da bencin žre 30% več kot dizl, oba avta pa imata enake pospeške in približno enako moč motorja. Nekateri pravijo, da jim je vseč zvok, drugi stavijo na porabo, tretji na navor. Katero varianto avta bi vzeli?
- spremenil: tabla ()
ABX ::
Če je cena pri nakupu ista, zbereš tistega ki manj porabi. Ampak ponavadi tisti ki manj porabi je dražji pri nakupu.
Je pa tudi zanimiv navor in teža. Če ima avto 2 toni, kupit 1.8 bencin nima smisla. Ponavadi BMW ima te cvetke (no vsaj je imel).
Je pa tudi zanimiv navor in teža. Če ima avto 2 toni, kupit 1.8 bencin nima smisla. Ponavadi BMW ima te cvetke (no vsaj je imel).
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
šernk ::
ta debata je bila že večkrat predebatirana tu na slo-techu. vsak pač zagovarja svoje.
zvok, poraba, navor ter cena nakupa igra tu še najmanjšo vlogo bi lahko rekli.
moje mnenje: če delaš manj kot 80km dnevno vzemi bencinca, saj ti bo zdržal 10 let + ob primerni vožnji. v kolikor delaš več se mogoče splača razmišljat o dizlu.
razlogi:
-pri dizlu na kratke razdalje bo gorelo vse po vrsti--->redne okvare
-dizel motorji rabijo manj in tudi več kilometrov zdržijo v svoji življenjski dobi
-vzdrževanje dizla je precej dražje kot bencinarja (pri bencinarju lahko pričakuješ strošek nekje do 500€ max (praktično zamenjan že celoten avto pri neuradnem servisu) večinoma pa se stroški gibljejo nekje do 100-150€, pri dizlu pričakuj da ko udari te udari pošteno po žepu 1000€+)
zvok, poraba, navor ter cena nakupa igra tu še najmanjšo vlogo bi lahko rekli.
moje mnenje: če delaš manj kot 80km dnevno vzemi bencinca, saj ti bo zdržal 10 let + ob primerni vožnji. v kolikor delaš več se mogoče splača razmišljat o dizlu.
razlogi:
-pri dizlu na kratke razdalje bo gorelo vse po vrsti--->redne okvare
-dizel motorji rabijo manj in tudi več kilometrov zdržijo v svoji življenjski dobi
-vzdrževanje dizla je precej dražje kot bencinarja (pri bencinarju lahko pričakuješ strošek nekje do 500€ max (praktično zamenjan že celoten avto pri neuradnem servisu) večinoma pa se stroški gibljejo nekje do 100-150€, pri dizlu pričakuj da ko udari te udari pošteno po žepu 1000€+)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Steinkauz ::
ta debata je bila že večkrat predebatirana tu na slo-techu. vsak pač zagovarja svoje.
zvok, poraba, navor ter cena nakupa igra tu še najmanjšo vlogo bi lahko rekli.
moje mnenje: če delaš manj kot 80km dnevno vzemi bencinca, saj ti bo zdržal 10 let + ob primerni vožnji. v kolikor delaš več se mogoče splača razmišljat o dizlu.
razlogi:
-pri dizlu na kratke razdalje bo gorelo vse po vrsti--->redne okvare
-dizel motorji rabijo manj in tudi več kilometrov zdržijo v svoji življenjski dobi
-vzdrževanje dizla je precej dražje kot bencinarja (pri bencinarju lahko pričakuješ strošek nekje do 500€ max (praktično zamenjan že celoten avto pri neuradnem servisu) večinoma pa se stroški gibljejo nekje do 100-150€, pri dizlu pričakuj da ko udari te udari pošteno po žepu 1000€+)
Kratke razdalje isti kurac, če ga ne goniš mrzlega, kot bencinar.
Kaki 1000eur za dizel servis lol. Edin, če ti turbina crkne(pol ne znaš vozit, kar pa tut bencinarju škodi).
