» »

vzdržljivost 3-valjnih motorjev

vzdržljivost 3-valjnih motorjev

1
2
3

zk_eu ::

Sparkxl je izjavil:

Čez 3 cilindre imajo največ seveda povedati tisti, ki ga nimajo. In ti možganski maloposestniki so res mnenja, da so jih izumili včeraj


No, mi imamo sedaj Forda Ecoboost l. 2016 z 1.0, imeli pa smo tudi Caddya 1.2 TSI, zato sem govoril iz izkušenj.

Čez vibracije se ne morem nekaj pritoževati, čeprav jih je pri Fordovem 1.0 v prostem teku včasih zaznati.

Meni pač enostavno ni to to in sem se nerad vozil z obema (oziroma se nerad vozim). Nihče tudi ni rekel, da ti avti ne potegnejo zadovoljivo. Presenetljivo dobro potegnejo.

Gre se za to, da so ti avti do okoli 100.000 km vsi večinoma OK. Tudi Fordu zaenkrat nič ne manjka. Kaj je bo pa po tem -- glede na prebrano na forumih (predvsem nemških) potem -- je pa vprašanje. Seveda pa to ne pomeni, da se starejši motorji niso kvarili oziroma da se 4-valjniki ne kvarijo.

Super, da ti drugače služita in upam, da bosta še naprej :).

sandmat je izjavil:

zakaj tako jokate glede zvoka 3-valjnikov? a 2.0 TDI klekleklekle vas pa ne moti, k maš feeling kot da se v traktorju pelješ na njivo? :D mašine za poslušat se začnejo nad 4 valji ;)


Glede slednjega ti bom dal vedno prav :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

blay44 ::

>:D Čim manjši in lažji, bolje se obnese v mestih. Na relacijah je pa druga zgodba. Avtobahn je pa smrt za malčke.

zk_eu ::

Če se normalno voziš z njim, potem ne sme biti to za njih smrt. Drugače pa ja, se seveda pozna nekaj tudi pri porabi.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Dag ::

Kaj ti naj rečem. Jaz imam samo lepe spomine na to Corso :D. Na AC sem ji nisem nikoli prizanašal, ker druga ti tako ni preostalo. Če me spomin ne vara, sem si moral za Vrhniški klanec kar dober zalet vzeti, da se sem prišel s kolikor toliko normalno hitrostjo gor, pa še takrat ni bilo izključeno, da ne bo treba iti na pas za počasna vozila.


O, ja, držati 100 km/h v Vrhniški klanec je bilo možno samo, če je bilo dovolj prostora za zalet in če vmes ni bilo treba upočasnit i zaradi tovornjakov. Še bolj mučen je bil klanec pri Razdrtem, ki je sicer krajši, a strmejši.

Težave, ki jih navajaš drugače niso pogoste za ta motor. Edina, ki je mogoče kolikor toliko pogosta, ni pa pravilo, je bilo ropotanje dročnikov pod določenimi obrati. Glede izpuha si pa kupil oziroma montiral nekvalitetnega, zato to ne moreš šteti v škodo vozilu. V osnovi to niso bili slabi motorji, seveda pa so bili 1.2 veliko boljša izbira.


Auspuh je bil enkrat Bosalov, enkrat pa od Novaka. Moja 'teorija' je bila, da je bil vzrok mogoče v tem, da je bilo treba avto stalno tiščat v obrate, da je kam šel, zato se je auspuh bolj segreval oz. je na kratkih vožnjah prihajalo do večjih temperaturnih razlik, posledično več kondenza.

Pa 1.0 12v Oplovi motorji (oznaka X10XE) v Corsi B so imeli drugače jermen in ne verigo.


To ne bo držalo. Glej http://catcar.info/opel/?lang=en&l=bW9k...
Tudi velikega servisa ni bilo predvidenega, ker ni bilo jermena.

