» »

1.0 TSI - 3 cilindri

1.0 TSI - 3 cilindri

««
«
1 / 13
»»

m0LN4r ::

Pozdravljeni,

prvic sem imel za dva dni 1.0TSI 95KM Polota, zdaj pa isto za dva dni in pol 1.0TSI 115KM T-Roca. Moram povedat, da z temi avti se vozit naokoli ni bil niti najmanjsi uzitek.
Dejstva:
1. Motorji ne laufajo mirno. Cakam pred Lidlom in v avtu se cutijo taki rahli nemirni tresljaji motorja.
2. Motorji so glasnejsi in bolj klopotajo. Isto cakam pred Lidlom spustim okna in potem se slisi ta poceni zvok.
3. Navor ja, moc tako tako. Skupno pa je pri teh avtih treba biti zelo priden z menjalnikom, ce se hoce clovek it dinamicno voznjo.
- Sicer v nizkih obratih vlece, ampak ne potegne. Od 3k rpm naprej pa kot da mu zmanjka sape in samo glasneje je vseskup.
4. Prehitevanje z tem motorjem podobno, kot z mojim prastarim 1.4 MPIjem z 60KM stem da je pri starem MPIju gas pedal nad 3k rpm reagiral takoj in ne cez sekundo pa pol, ko pohodis plin.
5. Edini plus, ki ga vidim je poraba za tiste, ki vozijo kot Bob Marley. V koliko pa hoces dinamicno vozit, si pa na porabi 1.8/2.0 motorja z vec moci, samo da se moras bolj matrat.

Tukaj vas veliko hvali in potrdi, da razlike ni opaziti med vsaj 1.4/4c in vse kar je manj in ima samo 3 cilindre. Jaz pa pravim po teh dveh voznjah, da to enostavno _ni_res! 1.4 avto z 4c in recimo 75KM se pelje lepse in tece bolj mirno, kot tele navite male kosilnice, kljub temu da imajo na papirju (naprimer) 30KM vec.

Zakaj to proizvajalci delajo? Sem mislil, da downsizing vec ni tako v modi, pa je v bistvu se bolj. Tudi suzuku bo v novega swifta dal manjsi motor z turbotom, medtem ko je bil stari motor povsem super in lahko bi rekli, neunicljiv. Isto recimo BMWjev B38 in tako naprej...

Mene zanima, ce tisti ki vozite podobne 3 cilindrase ali res ne opazite, kak nateg so tile motorji, vse za voljo tiste pol deci manjse porabe? Ali pa se ze dolgo niste vsedli v en klasicen star 2.0/4c z 100KM. Lahko pa da sem samo jaz prevec obcutljiv.
Sam prodajalec mi je tudi potrdil, da za njega je to en kup dreka, ampak stranke so zelo navdusene in to hocejo, ker poraba oh in sploh.

Kaj menite vi? Zakaj je to tako razsirjeno?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM
  • zaklenil: Mavrik ()

Isotropic ::

poglej še ford fiesta 1.0, je tut na 3 cilindre, pa opel corsa tudi, če se ne motim.
afaik so taki motorji s turbino čist OK, samo moraš pač upoštevati turbo luknjo.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Ja vem, soseda ma corso in se njen moz nonstop pritozuje, da on tega sranja ne more vozit. Saj so ok, je tako kot bi reku, da saj so mariborski cevapi ok, niso pa leskovacki.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

pegasus ::

Spomnim se subarujevega justyja sredi devetdesetih let s tri-cilindrskim motorjem - eden najbolj poskočnih avtov, v katerih sem se vozil. Današnji avti so enostavno pretežki.

m0LN4r ::

Pa je bil tisto 1.0 in manj z turbotom ali N/A ??
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

pegasus ::

1.0 ali 1.2 NA.

SambaShare ::

Sam smo imeli nedolgo nazaj že to debato. Polno je bilo slotech genijev, ki so zagotavljali da tricilinderci so najboljša stvar po narezanem kruhu. Celo argumentirali so z nekimi proizvajalčevimi brušurami. Pojasnitve zakaj taka mašina nujno bolj trese in ropota pa gladno ignorirali.

