Prijavi se z GoogleID

» »

[Automobilizem] Audi z dizlom zmagal v 6 od 8 dirk ALMS

[Automobilizem] Audi z dizlom zmagal v 6 od 8 dirk ALMS

strani: 1 2 »

Brane2 ::

Kot so menen učili, govori oktansko število o tem, koliko bo mešanica odporan na kompresijo, da se zaradi nje ne vžge, še preden preskoči iskra na svečki.

Samovžig je namreč škodljiv iz dveh vzrokov. Prvič, ker je praviloma v napačnem času, ko bat potuje še navzgor in ga nastali pritisk udari navzdol in s tem dodatno obremeni in drugič, ker gre za detonacijo, ki povzroči hiter udarec in s tem še posebej poškoduje motor.
On the journey of life, I chose the psycho path.

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Kar se predelave nafte tiče, se pri frakcionirani destilaciji upari večina nafte (samo za najtežje frakcije - mazut nisem siguren), nato pa se kondenzacija vrši pri različnih temperaturah. Tako, da je potrebno zadevo segreti do najvišje potrebne temperature, da izpari večino nafte. O stranskih produktih pa ne bom razpravljal. Po moje je stranski produkt tisto, kar naftarji teško prodajo in se ne splača s crackingom in ostalimi metodami spraviti v kakšno drugo frakcijo (naftni koks je ena taka stvar....)

Sem iskal na netu točen strošek izdelave posamezne frakcije na strani proizvajalca. Petrolove cene kažejo samo podatek, koliko njega stane liter posamezne frakcije, ni pa podatka, kakšne količine posamezne frakcije se kupi v določenem obdobju. Kolikor jaz vem, Petrol tudi nima lastnih kapacitet za rafinacijo surove nafte.

Sedaj pa k "eksotičnim" motorjem

1. Vbrizgovanje vode. Veliko se je uporabljalo pri letalskih bencinskih motorjih med drugo svetovno vojno. Izgleda, da je učinek vbrizgane vode odvisen tudi od količine le-te. Pri omenjenih motorjih so zadevo uporabljali za trenutno opazno povečanje moči v kritičnih situacijah.

2. Dieselski motorji z dvema ročičnima gredema in protibati. Zanimivo, da so jih uporabljali pred II svetovno vojno na letalih (npr Junkers JUMO 205), po drugi svetovni vojni pa na diezelskih lokomotivah (npr Fairbanks-Morse v ZDA)

3. IMHO najbolj odštekan dieselski motor vseh časov Napier Deltic. Uprabljal se je kot pogonski agregat hitrih torpednih čolnov in pa pri lokomotivah.

LP

Jože

Pyr0Beast ::

zakaj je cena izdelanega bencina nižja?
1. zaradi večje potrošnje
2. ker se da s krekingom lepo proizvesti še dodatne m^3

Zakaj je na petrolu bencin dražji od dizla?
V dizel mešajo tudi nekaj drugačnega olja rastlinsega izvora, da tako naredijo 'Bio' dizel.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Stepni Volk ::

JCB Dieselmax še ni dal vsega od sebe.
neobjavljeno.blogspot.com

Daedalus ::

Mah, za približek moči 1.5 litrskemu, vrstnemu štiricilinderskemu bencinskemu BMW turbo motorju za F1 rabijo met dva dizla...bah:P

Tisti zgoraj omenjeni turbo je potegnil do 1300 konjev v kvalifikacijski različici...>:D

Še link.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

IceIceBaby ::

Baje do 1500.

IceIceBaby ::

Aja, za tiste, ki mogoče še vedno ne verjamete, da se pri turbo tuningu kompresija niža si poglejte podatek za ta motor. 7.5:1 kar je zelo nizka kompresija.

Daedalus ::

1500 je bla ocena inženirjev, ki so ga izdelali...ne bi pa rekel, da je dejansko skup spravil tolko. Mogoče za res kratek čas. Drugače pa je šlo na kolesa (torej direkt na asfalt) bojda 1200 konjev in prek. Boge gume...>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

bond007 ::

Se pravi 1,5 l bencinski motor (prostornina enaka plastenki radenske 1,5l) in 1500 konjev in to 20 let nazaj. Mislim, da je sedaj jasno, kam pes taco moli.>:D

jest10 ::

Zakaj je na petrolu bencin dražji od dizla?
V dizel mešajo tudi nekaj drugačnega olja rastlinsega izvora, da tako naredijo 'Bio' dizel.

