Forum » Loža » Če bi Dizel vladal svetu...
Če bi Dizel vladal svetu...
Jst ::
Ce passata 1.8T spravis z normalno voznjo pod 10l/100km vozis kot stara mama ali pa se nisi vozil tega avta in se ti ljudje lazejo. Seveda govorim za kombinirano voznjo. Letnik 2000.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
noraguta ::
1.4 vw tdi ima direkten vbrizg in turbino 1.4 vw z omenjenimi konji je NA brez direktnega vbrizga. 1.4 TFSI pa ima turbopuhalo in direkten vbrizg. In ko pa tako primerjaš enako z enakim, ima slednji 170 konjev.
jezus bog pomagi otrok , teb ni jasno zakaj je bila predkomora pri dizlih , kje šele , da bi ti bile jasne osnove delovanja 4 taktnga morotja. bencinar itak ubrizgava direktn.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
El Barto ::
A ne obstaja kaj drugega k krš od folcvagna
Ah saj je brez veze pisat....
PS
Alfica z več kot 380 kkm, ni problema sigurno se jih kar nekaj vozi okrog, le lastik se mora zavedat, da je treba avto vzdrževat (moja prva je imela čez 220 kkm, pa brez problema). Če pa jo vozi kak bedak, ki mu Alfica pomeni samo gas do daske, vzdrževanje pa je beseda, ki je ne pozna (kar je žal zelo globoko zakoreninjeno v slovencih) pa se kaj kmalu ustavi (kateri pa se nebi?).
Ah saj je brez veze pisat....
PS
Alfica z več kot 380 kkm, ni problema sigurno se jih kar nekaj vozi okrog, le lastik se mora zavedat, da je treba avto vzdrževat (moja prva je imela čez 220 kkm, pa brez problema). Če pa jo vozi kak bedak, ki mu Alfica pomeni samo gas do daske, vzdrževanje pa je beseda, ki je ne pozna (kar je žal zelo globoko zakoreninjeno v slovencih) pa se kaj kmalu ustavi (kateri pa se nebi?).
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Stepni Volk ::
Dizelska revolucija prihaja tudi v ZDA.
S 15. oktobrom bo namreč na bencinskih črpalkah na razpolago le dizelsko gorivo s 15ppm (particles per milion). Dosedaj so v deželi družine grmičarjev točili takšnega, ki je imel 500ppm.
Druga revolucija je, da začne s prvim dnem leta 2007 veljati ostrejša zakonodaja glede izpušnih plinov. Do sedaj se v ZDA sme prodajati dizelske avtomobile le v 5 (to je le 10%) zveznih državah: Kalifornija, New York, Ney Jersey, Vermont in Massachusetts. Dizelsko gorivo so dosedaj prodajali le na 42% bencinskih črpalk. Novo čistejše gorivo, ter novi zvezni predpis, bo tako omogočil prodajo v vseh 50-ih zveznih držav. Proizvajalci zato že pripravljajo naslednje korake:
Honda beri sporočila nazaj
Volkswagen Auto Group - bo opustil sedanji koncept TDI mašin in presedlal na common rail, da bo lahko zadostil novim predpisom.
Daimler Chrysler - bo ponovno prvi in s 16. oktobrom ponudil svoje BlueTec® dizle.
General Motors - bo ponudil velike V8 dizle za pick-upe, ki bodo izpolnjevali predpise že norme za 2010. GM je tudi lastnik Opel/Vauxhall, Saaba...
Ford - napoveduje podobno kot GM. Poleg tega sodeluje s PSA.
PSA (Peugeot, Ciroen) sicer ne nastopa direktno na ameriškem tržišču, se pa njihovi motorji vrtijo v Fordih, Mazdah, Toyotah in Minijih (BMW). Dodatno je francoska vlada PSA-ju ravnokar odobrila 100.000.000 eurov podpore za razvoj dizelskega hibrida, ki so jih v protoipnih primerkih že kazali na Pariškem salonu. Le ti naj bi za 30% imeli manjšo porabo od običajnih dizlov in 25% od bencinskih hibridov. Takšno vozilo naj bi rabilo 3.4 litra goriva in izločalo le 90g/km CO2 (EU standard leta 2008 postavlja mejo na 120g/km).
Tretji korak je razvoj bio-dizla v katerega se je sedaj vmešal tudi, v zgodbici s konopljo že omenjeni, Dupont. Njihov namen je razviti rastline, ki bi prinašale večji izkoristek za prodobivanje bio goriv (dizel in etanol). Tudi želja po neodvisnosti od uvoza goriva iz nezanesljivega bližnjega vzhoda je velika.
Pennsylvania napoveduje uresničitev tega že v desetletju.
