» »

vzdržljivost 3-valjnih motorjev

vzdržljivost 3-valjnih motorjev

«
1
2 3

mulc007 ::

Kolk so ti 3-valjni turbo motorji, ki se zadnjih nekaj let vgrajujejo v avtomobile vzdržljivi na dolgo obdobje? Kakšna je njihova robustnost? Meni se zdijo kot neke fajn navite igračke ki bodo težko dočakale 10 let. Ali pa se motim.
Bi naj bencinske turbine vzdržale toliko kot kot dizelske?

K0l1br1 ::

mulc007 je izjavil:

Bi naj bencinske turbine vzdržale toliko kot kot dizelske?
Zakaj ne bi?

mulc007 ::

Ne vem ker ne spremljam avtomobilizma.

Zaradi manjkajočega četrtega valja bi naj bilo po logiki v mašini prisotnih več vibracij. En valj manj pomeni da so drugi bolj obremenjeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mulc007 ()

LeQuack ::

Novi avti niso narejeni da zdržijo deset let. Načeloma tolk kolikor je garancijske dobe.
Quack !

starec Zosim ::

Izdelujejo jih, ker so cenejši od 4-valjnikov. Nekaj je tudi zaradi ekološke evforije glede zmanjševanja CO2.
Vzdržljivost? Ne obstaja več.
Na splošno se je dobro ogniti 3-valjnim tresočim se mlinčkom in poseči po 4-valjnikih, ki so tudi turbo.
3-valjniki: ford 1.0 eco-boost: forumi gorijo zaradi problemov; Peugeot 1.2 (glede zanesljivosti nič boljši); honda 1.0 (zadeva je zanesljiva); Hyundai (ni težav)...
4-valjniki: honda 1.5 (izguba olja); toyota 1.2 (odličen in zanesljiv); 1.3 Renault/Mercedes (bi si upal napisati, da je najbolj zanesljiv in tehnološko napreden).

Se pa še vedno da dobiti 1.6 atmo v toyoti, ki bo preživel vse trenutne forumaše.

Blinder ::

LeQuack je izjavil:

Novi avti niso narejeni da zdržijo deset let. Načeloma tolk kolikor je garancijske dobe.


Kako pa bo potem firma uspela prodajat nove avte, ce bojo ljudje bili mnenja, da njeni avti ne trajajo dolgo?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WhiteAngel ::

LeQuack je izjavil:

Novi avti niso narejeni da zdržijo deset let. Načeloma tolk kolikor je garancijske dobe.


Aha, se pravi 5 let, potem pa v prešo ali kako? :|

s1m0n ::

Pa tem 3 cilinderašom dosti crkuje četrt cilinder ne tega kupovat!
Stvar sploh ni zanesljiva kaj šele vzdržljiva.

/soff
Ampak resno kateri proizvajalec pa si bo privoščil kaj takšnega, da bi motorji bili slabši ter manj vzdržljivi? To je dober biznis model... Naredi, da prej crkne, da še folk dalje kupuje od tebe in ne gre k konkurenci :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

mulc007 ::

čez 10 let se bodo samo še elktrični kupovali...kdor si ga bo lahk privoščil.
Ostali pa hop in na bus

slotech5 ::

mulc007 sam si odgovoril na vsa vprašanja :) zdrav razum ti pove, da je 3valnji motor na dolgi rok katastrofa.

Raptor F16 ::

LeQuack je izjavil:

Novi avti niso narejeni da zdržijo deset let. Načeloma tolk kolikor je garancijske dobe.