Tega da je bio dizel dražji od navadnega dizla ti pa ni še noben povedal?

Stepni Volk ::

jep, tistih nekaj % biološko pridelanega dizla je čisto politična odločitev. S tem se za simbolično višino zmanjša odvisnost od uvoza in kar je bolj pomembno, spodbuja kmetovalce, da gojijo oljno repico.

Pravi bio dizel pa pri nas na Petrolu, OMVju, Agipu, mislim, da ne točijo. Tudi vsi motorji tega ne bi najbolje prenesli. Za domač bio-dizel, pa je dovolj, da ste v navezi z najbližjo franšizo McDonaldsa :)
neobjavljeno.blogspot.com

njok ::



Zna se zgoditi, da bo s tem motorčkom, ki se bo bojda pojavil v konceptnem 908 RC, peugeot nastopil tudi na naslednjem LeMansu. 5,5l, 700KM in 1200Nm (za sedaj).



Nekdo je stran nazaj omenjal pnevmatične ventile pri motogp -- če se ne motim, jih ducati uporablja že nekaj časa (desmo sistem).

balocom ::

Ducati uporabla ventile, ki so vpeti podobnno kot bat, ne pa pnevmatske. Oba sistema pa nimata fedrov (tistih za zapiranje ventilov)
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Daedalus ::

Desmo sistem ni pnevmatika. Tam je ventil fizično "pritrjen" na odmično gred in se zato premika vedno ustrezno hitro glede na hitrost odmične gredi. Tako da ventili delujejo pravilno (pravilno se odpirajo in zapirajo) ne glede na število obratov odmične gredi, ma pa to pomanjkljivost, da jih je IIRC zelo težko nastavljat, ker je (če se rpav spomnim) treba premikat komplet gred z na njo pritrjenimi ventili. Pa tud izdelava ja daleč od trivialne. Tak da desmodromično krmiljene ventilov uporablja samo Ducati, nekaj se je v preteklosti Mercedes igral s tem, pa so hitro obupali.

Problem fedre je v tem, da mora biti zelo močna, da pravočasno vrne ventil pri visokih obratih - omejitev je nekje okoli 16.000 obratov, pa pri nizkih obratih lih zaradi svoje moči pobira moč motorju.

Evo, še desmo detajli. Pa obvezna povezava na wiki.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

njok ::

Ahm, res je, zmotil sem se. Ducati uporablja desmodromic sistem. Pnevmatskega pa je imela aprilia dve leti nazaj (če se nisem spet zmotil).

EDIT: malo pozen sem z odgovorom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

OwcA ::

Audi Q7 bo deležen derivata V12 TDI uporabljenega v R10.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

OChack ::

nj sam povem en hec da konjev se ne da mert oziroma nekako sploh ne obstajajo:D
na dinometru se meri samo navor, konji so samo produkt navora in števila obratov, to d aje navor pomembn se kaže v tem da ti kamjon potegne 20 ton pa ima mogoče 200 kon formula z ...900konji pa potegne 100 kil za sabo pa še to komi (mal pretiravanja), uglavnm to je hec.......men osebno pa je itak sam to važn da nardim s kestlom 1000km >:D
pa BDW biodiesel ni dražji od navadnga dizla, no ja navadn dizl bi biv cenejši samo je preveč trošarine, drgač se pa gibajo cene biodizla od 140 sit dalje:D
Int€l inside, IDIOT Outside

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OChack ()

Stepni Volk ::

Morajo dizla stalčiti v Bugatti Veyrona, da bo mir?
neobjavljeno.blogspot.com

Daedalus ::

Mir glede česa? Sej nihče ne dvomi v zmogljivosti tebi očitno zelo ljubih "traktorskih" mašin. Sam še vedno nimajo in ne bojo meli za burek proti prisilno polnjenemu bencincu, kot lepo prikazuje primer BMW F1 turbo motorja. In ja, Audi je uspešen s TDI-jem tud zato, ker so trenutno pravila igre zelo ohlapna. Če bo še naprej preveč dominiral, se jih bo pač omejilo, takrat bojo meli pa problem, predvsem zaradi teže motorja. Sej je tud Mazda rulala eno sezono z Wanklom...pa nikol več po tem, ker so ga kratko malo prepovedali.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Stepni Volk ::

Za Bugatti Veyrona je lepo povedal Jeremy Clarkson: "To je Concorde na kolesih. Dobiš ga za milijon eurov, čeprav VAG stane sedem. Čloevek, ki je delal na prenosu moči je v tem času popolnoma osivel... in ne da ne bi imel izkušenj pri F1. Pri F1 se pač potem stvar zavrže, tu je bilo potrebno skonstruirati zadevo, ki bo delovala leta in leta."
Res mejni inženirski dosežek. Zato bi z "dizelskim" Veyronom bil mir.
neobjavljeno.blogspot.com

PrimozR ::

Naj dovolijo še bencinarjem uporabo turbin... oziroma naj jih tudi pri dizlih prepovejo. To da je pri dizlih dovoljena turbina je zelo zelo velika prednost...


