Prijavi se z GoogleID

» »

[Automobilizem] Audi z dizlom zmagal v 6 od 8 dirk ALMS

[Automobilizem] Audi z dizlom zmagal v 6 od 8 dirk ALMS

strani: « 1 2

Stepni Volk ::

ALMS - American Le Mans. Ostali dve tekmi sta še na sporedu, a Audi je s svojimi dizli že zbral dovolj točk, da je osvojil prvo mesto. Uspeh sta dosegla tovarniška voznika Allan McNish in Rinaldo Capello

kot tudi samo vozilce R10 TDI.
Bencinarji... eat dust... če se izrazim po ameriško :)
neobjavljeno.blogspot.com

bond007 ::

Tractor power:)

Sicer nič ne rečem, so zmogljivi in vse, no na roko jim pa tudi gre, da je to dolga dirka in je dokaj pomebna tudi poraba bencina oz nafte.

F1 dizl? NEVER!

balocom ::

>Veliki met jim je uspel:| A bi lahko nardil kr odelek za avtomobilizem tle na s-t, ko pa mate paranoike pa probleme človeštva tle?:\
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Keyser Soze ::

F1 dizl? NEVER!


Glede na vse prežrte in zarečene kruhe in besede rajši ne bi skušal preveč vedeževat. Zna bit to precej nehvaležno, kar se je prevelikokrat pokazalo ravno v boju becinar vs. dizl.

Stepni Volk ::

JCB Dieselmax je uspel peljati s 563 km/h. Na kratko so ga reklamirali tudi pri Top Gearu (series8 episode 01 v 35 minuti in 22s).
neobjavljeno.blogspot.com

Pyr0Beast ::

Dizel + Turbopolnilec delata čudeže. Benz suxa pri kakšnih reylijih.
Če imaš pri benzu blow-off valve, ga bri dizlu nimaš. Mašina ima ogromno navora, poleg tega pa ene 10% višji izkoristek.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

ABX ::

Bencin+Turbo = Neomejeno konjev. Brez omejitvenih pravil Dizel ne pride blizu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BigWhale ::

Taisti avto je zmagal ze na 24 ur Le Man-a...

Pyr0Beast ::

Bencin+Turbo = Neomejeno konjev
Benz ima omejitev pri tlaku v valju, če greš čez to, ti mašino lepo 'napihne', da ne omenjam detonacij in samovžiga (1 bar je že kr konkretna stvar za benz)

Dizel tega problema nima, saj se gorivo vbrizgava direktno v valj, tam 5 bar mašina BP zdrži.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Daedalus ::

Jap, tud 24 ur Le Mansa so pobrali. Lep uspeh za "traktorje":D


Dizl v F1? IMO pretežek, edino če jim rata dobit ~750+ KM iz 90 kil težkega TDI-ja. Kar se mi pa ne zdi preveč verjetno, vsaj ne v bližnji prihodnosti. Niti moč, še manj pa teža.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

balocom ::

Pa nej še preračunajo navor...
...da se ne boste mučl, so to že šli to prečunavat navor v f1 v bencinerju in kuk bi bil v dizlu...
...zaključek je, da ma dizel 10x več navora, za kar se pa rab mau vlko gred>:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

IceIceBaby ::

Benz ima omejitev pri tlaku v valju, če greš čez to, ti mašino lepo 'napihne', da ne omenjam detonacij in samovžiga (1 bar je že kr konkretna stvar za benz)


1 bar nadtlaka ni veliko, tam nekje se vrtijo številke pri serijskih turbačih. Na svojem bivšem avtu sem imel 0,7 bara serijsko in sem lahko dvignil tlak na 1 bar brez ostalih predelav. Trenutno se pa spravljam na en projekt kjer bom namontiral turbino na atmosferski motor in pričakujem tlak okoli 0,6 do 0,7 bara na serijskem motorju. Dirkalnikom tlak navijejo tudi na 3 bare če je treba, lep primer so legendarni bmwjevi 1.5 motorji iz formul, ki so razvili do 1000km / liter. To je bilo 20 let nazaj...beat this diesel :)

Kar se pa audijevega dirkalnika tiče me pa ne preseneča. Pri takem budgetu in razvojni ekipi ni pomembno na kaj gre motor. Samo audi pač naprej rine dizle in taka zmaga je precej dobra reklama.