> Zakaj to proizvajalci delajo?

Ker je za njih ceneje. 3/4 mašine + nekaj marketinga da ljudi prepričaš kako je ta pofl kul, je očitno ceneje kot cela mašina.

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Sej ti ze zvok pove, da nekaj ni ok s temi motorji.
Ajde, za avte do 10 jurjev se razumem, ce ti ponujajo tak motor, samo za kaj drazjega pa ne.
Sploh pa VW 3 cilindrci niso nek pojem zanesljivosti.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

ShowDown ::

Prosim zaupaj nam kateri avto z 1.4 MPI 60KM si imel, da ti prilepimo podatke o njegovih pospeških.

Ljudje danes pozabljajo, da je občutek hitrosti v današnjem avto precej manjši kot pri 15 let starem avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ShowDown ()

Vazelin ::

Jaz sem fural golfa 7 z 1.0tsi.
Zadeva je v obratih kar živahna, celo presenetljivo živahna. Svetlobna leta od starih 1.6 ne-turbincev.
Je pa treba seveda pimerno pogosto šaltati.

MxxW5 ::

Zadnjič sem vozil Kio Stonic, prav tako z nekim turbinskim tricilindrašem. Top oprema, drugače. Streha drugačne barve kot karoserija, lite feltne z nizkimi gumami, kamera zadaj in dotikabilni ekran. Saj to je pri avtu pomembno, ne? Trda plastika v notranjosti in zvočna zadušitev, pri kateri se sliši enako, ali voziš z odprtim in zaprtim oknom? Neudobna in šlepetajoča vožnja? Koga pa to briga?! Važno, da ima streha drugo barvo, ne?

Motor je bil poglavje zase. Če češ normalno pospeševati in ohranjati normalno hitrost, ga je treba gnati v ne vem kake obrate, kjer avto vpije in pije kot nor. Pri čemer ti računalnik svetuje prestavljanje pri 1.500 obratih, kar je sploh komedija.

In še najbolj WTF moment: za tako opremljenega Stonica hoče baje prodajalec 17 tisočakov!! Za dvignjen Rio! V isti hiši dobiš za podoben ali celo manjši denar ceeda z dizel mašino in solidno opremo, ki se pelje kot za razred večji avto, kar sicer tu je. Ne morem si predstavljati človeka, ki bi probal stonica in ceeda, pa bi potem kupil stonica (za zelo podobno ceno). Moraš biti dobesedno nor.

Skratka, proizvajalcem je padla sekira v med s temi tricilindraši in "mestnimi SUVI". Naredijo avto za ceno fieste (polota, ria) in ga prodajo za ceno fokusa (golfa, ceeda). Če k temu dodamo še dotikabilne komande (pri nekaterih tudi za klimo!), ki bi jih jaz sicer gladko prepovedal (vozim trenutno avto z dotikabilnim ekranom in sem trdno prepričan, da bi bilo treba dotikabilne ekrane v avtih zaradi varnosti v celoti prepovedati), ki prodajalca stanejo manj kot fizični gumbi, prodajajo jih pa kot premimum, je avtoindustriji res padla sekira v med.

Avtomobile spremljam že nekaj desetletij, ampak tako neumnih trendov kot jih imamo danes, še nisem videl.

ShowDown ::

I'll just leave this here:
https://www.auto-data.net/en/volkswagen...
https://www.auto-data.net/en/volkswagen...
https://www.auto-data.net/en/volkswagen... (ne vem točno o katerem avtu si govoril, a vsi so pri nekje 15s, novejši modeli še več)

Daj nam še enkrat povej kako je prehitevanje enako v 1.0 TSI kot pri tvojem 1.0 MPI.

m0LN4r ::

Jaz se tudi cudim, ko nekateri imajo notr 1.0 Motor v polotu in nabijejo notr tolk opreme, da praskajo 20 tisocakov. Za motor jim je vseeno, vazno je vse ostalo.