Alfa Romeo - ko jo že tako omenjate, se v ZDA ne prodaja (a se je o tem nekaj časa razmišljalo). Bo pa na FIA WTCC - World Touring Car Championship sodelovala na dirkah tudi z dizelskim motorjem :)
neobjavljeno.blogspot.com
Super Sonic ::
"Alfa Romeo - ko jo že tako omenjate, se v ZDA ne prodaja (a se je o tem nekaj časa razmišljalo). Bo pa na FIA WTCC - World Touring Car Championship sodelovala na dirkah tudi z dizelskim motorjem :)"
ha ha... direkt v srce ;)
Sicer pa čudna logika. Za na cesto splošnega značaja 380HP+ bencin mašine, za na dirko/stezo pa smrdljiv disel.
ha ha... direkt v srce ;)
Sicer pa čudna logika. Za na cesto splošnega značaja 380HP+ bencin mašine, za na dirko/stezo pa smrdljiv disel.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
WarpedGone ::
Njihov namen je razviti rastline, ki bi prinašale večji izkoristek za prodobivanje bio goriv (dizel in etanol).
Vihate nosove nad sončnimi celicami, ki imajo okrog 10% izkoristka in hkrati sanjate o rastlinah za biogoriva.
Fotosinteza ma učinkovitost ranga 0,5%.
Zbogom in hvala za vse ribe
Stepni Volk ::
Razlog je "seksualne" narave: Rastline se razmnožujejo. Fotocelice ne.
neobjavljeno.blogspot.com
WarpedGone ::
In direkt tekmujejo za površino z rastlinami za pridelavo hrane.
Poglej un graf kolikšen del amerike je treba posejat da boš dobil 50% potrebne energije porabljene za transport v USA. Praktično ostaneš brez uporabne površine za hrano. In namesto nafte uvažaš hrano. Blazn profit.
Ko je treba zbirat med hrano in prevozom ni dileme.
Poglej un graf kolikšen del amerike je treba posejat da boš dobil 50% potrebne energije porabljene za transport v USA. Praktično ostaneš brez uporabne površine za hrano. In namesto nafte uvažaš hrano. Blazn profit.
Ko je treba zbirat med hrano in prevozom ni dileme.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Glede navora dizlov... Ta precej zvodeni če upoštevamo da mora bit "final gear" dizla mal drugačen zaradi nižjih obratov mašine. Se strinjate?
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Fizikalko ::
Ne, se ne. Namreč s tem, da zvodeni zaradi tega. Se pa strinjam, da so prestavna razmerja res taka, kot si napisal.
Stepni Volk ::
W1 vedno razmišljaš s plašnicami. Pozabljaš, da je bio-dizel sestavljen tudi iz olja, ki ga ljudje uporabljamo za pečenje, solate...
Kot rečeno je novinar Auto Bilda že vrsto let vozi Golfa na "pomfri". Točili so tako solatno olje iz Aldija (Hofer), kot prečiščene ostanke McDonaldsa.
Sedaj so to "odkrili" tudi na drugi strani luže in tisto najlepše je, da je v deželi možnosti tovrstno gorivo popolnoma "zastonj". Pravijo, da je predelava na lastno pest enostavnejša od izdelave piva. KLIK
Kot pravi slo-techo-vci lahko začnemo z lastno "rafinerijo". Samo še restavracije kontaktiramo in zbiramo odpadno olje :)
P.S. Še prav živo se spomnim pisma bralcev Auto Bildu, ko so se razburjali, da so šli angleži zakuriti vse tiste nove krave, namesto, da bi jih predelali v bio-dizel. Sicer se ne spomnim ali bi BSA preživel to predelavo... ker bi stvar potem postala zelo nerodna
Kot rečeno je novinar Auto Bilda že vrsto let vozi Golfa na "pomfri". Točili so tako solatno olje iz Aldija (Hofer), kot prečiščene ostanke McDonaldsa.
Sedaj so to "odkrili" tudi na drugi strani luže in tisto najlepše je, da je v deželi možnosti tovrstno gorivo popolnoma "zastonj". Pravijo, da je predelava na lastno pest enostavnejša od izdelave piva. KLIK
Kot pravi slo-techo-vci lahko začnemo z lastno "rafinerijo". Samo še restavracije kontaktiramo in zbiramo odpadno olje :)
P.S. Še prav živo se spomnim pisma bralcev Auto Bildu, ko so se razburjali, da so šli angleži zakuriti vse tiste nove krave, namesto, da bi jih predelali v bio-dizel. Sicer se ne spomnim ali bi BSA preživel to predelavo... ker bi stvar potem postala zelo nerodna
neobjavljeno.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Stepni Volk ::
Še ena zadnjih Auto Bild reportaž z njihovega solatnega izleta. V njej so maltertirali zadnjo izdajo Golfa:
Pred tem so to počeli z njegovim pra-pra dedom: Golfom II. Ciklus se je imenoval: "Blaubes Salatöl-Tagebuch". Neposredna primerjava med dizlom in solatnim oljem najdete tukaj.