KAVINSKY ::

sandmat je izjavil:

zakaj tako jokate glede zvoka 3-valjnikov? a 2.0 TDI klekleklekle vas pa ne moti, k maš feeling kot da se v traktorju pelješ na njivo? :D mašine za poslušat se začnejo nad 4 valji ;)


Ne, ker 2.0+ dizle najdeš na srednjih in višjih rangih vozil, kjer je tudi večja zvočna izolacija kabine in motorja. 3 cilindraše pa najdeš na budget avtih, kjer se špara na izolaciji. Če bi res zveneli kot IMT 533 potem ne bi imel 99% prodanih BMWjev v dizel izvedbi.

Sparkxl ::

In še vedno je ironija da je tak premium traktor z pol metra izolacije glasnejši od npr polota s 3 cilidri in po tvoje brez izolacije.
Ne bom pa nikoli pozabil svoje najhujše testne vožnje v življenju. Octavia 1.6tdi. Po 5km sem komaj čakal da se vrnem nazaj, ker žaganje zetorja je bilo neprebavljivo. In se vseeno proda večina octavij v zetor edition. Jap, folk je glup, ali pa defekt sluhovodov, ali pa jim je hrup kot posledica traktorizacije evrope v zadnjih 20 letih postal čisto normalen in so že pozabili na zvok bencinca

Raptor F16 ::

Sparkxl je izjavil:

In še vedno je ironija da je tak premium traktor z pol metra izolacije glasnejši od npr polota s 3 cilidri in po tvoje brez izolacije.
Ne bom pa nikoli pozabil svoje najhujše testne vožnje v življenju. Octavia 1.6tdi. Po 5km sem komaj čakal da se vrnem nazaj, ker žaganje zetorja je bilo neprebavljivo. In se vseeno proda večina octavij v zetor edition. Jap, folk je glup, ali pa defekt sluhovodov, ali pa jim je hrup kot posledica traktorizacije evrope v zadnjih 20 letih postal čisto normalen in so že pozabili na zvok bencinca


Kje si ti Octavio našel? 1.6 je bil Zetor to je res ampak usedi se kdaj v kakšno A4 2.0TDI.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

A4 2.0TDI.

Zetor ali fendt, traktor je traktor.

sandmat ::

Raptor F16 je izjavil:

Kje si ti Octavio našel? 1.6 je bil Zetor to je res ampak usedi se kdaj v kakšno A4 2.0TDI.


A4 2.0TDI je traktor za plebejce. Ni to lih sinonim za luksuz.

Raptor F16 ::

sandmat je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Kje si ti Octavio našel? 1.6 je bil Zetor to je res ampak usedi se kdaj v kakšno A4 2.0TDI.


A4 2.0TDI je traktor za plebejce. Ni to lih sinonim za luksuz.


Kup si novega potem pa pametuj.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Sparkxl ::

Je imel brat superba 2.0 tdi. Jaz neke blazne razlike med tem in octavio 1.6 tdi nisem opazil. Zetor žaganje in tresenje celega avta na semaforju je standard pri obeh.
Pa ne mi rečt da je zdaj audi totalno drugačen od superba po ropotu, ker ni :)

Raptor F16 ::

Sparkxl je izjavil:

Je imel brat superba 2.0 tdi. Jaz neke blazne razlike med tem in octavio 1.6 tdi nisem opazil. Zetor žaganje in tresenje celega avta na semaforju je standard pri obeh.
Pa ne mi rečt da je zdaj audi totalno drugačen od superba po ropotu, ker ni :)


Ti že veš. Vozi fičo, komentira audi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Sparkxl ::

Sem pa pred kratkim opazil eno zanimivost. Kadim na terasi enega objekta, spodaj parking in sta v roku 30 sek odpeljala 2 avta. Oba nemška. Prvo odpelje zetor iz poznih 90ih, za njim en aktualni zetor. V zvočni kulisi med njima sploh ni bilo razlike, oba sta žagala na polno. Bi pričakoval kak napredek v 20 letih.

zk_eu ::

Dag je izjavil:

O, ja, držati 100 km/h v Vrhniški klanec je bilo možno samo, če je bilo dovolj prostora za zalet in če vmes ni bilo treba upočasnit i zaradi tovornjakov. Še bolj mučen je bil klanec pri Razdrtem, ki je sicer krajši, a strmejši.