ShowDown je izjavil:

Prosim zaupaj nam kateri avto z 1.4 MPI 60KM si imel, da ti prilepimo podatke o njegovih pospeških.

Ljudje danes pozabljajo, da je občutek hitrosti v današnjem avto precej manjši kot pri 15 let starem avtu.

Dragi moj ShowDown, vem da je na papirju 4s razlike, ampak pospesevanja nisem niti izpostavljal. Pri mestni voznji ti te sekunde ne povejo nicesar, v praksi niti ne opazis razlike. Gre se o udobju in o tem, da danes dobis za vec denarja vecji klump. Voznja teh turbo kosilnic, ni niti priblizno primerljiva po udobju z N/A. Polek tega, ce ze omenjas pospeske jih je 1.4 16V imel tam tam in to je to.
Nekako tako kot je MxxW5 povedal.

11s+ in to slabo polovico casa od 80-100... Ampak kot receno,


Ropotuljica.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

ShowDown ::

Kot si povedal sam - tvoj občutek nima nobene povezave z realnimi izmerjenimi podatki. Verjamem da boš tudi hitro našel podatke o fleksibilnosti motorja v specifični prestavi.

springfield ::

@m0LN4r 1.2 TSI ima 4 cilindre. Sam sem sicer vozil Polota 1.0 TSI z DSGjem in nisem imel nekih tezav. Vec tezav sem imel z novim 116i, ta pa res trese. Ob vsakem zagonu (start/stop), kot nek stari dizl.

m0LN4r ::

ShowDown je izjavil:

Kot si povedal sam - tvoj občutek nima nobene povezave z realnimi izmerjenimi podatki. Verjamem da boš tudi hitro našel podatke o fleksibilnosti motorja v specifični prestavi.

Tako in na cesti so pomembni obcutki in ne podatki. Le zakaj ne kupujemo avtov preko online-shopov brez testnih vozenj, odlocamo se samo glede na crno bele podatke na papirju al?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

s1m0n ::

Mi pravkar iščemo ta novega jeklenega konjička.
Med testnimi, ki smo jih trenutno dali skozi je bil tudi VW-jev 1.0 3-cilinderski.
Motor je opazno bolj nemiren (tresljaji), glasnejši. Imajo pač svoj poseben zvok, ki žal ne ustreza vsakemu.
Res, da je bila 115KM izvedba motorja, a kar dobro tole potegne za speljevanje v križiščih... Tudi kakšno prehitevanje na AC je izvedljivo (ni pa prijetno). Osebno mi je bil preglasen (pri 3k+ obratih), nudi pa čisto dovolj moči in navora za skoraj vse potrebe vožnje.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

krneki0001 ::

Nekoč sem imel R5 Turbo. 1397ccm + turbina in 120KM pri 970 kilogramih težkem avtu, ter 7.9s od 0 do 100km/h. Večinoma vse te male turbo jajčke primerjam s tistim avtom, pa kljub večji konjenici današnjih avtomobilov nimajo nič dosti boljših pospeškov, niti ni tistega prvinskega občutka v avtu, da zadeva res tako pospeši kot je bilo to v petki.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

c00L3r ::

Imamo doma Seat Ibiza 1.4 55kw. Res je je odziv na plin takojšen, to pa je tudi vse. Avto začne vlečt komaj pri 3500+ obratih. Potem imamo Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 74kw. Je nek opazen zamik, ko pohodiš plin. Ko se ustvari pritisk v turbini pa zadeva gre. Prav tako tega agregata ob normalni vožji ne rabiš nikoli niti vrtet čez 3500 obratov, razen ob prehitevanju. V vsak hrib, tudi naložen vleče brez težav. So opazne vibracije, a jih ne bi opisal kot moteče. Potem imamo še Suzuki Vitara 1.4 103kw boosterjet. Ta ima 4 cilindre in nobenih vibracij. Ustvari še več navora, tukaj skoraj ni potrebe it čez 3000 obratov. Je pa nek mali zamik preden se pritisk ustvari.