Brane2 ::


Bencin+Turbo = Neomejeno konjev. Brez omejitvenih pravil Dizel ne pride blizu.


Mislim, da ne. Benz se meša z zrakom pred kompresijo in stiska se mešanica. Takrat pa s kompresijo ne moreš pretiravat, ker pride do samovžiga.

Pri dizlu pa tega ni, ker gorivo vbrizgavaš in šele takrat se kapljice vnamejo. Takrat je čimvišji pritisk pravzaprav koristen...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Pyr0Beast ::

Dirkalnikom tlak navijejo tudi na 3 bare če je treba
Ja, tam je pa tudi visokooktanski bencin, ranga 100+

1000km / liter.
Jah, to je 736kW/liter prostornine? IMO ogromno, 1MW toplote sežge motor v trenutku.

Dizla pa lahko 'naviješ' na kr konkretno moč, dokler paziš na glavo in ventile. Pri njem se ne rabiš kej preveč sekirati zaradi samovžiga (če ne dodajaš kakšnega goriva v -input-), se pa temperature kr lepo dvignejo pri stiskanju. Tudi malce vode mu pride bolj prav, kot pa bencinarju, peroksid ima še raje :D :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Brane, enostavno zmanjšaš kompresijsko razmerje motorja in takoj lahko stlačiš več mešanice not. Poleg tega precej pomagajo dobri intercoolerji ali charge coolerji, standalone ECUji ki lahko zelo natančno krmilijo A/F mešanico, water injection sistemi itd.

Moč seveda ni neomejena, ampak zaenkrat so specifične moči bencinskih turbačev še vedno DALEČ nad dizli.

Pyr0Beast ::

Brane, enostavno zmanjšaš kompresijsko razmerje motorja in takoj lahko stlačiš več mešanice not.
Uuu, ja, ta je dobra. ni poanta v tem, da so kompresije čim VEČJE?
Interqlr ti pri samovžigu ne pomaga dosti prav tako ECU, z vodo pridobiš lahko največ kake +0.2bar.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::


Brane, enostavno zmanjšaš kompresijsko razmerje motorja in takoj lahko stlačiš več mešanice not.


In s tem jasno povečaš prostornino motorja za željeno moč...
On the journey of life, I chose the psycho path.

IceIceBaby ::

Uuu, ja, ta je dobra. ni poanta v tem, da so kompresije čim VEČJE?


Pri NA motorjih ja...pri turbačih pa je ravno obratno. Nizko kompresijsko razmerje nadomestiš z večjo količino zraka, ki ga priskrbi turbina. In ne, ne kuriš samo zraka, ker obenem povečaš količino vbrizganega bencina. Mešanica naj bi bila stalno okoli idealne, nekaj odstopanja je lahko glede na specifike motorja.

Interqlr ti pri samovžigu ne pomaga dosti prav tako ECU, z vodo pridobiš lahko največ kake +0.2bar.


Seveda pomaga...zrak, ki pride v cilindre je hladnejši in težje pride do samovžiga. Prav tako ti pomagajo standalone ECUji, ker lahko z njimi zelo natančno določaš A/F razmerje za posamezna območja delovanja. Water injection pa tudi pomaga, 0,2 bara je v takih avtih lahko tudi 50, 100 konjev več :)

IceIceBaby ::

In s tem jasno povečaš prostornino motorja za željeno moč...


Tisto povečanje prostornine je minimalno. Glavni vir prirastka moči je večja količina zraka ki ga lahko turbina stlači v motor.

Brane2 ::


Tisto povečanje prostornine je minimalno. Glavni vir prirastka moči je večja količina zraka ki ga lahko turbina stlači v motor.


Torej ni minimalno ampak proporcionalno željeni moči. Ko enkrat disežeš max dovoljeni tlak za dano gorivo, moraš povečevati prostornino, to pa gre linearno z željeno močjo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

IceIceBaby ::

Ali pa znižati temp. zmesi ki vstopa v cilindre, spremeniti A/F razmerje, prestaviti točko vžiga... Zadeva ni tako enostavna, v igri je miljon parametrov od katerih je odvisno delovanje motorja.

