» »

3 vs. 4 cilindri v motorju ?

3 vs. 4 cilindri v motorju ?

GrimReaper ::

negotiator je izjavil:

Ni vse v hitrosti. Hitrosti sploh ni treba preseči, pospešek je tisto, kar je prednost takega avtomobila.

To je lahko govorit, ampak 120 sem sam po regionalki vozil z 1.0 50KM, pa vozim sedaj z 1.6T 200KM. Res pa da je bila pri prvem to maksimalna hitrost (več sem videl samo na AC), zdaj pa skoraj potovalna hitrost tam kjer ni odcepov.
Vem kaj misliš in sem tudi sam mislil, da se da z močnejšim avtom tako vozit. Ampak pomisli malo, tvoje mišljenje pije vodo v glavnem na koncu naselij, pri pospešku 50-90 imaš seveda dovolj velik razpon hitrosti, da boš občutil pospešek, ali pa iz kakšnega ostrejšega ovinka ali iz krožnega, pa še v teh primerih bo večina potegnila vsaj do 100.
Ampak če se greš vozit normalno po eni ovinkasti cesti, bo pa že med ostrejšimi ovinki hitrost padla na samo 80, in kam boš potem pospeševal. Sam delam tako da na vmesnih ravninah potegnem do kolikor da avto, če niso prav dolge, si itak lahko vesel, če prideš do 120.
Če imaš pa vmes daljše ravnine, moraš pa že iz razloga, da jih premagaš v doglednem času in da vožnja ne postane preveč suhoparna (kar pri 90-100 sigurno je), potegnit do 110-120. Ker tam se pač pospeškov ne morš it (največ 10km/h razlike v hitrosti pač ne da neki pospeška) in morš nekako kompenzirat s hitrostjo.

Sem pogledal že kar nekaj Youtube videov športnih avtov, pa se res še noben ni omejeval na 90, sploh v ZDA po tistih kanjonih še 120 ni nobena hitrost.
Če gledaš vožnjo na AC, se pa sploh noben ne obremenjuje z zakonsko predpisano omejitvijo in raje testirajo max hitrost.
Recimo ta vozi precej na sigurno, pa je vmes kar nekajkrat dosegel 110-120:
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

m0LN4r je izjavil:

Ne, zato da bo stisnil, ko ne bo nikogar v bližini. Ni vse v hitrosti. Hitrosti sploh ni treba preseči, pospešek je tisto, kar je prednost takega avtomobila.

Aja orgazmicni pospeski iz 30 na 50 in 50 na 90... I get it xD


Ne, iz 30 v rondoju recimo na 90 ali pa 110... Ali pa iz 0 na 90 iz kakšne stranske ceste na regionalki...
All easy problems have already been solved.

Aston_11 ::

Bolniki imajo vedno tudi svoj peskovnik, vendar to ponavadi ni cesta.

negotiator ::

@GrimReaper

Seveda, na regionalki komot potegneš na 120 ampak se bojim, da če bom to napisal, da bom označen za največjega divjaka. 120 sicer itak ne vozim po regionalki, razen, če ni stranskih cest in imam dober pogled na cesto.
All easy problems have already been solved.

m0LN4r ::

negotiator je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne, zato da bo stisnil, ko ne bo nikogar v bližini. Ni vse v hitrosti. Hitrosti sploh ni treba preseči, pospešek je tisto, kar je prednost takega avtomobila.

Aja orgazmicni pospeski iz 30 na 50 in 50 na 90... I get it xD


Ne, iz 30 v rondoju recimo na 90 ali pa 110... Ali pa iz 0 na 90 iz kakšne stranske ceste na regionalki...

Jasno, samo ce te noben ne lovi je se vedno brezveze. Na progi lahko to delas non-stop pa se cas si lahko meris in tekmujes.
Na cesti je pa to isto, ko pritisnes pedal na piciklu bolj kot nekdo drug.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

negotiator ::

m0LN4r je izjavil:

negotiator je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne, zato da bo stisnil, ko ne bo nikogar v bližini. Ni vse v hitrosti. Hitrosti sploh ni treba preseči, pospešek je tisto, kar je prednost takega avtomobila.

Aja orgazmicni pospeski iz 30 na 50 in 50 na 90... I get it xD


Ne, iz 30 v rondoju recimo na 90 ali pa 110... Ali pa iz 0 na 90 iz kakšne stranske ceste na regionalki...

