Forum » Na cesti » Formula 1 2009
Formula 1 2009
BlackHole ::
Ehm, no, če bi štele točke, potem se dirkač najverjetneje ne bi odločil za bojkot po osmih zmagah, kajne. Malo preveč teoretizirate. Prav tako bi lahko teoretizirali o točkovnem sistemu. Npr. nekdo bi lahko zmagal 13 dirk (13x10=130 točk in 4 odstope). Nekdo pa bi bil 17x drugi (17x8=136) in brez zmage, ter bi postal prvak.
LP Marko
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BlackHole ()
šernk ::
Ehm, no, če bi štele točke, potem se dirkač najverjetneje ne bi odločil za bojkot po osmih zmagah, kajne. Malo preveč teoretizirate. Prav tako bi lahko teoretizirali o točkovnem sistemu. Npr. nekdo bi lahko zmagal 13 dirk (13x10=130 točk in 4 odstope). Nekdo pa bi bil 17x drugi (17x8=136) in brez zmage, ter bi postal prvak.
zaradi tega pa je bil zdajšnji sistem točkovanja nepravičen
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Super Sonic ::
In točno zaradi tega je sistem 12, 8,7, ipd. najboljši. Pa še moštva so ga predlagala sama.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
AvtoR ::
No sicer je pa res da v zadnjih 20 letih je bilo samo lanski primer ko dirkac z vecimi zmagami ni osvoji prvenstvo. Samo vseeno je glupo, ker lahko bo prvenstvo 5 dirk pred koncem odloceno in kaj potem? Pri takem pravilu zal ne bomo vec delezni odlocitve sv. prvaka v zadnjem ovinku...
Če bi veljal stari sistem 10-6-4-3-2-1 bi bil prvak itak Massa.
Samo 2 točke razlike med 1. in drugim mestom je čist mim.
Sploh ne vem zakaj so šli spreminjat sistem ki je funkcioniral 60 let.
(Večino časa je sicer veljal sistem 9-6-4-3-2-1).
10-6-4-2-2-1 je bil po mojem dobra nadgradnja starega sistema.
Po tem sistemu so bili rezultati na večni lestvici lažje primerljivi,
kar naemkrat pa je drugo mesto veljalo 8 točk - včasih pa si jih dobil le 6 za drugo mesto in le 9 za zmago.
BlackHole ::
No, to je res. Mogoče bodo pa ta sistem zmag že drugo leto ukinili in takrat bodo skoraj sigurno uvedli tega s točkovanjem 12, 8, 7 ali pa kaj podobnega.
LP Marko
AvtoR ::
Jaz ne govorim o sistemu 12-8-7.... ampak o sistemu 10-6-4-3-2-1.
V tem sistemu eno 2 in eno 3 mesto po točkah oddtehtata zmago.
V tem sistemu eno 2 in eno 3 mesto po točkah oddtehtata zmago.
Imperfect ::
Kaj je narobe s to idejo (poleg tega, da je še 4x bolj zakomplicirana kot vse ostale):
- prvak je tisti z največ zmagami
- če nimaš največ zmag, lahko po 10 (ali morda še bolje 11) točk, na koncu sezone pretvoriš v eno zmago.
Rezultat(recimo kolikor toliko realna situacija):
oseba A doseže od 17 dirk 10 zmag, ker pa je avto nezanesljiv tudi 7 odstopov.
oseba B doseže 10 drugih mest (ker je biu pač A prehiter9, vendar na ostalih 7ih dirkah zmaguje oz. dosega dobre točke.
Na koncu sezone ima A 10 zmag in 100 točk, B pa recimo 7 zmag in 140 točk zato lahko 40 točk pretvori v 3 zmage pa še 7 pik mu ostane, z zmagam se izenači z A, po pikah pa je bolši. Prvak je (zasluženo B)
O KOK KOMPLICIRAMO :P
- prvak je tisti z največ zmagami
- če nimaš največ zmag, lahko po 10 (ali morda še bolje 11) točk, na koncu sezone pretvoriš v eno zmago.
Rezultat(recimo kolikor toliko realna situacija):
oseba A doseže od 17 dirk 10 zmag, ker pa je avto nezanesljiv tudi 7 odstopov.
oseba B doseže 10 drugih mest (ker je biu pač A prehiter9, vendar na ostalih 7ih dirkah zmaguje oz. dosega dobre točke.
Na koncu sezone ima A 10 zmag in 100 točk, B pa recimo 7 zmag in 140 točk zato lahko 40 točk pretvori v 3 zmage pa še 7 pik mu ostane, z zmagam se izenači z A, po pikah pa je bolši. Prvak je (zasluženo B)
O KOK KOMPLICIRAMO :P
Super Sonic ::
He, he, lahko bi pa nardil, da se na zadnji dirki za naslov pomerijo naslednji dirkači;
- tisti, ki ima največ zmag,
- tisti, ki imaj največ drugih mest,
- tisti, ki ima največ tretjih mest,
- tisti, ki ima največ točk,
- tisti, ki ima največ prvih štartnih položajev,
- tisti, ki je najhitreje opravil s postanki,
- tisti, ki je dosegel najvišje končne hitrosti,
- in pa tisti, ki je dal največ intervjujev.
