» »

1.0 TSI - 3 cilindri

1.0 TSI - 3 cilindri

««
6 / 13
»»

jest10 ::

m0LN4r je izjavil:



1.2TSI 3c zna biti tudi prijetno tih. Rabis vsaj 2. prestavo in konstantnih 2200rpm. Udobna voznja po mestu pa je med 2500-3000, pod tem pa se cutijo sunki ko stopis na gas.



Ta motor ne obstaja

hojnikb ::

ne, ima pa pežo 1.2 turbo 3c
#brezpodpisa

TOP ::

Tisti ki nimajo dizla so pogruntali so dizli tihi,tisti ki ga mamo pa vemo kolk so tihi,še posebej ko je zunaj pod ničlo,pa ko ga užgeš.Sinonim za ušesa.:D

zk_eu ::

D3m je izjavil:

PandaFlow2 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Nov bencinar je sigurno tisji z manj tresljaji od novga dizlasa, ampak ne 3cilinderski bencinar, ki klenka.


Bencinarji modelnega leta 2018 klenkajo na dnevni ravni, ja. Vsi senzorji, elektronika, elektronski vbrizg in vžig so pa za okras. Right.


Če še ne veš imajo bencinarji senzor klenkanja.


Če ima senzor klenkanja še ne pomeni, da avto kdaj ne zaklenka. Problem je, da večina ljudi tega sploh ne zazna oziroma ne opazi, ker moraš biti res pozoren na klenkanje (določen del goriva oziroma zmesi se hitreje vžge).

Ločite klenkanje od predvžiga, ki je res glasen in ga zaznaš v kabini, rahlega klenkanja, ki se pojavlja v skoraj vseh (bencijskih) avtih v tej vročini, pa večina ne zazna. Senzor klenkanja bo samo prilagodil prilagodil vžig mešanice goriva, da se klenkanje ne bo nadaljevalo.

Jaz imam navadnega atmosferca z 1.8 16v motorjem, ki je sicer težak (skoraj 1,7 tone) in mi sedaj poleti rad zaklenka, med pospeševanjem čez 2.000 obratov (ne vozim na 2.000 obratih, ampak mimo te cone je pa treba iti) ali pa, ko moram speljati v hrib in nato prestavim v 2. prestavo mi na hitro malo zaklenka. Ampak tega ne boš slišal nikoli v kabino niti z ugasnjenim radijem. Slišal boš, ko boš ne bo okoli tebe prometa, na levi in desni bodo hiše ali nekaj, da se zvok odbija in boš imel spuščena okna ter ugasnjen radio. Zdaj mi pa povej koliko ljudi je na to pozornih? :) Sliši se pa kot tak rahel prskajoč zvok, ki v bistvu traja pol sekunde, saj elektronika to takoj zazna in prilagodi vžig.

Ne vem pa kako to vpliva na te male navite mlinčke. Vem samo, da na NA motorjih to ne more povzročiti nikakršne škode in nima nobenega vpliva na življenjsko dobo. Moja Astra 1.6 16v l. 1999 je recimo skos proizvajala isti zvok kot zdajšnji avto, pa sem z njo naredil 300.000 km in jo nato prodal.

Sem pa bil pozoren, ker hodim peš v hrib s kolesom iz službe, da je skoraj vsak benciner malo zaklenkal pred tem našim hribom, ko so se podali nanj :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

zk_eu ::

Ne vem kako je pri teh 3-celindrih. Nisem nikoli bil pozoren, niti jih nočem. Vendar če daš v štric mojega NA bencinerja in enak model mojega avta z dizelskim motorjem (to sem tudi preizkusil), je res tako kot bi tisti dizel bil traktor (pa je avto star 6 let). Jaz imam res rad ta miren bencinski zvok in dam raje tistih 20 - 30 EUR več za bencin (če je sploh toliko razlika), kot pa da imam tisti ogaben dizelski zvok :). Ampak to sem jaz in to je zgolj moje osebno mnenje. Mogoče so dizli zadnjih, kaj 2 let toliko bolje izolirani? Ker prej zagotovo ne.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

stara mama ::

Vsi pametni kako so dizli glasni proti bencinarjem, vendar pod polnim gasom ni noben dizel glasen toliko kot bencinar. Bencinar zna tulit, dizel pa ne.
Kar je bolj pomembno na avtocesti, če moraš to poslušat uro ali dve skupaj.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Pač voziš 90 na avtocesti, problem rešen.