Seveda vsem zagretežem odsvetujejo tovrstno početje, ker stvar še ni dovolj raziskana, potrjena... lahko pride do hujših poškodb motorja. Čeprav je njim do sedaj še vse delalo.
Pred tem so to počeli z njegovim pra-pra dedom: Golfom II. Ciklus se je imenoval: "Blaubes Salatöl-Tagebuch". Neposredna primerjava med dizlom in solatnim oljem najdete tukaj.
Seveda vsem zagretežem odsvetujejo tovrstno početje, ker stvar še ni dovolj raziskana, potrjena... lahko pride do hujših poškodb motorja. Čeprav je njim do sedaj še vse delalo.
neobjavljeno.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
TribesMan ::
Fizikalko zakaj se ne strinjaš? 6000rpm pri bencinarju je tko kot 4000 pri dizlu... in navor pri dizlu je zaradi tega razmerja na kolesih bolj zmanjšan kot pri bencinarju.
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Brane2 ::
Ne strinja se zato, ker je navor v vsakdanjem življenju bistven pri nižjih obratih motorja, kjer so prestavna razmerja najbrž bolj podobna...
On the journey of life, I chose the psycho path.
TribesMan ::
Prestavna razmerja so fiksna in enaka pri visokih in nizkih obratih... kaj vam zdej ni jasno.
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
StepniWolk:
Js idejo le postavljam v realen okvir. Zakaj promovirat vir energije, kjer je že v štartu jasno da ga ni dovolj da bi pokril znaten delež potreb? Avtomobil na tak vir je v širokem pogledu neuporabn.
Takšne 'minorne' vire energije je zato najbolje čimprej spravt na skupni imenovalec ELEKTRIKA. Naj vse te reči, razna odpadna olja, plini iz gnjojišč etc ganjajo ultra učinkovite generatorje električne enrgije. Potem se bo splačalo lovit tut lastne prdce, če bomo le sposobni iz njih dobit kako kWh.
Profit je trojni:
- te raznorazne zanimive stvari ne onesnažujejo okolja
- dobimo neki energije
- pridobivanje je masovno in je lahko precej optimalno
Da pa bi ta takšna in drugačna olja direkt tankal v avtomobile je pa ZGUBA. Neoptimalno se porabijo, hkrati jih pa ni dovolj za masovni prehod industrije na tak vir energije.
W1 vedno razmišljaš s plašnicami. Pozabljaš, da je bio-dizel sestavljen tudi iz olja, ki ga ljudje uporabljamo za pečenje, solate... Kot rečeno je novinar Auto Bilda že vrsto let vozi Golfa na "pomfri". Točili so tako solatno olje iz Aldija (Hofer), kot prečiščene ostanke McDonaldsa. Sedaj so to "odkrili" tudi na drugi strani luže in tisto najlepše je, da je v deželi možnosti tovrstno gorivo popolnoma "zastonj". Pravijo, da je predelava na lastno pest enostavnejša od izdelave piva. KLIK
Js idejo le postavljam v realen okvir. Zakaj promovirat vir energije, kjer je že v štartu jasno da ga ni dovolj da bi pokril znaten delež potreb? Avtomobil na tak vir je v širokem pogledu neuporabn.
Takšne 'minorne' vire energije je zato najbolje čimprej spravt na skupni imenovalec ELEKTRIKA. Naj vse te reči, razna odpadna olja, plini iz gnjojišč etc ganjajo ultra učinkovite generatorje električne enrgije. Potem se bo splačalo lovit tut lastne prdce, če bomo le sposobni iz njih dobit kako kWh.
Profit je trojni:
- te raznorazne zanimive stvari ne onesnažujejo okolja
- dobimo neki energije
- pridobivanje je masovno in je lahko precej optimalno
Da pa bi ta takšna in drugačna olja direkt tankal v avtomobile je pa ZGUBA. Neoptimalno se porabijo, hkrati jih pa ni dovolj za masovni prehod industrije na tak vir energije.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Loremo
3-cylinder turbodiesel
Output: 36 kW / 50 HP
Max. speed 220 km/h
Acceleration: 9 sec. (0-100km/h)
Transmission: 5-gear manual transmission
Drive: midship/rear wheel drive
Consumption: 2,7 l/100 km
Fuel range: 800 km (20-l-tank)
Weight: 470 kg
Drag: Cw=0,20; Cw×A=0,22 m²
Seats: 2+2
Dimensions: 384cm x 136cm x 110cm (l x w x h)
Price: < 15.000 Euro
Standard: airbags, particle filter, radio
Extras: dashboard computer, air condition, MP3 player, navigation system
3-cylinder turbodiesel
Output: 36 kW / 50 HP
Max. speed 220 km/h
Acceleration: 9 sec. (0-100km/h)
Transmission: 5-gear manual transmission
Drive: midship/rear wheel drive
Consumption: 2,7 l/100 km
Fuel range: 800 km (20-l-tank)
Weight: 470 kg
Drag: Cw=0,20; Cw×A=0,22 m²
Seats: 2+2
Dimensions: 384cm x 136cm x 110cm (l x w x h)
Price: < 15.000 Euro
Standard: airbags, particle filter, radio
Extras: dashboard computer, air condition, MP3 player, navigation system
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
S 36kW ne prideš na 220km/h, pa če še nevemkaj narediš.