Če delaš na 20k+ km na leto bi razmislil o dizlu, drugač bencinar. Če je ista cena avtomobila in ne zvok ne moti pa itak dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steinkauz ()
DimmniBurek ::
Bencin pa predelava na plin. Pa maš za ceno dizla - benzinarja, ki spije tolk kot dizel(ali manj) in ima vse prednosti(oz. slabosti) bencinarja.
There Is No Stronger Drug Than Reality
Fizikalko ::
-pri dizlu na kratke razdalje bo gorelo vse po vrsti--->redne okvare
Ne me smejat, no. Če voziš vsaj v okviru zdrave pameti, to niti slulajno ne velja.
Glede servisa: sam svojega TDI-ja servisiram na uradnem servisu (Škoda), pa pri 156000 km noben servis ni presegel 400 EUR. Večina pa so okrog 100 EUR.
Valvoline ::
Navadni D ali SDI zakon. Ali tastari 1.9tdi z 66kw. Garantirano 500.000km poraba 5.5-6l.
biokill ::
dizel( turbo dizel):
+majhna poraba
+dobri pospeški
+več navora kot bencinar
-glasnost motorja
-dražji
-preveč kadi
+majhna poraba
+dobri pospeški
+več navora kot bencinar
-glasnost motorja
-dražji
-preveč kadi
kixs ::
-glasnost motorja
-preveč kadi
A ti tole za TDI?
Ce prevec kadi, potem je kaksen senzor hin.
Ciklamen ::
Hmm, tisto z nevem kakšnimi stroški glede dizlaša zagotovo ne bo držalo, če znaš vozit auto, prav tako tudi to, da se vse kvari ne drži, imamo dizlaša 9 let pa pol sedaj, pa še se ni pokvarilo čisto nič kaj takšnega velikega, omembe vrednega...
Drugače pa ja, TDI-ji so malo dražji, ampak glede na to kaj dobiš vse je po moje best buy, ampak to je potem čisto na tebi za kaj se boš odločil, sprobaš malo enega, malo drugega pa vidiš kaj ti odgovarja.
Drugače pa ja, TDI-ji so malo dražji, ampak glede na to kaj dobiš vse je po moje best buy, ampak to je potem čisto na tebi za kaj se boš odločil, sprobaš malo enega, malo drugega pa vidiš kaj ti odgovarja.
- End of the Post ->
Trupl0 ::
Če želiš klikni na mojo datoteko. V njej sem računal ali naj vzamem Citroena C4 dizla ali bencinarja.
Delam ( samo služba ) 3300km na mesec kar znaša 40k km na leto.
Če sem se kje v računici uštel naj me kdo popravi!
PS: v izračunu nisem upošteval servisev ( ki so pri dizlu dražji ).
http://www.shrani.si/f/3T/17/1tNOZXzq/c...
Delam ( samo služba ) 3300km na mesec kar znaša 40k km na leto.
Če sem se kje v računici uštel naj me kdo popravi!
PS: v izračunu nisem upošteval servisev ( ki so pri dizlu dražji ).
http://www.shrani.si/f/3T/17/1tNOZXzq/c...
If you are going through Hell, keep going !
madmitch ::
Ja, dej ti tele stroške malo razčleni. Moji redni servisi na Lanci Phedri - uradni servis, ne presegajo 150€, razen unega pri 100.000km, ko sem dal jermen (in vse ostalo, kar gre zraven) menjat, je bil 600€. Poraba je konstantno pod 9 litri, glasen je bil, dokler nisem letno/zimske gume zamenjal za letne. Vleče kot tovorno konj, dela brez problema, z enim tankom pridem od Ljubljane to Zuricha in če sem priden, še nazaj čez mejo v Avstrijo.
Tko da, kupi, kar ti je bolj všeč, ne glede na gorivo.
Nuclear, nisem tako prepričan, da so res dražji, vsaj jaz nisem tega opazil pa imam dizla in bencinarja, nekako primerljiv razred.
PS: Ravno do Zuericha in nazaj sem peljal BMWja dizla in kakšne silne razlike v hrupu zaradi tega nisem opazil. Hrupni dizli so tempi pasati, tko da to res ni več kakšen poseben argument.