Mohimm ::

@stara mama Pod polnim gasom pa naj le poje... Med enakomerno vožnjo pa se vse lepo umiri.. Če voziš 2 uri skupaj pod polnim gasom je problem drugje...

PS: vozim NA bencinarja ki ima pri 130km/h ~3900rpm (pa preživim tudi več kot 2h na dan v avtu), kar je preveč, ampak moderni bencinarij, 6 prestav/CVT itd.. pa so popolnoma poslušljivi... Izkušnje: 0.9 - 3cyl - 5 prestav ima pri 130 (po spominu) 3700 obratov (še vedno ob enakomerni vožnji porabi manj kot 6l), in je v primerjavi z mojim vožnja precej tišja (tudi avto je dosti novejši)... In če avto nima ravno 1600+kg, je to povsem dovolj... In še enkrat, s tako mašino sem hodil do Milana praktično brez postankov s tempomatom na omejitvi... Povsem spočit...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mohimm ()

facepalm ::

in dizel na 2500rpm je se vedno glasnejsi kakor bencinc pri 3500rpm.
tudi dizla ce pohodis ni nic tisji od bencinca ceprav doseze 3000rpm manj.

stara mama ::

facepalm je izjavil:

in dizel na 2500rpm je se vedno glasnejsi kakor bencinc pri 3500rpm.
tudi dizla ce pohodis ni nic tisji od bencinca ceprav doseze 3000rpm manj.

Strojnik v meni pravi, da sploh nimaš prav.
Ekologija™ in Trajnost™

Kona77 ::

4c je seveda glasnejši, saj en cilinder več ustvarja hrup, cca 1/4 več premičnih delov v motorju zahteva svoj davek.

krneki0001 ::

Ne drži, ker 4c deluje bolj mirno. Več kot je cilindrov, bolj miren je motor. Na V12 lahko kovanec postaviš pokonci, pa ne bo tresljajev, ki bi ga prevrnili.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

hojnikb ::

no, to lahko tudi na wanklu nardiš, pa ma sam 2 "cilindra"
#brezpodpisa

krneki0001 ::

To?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Bellzmet ::

To?

facepalm ::

ko slisim te TSIje na posnetkih, so TCeji prave violince.

N4m31355 ::

vceraj vozil clio 0.9 tce... zadeva nic ne trese in je zelo tih.

facepalm ::

trese trese, le opazi se ne, ce nisi pozoren oz navajen na kakega "normalnega" 4cyl bencinca.

tresljaji se cutijo pod ritjo, v idle. niso pa to tresljaji ala dizel, da jih cutijo se v sosednjem avtu :P

tomaz- ::

Evo, en "zanimiv" update glede trivaljnika. Danes sem peljal svojega P3008 1,2 puretech 130KM na servis in dobil za nadomestno vozilo P2008, letnik 2008 - najšibkejši trivaljnik z 82KM.. O BOŽE MOJ, kako to trese, vibrira pod ritjo in na volanu, se dere.. - če hočeš normalno speljat, rabi obrate, brni.. Vse se prenaša na sedež, na volan, zvok je za bruhat..