Jasno, samo ce te noben ne lovi je se vedno brezveze.


Ja, zate mogoče. Kot vsak jé samo, kadar je lačen, gre v trgovino samo, kadar nekaj rabi, kupi nov avto šele, ko se star pokvari, je star kruh, samo zato, ker še ni plesniv, itd. Kot roboti, brez občutkov, samo 1 in 0. Nekatere nas pač to spravi v dobro voljo, kot skok s padalom, spust s kolesom, vožnja na vlakcu smrti... Eni ste pa pač bolj robotski in nimate teh potreb, očitno...
All easy problems have already been solved.

springfield ::

@m0LN4r zakaj ne bi izkoristil potenciala avta na prazni regionalni cesti in malo hitreje peljal skozi ovinke in mocneje pospeseval iz njih? Kaj se res moremo vsi cijazit 40kmh, kak je rahel ovinek? In ne, ne panicarim in na silo prehitevam avtomobilov pred sabo, ampak ko je prosta cesta pa rad malo po 'sportno' zapeljem, ker mi je to uzitek. Pa da ne bos zacel, da je to nevarno, ker ne vozim na limitu svojih zmoznosti in imam vedno toliko rezerve, da lahko primerno odreagiram. Pa v zivljenju se nisem imel prometne in niti nisem bil v kaksni 'za las' situaciji.

negotiator ::

springfield je izjavil:

@m0LN4r zakaj ne bi izkoristil potenciala avta na prazni regionalni cesti in malo hitreje peljal skozi ovinke in mocneje pospeseval iz njih? Kaj se res moremo vsi cijazit 40kmh, kak je rahel ovinek? In ne, ne panicarim in na silo prehitevam avtomobilov pred sabo, ampak ko je prosta cesta pa rad malo po 'sportno' zapeljem, ker mi je to uzitek. Pa da ne bos zacel, da je to nevarno, ker ne vozim na limitu svojih zmoznosti in imam vedno toliko rezerve, da lahko primerno odreagiram. Pa v zivljenju se nisem imel prometne in niti nisem bil v kaksni 'za las' situaciji.


Bo že našel primeren odgovor zate, brezveze, da se trudiš...
All easy problems have already been solved.

m0LN4r ::

Saj je super to delat, samo ne na cestah kjer se vozijo nase mame v sluzbo in otroci v solo.

Jaz tudi rad lulam v naravi, pa ne lulam sred mariborskega parka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

springfield ::

Tu je tvoj problem - hitrost enacis z nevarnostjo. Dobro so ti to vcepli v glavo. Malo se zapelji po avtocesti pa bos videl, da so vecinokrat najbolj nevarni tisti, ki vozijo 90-100, ker sploh ne gledajo okoli, saj se jim pri taki nizki hitrosti res nic ne more zgodit. Na cesti je treba uporabljat pamet pa se da peljat tudi tako, da ne delas kolone za sabo.

Unknown_001 ::

springfield je izjavil:

Tu je tvoj problem - hitrost enacis z nevarnostjo. Dobro so ti to vcepli v glavo. Malo se zapelji po avtocesti pa bos videl, da so vecinokrat najbolj nevarni tisti, ki vozijo 90-100, ker sploh ne gledajo okoli, saj se jim pri taki nizki hitrosti res nic ne more zgodit. Na cesti je treba uporabljat pamet pa se da peljat tudi tako, da ne delas kolone za sabo.


Na avtocesti so prepočasni vozniki predvsem najbolj nevarni SAMI SEBI. Nevarnost pride od zadaj. Najbolj ga seveda naebejo potniki na zadnji klopi.

Na regionalkah se je treba zavedati da so čelni trki pri 70km/h že lahko smrtni.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

K0l1br1 ::

Čelni trki pa se redno dogajajo počasnim voznikom.... eni sanjate sredi belega dneva, s čimer jasno poveličujete budale, ki so nesposobne voziti po predpisih, ki ne zahtevajo velike procesorske moči v glavi.

Unknown_001 ::

K0l1br1 je izjavil:

Čelni trki pa se redno dogajajo počasnim voznikom.... eni sanjate sredi belega dneva, s čimer jasno poveličujete budale, ki so nesposobne voziti po predpisih, ki ne zahtevajo velike procesorske moči v glavi.


