» »

3 vs. 4 cilindri v motorju ?

3 vs. 4 cilindri v motorju ?

««
«
1 / 7
»»

Netrunner ::

Na motorje avtomobilov se ne kaj dosti spoznam vendar sem opazil da precej velikih avtomobilov je prešlo na 3 cilindrične turbo motorje. Ko sem gledal Quasqai-a je prodajalec izpostavil da le ta ima 4 cilindrični motor in to je kao bolje kot one male mašince z tremi.

Nazadnje sem gledal peugeo 3008 kateri je večji od quasqaia in ima spet samo 3 cilindre.

Ker nisem imel pojma v čem je sploh fora sem se podučil z videom:


Zdaj se mi približno sanja kako deluje in v čem je fora, vendar vseeno nevem ali je bolje gledati 3 ali 4 oz. ali je lahko 3 cilindrični boljši kot 4 ali obratno .... Je kdo imel možnost konkretno testirat obe varjanti in da lahko poda kako porabno informacijo?

pegasus ::

Najprej definiraj merila, po katerih želiš primerjat te stroje, šele nato lahko ugotavljamo, kateri je boljši.

Netrunner ::

Merila so trenutni enoprostorci in manjši SUVi oz crossoverji

RejZoR ::

3 cilindri so fajn za mestno vožnjo. So pa to izredno navite mašine in je njihova vzdržljvost zelo vprašljiva. 4 cilindrski atmosferski delujejo praktično v neskončnost. Ko pa imaš pred sabo tolk navite male mašine s turbino na vrhu pa so sicer fajn na papirju in v praksi, ko ga daš na drag race poleg 4 cilindrske, ampak skor čist povsod so v testih skritiziral, da imajo obupen zvok, da se bolj tresejo, so 10x slabši dokler se turbo ne aktivira itd. Je pa tko da so osnovni zdej skor pri vseh tri cilindrski. Moraš plačat kar fajn več, da imaš 4 valjnika. Jebena ekologija pri nas, po drugi strani pa coal rollerji v ameriki niso prepovedani z zakonom. Go figure...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Netrunner ::

Se pravi da 4 cilinderski quasqai ima dejansko boljši motor kot peugeot 3008 kateri ima tri cilinde.

Sem sumil ja, da zaradi te ekologije se vsiljuje te tri cilindre. Problem je kaj kupiti zdaj ker neveš kaj bo čez 10 let ker je to zdaj nova fora zadnjih par let. Ne bi bilo fajn da bi začelo vse crkovati po 10+ letih

pegasus ::

Netrunner je izjavil:

Merila so trenutni enoprostorci in manjši SUVi oz crossoverji
Ne, to niso merila. Merila so nekaj, kar lahko predstaviš s številkami.

#000000 ::

SUV brez vsaj 6 pa reje 8 cilndri je v bistvu matranje sbe in avta. Ni to za nikamor, govorim o bencincu, drugo tko ne pride v poštev, pa šestak je je bolj bogi.

chucki ::

Jaz vozim 17 let star 6 cyl bmw na relaciji CE-LJ. Prav strah me je, ko bo potrebno zamenjati avtomobil, ker tako uglajenega motorja ne bom imel več. Najraje bi šel iz 6cyl direkt na elektriko, ker vse ostalo bo kosilnica.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

janezvalva ::

veyron ma 16 cilindrou

karafeka ::

Ekologija? Tile turbo bencinarji spustijo v zrak skoraj toliko Noxa kot 1.6 ali 2.0 dizli.

Glede glasnosti... Vozil sem octavio 1.0 tsi in focusa 1.0 ecoboost. Oba tiha, uglajena, octavia za odtenek bolj.
Problem, ki se ga izpostavlja pri bencinarjih na direktni vbrizg (ki so dandanes skoraj vsi), je nabiranje saj na ventilih. Najhujše probleme so imeli tsi-ji. Pa tudi ford je v garanciji komplet glave menjaval. Do tega prihaja, ker se avti vozijo v nizkih obratih (po mestih). Rešitev je, da se vsake toliko časa spravi v visoke obrate, za par 10 minut (avtocesta) ali pa catch can, ki si jo moraš sam vgradit.

blackbfm ::

