Forum » Na cesti » 3 vs. 4 cilindri v motorju ?
3 vs. 4 cilindri v motorju ?
Utk ::
Oglasi se cez 10 let pa bomo bolj pametni. Pri idealnih motorjih bi bil 3 cilindrski bolsi, ampak idealnih ni. Ecoboost 1,0 se je izkazal za kar dobrega, ampak na zacetku so jih kar nekaj zamenjali v garanciji, in vsako leto ga malo spremenijo, nikoli ne ves kdaj na slabse. Ce hoces bit poskusni zajcek...
Jaz bi se drzal preiskusnega, ce mi hoce kdo prodat kaj novega, mora bit pa to opazno boljse. Ne samo na papiru.
Jaz bi se drzal preiskusnega, ce mi hoce kdo prodat kaj novega, mora bit pa to opazno boljse. Ne samo na papiru.
SambaShare ::
Primerjava ne more biti na mestu. ...Na papirju razlik ni, dejansko pa so kar opazne. In to pri istem št. cilindrov, moči, navora.
Tukaj teče pogovor oz. primerjava med 3 vs 4 cilindri
Ce je vse enako, je boljsi tist, ki je enostavnejsi.
To mi ne pove popolnoma nič.
Peugeot ima višje kompresijsko razmerje. Išči razlog za višjo učinkovitost raje tam.
Utk ::
1,2 tce se prodaja ze od 2007, ce se ne motim, ta nov je malo mocnejsi, ampak sam motor je kar ziher. Ne vem zakaj bi vzel drugega namesto tega, ce je drug na papiru enak, ni pa se preiskusen.
facepalm ::
1.2tce 2007 (100hp) ni enak 1.2tce 2012 (120hp+).
Nov 1.2tce ima vec skupnega s 3cyl 0.9tce, kot pa s starim 1.2tce.
Ta stari tce je v bistvu turbochargan 1.2 16v motor, ki ga najdemo se dandanes v cliotu (75hp).
Nov 1.2tce ima vec skupnega s 3cyl 0.9tce, kot pa s starim 1.2tce.
Ta stari tce je v bistvu turbochargan 1.2 16v motor, ki ga najdemo se dandanes v cliotu (75hp).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Netrunner ::
@Utk => Kaj si mislils s tem "Oglasi se cez 10 let pa bomo bolj pametni." ? Omenil sem da nekateri povedo nekaj pametnega drugi pa samo hočejo biti pametni. Nisem ciljal direktno an nobenega in niti mislil splošno na vse.
@SambaShare => Ne iščem razloga za višjo učinkovitost ampak samo sprašujem kot laik razlike med danima dvema motorjema saj nepoznavalcu sta videti skoraj enaka.
@SambaShare => Ne iščem razloga za višjo učinkovitost ampak samo sprašujem kot laik razlike med danima dvema motorjema saj nepoznavalcu sta videti skoraj enaka.
Utk ::
Mislil sem na to, da se bo čez 10 let videlo, kater se je bolje obnesel. Na papirju ni neke razlike. In če ni razlike, bi šel jaz bolj na ziher.
blay44 ::
Kaj pa če se vprašamo, kako lahko cca 90kW mašina porabi 5 litrov bencina?
Najbrž samo tako, da jo obremeniš s 15 kW eno urco.
Američani se nam že tako smejijo.
Mi pa furamo plastične mlinčke in se prepiramo kateri je boljši.
LP
Najbrž samo tako, da jo obremeniš s 15 kW eno urco.
Američani se nam že tako smejijo.
Mi pa furamo plastične mlinčke in se prepiramo kateri je boljši.