To je špekukacija ki se ob nakupovanju rabljenih vozil dokazuje za napačno. "They don't make them like they used to" koliko avtomobilistov si še želi vplinjače nazaj? Po mojem nihče, ki jih je imel možnost izkusit.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

A110 ::

Vozni park v sloveniji se v povprečju stara. ali si slovenci nemorej/mo privoščiti novejših avtov ali pa so vedno bolj vzdržljivi ali pa smo na točki ko so 10let stari avti najbolj vzdržljivi. V družini smo se po 21 letih poslovili od 1.9tdi 110km golfa 4. Pokvarilo/razpadlo je v 400.000 km vse razen motorja, pleha, ki nima ni imel niti pikice rje pa je bil 10 let pod streho, 10 let pa zunaj na dezu, snegu, vrocini,... in menjalnika. še danes mi ga je škoda. Ampak trenutni 1.0 tsi gre presenetljivo dobro. je pa res da ni enakega navora in traktorskega zvoka kot je bil prej.

__prlek__ ::

Ženin B-Max že 5 leto leti z 1.0 ECOboost mlinčkom. Serijski 100 konjev smo čipirali na 140PS.
Motor deluje BP, edino poraba je 8-10 L

Scorpy84 ::

Imaš smarte ki so že 15 let in več stari, ki so trivaljni in še vedno lepo delajo, sicer smešen zvok imajo, ampak delajo. Novi imajo turbine, lepši zvok, bolj umirjeno delovanje, obraba motorja praktično ista kot pri 4 valjnem. Edino prisotne vibracije ki se pojavljajo pri nižjih obratih, bi znalo nosilce sčasoma obrabiti, ampak to se dogaja tudi pri 4 valjnem, ker folk pač rad vozi na nizkih obratih. Bolj pri vsemu temu, da ti bo prej šel vztrajnik, ki more, kot pri dizlu blažiti vibracije, s tem da je dodatno obremenjen s protiutežjo. Za menjalnik ni skrbeti, ker zelo dobro prenašajo to. Sicer pa poleg lahkega motorja, ki so sicer v osnovi dobri, ampak pač šparajo zaradi teže, da lahko dosežejo normam euro6 in namesto kovine je več tesnila...

Utk ::

Jaz bi tistim, ki so naredili te motorje, postavil samo eno vprašanje, zakaj????
Tudi če so res tako dobri kot v reklami, a je nek 1,4 turbak res toliko dražji? Da porabi enako v enakem avtu je pa itak jasno.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Jaz bi tistim, ki so naredili te motorje, postavil samo eno vprašanje, zakaj????
Tudi če so res tako dobri kot v reklami, a je nek 1,4 turbak res toliko dražji? Da porabi enako v enakem avtu je pa itak jasno.


Manj sestavnih delov.

That's why.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

pero50 ::

zato, ker EU in azija težita k manjšim izpustom. Na papirju. V realnosti pa ti 1.0 pokurijo več kot 1.4 štirivaljnik oziroma se poraba lahko primerja s kakim 200 konjskim avtom, če 1.0 ne voziš ravno kot da imaš 2.0tdi - pod 1500 obrati.

hojnikb ::

ce hoces dobro zbalanciran motor, manj kot 6 cilindrov v linijski formaciji (v6 je drek) tako ne smes gledat.

pero50 je izjavil:

zato, ker EU in azija težita k manjšim izpustom. Na papirju. V realnosti pa ti 1.0 pokurijo več kot 1.4 štirivaljnik oziroma se poraba lahko primerja s kakim 200 konjskim avtom, če 1.0 ne voziš ravno kot da imaš 2.0tdi - pod 1500 obrati.

pa sj ravno v tem je car malih 1.0... navora kot 2.0 atmosferc z pol manj obrati, moci vsaj za kaksnega 1.6. Ker imas fuckton navora glede na displacement, lahko pa lepo furas dolge prestave in lepo chugas along z 1500 obrati in s tem nizko porabo.
To je kul stvar. lahko imas oboje, ce hoces. z atmosferskim 1.6 drekecom nas pa samo visoko porabo in kurc kaj uporabnega navora.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

stara mama ::

Naš trovaljnik se je izkazal za ZELO ZELO vzdržljivega ter zanesljivega in mu ni videt, kot da bo kadarkoli umrl.

