Forum » Na cesti » 3 vs. 4 cilindri v motorju ?
3 vs. 4 cilindri v motorju ?
facepalm ::
Res je.. sem imel v glavi od 1.2l visja, pa je od 1.25l (1.3 zaokrozeno).
Torej tudi stroskovno ni 3cyl nic na boljsem.
Torej tudi stroskovno ni 3cyl nic na boljsem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
blackbfm ::
GrimReaper ::
Tudi ja, ampak meni že 4 cilinder 1.6T ni ne vem kaj.
Zvoka sploh ni nobenega (in to mislim z ugasnjeno glasbo, povečini se sicer brez glasbe ne vozim, ampak atmosferec katerekoli prostornine je še to ravno prav preglasil), med ovinki hitro zmanjkuje obratov, oz. jih ima dovolj, ampak turbak se ti kar smili, če ga turiraš pri 6000+.
Pa turbo lag bo vedno moteč, tega ne morejo izničiti, vsaj v tem cenovnem razredu ne.
Potem pe še ogrevanje motorja in ohlajanje turbine. Res da morš atmosferca tud ogret, ampak ta bo preživel še in še četudi ga ogreješ samo tolk da gre voda do 90°.
Ampak ko greš gledat tehnične podatke, Megane 1.6 115 80-120 IV. 10,8s, V. 17,9s, moja Astra pa 5,1/6,4s, potem se že pač moraš sprijaznit z ostalimi slabostmi.
Res pa da na naših cestah, ko imaš tolk tovornjakov in upokojencev, pa tudi 99% ostalih vozi prepočasi, jim neprestano hodiš v rit tako s 115 kot z 200KM, če ne hodiš na AC, je pa že 50KM vrh glave.
Prehitet pa že ob srednje gostem prometu, kar je itak povečini čez dan, ni lahko niti z 200KM, in to ne mislim da je 200 premalo, tudi s 1000 ne bi bilo nič bolje.
O Fiesti ST ali Corsi OPC pa sam sploh nisem razmišljal, saj nekaj odsekov cest na Gorenjskem je lepih, ampak 80% cest je pa lepo prevoznih samo z Astro ali podobno udobnim avtom.
Čez ovinke gre pa tudi povsem lepo, ne vem zakaj bi sploh rabil povsem trd avto, konc koncev jih zvozijo tudi terenci, ampak meni ima Astra idealen kompromis med udobjem in športnostjo.
Sem imel prej Clia 3 RS Cup, pa tudi ni šel kot po tračnicah kot vsi pravijo, itak je vedno problem oprijem gum, katerim nikol ne morš zaupat 100%. Zaradi tega tudi nisem nikol opazil, da bi čez ovinke lahko vozil kaj hitreje.
Zvoka sploh ni nobenega (in to mislim z ugasnjeno glasbo, povečini se sicer brez glasbe ne vozim, ampak atmosferec katerekoli prostornine je še to ravno prav preglasil), med ovinki hitro zmanjkuje obratov, oz. jih ima dovolj, ampak turbak se ti kar smili, če ga turiraš pri 6000+.
Pa turbo lag bo vedno moteč, tega ne morejo izničiti, vsaj v tem cenovnem razredu ne.
Potem pe še ogrevanje motorja in ohlajanje turbine. Res da morš atmosferca tud ogret, ampak ta bo preživel še in še četudi ga ogreješ samo tolk da gre voda do 90°.
Ampak ko greš gledat tehnične podatke, Megane 1.6 115 80-120 IV. 10,8s, V. 17,9s, moja Astra pa 5,1/6,4s, potem se že pač moraš sprijaznit z ostalimi slabostmi.
Res pa da na naših cestah, ko imaš tolk tovornjakov in upokojencev, pa tudi 99% ostalih vozi prepočasi, jim neprestano hodiš v rit tako s 115 kot z 200KM, če ne hodiš na AC, je pa že 50KM vrh glave.
Prehitet pa že ob srednje gostem prometu, kar je itak povečini čez dan, ni lahko niti z 200KM, in to ne mislim da je 200 premalo, tudi s 1000 ne bi bilo nič bolje.
O Fiesti ST ali Corsi OPC pa sam sploh nisem razmišljal, saj nekaj odsekov cest na Gorenjskem je lepih, ampak 80% cest je pa lepo prevoznih samo z Astro ali podobno udobnim avtom.