Mora pa v ovinkih fajn leteti, 500kg ni nič :D
4 ljudi, da notri spraviš ...
10let+ star avto, 4 valjni 1.2L old-sql dizl, ista moč, samo žre 0.3L več na 100km, teža je 837kg. Končna je 155, na AC okoli 130-140. Cena: Đabe
Loremo stane 11k€, 15k€ je Gt različica.
The huge rear-trunk can be used for comfortable seating of two children, once the seats lowered XD
Mora pa v ovinkih fajn leteti, 500kg ni nič :D
4 ljudi, da notri spraviš ...
10let+ star avto, 4 valjni 1.2L old-sql dizl, ista moč, samo žre 0.3L več na 100km, teža je 837kg. Končna je 155, na AC okoli 130-140. Cena: Đabe
Loremo stane 11k€, 15k€ je Gt različica.
The huge rear-trunk can be used for comfortable seating of two children, once the seats lowered XD
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Daedalus ::
S 36kW ne prideš na 220km/h, pa če še nevemkaj narediš.
Že z manj je šlo prek 200 km/h. Hint - Tomosovi dirkalni dvotaktniki z začetka 80-ih, IIRC
Že z manj je šlo prek 200 km/h. Hint - Tomosovi dirkalni dvotaktniki z začetka 80-ih, IIRC
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Thomas ::
Če je (aktivna!?) aerodnamika dobra, trenja pa res malo, potem lahko z 1 kW komot vzdržuješ 300 km/h, po ravnem.
Ni neke hude ovire.
Ni neke hude ovire.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
TribesMan ::
Tale Loremo ima hudo dobro aerodinamiko... Cw=0.2 (v primerjavi z recimo Priusom ki ima 0.27) Prav tako ima zelo majhno površino, samo 1.1m^2... kar je spet v primerjavi z normalnimi avti ki imajo 2m^2 precej manj... Tko da vzdrževat 220km/h z tako aerodinamiko ni noben problem. Vprašanje je samo kako se pri taki hitrosti notri počutijo potniki...
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Phoebus ::
Tale loremo je pa sexy, po mojem zakon za po mestu...samo z LT varjanto (20 sec do 100) se po mojem ni baš varno vozit okoli če nočeš da te trola zgazi
Brane2 ::
Zelo zanimiva stvar. 1.5 l na 100 pri švohnejši izvedenki.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Pyr0Beast ::
Sama oblika je zelo lepa, kot tudi poraba.
Samo zaboga, 4 potniki noter ?
Kolikor sem iz slikic videl, se vrata odpirajo od strani navzgor, to drži?
Ma pa zanima, koliko placa je pod havbo razlike med LS in GT varianto.
Mislim, kobaturo, no, ne tisto, .. emm, ... koliko več stvari bi se dalo stlačiti v havbo LS-ja
Samo zaboga, 4 potniki noter ?
Kolikor sem iz slikic videl, se vrata odpirajo od strani navzgor, to drži?
Ma pa zanima, koliko placa je pod havbo razlike med LS in GT varianto.
Mislim, kobaturo, no, ne tisto, .. emm, ... koliko več stvari bi se dalo stlačiti v havbo LS-ja
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Stepni Volk ::
Vrat ni. Vstop je preko vzdignjenega sprednjega dela vozila, oz. preko zadnjih "vrat" za zadnja dva sedeža (kar zna biti neugodno v dežju in snegu), ki sta s hrbtom obrnjena v smeri vožnje. Glede na trke vlakov, so bili tisti obrnjeni s hrbtom v smer vožnje bolj varni.
neobjavljeno.blogspot.com
Pyr0Beast ::
Torej zakomplicirano ?
Če prav razumem, se okno in streha dvigneta in prekucneta nazaj?