Pozen pozen odgovor. še zmer. Tribes če misliš ALMS, žal, bencinarji so imel (oz. majo) turbine... Klik!

The R8 is powered by a 3.6 L twin-turbocharged and intercooled Audi FSI V8. FSI stands for Fuel-Stratified Injection, which is a variation on the concept of gasoline direct injection developed by VW which maximizes both power and fuel economy at the same time. FSI technology can be found in products available to the normal public, across all brands in the Volkswagen Group.

C_maniak ::

btw, v Q7 se bo dalo dobit V12, 6.0l, 500KM, 1000 Nm (@1750 rpm) dizla! baje cestna razlicica prvega dizla, ki je zmagal na le mansu.
5,5s do 100 in preko 250 koncne.
evo, s tem pod pokrovom pa ne bi rekel več nobene proti dizlom. :>>

robert512 ::

hehe, s tem navorom al bo lomilo menjalnike, trglalo gume ali pa gubalo asfalt ... ampak neki od tega sigurno.

jz mam 280 navora in ko pride v tisto obmocje se fanj cuti da sune v hrbet, sploh si ne morem predstavljat kako sun jurja navora >:D

Boeing ::

btw, v Q7 se bo dalo dobit V12, 6.0l, 500KM, 1000 Nm (@1750 rpm) dizla! baje cestna razlicica prvega dizla, ki je zmagal na le mansu.
5,5s do 100 in preko 250 koncne.
evo, s tem pod pokrovom pa ne bi rekel več nobene proti dizlom. :>>


Drugo vprašanje pa je, zakaj za hudiča bi rabil V12 (?!) motor s 500KM in navorom, ki je večji od navora motorja najmočnejših težkokategornih gorskih vlačilcev ?!

Ok, saj je kul - verjetno ne ropota, ker je čudovito zbalansiran verjetno tudi ne trese, vleče kot bedak dokler ti paše in še prestavljat ga ni treba. Brez dvoma bi verjetno tudi sam užival v vožnji takega avtomobila.
Ampak še vedno nevem, zakaj hudiča bi rabil kaj takšnega v avtu, s katerim se ponavadi vozi en sam na delo v mesto, v najslabšem primeru 4 članska familija s cuckom in 4 pari smuči na roglo ?! Je to razkazovanje mišic, nabijanje ega, daljšanje orodja ali enostavno balkanski "nek se vidi raskoš, jest mam audija za 20 miljonov" ?!

Osebno namreč preziram lastnike/voznike takšnih vozil in jih označujem z attention-whore ali pa plehpičke-hunter, odvisno od starosti.




So mi pa neverjetno kul tisti, ki se peljejo zjutraj v službo s polnim Lexusom/Priusom sosedov ali sodelavcev in so sposobni to početi brez trobljenja, pobliskavanja in izsiljevanja prednosti :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

robert512 ::

Boeing, to vprasanje se poraja meni in tebi ter podobnim s placo okrog slovenskega povprecja, torej okol 200 jurjev neto na mesc.

pozabljas pa da obstajajo tudi ljudje ki imajo po 2 mio neto na mesec !

lej ce mam jz tako placo in na banki kak mio € bi se zagotovo preseraval s hisami, stanovanji, luksuznimi pocitnicami in ce si lahko brez odrekanja privoscim tudi s 12 valjnikom jebiga. zivi se enkrat in zakaj si ne bi privoscil ??!!

sicer pa napram pravim bogatasem audi in bmw nista nikakrsen luksuz, taki ljudje ze posegajo po kakem masseratiju, bugattiju, bentleyu ... tam pa stane verjetno samo dodatna oprema 20 mio, cel avto pa kakih 100 mio.

vsak razred ljudi v kapitalizmu ima svoje igracke in svoje fetise in prav je tako !!

