Forum » Na cesti » 1.0 TSI - 3 cilindri
1.0 TSI - 3 cilindri
MxxW5 ::
m0LN4r: Jaz o tem tuningu sicer nimam pojma. Se mi je pa zdelo čudno, da se takih podvigov loteva sodelavka (ki ni več tako mlada in o avtih ve bistveno manj kot jaz) in to menda zato "da bo avto lažje vlekel prikolico". Nekako tuning for dummies: daš 300 EUR, pa avto bolje gre in manj pije.
Sicer pa:
Sicer pa:
Sparkxl ::
Sem pred 10 leti peljal bmw 2.0D motor na "optimizacijo" iz 150 na 180 HP. Ene 30k km kasneje je turbina spustila dušo. Ali bi jo spustila tudi brez optimizacije, nimam pojma. Je pa avto imel pod 100k km prevoženih.
m0LN4r ::
pa avto bolje gre in manj pije.
To da manj pije z 50KM vec je pravljica. To velja samo v primeru, da po tuningu se vedno vozis k babica in ne upas pritisnit na gas.
Majhen tuning ala iz 75KM na 100KM res ni nic. Bo pa tolko bolj trpel vztrajnik, ko bos zaradi tega z se nizjimi obrati pospeseval.
Sicer pa kot pravim, "300eur"-chipani avti ne ostanejo dolgo pri istem lastniku. 1-2 leti maks. Na vsako vprasanje na chiptuningu glede posledic in dolgorocnih izkusenj, ni bilo odgovora.
Jaz imam namen svojga tudi malo tunat, ampak ne z chipom, najprej vecji intercooler, potem vecji direktni airintake, nekatere cevi menjat, mogoce boljsko sklopko in cisto na koncu chip.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
facepalm ::
zakaj tuning in ne nakup mocnejsega avta?
se mi zdi nesmiselno kupiti avto za 20k in nato dat na njega se par jurjev, zato da bo "proper" tunan. kupis iz prve mocnejsi avto za 25k pa je.
osebno ce bi se ze lotil tuninga, bi menjal le zavorni sistem za zmogljivejsega. tukaj sem opazil, da proizvajalci skrtarijo.
se mi zdi nesmiselno kupiti avto za 20k in nato dat na njega se par jurjev, zato da bo "proper" tunan. kupis iz prve mocnejsi avto za 25k pa je.
osebno ce bi se ze lotil tuninga, bi menjal le zavorni sistem za zmogljivejsega. tukaj sem opazil, da proizvajalci skrtarijo.
m0LN4r ::
Tudi pri hitrejsem avtu se najdejo stvari, ki bi jih lahko zamenjal za boljse. Ce ciljas na moj post, zacaran krog. Drug problem pa je, da od 200KM naprej so hitrejsi avti tudi 90% vedno tezji avti, kar pa ni po mojem okusu. Svojga bi tudi moral nekako naredit se vsaj 100-200kg lazjega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
...Izgleda bom moral ob naslednji menjavi poiskatu kakšnega drugega proizvajalca. Če bo sploh še ostal kdo, ki bo za mase delal potrošne in zabavne motorje, namesto ekonomsko upravičenih.
Subaru.
Subaru niti v Sloveniji, niti na Irskem za svojo navadno Imprezo ne ponuja spodobnega bencinskega motorja. 1.6 da največ 114KM od sebe in to ni nekaj, kar bi me pri 1300kg vozilu zanimalo, če ga primerjaš z 150KM ali 180KM pri podobno težkem Focusu.
2.0L z 152KM bi bila prava stvar, ampak tega v naših logih pač ni naprodaj. Pogojno bi lahko takšnega uvozil iz JP v IE, glede na to, da oboji vozimo z volanom na desni, ampak potem postane problem iskanje in uvažanje delov za vsak jebeni servis motorja. Dokler je UK še v EU, bi to še šlo, ker je UK dovolj velik in specifičen trg, da se tudi za stvari iz uvoza nabere dovolj delov po odpadih, od 2019 naprej pa bo to pokop.
Skratka ... sliši se lepo, dokler ne pogledaš kakšno je dejansko stanje pri nas.