Točno ja. :D Bohnedej, da si moral kaj upočasniti. Sploh nisi več pridobil na hitrosti :D. Saj tu pride ravno prav turbina, ki jo imajo ti novi mlinčki. Ah, lepi časi. Ampak danes pa takega avta ne bi več vozil. Za študentska leta, ko sem imel voljo za te stvari je bil pa super.



Dag je izjavil:

Auspuh je bil enkrat Bosalov, enkrat pa od Novaka. Moja 'teorija' je bila, da je bil vzrok mogoče v tem, da je bilo treba avto stalno tiščat v obrate, da je kam šel, zato se je auspuh bolj segreval oz. je na kratkih vožnjah prihajalo do večjih temperaturnih razlik, posledično več kondenza.


Eh, kondenza je v teh izpuhih vedno bilo veliko. Za X10XE v Corsi ne vem, ampak Z18XER, A18XER in B18XER (zadnje tri različice Oplovih 1.8 atmosferskih motorjev) imajo delovno temperaturo 105°C. Temperatura notranjosti katalizatorja pa se na AC dvigne tudi do 1000°C lahko. Tako, da temperaturne razlike v izpušnem sistemu so velike.

Ko sem šel jaz s Corso ali Astro na AC pozimi, se je za menoj kadila vodna para prvih nekaj minut.

Od Novaka izpuhi so poceni, vendar je kvaliteta temu primerna. Na Corsi ga nisem rabil menjati, sem ga pa pri Astri zato 2-krat menjal v 4 ali 5 letih. Na Insigniji imam po 9 letih še vse original.

Dag je izjavil:

To ne bo držalo. Glej http://catcar.info/opel/?lang=en&l=bW9k...
Tudi velikega servisa ni bilo predvidenega, ker ni bilo jermena.


Oki, tole mi je pa dejansko ušlo iz glave. Ne vem zakaj sem imel v spominu, da so imeli pogonski jermen :).



P.S.

Se opravičujem za nekaj off-topica.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

stara mama ::

Nisem na nobenem dizlu niti enkrat menjal izpuha. Ne vem kake bencinske kante to vozite.

Pac-Man ::

hojnikb je izjavil:

ce hoces dobro zbalanciran motor, manj kot 6 cilindrov v linijski formaciji (v6 je drek) tako ne smes gledat.

Lahko.

Balance shaft @ Wikipedia
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

zk_eu ::

stara mama je izjavil:

Nisem na nobenem dizlu niti enkrat menjal izpuha. Ne vem kake bencinske kante to vozite.


Super. Mislim, da je vsem vseeno ali si izpuh menjal ali ne :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Utk ::

Jaz pa še pri nobenem bencinarju nisem menjal vztrajnika, sklopke, dpfja, niti katalizatorja, da ne govorimo turbine.

Sparkxl ::

Sevda ne ,vse to kar si naštel, je na dizlu potrošni material, pri bencincih niti ne obstaja. Turbina pa ne crkne na bencincih, ker dela pod bistveno manjšimi obremenitvami. Kot sem zgoraj napisal, pri 2.0 tdi mora turbina iztisnit duplo iz motorja, ker zetor brez turbine je 70km nepremičnina. Hvala bogu gre ta evropski mimosun počasi na smetišče zgodovine. Letos bi se naj prodalo še samo 25% zetorjev

stara mama ::

Utk je izjavil:

Jaz pa še pri nobenem bencinarju nisem menjal vztrajnika, sklopke, dpfja, niti katalizatorja, da ne govorimo turbine.

Ja, tapravi se je oglasu. Ti se pa sploh že par let voziš okrog s hin katalizatorjem in svinjaš!