Če prav razumem, se okno in streha dvigneta in prekucneta nazaj?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
Ja, poglejte si slike na strani, sej je vse zdemnostrirano in opisano. Madona folk, še linkom ne znate sledit
Sicer pa, stvar je maaaala. 3,84 dolg, 1,3m širok in 1,1m visok zgleda pa vsaj 5m dolg.
Je pa tole dokaz, da je možno narest zelo aerodinamično obliko, ki je hkrati tudi všečna na pogled.
Sicer pa, stvar je maaaala. 3,84 dolg, 1,3m širok in 1,1m visok zgleda pa vsaj 5m dolg.
Je pa tole dokaz, da je možno narest zelo aerodinamično obliko, ki je hkrati tudi všečna na pogled.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Madona folk, še linkom ne znate sledit
Nekateri imamo Dial-up.
Nekateri imamo Dial-up.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Stepni Volk ::
Amerika že praznuje prihod novega dizelskega goriva, ki bo zmanjšal vsebnost žvepla za 97%.
http://www.dieselforum.org (še povezave na sorodne članke)
EPA tako poroča, da je prehod na novi dizel v ZDA potekal gladko.
Še bolj razveseljiva novica prihaja iz Norveške in Južne Afrike. Točneje GTL F1 oz. Norway Statoil, South Africa’s PetroSA in Lurgi technologies, ki jim je namreč skupaj uspelo razviti postopek, ki iz naravnega plina proizvede dizel. To lahko naredijo pri visokih temperaturah z dodajanjem pare in kisika. Prednost takšnega dizla je da ne vsebuje aromatov in žvepla, ter ima višjo cetansko število. To omogoča izgorevanje pri nižjiih temperaturah.
Vir: http://www.falkland-malvinas.com/
http://www.dieselforum.org (še povezave na sorodne članke)
EPA tako poroča, da je prehod na novi dizel v ZDA potekal gladko.
Še bolj razveseljiva novica prihaja iz Norveške in Južne Afrike. Točneje GTL F1 oz. Norway Statoil, South Africa’s PetroSA in Lurgi technologies, ki jim je namreč skupaj uspelo razviti postopek, ki iz naravnega plina proizvede dizel. To lahko naredijo pri visokih temperaturah z dodajanjem pare in kisika. Prednost takšnega dizla je da ne vsebuje aromatov in žvepla, ter ima višjo cetansko število. To omogoča izgorevanje pri nižjiih temperaturah.
Vir: http://www.falkland-malvinas.com/
neobjavljeno.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Pyr0Beast ::
ki jim je namreč skupaj uspelo razviti postopek, ki iz naravnega plina proizvede dizel. To lahko naredijo pri visokih temperaturah z dodajanjem pare in kisika.
A ni to že zelo star postopek ?
Še starejši je pridobivanje dizla iz premoga.
A ni to že zelo star postopek ?
Še starejši je pridobivanje dizla iz premoga.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Stepni Volk ::
Nemški ADAC (ekvivalent slovenskemu AMZS) je opravil stroškovno primerjavo 1200 avtomobilov. Primerjalo se je bencinarje in dizle glede na stroške (nakup, poraba, servis, zavarovanje, davek...), ki jih ima lastnik v 4 letih posedovanja. Tako so prišli do zaključka, da:
v 75% primerih je dizeslsko gnano vozilo bolj rentabilno od 15'000 km letno,
v 90% primerih je dizeslsko gnano vozilo bolj rentabilno od 20'000 km letno.
Vir: Kolner Stadt Anzeiger
v 75% primerih je dizeslsko gnano vozilo bolj rentabilno od 15'000 km letno,
v 90% primerih je dizeslsko gnano vozilo bolj rentabilno od 20'000 km letno.
Vir: Kolner Stadt Anzeiger
neobjavljeno.blogspot.com
balocom ::
Kaj pa če bi bencinarje predelali na plin?
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Azrael ::
IMHO preč vržen denar.
Pri nas je črpalk, kjer naj bi imeli plin, komaj za vzorec. Naj bi imeli, pravim zato, ker ga pogosto sploh nimajo (razlog za propad mestnih avtobusov na plin v Ljubljani). Zame je najbližja črpalka 60km stran, torej 120km + 2x mitnica. Ni računice.
Plinski rezervar vzame nekaj prostora zase, torej imaš posedično manjši prtljažnik in težji avto. Tank za bencin mora ostali, saj je zagon na plin v mrzlem vremenu otežen ali sploh ni možen.
Glede zmogljivosti in porabe, eni (jasno najbolj monterji) trdijo, da se ne spremenijo, drugi, da je potem avto samo še za polžjo vožnjo, razen če ne želiš biti takoj brez plina. Kaj je res ne vem, ampak na to, da je plin kot energent velika žalost, se bolj nagibam k drugim.