Ti se nisi ravno potrudil razumeti kontekst.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

negotiator ::

Da ne omenjam mamic, ki se vozijo nepripete, skupaj z nepripetimi otroki, ki med vožnjo skačejo po avtomobilu. V zadnjem mesecu sem v vzvratnem ogledalu videl že dva taka primerka - v enem so bili nepripeti mati in dva fantka, ki sta skakala po avtomobilu - dobesedno iz sprednjega, na zadnji konec avtomobila, v drugem pa je na sprednjih sedežih sedel fantek in mati, vmes, kjer sploh ni sedeža, pa je stala majhna punčka, logično nepripeta. Saj bi naredil brake check, da jih fino nalima na armaturno in bi potem najbrž ugotovili namen varnostnega pasu, a preprosto nisem tak, čeprav bi bilo verjetno bolje, da bi bil, ker, če jih ne izuči pri 50km/h, se bodo enkrat na ac vsi ubili ali pa samo otroci, mati pa bo ostala s težko vestjo do konca življenja. Naj pripomnim, da sta v obeh primerih imeli voznici praktično ničelno varnostno razdaljo, kar le še začini celotno zadevo. Ok, zdaj pa dovolj z off-topicom
All easy problems have already been solved.

springfield ::

Pa fajn so se ljudje, ki vozijo 50k+€ avte in imajo telefon na uhi. Kaj je blo tak tezko se dat malo zraven za prostorocno telefoniranje (ni cist varno, se vedno pa bistveno boljse, kot telefon na uhi)? Ali samo ne znajo uporabljat?

Unknown_001 ::

springfield je izjavil:

Pa fajn so se ljudje, ki vozijo 50k+EUR avte in imajo telefon na uhi. Kaj je blo tak tezko se dat malo zraven za prostorocno telefoniranje (ni cist varno, se vedno pa bistveno boljse, kot telefon na uhi)? Ali samo ne znajo uporabljat?


Danes je to skoraj serijska oprema. Težko verjamem da kakšen osebni avtomobil za 50kEUR tega nima.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

springfield je izjavil:

Tu je tvoj problem - hitrost enacis z nevarnostjo. Dobro so ti to vcepli v glavo. Malo se zapelji po avtocesti pa bos videl, da so vecinokrat najbolj nevarni tisti, ki vozijo 90-100, ker sploh ne gledajo okoli, saj se jim pri taki nizki hitrosti res nic ne more zgodit. Na cesti je treba uporabljat pamet pa se da peljat tudi tako, da ne delas kolone za sabo.

Že tisočkrat povedano in potrjeno s strani stroke: hitrost JE nevarnost.

Utk ::

Je. Samo vprasanje kaj je hitrost. Poznam babo, ki ni sla po navadni cesti nikoli cez 70, ko se je zmano vozila, sicer malo hitreje od omejitve, je molila. Ampak guess what, jaz nisem se nikoli zletel s ceste, ona pa je. Za taksne je 100 res prevec. Vprasanje samo, ce taki smejo imet izpit. Recimo da je njihova pravica do tega, da kam sami pridejo nad pravico ostalih da se vozijo 90. Ampak niso pa taksni argument, da se nihce ne bi smel vozit 90.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

blackbfm ::

Ampak guess what, jaz nisem se nikoli zletel s ceste, ona pa je


Guess what, to ne pomeni nujno da ti v tistih okoliscinah ne bi letel iz ceste sploh pri visji hitrosti

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Utk ::

Nikjer niti ne pise, da se v tistih okoliscinah ne bi jaz peljal pocasneje. Pocasneti vejo da so pocasni, in zato mislijo, da so varni. Tudi ko po klancu navzdol pri 0 stopinjah ostro zavijajo in se cisto brez obcutka vozijo tolk kot zmeraj ali pa malo manj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

S slabim avtomobilom ali pnevmatikami je tudi 70 v ovinek ki ga ostali vozijo 90 lahko preveč. Koliko poznam ljudi ki poznajo onega in onega na tehničnem in malo pogledajo skozi prste. "Eh saj bo še dobr" Ne bom pozabil sošolca ki mu je polosovino vtrgalo ko je šel na ustni izpit za maturo. Samo zavrtelo ga je in odneslo v drevo in to pri 40 na uro v lažjem ovinku. K sreči sem po isti gozdni cesti pripeljal za njim in sva zavarovala avto domov sem ga pa jaz odpeljal. Na koncu smo avto razstavili in ugotovili da je bila polosovina švasana skupaj ker je že prej počila. Na tehničnem je prejšnji lastnik to zamolčal in očitno je šlo skozi. Veljal je še za eno leto za to trugo na 4 kolesih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

springfield ::