Čez ovinke gre pa tudi povsem lepo, ne vem zakaj bi sploh rabil povsem trd avto, konc koncev jih zvozijo tudi terenci, ampak meni ima Astra idealen kompromis med udobjem in športnostjo.
Sem imel prej Clia 3 RS Cup, pa tudi ni šel kot po tračnicah kot vsi pravijo, itak je vedno problem oprijem gum, katerim nikol ne morš zaupat 100%. Zaradi tega tudi nisem nikol opazil, da bi čez ovinke lahko vozil kaj hitreje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
andromedar ::
V primerjavi z elektricnim motorjem se _vsi_ motorji z notranjim izgorevanjem tresejo. Noro tresejo. Ni cudno, ce se notri dogajajo eksplozije.
Vem, da se tega ne da direktno primerjat, samo hotel sem vam pokazat, da se kregate glede parih nepomembnih procentov. Ja, mogoce se 3 valjna masina malenkost bolj trese, ampak who cares? Ce se nacrtno ne osredotocas na tresenje, ne bos tega nikoli opazil.
Na tistem videu se 1.0 ecoboost mašina ZELO trese. Če tega kdo v videu ni opazil, potem verjetno vozi dizla ali traktor. Itak pove vse, da so morali uporabit protiutež (ekscentrični vztrajnik in jermenico), da jim mašina ne pobegne izpod havbe.
Nima pa veze, če ti to kot voznik ali potnik v avtu opaziš. Mene bolj skrbi kaj to pomeni za sam motor in npr. ojnične ležaje.
Do potnika to verjetno itak ne pride, ker se da motor in menjalnik kar dobro izolirat.
Še to, kolikor vidim imajo nekateri poleg tega, da je vztrajnik ekscentričen - je tudi dvomasni. Ajoj...očitno so uporabili res vse trike, kako umirit motor, da ne pobegne.
S tem motorjem so ti prodali dizla, ki deluje na dražji energent. Potencialne težave vidim pri tem da ima turbo (pri dizlih crkujejo), dvomasni (celo ekscentrični!) vztrajnik (pri dizlih crkujejo - posledično gredo ojnični ležaji), večje onesnaževanje kot pri atmosferskih bencinarjih.
Eh?
springfield ::
Torej je slabo, da umirijo motor s protiutezmi? Za motor te po moje ne rabi skrbet, ker imas nekaj strani nazaj video, ko so razstavli Focusa po 100kkm in so rekli, da je motor brezhiben (seveda 3-valjni). Kaj res mislis, da ne pretestirajo takih stvari po dolgem in pocez? Njim ni v interesu, da masina zruzi po 100kkm, ker na tak nacin se stranke zgubljajo. Da pa turboti crkujejo, je pa lahko marsikaj krivo, velikokrat nepravlino vzdrzevanje.
andromedar ::
Slabo je, da je to sploh potrebno narediti (protiuteži) in s tem komplicirati motor. Enostavno ne vidim prednosti takega motorja pred atmosfercem s 4 cilindri. Se pa pustim podučit :)
Je pa še nekaj drugega res...mislim da so tam, kjer so testirali imeli 2 leti staro vozilo s 100.000 km - nato so ga razdrli. Mislim, da 50kkm/leto ni ravno pravi način testiranja takega motorja. Torej, motor je verjetno letel večino časa po avtocesti pri visokih obratih. Dvomim, da si kdo kupi tak motor za tak namen.
Smacker: dvomim, da je poraba nižja, onesnaževanje je večje.
Raptor: govora je o ekscentričnem dvomasnem vztrajniku in ne o gredi.
Je pa še nekaj drugega res...mislim da so tam, kjer so testirali imeli 2 leti staro vozilo s 100.000 km - nato so ga razdrli. Mislim, da 50kkm/leto ni ravno pravi način testiranja takega motorja. Torej, motor je verjetno letel večino časa po avtocesti pri visokih obratih. Dvomim, da si kdo kupi tak motor za tak namen.
Smacker: dvomim, da je poraba nižja, onesnaževanje je večje.
Raptor: govora je o ekscentričnem dvomasnem vztrajniku in ne o gredi.
Eh?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andromedar ()
smacker ::
andromedar je izjavil:
Enostavno ne vidim prednosti takega motorja pred atmosfercem s 4 cilindri. Se pa pustim podučit :)
Več navora, več moči, nižja poraba, manj izpustov (vsaj na papirju), lažji motor in cenejša cestnina.