XV se prodaja z 1.6 in 2.0 bencinarjem, ter 2.0 dizlom. Impreze sploh ne gledam, ker je prenizek avto za naše luknjaste ceste.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
facepalm ::
@m0LN4r
mislil sem na mocnejsi motor v istem modelu. ce ze imas najmocnejsega pa bummer:)
vem, da je vedno prostor za izboljsave ampak ce nimas meje, postane avto drazji od bajte.
bolj je letelo na tiste, ki kupijo 140hp TDI in ga chipajo na 170hp. ce naredijo to "proper", jih zadeva stane toliko, kot je razlika v ceni med 140 in 170hp modelom. ce naredijo "poceni" jih nekoc pride se drazje
mislil sem na mocnejsi motor v istem modelu. ce ze imas najmocnejsega pa bummer:)
vem, da je vedno prostor za izboljsave ampak ce nimas meje, postane avto drazji od bajte.
bolj je letelo na tiste, ki kupijo 140hp TDI in ga chipajo na 170hp. ce naredijo to "proper", jih zadeva stane toliko, kot je razlika v ceni med 140 in 170hp modelom. ce naredijo "poceni" jih nekoc pride se drazje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
m0LN4r ::
bolj je letelo na tiste, ki kupijo 140hp TDI in ga chipajo na 170hp. ce naredijo to "proper", jih zadeva stane toliko, kot je razlika v ceni med 140 in 170hp modelom. ce naredijo "poceni" jih nekoc pride se drazje
Aja to pa jaz tudi ne razumem :/ Ker razlika v ceni res ni nekaj, ce si ze kupis avto, ki ga bos mel veliko let, pac das zram za teh 30 konjev ze na zacetku.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mikhaair ::
Chipanje ne zahteva kontrole izpusnih plinov, ze tako so vsi TDji svinjski po chipanju pac se bolj. Sicer ne vem kje je meja za zavarovanje, ampak ce imas manj kW je lahko blagodejno za denarnico. :)
facepalm ::
za tistih par desetakov letno..
a je res pomembno, ce letno odstejes 500 ali 540eur za registracijo, glede na to kako velik strosek je avto?
a je res pomembno, ce letno odstejes 500 ali 540eur za registracijo, glede na to kako velik strosek je avto?
-valvoline- ::
Pri dobrem tuningu se poraba zniza 5-10%, preverjena zadeva. Ker se za vsak avto posebej nastimajo optimalni parametri, ne tovarniski genericni nastavljeni za nizje emisije. Je pa dejstvo da se po cipiranju povecuje emisija nox,sox in trdih delcev, prav zarad tega motorji ze tovarnisko niso naspanani ter imajo precej lufta za nastavitev. Ne sme se pretiravat z navorom pri nizjih obratih, da ne bo prevec trpela sklopka, pa tudi motor, je treba pravilno nastimat turbo krivuljo in vbrizg, pol pa ni panike. 15-20% je vedno rezerve pri konjih, ce se profi cipira ni nobenih posledic po delovanju in vzdrzljivostjo motorjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
AndrejO ::
krneki0001 je izjavil:
XV se prodaja z 1.6 in 2.0 bencinarjem, ter 2.0 dizlom. Impreze sploh ne gledam, ker je prenizek avto za naše luknjaste ceste.
Če tega še nisi pogruntal, me dizli ne zanimajo, kot tudi ne crossover ali SUV variante.
Kar se pa tiče tvojega nabijanja o luknjastih cestah, bom pa rekel tako:
Renault Clio mk3, ki je bil najbolj prodajan majhen avto v Sloveniji naj bi imel cca. 12cm odmika od tal.
Focus, ki ga imam sedaj, ima cca. 10cm odmika od tal.
Impreza, ki je po tvoje prenizek avto za naše ceste, ima bojda cca. 13cm odmika od tal.
Glede na to, da vozniki enega izmed najbolj prodajanih modelov osebnih vozil v Sloveniji in tudi sam s svojim trenutnim Focusom, očitno nimamo problemov z odmikom od tal, navadna Impreza, pa ima od obeh še celo malenkost višji odmik ... se bom tvojem mnenju samo nasmehnil, ker se očitno ne voziva po istih cestah.
krneki0001 ::
Ni poanta v odmiku od tal, ampak v tem da se brez problemov v avto usedeš in izstopiš ter da se voziš udobno. Nizki avtomobili, pa z veliko konji, so meni bili zanimivi, ko sem bil mulc. Danes vozim umirjeno. Impreza mi je prenizka in ne da se mi več iz avta vstajat tako da se primeš za A stebriček in se ven potegneš. XV je glede tega mnogo boljši, pa še mnogo bolj udoben s svojimi 22cm odmika od tal. (xv in impreza sta en in isti avto, samo da je xv z daljšimi amortizerji (večji hod amortizerjev za bolj udobno vožnjo).
Moj subaru ima pa tudi serijsko pa 22cm od tal in vožnja po naših cestah je zato mirna, lukenj sploh ne čutim, vsedem se pa vanj udobno, pa izstopim tudi. Vozim namreč outbacka.