Ko pa imaš pred sabo tolk navite male mašine s turbino na vrhu pa so sicer fajn na papirju in v praksi, ko ga daš na drag race poleg 4 cilindrske, ampak skor čist povsod so v testih skritiziral, da imajo obupen zvok, da se bolj tresejo, so 10x slabši dokler se turbo ne aktivira itd


Loh recem za clio 90tce..za normalno voznjo ga ne rabis nabijat v obrate kr dobi dovolj vecino navora ze pr 2000rpm.. Meni je logično da je taka masina bolj vzdržljiva kot neka 4cy ki ga gonis skos na 3-4000rpm

V prostem teku se malenkost cuti tresenje volana, ampak to je ce si pozoren..torej no big deal.. Turbo lag je pri speljevanju ce das premal gasa, med voznjo ni pretirano opazno/moteče

Ce hoces nevem kaksen poseben zvok pol pac ne gledas 1.0 masine

#000000 ::

chucki je izjavil:

Jaz vozim 17 let star 6 cyl bmw na relaciji CE-LJ. Prav strah me je, ko bo potrebno zamenjati avtomobil, ker tako uglajenega motorja ne bom imel več. Najraje bi šel iz 6cyl direkt na elektriko, ker vse ostalo bo kosilnica.


Pravim za suv, za ljumuzin je 6stak majka, za suv pa skor prešvoh.

D3m ::

3 cilinder dizel je kot Golf 1 po zvoku.
|HP EliteBook|R5 6650U|

#000000 ::

Edini okay avto s tremi cilindri, ki sem ga mel je bil Daihatsu Charade, 3 cilindri bencinc, za po mestu boljšga ni, enkrat sem ga nesrećnim slućajem ostavio pred sodiščem na tavčarjevoj :) celih 5 dni, noben pajk se ga ni niti dotaknu, je pa blo za brisalcem kr nekaj letakov od oblasti, ampak zanimivo, odpeljat ga ni upal noben, pomojem zato ker je vsaj men je tko zgledal, bolj avto za babe, in so nižji oblastniki mislil, hm mrbit je pa kaka sodnica parkirala, ker drug tko noben ne upa :)

Scorpia ::

RejZoR je izjavil:

3 cilindri so fajn za mestno vožnjo. So pa to izredno navite mašine in je njihova vzdržljvost zelo vprašljiva. 4 cilindrski atmosferski delujejo praktično v neskončnost. Ko pa imaš pred sabo tolk navite male mašine s turbino na vrhu pa so sicer fajn na papirju in v praksi, ko ga daš na drag race poleg 4 cilindrske, ampak skor čist povsod so v testih skritiziral, da imajo obupen zvok, da se bolj tresejo, so 10x slabši dokler se turbo ne aktivira itd. Je pa tko da so osnovni zdej skor pri vseh tri cilindrski. Moraš plačat kar fajn več, da imaš 4 valjnika. Jebena ekologija pri nas, po drugi strani pa coal rollerji v ameriki niso prepovedani z zakonom. Go figure...


Ne vem zakaj bi bil 3 cilindrski za mestno voznjo, ce imajo tudi po 100 konjev in vec. So kar uporabni se za vleko prikolic. Lepo je videti, da v majhno prostornino spravis vec moci, kar je tudi formula dokazala. Tudi zanesljivost ni problem, saj se tehnologija izboljsuje, saj se kaj veliko ne razlikuje od 4 cilindrov, kot da je boljsi izkoristek vbrizga itn...
V praksi naj bi zaradi enega valja manj, bila manjsa poraba (manj ciklov) ampak izkazalo se je drugace in da motor bencinar z 4 cilindri ima ze zadosti izpopolnjeno tehnologijo. K vecjemu je ovira bencin, ker pac ima toliko energije in ne mores pac imeti porabo kot dizel, kateri ima vec energije shranjene.
Sam ne vidim smisla teh motorjev, ker so bolj glasni, traktorski in zahtevajo poseben vztrajnik, ki se hitro obrabi, samo da zgladi tresenje. Na koncu motorje izdelujejo samo zaradi marketinga, ampak vseeno je treba priznati, glede na majhnost so vrhunski, sam pa jih nikoli nebi imel. Se sreca da imamo japonce, ki temu trendu z motorji ne nasedajo.
////

dela ::

Netrunner je izjavil:

Se pravi da 4 cilinderski quasqai ima dejansko boljši motor kot peugeot 3008 kateri ima tri cilinde.