LP
Utk ::
Jasno, jaz pod 160 konjev v avtih ranga astra ne bi gledaal. Vecji pa se vsaj 20 vec. Pa nisem norec v rangu tistega kretena, ampak hocem imet rezervo. Ce imas 160 konjev, ga menda ne bo unicla voznja s 120 konji. Nekega mlincka ne mislim stalno tiscat, ne glede na to kako je super in malo porabi.
springfield ::
Cena, poraba, zavarovanje, registracija, vzdrzevanje... sem se kaj pozabo? Niso vsi pripravljeni ali zmozni krit vse te stroske.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
damjan1980 ::
Jasno, jaz pod 160 konjev v avtih ranga astra ne bi gledaal. Vecji pa se vsaj 20 vec. Pa nisem norec v rangu tistega kretena, ampak hocem imet rezervo. Ce imas 160 konjev, ga menda ne bo unicla voznja s 120 konji. Nekega mlincka ne mislim stalno tiscat, ne glede na to kako je super in malo porabi.
Od kot ti ideja da moras turbo mlincka tiscat? 150 konjev v turbo mlincku leti bolj kot 150 v 2.0 zetorju.
Ce rabis 160 konjev da astro normalno vozis, bi rekel da voznja avtomobila ni ravno tvoja mocna tocka
blay44 ::
springfield je izjavil:
Cena, poraba, zavarovanje, registracija, vzdrzevanje... sem se kaj pozabo? Niso vsi pripravljeni ali zmozni krit vse te stroske.
Jaz inženirjev, ekonomistov, dacarjev, trgovcev ne bi podcenjeval. V svoji življenjski dobi bo cena na kilometer enaka. Prav tako vse ostalo. Seveda, če odpišemo nečimrnost in bahaštvo.
Lp
Utk ::
damjan1980 je izjavil:
Jasno, jaz pod 160 konjev v avtih ranga astra ne bi gledaal. Vecji pa se vsaj 20 vec. Pa nisem norec v rangu tistega kretena, ampak hocem imet rezervo. Ce imas 160 konjev, ga menda ne bo unicla voznja s 120 konji. Nekega mlincka ne mislim stalno tiscat, ne glede na to kako je super in malo porabi.
Od kot ti ideja da moras turbo mlincka tiscat? 150 konjev v turbo mlincku leti bolj kot 150 v 2.0 zetorju.
Ce rabis 160 konjev da astro normalno vozis, bi rekel da voznja avtomobila ni ravno tvoja mocna tocka
Za 150 konjev zaenkrat rabis vsaj 1,4, se raje 1,5, in 4 cilindre. Ko bojo stisnili to iz 1,0 in treh cilindrov, bom pa reku 200.
Kaj je normalna voznja in kolk kater motor porabi se pa ne mislim vec naganjat z ljudmi, za katere ne vem kako vozijo. Jaz se lahko s svojim NA 1,8 bencinarjem izven naselja spustim na 5,0, pa bom se zmeraj hitreji kot vsaj 70% ljudi. Za teh 70% je 1,0 prevec, ce jim porabi vec kot 4 litre pri taki voznji, je pa za v smeti.
Joze_K ::
no ja niti ne:
nov focus 2018 bo z 1.0 3cyl motorjem imel:
http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus...
nov focus 2018 bo z 1.0 3cyl motorjem imel:
the EcoBoost. Expect at least three different power outputs to be offered, starting at 99bhp and moving up to 123bhp and 138bhp.
http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus...
Utk ::
140 ni 150. Naredit se da marsikaj, to vgradit v avto je pa druga stvar. Zakaj niso dali teh 140 konjev v mondeota, tam bi bolj pasal. Samo se bi najbrž razpadel ob rednem izkoriščanju vseh konjev v težkem avtu.
Utk ::
Ta mali ecoboost je v mondeotu zamujal kar nekaj let. So morali prej par mašin zamenjat na focusu, in ugotovit zakaj jih je bilo treba menjat, potem je šele šel v težji avto. Kar preberi po internetu, angleži imajo največ izkušenj, ker tam se teh fordov največ proda.
springfield ::
BMW je tudi moral kar nekaj V8 masin zamenjat - to zdaj pomeni, da so vsi V8 slabi motorji in se jih moramo na veliko izogibat?
Utk ::
Ne, samo bmw-jevih, ki so sporni. Mali ecoboosti v začetnih letnikih so imeli, po pričakovanjih, težave. Poskusni zajčki so ga najebali. Kdaj nehaš bit poskusni zajček se pa vidi šele 10 let kasneje. Ampak dajmo zdaj navalit na 140 konjske 1,0 mašine...
springfield ::
Kaj so najebali? Da so jim zamenjali motor in so 2 dni vozili nadomestno vozilo? Konc sveta, res. Po pricakovanjih so meli tezave? Torej trdis, da je Ford zavestno dal slab produkt na trzisce? Ce je temu tako, ti pa res vec ni pomoci.