hojnikb ::

^^ tale 3 valjnik je precej shit, če ga nisi fino poštimal. Se mu ni zastonj rekl ImamMastniTraktor
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

desni_jype ::

Je pa trivaljna legenda! 8-)

AndrejS ::

Subaru že od leta '87 dela trivaljne motorje. In če ne bi bili dovolj vzdržljivi jih več ne bi izdelovali. Sicer pa zagovorniki 4 valjnih motorjev, razmislite zakaj raje ne voziti 6 ali več valjnih.

feryz ::

Mi smo imeli Polota. Dobro, da so nam drugi povedali, da je trivaljni. Če ne, ne bi nikoli izvedeli.

bobi_palčka ::

LeQuack je izjavil:

Novi avti niso narejeni da zdržijo deset let. Načeloma tolk kolikor je garancijske dobe.


In pred leti so boomerji govorili, da je treba avto prodati preden doseže 200k km, ker potem se bo začel kvariti.

BRBR ::

stara mama je izjavil:

Naš trovaljnik se je izkazal za ZELO ZELO vzdržljivega ter zanesljivega in mu ni videt, kot da bo kadarkoli umrl.



Dela dokler dela in ga hvališ na vse pretege, crkne lahko čez 2 minuti. Lastne izkušnje na traktorju neke bolj hude druge firme.4000mh fuč.

LorD_DDooM ::

Imam od leta 2015 prvo generacijo 3-valjnega motorja PureTech 1.2 EB2DT 81 KW/110HP (C3 Piccasso).

Naredil dosedaj 75.000 kilometrov brez problemov glede motorja. Pri 65.000 km sem moral preventivno menjati zobati jermen, ker je računalnik javljal problem na jermenu.

zk_eu ::

Pa saj 3-valjni motorji so že dolgo na trgu in predenj jih niso začeli navijati, so bili prav tako vzdržljivi. Jaz sem imel v študentskih letih Corso B z 1.0 NA motorjem. Pila ni nič, šla pa prav tako nikamor :D. In sem jo prodal pri 150.000 km brez enega problema na motorju.

Ti mlinčki so postali problem, ko so jih začeli navijati. In večna proizvajalcev se sooča s takšnimi in drugačnimi težavami z njimi:

- Prva generacija TSI motorjev koncerna VAG je imela težave z verigami pri teh motorjih in batnimi obročki. Druga generacija enako. Pri tretji so šli nazaj na jermen, ostaja pa problem z obrabo batnih obročkov in večina lastnikov se do 150.000 km sreča s težavo z nenormalno porabo olja (tudi po 1L na 400/km, če z popravilom res dolgo odlašaš). Kako je z najnovejšimi TSI motorji ne vem, vendar pa večji TSI motorjih teh težav niso imeli.

- Renaultovi TCe motorji so imeli težave z cukanjem in LSPD (detonacijami). To naj bi z 1.33 TCe motorjem sicer uredili.

- Opel prav tako težave z cukanjem in LSPD, vendar naj bi tudi ti to uredili v zadnjih različicah motorjev, ko so bili še pod GM. Sedaj imajo pa tako vsi avti PSA motorje notri, izbira motorjev je pa za bruhati, saj kaj druga kot 3-valjnih bencinskih in dizelskih motorjev (skoraj) več ne dobiš.

- Na Fordovih Ecoboost motorjih so do 80.000 km pokale glave, vendar naj bi bilo po letu 2013 tudi s tem bolje.

- Verjetno se bi še lahko naštevalo.

Mene bo kdo težko prepričal, da so zaradi zgornjih težav ti motorji enako vzdržljivi. Kaj mi nuca manjša poraba, če moram generalko delati na motorju, ki mi bo izničila ves prihranek na gorivu, hkrati pa se še živciraš. Raje bi vozil zanesljivega 2.0 atmosferca in večjo porabo, saj tudi zdravje stane. Pa to govorimo samo o motorjih. Kje so še stvari okoli motorja.