Moj subaru ima pa tudi serijsko pa 22cm od tal in vožnja po naših cestah je zato mirna, lukenj sploh ne čutim, vsedem se pa vanj udobno, pa izstopim tudi. Vozim namreč outbacka.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
KAVINSKY ::
to tudi sam ne zastopim. Pač se izprsiš tistih par € več, pri nakupu in par € več pri registraciji in se voziš brez problema. Sam osebno tudi nebi dal avta čipirat. Rajše močnejšega kupim v samem štartu.
Ni samo največja moč važna. Pri čipiranju se popravi razporeditev moči čez celotno polje obratov in odzivnost pedala. Iz tovarne pridejo avti optimizirani za najmanši skupni imenovalec (nekvalitetno gorivo, nadmorske višine in temperature) in okoljske parametre (emisije in poraba). Pri pravem tunningu na valjih s sprotnimi meritvami in korekcijami lahko iz 1.6 motorja dobiš precej lepše vozni motor kot original 2.0. Moraš pa sam razčistiti ali rabiš. Nekateri avtomobili imajo na papirju res lepe specifikacije, za voziti pa so sranje.
SuperVeloce ::
Ja v DE se ne mores vec it svinglanja pr tehnicnem, ti lepo vse zmerijo in odcitajo.
Ne vem no, Racechip je v Nemčiji pravi prodajni hit. Pa še nisem slišal, da bi ga pred tehničnimi ven jemali
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
m0LN4r ::
Racechip ima tukaj zelo slabo ime in veliko reklame, razen med nizjim slojem, do zdaj so mi vsi odsvetovali zadevo. Razni turki, balkanci ipd. pa so mahnjeni na to, je res.
Zato pa je prodajni hit, ker je za reveze. Pol pa jamrajo...
Zato pa je prodajni hit, ker je za reveze. Pol pa jamrajo...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
stara mama ::
stara mama: Zadnjič mi je sodelavka omenila, da so peljali VWja na tuning (mislim, da EA189 mašina, tj. 2.0 TDI) in ima sedaj 170 KM (prej 140), manj kuri in boljše potegne. Temu se menda reče "optimizacija" mašine. Negativnih stranskih učinkov menda ni. Okej. Ampak meni se zdi čudno, zakaj ni te mašine potem "optimiziral" že VW. Tam verjetno najbolje vedo, česa je motor zmožen in kako doseči največjo moč pri najnižji porabi, ne? Ali morebiti tisti, ki dela te čipe, ve več kot VW (ali BMW)?
Sem v mojem postu lepo napisal kako to gre.
Na kratko, firma ZELO DOBRO ve, kako deluje tvojo motor, zato ti dajo notri najcenejše materiale da zadosti končnim parametrom.
Za močnejši model pa vzamejo enako (preverjeno in delujočo) osnovo in uporabijo naslednje najcenejše materiale.
Ja, nekaj že je pri okoljskih predpisih, ampak vrjami da tist motor zdaj ne bo šel 20 let.
Ekologija™ in Trajnost™
stara mama ::
Mal branja za tiste, ki mi ne vrjamejo.
Švaba bo vrjetno bolj verodostojen
https://www.motor-talk.de/forum/scheinb...
Švaba bo vrjetno bolj verodostojen
https://www.motor-talk.de/forum/scheinb...
Ekologija™ in Trajnost™
laguna1 ::
hm... zanimivo je, glede na to, da so tukaj gor veliki nasprotniki 3 cilindrašov, da so motori leta 2018 do prostornine 1.8 litrov odnesli vsa prva mesta tricilindraši.... izgleda, da je nekaj narobe s "komisijo" ali pa...
http://www.avto-fokus.si/Novice/Motor_l...
Lp
http://www.avto-fokus.si/Novice/Motor_l...
Lp
krneki0001 ::
To sam kmetavzi izbirajo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Meizu ::
3 cilindrike folk nabavlja samo zato, da potem prdi po regionalkah 55km/h in spravlja mene ob zivce.
Blinder ::
Kupijo to kar je najceneje. Prej so bli 1.2 8v, zdej so pac njihovi nasledniki.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
-valvoline- ::
Ne vem kaj vas dejansko bode v nos, ali 3c ali 1.0 (majhna prostornina)?
1.0tsi prej zamenja prejsnega 1.6
Kupijo to kar je najceneje. Prej so bli 1.2 8v, zdej so pac njihovi nasledniki.