Edin plus, ki ga vidim je malenkost manjša obraba motorja, vendar to ne pomeni, da lahko, če voziš na plin, kar izpustiš redne servisne intervale. Ti ostanejo taki kot so. Le kakšno generalno na motorju boš delal malce kasneje.
Pri nas je črpalk, kjer naj bi imeli plin, komaj za vzorec. Naj bi imeli, pravim zato, ker ga pogosto sploh nimajo (razlog za propad mestnih avtobusov na plin v Ljubljani). Zame je najbližja črpalka 60km stran, torej 120km + 2x mitnica. Ni računice.
Plinski rezervar vzame nekaj prostora zase, torej imaš posedično manjši prtljažnik in težji avto. Tank za bencin mora ostali, saj je zagon na plin v mrzlem vremenu otežen ali sploh ni možen.
Glede zmogljivosti in porabe, eni (jasno najbolj monterji) trdijo, da se ne spremenijo, drugi, da je potem avto samo še za polžjo vožnjo, razen če ne želiš biti takoj brez plina. Kaj je res ne vem, ampak na to, da je plin kot energent velika žalost, se bolj nagibam k drugim.
Edin plus, ki ga vidim je malenkost manjša obraba motorja, vendar to ne pomeni, da lahko, če voziš na plin, kar izpustiš redne servisne intervale. Ti ostanejo taki kot so. Le kakšno generalno na motorju boš delal malce kasneje.
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
Pyr0Beast ::
... btw, plin lahko doma točiš ...
težaven zagon v mrazu? PLIN?
težaven zagon v mrazu? PLIN?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Stepni Volk ::
Tema o plinsko gnanih vozilih obstaja: avto na plin.
In je res, avtomobili predelani na plin morajo štartati na bencin, nato prevzame plin. Zato so serijske bi-fuel izvedenke narejene tako, da je bencinski tank 14-20 literski.
Dodatna predelava pa zahteva ali odstranitev rezervne gume ali namestitev dodatnega rezervoarja.
Največji minus je manjko bencinskih servisov. Dizel lahko tankaš povsod. Zato je plin le za tiste, ki radni zelo skrbno načrtujejo svoje življenje. Znanec živi na Nizozemskem in si je svoje vozilo dal predelati na plin tako, da ima samo plinski tank. Njegova relativno pogosta potovanja sem in tja so ZELO planirana in prekleto napeta... bo dovolj plina ali ne?
Tudi velika Nemčija ima le nekaj sto plinskih črpalk...
Kaj se bolj izplača je odvisno spet od prevoženih kilometrov, ter zavezanosti posameznih držav, da bo avtoplin držala na določeni cenovni ravni. Če je cena novega bencinca in dizla brutalno velika, potem vsekakor je boljša rešitev bencin predelan na plin... a ne tudi najbolj praktična.
Za vse, ki imajo gorenjsko vizo... :)
PyroBeast - pretakanje kuhinjskega plina je enako nelegalno, kot točenje "cvička"... razlika je samo v tem, da kuhinjski plin ni obarvan, ter da je tovrstno početje veliko bolj nevarno. Še posebej iz bombe v tank. Seveda so tudi drugi viri plina... o katerih raje ne bom :)
In je res, avtomobili predelani na plin morajo štartati na bencin, nato prevzame plin. Zato so serijske bi-fuel izvedenke narejene tako, da je bencinski tank 14-20 literski.
Dodatna predelava pa zahteva ali odstranitev rezervne gume ali namestitev dodatnega rezervoarja.
Največji minus je manjko bencinskih servisov. Dizel lahko tankaš povsod. Zato je plin le za tiste, ki radni zelo skrbno načrtujejo svoje življenje. Znanec živi na Nizozemskem in si je svoje vozilo dal predelati na plin tako, da ima samo plinski tank. Njegova relativno pogosta potovanja sem in tja so ZELO planirana in prekleto napeta... bo dovolj plina ali ne?
Tudi velika Nemčija ima le nekaj sto plinskih črpalk...
Kaj se bolj izplača je odvisno spet od prevoženih kilometrov, ter zavezanosti posameznih držav, da bo avtoplin držala na določeni cenovni ravni. Če je cena novega bencinca in dizla brutalno velika, potem vsekakor je boljša rešitev bencin predelan na plin... a ne tudi najbolj praktična.
Za vse, ki imajo gorenjsko vizo... :)
PyroBeast - pretakanje kuhinjskega plina je enako nelegalno, kot točenje "cvička"... razlika je samo v tem, da kuhinjski plin ni obarvan, ter da je tovrstno početje veliko bolj nevarno. Še posebej iz bombe v tank. Seveda so tudi drugi viri plina... o katerih raje ne bom :)
neobjavljeno.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Pyr0Beast ::
pretakanje kuhinjskega plina je enako nelegalno, kot točenje "cvička"... razlika je samo v tem, da kuhinjski plin ni obarvan, ter da je tovrstno početje veliko bolj nevarno.