Pyr0Beast ::

Ja, vendar je teh milijon parametrov pri dizlu dosti lažje nadzorovati.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::


Ali pa znižati temp. zmesi ki vstopa v cilindre, spremeniti A/F razmerje, prestaviti točko vžiga... Zadeva ni tako enostavna, v igri je miljon parametrov od katerih je odvisno delovanje motorja.


Teh miljon parametrov je vedno v igri, poleg tega pa te ne rešijo glavnega problema- najvišjega dovoljenega tlaka. Ta določa najvišjo moč. Ja, zrak lahko hladiš, a to ne odstranjuje mejo- le pomika jo malo višje. In ko ti zmanjka stvari za štelat, hočeš pa večjo moč, seveda rabiš več zraka. Ker si omejen s pritiskom, to pomeni večje cilindre ali večji hod bata, to pa seveda pomeni tudi večji motor...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Daedalus ::

Teh miljon parametrov je vedno v igri, poleg tega pa te ne rešijo glavnega problema- najvišjega dovoljenega tlaka. Ta določa najvišjo moč.

No ja, lahko delaš F1 style motorja in ga navijaš noro visoko. Trenutno so F1 motorji 2.4 litrski V8 z okoli 750 KM (preko palca to), vrtijo se pa do ~21.000 obratov (McLaren glede na podatke med kvalifikacijami celo do 21.500). S tem da F1 niti ne uporablja nekega "norega" bencina. Isto se pa grejo v MotoGP, kjer so jim omejili prostornino na 800 ccm za naslednje leto. Do zdaj so ble dobre fedre in 16.000 rpm (okoli 260KM iz 990 ccm motorja), naslednje leto bojo pa pnevmatični ventili in preko 17.000 obratov. Bojo na hitro kompenzirali lep del izgubljene moči.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jRk0 ::

hja, ko se bodo dizli tako lepo navili kot kaksen skylineov motorcek al pa supra, bo pa kul:D
You fuck up once, you loose two teeth.

TribesMan ::

Naj dovolijo še bencinarjem uporabo turbin... oziroma naj jih tudi pri dizlih prepovejo. To da je pri dizlih dovoljena turbina je zelo zelo velika prednost...

Audi zmaguje predvsem zato ker so pravila za dizle še precej ohlapna, ne pa zaradi dizla, kot hočejo nekateri pokazat :)

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

IceIceBaby ::

Ja, vendar je teh milijon parametrov pri dizlu dosti lažje nadzorovati.


Zakaj tako misliš. Če bi bilo dizle res tako enostavno tunati bi se po cestah vozilo več hitrih TDIjev. Trenutno je bencinski motor veliko bolj primeren za doseganje visokih moči na liter.

Brane, seveda obstaja ena meja preko katere ne moreš. Ampak tudi pri dizlu so omejitve tako kot pri vsaki stvari nasploh.

Keyser Soze ::

Eko. Trenutno. To je ključno. Trenutno.

Ne pozabit, da se je ta debata razvila tudi iz trditve, da v F1 NIKOLI ne bo dizla!!

Zgodovina sprememb…

ABX ::

In blondinka ga bo vozila.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

IceIceBaby ::

Keyser Soze, jaz nisem trdil, da dizli ne bodo nikoli v F1. Kaj bo čez 100 let se ne ve. Je pa jasno, da trnenutno dizli niso konkurenčni bencinskim motorjem, razen, če imajo kakšne posebne privilegije.

Kaj se zgodi, če inžinerjem pustijo proste roke smo že videli 20, 25 let nazaj pri F1 pa recimo Group B rallyju in še kakšni taki skoraj neomejeni seriji.

Stepni Volk ::

Še en fetiš za dizlaše: Citroën’s C-Métisse Diesel Hybrid Sports Car


BTW... če si za bencin, si za Bushmana :)
neobjavljeno.blogspot.com

Boeing ::

Stepni, a nisem že pred nekaj časa nekje na forumu napisal, da dokler toyota dela hibride jih noben ne pozna, ko bo pa kak francoz ali švab naredil kako neposrečeno kopijo z robotiziranim 5 brzincem in jo po možnosti futral še z dizlom, bo pa cela evropa popizdila in začela kupovati hibride.... Groza.