1.0tsi prej zamenja prejsnega 1.6
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
facepalm ::
kaj pravite na 20kkm servisni interval pri 0.9tce motorju?
jaz sem danes preveril olje po 10kkm (4 meseci) po servisu in na otip ne deluje nic kaj "oljnato".
razmisljam, da bi zamenjal le olje in filter olja pri popoldancu in nato cez 10kkm spet na uradni servis na redni servis, zaradi garancije.
nimam pojma pa katero olje bi dal not. hotel bi, da ustreza specifikacijam prodajalca, ter da je boljse od tistega, ki ga dajo na uradnem servisu, ker sem ostal neprijetno presenecen kako "vodeno" je to olje po le 10kkm.
jaz sem danes preveril olje po 10kkm (4 meseci) po servisu in na otip ne deluje nic kaj "oljnato".
razmisljam, da bi zamenjal le olje in filter olja pri popoldancu in nato cez 10kkm spet na uradni servis na redni servis, zaradi garancije.
nimam pojma pa katero olje bi dal not. hotel bi, da ustreza specifikacijam prodajalca, ter da je boljse od tistega, ki ga dajo na uradnem servisu, ker sem ostal neprijetno presenecen kako "vodeno" je to olje po le 10kkm.
laguna1 ::
especar... poglej v servisni knjižici oz. navodilu za uporabo, tam je navedeno katero olje mora biti v avtu za ta motor..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: laguna1 ()
krneki0001 ::
Olje in oljni filter menjaš na vsakih 10k, na 20k pač na uradnem, vmesni interval pa sam ali pa pri nekem mehaniku pod kozolcem. Vsekakor bo za motor veliko bolje, če ima vsakih 10k novo olje.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
facepalm ::
ok tnx. bom se preveril manual, kaj pravi. ce se bo ujemal s predlogom blackbfm, bom kar tistega narocil.
flight23sky ::
Lep pozdrav vsem!
Par podatkov 4 leta lastnika Ford C-max 1.0 ecoboost:
-za vožnjo po približno ravnem, v bližini omejitev hitrosti, do 100km/h čisto zadovoljivo, lepo teče, tih,
motor se vrti od 2000 - 2500 obratov, zvok motorja prijetnejši od VW Tsi
-bolj kot slediti računalniku, je bolje prestavljati po zdravem občutku - poraba manjša, normalna vožnja,
poraba 5,8 - 6,5l
-prazen avto ima 1380 kg, navora max 170 Nm (125hp) - malo premalo - ta novi imajo 200 Nm (140hp)-po občutku bi rekel, da takle avto za bolj dinamično vožnjo rabi vsaj 250 Nm
-za hribovce ni primeren, mu manjka en cilinder in par Nm - klanec+ovinek+potniki+prtljaga=pogreb
-namesto uradne končne hitrosti 186 km/h, bi bilo pri takem mlinčku precej bolj pametno imeti menjalnik do 160 km/h pa kakšen Watt več
-če ga bolj veselo pohodiš, je poraba z lahkoto 8 l/100
Za zaključek: iz 0,33 piksne pač ne moreš pol litra piva spit!
Par podatkov 4 leta lastnika Ford C-max 1.0 ecoboost:
-za vožnjo po približno ravnem, v bližini omejitev hitrosti, do 100km/h čisto zadovoljivo, lepo teče, tih,
motor se vrti od 2000 - 2500 obratov, zvok motorja prijetnejši od VW Tsi
-bolj kot slediti računalniku, je bolje prestavljati po zdravem občutku - poraba manjša, normalna vožnja,
poraba 5,8 - 6,5l
-prazen avto ima 1380 kg, navora max 170 Nm (125hp) - malo premalo - ta novi imajo 200 Nm (140hp)-po občutku bi rekel, da takle avto za bolj dinamično vožnjo rabi vsaj 250 Nm
-za hribovce ni primeren, mu manjka en cilinder in par Nm - klanec+ovinek+potniki+prtljaga=pogreb
-namesto uradne končne hitrosti 186 km/h, bi bilo pri takem mlinčku precej bolj pametno imeti menjalnik do 160 km/h pa kakšen Watt več
-če ga bolj veselo pohodiš, je poraba z lahkoto 8 l/100
Za zaključek: iz 0,33 piksne pač ne moreš pol litra piva spit!
RED_line ::
hmmmm... moj 14 let star audi ima podobno porabo (pa je quattro), 1x več navora in nekaj več KM. seveda, čipan. pri starejših avtih to lahko narediš bp. tako da lepo je napredovala ta tehnologija ...
facepalm ::
Ce kupis tezek avto s podhranjenim motorjem, ne mores pricakovat nizko porabo.
Jaz imam 30hp manj, porabo 5.3l brez sparanja in ce konkretno pritisnem na gas, se avtu "strze".