Unknown_001 ::
Pa kaj bluzite? Vse kurvele imajo ekscentrične mase za vsako ročico bata.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
OrkAA ::
Straight-three engine @ Wikipedia
Trivaljni motorji v avtomobilih niso od vceraj (ampak od 30+ let nazaj). Mislim, da ima sestra 15+ let starega opla s trivaljnim motorjem, s katerim ni nekih problemov.
Trivaljni motorji v avtomobilih niso od vceraj (ampak od 30+ let nazaj). Mislim, da ima sestra 15+ let starega opla s trivaljnim motorjem, s katerim ni nekih problemov.
andromedar ::
Mene zanima, kaj si andromedar misli o enocilindrskih motorjih.
V modernih cestnih avtomobilih, o katerih je tukaj govora? Morem res povedat? :)
Kaj si pa ti misliš o njih? Lahko daš primer?
Eh?
perci ::
Se pravi, pri motociklih je liho število cilindrov kul, pri avtomobilih pa ne?
Štekam.
Moja tašča pa novo corso, pa tudi čist lepo laufa. Dokler nisem pogledal, sploh nisem opazil, da je tricilinderc.
Štekam.
andromedar je izjavil:
Mene zanima, kaj si andromedar misli o enocilindrskih motorjih.
V modernih cestnih avtomobilih, o katerih je tukaj govora? Morem res povedat? :)
Kaj si pa ti misliš o njih? Lahko daš primer?
Moja tašča pa novo corso, pa tudi čist lepo laufa. Dokler nisem pogledal, sploh nisem opazil, da je tricilinderc.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
andromedar ::
Ne štekaš, ampak saj je vseeno.
Napačno si tudi komentiral.
Pravilno bi bilo: Moja tašča pa ima novo Corso, pa tudi čist lepo laufa. Dokler nisem pogledal, sploh nisem opazil ad je enocilinderc.
Napačno si tudi komentiral.
Pravilno bi bilo: Moja tašča pa ima novo Corso, pa tudi čist lepo laufa. Dokler nisem pogledal, sploh nisem opazil ad je enocilinderc.
Eh?
perci ::
Debata je bila o tem ali so tricilinderci problematični zaradi ekscentričnih vztrajnikov ipd. Enocilinderc ima glede tega še veliko večje probleme, pa se ga lahko brez problema uporablja za vožnjo. To, da se ne uporablja v avtomobilih, je pa bolj stvar moči in navora kot česa drugega. Tudi dvocilinderskih motorjev ni prav dosti v avtomobilih, pa niso "inherentno" nestabilni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Unknown_001 ::
Se pravi, pri motociklih je liho število cilindrov kul, pri avtomobilih pa ne?
That's where you are wrong kiddo
5 cilindorv
3 cilindri
5 cilindrov
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
SambaShare ::
Brezveze je sploh razširjati debato in vleči v temo enocilinderce, itak kar se ravnovesja tiče ima vsak motor specifike, ki niso nujno vezane na sodost/lihost cilindrov. Trocilinderc ima to smolo da se bo zibal vzdolž motorja, česar pri enocilindercu ne bo. Za petcilinderca se mi zdaj ne da gledati, ampak najbrž se tudi da zaporedje batov zrihtati tako da tega problema ni.
Da se tresenja trocilinderca in značilnega zvoka ne opaziš pa so buče.
Da se tresenja trocilinderca in značilnega zvoka ne opaziš pa so buče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Unknown_001 ::
Debata je bila o tem ali so tricilinderci problematični zaradi ekscentričnih vztrajnikov ipd. Enocilinderc ima glede tega še veliko večje probleme, pa se ga lahko brez problema uporablja za vožnjo. To, da se ne uporablja v avtomobilih, je pa bolj stvar moči in navora kot česa drugega. Tudi dvocilinderskih motorjev ni prav dosti v avtomobilih, pa niso "inherentno" nestabilni.
