» »

Če bi Dizel vladal svetu...

Če bi Dizel vladal svetu...

1
...
3 4
5
»

jozek ::

Ojla!

Ja kmetistvo bo postalo vir energije, pa naj bo to za ogrevanje ali pa za promet..
pšenice je žesedaj 3x cenejša od kurilnega olja za ogrevanje! 23sit/kg pšenice : 140sit/l kurilca energijska vrednost je pa 1:2 za kurilca..
No zaključen je: cena energije bo določala ceno hrane ;-) Na koncu bo hrana v trgovini stala toliko kot je njena kurilna vrednost :D :D :D
No dejansko bo energija konkurelarala vsem drugim uporabam zemlje. (nafro bodo itak kitajci in indijci pokupili ;-)

Jaz osebno se navtušujem nad avtomobili ki malo porabijo. Pa ne samo zato ker sem mal gorenc in nočem reveč zapravljat za gorivo. gre tudi za ozaveščanost tipa "neprijetna resnica", pa tudi da postanemo bolj neodvisni od uvoza energije (nafte).

Tale Loremo se presneto dobro sliši. Če kdo zasledi kakšen neutralen tes naj ga nalima sem..
Ja z 450kg res ne more biti nevemkako varen, ampak ce bi bili vsei avti taki...

Se ena zanimiva možnost. V nemciji sem na lastne oči videl traktor ki je lavfal na drva tj lesni plin. Naredili so ga med 2 SV ko ni bilo nafte.. Tehnologija je torej povsem možna. zakaj je ne razvijejo? 8-O 8-O ... ker če bi vložili poltoliko denarja kot so ga dali v razvoj npr. dizlov...
Potem bi se samo peljal skozi gozd, vrgu not nekaj meje in se peljal še nekaj nadalnih km ;-) :P :P

Pyr0Beast ::

Zakaj je ne razvijejo ?

Današnje mašine so dosti bolj občutljive. Generatorski plin je malenkost kisel. .. traja, da mašino prižgeš.

.. je pa to 'skoraj' naftni monopol. Moči takih mašin so dosti nižje in za kakšnih 100kW bolj težko proizvedeš dovolj plina.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jozek ::

Ja občutljive že, ampak saj se da razviti tud take ki niso...
Tudi mašine ki kurijo "bioplin" morajo preživeti pline ki so zelo korozivni (sm slišal že za mnogo defektov ko niso tega upošteval).
Hja z močjo smo pa kar razvajeni tolk litrv tolk kW... hja pa kaj če bo pač mal drugač:O :O

Za loremo sem pa prebral, da jih bodo izdelali šele leta 2009... no ja 2 leti. Ampak do takrat bo pri tej ceni nafte že veliko takih konceptov.

Jaz sem za drago nafto! to žene razvoj, PAČ..:P :P

Azrael ::

>Jaz sem za drago nafto! to žene razvoj,

(MHO narobe, vsaj v EU, draga nafta ne pomeni razvoja, ampak samo ujčkanje neučinkovitih in požrešnih držav.

Žal pri nas Shell nima več črpalk, ampak dokler so bile, si tam dobil lepo razčlenjen račun: Koliko je davka, trošarin, davkov od davka in ostalih pijavk, na koncu pa še ena mini cifra, ki je predstavljala ceno goriva samega.

Draga nafta v EU tako pomeni le polnjenje državnih proračunov, tehnološški razvoj v EU pa vemo kje je, nekje zelo blizu 0.
Nekoč je bil Slo-tech.

jozek ::

tvoja domneva ne bo povsem držala.
tudi v ameriki, kje je tudi pri avtomobilih pravilo Biger-better so začeli malo misiti in so pokupili kar nekaj hibridov in drugih varčnejših avtomobilov od njihovih SUVjev.
Država si bo v vsakem primeru vzela svoj delež in pri nafri ta znaža precej velik %. Vedar če je osnovna surovina dražja je dražja za vse. Efekt ki ga imam vi mislih je kotprehod iz ogrevanja na kurilca na ogrevanje z lesnimi sekanci. Prva tehnologija je poceni in uveljavljena, druga pa je draga in ima še veliko potenciala da se razvije in postane bolj dostopna...

Dokler jeavto kot je Q7 večja atrakcija kot je bil Prius, je nafta še prepoceni :P :P :P

Loki ::

I left my wallet in El Segundo

Stepni Volk ::

Ameriška družina Adler si je omislila 12 metrski avtobus, njegov dizelski motor predelala na "solatno oljni" pogon in 78 dni potovala čez ZDA. Vse čas poti so koristili odpadno rastlinsko olje restavracij.
Gelde na izvorno novico na Slashdot.org naj bi sedaj naredili še nekoliko manjšo različico, ki bo lahko delovala tudi v kombiju.
neobjavljeno.blogspot.com

jozek ::

Sodobni Diezli so že preveč komplicerani za take "predelave". Stari "diezli" z žarilnimi glavami, so pa lahko res kurili karkoli, samo da je bilo malo podobno olju in imelo vsaj nekaj kurilne vrednosti.
Sem ga videl . 1 valj 3000ccm in dela toff .... toff .... toff . Še bolj počasi kot kakšen sodoben avtomobil z Subwooferjem. :P :P

Ekološka sprejemljivost takih predelav je pa vprašljiva. Če ima že sodoben diezel z dobrimi izkoristki preveč emisij...
Draga nafta je gonilo razvoja ;-P ..

Stepni Volk ::

Računica je enostavna... odpadno olje v celoti zavržeš in tako količinsko v celoti onesnažuje ali ga skuriš in onesnažuje samo še del mase... poleg tega so tu razni filtri prašnih delcev.
neobjavljeno.blogspot.com

Pyr0Beast ::

Dokler ni klora/fluora/X halogenov noter je za dizla marsikaj sprejemljivo. Samo dovolj mastno mora biti pa nekako goreti. (Ja, na parafin tudi lavfa) :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109194 (68076) Berserker
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
440153999 (53093) krneki0001
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27166788 (47252) blay44
»

bencin : diesel

Oddelek: Loža
454013 (3159) kixs
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19524071 (20380) ivanuscha

Več podobnih tem