Utk ::

Moj katalizator je vsako leto pregledan na tehničnem, in tam pravijo da je v redu. Ampak ti veš bolje že prek interneta. Tvoj dpf nikoli nihče ne preverja. Če ga sploh imaš.

stara mama ::

Vsi na ST vemo že dolgo, da imaš pokvarjen katalizator. Sicer pa na tvojo kratko relacijo drugače ne more bit.

Sparkxl je izjavil:

Kot sem zgoraj napisal, pri 2.0 tdi mora turbina iztisnit duplo iz motorja,

Turbina nič ne stiska iz motorja. Mu sam luft dobavlja.
Njena življenjska doba, če bi mal poznal mehaniko, sploh ni odvisna od obremenitve ampak od konstrukcije.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, sej prek interneta na forumu ste vsi pametni. Še značko imate za to levo od nika.

WizzardOfOZ ::

Sparkxl je izjavil:

Sevda ne ,vse to kar si naštel, je na dizlu potrošni material, pri bencincih niti ne obstaja. Turbina pa ne crkne na bencincih, ker dela pod bistveno manjšimi obremenitvami.


Dizelska turbina se vrti počasneje kot bencinska, že zaradi števila obratov motorja. Bencinar 6500 ali celo več, dizel je pa na 4500 že kr maksimum. In hitrost vrtenja mislim da je največja obremenitev turbine poleg tega da ležaji v turbini plavajo v olju in je druga največja nevarnost za turbine mrzel zagon, ker med ležajem in ohišjem še ni dovolj olja.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Sevda ne ,vse to kar si naštel, je na dizlu potrošni material, pri bencincih niti ne obstaja. Turbina pa ne crkne na bencincih, ker dela pod bistveno manjšimi obremenitvami. Kot sem zgoraj napisal, pri 2.0 tdi mora turbina iztisnit duplo iz motorja, ker zetor brez turbine je 70km nepremičnina. Hvala bogu gre ta evropski mimosun počasi na smetišče zgodovine. Letos bi se naj prodalo še samo 25% zetorjev

Seveda obstaja, vse našteto. Od lani imajo še dpf filtre.
Dizlom pač auspuh dlje zdrži zaradi drugačnih izpuhov, in akumulator, ker je v štartu močnejši pa še med vožnjo načeloma ni tolk potreben.

stara mama ::

Utk je izjavil:

Ja, sej prek interneta na forumu ste vsi pametni. Še značko imate za to levo od nika.

Dobrodošel med nas tapametne.

mikhaair ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Sevda ne ,vse to kar si naštel, je na dizlu potrošni material, pri bencincih niti ne obstaja. Turbina pa ne crkne na bencincih, ker dela pod bistveno manjšimi obremenitvami.


Dizelska turbina se vrti počasneje kot bencinska, že zaradi števila obratov motorja. Bencinar 6500 ali celo več, dizel je pa na 4500 že kr maksimum. In hitrost vrtenja mislim da je največja obremenitev turbine poleg tega da ležaji v turbini plavajo v olju in je druga največja nevarnost za turbine mrzel zagon, ker med ležajem in ohišjem še ni dovolj olja.


Vrtljaji turbine nimajo veze z vrtljaji motorja.

KAVINSKY ::

Sparkxl je izjavil:

Sevda ne ,vse to kar si naštel, je na dizlu potrošni material, pri bencincih niti ne obstaja. Turbina pa ne crkne na bencincih, ker dela pod bistveno manjšimi obremenitvami. Kot sem zgoraj napisal, pri 2.0 tdi mora turbina iztisnit duplo iz motorja, ker zetor brez turbine je 70km nepremičnina. Hvala bogu gre ta evropski mimosun počasi na smetišče zgodovine. Letos bi se naj prodalo še samo 25% zetorjev


Obstaja, turbo bencinski motorji imajo po novem filtre trdih delcev, mnogi 3 cilindraši imajo dvomasne vztrajnike za blaženje vibracij. Atmosferske 1.0 motorje dobiš z 75 konji, turbo izvedbe pa celo z 140 konji. Dizel se ne bo poslovil, kvečjemu je zdaj samo norija okoli tega. Zapomni si, kako se bo čez par let ugotovilo, da se je sedaj zaradi več bencinarjev povečal CO2 v ozračju.