Tko da, kupi, kar ti je bolj všeč, ne glede na gorivo.
Nuclear, nisem tako prepričan, da so res dražji, vsaj jaz nisem tega opazil pa imam dizla in bencinarja, nekako primerljiv razred.
PS: Ravno do Zuericha in nazaj sem peljal BMWja dizla in kakšne silne razlike v hrupu zaradi tega nisem opazil. Hrupni dizli so tempi pasati, tko da to res ni več kakšen poseben argument.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Zgodovina sprememb…
- spremenil: madmitch ()
krneki0001 ::
Jaz sem pa dosti drugačnega mnenja.
Dizel je bil včasih pojem, kvalitetno narejene mašine, trpežne in vzdržljive. Danes pa zaradi šparanja na materialih, vedno večji moči teh motorjev(včasih je imel 1900ccm avto 75KM, danes jih ima še enkrat več) in načina vožnje (pripelješ iz avtoceste, ugasneš in zakleneš avto) niso več zanesljivi. Bencinarji pa so še vedno približno enaki kot so bili pred 20 leti, le elektronike je mnogo več. Za daihatsu lahko potrdim, da je blok mašine iz avta letnika 1989 in avta letnika 2009 enak, enaka je tudi vodna pumpa, napenjalec, termostat in še kar nekaj delov, kar pomeni da niso spreminjali prav dosti.
Je pa še druga stran. Če imaš 10 minut z avtom do službe, potem nebi vzel dizla. V teh desetih minutah se niti ne ogreje. Izpuha ne zapusti ves kondens zato korozija dela svoje. Pri dizlu (za take kratke relacije) so zato pogostejše okvare izpuha (vključno s turbino), zapacanost senzorjev s sajami, višja poraba, mnogo večje onesnaževanje in ko vse skupaj potegneš pod črto, pride samo vzdrževanje mnogo dražje. Imeli smo namreč tak primer "šparovca" doma. Stari je vozil škodo 3km stran v službo in nazaj. Avto je pri 84.000km bil prvič na generalki, pri 110.000km drugič in pri 160.000 tretjič. Potem je šel pa v prodajo. Pa avta ni gonil. Bila je pa to škoda octavia z opremo elegance in 130KM. Poraba pa nikoli ni bila pod 6 litrov, kvečjemu višje(tudi do 8 je prilezla).
Dizel je bil včasih pojem, kvalitetno narejene mašine, trpežne in vzdržljive. Danes pa zaradi šparanja na materialih, vedno večji moči teh motorjev(včasih je imel 1900ccm avto 75KM, danes jih ima še enkrat več) in načina vožnje (pripelješ iz avtoceste, ugasneš in zakleneš avto) niso več zanesljivi. Bencinarji pa so še vedno približno enaki kot so bili pred 20 leti, le elektronike je mnogo več. Za daihatsu lahko potrdim, da je blok mašine iz avta letnika 1989 in avta letnika 2009 enak, enaka je tudi vodna pumpa, napenjalec, termostat in še kar nekaj delov, kar pomeni da niso spreminjali prav dosti.
Je pa še druga stran. Če imaš 10 minut z avtom do službe, potem nebi vzel dizla. V teh desetih minutah se niti ne ogreje. Izpuha ne zapusti ves kondens zato korozija dela svoje. Pri dizlu (za take kratke relacije) so zato pogostejše okvare izpuha (vključno s turbino), zapacanost senzorjev s sajami, višja poraba, mnogo večje onesnaževanje in ko vse skupaj potegneš pod črto, pride samo vzdrževanje mnogo dražje. Imeli smo namreč tak primer "šparovca" doma. Stari je vozil škodo 3km stran v službo in nazaj. Avto je pri 84.000km bil prvič na generalki, pri 110.000km drugič in pri 160.000 tretjič. Potem je šel pa v prodajo. Pa avta ni gonil. Bila je pa to škoda octavia z opremo elegance in 130KM. Poraba pa nikoli ni bila pod 6 litrov, kvečjemu višje(tudi do 8 je prilezla).