Zanimiva bojo testiranja in prve izkušnje uporabnikov made-in-eu hibridov... posebej francozi znajo tu naredit kar konkretno štalo.

In ja, sem za bencin in sem proti dizlu. In sem ostro proti bušmanu.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Keyser Soze ::

Jah Boeing. Folk ve, kje je kvaliteta doma. Če hočemo pa trotl kamero gremo pa drugam.:D

WarpedOne ::

revolucija bo, ko na sceno stopi elektro motor.
Do you know what you don't know?

Stepni Volk ::

Možno... zveni kot moj sarkazem, čeprav mislim, da ni čisto moj :)

Osebno sem najbolj za plin, vozim dizel. Se pa počasi konvetiram v alko beliverja: ala Swedish stile.

Samo to je potem quadlema:
- bencin
- dizel
- plin
ali alkohol?

Iz trenutnih praktičnih razlogov ostaja le bilema: dizel ali bencin?

Bencinski mafiji seveda diši, da kurimo bencin... nekoliko manj disel. K sreči imamo trmaste Nemc in Francoze, ki se ne dajo. Ne grejo v vojno in nočejo kurit benzina :)
In potem to še praktično na dirki dokažejo...

Morda bo naslednjič zmagal Volvo z metanolom?
neobjavljeno.blogspot.com

Volta ::

Hehe. Seveda, ko bojo take motorje naredli, da bodo glede elektrike varčni, pa še posebej bodo morali izpopolnit akumulatorje, oz. kje pač dobo meli energijo shranjeno. Drugače pa so pospeški električnih avtomobilov izjemni. Že pri maketah se vidi. Čeprav končne hitrosti nimajo tako visoke ( tukaj nisem prepričan ) :)

Stepni Volk ::

Bo pa naslednja tekma 30. septembra v Atlanti t.i. 1000 milj / 10 urna Mini LeMans dirka.
Še avto, ki je prvi osvojil mednarodno tekmovanje z dizelskim motorjem:

še motorčk za fetišiste:
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Možno... zveni kot moj sarkazem, čeprav mislim, da ni čisto moj :)


Ni sarkazem, resno mislim :)

Plin, etanol, metanol, ... so vse skupaj le variacije na bencin. Problem je da z izjemo plina ni variante da bi pridelal dost etanola/metanola za nadomestek bencina.

Ko maš elektromotor te ne briga več s čim pridobivaš energijo. Magari z vsega po malem (naverjetnejši scenarij). Vse kar nucaš je učinkovito skladišče. Baterije napredujejo, vendar jih kondenzatorji prehitevajo po desni.

Konča hitrost vozil na elektromotor je nizka iz enostavnega razloga. Ta vozila ponavad nimajo menjalnika, ker ga pri običajni vožnji niti ne potrebujejo - dovolj navora pri poljubnih obratih. Vendar pa največje moči ne dosežejo pri najvišjih obratih, temveč nekje na sredi. Če na močan elektromotor namontiraš primeren menjalnik, gre stvar povsem moči primerno hitro.

Na primer: Tesla Roadster - Znanilec stvari, ki prihajajo.
Do you know what you don't know?

Boeing ::

Jah Boeing. Folk ve, kje je kvaliteta doma. Če hočemo pa trotl kamero gremo pa drugam.:D

Povej to kolegu, ki je iz mitsubishija prešaltal na francoza in ga po enem letu prodal, potem ko je bil avto v tem času 7x na servisu, od tega ga je bilo treba 1x šlepati. Kupi švaba in mu v enem letu in pol odleti 3/4 elektronike, seveda na obroke.

Nato je kupil hondo in zdaj ma že dve leti mir... samo tanka in se vozi.

Tako da samo ne mi prosim s kvaliteto. Je, če daš za njo 15mio+, drugače pa ne.

Etanol + elektro je tista ultimativna varianta, dokler ne bo dosti dobrih baterij. Potem pa pa-pa smrdljivi švabi :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Stepni Volk ::

In začuda Honda ne more zmagati v ALMS-u... tudi pri F1 jo gazi "šlampasti Francoz".

