» »

Skoda octavia 1.0 tsi

Skoda octavia 1.0 tsi

«
1
2

tovsti55 ::

Zdravo zanimam se za nakup nove skode octavia 1.0 3valjni 115km. Zanima me kaksen motor je. Vozim priblizno 25.oookm letno, kratke razdalje. Doma sem na hribu, kak se to pelje v klanec ima dovolj moci oz navora. Res je da ne rabim avta za dirkanje, vendar kdaj pa kdaj se mi pa zalušta bolj atraktivna vožnja ? Všec mi je udobje, prostornost pritlaznika, skratka je dovolj moci glede na maso vozila po vasem mnenju. Lp

Blinder ::

Pejdi jim zatezit naj ti dajo testno voznjo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

cekr ::

V Rapidu je vredu.
Octavia je pa malo večja. Jest bi vzel 1.4TSI ali pa 1.5TSI, če ga Octavia že ima.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

bambam20 ::

Avto ima 1150 kg, polni navor 200 nm med 2000-3500 rpm. Verjetno se tud v klanec pelje ok, glede na težo in višino navora plus turbino.

Ima povsem spodonih 9.9 s do 100 km/h in končno 203 km.

Sicer je boljša izbira 1.4 TSi, saj ima celoten navor 250 nm razpoložljivih že od 1500 obratov.

TheBlueOne ::

Menda so kar problematicni. Zadeve so dosti navite, kar za moj okus ni optimalno. Za podoben denar dobis Mazdo 3 z 2.0l 120ps motorjem, kjer rezen malenkostne razlike v porabi ni nekih minusov na Mazdini strani.

Sparkxl ::

Menda bi jaz lahko bil tudi tvoj foter, če mama nebi bila trmasta.
115 km na 1L je za tebe hudo navito? Leta 1992 je mogoče res bilo ja.
Vozim tako octavio pogosto. Še 1x se mi ni zdelo da je premalo moči. Turbina lepo opravlja svoje delo, vleče kot dizel že v nizkih obratih. Kot je že nekdo zgoraj napisal...9.9s do 100..., vleče lepo zvezo, to zadostuje za veliko večino voznikov.
Octavia je zelo lahek avto za svojo velikost, zato je ta motorizacija čisto ok.
Idi na test, če nimajo ravno octavie, probaj dobit golfa, saj sta pod oblekico skoraj enaka.

springfield ::

TheBlueOne je izjavil:

Menda so kar problematicni. Zadeve so dosti navite, kar za moj okus ni optimalno. Za podoben denar dobis Mazdo 3 z 2.0l 120ps motorjem, kjer rezen malenkostne razlike v porabi ni nekih minusov na Mazdini strani.

Razen tega, da je Mazda 3 pol manjsi avto.

TheBlueOne ::

springfield je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Menda so kar problematicni. Zadeve so dosti navite, kar za moj okus ni optimalno. Za podoben denar dobis Mazdo 3 z 2.0l 120ps motorjem, kjer rezen malenkostne razlike v porabi ni nekih minusov na Mazdini strani.

Razen tega, da je Mazda 3 pol manjsi avto.


Morda, jaz sem na hitro pogledal zunanje dimenzije.
Skoda: 4670*1814*1461
Mazda: 4585*1795*1452

Meni se je zdelo, da je priblizno isti razred ampak priznam, da nove Octavie se nisem preizkusal.

fikus_ ::

Vzami rajši 1.4 , ali pa naj ti dajo na test z 1.0 , da se sam prepričaš. Pozimi v snegu se boš z 1.0 slabše peljal!

Siddh ::

Zakaj bi se v snegu z 1.0 slabše peljal?


s1m0n ::

A ste sploh vozli te 1.0 motorje?
Ta s 115KM je kar poskočen in pri tej teži ni ne podhranjen in ne obremenjen...

xmetallic ::

s1m0n je izjavil:

A ste sploh vozli te 1.0 motorje?
Ta s 115KM je kar poskočen in pri tej teži ni ne podhranjen in ne obremenjen...