?? Misliš osmrajen? Kolikor vem, sta oba, kuhinjski in mestni odišavljena.
Da je nelegalno? Obstajajo majhni kompresorčki prav za te namene. En konc v rezervoar, drugi v plinsko napeljavo in vljučiš. V nekaj minutah ti (kolikor tolikor) napolni rezervoar.
?? Misliš osmrajen? Kolikor vem, sta oba, kuhinjski in mestni odišavljena.
Da je nelegalno? Obstajajo majhni kompresorčki prav za te namene. En konc v rezervoar, drugi v plinsko napeljavo in vljučiš. V nekaj minutah ti (kolikor tolikor) napolni rezervoar.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Azrael ::
Res obstajajo ročne in el. črpalke, za pretakanje plina iz jeklenke v avto. Je pa bilo to početje v ex. YU nelegalno, čeprav si naslove trgovin s tako robo v Italiji zlahka dobil v malih oglasih vsaj v reviji SAM.
Občasno je za popestritev dogajanja zletela v zrak kakšna garaža in njena vsebina, ampak večinoma so bili vzrok izemno malomarni uporabniki, ne toliko ultra cheap črpalke Made in Italy, včasih pa tudi.
Kako je z (ne(legalnostjo tega početja v SLO ne vem, ampak tudi, če to zanemarim, se tako tankanje ne splača. Jeklenka 10kg butan - propan plina je 14 dni nazaj stala 3470SIT. Ker naj bi bil 1l bencina približno 1 kg plina, tako tankanje pride dražje kot, če bi takoj natočil bencin.
Občasno je za popestritev dogajanja zletela v zrak kakšna garaža in njena vsebina, ampak večinoma so bili vzrok izemno malomarni uporabniki, ne toliko ultra cheap črpalke Made in Italy, včasih pa tudi.
Kako je z (ne(legalnostjo tega početja v SLO ne vem, ampak tudi, če to zanemarim, se tako tankanje ne splača. Jeklenka 10kg butan - propan plina je 14 dni nazaj stala 3470SIT. Ker naj bi bil 1l bencina približno 1 kg plina, tako tankanje pride dražje kot, če bi takoj natočil bencin.
Nekoč je bil Slo-tech.
Gr0unD Zer0 ::
Še ena zadnjih Auto Bild reportaž z njihovega solatnega izleta. V njej so maltertirali zadnjo izdajo Golfa:
Pred tem so to počeli z njegovim pra-pra dedom: Golfom II. Ciklus se je imenoval: "Blaubes Salatöl-Tagebuch". Neposredna primerjava med dizlom in solatnim oljem najdete tukaj.
Seveda vsem zagretežem odsvetujejo tovrstno početje, ker stvar še ni dovolj raziskana, potrjena... lahko pride do hujših poškodb motorja. Čeprav je njim do sedaj še vse delalo.
AFAIK je problem pri avteku na olje gretje motorja, ki se da fino opraviti z predelavo hladilnega sistema... drugih posegov pa baje ni bilo v motorju.
pozimi zna bit problem ker se olje strdi.
to pa je tudi vse.
tankal si lahko olje iz friteze, edino sfiltrirat ga je trebalo...
smo vozili dve ibizi ter jeep grand cherokee in obadva sta delovala BP
balocom ::
Iz jeklenke ja, kaj pa direkt iz plinovoda? Tam je plin menda pocen?
Že, sm tisto je metan, ne pa mešanica butan-propan . Volvoti in Fiati lafajo na stisnjen metan (beri: rabiš še kompresor za stisnt plin iz pilinovoda).
Že, sm tisto je metan, ne pa mešanica butan-propan . Volvoti in Fiati lafajo na stisnjen metan (beri: rabiš še kompresor za stisnt plin iz pilinovoda).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Azrael ::
Kot je že napisal Stepni Volk imamo temo o avtu na plin. Vanjo sem copy - pastal del, ki govori o predelavi na plin in želim, da to razpravo nadaljujemo v tisti temi, to pa pustimo zmagam in porazmo bencinarjev in dizelašev.
Nekoč je bil Slo-tech.
Stepni Volk ::
Preveč razmišljamo lokalno... ni samo oljna repica.. je tudi Jatropha curcus L.
V Zambiji so se jo že lotili.
Sam bi jih imel najraje na feferone... en mini feferonček za 100km... to bi bilo fer :)
V Zambiji so se jo že lotili.