Fizikalko ::
No, jaz imam 2 km do šihtam, mam pa isto mašino (Škoda Superb, 130 KM, TDI). Pri 156000 km niti najmanjše okvare še.
Aja, poraba je med 5 in 6, s klimo vred.
Aja, poraba je med 5 in 6, s klimo vred.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fizikalko ()
šernk ::
Kratke razdalje isti kurac, če ga ne goniš mrzlega, kot bencinar.
Kaki 1000eur za dizel servis lol. Edin, če ti turbina crkne(pol ne znaš vozit, kar pa tut bencinarju škodi).
Če delaš na 20k+ km na leto bi razmislil o dizlu, drugač bencinar. Če je ista cena avtomobila in ne zvok ne moti pa itak dizla.
in to trdiš na podlagi enega avta? poznam vse okoliške mehanike in vsi govorijo kako veselo turbine letijo v zrak tam nekje do 130k km. če jih 30% zariba do 130k km je to zame precej. ker od avta razen rednih servisev pričakujem da nima večjih okvar do 300k km
drugi del sem pa povedal praktično isto...20k km letno pomeni nekje 70km 5x na teden pa še kakšna pot zraven. če smo natančni 80km 5x na teden, leto ima 52 tednov prideš točno 20800km letno. torej se strinjava da je dizel primeren za daljše razdalje?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Steinkauz ::
Če ma on 30% dela z turbinami, ne pomeni, da 30% avtov crkne turbina. Ostali avti, ki delajo, pač ne vidijo mehanikov
Ciklamen ::
šernk, te moram popravit, naš je potem drugi avto, kateremu turbina ni šla pri 130k km. Ima pa 150k km ;)
- End of the Post ->
darkolord ::
Danes pa zaradi šparanja na materialih, vedno večji moči teh motorjev(včasih je imel 1900ccm avto 75KM, danes jih ima še enkrat več) in načina vožnje (pripelješ iz avtoceste, ugasneš in zakleneš avto) niso več zanesljivi.Pri materialih gre kvečjemu za optimizacijo (teža in vibracije), avti so pa konstruirani za praktično enako življenjsko dobo. Način vožnje pa pri sami kvaliteti avtomobila nima veze (je pa seveda od tega odvisno, če ti bo kej crknilo).
Valvoline ::
Danes pa zaradi šparanja na materialih, vedno večji moči teh motorjev(včasih je imel 1900ccm avto 75KM, danes jih ima še enkrat več) in načina vožnje (pripelješ iz avtoceste, ugasneš in zakleneš avto) niso več zanesljivi.Pri materialih gre kvečjemu za optimizacijo (teža in vibracije), avti so pa konstruirani za praktično enako življenjsko dobo. Način vožnje pa pri sami kvaliteti avtomobila nima veze (je pa seveda od tega odvisno, če ti bo kej crknilo).
Hehe,ti bi primerjal golfa2 in starejše npr mercedeze 190,200 in podobno z današnjimi jajci al kaj :)
Včasih so naredil avto da ga maš za celo življenje,danes je uporabna doba ciljana na 10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
kixs ::
šernk, te moram popravit, naš je potem drugi avto, kateremu turbina ni šla pri 130k km. Ima pa 150k km ;)
Moj ima kao 169.000km, pa turbina se vedno piha
kixs ::
Hehe,ti bi primerjal golfa2 in starejše npr mercedeze 190,200 in podobno z današnjimi jajci al kaj :)
Včasih so naredil avto da ga maš za celo življenje,danes je uporabna doba ciljana na 10 let.
S tem se pa res ne bi mogel strinjat. Ce si lahko vcasih vozil avto 20+ let, potem bi lahko tudi danasnji avto vozil 20+ let. Problem je le v nasem standardu, ki se je dvignil in tako menjas avto zaradi drugih razlogov in do tistih velikih servisov (generalne, karoserija...) niti ne prides.
lp
nejcek74 ::
tudi jaz ti iz lastnih izkušenj povem, za kratke razdalje:
močan turbo dizel je še slabši kot močan bencinar.