Zdaj vas nekatere hudo razumem! Ampak: Ne morem verjet, kakšna ogroomna razlika je med tem motorjem in med mojim novim trivaljnikom 130KM.. Dejansko nič vibracij, drugačen zvok ob pospeševanju ( težko ponazorim, ampak čist drugačen, bolj globok zvok, brez značilnega brnenja in dretja.. ), v prostem teku nobene vibracije, start-stop sploh ne dojameš.. Skratka, ja, razlika je taka, da sem imel celo pot dobesedno solzne izbuljene oči!!
Dejansko vas dosedaj nisem razumel, kaj zaboga trese in ropota in brni in vibrira - do danes ...
Ampak, kot pravim, novejša motorja - puretech 110KM in 130KM sta kot noč in dan glede tega proti temu trivaljniku, ki sem ga danes "fasal".. Če ne bi probal, ne bi verjel.. Pri tem avtu ne samo, da ti kovanec pade z motorja, tukaj ti ga pomojem zabriše par metrov daleč..

m0LN4r ::

No cez 10let bo v novem tudi marsikaj znucano ala vztrajnik od veselega pritiskanja na gas iz nizjih obratov. Hec bo v tem, da ce ga vozis par let in se sproti navajas na spremembe in ne opazis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Sparkxl ::

Veš kaj je meni hec? Kako youtube znanstveniki ne samo da veste več od tistih, ki tak avto dejansko imajo, ampak imate še neverjetne sposobnosti pogleda v prihodnost! To imate kako magično kuglo, berete iz kavnih usedlin? Ali ste samo puni dreka?

Utk ::

Ne rabiš steklene krogle za stvari, ki obstajajo že 20 let. Samo bedak ponavlja napake drugih bedakov. In ne mi zdej "ampak sodobni avti...", ker to je pa res gledanje v stekleno kroglo.

MxxW5 ::

Correct me, if I'm wrong, ampak ali ni 82 KM motor enak močnejšima (110 in 130 KM), razlika je le v turbini in (sklepam) v softveru? Se mi zdi čudno, zakaj bi potem kaj bol tresel kot močnejša motorja. Razen če so med njimi še kakšne druge "hardverske" razlike, ali pa če je vpetost motorja pri 2008 slabša, kabina slabše zadušena in podobno. Ugibam.

tomaz- ::

Nimam pojma.. Dejstvo pa je, da ima nadomestni avto prevoženih 26000kilometrov, sem šel pogledat ( moj P3008 pa ima 15000 ).. OK, saj ni takoo grozno, kot se zgoraj bere, ampak razlika je vseeno velika, res velika.. Ne vem, ali je vpetje ali karkoli drugega, ampak tale P2008 je kot nov zunaj in znotraj, letom navkljub.. V mojem resnično ne čutiš motorja "v sedežu", niti na volanu, nikjer... Tukaj pa zadeva dejansko potresava, zvok je čisto drug, pa pustimo moč, ki je tukaj praktično ni proti 130KM motorju - logično, sicer..
Saj pravim, dosedaj vas nisem "razumel", kaj vam trese in brni, zdaj pa sem to več kot opazil in dotičnega motorja s takšnim obnašanjem zagotovo ne bi imel..
Ima pa kolega tudi skoraj novega 2008 z motorjem 1,2 110KM in je praktično enak kot moj, brez vibracij, malenkost glasnejši od mojega, ravno tako uglajen.. Ne vem, tale 82KM motor mi deluje kot iz drugega planeta..Pa rahlo dvomim v zjahanost avta, ker vse deluje res kot novo. No, je pa plus: tale mlinček je še brez start-stop sistema :D

zgleda so različni motorji, ker sta letos zopet najboljša motorja leta 2018 in povsod omenjajo samo modela 110KM in 130KM..

http://www.peugeot.si/uporabne-povezave...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

MxxW5 ::

http://www.peugeot.co.uk/puretech/

Ne izgleda, da bi bilo razen turba karkoli dodano na 110 in 130. Gre skratka v vseh treh variantah (82, 110 in 130) za isti motor, ki ima v močnejših variantah dodano turbino. Tako da nimam pojma.