Pa saj 3-valjni motorji so že dolgo na trgu in predenj jih niso začeli navijati, so bili prav tako vzdržljivi. Jaz sem imel v študentskih letih Corso B z 1.0 NA motorjem. Pila ni nič, šla pa prav tako nikamor :D. In sem jo prodal pri 150.000 km brez enega problema na motorju.

Ti mlinčki so postali problem, ko so jih začeli navijati. In večna proizvajalcev se sooča s takšnimi in drugačnimi težavami z njimi:

- Prva generacija TSI motorjev koncerna VAG je imela težave z verigami pri teh motorjih in batnimi obročki. Druga generacija enako. Pri tretji so šli nazaj na jermen, ostaja pa problem z obrabo batnih obročkov in večina lastnikov se do 150.000 km sreča s težavo z nenormalno porabo olja (tudi po 1L na 400/km, če z popravilom res dolgo odlašaš). Kako je z najnovejšimi TSI motorji ne vem, vendar pa večji TSI motorjih teh težav niso imeli.

- Renaultovi TCe motorji so imeli težave s cukanjem in LSPD (detonacijami). Na servisih so jim svetovali točite 100 oktanski bencin, vendar tudi to ni čisto odpravilo problema. To naj bi z 1.33 TCe motorjem sicer uredili.

- Opel prav tako težave z cukanjem in LSPD, vendar so tudi ti to uredili v zadnjih različicah motorjev, ko so bili še pod GM. Sedaj imajo pa tako vsi njihovi avti PSA motorje notri, izbira motorjev je pa za bruhati, saj kaj druga kot 3-valjnih bencinskih in dizelskih motorjev (skoraj) več ne dobiš.

- Na Fordovih Ecoboost motorjih so do 80.000 km pokale glave, vendar naj bi bilo po letu 2013 tudi s tem bolje.

- Verjetno se bi še lahko naštevalo.

Mene bo kdo težko prepričal, da so zaradi zgornjih težav ti motorji enako vzdržljivi. Kaj mi nuca manjša poraba, če moram generalko delati na motorju, ki mi bo izničila ves prihranek na gorivu, hkrati pa se še živciraš. Raje bi vozil zanesljivega 2.0 atmosferca in večjo porabo, saj tudi zdravje stane. Pa to govorimo samo o motorjih. Kje so še stvari okoli motorja.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Dag ::

Moje izkušnje s Corso B 1.0 (prav tako v študentskih časih) so ravno obratne. Kar naprej je zajebaval LMM (menjal 2x v 5 letih). Prav tako sem v 5 letih 2x menjal auspuh, ker je prerjavel in enkrat še gibljivo cev, ker je razpadla. Zavore so bile poddimenzionirane, če si 1x močneje zavrl pri 130 km/h, so prednji diski začeli trest. Pri cca. 150k km so dročniki postali tako glasni, da je ropotal kot dizel. Nekje istočasno je začela ropotat tudi veriga. No, malo prej je zaružila še vodna črpalka.

Avto pa itak ni šel nikamor, zvok je imel kot palični mešalnik in značilni tresljaji 3-valjnika so bili kar očitni.

Od drugih trivaljnikov sem vozil še VW UP-a. Ta tudi ni mogel skriti značilnih vibracij 3-valjnika in za speljevanje je zahteval odločno več plina, da se je premaknil.