Oprosti ampak ta debata je na meji debilne. Da je motor problematičen zaradi NAMENSKO izdelane dodatne vztrajnostne mase je kretenizem. Vse kar se giblje in vrti je po definiciji vztrajnik ki se upira sunkoviti spremembi gibanja. Ker osnovna oblika ni uravnotežena tako, da je težiščnica ki poteka skozi prerez gredi vedno v osi vrtenja rabiš te mase da ti zbalansurajo težišče. Če za t9 ne bi poskrbeli bi lahko prihajalo do hudih tresljajev in tudi deformacij na gredi, zato so dodane obtežitve nujne.
Sicer pa si lahko izračunate grati
Omega^2 * r = a(c)
Omega = vrtilna hitrost
r = oddaljenost težišča od osi vrtenja plus treba upoštevati upogibke na gredi zaradi mase in zunanjih radialnih obremenitev
a = pospešek
m = masa
Če koga zanimajo sile. Brskanje po smetišču iz srednje šole...
F = m * a
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
SambaShare ::
Pa pri petcilindercu se vžigi že prekrivajo namesto lukenj pri trocilindercu.
Enocilinderc za avto? Neodziven pa noro bi se tresel, ko bi ga naredil dovolj velikega da bi iz njega dobil dovolj moči.
Enocilinderc za avto? Neodziven pa noro bi se tresel, ko bi ga naredil dovolj velikega da bi iz njega dobil dovolj moči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Unknown_001 ::
SambaShare je izjavil:
Pa pri petcilindercu se vžigi že prekrivajo namesto lukenj pri trocilindercu.
Enocilinderc za avto? Neodziven pa noro bi se tresel, ko bi ga naredil dovolj velikega da bi iz njega dobil dovolj moči.
Zweitakt?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
SambaShare ::
OK samo zdaj govorimo o štiri taktarjih. Ne dajaj avto industriji dodatnih idej , bojo hitro zagrabili.
Unknown_001 ::
SambaShare je izjavil:
OK samo zdaj govorimo o štiri taktarjih. Ne dajaj avto industriji dodatnih idej , bojo hitro zagrabili.
Dkw je imel te ideje cca 60 let nazaj.
Ampak 2 taktni itak pogrne na emisijskem testu tudi če je bencinski.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
perci ::
That's where you are wrong kiddo
Jezus. To ni moja trditev. Z vprašanjem sem zgolj povzel trditve druge osebe, ki pa so seveda napačne. "kiddo" pa je odveč, glede na to, da si približno pol mlajši od mene.
Oprosti ampak ta debata je na meji debilne. Da je motor problematičen zaradi NAMENSKO izdelane dodatne vztrajnostne mase je kretenizem. Vse kar se giblje in vrti je po definiciji vztrajnik ki se upira sunkoviti spremembi gibanja. Ker osnovna oblika ni uravnotežena tako, da je težiščnica ki poteka skozi prerez gredi vedno v osi vrtenja rabiš te mase da ti zbalansurajo težišče. Če za t9 ne bi poskrbeli bi lahko prihajalo do hudih tresljajev in tudi deformacij na gredi, zato so dodane obtežitve nujne.
In zakaj to meni razlagaš? Isto govoriva, namreč.
Unknown_001 ::
@perci
Oprosti če se je tako slišalo.
Moj point je bil zgolj utemeljiti zakaj se je brezveze sploh razgovarjat glede tega. Če obstaja, obstaja z razlogom. Da bo kdo odkrival toplo vodo iz tega...
Ja tisto s kiddo sem mal mim pihnil. Stvar navade iz drugega foruma :D Se opravičujem.
Oprosti če se je tako slišalo.
Moj point je bil zgolj utemeljiti zakaj se je brezveze sploh razgovarjat glede tega. Če obstaja, obstaja z razlogom. Da bo kdo odkrival toplo vodo iz tega...
Ja tisto s kiddo sem mal mim pihnil. Stvar navade iz drugega foruma :D Se opravičujem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
perci ::
Se strinjam. Nekdo se je spomnil, da vztrajniki sicer niso problem, ko pa prideš do ekscentričnega vztrajnika, je pa pizdarija. Tu se pa začnejo nepremostljive ovire za sodobno tehniko, motorji pobegnejo izpod havbe ipd.
m0LN4r ::
Trije cilindri so zakon, poglejte kok se jih vozi. Novi so pa itak vedno bolj tri kot stiri.
Pa je spet en v temi napisal da se turbine kvarijo. lol. Marsikaj se kvari ravnotako. Oz. velika vecina turbin prezivi statost avta.
