» »

3 vs. 4 cilindri v motorju ?

3 vs. 4 cilindri v motorju ?

krneki0001 ::

Ne, to ni ravno normalno, da se mašina tako trese.
1.0 s tremi cilindri se trese u 3pm, 1.3 s štirimi cilindri pa se ne trese nič. Isti avto, isti menjalnik, isto vse razen motor ima 1 cilinder manj.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

V nasem 3cilindrskem TDIju se ne trese nic.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SambaShare ::

Jasno da ne, TDI ne trese in teče še bolj uglajeno kot inline v6 bencinar.

m0LN4r ::

A se pogovarjamo o tresenju ko sedis za volanom ali pa sedis na motorju?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SambaShare ::

Oboje. Eno je stvar udobja, drugo pa pričakovana dolgoživost motorja. Inherentno neuravnovešen 3 cilinderc se bo pač tresel in ropotal. Pa tudi če je uber alles TDI.

blackbfm ::

Pics or it didnt happen

Jz na 90tce cutim rahle mikro treslje na volanu v prostem teku.. Daleč od tega da bi bil avto glasen neuravnovessn in nevem kakšne bedarije eni pišete še

m0LN4r ::




Ni govora o nobenem tresenju ali problemih. Pac dela tko kot se za taksno moc in prostornino pricakuje.
Ce ti nebi povedali, da so notr 3je cilindri niti nebi vedel.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SambaShare ::

Potem pa slabo slišiš. Ima zelo izrazit "dizelski" zvok. Pa v prostem teku se tudi precej trese. Par sekund se vidi že na videu, dokler ne začne tiščati gas (3:55).

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Kako pa so kaj stroški vzdrževanja teh 1.0 TSI (VAG) motorjev? So kakšne večje težave?

Utk ::

Potem pa slabo slišiš. Ima zelo izrazit "dizelski" zvok.

Ljudje so že tako navajeni na dizle, da sploh več ne vejo, kako se naj bi avto slišal.

f0cu5 ::

Focus 1.0 turbo 125KM se zatrese samo ob zagonu (rahlo moteče če uporabljaš start/stop). V prostem teku in vožnji na nizkih obratih jaz ne opazim tresljajev. Kabina je dobro izolirana, zato je odznotraj precej tih. Od zunaj ni ravno prvak v tišini, ima drugačen zvok od 4cyc bencinarjev, ni pa pretirano glasen (tišji kot 1.6 N/A 100KM v focusu mk2). Nekaj glasnosti in vibracij povzroča ventilator v hladilniku motorja, ko prestavi v višje obrate (30+ zunanja temperatura, stanje na mestu in prižgana klima). Tisti ki poročate o tresljajih v prostem teku, ste testirali s hladno turbino in izklopljeno klimo?
Na splošno sem zadovoljen z motorjem. Pospeškov več kot dovolj, sploh iz 40-50 na 90-100, kar je najbolj nujno za prehitevanja na regionalki. Na AC maš čas prehitevat, frajerji z 200+ konji bojo pač počakali tistih 5sec da prideš mimo šleparjev, če pohodiš gas si itak hitrejši od večine nedeljskih šoferjev. Poraba se pri meni giblje med 6.5 in 7L (vožnja 70% na regionalki 50-80kmh in 30% po mestu). Na AC pije isto, pri 120-130kmh okoli 6.5, pri 140-150 (predori 100) pa 7L. Če si varčen, se da prit tud pod 6L, na relaciji SG-MB (80-100kmh v šesti, rahel spust) sem mel porabo 5.2L. O vzdržljivosti ne morem govorit, ker je star dobre pol leta in še nima 10kkm. Glede na to da dajo na fordu 5 let garancije (neomejeno km), pomoje ni problematičen motor. Za kratke relacije na šiht in občasno kak daljši izlet (skupno 10-15kkm letno), ne rabim več.

m0LN4r ::

SambaShare je izjavil:

Potem pa slabo slišiš. Ima zelo izrazit "dizelski" zvok. Pa v prostem teku se tudi precej trese. Par sekund se vidi že na videu, dokler ne začne tiščati gas (3:55).