Novih turbo 3-valjnikov še nisem vozil in mogoče jim delam krivico, ampak kadarkoli bi raje vzel večjega atmosferca kot 3-valjni turbo palični mešalnik. Razlika v porabi se, če imaš avto namen imeti dolgo, izenači s cenejšim vzdrževanjem in daljšo življenjsko dobo.

bobi_palčka ::

zk_eu je izjavil:

Ti mlinčki so postali problem, ko so jih začeli navijati. In večna proizvajalcev se sooča s takšnimi in drugačnimi težavami z njimi:


Večina teh težav nima veze z "navijanjem" motorja, prej slab R&D. Pa isto bereš lahko BMW forume, da pokajo glave na 2.5 motorjih.

hojnikb ::

No, to be fair, bmw že dolgo nima več 2.5 motorjev :)
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Utk ::

Sicer pa zagovorniki 4 valjnih motorjev, razmislite zakaj raje ne voziti 6 ali več valjnih.

Ker so 6-8 cilindrski dražji za kupit, vzdrževat in registrirat, pa še porabijo več. Drugače normalno, da ga bi imel. Neke razlike v teh stvareh med 3 in 4 cilindri pa ne vidimo.

Miki N ::

Utk je izjavil:

Sicer pa zagovorniki 4 valjnih motorjev, razmislite zakaj raje ne voziti 6 ali več valjnih.

Ker so 6-8 cilindrski dražji za kupit, vzdrževat in registrirat, pa še porabijo več. Drugače normalno, da ga bi imel. Neke razlike v teh stvareh med 3 in 4 cilindri pa ne vidimo.


Poleg tega sta lahko 3 in 4 cilindrski motor opcija v istem modelu. Precej privlačno za proizvajalce za večje pokrivanje trga brez večjega tveganja (če en ne gre, ukineš).

sandmat ::

mulc007 je izjavil:

Ne vem ker ne spremljam avtomobilizma.

Zaradi manjkajočega četrtega valja bi naj bilo po logiki v mašini prisotnih več vibracij. En valj manj pomeni da so drugi bolj obremenjeni.

Ne več vibracij, drugačne vibracije. Wiki zna lepo pojasnit razlike v vibracijah med 3,4,5, 6 (inline in v) in ostalimi variantami.

Invictus ::

3 cilindrski motorji so se vpeljali zaradi eko norije, ker so mislili, da bodo manj porabili. Pa niso...

Noben mehanik ne priporoča 3 cilindrskega motorja, ker se res več kvarijo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Raptor F16 ::

sandmat je izjavil:

mulc007 je izjavil:

Ne vem ker ne spremljam avtomobilizma.

Zaradi manjkajočega četrtega valja bi naj bilo po logiki v mašini prisotnih več vibracij. En valj manj pomeni da so drugi bolj obremenjeni.

Ne več vibracij, drugačne vibracije. Wiki zna lepo pojasnit razlike v vibracijah med 3,4,5, 6 (inline in v) in ostalimi variantami.


Kaj naj vam rečem... vse je stvar balansiranja



Tako odpravljaš vibracije.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Wrop ::

Invictus je izjavil:

3 cilindrski motorji so se vpeljali zaradi eko norije, ker so mislili, da bodo manj porabili. Pa niso...


Seveda manj porabijo. Sploh če gledaš poraba/moč.

WizzardOfOZ ::

AndrejS je izjavil:

Subaru že od leta '87 dela trivaljne motorje. In če ne bi bili dovolj vzdržljivi jih več ne bi izdelovali. Sicer pa zagovorniki 4 valjnih motorjev, razmislite zakaj raje ne voziti 6 ali več valjnih.


Subaru izdeluje boxer motorje. Trivalnjika v boxer zasnovi ni. Zato Subaru še nobenega trivaljnega motorja ni naredil. Oni delajo 2, 4 in 6 valjne (pa za formulo so probal 12 in 24 valjnika narest - naredili, ampak nikoli ni šel v redno produkcijo).

Trivaljnike za subaru je delal daihatsu, ki je pa specializiran za majhne avtomobile in je trenutno v lasti toyote. Enaki motorji so bili v daihatsu charade in sirion modelih.
V bistvu je bil subaru justy vedno ali rebrandan daihatsu ali pa rebrandan suzuki in motorji v njih so bili ali daihatsujevi ali suzukijevi, nikoli pa subarujevi, ker so v tem modelu vedno inline motorji s tremi ali štirimi cilindri.