Pa ni treba iti v ekstreme, ampak ko je mrzlo, rabi kar ene trikrat dalj časa da se ogreje. Sploh če gre za ustavi-spelji vožnjo po mestu. Za take stvari je dvolitrski (ali več) TDI čista bedarija.
Ker pa nisi kaj več napisal kako boš prevozil večino časa boš tudi dobil bolj neuporabne nasvete.
Definiraj si:
- koliko se voziš običajno vsak dan (služba, šola)
- koliko so ti pomembne dolge vožnje
- ali si šparoven voznik ali imaš rad dobre pospeške, velik avto, majhen
itd
močan turbo dizel je še slabši kot močan bencinar.
Pa ni treba iti v ekstreme, ampak ko je mrzlo, rabi kar ene trikrat dalj časa da se ogreje. Sploh če gre za ustavi-spelji vožnjo po mestu. Za take stvari je dvolitrski (ali več) TDI čista bedarija.
Ker pa nisi kaj več napisal kako boš prevozil večino časa boš tudi dobil bolj neuporabne nasvete.
Definiraj si:
- koliko se voziš običajno vsak dan (služba, šola)
- koliko so ti pomembne dolge vožnje
- ali si šparoven voznik ali imaš rad dobre pospeške, velik avto, majhen
itd
kurjač ::
kixs97
Danes niti pod razno ne boš vozil avto 20+ let. Iz izkušen ti povem, da me je na več kot 8 let starem meganu zajebaval glavni računalnik. Avto si vžal le s pomočjo kufra, ki te je koštal 10 ojru, če si avto na servis prišlepal. To se je dogajal 2-3x na leto. Za zamenjavo računalnika so hotl skoraj 500 evrov. Kaj mislš kaj sem naredu....
Danes niti pod razno ne boš vozil avto 20+ let. Iz izkušen ti povem, da me je na več kot 8 let starem meganu zajebaval glavni računalnik. Avto si vžal le s pomočjo kufra, ki te je koštal 10 ojru, če si avto na servis prišlepal. To se je dogajal 2-3x na leto. Za zamenjavo računalnika so hotl skoraj 500 evrov. Kaj mislš kaj sem naredu....
krneki0001 ::
kixs97
Danes niti pod razno ne boš vozil avto 20+ let. Iz izkušen ti povem, da me je na več kot 8 let starem meganu zajebaval glavni računalnik. Avto si vžal le s pomočjo kufra, ki te je koštal 10 ojru, če si avto na servis prišlepal. To se je dogajal 2-3x na leto. Za zamenjavo računalnika so hotl skoraj 500 evrov. Kaj mislš kaj sem naredu....
No nekateri vozimo avtomobile, ki so letnik 1990, pa jim nič ne manjka. Delajo brez problemov, servisi so zelo poceni (55 evrov na servis), če kaj dragega crkne pa za 700 evrov cel avto za dele dobiš in prešraufaš vse dol, kar rabiš, ostalo pa na depoijo odpelješ, ali pa prodaš za dele drugim.
Na mojem 19 let starem avtu imam celo še prve končnike. So namreč taki, da jih mažeš z mastjo kot pri delovnih strojih in jih vsak mesec enkrat napolnim z mastjo, pa opravljajo svojo nalogo brez problemov.
Ni vse slabo, kar je staro, predvsem pa so bili včasih avtomobili mnogo bolj kvalitetno narejeni kot danes.
Zheegec ::
meni je prejšnji dizel s turbino z lahkoto zdržal 175k Km. ga imam še doma in bo gotovo še dosti Km naredil. Imam pa sedaj novejšega 1,9JTDm (150HP) in je navor super. Glede na to da delam 100+Km na dan je poraba tudi prava.
Aja, navaden servis za Alfo 159 JTMd je bil pod 150, originalni deli.
Aja, navaden servis za Alfo 159 JTMd je bil pod 150, originalni deli.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
koyotee ::
No, a je tu dejansko komu crknila turbina, pred 130kkm?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
ABX ::
No, a je tu dejansko komu crknila turbina, pred 130kkm?