Ne. Sama po sebi razlika med 3 in 4 cilindri ne pomeni kaj dosti. 3 lahko verjetno manj porabi pri isti kubaturi in moči, 4 bolj mirno teče. Načeloma. Dosti večjo razliko za voznika nardi kubatura, prisotnost turbota in druge lastnosti. Največjo pa kakšne skrite napake motorjev, ki ti čisto spijejo živce. Tako da je čisto možno, da je 3 cilindrski v tem primeru boljši, 4ka pa drvarnica. Neka splošna modrovanja tu ne bodo pomagala, bo treba pogledat za tadva specifična motorja, kako in kaj (pa tud ne prodajalca ravno poslušat).

#000000 ::

Ma tri cilindri so za po mestu, kupit dizla s tremi valji, je glupost, boš samo plačal ker je pač IN, vzdržljivost takega motorja pa je precej verjetneje dosti krajša kot štirje valji.

Zdej kako je ne vem, ampak vem da so imeli ajšpritz audije 100 s petimi valji, te mtorji so krepali, ker ne nesimetrično, pač 2 na 2 valja cikel dela že od pamtiveka 1.1 tudi, 3.3 tudi 4.4 tudi.
Vsaj men se zdi da ta nesimetrija precej prej stolče motor kot simetrično valjna mašina.

Mogoče se motim ampak mislm da se ne, ker če voziš 3 valje enako kot bi vozil isti avto s 4 imi valji bo MORa prej guznit trovaljnik. Plus tega je zadeva navita, kar pa je navito ne drži dolgo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

#000000 ::

Stari89 ::

Tudi meni ni jasno, zakaj so tribatni motorji postali tako popularni.

Ajt, razumem 1.0L I3 mašino v mali Opel Corsi za staro mamo, da se lahko odpelje enkrat na teden v supermarket.

1.2 I4 mašina s turbotom in s 120 konji v manjšem """"terencu"""" se mi iz marketinškega stališča zdi okej poteza; Folku (OPju) itak ni jasno, kaj se dogaja pod kosom pleha (sedaj že bolj verjetno plastike), ki ji pravimo havba. Važno je samo 120 konjev in tistih par decilitrov porabe.

Zdej mamo pa Nissan Qashqai z 1.2L mašino s štirimi cilindri ter Peugeot 3008 z enako prostornino in podobnimi karakteristikami na papirju, ampak samo s tremi cilindri. Kdo bi, pri zdravi pameti, kupil I3 motor? Kaj s tem pridobiš? Je bolj poceni? Bolj špara z bencinom? Bolj vzdržljiv in tih že ne more bit. Kaj so zgruntali pri Pidžoju, da se jim to splača? Morda dajo poceni mašince, pa te potem usekajo na servisu čez eno leto, ko je treba pol mašine menjat?

#000000 ::

Isto je bil HIT wanklov motor, kolega je kupil Plymouth Laser za takrat bajne marke, dobesedno je podedovano bajto dal za ta avto, jadnik se je peljal mislm da ravno 4 krat od črmuč do mesta in nazaj, pol je pa na črnuški pumpi tankal in hotu malo da nagazi, ni prišel do semaforja.

suma sumarum, ode bajta, PLUS ni boga da ga bi znal popravit pri nas takrat, nekje leta 92. Totalni bankrot, si je kupil Jugota 65 in se vozil kr lep čas :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Scorpia ::

#000000 je izjavil:

Isto je bil HIT wanklov motor, kolega je kupil Plymouth Laser za takrat bajne marke, dobesedno je podedovano bajto dal za ta avto, jadnik se je peljal mislm da ravno 4 krat od črmuč do mesta in nazaj, pol je pa na črnuški pumpi tankal in hotu malo da nagazi, ni prišel do semaforja.

suma sumarum, ode bajta, PLUS ni boga da ga bi znal popravit pri nas takrat, nekje leta 92. Totalni bankrot, si je kupil Jugota 65 in se vozil kr lep čas :)


Ko sem parkrat vozil mazdo z wanklovim motorjem, sem so rekel da je to to. Ni ga bolsjega benicnarja, pospeski so takoj, obrati mu niso problem. Edina ovira, da si ga nisem omislil je poraba in malo motece da vcasih dolgo verglas, da vzge.
////