Pa je spet en v temi napisal da se turbine kvarijo. lol. Marsikaj se kvari ravnotako. Oz. velika vecina turbin prezivi statost avta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
SambaShare ::
Se strinjam. Nekdo se je spomnil, da vztrajniki sicer niso problem, ko pa prideš do ekscentričnega vztrajnika, je pa pizdarija. Tu se pa začnejo nepremostljive ovire za sodobno tehniko, motorji pobegnejo izpod havbe ipd.
Eh moja osnovna trditev je bila da je tricilinderc bolj neuravnovešena mašina kot štiricilinderc. In to še vedno trdim. Ti pa potem v temo vlačiš dizle z dvomasnim vztrajnikom, enocilinderce, petcilinderce, ni da ni.
Da je to nepremostljiva ovira ni rekel nihče. Več nas je pa reklo da taka mašina ni smiselna, ker nekih otipljivih prednosti ni.
Unknown_001 ::
SambaShare je izjavil:
Se strinjam. Nekdo se je spomnil, da vztrajniki sicer niso problem, ko pa prideš do ekscentričnega vztrajnika, je pa pizdarija. Tu se pa začnejo nepremostljive ovire za sodobno tehniko, motorji pobegnejo izpod havbe ipd.
Eh moja osnovna trditev je bila da je tricilinderc bolj neuravnovešena mašina kot štiricilinderc. In to še vedno trdim. Ti pa potem v temo vlačiš dizle z dvomasnim vztrajnikom, enocilinderce, petcilinderce, ni da ni.
Da je to nepremostljiva ovira ni rekel nihče. Več nas je pa reklo da taka mašina ni smiselna, ker nekih otipljivih prednosti ni.
Prednosti SO. Pri majhnih motorjih so delovne prostornine na cilinder lahko že premajhne. Vse stremi k temu, da bi na cilinder zagotovili 500 kubičnih centimetrov prostornine. Izkoristek goriva za batni stroj je tu najboljši. Sploh če upoštevamo maso in število delov se še marsikaj pridobi s poenostavitvijo. Poglej nov BMW jev motor. Približno ista prostornina razlika je v številu cilindrov.
http://m.wardsauto.com/2015/2015-winner...
Pridobili so na moči, navoru plus zmanjšali porabo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
laguna1 ::
Kakšni "napadi" in "kritike" se bodo vsule še na tricilindrski motor 1.0 ecoboost v letu 2018, ko bo pripravljen motor, da bo izklapljal od treh cilindrov še enega, torej vozil bo le na dva.
http://www.wheels24.co.za/News/Industry...
http://www.wheels24.co.za/News/Industry...
SambaShare ::
Unknown_001 je izjavil:
Prednosti SO. Pri majhnih motorjih so delovne prostornine na cilinder lahko že premajhne. Vse stremi k temu, da bi na cilinder zagotovili 500 kubičnih centimetrov prostornine. Izkoristek goriva za batni stroj je tu najboljši. Sploh če upoštevamo maso in število delov se še marsikaj pridobi s poenostavitvijo. Poglej nov BMW jev motor. Približno ista prostornina razlika je v številu cilindrov.
http://m.wardsauto.com/2015/2015-winner...
Pridobili so na moči, navoru plus zmanjšali porabo.
Praksa:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
7% nižja poraba napram nekem resda prastarem motorju (kaj bolj podobnega po moči ne najdem) ki nima niti turbine. Ne oporekam da tricilinderc pokuri manj, samo prihranki so mizerni.
SambaShare ::
SambaShare ::
Evo da boš srečen: https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Poraba tam ni nič posebnega, povprečna.
Poraba tam ni nič posebnega, povprečna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Unknown_001 ::
SambaShare je izjavil:
Evo da boš srečen: https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Poraba tam ni nič posebnega, povprečna.
Ja ampak kaj pa ti dobiš za to porabo? Želvo ali zajca?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
M-XXXX ::
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
180KM dizla, ki je kar nekaj let starejši, z manjšo porabo ter v veliko težjem avtu.
180KM dizla, ki je kar nekaj let starejši, z manjšo porabo ter v veliko težjem avtu.
Unknown_001 ::
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
180KM dizla, ki je kar nekaj let starejši, z manjšo porabo ter v veliko težjem avtu.
Kolikšen motor?
1.5 ? I doubt.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
M-XXXX ::
Kolikšen motor?