Utk ::
Ja ja, sej vsi vemo, da komaj cakajo da ti zamenjajo motor, vse je slo gladko, brez tozb in grozenj.
Po pricakovanjih nekaterih, ford je najbrz upal na najbolje in verjetno ni racunal, da bo kdo vozil nalozen avto v klanec ali po avtocesti - glavni problem je bil pregrevanje.
Po pricakovanjih nekaterih, ford je najbrz upal na najbolje in verjetno ni racunal, da bo kdo vozil nalozen avto v klanec ali po avtocesti - glavni problem je bil pregrevanje.
krneki0001 ::
Fiesta (red & black edition) je že leta nazaj imela 1.0 pri 140 konjih.
renault je tudi imel že leta 1978 motor s 1527ccm in 450+KM v renault 5 maxi na dirkališčih, pa 180KM za civilno uporabo v R5 turbo 2 (ne GTT, ampak turbo 2, ki je bil narejen z zadnjim pogonom), ampak to ne pomeni, da je bil motor dober in zanesljiv.
damjan1980 ::
140 ni 150. Naredit se da marsikaj, to vgradit v avto je pa druga stvar. Zakaj niso dali teh 140 konjev v mondeota, tam bi bolj pasal. Samo se bi najbrž razpadel ob rednem izkoriščanju vseh konjev v težkem avtu.
Meni je najbolj zanimivo da turbo bencinarji najvec razpadajo na forumih mozganskim maloposestnikom, v praksi pa se nekak vsi vozijo brez razpadanja
SimplyMiha ::
No, razpadli avti bolj težko vozijo, tako da jih na AC ne vidiš... kvečjemu na kakšni avtovleki.
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
Fiesta (red & black edition) je že leta nazaj imela 1.0 pri 140 konjih.
renault je tudi imel že leta 1978 motor s 1527ccm in 450+KM v renault 5 maxi na dirkališčih, pa 180KM za civilno uporabo v R5 turbo 2 (ne GTT, ampak turbo 2, ki je bil narejen z zadnjim pogonom), ampak to ne pomeni, da je bil motor dober in zanesljiv.
bmw pa 1500HP+, your point ?
#brezpodpisa
Utk ::
damjan1980 je izjavil:
140 ni 150. Naredit se da marsikaj, to vgradit v avto je pa druga stvar. Zakaj niso dali teh 140 konjev v mondeota, tam bi bolj pasal. Samo se bi najbrž razpadel ob rednem izkoriščanju vseh konjev v težkem avtu.
Meni je najbolj zanimivo da turbo bencinarji najvec razpadajo na forumih mozganskim maloposestnikom, v praksi pa se nekak vsi vozijo brez razpadanja
Vsi ne. Marsikater vec ne. In res ni problem niti v turbotu niti v treh cilindrih niti 150 konjih niti dizlu niti vztrajniku. Problem nastane sele ko hoces to prodat v avtu za 15 jurjev, in je treba sparat. Takrat pa nek penzionist, ki naredi 100 kkm v 15 letih in vozi kot, no, penzionist, odlicno pride cez, kdo drug ga pa najebe, pa se revez ki to kupi od njega. Recimo lep primer razpadanja je 6 stopenjski menjalnik na astrah oz vseh oplih nekje od letnika 2009 naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
blay44 ::
Smo res. Kako so konstruirani motorji in njihova oprema?
Tako na hitro. 100kW mašinca bi ob najboljšem izkoristku v eni uri popila cca. 60l bencina pri polni obremenitvi. Torej gre od oka 0.5 MWh v toploto.
Nikjer ne objavijo koliko časa jo lahko polno obremeniš.
Ali se ta podatek skriva v predvideni porabi. Pri 5l bencina, cca. povprečno 10kW, za predvideno življenjsko dobo motorja?