#000000 ::

Scorpia je izjavil:

#000000 je izjavil:

Isto je bil HIT wanklov motor, kolega je kupil Plymouth Laser za takrat bajne marke, dobesedno je podedovano bajto dal za ta avto, jadnik se je peljal mislm da ravno 4 krat od črmuč do mesta in nazaj, pol je pa na črnuški pumpi tankal in hotu malo da nagazi, ni prišel do semaforja.

suma sumarum, ode bajta, PLUS ni boga da ga bi znal popravit pri nas takrat, nekje leta 92. Totalni bankrot, si je kupil Jugota 65 in se vozil kr lep čas :)


Ko sem parkrat vozil mazdo z wanklovim motorjem, sem so rekel da je to to. Ni ga bolsjega benicnarja, pospeski so takoj, obrati mu niso problem. Edina ovira, da si ga nisem omislil je poraba in malo motece da vcasih dolgo verglas, da vzge.


Ja mazda je znana oz, sej imajo že znak da vidš da so wanklovi na full, samo v evropi jih skor ni razen UK, so bolj kot ne extravaganca motorji, to pri nas ajde zdej že verjetno znajo popravit, pred 20 leti NIKAKOR, zdej je globalizem in dobiš ves materijal v trenu par klikov, čtiva pa tudi ne primankuje, takrat pa je bil to samo mrtev kapital.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

          ::

#000000 je izjavil:

Ja mazda je znana oz, sej imajo že znak da vidš da so wanklovi na full, samo v evropi jih skor ni razen UK, so bolj kot ne extravaganca motorji, to pri nas ajde zdej že verjetno znajo popravit, pred 20 leti NIKAKOR, zdej je globalizem in dobiš ves materijal v trenu par klikov, čtiva pa tudi ne primankuje, takrat pa je bil to samo mrtev kapital.


Wankla je tudi Mazda opustila, saj je bil RX8 pravi polom, kar se zanesljivosti tiče. 323-jke so delale (in še vedno delajo) dobro.

Kar se pa 3 in 4 cilinderskih motorjev tiče, se pa trend obrača nazaj na večje kubature, saj so se majhni in (pre)naviti motorji izkazali za nezanesljive. Tudi proizvajalci sami so priznali, da je bila to zgrešena poteza. Po moje se drži preizkušene tehnologije in nabavi motor z večjo prostornino.

krneki0001 ::

3 cilindrske mašine so jajc po dolgem in počez. 2 bata gor, en dol in obratno. To pomeni, da ležaji trpijo veliko bolj kot pri 4 cilindrskem, kjer je gibanje uravnoteženo (2 gor, 2 dol)

Netrunner ::

Hvala za vse informacije. Ko bom kupoval bom vsekakor za izbrani model prebral malo kako se obnese, ga peljal na testno vožnjo in predvsem preveril zanesljivost.

Zdaj sicer eni pravite da načelina št. cilindrov ni tako relevantno oz. izraz kvalitete / zanesljivost, drugi pa pravite da 3 niso dobri :)

Na osnovi onega videa in par drugih inf. katere sem prebral se mi tudi zdi primernejša izbira parnega števila oz. 4 cilindrov

Danes kupovati avto je cela znanost in že vidim kako se bom zafrknil :)

Scorpia ::

Netrunner je izjavil:

Hvala za vse informacije. Ko bom kupoval bom vsekakor za izbrani model prebral malo kako se obnese, ga peljal na testno vožnjo in predvsem preveril zanesljivost.

Zdaj sicer eni pravite da načelina št. cilindrov ni tako relevantno oz. izraz kvalitete / zanesljivost, drugi pa pravite da 3 niso dobri :)

Na osnovi onega videa in par drugih inf. katere sem prebral se mi tudi zdi primernejša izbira parnega števila oz. 4 cilindrov

Danes kupovati avto je cela znanost in že vidim kako se bom zafrknil :)


Avto je v startu narejen, da ne bo dolgo drzal, saj se od popravil bolj ali manj prezivljajo tudi proizvajalci. Eni imajo pac sreco, da jim avto zdrzi doloceno stevilo let ali km brez okvare, drugi ne bojo priznali, da je avto imel okvaro, ker je dal ogromno denarja in tudi ker je navezan na avto ali znamko.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

hojnikb ::

krneki0001 je izjavil:

3 cilindrske mašine so jajc po dolgem in počez. 2 bata gor, en dol in obratno. To pomeni, da ležaji trpijo veliko bolj kot pri 4 cilindrskem, kjer je gibanje uravnoteženo (2 gor, 2 dol)

tole si pa mal kiksno. Taka mašina bi bla silno neuporabna zarad tresljajev.