Razen če v avtu ne sedijo 4 osebe in greš s prižgano klimo v klanec. Takrat boš čutil, da avto nima moči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

fikus_ ::

"Zakaj bi se v snegu z 1.0 slabše peljal?"

TSI ima kar široko območje navora, vendar ko spustiš obrate na spodnjo mejo, moči oz. navora zmanjka in obstojiš. Pri tem "traction control" ne pomaga dosti, ker z zaviranjem kolesa, ki drsi in v kombinaciji z manjšanjem obratov motorja, le tega "zmanjka".

Tile 1.0 motorji so odlični za v mestu, za male hitrosti, manjše avtomobile, . . . , ko je pa potrebna moč/navor sicer le to da od sebe, pri tem pa primerno "pije", nič manj kot kakšen 1.6 ali večji. Tam se pa prednost izgubi.

Tako, sedaj ste pa lastniki mlinčkov na vrsti, da me popljuvate. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

dxx ::

Se pridružujem mnenju večje kubikaže za po klancih. 1.0 mlinček je za po mestu in AC, če niste 4 notri.

Sparkxl ::

hmm zanimivo...vozim 1.2tsi že 5 let vsepovsod, tudi 5 oseb v avtu, pa zaenkrat nisem imel nobenega od teh problemov, ki jih imate tisti, ki tega avta nimate. Ampak saj to je nekak klasika.

Kar se porabe tiče, pri moji relativno težki nogi je poraba na zadnjih nekaj tistoč km 6.5. Pri umirjeni vožnji je ca. 1l manj

KAVINSKY ::

xmetallic je izjavil:

Razen če v avtu ne sedijo 4 osebe in greš s prižgano klimo v klanec. Takrat boš čutil, da avto nima moči.



V takem primeru bo vsak avto z podobnimi konji zamorilo.

Sparkxl ::

A to pa ne, to velja samo za 115km mlinčke, ki so samo za po mestu :)

PandaFlow2 ::

fikus_ je izjavil:

TSI ima kar široko območje navora, vendar ko spustiš obrate na spodnjo mejo, moči oz. navora zmanjka in obstojiš. Pri tem "traction control" ne pomaga dosti, ker z zaviranjem kolesa, ki drsi in v kombinaciji z manjšanjem obratov motorja, le tega "zmanjka".


What? Za vožnjo po snegu je veliko navora zadnja stvar, ki jo rabiš. Naloga traction controla je ravno zmanjšanje količine navora na stopnjo, kjer kolo ne drsi več, bodisi s spremembo throttle inputa v ECU ali zaviranja posameznega kolesa.

fikus_ ::

Za vožnjo po snegu rabiš ravno prav navora! Zato je boljša bolj "linearna" karakteristika, da lažje kontroliraš. TC do neke mere pomaga, ni pa vsemogočen.

Sparkxl ::

Daj ti genialac pol meni razloži, kak sem jaz z tsijem prevoziv že 5 zim, vozil pa sem ga tako kot se pač vsak avto vozi in nisem imel ne enega od tvojih blaznih problemov.
Oprosti, ampak slišal sem že ogromno gluposti od NElastnikov tsijev, ampak tvoja nedvomno zmaga

fikus_ ::

Ok, genialc, te razumem, če voziš po mestu, če pa voziš v hrib + ovinki, je pa nekaj čisto drugega. Poleg TC rabiš še nekaj občutka na gas pedalu, če ne v prvem ovinku obstojiš (npr. v 10 cm svežega snega) in montiraš verige.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

laguna1 ::

evo glede TC in vožnje po "svežem" snegu... ni vse TC...

https://www.zurnal24.si/avto/ali-naj-me...

Sparkxl ::

fikus_ je izjavil:

Ok, genialc, te razumem, če voziš po mestu, če pa voziš v hrib + ovinki, je pa nekaj čisto drugega. Poleg TC rabiš še nekaj občutka na gas pedalu, če ne v prvem ovinku obstojiš (npr. v 10 cm svežega snega) in montiraš verige.


aha...in kje točno in s katerim tsi motorjem si imel TI takšne izkušnje?

fikus_ ::

Ne vem zakaj se razburjaš, si itak prepričan, da imaš najboljši avto!