Da kupis rabljen avto in ga vozis ne da bi naredil kvaliteten pregled, je pa res pametna poteza...

konspirator ::

GrimReaper
https://slo-tech.com/forum/t704286/p559...
Naredi uslugo sebi in drugim ter vrni VD, če ga imaš, ker mi ni jasno, kako si ga uspel dobiti.
Regionalka kjer ti divjaš rally tekmovanje ni za ostali promet zaprta cesta, max dovoljena hitrost v SLO je na AC 130, hitri cesti 110, izven naselja 90, tako da mi ni jasno, kaj ti počneš s 130 izven naselja.
Aja vem, čakaš da darwin opravi svoje.

Na običajni cesti v rednem prometu lahko srečaš poleg wrc dirkačev tudi počasne, napol gluhe in slepe voznike, traktoriste, tovornjakarje, avtobus, kolesarje, pešce in še koga/kaj.

Za vse ostale so tu dirkališča in uradni rally prireditve.
--

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Grimreaper vsaj ne ovira drugih voznikov. Ne dela kolone za sabo, da smerokaz ko zavija; ko se prikljuci na glavno cesto pospesi, da tistemu ki prihaja po prednostni ni treba bremzat. Nenazadnje, ce vozi 120 pomeni da je tudi fokusiran na voznjo, nekateri so tok zblojeni med voznjo da grejo v rdeco, ker niso videli, da je tam semafor, ali pa opazijo, da so v kroziscu sele ko... so ze v njemu. Sam slucaj jih resuje..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

GrimReaper ::

To je daleč od rally vožnje, ne vem če si kdaj gledal rally, ker to je daleč od vožnje katero primer sem dal v postu na vrhu. In tako tudi sam vozim (razen tistega pospeška na 150, tega se pa res ne grem med ovinki), če je komu to nevarno, potem nima kaj delat v avtu.
Turbobencinar ali turbodizel s 300Nm+ gre sam od sebe 120, se še spomnim, ko sem prvič vozil 2.0 TDI, da sem to rekel.
To je bil služben avto, zdaj imam pa nov avto za 24kEUR, tako da se s takimi avti vsekakor ne pretirava, iz očitnega razloga.

Ravnine, to itak zna vsak potegnit, ne bi pa upal stavit da vsak ve kje lahko in kje ne, tisti, ki vozijo max 90 bi že rekel da ne vedo in bolje da tudi ne vozijo več.
Ker vožnja 120 po regionalki, to ni tako da nastaviš tempomat na 120 kot na AC, kot nekateri, verjetno tudi ti, konspirator, mislijo.
Sicer jih pa veliko še po AC ne zna vozit niti 120, tako da taki res bolje da tega ne probavajo po regionalki.

Recimo Kranj-Medvode bi z Bugatti Chironom 1500PS 1600Nm v teoriji vmes komot prišel do 300, ker za to rabi samo 13,5s. Seveda bi potem moral takoj zmanjšal na 120, ker dolgoročno vozit več kot to se pač ne obrestuje dobro.
Kolk omogoča sama struktura ceste pa ne vem, ker je kvaliteta daleč od AC, ampak 300 bi rekel da še gre.
Ali je to pametno ali varno, no shit da ni, tukaj se gre samo za dejstvo da se da. Za prvič imaš precej dobre šanse, samo 13s, moraš imet res nesrečo, da se ti ravno takrat kdo ali kaj znajde na cesti. Z vsakim takim naslednjim poizkusom se pa povečuje nevarnost za nesrečo, to je menda jasno.
Tole sem zdaj našel, ko je motorist vozil 300 in mu je uletel traktor na cesto, pa mu je uspelo zmanjšat na 60:

Ampak to je bilo enkrat, jutri mu mogoče ne bo uspelo.