Je pa res, da se kakšnih detajlov o motorjih na netu itak ne najde (vsaj jaz ponavadi ničesar ne najdem). Sem zadnjič recimo iskal, kakšna je razlika med fordovim 1.6 TDCI (ki je PSAjeva mašina) in novejšim 1.5 TDCI. Kaj je spremenjeno? A gre za modificiran 1.6 (torej PSAjev dizajn) ali za povsem novo mašino? Ali pa: zakaj ima Hyundai (in posledično Kia) v ponudbi 1.6 in 1.7 diesel motor, pri čemer prvega dobiš v variantah po 116 in 136 KM, drugega pa v variantah po 116 in 141 KM. Zakaj bi imel proizvajalec v ponudbi dve tako podobni mašini? Ali pa: kaj bo sedaj s skoraj novo razvitim Oplovim 1.6 dizlom (136 KM), potem, ko je Opel prevzel PSA? Itd., itd. Vsega boga najdeš na netu, tega pa ne.

SuperVeloce ::

Kia/hyundai 1.5, 1.6 in 1.7 crdi so si res še najbolj podobni med seboj, ker si delijo večino komponent v/na motorju in glavi.
Glavna razlika so različni hod bata ( 1.5 vs 1.6 ) in obseg (1.6 vs 1.7 ).
Lahko, da imajo več verzij turbin in injektorjev, pa še kakšne nianse se najdejo.
Redko (oz. Verjetno nikoli) pa motor ni identičen v čisto celem spektru ponudbe (sploh če so kw razlike blizu x2), le "z dodano turbino".
Takšne kozlarije se tupijo že od starih 1.9tdi/sdi naprej. Potem pa jok, ko kaj odnese pri konkretnejšemu chiptuningu :)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

tomaz- ::

MxxW5 : ja, tudi na tem linku, ki si ga prilepil, ni nikjer izvedenke z 82KM.. IMHO sta 110 in 130 verjetno res drugačna motorja od 82KM - sem pa tudi sam malce brskal in nikjer ni kakih dejanskih podatkov o razlikah - ker v realnosti so razlike res velike - saj pravim - motorja z 82KM ne bi kupil nikoli, nisem mogel verjet, kako neuglajen motor je to - vidim pa edino, da ima tudi navor konkretno manjši in pri visokih 2750 obratih..
82KM 118 Nm/2750 rpm
110KM 205 Nm/1500 rpm
130KM 230 Nm/1750 rpm.

precej razlike v navoru in obratih.. v realnosti se to res ohoho pozna...

-valvoline- ::

Folka motijo predvsem tiste rahle vibracije v prostem teku pri 3c motorjih, nic druga. Ko se na to navadis pol ni blema. To da so majhni turbaki svohni je pa cisto natolcevanje brez nobene podlage, bmw je 30 let nazaj iz 1.5 motorja izstisnil ven 1500 konjev.

1.0tsi ima primerljive zmogljivosti recimo 1.9 tdi-ju 2000-2005, kater je poganjal vse od golfe,pasate,sharane pa tudi a6 in kombije. Eksperimentira se tudi z 2c boxer mlincke, to bo sele zanimivo peglica reloaded :)

Zgodovina sprememb…

tomaz- ::

Valvoline, roko na srce: 130KM je vse prej kot švoh.. In tudi uglajenosti mu ni očitati, je dejansko res OK motor-ček.. Ampak zdaj tudi razumem tiste, ki jih vibracije in značilno dretje osnovnih motorčkov motijo.. Zdaj, ko sem peljal ( očitno ) osnovni trivaljni motor, točno vidim, kaj jih moti in JA, je res neuglajeno..
ČE tako brnijo in vibrirajo mali TSI-ji , jih razumem, jaz ga tudi ne bi imel.. Ga nisem sprobal, zato ne komentiram, sem pa danes imel priložnost na lastni koži izkusiti delovanje 82KM trivaljnika - ne bi ga imel - imam pa 130KM trivaljnika in sem super zadovoljen....Očitno razlike so dokaj velike od modela do modela in je za razumet oba "polja" ...