Vsem ki imajo manj ko 25let. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
kixs ::
kixs97
Danes niti pod razno ne boš vozil avto 20+ let. Iz izkušen ti povem, da me je na več kot 8 let starem meganu zajebaval glavni računalnik. Avto si vžal le s pomočjo kufra, ki te je koštal 10 ojru, če si avto na servis prišlepal. To se je dogajal 2-3x na leto. Za zamenjavo računalnika so hotl skoraj 500 evrov. Kaj mislš kaj sem naredu....
Zdej ne vem o kaksnih letnikih govorimo... npr. avti letnika 70 in 80 so bili navadne stale - ko danes gledas nazaj - ampak marsikateri se je vozil 20 let plus. Pa ne zaradi tega, ker je bil tako vzdrzljiv (morda Mercedes), ampak zato, ker so bili novi avti zelo dragi (glede na takraten standard). Na tistih avtih ni bilo nic nenavadnega, ce si rabil delat generalno. Tudi veckrat. Se se spomnem fotra, ko je po prvi rekel, da lahko glede na blok motorja dela se dve. Tudi tisti boljsi, ki so naredili 500K+, so imeli ze kaksno generalko za sabo.
Danes ni skoraj nic drugace, samo to, da generalnih na mashinah sploh nismo vec vajeni. Tudi opevani Golf II Diesel ni nic boljsi. Kolega ga je kupil 3 leta starega od zupnika, vozil nekje do pred dveh let, ko je moral delat generalno. Ampak kilometrov pa ni imel _tako_ zelo veliko - 250.000 in to realnih. In avto je zelo cuval!
Ti imas pac svoj problem. Tako kot takrat ni vsak avto vozil 20+ let, tako tudi tvoj ne bo. Ampak ziher kateri bo, verjetno samo zaradi nostalgije - saj je avto danes cista potrosna roba - kot vcasih v ZDA ali DE.
Poleg tega pa je redkokateri voznik delal strasne kilometre. Naceloma je vecina bivala v kraju sluzbe. Bili so tudi delavski avtobusi. Kje mas to danes? Marsikdo se vozi 100km+ dnevno v eno smer.
Ker se mene tice. Diesel : Bencin ... je potrebno pogledat samo kaksne kilometre delas. Sam imam diesla, ampak, ce bi delal samo 10Kkm, bi si kupil kak mocnejsi bencinar in se ne bi sekiral za porabo 12L/100km - wroooooooom, wrOOOOOOOOOm
Pa se glede crkovanja turbin pri okoli 100Kkm... ali so res slabo pazili na turbino ali pa so kupili rabljen avto s 100Kkm+ odvrtenimi kilometri, potem pa se cudijo Turbina ni nekaj kar crkne, ko kihnes!
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
Utk ::
No, pri 150,000 kilometrih pri resnih avtih šele prideš na nulo, če kupiš dizla namesto bencinarja. Seveda ti ne more potem takoj turbina crknit, ker bi moral naredit še 150, da bi bil spet na nuli. Vsaj do 250 mora zdržat, potem je pa vsak kilometer loterija. Če si kreten, ti pa ne bo zdržala niti 100.
blackbfm ::
No nekateri vozimo avtomobile, ki so letnik 1990, pa jim nič ne manjka.
Seveda ja, povej še kok je kej varen tak star avto.
koyotee ::
Če se pelješ 50km/h je vsak varen.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
blackbfm ::
Zguncan in rjast star avto ne more bit tok varen kot nek nov. Sploh pa so bli takrat malo drugačni standardi.
krneki0001 ::
Hmm, škoda oktavija, ki se je zabila v zadnji del, je bila totalka, jaz sem pa železne odbijače zamenjal, podvozje pa je ostalo celo.
blackbfm ::
Hmm, škoda oktavija, ki se je zabila v zadnji del, je bila totalka, jaz sem pa železne odbijače zamenjal, podvozje pa je ostalo celo.