Vmes ko so celo flurestenčno obarvani znaki za nevarnost križišča je pa menda jasno, da je 120km/h tista res maksimalna hitrost, če hočeš tak avto vozit več kot en dan.
Z normalnim avtom grem pa sam 120, vmes seveda zmanjšujem tam kjer je potrebno (križišča), ne glih na 70 kot kaže na znaku in točno pri znaku, pač po občutku, verjetno 90-100. Pa vmes mi ne bi bil noben problem potegnit do 150.
Kakšnih 90 neki, to je hitrost za stare mame, z njimi se tudi sam ne bi upal vozit 120.

Če bi kupil avto za jurja, bi si pa sigurno upal probavat tudi meje med ovinki, ker ko bi stolkel avto, bi samo poklical vlačilca da odpelje avto na najbližji odpad. Do zdaj pa nisem šel še čez noben ovinek čez tisto mejo kjer te že sam strah zadrži, da bi šel hitreje.
Potem bi se pa šele lahko začeli zgovarjati o nevarni vožnji.
Ker zdaj pač seveda je možnost da mi kdo drug povzroči nesrečo, da ne bi bilo te možnosti bi moral itak vozit povsod 50-70, ampak da bi se sam spravil v nesrečo, je pa moja vožnja še daleč od tega.

Drugače meni ni neki za varnost kot večini na tem forumu. Tisto osnovno zavedanje varnosti imaš itak že v genih zapisano (oz. kjerkoli že), ker če ne bi vozil vedno pedal to the metal. S čim več se pa sam res ne obremenjujem.
Seveda dopuščam možnost, čeprav majhno, da se zna kdaj narest, da mi kdo opraska pločevino, ali bog ne daj naredi kakšno udrtino. Ampak da bi se bal da me kdo čelno zaleti, potemtakem bi pač hodil na avtobus.

Seveda ko pa se enkrat naredi nesreča, potem probaš popravit način vožnje. Recimo odkar sem padel s kolesom, se vozim samo še normalno, brez kakšnih nevarnih spustov.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

Nenazadnje, ce vozi 120 pomeni da je tudi fokusiran na voznjo


to je lažen občutek.. ko je on sfokusiran na x (pa še to minimalen čas), se lahko zgodi nekaj y in ga vrže iz ceste 120kmh preden bo sploh dojel kaj se dogaja...

letala tut padajo dol zarad banalnih človeških napak.. hočem rečt, človeški um je precej omejen in ne moreš met vsega sam pod kontrolo, če se ti zdi da ja lažeš sam sebi..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

SimplyMiha ::

Zaradi te napihnjene samozavesti na cesti umirajo ljudje, kot je včeraj un motorist pri Lukovici pri Domžalah. To je že 21. letošnja motoristična smrtna žrtev. Utegnila bi biti 22., ker mi je ravno včeraj na primorski avtocesti eden prehiteval po desni iz slepega kota, ko sem ravno prehiteval kamion. Če ne bi pozorno spremljal dogajanja za mano, ga ne bi pričakoval in ne bi zaviral v zadnjem hipu.

Ukrotite svoj testoteron, ljudje.

Zgodovina sprememb…

Joze_K ::

In tako bo na cestah vedno kakšno sranje dokler bodo taki praznoglavci v temi za 3 cyl motorje jamrali, da ne gredo 300/h in da navor asfalta ne koplje. Tega tipa bi treba lotiti predlagati za odvzem vozniške. Očitno še nima otrok ali starejših za katere mu je mar, ali pa je še sam neodrasel otrok... katastrofa kako razmišljanje...

neooo ::

Joze_K je izjavil:

In tako bo na cestah vedno kakšno sranje dokler bodo taki praznoglavci v temi za 3 cyl motorje jamrali, da ne gredo 300/h in da navor asfalta ne koplje. Tega tipa bi treba lotiti predlagati za odvzem vozniške. Očitno še nima otrok ali starejših za katere mu je mar, ali pa je še sam neodrasel otrok... katastrofa kako razmišljanje...



tocno tako!

krneki0001 ::

Imamo doma 3 cilindraša, pa je jajc. Trese, pije olje, nobenih pospeškov, na avtocesti oglušiš, če hočeš po omejitvi vozit (130km/h),...