Verjamem, da nekdo poskusi tak 82KM motor, kot sem ga jaz danes peljal in se mu "zagabijo" vsi trivaljniki, hehe

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

MxxW5 ::

SuperVeloce: Hvala lepa za informacije o Hyundai/Kia motorjih. Tudi meni se zdi (čeprav sem čisti laik), da gre pri novih motorjih redkokdaj za preprosto našraufanje turbine na že obstoječ motor. Novejši motorji so koneckoncev inženirski čudeži, saj morajo biti razviti in narejeni za relativno malo denarja, morajo imeti precejšnjo moč na liter prostornine in biti hkrati varčni in čisti ter hkrati po možnosti brez napake laufati več 100kkm.

tomaz-: Poglej v linku pod "Naturally Aspirated Variants" je naveden motor z 82 KM.

-valvoline- ::

Nisem glih na tekocem, mislim da 1.0tsi pod 100 konjev ni, te je ze 82km NA motor. Sm enkrat sprobal tudi 0.9tce tasvohni z 90km v novem kliotu pa mu prav nic ne manjka. Aja, vecina teh mlinckov je na verigo, ki pa tudi doda svoj znacilni zvok h trocilindrskemu delovanju.

Zgodovina sprememb…

tomaz- ::

Puretech 110-130 motorji imajo jermen

m0LN4r ::

tomaz- je izjavil:

Nimam pojma.. Dejstvo pa je, da ima nadomestni avto prevoženih 26000kilometrov, sem šel pogledat ( moj P3008 pa ima 15000 ).. OK, saj ni takoo grozno, kot se zgoraj bere, ampak razlika je vseeno velika, res velika.. Ne vem, ali je vpetje ali karkoli drugega, ampak tale P2008 je kot nov zunaj in znotraj, letom navkljub.. V mojem resnično ne čutiš motorja "v sedežu", niti na volanu, nikjer... Tukaj pa zadeva dejansko potresava, zvok je čisto drug, pa pustimo moč, ki je tukaj praktično ni proti 130KM motorju - logično, sicer..
Saj pravim, dosedaj vas nisem "razumel", kaj vam trese in brni, zdaj pa sem to več kot opazil in dotičnega motorja s takšnim obnašanjem zagotovo ne bi imel..
Ima pa kolega tudi skoraj novega 2008 z motorjem 1,2 110KM in je praktično enak kot moj, brez vibracij, malenkost glasnejši od mojega, ravno tako uglajen.. Ne vem, tale 82KM motor mi deluje kot iz drugega planeta..Pa rahlo dvomim v zjahanost avta, ker vse deluje res kot novo. No, je pa plus: tale mlinček je še brez start-stop sistema :D

zgleda so različni motorji, ker sta letos zopet najboljša motorja leta 2018 in povsod omenjajo samo modela 110KM in 130KM..

http://www.peugeot.si/uporabne-povezave...

Najbolsi motor leta, se pred sredino leta xD tak drek pa res ne, zadeva se niti zlaufala ni. Je ze kje motor leta 2019?

-valvoline- je izjavil:

Folka motijo predvsem tiste rahle vibracije v prostem teku pri 3c motorjih, nic druga. Ko se na to navadis pol ni blema. To da so majhni turbaki svohni je pa cisto natolcevanje brez nobene podlage, bmw je 30 let nazaj iz 1.5 motorja izstisnil ven 1500 konjev.

1.0tsi ima primerljive zmogljivosti recimo 1.9 tdi-ju 2000-2005, kater je poganjal vse od golfe,pasate,sharane pa tudi a6 in kombije. Eksperimentira se tudi z 2c boxer mlincke, to bo sele zanimivo peglica reloaded :)

Tak je bil dober, da ga se danes uporabljajo na siroko
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

tomaz- ::

te močno daje šank prepričanje, kajne - nič hudega, tudi taki morate biti, da ni dolgčas.. Če boš kdaj kaj tudi dejansko prebral, boš mogoče opazil, da je bil motor leta tudi že 2017, pa 2016, pa 2015....Od tedaj se jih je verjetno kar nekaj že zlaufalo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

m0LN4r ::

Ce ne bi tako nasplosno napisal me ne bi motilo, napisi se zram v kateri kategoriji in kateri paperspecsi tekmujejo.