WizzardOfOZ ::

mikhaair je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Sevda ne ,vse to kar si naštel, je na dizlu potrošni material, pri bencincih niti ne obstaja. Turbina pa ne crkne na bencincih, ker dela pod bistveno manjšimi obremenitvami.


Dizelska turbina se vrti počasneje kot bencinska, že zaradi števila obratov motorja. Bencinar 6500 ali celo več, dizel je pa na 4500 že kr maksimum. In hitrost vrtenja mislim da je največja obremenitev turbine poleg tega da ležaji v turbini plavajo v olju in je druga največja nevarnost za turbine mrzel zagon, ker med ležajem in ohišjem še ni dovolj olja.


Vrtljaji turbine nimajo veze z vrtljaji motorja.


Ne, imajo pa z izpuhom in pri 6500 obratih iz dvolitrske bencinske mašine gre več izpuha kot pri 4500 obratih iz dvolitrske dizelske mašine.

mikhaair ::

Pri 6500 obratih gre lahko tudi nič izpušnih plinov. Vrtljaji nimajo veze.

K0l1br1 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

mikhaair je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Sevda ne ,vse to kar si naštel, je na dizlu potrošni material, pri bencincih niti ne obstaja. Turbina pa ne crkne na bencincih, ker dela pod bistveno manjšimi obremenitvami.


Dizelska turbina se vrti počasneje kot bencinska, že zaradi števila obratov motorja. Bencinar 6500 ali celo več, dizel je pa na 4500 že kr maksimum. In hitrost vrtenja mislim da je največja obremenitev turbine poleg tega da ležaji v turbini plavajo v olju in je druga največja nevarnost za turbine mrzel zagon, ker med ležajem in ohišjem še ni dovolj olja.


Vrtljaji turbine nimajo veze z vrtljaji motorja.


Ne, imajo pa z izpuhom in pri 6500 obratih iz dvolitrske bencinske mašine gre več izpuha kot pri 4500 obratih iz dvolitrske dizelske mašine.

Če bi napisal pod katerimi pogoji, vendar to je že višja fizika, neprimerna za forum.

mikhaair ::

Tle vsi nekaj na pamet malo bluzimo. Mogoče se pa najde kdo, ki bo kaj več povedal o vrtljajih turbine, motorja, količini vbrizganega goriva, tlaku turbine... In kako se to razlikuje med Zetorjem in benzom.

Cange ::

Če dodamo cilinder na 3 cilindrski agregat se lahko življenska doba podalša do 25%, več navora pomeni manj obratov za enako moč. To še ne pomeni da bo 3 cilindrski agregat odpovedal predčasno. Če je vse pravilno dimenzionirano nebi smelo bit nobenih razlik med številom cilindrov.

jype ::

Če gremo s kolesom, vsi ti problemi postanejo akademski.

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

mikhaair je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Sevda ne ,vse to kar si naštel, je na dizlu potrošni material, pri bencincih niti ne obstaja. Turbina pa ne crkne na bencincih, ker dela pod bistveno manjšimi obremenitvami.


Dizelska turbina se vrti počasneje kot bencinska, že zaradi števila obratov motorja. Bencinar 6500 ali celo več, dizel je pa na 4500 že kr maksimum. In hitrost vrtenja mislim da je največja obremenitev turbine poleg tega da ležaji v turbini plavajo v olju in je druga največja nevarnost za turbine mrzel zagon, ker med ležajem in ohišjem še ni dovolj olja.


Vrtljaji turbine nimajo veze z vrtljaji motorja.