Pa stalno ga je treba nekej šraufat, kljub temu, da ima samo 160k kilometrov. Moj 4 cilindraš ima več kot 2x toliko kilometrov prevoženih, pa samo redne servise delam in vozim.

neooo ::

Moja sestra ima clio tce90 3 colindei 90KM. 170.000km in dela super. Odlicen avtomobil. Neven kaj eni jajcate... je pa do avto za do sluzbe in nazaj pa malo naokoli. za potovanja imas itak kaj vecjega.

glede zvoka motorja, 1000x lepse kot katerikoli vw diesel.

hojnikb ::

krneki0001 je izjavil:

Imamo doma 3 cilindraša, pa je jajc. Trese, pije olje, nobenih pospeškov, na avtocesti oglušiš, če hočeš po omejitvi vozit (130km/h),...

Pa stalno ga je treba nekej šraufat, kljub temu, da ima samo 160k kilometrov. Moj 4 cilindraš ima več kot 2x toliko kilometrov prevoženih, pa samo redne servise delam in vozim.

govora je o avtomobilih ne o starih IMTjih..
#brezpodpisa

damjan1980 ::

Enim še zdaj ni jasno da se tukaj pogovarjamo o novih turbo 3 cilindrih in ne o starodavnih kantah

darkolord ::

Njemu avto itak trese in ropota že samo če slovensko gorivo tanka ...

krneki0001 ::

hojnikb je izjavil:

govora je o avtomobilih ne o starih IMTjih..


IMT ti je fotr, mat ti je zetor, ti pa si debil. :))

darkolord je izjavil:

Njemu avto itak trese in ropota že samo če slovensko gorivo tanka ...


Seveda, ker je gnojnica to kar prodajajo na petrolih pod oznako 95 oktanskega goriva, ne pa gorivo za v moje avtomobile.

Vseeno pa 3 cilindraš trese in je zanič.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

GrimReaper je izjavil:

negotiator je izjavil:

Ni vse v hitrosti. Hitrosti sploh ni treba preseči, pospešek je tisto, kar je prednost takega avtomobila.

To je lahko govorit, ampak 120 sem sam po regionalki vozil z 1.0 50KM, pa vozim sedaj z 1.6T 200KM. Res pa da je bila pri prvem to maksimalna hitrost (več sem videl samo na AC), zdaj pa skoraj potovalna hitrost tam kjer ni odcepov.
Vem kaj misliš in sem tudi sam mislil, da se da z močnejšim avtom tako vozit. Ampak pomisli malo, tvoje mišljenje pije vodo v glavnem na koncu naselij, pri pospešku 50-90 imaš seveda dovolj velik razpon hitrosti, da boš občutil pospešek, ali pa iz kakšnega ostrejšega ovinka ali iz krožnega, pa še v teh primerih bo večina potegnila vsaj do 100.
Ampak če se greš vozit normalno po eni ovinkasti cesti, bo pa že med ostrejšimi ovinki hitrost padla na samo 80, in kam boš potem pospeševal. Sam delam tako da na vmesnih ravninah potegnem do kolikor da avto, če niso prav dolge, si itak lahko vesel, če prideš do 120.
Če imaš pa vmes daljše ravnine, moraš pa že iz razloga, da jih premagaš v doglednem času in da vožnja ne postane preveč suhoparna (kar pri 90-100 sigurno je), potegnit do 110-120. Ker tam se pač pospeškov ne morš it (največ 10km/h razlike v hitrosti pač ne da neki pospeška) in morš nekako kompenzirat s hitrostjo.

Sem pogledal že kar nekaj Youtube videov športnih avtov, pa se res še noben ni omejeval na 90, sploh v ZDA po tistih kanjonih še 120 ni nobena hitrost.
Če gledaš vožnjo na AC, se pa sploh noben ne obremenjuje z zakonsko predpisano omejitvijo in raje testirajo max hitrost.
Recimo ta vozi precej na sigurno, pa je vmes kar nekajkrat dosegel 110-120:

Ves kaj je najbolj hecno na tem posnetku?
Sem poznam enga, ki se je potem v enem takem ovinku zabil v prikolico traktorja nalozen z drvami in umrl.
En drug je pa umrl tako, da se je zahaklal pri prehitevanju v krozne brane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

K0l1br1 ::

Dejansko je forumski dirkač še dokaj zelene sorte, ki je dosedaj imel srečo. Take stvari običajno ne trajajo, že zaradi statistike. Da se precenjuje, je dejstvo, gas zna tiščati vsak, očitno pa le redkokdo premore pamet, da tega ne počne na javnih površinah. Ta drugi forumski dirkač, ki ga po tihem podpira, pa je še slabše sorte, ker misli, da nekaj zna, dejansko pa bi bilo bolje, da bi vozil kolo, ker je grožnja na cesti že v naseljih in na regionalkah pri običajnih hitrostih.