Jaz si pa shranim povezavo, da ce bo kdo zajamral da ima probleme, mu pokazem da boljsga motorja itak ni ze 4 leta.... XD

Oz. ne - sprintam plakat pa jim ga odnesem v delavnico k pezoju
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

tomaz- ::

zakaj na splošno, saj ti vse piše, če mičkeno poguglaš : v kategoriji od 1,0 do 1,4 litra

https://www.ukimediaevents.com/engineof...

Ti kar sprintaj veliiiiko različnih plakatov in jih obesi po vseh delavnicah, začni kar pri A :D:D , boš videl, do P je še dooolga, pa malce dlje se boš verjetno pomudil še pri V :D

m0LN4r ::

Ja kot mediji, vazn je naslov da naredi vtis na vecino ki samo preletijo zadevo.

Pa jaz pa napisem, moj 1.4 je boljsi. Ima vec konjev in en cilinder vec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

-valvoline- ::

m0LN4r je izjavil:

Ja kot mediji, vazn je naslov da naredi vtis na vecino ki samo preletijo zadevo.

Pa jaz pa napisem, moj 1.4 je boljsi. Ima vec konjev in en cilinder vec.

Pri enaki prostornini in kw bo trocilindrcni motor vedno pil manj in svinjal manj k 4 in vec cilindrcni. Ce tale 1.4 naredijo v 3c bo boljsi v vse razen tiste vibracije v prostem teku. Nizja poraba, obraba materijalov in trenja, manjsa teza in zahteva po prostoru za sam motor.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Spomnim se suzukijevega motorja 1.0 3c v swiftu 97-2003, engine masterpiece, pije manj k dizel. Temu das turbinco gor, sodobni crg injection pa mas zmagovalca.

AndrejO ::

MxxW5 je izjavil:

Je pa res, da se kakšnih detajlov o motorjih na netu itak ne najde (vsaj jaz ponavadi ničesar ne najdem). Sem zadnjič recimo iskal, kakšna je razlika med fordovim 1.6 TDCI (ki je PSAjeva mašina) in novejšim 1.5 TDCI. Kaj je spremenjeno? A gre za modificiran 1.6 (torej PSAjev dizajn) ali za povsem novo mašino?

1.5 TDCI je 1.6 TDCI z malenkost ožjimi cilindri, da pride kubatura pod magičnih 1500ccm in ustrezno posodobljeno elektroniko.

Podobno so naredili z 1.6 EcoBoost, kjer se 1.6 in 1.5 razlikujeta samo v tem, da so za potrebe davka malenkost pomanjšali premer cilindra, da so prišli pod 1500ccm skupaj še z nekaj dodatki za izboljšanje izkoristka.

Bojda je Ford to pomanjšanje naredil zato, ker ima globalno enake motorje, Kitajska pa je dovolj velik trg, da se splača narediti takšno spremembo, ker je pri njih bojda "magična meja" pri davku ravno 1500ccm.

MxxW5 ::

AndrejO: Hvala lepa!

Evo, pa sem izvedel kar nekaj zanimivih stvari danes; da je 1.5 TDCI samo malo modificiran 1.6 in da si Hyundai/Kia 1.6 in 1.7 diesel delita precej komponent, oziroma, če sem prav razumel, da gre za zelo podobna motorja (do danes sem nekako mislil, da gre za dva povsem različna motorja).

Tnx!

AndrejO ::

MxxW5 je izjavil:

AndrejO: Hvala lepa!

Evo, pa sem izvedel kar nekaj zanimivih stvari danes; da je 1.5 TDCI samo malo modificiran 1.6 in da si Hyundai/Kia 1.6 in 1.7 diesel delita precej komponent, oziroma, če sem prav razumel, da gre za zelo podobna motorja (do danes sem nekako mislil, da gre za dva povsem različna motorja).