Sem pa peljat tudi Škoda Fabia 1.0 TSI 70kw. Ta se mi je res zdel malo bolj len v višjih obratih, kot Ford-ov agregat. Oba pa potegneta iz nizkih brez težav. Razen, če pade pod 1500, tam začnejo 3 cilindri res vibrirat.

Jaz vsekakor več ne pogledam atmosferskih bencinarjev, ker jih moraš tiščat v obrate, da se sploh kam premaknjeno. Ali pa imet veliko prostornino, kar pomeni večjo porabo in večjo težo vozila. Turbo bencinar pa enostavno vleče pri nizkih obratih in malo porabi.

hojnikb ::

je probal kdo čipano varjanto 1.0TSI ?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Dr_M ::

ki žal ne ustreza vsakemu.


A zal ti je, da nam ni vsec zvok pokvarjenega motorja?
Lani, ko sem kupoval avto, sem tko za foro malo poslusal motorje s tremi cilindri, se nekako najbolj uglajen in zvokovno neizstopajoc je PSAjev 1.2 PureTech, ampak se vedno ne skrije tresenja in zvoka pokvarjenega motorja (ce pri 4 cilindrih odklopis eno svecko, dobis enako stvar).
Ravno zato se mi bolj dopadejo bencinarji, ampak eni pametnjakovici so sli to zjebat, poleg tega je poraba visoka, izkusnja pri voznji pa slabsa.
Kar se pa tice zmogljivosti, ja turbina pomaga, ampak cudezev pa ne dela, treba je terat v obrate (tudi mnogo dizlov je treba, da se kam premaknejo).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

bobi_palčka ::

hojnikb je izjavil:

je probal kdo čipano varjanto 1.0TSI ?


Yop, eden bolj znanih je tale iz 90 na 125 konjev.

https://www.6speedonline.com/articles/1...

hojnikb ::

kr lusten dvig konjev za tašvoh varjanto :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

cekr ::

Na Karoq-u se 1.0 TSI 115KM čisto dobro obnese. Ne moreš pa pričakovati, da bo zadeva odzivna kot 1,5 TSI 150KM.
Sicer pa tudi lepo deluje.
1,5TSI se pa lepo pelje tudi po dveh cilindrih.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Fritz ::

Vsak spodoben serviser ti bo priznal, da so s temi majhnimi motorji same težave, ker so zadeve preveč navite. Morda komu dobro služijo za kakšne mestne vožnje a vsakomur, ki uporablja AC in želi avto imeti več let, priporočam bencinarja 1.6 ali več.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

NikolormousB ::

Primerjave z 1.2 60 konji so neprimerne. Poskusi danes peljati 1.2 60 konjev in poročaj. Spomini so nekaj, realnost pa drugo.

3. Navor ja, moc tako tako. Skupno pa je pri teh avtih treba biti zelo priden z menjalnikom, ce se hoce clovek it dinamicno voznjo.
- Sicer v nizkih obratih vlece, ampak ne potegne. Od 3k rpm naprej pa kot da mu zmanjka sape in samo glasneje je vseskup.


V tem primeru je problem med sedežem in volanom. Menjalnik je za to, da se ga uporablja.

Vsak spodoben serviser ti bo priznal, da so s temi majhnimi motorji same težave, ker so zadeve preveč navite.


Preveč navite? Specifična moč teh mlinčkov ni nič posebnega, tudi tlaki turbin so zmerni. 100 konjev na liter tudi pri NA ni nič posebnega, za turbo motorje pa sploh ne. Imaš povsem običajne serijske avtomobile, ki imajo skoraj 2x višjo specifično moč.

m0LN4r ::

hojnikb je izjavil:

je probal kdo čipano varjanto 1.0TSI ?

100.000 krizisc z takim motorjem z tezo t-roca, pa se bo volan tresel kot pri starem tomo vinkovicu.

Nekateri tu za 1.0 3c uporabljate besedo "lepo" kaj je potem 1.6-3.0 4c ali 2.5 5c ? lepolepolepo?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

NikolormousB ::

3 cilinderci sicer niso najbolj mirni motorji, ampak malo pretiravaš. 3/4 evrope vozi dizle, ki tresejo ravno toliko ali še bolj.

m0LN4r ::

Primerjave z 1.2 60 konji so neprimerne. Poskusi danes peljati 1.2 60 konjev in poročaj. Spomini so nekaj, realnost pa drugo.