Zdaj pa še malo razmisli v katerem primeru deluje večja sila na potnike.
10 let ni star avto. Edino če si 13 star, se ti to zdi.
10 let je že kar star avto. Nismo več v socialističnih časih, da bi imel avto pol življenja.
ABX ::
10 let je že kar star avto. Nismo več v socialističnih časih, da bi imel avto pol življenja.
Če kupuješ smeti, potem da itak da po 10 letih ne vidiš ure da bi zamenjal.
Kupi pravi avto, najdi dobrega serviserja in zamenjaj kar je za zamenjat. Ne vem no, jaz se vedno zaljubim v avto in ga vozim dokler se le da.
Je pa res da nisem nikoli imel dizla. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Utk ::
10 let star bmw ali audi je praktično prejšna generacija. Ali pa astra. Alfo 159 bi lahko še danes prodajali, pa ne bi nihče rekel, da je zastarela. Clio se ni spremenil skoraj nič. Need i go on? Imaš pa "nove" avte, ki so bolj zastareli kot ti 10 let stari. Recimo golf 6 1,4, ki ga lahko kupiš na hrvaškem. Ali pa 1,6 s 105 konji z mašino iz leta 88.
ABX ::
10 let star bmw ali audi je praktično prejšna generacija. Ali pa astra. Alfo 159 bi lahko še danes prodajali, pa ne bi nihče rekel, da je zastarela. Clio se ni spremenil skoraj nič. Need i go on? Imaš pa "nove" avte, ki so bolj zastareli kot ti 10 let stari. Recimo golf 6 1,4, ki ga lahko kupiš na hrvaškem. Ali pa 1,6 s 105 konji z mašino iz leta 88.
Nestrokoven nasvet.
Evo legendarne avte ki ne bojo nikoli stari.
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/power...
N%C3%BCrburgring lap times @ Wikipedia
vmes imaš tudi "normalne" avte.
Vem ja, sem petrolhead, kaj češ.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
šernk ::
No, a je tu dejansko komu crknila turbina, pred 130kkm?
Glede na ankete smo v sloveniji tudi daleč najboljši vozniki na svetu, italijani so pa daleč najslabši. Sam bi prej rekel obratno, sploh po tem kar vidim na njihovih in naših cestah.
Upam da vidiš v čem je bistvo tega mojega odgovora.
10 let je že kar star avto. Nismo več v socialističnih časih, da bi imel avto pol življenja.
kaj 10 let star avto nima, kar imajo danes novi? airbag, ABS je bilo že takrat skoraj serijsko in če si kupiš avto za 20let verjetno ne kupiš najcenejšega kar je možno brez opreme.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
innerspace ::
----OffT.
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/power...
N%C3%BCrbu @ Wikipedia...
Best value: Nissan GT-R
Če se pelješ 50km/h je vsak varen.
Hmm, nebi rekel...pomisli kaj se zgodi s katrco ali z diano, ce se kam zatolces...
Predvsem je avto varen, ko je notri dober voznik.
Hitrost ni na prvem mestu.
----.
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/power...
N%C3%BCrbu @ Wikipedia...
Best value: Nissan GT-R
Če se pelješ 50km/h je vsak varen.
Hmm, nebi rekel...pomisli kaj se zgodi s katrco ali z diano, ce se kam zatolces...
Predvsem je avto varen, ko je notri dober voznik.
Hitrost ni na prvem mestu.
----.
kixs ::
10 let star bmw ali audi je praktično prejšna generacija. Ali pa astra. Alfo 159 bi lahko še danes prodajali, pa ne bi nihče rekel, da je zastarela. Clio se ni spremenil skoraj nič. Need i go on? Imaš pa "nove" avte, ki so bolj zastareli kot ti 10 let stari. Recimo golf 6 1,4, ki ga lahko kupiš na hrvaškem. Ali pa 1,6 s 105 konji z mašino iz leta 88.
Bi rekel, da mislis 156.