Vozil sem Focusa, 2 v avtu, odzivnost ok, prav tako pospeški. Glede tega nimam pripomb. Res pa je, da ni bilo po snegu v hrib. Sem pa vozil druge z "navtim" motorjem in vem kako se obnaša takšen in podoben avto.

OP išče avto za v hrib, za to mu pa odsvetujem 1.0, razlogi zgoraj.

springfield ::

Aha, z motorjem ni bilo nic narobe, razen tvoje prepricanosti, da je slab. Pa to niso nic "naviti" motorji, ker potem so tudi turbodizli "naviti".

Razlog je, da mu na spodnji meji zmanjka navora in moci? Kateremu motorju pa ne?

1.0 TSI je povsem dovol za hribe. Pri res hudih hribih 4x4 pa mir. Nima tu prostornina nobene veze.

Zgodovina sprememb…

edi45 ::

ne se hecat, octavia z 1.0 motorjem:8) eni ste res takšni židje..vzami 1.4 ali 1.5tsi, saj nimaš twingota, da bi imel 1.0

springfield ::

Zakaj, ce ni potrebe? Za druzinske izlete je povsem dovolj. Vcasih so bili 1.6 atmosferci s 100KM povsem dovolj, sedaj pa manjsi in mocnejsi turboti niso? Sam imam 1.2 TSI s 110KM in je cisto dovolj za druzinske stvari. Za zabavo je pa 2.0 TSI >:D

Zgodovina sprememb…

gile ::

Jao, pa kere brez kakršnihkoli izkušenj in čisto na pamet eni pišejo po tem forum, to ne moreš verjet. To je podobno, kot če bi nekdo odprl temo: Maybach V12 600KM+, a je to sploh za kaj? In bi se jaz, ki takšnega avta nisem od daleč videl, kaj šele vozil, razpisal, kak šrot je.

Tudi sam sem bil pred nakupom Octavije karavan zelo skeptičen nad mlinčkom 1.0. Po 10 min. testne vožnje sem videl, da je ta mlinček za neko vsakdanjo rabo več kot dovolj. Še več, ko je moja gospa na testni vožnji po neki stranski cesti pri več kot 160 km/h panično vpila, da je dovolj, je bil to zame dokaz več. Istočasno sem imel v ožjem izboru Cmaxa. Oprostite vsi Ford fani: ne vem kdo je podelil ecobustu naziv motor leta, ampak po mojih izkušnjah, tudi 125KM v fordu Cmax ni niti blizu 116KM v Octaviji. Tresljaji v vseh območjih delovanja, moči nikoli ni bilo dovolj, enostavno to ni bilo to. Pri Octaviji 3 cilindrične vibracije čutim le, ko ga pohodim na polno pri 1500 obratih. Pa še takrat takoj pospeši in teh vibracij ni več čutiti. Zadnjič sem za hec tempomat pri 5 oseb v avtu iz 130 km/h na Višnjegorskem klancu, v 6 prestavi, smer LJ, nastavil na 150 km/h. Sej je prilezel na nastavljenih 150 km/h, je pa sicer za to potreboval skoraj cel klanc. Vsak, ki se je vozil po tem klancu v smeri LJ, ve, kakšen naklon je tam in da je to res ekstrem na avtocestah. Ni sicer nek presežek, ampak tudi v takšnem ekstremu mlinček ni klonil, ampak je prišel do nastavljene hitrosti.
Po 32.000 prevoženih kilometrih enostavno nimam pripomb, za servisa na 15 in 30k sem dal okoli 100€, cestnina je kot za moped, poraba goriva: če vozi moja gospa 6l, če vozim sam 5l, kar mi sicer ne gre skupaj, ker ga nikoli ne šparam. Kaj dela moja gospa, da ima takšno porabo, mi ni najbolj jasno.

Skratka, Tovsti55, nad tem 1.0 mličkom v Octaviji sem enostavno navdušen, čeprav sem pred tem privat in v službi (pa tudi trenutno) vozil različne 150KM+ dizle. Sicer v 6 prestavi navkreber ne pričakuj čudežev, ampak do 4 prestave ga pa kar razganja od moči.
Vožnja po zimskih razmerah? Sej itak; gume ali še bolje 4x4 pri tem sploh niso pomembne, ampak kubikaža motorja. Again: Jao...