1.4 60KM star 17 dobrih let. Se vsedem v njega parkrat na leto. Ce bi izbiral avto za dostavo, je to to. Ce pa vi pravite, da se 1.5 tonski avto z 1.0 3c pelje "lepo" se ta stara kanta pelje "cudovito"

NikolormousB je izjavil:

3 cilinderci sicer niso najbolj mirni motorji, ampak malo pretiravaš. 3/4 evrope vozi dizle, ki tresejo ravno toliko ali še bolj.

Novejsi TDI 2.0 Golf, 2.0 A3 se ne trese ama nista. Pa se tisji je od teh mlinckov.
1.4 3c TDI to je pa isto sranje kot 3x TSI, samo visji ton namesto nizkega je.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

NikolormousB ::

Polo 1.0 tsi ima 1070kg. T-Roc z 1.2 motorjem 200kg več.

Imaš pa glede na tvoja opažanja očitno precej unikatne kriterije.

Novejsi TDI 2.0 Golf, 2.0 A3 se ne trese ama nista. Pa se tisji je od teh mlinckov.


Nič od tega ni res. Res je edino to, da sta A3 in Golf nekoliko boljše izolirana od Polota in T-Roca.

blackbfm ::

1.4 avto z 4c in recimo 75KM se pelje lepse in tece bolj mirno, kot tele navite male kosilnice,


A naziganje na 3-4k rpm da se avto premakne je zate lepse in bolj mirno?

m0LN4r ::

Saj tiste kosilnice moras tudi nazigat, ce hoces imet tistih 10-11 sekund kot pise na papirju:

Zdaj si pa nastavi youtube na 0,5 hitrosti in si predtavljaj da tip salta pri 2500.

Stara jajca pa takole:
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Joze_K ::

Jao strokovnjake poslušam... jao,.. ki so slišali nekaj o teh motorjih,.. mogoče se tudi kak km prepeljali...
vsi seveda vajeni ameriških 5000ccm+ motorjev...

hm, 6 let vozim 125KM, 1.0 ecoboosta - Ford - 110.000km,... še vedno prezadovoljen, pospeški ko jih želiš in moči zadosti, drugače pa mirna in varčna vožnja (50 km služba in nazaj), 6L/100km.. motor zelo tih, da včasih ne vem če je prižgan ali ne..

ponovno bi kupil.

vi znalci pa kar po 5kccm motorje... tisti so pa res ok!

PS: 30+ let izpit, imel 7-8 avtov, tudi ccm-je, vendar sem s tem sedaj najbolj zadovoljen

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Joze_K ()

m0LN4r ::

Ne rabis biti strokovnjak, ce se v enem mescu vsedes iz enega testnega avta v drugega in jih nekaj probas. Ce jih ne mores po udobju razvrstiti po lestvici in kr za vsakega nekriticno reces, lepo se vozi, potem nimas dobrega ravnila.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Joze_K ::

m0LN4r je izjavil:

Ne rabis biti strokovnjak, ce se v enem mescu vsedes iz enega testnega avta v drugega in jih nekaj probas. Ce jih ne mores po udobju razvrstiti po lestvici in kr za vsakega nekriticno reces, lepo se vozi, potem nimas dobrega ravnila.


Se strinjam... meriš z ravnilom brez izkušenj! Na podlagi par km vožen od salona do križišča.. in to še popolnoma resno trdiš...ni za verjeti..

m0LN4r ::

Aha. Dlje kot vozis 3 cilindre bolje se bo vozil in dlje ko vozis 4 cilindre bo vedno slabse. Ay ay captain.

Joze_K je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne rabis biti strokovnjak, ce se v enem mescu vsedes iz enega testnega avta v drugega in jih nekaj probas. Ce jih ne mores po udobju razvrstiti po lestvici in kr za vsakega nekriticno reces, lepo se vozi, potem nimas dobrega ravnila.