#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Heavy ::

Rotor je motor, ki rabi veliko pozornosti. Od stalnega dolivanja olja, do nabijanja na obrate za čiščenje nanosov ogljika, do čakanja da se motor ohladi po vsaki vožnji. Če dobiš lastnika, kateri ve kaj vozi je lahko precej zanesljiv. Svoje doda turbo timer in večji hladilnik za olje. Strošek pa nastane pri obnovi motorja - kjer moraš premenjati apex tesnila.


3 proti 4? Osebno bi raje vzel 1.4 kot pa 1.0 pri istih konjih. Turbo ti ponudi večjo odzivnost na nižjih obratih, med tem ko ga zmanjka na višjih. No, 1.4 se dobi tudi v turbo verzijah.

Ravnokar pogledal na spritmonitor.de. GM Ecotec 1.4 (navaden ali turbo) 74kw imata skoraj isto porabo. Ravno tako ima isto porabo 1.0 ecoboost od forda (6,6). Compact segment avtov (fiesta, corsa).

3 cilindri se mi zdijo edino smiselni v malih mestnih avtomobilih (twingo, smart, up...), kjer privarčuješ na dolžini avtomobila. Vgrajevati jih v octavie ali focuse ali celo feste je malo brezvezno.
#TeamFelix

Netrunner ::

Scorpia je izjavil:


Avto je v startu narejen, da ne bo dolgo drzal, saj se od popravil bolj ali manj prezivljajo tudi proizvajalci. Eni imajo pac sreco, da jim avto zdrzi doloceno stevilo let ali km brez okvare, drugi ne bojo priznali, da je avto imel okvaro, ker je dal ogromno denarja in tudi ker je navezan na avto ali znamko.


Nevem če to ravno drži saj proizvajalci na tak način bi izgubili zveste kupce če bi jim avtomobili začeli zgodaj crkovati. Vzdrževan avtomobil ima da drži 15 let brez večjih težav. Če je tako kot praviš potem moraš vedno kupiti najcenejši avtomobil saj vse ostalo je metanje denarja proč.

Scorpia ::

Netrunner je izjavil:

Scorpia je izjavil:


Avto je v startu narejen, da ne bo dolgo drzal, saj se od popravil bolj ali manj prezivljajo tudi proizvajalci. Eni imajo pac sreco, da jim avto zdrzi doloceno stevilo let ali km brez okvare, drugi ne bojo priznali, da je avto imel okvaro, ker je dal ogromno denarja in tudi ker je navezan na avto ali znamko.


Nevem če to ravno drži saj proizvajalci na tak način bi izgubili zveste kupce če bi jim avtomobili začeli zgodaj crkovati. Vzdrževan avtomobil ima da drži 15 let brez večjih težav. Če je tako kot praviš potem moraš vedno kupiti najcenejši avtomobil saj vse ostalo je metanje denarja proč.


Saj tega se tudi drzim, da ne kupujem drazji avto, 1x sem se opekel z rezervnimi deli, zdaj se drzim da max 15-20k eur porabim za avto in rezervni deli so bolj dostopni.
////

Isotropic ::

katerega si pa kupil, scorpia?

4 cilindri so bolj uravnoteženi kot trije.

darkolord ::

Ne nakladajte o uravnoteženosti.

Rok Woot ::

#000000 je izjavil:

SUV brez vsaj 6 pa reje 8 cilndri je v bistvu matranje sbe in avta. Ni to za nikamor, govorim o bencincu, drugo tko ne pride v poštev, pa šestak je je bolj bogi.