Samo moje skromno mnenje, ne na pamet, ampak iz nekih dejanskih izkušenj....

AndrejO ::

tovsti55 je izjavil:

Zdravo zanimam se za nakup nove skode octavia 1.0 3valjni 115km. Zanima me kaksen motor je. Vozim priblizno 25.oookm letno, kratke razdalje. Doma sem na hribu, kak se to pelje v klanec ima dovolj moci oz navora. Res je da ne rabim avta za dirkanje, vendar kdaj pa kdaj se mi pa zalušta bolj atraktivna vožnja ? Všec mi je udobje, prostornost pritlaznika, skratka je dovolj moci glede na maso vozila po vasem mnenju. Lp


VW TSI motorji z verigo menda niso ravno nek čudež zanesljivosti:
https://www.honestjohn.co.uk/forum/post...

Vsaj na tem koncu so pritožbe čez nekatere verzije prišle že do časopisov:
https://www.theguardian.com/money/2018/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Sparkxl ::

Lepo da se oglasi še kdo z dejanskimi izkušnjami, ker v takih temah se v glavnem oglašajo nelastniki, brez bilokakšnih izkušenj, forumski teoretiki, trolli.

Ena slaba stran pa vseeno obstaja pri tem avtu: čakalna doba bi naj bila okrog 8 mesecev, ker ne folgajo povpraševanja. Če hočeš traktorja, ga dobiš v manj kot v 2 mesecih. Sem vozil testno octavio 1.6tdi. To ne kupim, pa če mi ga dajo za 5k€ manj. Kak je to glasno in kak se to trese...to je sramota za 2018

jest10 ::

fikus_ je izjavil:

Ok, genialc, te razumem, če voziš po mestu, če pa voziš v hrib + ovinki, je pa nekaj čisto drugega. Poleg TC rabiš še nekaj občutka na gas pedalu, če ne v prvem ovinku obstojiš (npr. v 10 cm svežega snega) in montiraš verige.


No jaz se z 1,2 TSI Rapidom dosti vozim v hrib (z Bohinja preko Sorice v Baško grapo in nazaj) in nimam nobenih problemov z močjo, odzivnostjo, itd. Ne polno naložen, ne poleti, ne čez zimo.

AndrejO je izjavil:



VW TSI motorji z verigo menda niso ravno nek čudež zanesljivosti:
https://www.honestjohn.co.uk/forum/post...

Pa a ti veš koliko časa so že nazaj na jermenu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

PandaFlow2 ::

fikus_ je izjavil:

Za vožnjo po snegu rabiš ravno prav navora! Zato je boljša bolj "linearna" karakteristika, da lažje kontroliraš. TC do neke mere pomaga, ni pa vsemogočen.


Seveda je linearna karakteristika navora lažja za po snegu, če vozijo ljudje, ki bi lahko imeli namesto pedala za plin kar 0/1 gumb. Ampak sej se da vedno prestaviti eno prestavo višje, da si pod oz. na spodnji meji, kjer se začne poznati efekt turbopolnilnika, pa lahko prav tako voziš brez občutka. Rocket science.

Ampak glede na to da se da za to Octavio dobiti dizla s 380 Nm navora (prav tako samo FWD), ki se ga (najbrž) prav tako da voziti normalno v snegu, potem pri tem kavnem mlinčku z 200 Nm ne bi smelo biti problemov, kajne?

Utk ::

Pa a ti veš koliko časa so že nazaj na jermenu?

Ja je ze kar nekaj let odkar je vw priznal, da je zaostal za hyundaijem, ki nima teh problemov. Samo do balkana se ni prisla novica, da vw pac ne zna kar znajo korejci.

jest10 ::

Žblj, bla, bla in tvoje VW frustracije.

Utk ::

Reci to tistim stotim na avtomobilizmu, da je s ketnami vse v redu, samo da imajo oni vw frustracije.