Čudne so odločitve božje...

ali pa samo tvoje prepričanje ni čisto na mestu :)
neobjavljeno.blogspot.com

Daedalus ::

Primerjati F1 (praktično hi-tech manufaktura oziroma obrt) in serijske izdelke...je neumno. Pa nočem zveneti nesramno, sam resnico povem. Isto vela za ostale dirkaške serije - dirkalni avti so stroji, narejeni z namenom, da so hitri preko razdalje ene dirke. Kar majo (sploh recimo F1 in ostali prototipi) skupnega z osebnimi avti - to, da so v principu vozila na motorni pogon s štirimi kolesi. Tu pa je podobnosti hitro konec.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Boeing ::

Hej, sej vsi vemo kako gre tista z F1... ko je lani alonso zmagal v f1, so vsi clioti šli 50 več, imeli za 4 sekunde boljše pospeške in se naenkrat začeli neverjetno dobro držati ovinkov...

Poanta štosa je, da F1 nima neke veze z realnostjo. F1 je tehnološka preserancija, brez resnega kratkoročnega vpliva na serijsko proizvodnjo...

Stepni, poleg tega je tu še dejstvo, da elektronika v formuli in njej podobnih dirkah traja zelo malo časa. Eno dirko, mogoče dve, pa jo šutnejo stran.
Osebni avto pa imaš ti 5, 6, 8 let... tu žal evropsko znanje elektronike popuši. Jebiga, žal so nas japonci in ostala rumena druščina prehiteli po odstavnem pasu.


Kakorkoli že, dizl je zame no-go.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Ajvan ::

no jz mam frncoza žr 4 leta pa sam bencin točm, menam ole in včasih kej dolijem, in ne ni biu drag
in ne še nč se ni pokvarl
tko da ne šimfej krpovprek če nimaš iz lastnih izkušenj kej za povedat raje tiho bod, k vsi vemo kako je s "kolegi"
aja meu sm tud japonca par let in je biu vsaj 1x na leto pokvarjen motor
do zdej sm meu same bencinarje, ampak si želim dizla sam žal še ni pršu na vrsto, ampak bo!
aja pa da ne bo pomote verjetn bom meu kdaj tud še kkšnga japonca, je treba ostst odprte glave
lp
Najbl neumn se najbl dere

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ajvan ()

para! ::

Hehe, eni poznate ljudi, ki jim je crknil evropski avto, azijski pa jim je delal kot se šika. Spet drugi ravno obratno - poznate ljudi, ki jim je crknil azijski, evropski avto pa jim služi odlično.

Kako to, da nihče ne pozna ljudi tako ljudi iz prve kot iz druge skupine naenkrat? Jaz imam namreč ogromno znancev, ki so zadovoljni z evropejci, nezadovoljni z evropejci, zadovoljni z azijci in nezadovoljni z azijci. Ne gre posploševat, v glavnem. Sploh pa ne na tako majhnem vzrocu, kot je "tvoj frend" ;)

lp
Death before dishonor!

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Za elektomotorni pogon načeloma ne rabiš menjalnika, ga tudi nobena električna lokomotiva nima. Tako je ta nova slovenska (Siemensova) lokomotiva serije 541 sposobna dosegati 200 km/h (na žalost ne na naših progah) ali pa vleči 1000 ton težak vlak iz Kopra. Vse brez menjalnika. Btw ta tip lokomotive ima od prejšnjega tedna nov svetovni rekord za klasične lokomotive oz vlake - 357 km/h. V vsakem primeru nekih izboljšanj izkoristov pri elektromotorjih ni za pričakovati (so napram motorjem z notranjim izgorevanjem itak izredno visoko), preboj je potrebno narediti pri gostoti hranjenja energije. Tu niti z baterijami niti s kondenzatorji še zadleč nismo blizu ne dizlu, ne bencinu in ne alkoholu.

Kar se pa dizlov tiče, je verjetno bodočnost njihova. Izkoristki motorjev so enostavno višji, specifična poraba goriva nižja. Tudi naftni lobi verjetno ne vidi v tem nobenega problema, saj je strošek izdelave dizla nižji od stroška izdelave bencina, končna cena je pa vsaj pri nas za oba že skoraj enaka, tako, da vrli naftarji vsekakor niso brez zaslužka.

