» »

vzdržljivost 3-valjnih motorjev

vzdržljivost 3-valjnih motorjev

1 2
3
»

blackbfm ::

Logicno ce mas na drugi strani vedno vec ljudi ki jim je normalno menjat olje na 30-40k:))

zobnik ::

Ta jih ima 320.000km, moj navaden bencinar 1.2 4 valnik ma skoraj 300.000km,
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Raptor F16 ::

zobnik je izjavil:

Ta jih ima 320.000km, moj navaden bencinar 1.2 4 valnik ma skoraj 300.000km,
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Izjeme na desnem repu.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Blinder ::

Ta polo na linku ni nic posebnega; 1.4 tdi je 1.9 tdi brez enega cilindra.


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

zobnik ::

Vprašanje je tudi kakšna je tud poraba, ob mešani vožnji in brez varčevanja. Gledam porabo je skoraj vse preko 5l...to je pa poraba že pri 1.9
Na kaki dolgi vožnji, umirjeni, brez hribov vrjetno 4l. Sam povprečje vrjetno blj 5.5

solatjek ::

Po naključju sem zajadral v to temo, ker obravnava točno to, kar me zanima - vzdržljivost 3c malih turbo motorjev. Sedaj so 3c mlinčki že nekaj let na tržišču in me zanima, koliko km ste že naredili z njimi in če so dejansko kaki problemi ali samo ugibanje, da takšen motor pač ne more zdržati enako, kot nek atmosferec.

Sam imam avto z 1.8 motorjem - navadni atmosferec - bencinar in 350.000km brez da bi se motor kadarkoli odpiral in razmišljam kaj kupiti kot nadomestek, ko bo ta šel rakom žvižgat. Gledal sem ponudbo različnih avtohiš in zgodba je nekje podobna, ponujajo ti mlinčke od 1.0 do max 1.5, seveda turbo, pa naj ima avto 1000 ali 1600kg. Potem pa imaš na voljo še kakšnega hibrida, dizla pa kaj veliko ne ponujajo več, se da še dobiti a raje vidijo, da ne. Dnevno delam 100+ km na AC, hibrid tukaj nima učinka, nek 1.x turbo pa me skrbi, kako bo to prenašal. Merilo pa je, da kupim avto, ki bo vzdržal vsaj do 300.000km, tako nekako 15 let.

Sparkxl ::

Te skrbi se pojavljajo že dobrih 10 let, odkar so turbo mlinčki začeli nadomeščati NA motorje. Po forumih od ne-lastnikov lahko od takrat naprej bereš da to razpade v istem trenutku ko ključ not vtakneš, v realnosti pa še nisem videl množičnega razpadanja.
Sam sem iz atmosferca prešaltal na turbo kosilnice pred 9 leti in nisem imel enega samega problema v tem času, pa se vozim dnevno 80km po AC. Sta pa oba avta 1.2 4 cilinderska. 3 cilinderskega imamo tudi pri bajti. Če imaš možnost, kupi 4, ker je vožnja dosti bolj mirna in motor lepše teče.

kriptobog ::

solatjek je izjavil:

Po naključju sem zajadral v to temo, ker obravnava točno to, kar me zanima - vzdržljivost 3c malih turbo motorjev. Sedaj so 3c mlinčki že nekaj let na tržišču in me zanima, koliko km ste že naredili z njimi in če so dejansko kaki problemi ali samo ugibanje, da takšen motor pač ne more zdržati enako, kot nek atmosferec.

Sam imam avto z 1.8 motorjem - navadni atmosferec - bencinar in 350.000km brez da bi se motor kadarkoli odpiral in razmišljam kaj kupiti kot nadomestek, ko bo ta šel rakom žvižgat. Gledal sem ponudbo različnih avtohiš in zgodba je nekje podobna, ponujajo ti mlinčke od 1.0 do max 1.5, seveda turbo, pa naj ima avto 1000 ali 1600kg. Potem pa imaš na voljo še kakšnega hibrida, dizla pa kaj veliko ne ponujajo več, se da še dobiti a raje vidijo, da ne. Dnevno delam 100+ km na AC, hibrid tukaj nima učinka, nek 1.x turbo pa me skrbi, kako bo to prenašal. Merilo pa je, da kupim avto, ki bo vzdržal vsaj do 300.000km, tako nekako 15 let.