AndrejO ::

jest10 je izjavil:


AndrejO je izjavil:


VW TSI motorji z verigo menda niso ravno nek čudež zanesljivosti:
https://www.honestjohn.co.uk/forum/post...

Pa a ti veš koliko časa so že nazaj na jermenu?

Pojma nimam, samo zanimivo mi je, kako najprej prileti nekaj novic na temo TSI motorjev v nabiralnik, nato pa nekaj dni kasneje nekdo povpraša o tem, kako se obnese en izmed njih.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Reci to tistim stotim na avtomobilizmu, da je s ketnami vse v redu, samo da imajo oni vw frustracije.


Daj nas razsvetli prosim kaj imajo 10 let stari tsi motorji s ketno veze s to temo?

d4vid ::

bambam20 je izjavil:

Avto ima 1150 kg, polni navor 200 nm med 2000-3500 rpm. Verjetno se tud v klanec pelje ok, glede na težo in višino navora plus turbino.

Ima povsem spodonih 9.9 s do 100 km/h in končno 203 km.

Sicer je boljša izbira 1.4 TSi, saj ima celoten navor 250 nm razpoložljivih že od 1500 obratov.


Octavia ima samo toliko kg? Hudiča, moj megane 2 je res krava proti temu. Octavia 2.0 TDI DSG 4x4 šele preseže težo megana (1450 kg).

Za v sneg so mlinčki odlični, z drugo prestavo greš praktično v kakršen koli breg. Prej sem mel cliota, ni bilo brega, da bi obstal, pa sem doma v takem bregu, ki ga marsikdo od vas v živo še videl ni ;) Pa je bil precej švoh (60 konjev). Sedanji megane me prav zanima, kako bo šel v sneg, ker je "premočen" in zelo hitro zakoplje. Če ne drugega, se bom vozil v rikverc.

Drugač pa moje mnenje je, da je 115 konjev (pa da je dovolj navora) popolnoma dovolj. Tudi v breg bo šel, bo pač treba mogoče tiščat v obrate. 1.0 sploh niso tako švoh, samo pač treba se je navadit, da kubiki niso več vse.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Klemzz ::

Kubitura je čist ok, navad se je treba zvoka in vibracij treh cilindrov.

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Reci to tistim stotim na avtomobilizmu, da je s ketnami vse v redu, samo da imajo oni vw frustracije.


Daj nas razsvetli prosim kaj imajo 10 let stari tsi motorji s ketno veze s to temo?


Jaz nisem zacel s ketnami, ampak ce je ze tema o nekem motorju, zakaj se ne bi napisalo zakaj je motor sploh nastal (ker je bil 1.2 tsi slab) in zakaj nima verige kot skoraj vsi drugi te vrste (ker jo vw ne zna naredit dobro za ta denar).

TOP ::

gile je izjavil:

Jao, pa kere brez kakršnihkoli izkušenj in čisto na pamet eni pišejo po tem forum, to ne moreš verjet. To je podobno, kot če bi nekdo odprl temo: Maybach V12 600KM+, a je to sploh za kaj? In bi se jaz, ki takšnega avta nisem od daleč videl, kaj šele vozil, razpisal, kak šrot je.