LP
Tako na hitro. 100kW mašinca bi ob najboljšem izkoristku v eni uri popila cca. 60l bencina pri polni obremenitvi. Torej gre od oka 0.5 MWh v toploto.
Nikjer ne objavijo koliko časa jo lahko polno obremeniš.
Ali se ta podatek skriva v predvideni porabi. Pri 5l bencina, cca. povprečno 10kW, za predvideno življenjsko dobo motorja?
LP
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
Hojnik, pa ne v osebnem avtu.
sj renault 5 maxi tut ni osebni avto, ampak kr lepo dirkalnik :)
#brezpodpisa
krneki0001 ::
R5 maxi je bil tudi kot civilen avto narejen. 3000 komadov so jih naredili, kot jih je moralo biti, da se je štelo kao serijska proizvodnja. bili sta 2 verziji 132kW (178KM) in 154kW(210KM)
Unknown_001 ::
Meja za serijsko proizvodnjo je 200 avtomobilov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Meja za serijsko proizvodnjo je 200 avtomobilov.
Vsaj zdi se mi da je. Ker porše 959 sodi v kategorijo serijskih avtomobilov. Svojčas je bil najhitrejši serijski avtomobil. Narejenih je bilo nekaj čez 200.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krneki0001 ::
Ja, za grupo b so morali narediti 200 avtomobilov. Ampak za 200 avtomobilov se ne splača linije postavljat, zato so se pri renaultu takrat odločili, da jih mora biti vsaj 3000, da se splača.
Buggy ::
krneki0001 ::
kam je ta tema zašla...
iz plusov in minusov 3 cyl motorjev...
na cestne d(i)rkače
...temu se rece, da se je tema "zanebiveduala"
Ne, samo nekateri mislite, da je majhen motor s turbino in močno konjenico nekaj novega, dobrega, drugi pa vemo da je bilo to že 35 let nazaj v avtomobilih in da je šlo v pozabo.
Netrunner ::
krneki0001 je izjavil:
Ne, samo nekateri mislite, da je majhen motor s turbino in močno konjenico nekaj novega, dobrega, drugi pa vemo da je bilo to že 35 let nazaj v avtomobilih in da je šlo v pozabo.
To je že res, vendar primerjava ni na mestu saj tri cilinderski turbo motor danes je čisto nekaj drugega kot je bil nek podoben motor s turbotom 20+ let nazaj. Ali se motim?
Se odločam med 3 valjnim peugeot 3008 in 4 valjnim quasqhaiom in od vseh informacij še vedno nevem ali bi raje imel 4 valjnika ali 3 (seveda če ignoriram vse ostale funkcionalnosti omenjenih avtomobilov).
Netrunner ::
Ne, ker za teste imajo samo dizle (vsaj v moji okolici). Bom moral malo poklicat po salonih okoli in povprašat če ima kdo na razpolago bencinarja.
tomaz- ::
Če misliš P3008 1.2 Puretech 130KM, ga imaš na voljo za test pri Rodex-Radomlje ali na Viču.. Oba modela, avtomatik in ročni. Mene je prepričal z avtomatikom. Naročen pred mesecem, dobava konec septembra..
jazjaz51 ::
S tanovem S SX4 crosu imam 999 mlinček- prej imel T Auris 1,3 - ni mogoče opisat koliko je vožnja z mlinčkom udobnejša, tišja, ekonomičnejša (A je imel povprečje po BC 4,9 SX ima 4,7 isto po BC) in konec koncev cenejša zaradi registracije. Od sedaj naprej samo še 3 cilindre.
tomaz- ::
Sam prehajam iz 2.0Hdi 136KM.. Sem vozil to 3 cilindrsko centrifugo cca 5000km in me je tako presenetila, da sem se odločil.. Čist solidna, poskočna zadevca.. Pleh mi je pa pač v oči padel in je bilo to to :-).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41001 (20300) | pi pawr |
» | nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12720 (10239) | Gr8t |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 116776 (96091) | gddr85 |
» | Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50908 (43057) | Utk |
» | Rabljen avto do 3k€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14956 (11552) | krneki0001 |