In ja, daihatsu še vedno izdeluje tricilinderske motorje, ki zdržijo ogromno.

starfotr ::

Načeloma se ne priporoča 3 valjnih motorjev. Sploh ne jajčk 1.0 ali manj.

negot ::

Tudi subaru je v lasti Toyote, :)

zk_eu ::

bobi_palčka je izjavil:

zk_eu je izjavil:

Ti mlinčki so postali problem, ko so jih začeli navijati. In večna proizvajalcev se sooča s takšnimi in drugačnimi težavami z njimi:


Večina teh težav nima veze z "navijanjem" motorja, prej slab R&D. Pa isto bereš lahko BMW forume, da pokajo glave na 2.5 motorjih.


Ja, drži drži. Nerodno sem se izrazil. V mislih sem imel bolj, da se sovpada s časom, ko so jih začeli navijati.

Dag je izjavil:

Moje izkušnje s Corso B 1.0 (prav tako v študentskih časih) so ravno obratne. Kar naprej je zajebaval LMM (menjal 2x v 5 letih). Prav tako sem v 5 letih 2x menjal auspuh, ker je prerjavel in enkrat še gibljivo cev, ker je razpadla. Zavore so bile poddimenzionirane, če si 1x močneje zavrl pri 130 km/h, so prednji diski začeli trest. Pri cca. 150k km so dročniki postali tako glasni, da je ropotal kot dizel. Nekje istočasno je začela ropotat tudi veriga. No, malo prej je zaružila še vodna črpalka.

Avto pa itak ni šel nikamor, zvok je imel kot palični mešalnik in značilni tresljaji 3-valjnika so bili kar očitni.

Od drugih trivaljnikov sem vozil še VW UP-a. Ta tudi ni mogel skriti značilnih vibracij 3-valjnika in za speljevanje je zahteval odločno več plina, da se je premaknil.

Novih turbo 3-valjnikov še nisem vozil in mogoče jim delam krivico, ampak kadarkoli bi raje vzel večjega atmosferca kot 3-valjni turbo palični mešalnik. Razlika v porabi se, če imaš avto namen imeti dolgo, izenači s cenejšim vzdrževanjem in daljšo življenjsko dobo.


Tisto glede zvoka paličnega mešalnika čisto drži. Jaz sem sicer vedno pravil, da ima zvok kot sesalec :D. Kaj pa pričakuješ od 1.0 motorja? :D

Kaj ti naj rečem. Jaz imam samo lepe spomine na to Corso :D. Na AC sem ji nisem nikoli prizanašal, ker druga ti tako ni preostalo. Če me spomin ne vara, sem si moral za Vrhniški klanec kar dober zalet vzeti, da se sem prišel s kolikor toliko normalno hitrostjo gor, pa še takrat ni bilo izključeno, da ne bo treba iti na pas za počasna vozila.

Težave, ki jih navajaš drugače niso pogoste za ta motor. Edina, ki je mogoče kolikor toliko pogosta, ni pa pravilo, je bilo ropotanje dročnikov pod določenimi obrati. Glede izpuha si pa kupil oziroma montiral nekvalitetnega, zato to ne moreš šteti v škodo vozilu. V osnovi to niso bili slabi motorji, seveda pa so bili 1.2 veliko boljša izbira.

Pa 1.0 12v Oplovi motorji (oznaka X10XE) v Corsi B so imeli drugače jermen in ne verigo.