To kaj ti kazes, se dogaja tudi pri 4/6 cilindrskih dizlih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

perci ::

Mah, kaj češ. Folk sploh ne ve, kako moderen 3 cilinderski motor (npr. Fordov ecoboost 1.0) izgleda. Pametujejo o nekih protiutežeh, kot da bi imel bat glede na gred lahko samo dva položaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

perci ::

Dokler je ugasnjen, se noben motor ne trese, ko je prižgan pa vsak.

SambaShare ::

perci je izjavil:

Mah, kaj češ. Folk sploh ne ve, kako moderen 3 cilinderski motor (npr. Fordov ecoboost 1.0) izgleda. Pametujejo o nekih protiutežeh, kot da bi imel bat glede na gred lahko samo dva položaja.





Ampak ja, če je po novem normalno da so bencinarji glasnejši in še bolj tresejo od dizlov, potem res nimamo kaj debatirati.

perci ::

Ja, jutjub je res znan po tem, da so gor posneti zvoki referenca za primerljivost zvoka.

Res, da že par let zaporedoma ta motor dobiva nagrade za najboljši motor leta, ampak lej - če je tale video referenca...

m0LN4r ::



Ta je boljsi ;)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SambaShare ::

perci je izjavil:

Ja, jutjub je res znan po tem, da so gor posneti zvoki referenca za primerljivost zvoka.

Res, da že par let zaporedoma ta motor dobiva nagrade za najboljši motor leta, ampak lej - če je tale video referenca...


Referenca je bolj kot tvoj fordov marketinški. Ta 1.0 motor je v resnici živ dinozaver. Rezultat brezvezne gonje proti CO2, ki je zdaj že mimo. Pa v resnici še porabe nima nizke.

m0LN4r ::

Vse kar je pod 10L je nizko
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Unknown_001 ::

m0LN4r je izjavil:

Vse kar je pod 10L je nizko


Po ameriškem standardu mejbi. Zame je nizko vse kar je pod 6L / 100km
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

perci ::

SambaShare je izjavil:

perci je izjavil:

Ja, jutjub je res znan po tem, da so gor posneti zvoki referenca za primerljivost zvoka.

Res, da že par let zaporedoma ta motor dobiva nagrade za najboljši motor leta, ampak lej - če je tale video referenca...


Referenca je bolj kot tvoj fordov marketinški. Ta 1.0 motor je v resnici živ dinozaver. Rezultat brezvezne gonje proti CO2, ki je zdaj že mimo. Pa v resnici še porabe nima nizke.

A hočeš rečt, da je fake animacija? Da, če bom odprl mašino, bo notri neka misteriozna utež, ki nadomešča četrti bat?

m0LN4r ::

Za malo bolj dinamicne motorje je do 10L vse kul. Za ekofrike je zlata meja 4-5L in 16s do 130. Za sportne avte pa 15L tudi kul.

Mamo ze kak 3 cilindras z BiTurbo? Poraba? 0-130 ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Joze_K ::

moj focus karavan - 125 KM, prek 90kkm,... nikakršnega tresenja, zmogljivosti odlične, poraba pri 90kkm je 6.1L - mene je popolnoma prepričal!

SambaShare ::

perci je izjavil:


A hočeš rečt, da je fake animacija? Da, če bom odprl mašino, bo notri neka misteriozna utež, ki nadomešča četrti bat?


Ni nič misteriozna kar dejanska je:

Three-cylinder engines, since they have one less cylinder than the engine has cycles, are known for their distinctive back-and-forth pitching motion as they run. Most triples solve this with balance shafts, but those can add weight and rob power. Ford tackled the issue by sort of skirting it: they used an eccentrically-weighted flywheel and front pulley to compensate for that missing-cylinder cycle, and they're essentially translating the vertical pitching motion into a lateral motion, which the car's special engine mounts can easily absorb. The result is that very little engine hopping happens at all.

damjan1980 ::

m0LN4r je izjavil:

V nasem 3cilindrskem TDIju se ne trese nic.