Do 200k km naj ne bi bilo problemov. potem pa menjaš. Brat je bil na izobraževanju okolih teh mašin, ko so prišle ven in so bila takrat navodila za mehanike, da imajo motorji življenskodobo 200k km :))

Blinder ::

Sparkxl je izjavil:

Te skrbi se pojavljajo že dobrih 10 let, odkar so turbo mlinčki začeli nadomeščati NA motorje. Po forumih od ne-lastnikov lahko od takrat naprej bereš da to razpade v istem trenutku ko ključ not vtakneš,


se spomnem, ko so veleumnezi (med njimi tudi mehaniki) za 1.2 tsi 77 kw (87 hp/L) pravili, da bo zdrzal max 100.000 km
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Sej marsikater je res. Je pa res, da ne zarad tega, ker bi bil majhen ali 3 cilindričen.

Sparkxl ::

Še najbolj je res, da se 1.2 tsi ne proizvaja že kar nekaj let, ampak kak se začne debata o turbo mlinčkih, v roku pol ure prileti en in pove da imajo ti motorji probleme s ketno.

Aston_11 ::

Imam 1.5 eTSI. Poraba goriva je enormna. Tja do 6 litrov. Niso normalni teli švabi. Nobenih navodil, kako se vozi turbobenzinar. Če ga tiščiš na lahko, pije enako kot če ga bolj pritisneš. Jeba je to. 4 bi moral pit max. 2022 je letos. Če pa ga fajn pritisneš, pa rabiš cisterno zadaj.

solatjek ::

Aston_11 je izjavil:

Imam 1.5 eTSI. Poraba goriva je enormna. Tja do 6 litrov. Niso normalni teli švabi. Nobenih navodil, kako se vozi turbobenzinar. Če ga tiščiš na lahko, pije enako kot če ga bolj pritisneš. Jeba je to. 4 bi moral pit max. 2022 je letos. Če pa ga fajn pritisneš, pa rabiš cisterno zadaj.

Kateri avto pa je to? Pa kakšna teža avtomobila?

Aston_11 ::

solatjek je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Imam 1.5 eTSI. Poraba goriva je enormna. Tja do 6 litrov. Niso normalni teli švabi. Nobenih navodil, kako se vozi turbobenzinar. Če ga tiščiš na lahko, pije enako kot če ga bolj pritisneš. Jeba je to. 4 bi moral pit max. 2022 je letos. Če pa ga fajn pritisneš, pa rabiš cisterno zadaj.

Kateri avto pa je to? Pa kakšna teža avtomobila?

Golf VIII karavan. Teža cca 1400-1500. Se ne spomnim. Zgoraj bi moral dodati /s na koncu.

Sparkxl ::

Blinder je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Te skrbi se pojavljajo že dobrih 10 let, odkar so turbo mlinčki začeli nadomeščati NA motorje. Po forumih od ne-lastnikov lahko od takrat naprej bereš da to razpade v istem trenutku ko ključ not vtakneš,


se spomnem, ko so veleumnezi (med njimi tudi mehaniki) za 1.2 tsi 77 kw (87 hp/L) pravili, da bo zdrzal max 100.000 km


Sem si vzel 10 min, preletel gugul, naletel na to temo, kjer lastniki debatirajo o vzdržljivosti tega motorja, ki v sloveniji razpada pri 50k km.
Noben ni omenil kakih problemov, oglasilo se je nekaj lastnikov s 300k+ km, rekorderja se omenja s preko 500k+ km.

Če se komu da brat
https://www.motor-talk.de/forum/haltbar....

gile ::

Octavia combi 1,0, letnik 2017, prevoženih blizu 90k km. Težav nobenih, je pa res občasno občutit vibracije v prostem teku, a nič strašnega. Kot bi bil v dizlu recimo. Sicer pa presenetljivo poskočen za tak majhen mlinček. Poraba 5, ko vozim jaz in 6 ko vozi moja gospa.

d_DJ ::

Imel Cliota 0.9 tce 9 let in naredil 150k. Z mašino nism imel nobenih težav.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

dizli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
925986 (4039) mahoni

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
62480889 (60204) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44685620 (44502) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34351250 (40101) tomaz-

Več podobnih tem