Detajl je seveda v temu, da ima 400kg manj.
Jaz imam 30hp manj, porabo 5.3l brez sparanja in ce konkretno pritisnem na gas, se avtu "strze".
Detajl je seveda v temu, da ima 400kg manj.
TOP ::
flight23sky je izjavil:
Lep pozdrav vsem!
Par podatkov 4 leta lastnika Ford C-max 1.0 ecoboost:
-za vožnjo po približno ravnem, v bližini omejitev hitrosti, do 100km/h čisto zadovoljivo, lepo teče, tih,
motor se vrti od 2000 - 2500 obratov, zvok motorja prijetnejši od VW Tsi
-bolj kot slediti računalniku, je bolje prestavljati po zdravem občutku - poraba manjša, normalna vožnja,
poraba 5,8 - 6,5l
-prazen avto ima 1380 kg, navora max 170 Nm (125hp) - malo premalo - ta novi imajo 200 Nm (140hp)-po občutku bi rekel, da takle avto za bolj dinamično vožnjo rabi vsaj 250 Nm
-za hribovce ni primeren, mu manjka en cilinder in par Nm - klanec+ovinek+potniki+prtljaga=pogreb
-namesto uradne končne hitrosti 186 km/h, bi bilo pri takem mlinčku precej bolj pametno imeti menjalnik do 160 km/h pa kakšen Watt več
-če ga bolj veselo pohodiš, je poraba z lahkoto 8 l/100
Za zaključek: iz 0,33 piksne pač ne moreš pol litra piva spit!
Ja to si moral prej se pozanimat da je C-max veličine focusa sam ker je enoprostorec in rabi močnejši motor.Pri teh novih turbo bencinarjih je konjev veliko,problem je ker je kubikaža manša in enostavno navor manši.
RED_line ::
zakaj bi se moral pozanimat?! naj začnejo delat primerne avte, ne pa nepremičnine majku jim...
blackbfm ::
Pri teh novih turbo bencinarjih je konjev veliko,problem je ker je kubikaža manša in enostavno navor manši.
Kjes ti vidu da je navor pri turbo masini manjsi?
facepalm ::
@RED_line
Sej si vedno lahko dobil avte s podhranjenim motorjem. Npr star Audi A4 z 1.6l atmosfercem.
Vedno se moras pozanimat, saj so razlicni motorji primerni za razlicne namene.
Kot da bi mamica kupila cliota RS za v trgovino in nato jokala zakaj ima 5l visjo porabo, kot na starem citroenu.
Sej si vedno lahko dobil avte s podhranjenim motorjem. Npr star Audi A4 z 1.6l atmosfercem.
Vedno se moras pozanimat, saj so razlicni motorji primerni za razlicne namene.
Kot da bi mamica kupila cliota RS za v trgovino in nato jokala zakaj ima 5l visjo porabo, kot na starem citroenu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
hojnikb ::
navor pri teh turbincih je kvecjemu visji (1.0 ima recimo max navor kot kaksen 2.0 atmosferc) in v bolj uporabnem obmocju (tam od 1500rpm naprej)
primerjaj porabo taksnega bencinarja iz tistega obdobja, ne pa 1.9 dizla.....
hmmmm... moj 14 let star audi ima podobno porabo (pa je quattro), 1x več navora in nekaj več KM. seveda, čipan. pri starejših avtih to lahko narediš bp. tako da lepo je napredovala ta tehnologija ...
primerjaj porabo taksnega bencinarja iz tistega obdobja, ne pa 1.9 dizla.....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
TOP ::
Blinder ::
zakaj bi se moral pozanimat?! naj začnejo delat primerne avte, ne pa nepremičnine majku jim...
Zavarovalni razredi motivirajo nakup svoh avtov.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
EnStot ::
Za vse "turbo-čip strokovnjake" malo poljudnega izobraževanja:
http://www.avtofil.si/cip-tuning-prever...
http://www.avtofil.si/cip-tuning-prever...
Map ::
Samo mimogrede, koliko je za vas nizka poraba? Ker meni se 5,5 - 6,5 litrov za 1.0 ne zdi malo.
Utk ::
Odvisno kako se vozis. Ce se vozis normalno, kratke ture, ali pa veliko avtoceste, je do 6 malo. Ce se cijazis 80 na uro, in ne gres v mesto, je 6 ogromno.
SmotaniJanez ::
facepalm ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 40409 (19708) | pi pawr |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21071 (6470) | jest10 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109302 (68184) | Berserker |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 71320 (60171) | tomaz- |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198682 (163695) | Spajky |