Pa da bi Vam dizli lepo vžigali, bencinarji pa malo žrli....

LP

Jože

Mr.Ecko ::

Ker smo glih pri eksotičnih motorji.
Je komu poznan sistem, ko bencinskemu motorju preko dodatno vgrajenih šob vbrizgavajo vodo direkt v motor in mu s tem povečajo moč za parkrat.Problem je edino da motor ne zdrži veliko.

krneki0001 ::

Od kdaj je izdelava plinskega olja D2(to kurijo vsi dizelski agregati) nižja od izdelave naprimer 95 oktanskega bencina?

Mal so poglejte cene pa vam bo prec jasno. Samo plinsko olje D2 je 5 sit dražje kot 95 oktanski bencin. Država potem nabije na to dajatve in trošarnine in umetno dvigne ceno bencina. Če kdo ne verjame na www.petrol.si pod cenami goriv si lahko pogleda cene brez davka, trošarnin in dajatev.

29.8.2006
Evrodizel(plinsko olje) - 127,023 sit brez davka in trošarnin in dajatev
Evrosuper95 bencin - 121,803 sit brez davka, trošarnin in dajatev
In približno enaka razlika je že od leta 1999.

Poleg tega je bencin stranski produkt pri predelavi nafte in proizvodnji plinskega olja in je njegova proizvodnja zato cenejša od proizvodnje plinskega olja.


Pri destilaciji surove nafte se izloči prvo ven plin (0 stopinj celzija), nato pa bencin(od 40 do 100 stopinj celzija), potem pa je treba večje segrevanje, da gre ven še ostalo. BENCIN ima vrelišče od 40C do 100C, DIZELSKO ali PLINSKO OLJE ima vrelišče od 250C do 340C.

Tko da ja - bencin je lažje pridelati kot pa dizelsko gorivo in posledica je da je tudi cenejše - samo potem same države in firme navijajo ceno.

Zgodovina sprememb…

  • vrnilo v prejšnje stanje: OwcA ()

Tear_DR0P ::

aha oktani se pa v bencin dodajo sami in zastonj?
edit: pardon, vem das bencin ima v osnovi že svoje oktane, vendar ne toliko, kot jih nabijejo v rafinerijah
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Je komu poznan sistem, ko bencinskemu motorju preko dodatno vgrajenih šob vbrizgavajo vodo direkt v motor in mu s tem povečajo moč za parkrat.Problem je edino da motor ne zdrži veliko.


Jaz poznam water injection sistem, ki sem ga omenil že zgoraj. Gre za to, da v motor poleg bencina vbrizgajo še vodo, ki se v posebnih šobah razprši na drobne kapljice. Voda se v cilindrih spremeni v paro in s tem pobira energijo iz okolice - hladi motor.

S tem sistemom neposredno ne dosežeš velikega povečanja moči, pač pa precej bolje ohladiš motor in zmanjšaš možnost klenkanja, posledično pa lahko še bolj naviješ tlak polnjenja turbine.

gzibret ::

Ko ste že glih pri oktanih:

oktansko število v praksi pove (kemijsko je definirano malo drugače), kdaj se bencin vžge. Višje je oktansko število, prej mešanica zrak-bencin eksplodira. Za bencinarje je dobro, da je ta vrednost čim višja, saj tako lažje kontroliraš vžig.

Pri dizlih pa je ravno obratno. Hiter vžig ni zaželjen, saj mešanice ne vžge iskra (svečka), ampak pritisk. Zato je dobro, da je število oktanov čim nižje, da se mešanica vžge čim kasneje.

Popravit me, če sem se kje zmotil.
Vse je za neki dobr!
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

bencin : diesel

Oddelek: Loža
453220 (2366) kixs
»

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
648605 (6065) darkolord
»

Če bi Dizel vladal svetu... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20925292 (19228) Pyr0Beast
»

OMV in 100 oktanov (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
639480 (7865) OmegaM
»

Kaj naliti v tank?

Oddelek: Znanost in tehnologija
364003 (3080) der_Alte

Več podobnih tem