Zakaj že SUV ne more biti diesel?

korenje3 ::

krneki0001 je izjavil:

3 cilindrske mašine so jajc po dolgem in počez. 2 bata gor, en dol in obratno. To pomeni, da ležaji trpijo veliko bolj kot pri 4 cilindrskem, kjer je gibanje uravnoteženo (2 gor, 2 dol)


ko "couch professorji" zavržejo vse raziskave in konstrukcijske rešitve inženirjev in vsiljujejo svoje mnenje v javnost...

kar hočem povedat se da narediti tudi avto z 1 cilindrom ki bo toliko vzdržjiv kot tisti z 4 ali 6. To kateri bo bolj "trpel" nima nobene veze ker se strojne komponente dimenzionira na življenjsko dobo.

edino kar se ven dobi iz števila cilindrov je razporeditev navora za 360° rotacijo motorja.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

primar ::

Nisem bral vsega, mogoče je že kdo razložil... najboljše zgorevanje dosežemo pri 400 - 500 ccm na cilinder. Bencinski motor ima zaradi lopute v sesalnem kanalu tudi zelo neugodno linijo navora. Zato so do 1.5l motorji 3 cilindri dosti bolj optimalna rešitev kot 4 cilindrični, saj imajo idealnejšo kubikažo po cilindru, pa da kam gre moraš bolj konkretno odpret loputo, kar je boljše za izkoristek. Kar se pa zvoka tiče, pa eni ga ljubijo drugi ne morejo...

LP Borut

Netrunner ::

primar je izjavil:

Kar se pa zvoka tiče, pa eni ga ljubijo drugi ne morejo...


Prvo sem mislil da je to šala vendar je baje res, da to rešujejo tako, da predvajajo boljši zvok motorja preko audio sistema v avtomobilu :D

Nevem kateri avto ima to, da ko vklopiš sports mode se poleg drugih stvari ojača tudi zvok motorja prek zvočnkov :)

Machete ::

http://odditymall.com/soundracer-sports...
Tole je mel en kolega v fiesti, si gnal in je rohnel k v ferariju :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Sami ::

Nevem kateri avto ima to, da ko vklopiš sports mode se poleg drugih stvari ojača tudi zvok motorja prek zvočnkov :)


AUDI E-SOUND: https://www.digitaltrends.com/cars/audi...
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Heavy ::

Netrunner je izjavil:

Nevem kateri avto ima to, da ko vklopiš sports mode se poleg drugih stvari ojača tudi zvok motorja prek zvočnkov :)


To jih ima že ogromno. Zmagajo pa francozi: http://jalopnik.com/the-renault-clio-gi...

Podobne reči pa najdeš tudi pri ostalih:
Soundaktor @ Wikipedia
http://www.fiestastforum.com/forum/thre...
#TeamFelix

bosmla ::

Pozdravljeni
Tudi sam bi imel vprasanje glede 3 cilidrov...

Torej (za zeno) kupujeva nov avtomobil (mesna voznja, obcasno kam dlje) - dopade se ji C3, vzela bi ga z motorjem 1.2 puretech 82 (torej brez turbine).
Kakrsni koli nasvet zakaj ne/da za ta avtomobil oz. motor?

Hvala

hordeus ::

Lastnik novega p 3008 tukaj.

Imam masino 1.2, 130km

Moji obcutki po 2500km.
Avto je odlicen, turbo laga sploh ni, takoj ko das gas potegne konkretno. Tudi na morje smo sli ze njimin avtocesta ni nobena tezava za njega (vozil sem med 130 in 140kmh, nic vec).

Pree nakupom sem testiral tudi dizla 1.6 in verjeli ali ne je 1.2 benz bolj poskocen in zabaven.
Motor deluje uglajeno in tiho. Zaenkrat vse ok.
Ce ne delae veliko km letno go for it

Dr_M ::

Jest sem kaksen mesec nazaj sprobal peugeota 308 1.2 turbo, soliden kar se zmogljivosti tice, samo po zvoku ga ne mores zgresit, ceprav je precej bolj neznacilen, kot npr VAGovi 3 cilindri. Pa tudi pogled na sam motor pove, da nekaj manjka, po tresljajih seveda, laufa precej nemirno. Slo se je pa za nov testni avto.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

darksamurai ::

bosmla je izjavil:

Pozdravljeni
Tudi sam bi imel vprasanje glede 3 cilidrov...

Torej (za zeno) kupujeva nov avtomobil (mesna voznja, obcasno kam dlje) - dopade se ji C3, vzela bi ga z motorjem 1.2 puretech 82 (torej brez turbine).
Kakrsni koli nasvet zakaj ne/da za ta avtomobil oz. motor?