Vsedi se v sodobnega turbo bencinarja, ga vžgli in potem še 1x razmisli o svoji zgoraj zapisani trditvi. Sem vozil tega TDIja in proti turbo bencinarjem je čistokrvni zetor, kot vsi dizli

perci ::

SambaShare je izjavil:

perci je izjavil:


A hočeš rečt, da je fake animacija? Da, če bom odprl mašino, bo notri neka misteriozna utež, ki nadomešča četrti bat?


Ni nič misteriozna kar dejanska je:

Three-cylinder engines, since they have one less cylinder than the engine has cycles, are known for their distinctive back-and-forth pitching motion as they run. Most triples solve this with balance shafts, but those can add weight and rob power. Ford tackled the issue by sort of skirting it: they used an eccentrically-weighted flywheel and front pulley to compensate for that missing-cylinder cycle, and they're essentially translating the vertical pitching motion into a lateral motion, which the car's special engine mounts can easily absorb. The result is that very little engine hopping happens at all.

To ni protiutež, ampak ekscentrično obtežen vztrajnik. Mimogrede, tudi 4 cilindraši imajo vztrajnike.

perci ::

Človk se vpraša, kako enocilinderski motorji sploh lahko obstajajo, če je liho število valjev tak hud problem.

SambaShare ::

perci je izjavil:


To ni protiutež, ampak ekscentrično obtežen vztrajnik. Mimogrede, tudi 4 cilindraši imajo vztrajnike.


Ne ekscentričnega. Pa tudi jermenica ni ekscentrična. Opravlja pa oboje isto funkcijo kot bi jo utež, stvar pristopa kako poskusiš uravnotežiti motor.

https://www.carthrottle.com/post/heres-...

Ne bom prevajal, berite sami.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Vse kar ima težišče izven osi vrtenja je ekscentrično, lahko nehamo?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

perci ::

Ja in kaj pol, če 4 cilindraš nima ekscentričnega vztrajnika? Ima pa lahko celo dvomasnega. A zdej bomo vse dizle zarad tega šimfal?

Mimogrede, stran iz katere si potegnil svoj quote, hvali ecoboost. Beri spodaj.

The engine sounds pretty good -- it's clearly not your usual four, but it's not an unpleasant sound at all. At high revs it gets a sort of reverse-gear high-pitched whine, but that gives it a sort of Jetsons-world high-tech character. Vibration is actually quite minimal, and at idle it feels totally smooth inside the car.

SambaShare ::

Point je da V3 je napram V4 inherentno bolj neusklajen/nemiren motor. Razlaga je na linku zgoraj. Načinov kako poskusiš to odpraviti je več, ford je pač namontiral ekscentrične vztrajnike/jermenice, nekaj kar V4 bencinci ne potrebujejo. Pa kljub temu teče kot dizel brez olja. V kabini verjamem da se to ne sliši, je pa vprašljiva dolgoživost takih motorjev.

Tako so pa potegnili te V3 iz naftalina v višku down-sizinga, ta trend pa se je že obrnil. Pa glede na to da poraba je tako minimalno nižja, vprašanje če tu niso pridobili le proizvajalci z nižjo ceno izdelave.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Point je da V3 je napram V4 inherentno bolj neusklajen/nemiren motor. Razlaga je na linku zgoraj. Načinov kako poskusiš to odpraviti je več, ford je pač namontiral ekscentrične vztrajnike/jermenice, nekaj kar V4 bencinci ne potrebujejo. Pa kljub temu teče kot dizel brez olja. V kabini verjamem da se to ne sliši, je pa vprašljiva dolgoživost takih motorjev.

Dejstvo je, da tehnologija to težavo bp odpravlja. In da te mašine niso nič posebej glasne ali nemirne. A so prava pot napram 4-cilindrašem in kakšne (če sploh) pluse prinašajo, je pa drugo vprašanje.

SuperVeloce ::

SambaShare je izjavil:

Point je da V3 je napram V4 inherentno bolj neusklajen/nemiren motor. Razlaga je na linku zgoraj. Načinov kako poskusiš to odpraviti je več, ford je pač namontiral ekscentrične vztrajnike/jermenice, nekaj kar V4 bencinci ne potrebujejo. Pa kljub temu teče kot dizel brez olja. V kabini verjamem da se to ne sliši, je pa vprašljiva dolgoživost takih motorjev.