Ne, imajo pa z izpuhom in pri 6500 obratih iz dvolitrske bencinske mašine gre več izpuha kot pri 4500 obratih iz dvolitrske dizelske mašine.


Pomemben je tlačni potencial.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

-valvoline- ::

3c motorji so skor idealna zadeva kar se tice same konstrukcije. Vzig/vbrizg 120/120/120 stopinj. So bolj ucinkoviti ker imajo en cilinder manj in pomicnih delov okrog tega cilindra (manj trenja), seveda tudi manjsa teza. Razvoj motorjev bi se moral osredotocit na 3c ze pol veka nazaj, skoda da so bili tako neumni pa je vse slo na 4c.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

da ne omenjamo tudi precej solidne štime v višjih vrtljajih, ki zelo spominjajo na 6 cilindrov. To se še sploh lepo vidi pr i8 in FiST
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

-valvoline- ::

Downsizing je ena zadeva 3c pa nekaj povsem drugega. Koncno so dojel da so 3c precej bolj ucinkoviti z nizjo porabo, tezo in stroski vzdrzevanja. Ce bi bilo pameti lahko bi ze vec desetletij bilo vse 3c bencin in dizel, od liliputancev do tovornjakov, 500ccm3 do 10.000ccm3

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

Kot zanimivost ... EcoBoost 1.6 je svoje življenje začel kot 4-valjnik. Naslednja revizija je bila rahno down-sized 1.5 4-valjnik (Kitajska, davki, blah, blah, blah). Trenutna verzija pa je 1.5 3-valjnik, ki ima veliko skupnega z 1.0 in nič z predhodnimi 1.6/1.5 verzijami.


Menda, bojda, reklamni material in to ... je 0.5l/valj maksimum kar se tiče učinkovitosti.

Referenca je menda Joe Bakaj:
"A capacity of 500cc per cylinder is about right for thermal efficiency. Besides, we don't need cars to get more powerful. We need them to get lighter."

KAVINSKY ::

mikhaair je izjavil:

Tle vsi nekaj na pamet malo bluzimo. Mogoče se pa najde kdo, ki bo kaj več povedal o vrtljajih turbine, motorja, količini vbrizganega goriva, tlaku turbine... In kako se to razlikuje med Zetorjem in benzom.


https://www.youtube.com/channel/UClqhvG...

Da ne bo preveč bučk iz šanka.

jest10 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

mikhaair je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Sevda ne ,vse to kar si naštel, je na dizlu potrošni material, pri bencincih niti ne obstaja. Turbina pa ne crkne na bencincih, ker dela pod bistveno manjšimi obremenitvami.


Dizelska turbina se vrti počasneje kot bencinska, že zaradi števila obratov motorja. Bencinar 6500 ali celo več, dizel je pa na 4500 že kr maksimum. In hitrost vrtenja mislim da je največja obremenitev turbine poleg tega da ležaji v turbini plavajo v olju in je druga največja nevarnost za turbine mrzel zagon, ker med ležajem in ohišjem še ni dovolj olja.


Vrtljaji turbine nimajo veze z vrtljaji motorja.


Ne, imajo pa z izpuhom in pri 6500 obratih iz dvolitrske bencinske mašine gre več izpuha kot pri 4500 obratih iz dvolitrske dizelske mašine.


Kdaj pa je pri turbo mlinčkih potrebnih 6500 vrtljajev? Da nisi malo zamešal tole s podhranjenimi atmosferci?
Ne vem po kakšnem čudežu potem jaz le redko presežem 3000

hojnikb ::

No, z bencinarji imajo turbine _obicajno_ visje obrate (cez 200k). Pri bencinarjih so praviloma za podobno moc kot pri dizlih tudi manjse.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Scorpy84 ::

hojnikb je izjavil:

No, z bencinarji imajo turbine _obicajno_ visje obrate (cez 200k). Pri bencinarjih so praviloma za podobno moc kot pri dizlih tudi manjse.