Hvala


1. Sta že bila na testni vožnji? 2. Se vama dopade? 3. Kakšne posebne pripombe?
1. DA + 2.DA + 3. NE = kupi avto

Puretech mašine so OK. Ta verzija brez turbine je malce švoh, ampak za kratke relacije in mestno gužvo je to čisto OK.

bosmla ::

Hvala za odgovor. Dopade se, gre se samo za to, da nebi naletela na kaksno "bombo" in bi se avto/masina pol kvarila. Bi rad, da avto vozi naokrog srecno zeno ne pa da sem jaz zraven njega na servisu...

Utk ::

Pri pezoju in citroenu ti je motor itak zadnja stvar. Ce bojo 3 cilindri edini problem, bos lahko vriskal od srece.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Pri pezoju in citroenu ti je motor itak zadnja stvar. Ce bojo 3 cilindri edini problem, bos lahko vriskal od srece.

Jaz načeloma ne favoriram francozov vendar tako slabo pa spet ni. Zanesljivost se gleda na model in ne toliko na znamko... ali se motim?

Kakorkoli to je že drugo temo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Dr_M ::

Utk je izjavil:

Pri pezoju in citroenu ti je motor itak zadnja stvar. Ce bojo 3 cilindri edini problem, bos lahko vriskal od srece.


Glih ene tok, kot pri svabih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Unknown_001 ::

Na kratko, več cilindrov equals mirnejši tek + more working volume.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

RejZoR ::

Scorpia je izjavil:

RejZoR je izjavil:

3 cilindri so fajn za mestno vožnjo. So pa to izredno navite mašine in je njihova vzdržljvost zelo vprašljiva. 4 cilindrski atmosferski delujejo praktično v neskončnost. Ko pa imaš pred sabo tolk navite male mašine s turbino na vrhu pa so sicer fajn na papirju in v praksi, ko ga daš na drag race poleg 4 cilindrske, ampak skor čist povsod so v testih skritiziral, da imajo obupen zvok, da se bolj tresejo, so 10x slabši dokler se turbo ne aktivira itd. Je pa tko da so osnovni zdej skor pri vseh tri cilindrski. Moraš plačat kar fajn več, da imaš 4 valjnika. Jebena ekologija pri nas, po drugi strani pa coal rollerji v ameriki niso prepovedani z zakonom. Go figure...


Ne vem zakaj bi bil 3 cilindrski za mestno voznjo, ce imajo tudi po 100 konjev in vec. So kar uporabni se za vleko prikolic. Lepo je videti, da v majhno prostornino spravis vec moci, kar je tudi formula dokazala. Tudi zanesljivost ni problem, saj se tehnologija izboljsuje, saj se kaj veliko ne razlikuje od 4 cilindrov, kot da je boljsi izkoristek vbrizga itn...
V praksi naj bi zaradi enega valja manj, bila manjsa poraba (manj ciklov) ampak izkazalo se je drugace in da motor bencinar z 4 cilindri ima ze zadosti izpopolnjeno tehnologijo. K vecjemu je ovira bencin, ker pac ima toliko energije in ne mores pac imeti porabo kot dizel, kateri ima vec energije shranjene.
Sam ne vidim smisla teh motorjev, ker so bolj glasni, traktorski in zahtevajo poseben vztrajnik, ki se hitro obrabi, samo da zgladi tresenje. Na koncu motorje izdelujejo samo zaradi marketinga, ampak vseeno je treba priznati, glede na majhnost so vrhunski, sam pa jih nikoli nebi imel. Se sreca da imamo japonce, ki temu trendu z motorji ne nasedajo.


Za po mestu zato ker take male mašince niso mišljene, da jo 80 kilometrov tiščiš na 5000+ obratih.

Kar pa se tiče glasnosti ni bilo mišljeno v višini hrupa ampak samemu tonu mašine. Večina opiše 3 cilindrske kot bi gonil škatlo čmrlov. You get the picture.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

blackbfm ::

Ne nabijajte no, isto je kt 4cy masina v istem zmogljivostnem rangu
««
«
1 / 7
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20541001 (20300) pi pawr
»

nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7112720 (10239) Gr8t

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624116776 (96091) gddr85
»

Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25650908 (43057) Utk
»

Rabljen avto do 3k€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10414955 (11551) krneki0001

Več podobnih tem