Tako so pa potegnili te V3 iz naftalina v višku down-sizinga, ta trend pa se je že obrnil. Pa glede na to da poraba je tako minimalno nižja, vprašanje če tu niso pridobili le proizvajalci z nižjo ceno izdelave.

V3? kaj pišeš bedarije, če ne veš zakaj se gre? Spet nekdo s "kmečko pametjo" predava...

V4 so izjemno redki, če mi pa pokažeš enega V3 štirtakterja, svaka ti čast...

Unknown_001 ::

Za torjko viertakt tudi jaz prvič slišim. V5 pa obstaja... ga je VW spravil skupaj. Dovesedno do VR6 skrajšali za en cilinder.

V3 je pa DKW imel enega. Sam.. dkw se je vedno držal dvotaktnih motorjev.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

m0LN4r ::

damjan1980 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

V nasem 3cilindrskem TDIju se ne trese nic.


Vsedi se v sodobnega turbo bencinarja, ga vžgli in potem še 1x razmisli o svoji zgoraj zapisani trditvi. Sem vozil tega TDIja in proti turbo bencinarjem je čistokrvni zetor, kot vsi dizli

Nisem rekel, da ni glasen. Ne trese se stol, ne trese se kabina, pa ne razmetava pijaco v drzalu.
Tisti 3 cilindri ko odpres havbo da se motor malo ziba sem pa tja, bos videl tudi v vec cilindrskih dizlih, ce pa ne pa poglej se enkrat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SambaShare ::

SuperVeloce je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Point je da V3 je napram V4 inherentno bolj neusklajen/nemiren motor. Razlaga je na linku zgoraj. Načinov kako poskusiš to odpraviti je več, ford je pač namontiral ekscentrične vztrajnike/jermenice, nekaj kar V4 bencinci ne potrebujejo. Pa kljub temu teče kot dizel brez olja. V kabini verjamem da se to ne sliši, je pa vprašljiva dolgoživost takih motorjev.

Tako so pa potegnili te V3 iz naftalina v višku down-sizinga, ta trend pa se je že obrnil. Pa glede na to da poraba je tako minimalno nižja, vprašanje če tu niso pridobili le proizvajalci z nižjo ceno izdelave.

V3? kaj pišeš bedarije, če ne veš zakaj se gre? Spet nekdo s "kmečko pametjo" predava...

V4 so izjemno redki, če mi pa pokažeš enega V3 štirtakterja, svaka ti čast...


Neposrečena okrajšava. Inline 3 cilinderc, 4 cilinderc. Bi ti bilo jasno kaj sem mislil če bi prebral več kot eno vrstico, ali vsaj naslov teme.

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

SambaShare je izjavil:

Point je da V3 je napram V4 inherentno bolj neusklajen/nemiren motor. Razlaga je na linku zgoraj.
Nič od tega ni.

SambaShare ::

Če ti tako praviš.

blackbfm ::

V3 me v sosednji kraj inherentno enako pripelje kot v4:))

Unknown_001 ::

Inherentno? Čakaj v kakšnem kontekstu je to mišljeno?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

perci ::

Verjetno je mišljeno v kontekstu, da ineherentno nestabilna (naj bi bila) 3-cilindrska mašina na cilju ne razpade. In, da je torej ta izraz v tem kontekstu butast.

facepalm ::

Jaz sem opazil vibracije pri 0.9tce cliotu.
Na AC, pri pospesevanju iz cca 100kmph v 5. prestavi, zacne vzvratno ogledalo vibrirati.
Sicer nimam nic proti 3 cilindrasem, se pa sprasujem ali so smiselni. Npr med 0.9tce in 1.2tce je 1k eur razlike pri nakupu avta. Poraba je priblizno enaka, pri reg pa stane 50eur vec na leto. Pridobis pa vec moci/navora in naceloma bolj "umirjen" motor.
Pozna kdo kako prednost modernih i3 napram i4?