Utk ::
10 let star bmw ali audi je praktično prejšna generacija. Ali pa astra. Alfo 159 bi lahko še danes prodajali, pa ne bi nihče rekel, da je zastarela. Clio se ni spremenil skoraj nič. Need i go on? Imaš pa "nove" avte, ki so bolj zastareli kot ti 10 let stari. Recimo golf 6 1,4, ki ga lahko kupiš na hrvaškem. Ali pa 1,6 s 105 konji z mašino iz leta 88.
Bi rekel, da mislis 156.
Aha, pa res :) No, ta avto s tistim 105 konjskim dizlom bi komot še danes prodajali pa ne bi nihče nič opazil.
Utk ::
Marsikater 10 let star avto je bolj sodoben od marsikaterega novega. Še posebej je pa to res za mašine.
kixs ::
Problem tako Alf 156, 147 in GT je predvsem varnost. Imajo samo 3 zvezdice, kar je za danasnje standarde precej bogo. Je ze res, da se je najbolj varno ne zaletet, ampak med 3 in 5 zvezdicami je precej velika razlika.
lp
lp
bluefish ::
kixs97Lahko malo natančneje opišeš?
Danes niti pod razno ne boš vozil avto 20+ let. Iz izkušen ti povem, da me je na več kot 8 let starem meganu zajebaval glavni računalnik. Avto si vžal le s pomočjo kufra, ki te je koštal 10 ojru, če si avto na servis prišlepal. To se je dogajal 2-3x na leto. Za zamenjavo računalnika so hotl skoraj 500 evrov. Kaj mislš kaj sem naredu....
Nedolgo nazaj smo imeli pri nas podoben problem, ko se je računalnik nekaj puntal. Sicer so na servisu le na novo sprogramirali zadevo in sedaj dela, samo vseeno.
krneki0001 ::
Problem tako Alf 156, 147 in GT je predvsem varnost. Imajo samo 3 zvezdice, kar je za danasnje standarde precej bogo. Je ze res, da se je najbolj varno ne zaletet, ampak med 3 in 5 zvezdicami je precej velika razlika.
lp
Tiste zvezdice so bolj ko ne larifari in so bolj namenjene boljši prodaji avta, ter marketinškim trikom. Če se nekdo z BMW-jem 740i letnik 1990 (danes nobene zvezdice) zaleti v čisto novega cliota s petimi zvezdicami, ga bo spremenil v kos neuporabnega pleha in plastike, voznika pa spravil v grob ali pa na dolgo okrevanje v bolnišnico, medtem ko bo izstopil iz avta in gledal, kaj je naredil.
(Samo moje osebno mnenje)
C_maniak ::
Tiste zvezdice so bolj ko ne larifari in so bolj namenjene boljši prodaji avta, ter marketinškim trikom. Če se nekdo z BMW-jem 740i letnik 1990 (danes nobene zvezdice) zaleti v čisto novega cliota s petimi zvezdicami, ga bo spremenil v kos neuporabnega pleha in plastike, voznika pa spravil v grob ali pa na dolgo okrevanje v bolnišnico, medtem ko bo izstopil iz avta in gledal, kaj je naredil.
(Samo moje osebno mnenje)
tale video dosti pove o taki logiki (crash test modusa in starega volva): http://fwd.five.tv/fifth-gear/videos/ot...
krneki0001 ::
Ja, ja. Crash test na gnilem avtu, ki so ga pobrali iz odpada. Vprašanje, če ima sploh mašino notri tist volvo.
Sem tudi sam imel twingota in nesrečo pri 130km/h, ko me je en kočevar (kočevska tablica) na hrvaškem zrinil iz ceste, pa sem preživel. Ampak nas niso rešile zvezdice, sreča in nič drugega.
Sem tudi sam imel twingota in nesrečo pri 130km/h, ko me je en kočevar (kočevska tablica) na hrvaškem zrinil iz ceste, pa sem preživel. Ampak nas niso rešile zvezdice, sreča in nič drugega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109202 (68084) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66790 (47254) | blay44 |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33975 (29575) | Siddh |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198154 (163167) | Spajky |
» | Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24071 (20380) | ivanuscha |