SuperVeloce ::

m0LN4r je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

negotiator je izjavil:

Ni vse v hitrosti. Hitrosti sploh ni treba preseči, pospešek je tisto, kar je prednost takega avtomobila.

To je lahko govorit, ampak 120 sem sam po regionalki vozil z 1.0 50KM, pa vozim sedaj z 1.6T 200KM. Res pa da je bila pri prvem to maksimalna hitrost (več sem videl samo na AC), zdaj pa skoraj potovalna hitrost tam kjer ni odcepov.
Vem kaj misliš in sem tudi sam mislil, da se da z močnejšim avtom tako vozit. Ampak pomisli malo, tvoje mišljenje pije vodo v glavnem na koncu naselij, pri pospešku 50-90 imaš seveda dovolj velik razpon hitrosti, da boš občutil pospešek, ali pa iz kakšnega ostrejšega ovinka ali iz krožnega, pa še v teh primerih bo večina potegnila vsaj do 100.
Ampak če se greš vozit normalno po eni ovinkasti cesti, bo pa že med ostrejšimi ovinki hitrost padla na samo 80, in kam boš potem pospeševal. Sam delam tako da na vmesnih ravninah potegnem do kolikor da avto, če niso prav dolge, si itak lahko vesel, če prideš do 120.
Če imaš pa vmes daljše ravnine, moraš pa že iz razloga, da jih premagaš v doglednem času in da vožnja ne postane preveč suhoparna (kar pri 90-100 sigurno je), potegnit do 110-120. Ker tam se pač pospeškov ne morš it (največ 10km/h razlike v hitrosti pač ne da neki pospeška) in morš nekako kompenzirat s hitrostjo.

Sem pogledal že kar nekaj Youtube videov športnih avtov, pa se res še noben ni omejeval na 90, sploh v ZDA po tistih kanjonih še 120 ni nobena hitrost.
Če gledaš vožnjo na AC, se pa sploh noben ne obremenjuje z zakonsko predpisano omejitvijo in raje testirajo max hitrost.
Recimo ta vozi precej na sigurno, pa je vmes kar nekajkrat dosegel 110-120:

Ves kaj je najbolj hecno na tem posnetku?
Sem poznam enga, ki se je potem v enem takem ovinku zabil v prikolico traktorja nalozen z drvami in umrl.
En drug je pa umrl tako, da se je zahaklal pri prehitevanju v krozne brane.

ne vem kaj je tukaj hecnega in kaj ima skupnega ta posnetek s tvojimi "znanci"... ce se zarines v stojeco prikolico, je problem se kaj druga, kot samo hitrost
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Hecno je samo njihovo obnasanje, da taki "vidijo" stvari, ki se skrivajo za ovinkom in bo imel dovolj casa za primerno odreagiranje. 100 sekat nepregeden ovinek z nasproti se vozecim prometom in nato izjavit, da so varnejsi od mamic xD

Se prevec takih idiotov sem ze srecal, ki so se mi pripeljali tako nasproti kot da ni nobenega drugega na cesti. Jaz pa naj takim resujem zivljenje, ko se moram odpeljat s skoraj pol avta na bankino v ovinku. V njegovi glavi se seveda to ne registrira in pelje samo naprej, kot da se ni nic zgodilo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hojnikb ::

krneki0001 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

govora je o avtomobilih ne o starih IMTjih..


IMT ti je fotr, mat ti je zetor, ti pa si debil. :))

darkolord je izjavil:

Njemu avto itak trese in ropota že samo če slovensko gorivo tanka ...


Seveda, ker je gnojnica to kar prodajajo na petrolih pod oznako 95 oktanskega goriva, ne pa gorivo za v moje avtomobile.

Vseeno pa 3 cilindraš trese in je zanič.

se vedno nisi povedal, kater 3 cilindras trese, pije, nikamor ne gre.

al si spet tista sorta, k je enkrat pelal polota 1.0, sedaj so pa vsi 3 cilindrasi zanic (vkjucno z novimi turbinarji, ki imajo nekateri bolse vozne lasnosti kot tipicen 2.0 n/a)
#brezpodpisa

M-XXXX ::

Jaz povem: v twingiču.