SambaShare ::

"Inherent balance" je pri motorjih pogosto uporabljen izraz (wiki). Sicer pri branju zdaj vidim da je veliko debate katere sile se pri tem upošteva. Nekateri res samo primary/secondary balance (ne poznam slo izrazov), in tu je štiri cilinderc še na slabšem kot tri, ker se secondary sile tam ne izničijo. Se pa po drugi strani tri cilinderc ziba vzdolž cilindrov, ker imaš liho število cilindrov in se 1 in 3 cilinder zibata "čez" 2. Pa pri tri cilindercu imaš med eksplozijami premor, kar potem povzroči vibracije in hrup, sploh pri nizkem rpm. Tisto zibanje še nekako obvladaš s protiutežmi, vibracij pa niti v teoriji ne moreš.

Vsaj tu se strinjamo?

Zgodovina sprememb…

OrkAA ::

V primerjavi z elektricnim motorjem se _vsi_ motorji z notranjim izgorevanjem tresejo. Noro tresejo. Ni cudno, ce se notri dogajajo eksplozije.

Vem, da se tega ne da direktno primerjat, samo hotel sem vam pokazat, da se kregate glede parih nepomembnih procentov. Ja, mogoce se 3 valjna masina malenkost bolj trese, ampak who cares? Ce se nacrtno ne osredotocas na tresenje, ne bos tega nikoli opazil.

SambaShare ::

OrkAA je izjavil:

Ja, mogoce se 3 valjna masina malenkost bolj trese, ampak who cares? Ce se nacrtno ne osredotocas na tresenje, ne bos tega nikoli opazil.


Meni je sporno samo to bluzenje EU avto industrije. V gonji proti CO2 se je najprej začelo z dizli (fail), potem pa še prisilen down-sizing (fail). Oboje pa je bilo svoj čas promovirano kot nekaj najboljšega, v resnici pa je za potrošnike le slabše - ne nujno za voznike.

Unknown_001 ::

OrkAA je izjavil:

V primerjavi z elektricnim motorjem se _vsi_ motorji z notranjim izgorevanjem tresejo. Noro tresejo. Ni cudno, ce se notri dogajajo eksplozije.

Vem, da se tega ne da direktno primerjat, samo hotel sem vam pokazat, da se kregate glede parih nepomembnih procentov. Ja, mogoce se 3 valjna masina malenkost bolj trese, ampak who cares? Ce se nacrtno ne osredotocas na tresenje, ne bos tega nikoli opazil.


Nima eksplozija veze. Bolj je problematično je ker translacijski gib bata "pretvorimo" v rotacijo gredi. Pri elektromotorju imaš direktno rotacijo, pri batnih strojih pa brez translacije naprej nazaj ne gre. In če ti nekaj pospešuješ, ustavljaš, pospešip v drugo smer, ustaviš in tako dalje dobiš vir vibracij. Navadno večino vibracij zaduši že ohišje. Siva litina je sploh znana po tem, da je dobra dušilka vibracij.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

perci ::

wankel vibrira minimalno, pa ga nihče ne vozi

smacker ::

Clio pri 100kmh se trese zaradi nestabilnosti avta, ne zaradi 3cyc motorja :))

Unknown_001 ::

perci je izjavil:

wankel vibrira minimalno, pa ga nihče ne vozi


Wankel ima eno veliko hibo. Tesnjenje. In ker ni ustrezne praktične rešitve ki bi trajno zdržala, se ga skoraj ne uporablja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

facepalm je izjavil:

Jaz sem opazil vibracije pri 0.9tce cliotu.
Na AC, pri pospesevanju iz cca 100kmph v 5. prestavi, zacne vzvratno ogledalo vibrirati.
Sicer nimam nic proti 3 cilindrasem, se pa sprasujem ali so smiselni. Npr med 0.9tce in 1.2tce je 1k eur razlike pri nakupu avta. Poraba je priblizno enaka, pri reg pa stane 50eur vec na leto. Pridobis pa vec moci/navora in naceloma bolj "umirjen" motor.
Pozna kdo kako prednost modernih i3 napram i4?

registracija bi mogla bit ista za vse do 1250cc
#brezpodpisa


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20533119 (12418) pi pawr
»

nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7111222 (8741) Gr8t

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624103723 (83038) gddr85
»

Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25645565 (37714) Utk
»

Rabljen avto do 3k€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10413643 (10239) krneki0001

Več podobnih tem