Se bolj pomembno, so razlicne velikosti, ker obrate je normalno da bojo drugacne, saj so razlicne velikosti. Dizel rabi turbino da polni pri nizjih obratih, medtem ko pri bencinarju ni te potrebe. Zato mocnejsi dizli imajo po dve turbini, ena za nizje obrate, druga za visje. Ti dizli se obnasajo kot bencinarji kjer jim pri visjih obratih ne zmanjkuje sape in se kar pospesujejo. Bmw jih ima po tri, najmocnejsa razlicica je sedaj dobila 4 s tem da sta dve samo za visje obrate. Skratka bencinar ima manjso turbino, da lahko pokrije cim vec obratov motorja, posledicno tudi visje obrate. Kar pa ne pomeni da je visji tlak kot pri dizlu, le ta ga ima vec ampak v bolj omejenem obmocju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

Erkire ::

Imam c3 z 1.2 thp motorjem 110hp in moram rect da se lahko primerja glede navora proti kakmu 1.6 turbo dizlo pa tudi glede pospeska, kar se tice pa vibracij pa skoraj da ni opazenih razen pri nabasanem avtu pri polnem pospesovanju v klanec... je pa res, da imajo zaradi manjsega upora pri 3 celindrih motorji vecji navor

videc ::

Primerjaj še težo avtomobila.

Raptor F16 ::

Nedavno preizkusil Hyundaia z 1.0 TGDI trivaljni turbobencinarčkom. 100 konjev pa 5 prestav. Avto je mel švoh tono. Ampak šokiran sem kako se ga da vozit kot dizla.

Med 1000-2000 rpm brez problema. Ko pa rabiš stegnit pa tudi zavrti dobro :D Pozitivno presenečenje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

zobnik ::

Če je redno vzdrževan bo do 400.000km sigurno deloval brez težav. Problem je, da od nekje 2015 se beležijo kilometri in kar naenkrat je na avto.net bistveno več avtov s 300.000km+++
Pač so prej zgleda velik zbijal kilometre

Drugač pa preveč radarjev, mam raje 1.0 al pa 1.2 motor kot pa makino 1.8 +++ pa da naletiš na radar. Drugače pa se večinoma iz izletov vračam pozno zvečer, ko kakih počasnih voznikov ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Raptor F16 ::

zobnik je izjavil:

Če je redno vzdrževan bo do 400.000km sigurno deloval brez težav.

:))

Ne, ne bo. Če gremo gledat po delovnih urah je MTTF predviden precej nižje. To pa zato, ker so ta mala jajca povečini projektirana, da ne bodo prevozila več kot 200.000 km tekom življenjske dobe. Znači 5 letno garancijo ali podaljšano, (120-180 kkm) kjer ti pogostejši servisni interval predpišejo bo preživel. Torej za prvega, mogoče drugega lastnika izjemno hvaležen avtomobil. Za vse nadaljnje pa smo še šrot za rezervne dele.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

tipičen 3 cilindrski bencinar bo šel bp čez 200kkm. Z pravilnim vzdrževanjem tut 2x tega ali več. Ni to yugo.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Raptor F16 ::

hojnikb je izjavil:

tipičen 3 cilindrski bencinar bo šel bp čez 200kkm. Z pravilnim vzdrževanjem tut 2x tega ali več. Ni to yugo.


Kaj ti zdaj obračaš besede ? Model napoveduje zdržljivost do 400.000 km

Z rednim vzdrževanjem so se tudi V6 motorji kvarili pred 400.000 km :))

Pozabi, mala mestna 3cilindr 1.0 jajčka bodo po 200.000km vsa letela na odpad. Pa ne zato, ker bi bil motor tako slab ampak enostavno zato, ker se jih ne bo splačalo popravljat. Če si prej samo svečke in olje menjal na motorju boš zdaj še kakšno turbino in posebne šobe za GDI (direktni vbrizg bencina).
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

dizli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
925943 (3996) mahoni

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
62480718 (60033) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44685446 (44328) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34351149 (40000) tomaz-

Več podobnih tem