Se strinjam... meriš z ravnilom brez izkušenj! Na podlagi par km vožen od salona do križišča.. in to še popolnoma resno trdiš...ni za verjeti..

Ce naredis z avtom A 33km in z avtom B 40km in z avtom C 35km in ves da je so po udobju B, A, C se to ne bo spremenilo, pa ce z vsakim naredis 1000km.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

jaz sem trenutno na 3cyl 0.9tce (twingo).
kar se tice porabe.. ce gledam relacijo sluzba/dom, mi pije 5.5l/100km. kar je 2l manj od 4cyl getza 1.3 83hp in cca 4.5l manj od 4cyl 2.0t 168hp volvo s40.

zvok motorja... nikakav (sploh napram 2.0t).
se pa ga ne slisi pri visjih hitrosti z zaprtimi okni zaradi vetra (motor zadaj).

udobje: tresenje v idle je opazno. nekako tako kot pri getzu, ko ena svecka ni dajala iskre. se vedno svetlobna leta pred dizlom. med voznjo tresljajev ni.

pospeski se ne morejo primerjat z 2.0t, pomete pa z raznimi 80hp N/A avtomobili.
porabil sem nekaj tednov, da sem se navadil lepo saltat (brez trzanja). sedaj ga nebi menjal za nobenega drugega malega jajcka.

MxxW5 ::

facepalm je izjavil:

jaz sem trenutno na 3cyl 0.9tce (twingo).
kar se tice porabe.. ce gledam relacijo sluzba/dom, mi pije 5.5l/100km. kar je 2l manj od 4cyl getza 1.3 83hp in cca 4.5l manj od 4cyl 2.0t 168hp volvo s40.

zvok motorja... nikakav (sploh napram 2.0t).
se pa ga ne slisi pri visjih hitrosti z zaprtimi okni zaradi vetra (motor zadaj).

udobje: tresenje v idle je opazno. nekako tako kot pri getzu, ko ena svecka ni dajala iskre. se vedno svetlobna leta pred dizlom. med voznjo tresljajev ni.

pospeski se ne morejo primerjat z 2.0t, pomete pa z raznimi 80hp N/A avtomobili.
porabil sem nekaj tednov, da sem se navadil lepo saltat (brez trzanja). sedaj ga nebi menjal za nobenega drugega malega jajcka.


Zanimivo. Po testih, ki sem jih prebral, je tale renaultov 0,9 l od vseh novejših malih tricilindrašev baje najslabši. Iz testov hrvaškega AMS (testi twingota in micre) se da npr. razbrati, da motor pije več in slabše gre v primerjavi z ostalimi podobnimi motorji....

facepalm ::

ne vem kaj ti povedat. ce bi bil za en k, bi ga bp spljuval in ze prodal:)

m0LN4r ::

jaz sem trenutno na 3cyl 0.9tce (twingo).

No in zdaj se vsedi v enga 4cyl turbaka pa povej ce twingo se vedno ni za menjat
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

NikolormousB ::

900 kubičnih 4 cilinderskih turbakov ni ravno veliko.

m0LN4r ::

Pa sem rekel, da mora bit 900? lahk je 1234 zarad mene, pa bo 1234 4c se vedno lepse vozen od 1234 3c
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

jaz sem trenutno na 3cyl 0.9tce (twingo).

No in zdaj se vsedi v enga 4cyl turbaka pa povej ce twingo se vedno ni za menjat


sem presedlal iz 4cyl turbo na 3cyl.
razlika je opazna, tako kot cena.
ce bi dobil za 7k avto s 4cyl turbo, pod 1200kg, l 2015+, max 40kkm, 1. lastnik, garancija itd.. bi ga takoj kupil.
ce nebi ravno bil modus ali clio:)

Utk ::

V tistem gokartu morda se gre cez, ampak 1,0 3 cilindre ponujajo tudi recimo v golfu karavanu.

facepalm ::

Utk je izjavil:

V tistem gokartu morda se gre cez, ampak 1,0 3 cilindre ponujajo tudi recimo v golfu karavanu.


tako je. avto ima 1 tono skupaj z voznikom. sopotniki + prtljaga pa lahko tehtajo max 300kg. za "normalen" avto si nebi niti upal predstavljat, da bi ga vozil s tremi cilindri

m0LN4r ::



In tole prodajajo v tono in pol tezkih kvazi SUVjih in potem folk rece, da se to lepo vozi... Takim so tut zluknjane ceste, dokaj ravne.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

NikolormousB ::

pa bo 1234 4c se vedno lepse vozen od 1234 3c


Ni nujno. 3c turbo se bo peljal neprimerno boljše kot 4c NA. Faktorjev je ogromno.

Poleg tega gre pri avtomobilih večinoma za price/performance. 3 cilinderski motorji so cenejši pa vseeno ponujajo dovolj udobja za velik odstotek voznikov.

Sicer se pa ta debata lahko nadaljuje v nedogled. Če si kdaj vozil avto z velikim V12 motorjem veš, da takšnega power deliveryja in tako mirnega teka ne dobiš v nobeni drugi konfiguraciji. V tem kontekstu je 4 cilinderski mlinček navaden joke.

V tistem gokartu morda se gre cez, ampak 1,0 3 cilindre ponujajo tudi recimo v golfu karavanu.


Do nedavnega so bili v takih avtih popularni 2.0 NA motorji. Danes pač naredijo pol manjši motor in nabijejo gor turbino in je zadeva podobna. Razlika je le v tem, da je 1.0 turbo malo bolj prožen.

blackbfm ::

Saj tiste kosilnice moras tudi nazigat, ce hoces imet tistih 10-11 sekund kot pise na papirju:


Za mestno in krajso medmestno voznjo ne rabis 100kmh v 5 sek ker tega itak nimas kje nucat. Bolj uporaben je navor pri nizkih rpm

Po testih, ki sem jih prebral, je tale renaultov 0,9 l od vseh novejših malih tricilindrašev baje najslabši. Iz testov hrvaškega AMS (testi twingota in micre) se da npr. razbrati, da motor pije več in slabše gre v primerjavi z ostalimi podobnimi motorji....


Saj je tut NAJMANJSI.. Kaj si pricakoval? 8-O

m0LN4r ::

NikolormousB je izjavil:

pa bo 1234 4c se vedno lepse vozen od 1234 3c


Ni nujno. 3c turbo se bo peljal neprimerno boljše kot 4c NA. Faktorjev je ogromno.

Poleg tega gre pri avtomobilih večinoma za price/performance. 3 cilinderski motorji so cenejši pa vseeno ponujajo dovolj udobja za velik odstotek voznikov.

Sicer se pa ta debata lahko nadaljuje v nedogled. Če si kdaj vozil avto z velikim V12 motorjem veš, da takšnega power deliveryja in tako mirnega teka ne dobiš v nobeni drugi konfiguraciji. V tem kontekstu je 4 cilinderski mlinček navaden joke.

V tistem gokartu morda se gre cez, ampak 1,0 3 cilindre ponujajo tudi recimo v golfu karavanu.


Do nedavnega so bili v takih avtih popularni 2.0 NA motorji. Danes pač naredijo pol manjši motor in nabijejo gor turbino in je zadeva podobna. Razlika je le v tem, da je 1.0 turbo malo bolj prožen.

Ja ampak, proizvajalci dvigujejo cene avtom in za ta dnar dobis vedno manj. Se mal pa bos dal 30k za avto, notr pa bo 0,8 biturbo dva cilindra in bos po garanciji hodil na redne obiske v delavnice ali pa se sprijaznil z vedno vecjimi tresljaji.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

dokler bo ljudem bolj pomembna kakovost plastik kakor pogonski agregat bo situacija taka.
««
«
1 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1045969 (1479) zobnik
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
608440 (5526) GreenT
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44663903 (22785) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34335709 (24560) tomaz-
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743130736 (95749) Spajky

Več podobnih tem