Tudi sam sem bil pred nakupom Octavije karavan zelo skeptičen nad mlinčkom 1.0. Po 10 min. testne vožnje sem videl, da je ta mlinček za neko vsakdanjo rabo več kot dovolj. Še več, ko je moja gospa na testni vožnji po neki stranski cesti pri več kot 160 km/h panično vpila, da je dovolj, je bil to zame dokaz več. Istočasno sem imel v ožjem izboru Cmaxa. Oprostite vsi Ford fani: ne vem kdo je podelil ecobustu naziv motor leta, ampak po mojih izkušnjah, tudi 125KM v fordu Cmax ni niti blizu 116KM v Octaviji. Tresljaji v vseh območjih delovanja, moči nikoli ni bilo dovolj, enostavno to ni bilo to. Pri Octaviji 3 cilindrične vibracije čutim le, ko ga pohodim na polno pri 1500 obratih. Pa še takrat takoj pospeši in teh vibracij ni več čutiti. Zadnjič sem za hec tempomat pri 5 oseb v avtu iz 130 km/h na Višnjegorskem klancu, v 6 prestavi, smer LJ, nastavil na 150 km/h. Sej je prilezel na nastavljenih 150 km/h, je pa sicer za to potreboval skoraj cel klanc. Vsak, ki se je vozil po tem klancu v smeri LJ, ve, kakšen naklon je tam in da je to res ekstrem na avtocestah. Ni sicer nek presežek, ampak tudi v takšnem ekstremu mlinček ni klonil, ampak je prišel do nastavljene hitrosti.
Po 32.000 prevoženih kilometrih enostavno nimam pripomb, za servisa na 15 in 30k sem dal okoli 100€, cestnina je kot za moped, poraba goriva: če vozi moja gospa 6l, če vozim sam 5l, kar mi sicer ne gre skupaj, ker ga nikoli ne šparam. Kaj dela moja gospa, da ima takšno porabo, mi ni najbolj jasno.

Skratka, Tovsti55, nad tem 1.0 mličkom v Octaviji sem enostavno navdušen, čeprav sem pred tem privat in v službi (pa tudi trenutno) vozil različne 150KM+ dizle. Sicer v 6 prestavi navkreber ne pričakuj čudežev, ampak do 4 prestave ga pa kar razganja od moči.
Vožnja po zimskih razmerah? Sej itak; gume ali še bolje 4x4 pri tem sploh niso pomembne, ampak kubikaža motorja. Again: Jao...

Samo moje skromno mnenje, ne na pamet, ampak iz nekih dejanskih izkušenj....

Za večino ljudi,ki ne vozijo pogosto dinamično je tole re dovolj,za nekoga ki ima še poleg takega mlinčka še 2.0 TDCI pa niti blizu,predusem v klanec in ko si naložen z več osebami so tile mlinčki pa mal prešvoh,ker nekateri smo razvajani na Dizlih,ki vemo da vedno potegne,ko želiš tukaj tega ni in tudi poraba pri mlinčku 5 in 6 l je samo takrat ko ga voziš do 2k rpm sam takrat si nepremičen,zato za nekatere je to dovolj in spoštujem tvoje mnenje,zame recimo pa ne,ker smo razvajeni na močnejših avtih in če se le da naredim doma tako da bolša polovica dobi mlinček.:D:D

Sparkxl ::

Če te prav razumem, ti zdaj primerjaš 150km dizla z 115km bencincem in modro ugotavljaš da je dizl močnejši? Pa to ješ kake tablete da si tak pameten?
Kaj če bi 1.0 tsi raje primerjal z brutalno močjo 1.6 tdija? Če pa že vlačiš tu not 2.0 dizle, obstaja solidna konkurenca temu v obliki 1.5 tsi

AMP111 ::

Če je le opcija, od bencinarjev vzami 1,5 TSI (110 kW/150 KM, 250 Nm). Ker boš vzel novega, je razlika v ceni po konfiguratorju 2915 evrov, tj. 29,15 evra na mesec (če je njihovo financiranje) + ~300 evrov višji polog. Kaj zdaj z razliko narediti?

Litrski motor je čisto okej (83 kW/115 KM, 200 Nm) (pravim iz prve roke, saj se z avtomobilizmom ljubiteljsko ukvarjam), ampak se bo napram zmogljivejšemu opazilo seveda, če bo avto naložen oz. bodo štirje potniki in pa na avtocesti pri pospeševanju. 1,5 se s tem pač lažje spopade. Če to ni faktor, lahko za razliko vzameš tudi kaj več dodatne opreme. Ali pa nič. Opcij je veliko.

Pa še tole ... 1000 mnenj ne bo pomagalo, bo dovolj zgolj za izhodišče. Treba je iti na lice mesta in peljat, da se dobi občutek.