PrimozR ::

Eh. Če bi si lahko privoščil takšnega Q7, bi si raje privoščil M5. Ali pa kak podoben izstrelek na cesti >:D

robert512 ::

a mislis da imajo bogatasi v voznem parku samo 1 avtomobil ???>:D

malo prejle sem bral intervju Janeza Skrabca, ki pravi :"The difference between men and boys is in the price of their toys."

Stepni Volk ::

Boeing - zakaj potrebujemo Bugatti Veyrona?
neobjavljeno.blogspot.com

robert512 ::

da lahko 100 litrski tank bencina spraznis v 12.5 minute >:D

Boeing ::

robert512, jah, verjetno imaš prav... ko ima, može da se preserava...

A po drugi strani strani sem sam zase prepričan, da me kaj dražjega kot je RX400h skoraj zagotovo nebi premamilo, tudi če bi imel na banki milijon €. Lexus mi je všeč, ker ti ponudi čisto popolnoma vse, kar pritiče luksuznemu avtomobilu, v kombinaciji s trenutno ekološko najmanj oporečnim primerno močnim motorjem.
Verjetno stvar osebne filozofije, da je luksuz v avtu OK do neke točke, naprej pa ne, neglede na denar.

No, če sem čisto iskren, mi je tudi RR phantom zelo luštna zadeva... a niti slučajno ne toliko, da bi ga kupil (če se mi bo kdaj res usralo in bom imel toliko denarja, česar pa se ne bojim).



Stepni, Veyrona ne potrebujemo. Potrošniki vseh družbenih razredov, od siromakov do ultrabogatašev, nihče ga ne potrebuje, a si ga večina želi zaradi motorja in brzine.

Veyrona resnično potrebuje samo nemška avto industrija. Tej je to zadnji steber ponosa in zadnji oder za razkazovanje tehnične premoči, ki jim je še ostal pred Japonci, pa čeprav z njim zaslužijo 1, stane jih pa 6 milijonov evrov.
Veyron je čudovit avto, s čudovitimi tehničnimi rešitvami in okoli njega se plete ogromno zgodbic in skrivnosti, kot seveda pritiče luksuzu, ki ga pooseblja. A v bistvu je avto kot tak eden izmed zadnjih večjih zdihljajev nemške avtomobilske tehnične premoči.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Daedalus ::

Veyrona resnično potrebuje samo nemška avto industrija. Tej je to zadnji steber ponosa in zadnji oder za razkazovanje tehnične premoči, ki jim je še ostal pred Japonci, pa čeprav z njim zaslužijo 1, stane jih pa 6 milijonov evrov.
Veyron je čudovit avto, s čudovitimi tehničnimi rešitvami in okoli njega se plete ogromno zgodbic in skrivnosti, kot seveda pritiče luksuzu, ki ga pooseblja. A v bistvu je avto kot tak eden izmed zadnjih večjih zdihljajev nemške avtomobilske tehnične premoči.


Lepo povedano. Vsi super duper avti do sedaj (in naprej) so zgolj in samo ego-boosterji in prestiž-boosterji za izdelovalca. Pa vedno se bo našel nekdo, ki ga bo htel meti, pa ga kupi. Efektivno so pa sami sebi namen, nič več ko to. Dirkalnik F1, ne glede na to, da je narejen dobesedno za 300 kilometrov vožnje, ma več smisla v svojem obstoju, ko pa Veyron in njemu podobni izdelki. Oziroma - odgovor na vprašanje, zakaj narediti Veyrona je - zato, ker ga lahko.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Pa namen je čuden. Doseči 1000 hp in 400 km/h. Japonci so 1000+ hp iz Skyline-ov spravili že 10 let nazaj, do 400 km/h jim je sicer zmanjkalo - Blitz Skyline je dosegel 343 km/h.

njok ::

Že res, ampak vse se vrti okrog naziva ________ production car.

PrimozR ::

Edin to je, ja.

Stepni Volk ::

Audi bo imel naslednje leto konkurenco: Peugeot

neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

Stepni Volk ::

Audi zmagal tudi v 7 dirki od 8-ih.
neobjavljeno.blogspot.com
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

bencin : diesel

Oddelek: Loža
453203 (2349) kixs
»

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
648513 (5973) darkolord
»

Če bi Dizel vladal svetu... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20925085 (19021) Pyr0Beast
»

OMV in 100 oktanov (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
639295 (7680) OmegaM
»

Kaj naliti v tank?

Oddelek: Znanost in tehnologija
363986 (3063) der_Alte

Več podobnih tem