Tnx!

Kar je mene najbolj "razžalostilo", je bila ugotovitev, da je nov 3-valjni 1.5 EcoBoost, ki prihaja v novem Focusu dejansko izpeljanka 1.0 EcoBoost. Kar je logično ... pač 3-valjni motor porinjen do skrajne meje smiselnosti. Samo kaj, ko to meni ni všeč.

Ford tako razen v kategoriji "hot hatch" vsaj v Evropi več ne bo imel 4-valjnega bencinskega motorja. Da si bi pa šel za to ogledovati ST, me pa ne mika. Izgleda bom moral ob naslednji menjavi poiskatu kakšnega drugega proizvajalca. Če bo sploh še ostal kdo, ki bo za mase delal potrošne in zabavne motorje, namesto ekonomsko upravičenih.

krneki0001 ::

AndrejO je izjavil:

...Izgleda bom moral ob naslednji menjavi poiskatu kakšnega drugega proizvajalca. Če bo sploh še ostal kdo, ki bo za mase delal potrošne in zabavne motorje, namesto ekonomsko upravičenih.


Subaru.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Siddh ::

Mazda tudi.


stara mama ::

MxxW5 je izjavil:

http://www.peugeot.co.uk/puretech/

Ne izgleda, da bi bilo razen turba karkoli dodano na 110 in 130. Gre skratka v vseh treh variantah (82, 110 in 130) za isti motor, ki ima v močnejših variantah dodano turbino. Tako da nimam pojma.

Je pa res, da se kakšnih detajlov o motorjih na netu itak ne najde (vsaj jaz ponavadi ničesar ne najdem). Sem zadnjič recimo iskal, kakšna je razlika med fordovim 1.6 TDCI (ki je PSAjeva mašina) in novejšim 1.5 TDCI. Kaj je spremenjeno? A gre za modificiran 1.6 (torej PSAjev dizajn) ali za povsem novo mašino? Ali pa: zakaj ima Hyundai (in posledično Kia) v ponudbi 1.6 in 1.7 diesel motor, pri čemer prvega dobiš v variantah po 116 in 136 KM, drugega pa v variantah po 116 in 141 KM. Zakaj bi imel proizvajalec v ponudbi dve tako podobni mašini? Ali pa: kaj bo sedaj s skoraj novo razvitim Oplovim 1.6 dizlom (136 KM), potem, ko je Opel prevzel PSA? Itd., itd. Vsega boga najdeš na netu, tega pa ne.

Iz prve roke ti lahko povem o BMWjevih motorjih, recimo 2.0 dizlih. Razvoj motorja je zelo drag, to je jasno, zato se ga razvija po valju.
Večje kubature samo dodajo valje (4, 6, 8), dimenzijsko je vse enako. Različni so pa tudi materiali, zato ima lahko BMW tri različne motorje z enako kubaturo, dovod goriva in zraka pa nadzira računalnik. Tisti rek ki ga slišiš od tunerjev (sj je itak vse enako kot na močnejšem motorju) je dimenzijsko gledano res, v materialih so pa velike razlike. Tako da nič ni zastonj na dolgi rok (stopljeni bati in take fore).
Glede na to da tako počne BMW, vrjetno podobno počnejo vsi drugi proizvajalci
Ekologija™ in Trajnost™

MxxW5 ::

stara mama: Zadnjič mi je sodelavka omenila, da so peljali VWja na tuning (mislim, da EA189 mašina, tj. 2.0 TDI) in ima sedaj 170 KM (prej 140), manj kuri in boljše potegne. Temu se menda reče "optimizacija" mašine. Negativnih stranskih učinkov menda ni. Okej. Ampak meni se zdi čudno, zakaj ni te mašine potem "optimiziral" že VW. Tam verjetno najbolje vedo, česa je motor zmožen in kako doseči največjo moč pri najnižji porabi, ne? Ali morebiti tisti, ki dela te čipe, ve več kot VW (ali BMW)?