Pa še za intermezzo, ker se dela primerjave z dizli:

1,0 TSI (85 kW/115 KM), 200 Nm)
1,5 TSI (110 kW/150 KM, 250 Nm)
1,6 TDI (85 kW/115 KM, 250 Nm)
2,0 TDI (110 kW/150 KM, 340 Nm)

TOP ::

Sparkxl je izjavil:

Če te prav razumem, ti zdaj primerjaš 150km dizla z 115km bencincem in modro ugotavljaš da je dizl močnejši? Pa to ješ kake tablete da si tak pameten?
Kaj če bi 1.0 tsi raje primerjal z brutalno močjo 1.6 tdija? Če pa že vlačiš tu not 2.0 dizle, obstaja solidna konkurenca temu v obliki 1.5 tsi

Ne jaz ne delam direktne primerjave,ker vem kaj in kako fora je,da nekateri hočeste prikazat ampak sam nekateri,da v avte težke 1200kg in več,da zadostuje mlinček.Za nekatere ja to povsem dovolj,za nekatere druge in zame pa ne,ker je avto pretežak pa lahko na papirju pišejo kar želijo in tud poraba 5l je larifari edino če voziš do 2k rpm sam do teh obratov je tole nepremično.In ja 1.6 TDi nima brutalne moči ima pa majhno porabo,medtem ko mlinčki 1.0 pa poraba zelo na veliko niha.Sem pa imel priložnost se peljati z 1.5 ekobustom sam tisto pa lahk rečem pa je čist druga pesem in lahko primerjaš proti 2.0 TDci sam nikakor pa ne v porabi.

pegasus ::

Joj no ... lastnosti kot so prostornina motorja in vrsta goriva so za dinamiko vožnje popolnoma nepomembne. Vse kar šteje je graf navora v odvisnosti od obratov. In za tega vemo kater pogon ima najbolj ugodnega: električni.

Prostornina motorja in vrsta goriva še najbolj vplivata na čustva posameznika. Verjetno zahtevam preveč, če vas prosim, da ločujete med tehnikalijami in emocijami.

Sparkxl ::

Bi samo kot zanimivost podal to: superb in tudi passat 2.0tdi 140km, do 100km/h rabita malenkost VEČ kot 1.0 tsi v octaviji. Ampak tam bo vsak rekel ja to pa je res super motor, brutalno močen. Isti pospešek v octaviji pa je blazno slab.
Ja vem ja, na triglav s 5 ljudmi v avtu in kemp prikolico zadaj manjka tsiju navora

bambam20 ::

Mi sploh ne vmo, koliko ljudi se poleg njega vozi v avtu. Tukaj kar nabijate, da se bodo vozili 4-je odrasli ljudje s polnim prtljažnikom, kar je redkost.

Utk ::

1,0 TSI (85 kW/115 KM), 200 Nm)
1,5 TSI (110 kW/150 KM, 250 Nm)
1,6 TDI (85 kW/115 KM, 250 Nm)
2,0 TDI (110 kW/150 KM, 340 Nm)


Te stevilke ne povejo vsega, in niti pol. Stevilke so pomembne pri dirkanju. V normalni voznji je pomembno tudi kolk je kak motor pri kateri moci in obratih tih, kak zvok je ko se zavrti, kolk trese in podobno. Turbo bencinar zmaga jasno v vsem razen v porabi.

bambam20 ::

Sparkxl je izjavil:

Bi samo kot zanimivost podal to: superb in tudi passat 2.0tdi 140km, do 100km/h rabita malenkost VEČ kot 1.0 tsi v octaviji. Ampak tam bo vsak rekel ja to pa je res super motor, brutalno močen. Isti pospešek v octaviji pa je blazno slab.


To so neumne primerjave, ker sekunda "ni malenkost več "in 140 navora več, kot ga premore passat ni "malenkost več". Razlika je tudi, ko imaš v 6-i prestavi, kjer passat in Superb lepo vlečeta, medtem ko 1.0 mlinček počaka.

Utk ::

Ce je 140 navora veliko vec, zakaj sekundo slabsi pospesek?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira pogonsekga agretata v letu 2022 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11114677 (10650) Ghost7
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12322235 (18770) WizzardOfOZ

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624113920 (93235) gddr85
»

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18735497 (28198) IL_DIAVOLO

Več podobnih tem