Mi imamo drugače doma 1.0 Ecoboost Forda l. 2016, pa se veliko raje usedem v mojega 1.8 atmosferskega Opla, pa čeprav je nekaj let starejši :). Vsak pa ima seveda svoj okus. Me prav zanima kakšen bo ta 1.0 Ecoboostov motor pri kilometrih mojega avta, ki jih ima že preko 220.000 :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

MadMax ::

Ta tema se bere kot da so 3cilindraše iznašli šele včeraj.
Nekateri se bodo spomnili Wartburgov ;)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Scorpy84 ::

Raptor F16 je izjavil:

sandmat je izjavil:

mulc007 je izjavil:

Ne vem ker ne spremljam avtomobilizma.

Zaradi manjkajočega četrtega valja bi naj bilo po logiki v mašini prisotnih več vibracij. En valj manj pomeni da so drugi bolj obremenjeni.

Ne več vibracij, drugačne vibracije. Wiki zna lepo pojasnit razlike v vibracijah med 3,4,5, 6 (inline in v) in ostalimi variantami.


Kaj naj vam rečem... vse je stvar balansiranja



Tako odpravljaš vibracije.


Na mestu in v leru ja. V praksi pa ne, kjer se pojavijo nove sile, kot je speljevanje s sklopko, pospesevanje se kljub dobremu balansiranju ne mores izogniti. Tudi 4 valjni ki so odlicno balansirani, se pojavljajo vibracije, ampak obcutno manj, ker 1 in 4 valj reagira z isto silo kot ostala dva. Medtem ko utez ne more reagirati na povecano moc izgorevanja v valju.

stara mama ::

KTM je šel še dlje pri enocilindrskih LC4 motorjih (kjer so vibracije še večje)
Protiuteži v glavi motorja.



https://amcn.com.au/editorial/high-tech...

sandmat ::

zakaj tako jokate glede zvoka 3-valjnikov? a 2.0 TDI klekleklekle vas pa ne moti, k maš feeling kot da se v traktorju pelješ na njivo? :D mašine za poslušat se začnejo nad 4 valji ;)

Sparkxl ::

Čez 3 cilindre imajo največ seveda povedati tisti, ki ga nimajo. In ti možganski maloposestniki so res mnenja, da so jih izumili včeraj
So pa strahotno naviti danes ti motorji ja. VW s turbino iztisne iz 1.0 neverjetnih 95km. To je honda naredila pred 20 leti brez turbine. Brez turbine ima ta motor 70km. Strahotno navito.
Poglejte si dizl motorje koliko npr. 2.0 tdi da iz sebe in enak motor brez turbine. Mislim da 70km. Pa še enega nisem slišal da je to navito za znoret.
Imam doma 1.2 in 1.0 tsi. Po forumskih bajkah sralcev bi oba morala biti že na odpadu. 3 cilidraša bi moralo že čez haubo katapultirat od vibracij. Pa še vedno oba delata.
Razlika med njima je da ima 1.0 drugačen zvok, malo več vibracij, predvsem pa konkretno nižjo porabo od 1.2

sandmat je izjavil:

zakaj tako jokate glede zvoka 3-valjnikov? a 2.0 TDI klekleklekle vas pa ne moti, k maš feeling kot da se v traktorju pelješ na njivo? :D mašine za poslušat se začnejo nad 4 valji ;)


Ta mi je vedno zmagovalna ja, ko se vozniki klopotalcev bunijo nad zvokom 3 valjnika, ki so v primerjavi z vsakim 4 valjnim traktorjem neslišni :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

zavajon ::

A110 je izjavil:

Vozni park v sloveniji se v povprečju stara. ali si slovenci nemorej/mo privoščiti novejših avtov ali pa so vedno bolj vzdržljivi ali pa smo na točki ko so 10let stari avti najbolj vzdržljivi.