D3m ::

Tam se morajo držati raznih predpisov.
|HP EliteBook|R5 6650U|

AndrejO ::

krneki0001 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

...Izgleda bom moral ob naslednji menjavi poiskatu kakšnega drugega proizvajalca. Če bo sploh še ostal kdo, ki bo za mase delal potrošne in zabavne motorje, namesto ekonomsko upravičenih.


Subaru.

Subaru niti v Sloveniji, niti na Irskem za svojo navadno Imprezo ne ponuja spodobnega bencinskega motorja. 1.6 da največ 114KM od sebe in to ni nekaj, kar bi me pri 1300kg vozilu zanimalo, če ga primerjaš z 150KM ali 180KM pri podobno težkem Focusu.

2.0L z 152KM bi bila prava stvar, ampak tega v naših logih pač ni naprodaj. Pogojno bi lahko takšnega uvozil iz JP v IE, glede na to, da oboji vozimo z volanom na desni, ampak potem postane problem iskanje in uvažanje delov za vsak jebeni servis motorja. Dokler je UK še v EU, bi to še šlo, ker je UK dovolj velik in specifičen trg, da se tudi za stvari iz uvoza nabere dovolj delov po odpadih, od 2019 naprej pa bo to pokop.

Skratka ... sliši se lepo, dokler ne pogledaš kakšno je dejansko stanje pri nas.

m0LN4r ::

MxxW5 je izjavil:

stara mama: Zadnjič mi je sodelavka omenila, da so peljali VWja na tuning (mislim, da EA189 mašina, tj. 2.0 TDI) in ima sedaj 170 KM (prej 140), manj kuri in boljše potegne. Temu se menda reče "optimizacija" mašine. Negativnih stranskih učinkov menda ni. Okej. Ampak meni se zdi čudno, zakaj ni te mašine potem "optimiziral" že VW. Tam verjetno najbolje vedo, česa je motor zmožen in kako doseči največjo moč pri najnižji porabi, ne? Ali morebiti tisti, ki dela te čipe, ve več kot VW (ali BMW)?

Jaja tile "poceni" tunerji po doloceni kilometrini vsi utihnejo in se vec ne hvalijo oz. niti ne omenijo vec, kaj so z avtom naredili. Sem jim na FB napisal par vprasanj in je bilo vse tiho.
Ko sem fuzbal spilal pred leti si je vsak drug "chipal" avto takrat, cudno mi je edino da vec noben nima tega avta... Ce je pa bil tako super.
Polek motorja so tudi drugi deli v avtu, ki morajo biti temu prilagojeni. V DE je tu en tuner, ki ti da 5 let garancije na tuning, ampak samo na motorni blok, na vse ostalo pa ne :) *drobni tisk pa to

Ce se ze hoce nekdo it tuning, naj naredi vsaj stage 2 ali 3, kjer je treba menjat tudi kaksen del v avtu in redno kontrolirati, vzdrzevati zadevo. Ne pa takoj na avto.net znjim, ko kaj zacne rukat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

AndrejO ::

Siddh je izjavil:

Mazda tudi.

Elektronsko parkirno zavoro si lahko nekam vtaknejo, pri modelu z navadno ročno, pa ni možno imeti 165KM motorja.

Na prvi pogled je Volvo V40 s T3 (152KM) kar blizu temu, kar bi morda imel. Ampak potem se mi pa pojavi vprašanje cene in tega, zakaj si bi kupil V40 za ceno Focus ST, ki mi je v izhodišču OK, samo malo predrag za to, kar ga bi dejansko uporabljal. Kot sem napisal ... bom moral malo raziskati trg, glede na to, da je še veliko proizvajalcev in modelov.
««
6 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20533983 (13282) pi pawr
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119347 (4746) jest10
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102950 (61832) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34364727 (53578) tomaz-
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187703 (152716) Spajky

Več podobnih tem