Sam bi jih imel najraje na feferone... en mini feferonček za 100km... to bi bilo fer :)
neobjavljeno.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
BigWhale ::
Zakaj je bio dizel dobra stvar? Zato, ker smo ze ugotovili, da bi ga v sloveniji lahko proizvedli toliko, da ga ponucati ne bi mogli, ce bi vsi vozili na biodizel.
Stepni Volk ::
Zato, ker bi bilo potem vse zeleno. Še cest bi zmanjkalo. Najbolj čisto gorivo :)
Še resno... je le popestritev, začimba, ki jo bencin ne premore... Alkoholna gnana vozila pa bi v Rusiji (kot marsikaterih predelih naše dežele) konstantno ostajala brez goriva, zaradi človeških odjemalcev. Car vampires...
Še resno... je le popestritev, začimba, ki jo bencin ne premore... Alkoholna gnana vozila pa bi v Rusiji (kot marsikaterih predelih naše dežele) konstantno ostajala brez goriva, zaradi človeških odjemalcev. Car vampires...
neobjavljeno.blogspot.com
BigWhale ::
Ceste ne, ampak vse kmetijske povrsine, ki se sedaj nucajo za gojenje drugih traparij, ki se pa res ne izplacajo (in potem vleda subvencije daje)...
Pyr0Beast ::
Xd
Da bi se dejansko dalo zadovoljiti vse slovenske potrebe po dizlu ali celo po vseh (pogonskih' derivatih)?
Koliko površin bi bilo potrebno pokriti ?
Da bi se dejansko dalo zadovoljiti vse slovenske potrebe po dizlu ali celo po vseh (pogonskih' derivatih)?
Koliko površin bi bilo potrebno pokriti ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Stepni Volk ::
Toyota je potem, ko je odkupila delež Isuzuja, japonskega specialista za dizelske motorje, ki je bil do nedavnega v delno v lasti GM-a (njihove motorje najdete v GMovih Opel-ih (1.7, 3.0...), Renault-jih (3.0) in tudi Hondah (1.7)), sedaj najavila, da se bo pridružila PSA koncernu in bo do leta 2010 splavila dizelske hibride. Hec, je da so to še pred kratkim zanikali in trdili, da je bencinski hibrid ala Prius edina prava pot
Pod drugi strani imamo tu Mercedes-Benz, ki se je s 36-timi E klasami odpravil na rayli od Pariza do Pekinga. V povprečju so vozila tako porabil le 7.19 litra, kar je glede na teren po katerem so vozila in velikost le teh, zelo dober uspeh.
Fiat je najavil, da bo druga generacija njihovih Multijet dizlov privekala na svet v letu 2008. Motorjev bododeležni tudi pri GM-u (v Evropi: Opel/Vauxhall, Saab, Chevrolet - ex Daewoo, Cadillac..)
Američani, se kot rečeno vedno bolj zamišljajo in tudi navdušujejo nad dizli. Ti pa tudi na veliko hodijo na Kitajsko in v Indijo. V zadnji bodo tovarne dizelskih motorjev postavili Ford, Renault... želi celo Honda ... Kar niti ne čudi, saj so v Inidji letos dizelsko gnana vozila preselgla 30% tržišča.
Pod drugi strani imamo tu Mercedes-Benz, ki se je s 36-timi E klasami odpravil na rayli od Pariza do Pekinga. V povprečju so vozila tako porabil le 7.19 litra, kar je glede na teren po katerem so vozila in velikost le teh, zelo dober uspeh.
Fiat je najavil, da bo druga generacija njihovih Multijet dizlov privekala na svet v letu 2008. Motorjev bododeležni tudi pri GM-u (v Evropi: Opel/Vauxhall, Saab, Chevrolet - ex Daewoo, Cadillac..)
Američani, se kot rečeno vedno bolj zamišljajo in tudi navdušujejo nad dizli. Ti pa tudi na veliko hodijo na Kitajsko in v Indijo. V zadnji bodo tovarne dizelskih motorjev postavili Ford, Renault... želi celo Honda ... Kar niti ne čudi, saj so v Inidji letos dizelsko gnana vozila preselgla 30% tržišča.
neobjavljeno.blogspot.com
Loki ::
nic se ne bo pridobivalo diesla iz korenja, zelenjave in bilocesa se. ena nemska firma (nekaj na C) je pogruntala pridobivanje iz odpadne plastike in mineralnih (in mislim da tudi jedilnega) olj. imena pa trenutno ne vem.
cena enega 1l je pa veliko pod enim evrom, za pridobivanje.
cena enega 1l je pa veliko pod enim evrom, za pridobivanje.
I left my wallet in El Segundo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Loki ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108535 (67417) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 153433 (52527) | krneki0001 |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66569 (47033) | blay44 |
» | bencin : dieselOddelek: Loža | 4003 (3149) | kixs |
» | Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24054 (20363) | ivanuscha |