Verjetno so današnji avti danes res bolj vzdržljivi. Moj prejšnji je pri 13 letih že začel kazati znake staranja, pri 17-ih je umrl, zdajšnji se pri 13-ih obnaša kot mladenič :)
Morda pa se tudi Slovenci počasi civilizirajo in ne kupujejo več avte toliko glede na to, kaj si lahko privoščijo, ampak glede na to, kaj rabijo.

sandmat ::

Sparkxl je izjavil:


sandmat je izjavil:

zakaj tako jokate glede zvoka 3-valjnikov? a 2.0 TDI klekleklekle vas pa ne moti, k maš feeling kot da se v traktorju pelješ na njivo? :D mašine za poslušat se začnejo nad 4 valji ;)


Ta mi je vedno zmagovalna ja, ko se vozniki klopotalcev bunijo nad zvokom 3 valjnika, ki so v primerjavi z vsakim 4 valjnim traktorjem neslišni :)

naah, das traktor :P poraba 3.7 pr 200km/h (v prepad) :D

trivaljnik je vseeno precej lepše poslušat kot 2.0tdija ko ga kleni slovenec veselo ogreva zjutraj na parkirišču ;)

WizzardOfOZ ::

negot je izjavil:

Tudi subaru je v lasti Toyote, :)


Samo 20%, Daihatsu je v 100% lasti, pa so jim pustili ime in vse. Edino daihatsu teriosa so na nekaterih tržiščih preimenovali v toyota minicruiser.

Barbarpapa2 ::

Raptor F16 je izjavil:

sandmat je izjavil:

mulc007 je izjavil:

Ne vem ker ne spremljam avtomobilizma.

Zaradi manjkajočega četrtega valja bi naj bilo po logiki v mašini prisotnih več vibracij. En valj manj pomeni da so drugi bolj obremenjeni.

Ne več vibracij, drugačne vibracije. Wiki zna lepo pojasnit razlike v vibracijah med 3,4,5, 6 (inline in v) in ostalimi variantami.


Kaj naj vam rečem... vse je stvar balansiranja



Tako odpravljaš vibracije.


Tako odpraviš vibracije rotacijskih delov. Problem so vibracije, ki so posledica translacijkih gibov, se pravi batov in deloma tudi ojnice. Teh vibracij se z balansiranjem rotacijskih delov ne da odpraviti, da se jih samo deloma omiliti tako, da rotacijki del namenoma "debalansiraš". Pa to ni nič novega, problematika je znana že iz parnih lokomotiv. Zadovoljivo zbalansiraš translacijske vibracije samo s parom nasproti si vrtečih "balansirnih gredi". Le-te so v bistvu gnane ekscentrične gredi, ki so tako postavljene, da rezultanta njihovih sil vedno deluje "kontra" silam, ki izhajajo iz gibanja (pospeškov) linearno se gibajočih delov... Samo to so dodatni deli, ki so strošek, ne doprinesejo pa nič k performansam motorja v smilu moči /navora...

Lp

Jože

WizzardOfOZ ::

1.0 turbo z 95KM? Slabo. CanAM Maverick ima 1.0 turbo s 120KM, pa je to vseeno malo (je pa dost za 400kg težko vozilo). Že leta 1982 si imel 1527ccm motor s turbino in 450KM+.

Ženini mami smo kupili trivaljnika. Med 12 in 15k kilometrov dela na leto, po 15ih letih jih ima avto prevoženih 210.000 kilometrov. Olja pije po liter na 3000 kilometrov (3x na leto ga dolijem po liter, enkrat ga pa zamenjam), trese se, dere se, ropota ko star IMT traktor, nič ne da od sebe (70KM) ampak mama se vozi brez problemov z njim, kazni za prehitro vožnjo ne dobiva.
Ni pa avto noben presežek, ampak klump, ki ga jaz osebno nebi niti v sanjah imel, sem ga pa v sanjah vsaj že 1000x zakuril.

Tako da tisti, ki trdi da je to čisto spodoben avto, nima pojma o udobnosti, vožnji, avtomobilih in nima pojma kaj avto sploh je.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6011051 (8137) GreenT

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
62464552 (43867) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44672913 (31795) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27146071 (26535) blay44
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34341791 (30642) tomaz-

Več podobnih tem