1.5 ? I doubt.
Aja, nisem vedel da je to sploh važno...
Ugalvnem point made
damjan1980 ::
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
180KM dizla, ki je kar nekaj let starejši, z manjšo porabo ter v veliko težjem avtu.
Kaj ima stara smrdljiva traktor krava za iskat v tej debati?
Drugace pa zanimivo brat koliko modrosti eni stresate o novih 3 cilindercih. Imate 15 blaznih problemov z njimi (v teoriji), v praksi pa so vsi z njimi zadovoljni in se nisem slisal da bi kerega skozi haubo vrglo
Netrunner ::
Uf kam je zašla ta tema :) ... Očitno se nekateri spoznate na te zadeve (nekateri si pa mislijo da se spoznajo) zato bi rad dal v primerjavo dva primerljiva bencinska motorja in sicer:
Nissan Quasqai = 4 cilindri / 1197cc / 85KW / 116 KM
vs.
Peugeot 3008 = 3 cilindri / 1199cc / 96 KW / 131 KM
Se pravi .. oba motorja imata enako kubaturo, s tem da je 3 cilinderski močnejši. Poraba je pri obeh približno enaka. Kaj pravite na ta dva motorja ? Lepo bi bilo da vašo trditev utemeljite zakaj je eden boljši od drugega.
Nissan Quasqai = 4 cilindri / 1197cc / 85KW / 116 KM
vs.
Peugeot 3008 = 3 cilindri / 1199cc / 96 KW / 131 KM
Se pravi .. oba motorja imata enako kubaturo, s tem da je 3 cilinderski močnejši. Poraba je pri obeh približno enaka. Kaj pravite na ta dva motorja ? Lepo bi bilo da vašo trditev utemeljite zakaj je eden boljši od drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
K0l1br1 ::
Primerjava ne more biti na mestu. Recimo, sam imam
- 110 KM 1.6 TDI 250 Nm,
- 110 KM 2.0 TDI 250 Nm,
oba golfa (6 in 7).
Na papirju razlik ni, dejansko pa so kar opazne. In to pri istem št.
cilindrov, moči, navora.
- 110 KM 1.6 TDI 250 Nm,
- 110 KM 2.0 TDI 250 Nm,
oba golfa (6 in 7).
Na papirju razlik ni, dejansko pa so kar opazne. In to pri istem št.
cilindrov, moči, navora.
Utk ::
Uf kam je zašla ta tema :) ... Očitno se nekateri spoznate na te zadeve (nekateri si pa mislijo da se spoznajo) zato bi rad dal v primerjavo dva primerljiva bencinska motorja in sicer:
Nissan Quasqai = 4 cilindri / 1197cc / 85KW / 116 KM
vs.
Peugeot 3008 = 3 cilindri / 1199cc / 96 KW / 131 KM
Se pravi .. oba motorja imata enako kubaturo, s tem da je 3 cilinderski močnejši. Poraba je pri obeh približno enaka. Kaj pravite na ta dva motorja ? Lepo bi bilo da vašo trditev utemeljite zakaj je eden boljši od drugega.
Ce je vse enako, je boljsi tist, ki je enostavnejsi.
Unknown_001 ::
Primerjava ne more biti na mestu. Recimo, sam imam
- 110 KM 1.6 TDI 250 Nm,
- 110 KM 2.0 TDI 250 Nm,
oba golfa (6 in 7).
Na papirju razlik ni, dejansko pa so kar opazne. In to pri istem št.
cilindrov, moči, navora.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
Ne ga lomt. Jaz pišem 110 KM, ti daš graf za 110 kW/140KM.
Sem popravil. Se pardoniram. Narobnega dal, mi je bilo čudno da se skala ne ujema.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Netrunner ::
Primerjava ne more biti na mestu. ...Na papirju razlik ni, dejansko pa so kar opazne. In to pri istem št. cilindrov, moči, navora.
Tukaj teče pogovor oz. primerjava med 3 vs 4 cilindri
Ce je vse enako, je boljsi tist, ki je enostavnejsi.
To mi ne pove popolnoma nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41001 (20300) | pi pawr |
» | nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12720 (10239) | Gr8t |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 116776 (96091) | gddr85 |
» | Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50908 (43057) | Utk |
» | Rabljen avto do 3k€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14959 (11555) | krneki0001 |