Sem šel z njim na morje pa nazaj (cca 300km). Pospeški nikakvi, nazaj grede mi je proti kalu svetoval, naj menjam v tretjo (avto res ne gre nikamor), povprečna poraba 7.8L (pa sem imel povprečno mogoče kakšnih 120km/h), v teh cca 3h vožnje pa sem bil bolj "utrujen" kot kadarkoli z moji avtom.

Ga s palco ne povoham...

pegasus ::

Subaru Justy s tremi cilindri je bil v začetku devetdesetih let prav lušten in poskočen.

krneki0001 ::

Pegasus, Tisto ni bil čisti subaru. Motorji so bili daihatsujevi. In ja, tisti motorji so delali dobro. Današnji so pa bolj poraz.


Hojnik, jaz ne vozim nemških vozil, ker so mi resnično neudobna. Vozim japonce in novejši japonski tricilindraši niso nekaj, kar bi vozil vsakodnevno (vsaj jaz ne). Kupili smo tricilindraša za mamo, ker dela 5000km na leto. Šraufam ga pa jaz, zato vem koliko je za štimat ta avto in koliko olja popije, ter kako se obnaša na cesti. V glavnem namesto 1.0 s tremi cilindri, bi velikoraje videl 1.3 motor s štirimi cilindri v tem avtu. Je veliko manj pokvarljiv.
Res je poraba zanimiva, ko narediš s 40 litrskim tankom skoraj 1000km, ampak to ne odtehta glasnosti, tresenja in enormnega pitja olja že pri 160k kilometrih prevoženih.

Unknown_001 ::

hojnikb je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

govora je o avtomobilih ne o starih IMTjih..


IMT ti je fotr, mat ti je zetor, ti pa si debil. :))

darkolord je izjavil:

Njemu avto itak trese in ropota že samo če slovensko gorivo tanka ...


Seveda, ker je gnojnica to kar prodajajo na petrolih pod oznako 95 oktanskega goriva, ne pa gorivo za v moje avtomobile.

Vseeno pa 3 cilindraš trese in je zanič.

se vedno nisi povedal, kater 3 cilindras trese, pije, nikamor ne gre.

al si spet tista sorta, k je enkrat pelal polota 1.0, sedaj so pa vsi 3 cilindrasi zanic (vkjucno z novimi turbinarji, ki imajo nekateri bolse vozne lasnosti kot tipicen 2.0 n/a)


Drgač so tiste 1.0 atmosferske mašine bile zelo ok pri 6N polotih
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

m0LN4r ::

Drgač so tiste 1.0 atmosferske mašine bile zelo ok pri 6N polotih

So se vedno
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Unknown_001 ::

m0LN4r je izjavil:

Drgač so tiste 1.0 atmosferske mašine bile zelo ok pri 6N polotih

So se vedno


Nič ne rečem. Stvar je bila zelo osnov o skonstruirana. Preprosta, šparovček, in zanesljiva. Blazno poceni za vzdrževat. Pri tako majhnem avtomobilu kaj več ne potrebuješ če privzameš da je avtocestna vožnja bolj izjema.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Blinder ::

1.0 v polo je bil 4 cilindrov. 1.2 v novejsem pa 3 cyl.
Nebivedu pa verjetno ima izkusnjo z 'neunicljivim ' toyota yaris 1.0 3 cyl.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krneki0001 ::

Daleč je ta avto od "neuničljivega" .

Arctander ::

Moje izkušnje:

Opel 1.0 N/A 3 cyl v Corsi. Stalno nekaj narobe, čeprav je bil avto redno servisiran. Na koncu je šel od hiše za drobiž, samo da je šel, ker so začeli ropotat dročniki in veriga je ružila. Avto ni šel nikamor, poraba 5-6l.

VW Up 3 cyl N/A. Tega sem vozil en teden v rentacarju. Kar poskočen motorček, tudi na AC ni šel tako slabo, motile pa so me vibracije v prostem teku.

m0LN4r ::

Ja normalno, da bo majhen avto bolj obcutljiv na tresljaje kot 2x tezja omara.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20541001 (20300) pi pawr
»

nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7112720 (10239) Gr8t

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624116776 (96091) gddr85
»

Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25650908 (43057) Utk
»

Rabljen avto do 3k€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10414956 (11552) krneki0001

Več podobnih tem