Na koncu pa zadnja dirka odloči zmagovalca, če bo pa sneg, pa žrebajo.
Lahko pa tud uvedejo to, da če imaš največ zmag, točk in prvih štarnih položajev v eni sezoni, da si prvak avtomatično. LOL
Skratka, mislim, da ni nihče pretirano navdušen....
- tisti, ki ima največ zmag,
- tisti, ki imaj največ drugih mest,
- tisti, ki ima največ tretjih mest,
- tisti, ki ima največ točk,
- tisti, ki ima največ prvih štartnih položajev,
- tisti, ki je najhitreje opravil s postanki,
- tisti, ki je dosegel najvišje končne hitrosti,
- in pa tisti, ki je dal največ intervjujev.
Na koncu pa zadnja dirka odloči zmagovalca, če bo pa sneg, pa žrebajo.
Lahko pa tud uvedejo to, da če imaš največ zmag, točk in prvih štarnih položajev v eni sezoni, da si prvak avtomatično. LOL
Skratka, mislim, da ni nihče pretirano navdušen....
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
dzinks63 ::
In kaj to sedaj pomeni?. Da bodo naredili avtomobil samo za eno dirko, potem na drugi pa naj crkne, saj je itak pomebna samo zmaga. In če lahko zmagaš na vsaki drugi dirki z totalno overfriziranim avtomobilom, je to zadost.
Denis15 ::
In kaj to sedaj pomeni?. Da bodo naredili avtomobil samo za eno dirko, potem na drugi pa naj crkne, saj je itak pomebna samo zmaga. In če lahko zmagaš na vsaki drugi dirki z totalno overfriziranim avtomobilom, je to zadost.
denar pa gre kot po tekočem traku
xD
ripmork ::
Letos bomo videli ene pol manj dirkačev v boju za naslov prvaka. Ekipe bodo že v samem začetku sezone izbrale prvi violino, medsebojne kraje zmag med sovoznikoma pa bodo dosti hujši greh kot doslej (razen seveda v izjemnih primerih, ko bo vpletena višja sila/odstop izbranca)
Prvi dirkač bo šel agresivno na vse ali nič (npr. Kimi, Alonso, Kubica, Button, Lewis), drugi dirkači ekip pa bodo tekmovali za točke in za konstruktorski naslov. Z novim pravilom so sicer onemogočili taktiziranje v stilu Hamiltona na VN Brazilije, po drugi strani pa bo še več taktiziranja drugje zaradi tega. Kot da bi hotel premraženec odejo čez glavo dat, pa bi potem noge ven pogledale. V vsakem primeru ga bo nekam zeblo
Novo pravilo zmag ima tako dobre kot slabe lastnosti, a mislim da potrebe po tako drastičnem ukrepu ni bilo (posebej po tako nori sezoni kot je bila lanska). Ne preostane nič drugega kot da se počaka pa vidi, kako se bo letos tale juha skuhala.
Prvi dirkač bo šel agresivno na vse ali nič (npr. Kimi, Alonso, Kubica, Button, Lewis), drugi dirkači ekip pa bodo tekmovali za točke in za konstruktorski naslov. Z novim pravilom so sicer onemogočili taktiziranje v stilu Hamiltona na VN Brazilije, po drugi strani pa bo še več taktiziranja drugje zaradi tega. Kot da bi hotel premraženec odejo čez glavo dat, pa bi potem noge ven pogledale. V vsakem primeru ga bo nekam zeblo
Novo pravilo zmag ima tako dobre kot slabe lastnosti, a mislim da potrebe po tako drastičnem ukrepu ni bilo (posebej po tako nori sezoni kot je bila lanska). Ne preostane nič drugega kot da se počaka pa vidi, kako se bo letos tale juha skuhala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
ABX ::
He, he, lahko bi pa nardil, da se na zadnji dirki za naslov pomerijo naslednji dirkači;
- tisti, ki ima največ zmag,
- tisti, ki imaj največ drugih mest,
- tisti, ki ima največ tretjih mest,
- tisti, ki ima največ točk,
- tisti, ki ima največ prvih štartnih položajev,
- tisti, ki je najhitreje opravil s postanki,
- tisti, ki je dosegel najvišje končne hitrosti,
- in pa tisti, ki je dal največ intervjujev.
Na koncu pa zadnja dirka odloči zmagovalca, če bo pa sneg, pa žrebajo.
Lahko pa tud uvedejo to, da če imaš največ zmag, točk in prvih štarnih položajev v eni sezoni, da si prvak avtomatično. LOL
Skratka, mislim, da ni nihče pretirano navdušen....
In še glas publike, če nam kdo ni všeč mu raznese gumo pri 200km/h
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
SmeskoSnezak ::
Moje mnenje glede točk je, naj se delijo vsem. Torej od 22 točk navzdol. Tisti, keri vun zletijo, ne bi dobili točk. Tako bi dejansko se borili vozniki tudi med sabo, ne samo moštva. Vsaka točka dejansko šteje. Verjamem, da bi se kojci poznala tekmovalnost in drugačen način vožnje.
@ Pusti soncu v srce... @
AvtoR ::
Moje mnenje glede točk je, naj se delijo vsem. Torej od 22 točk navzdol. Tisti, keri vun zletijo, ne bi dobili točk. Tako bi dejansko se borili vozniki tudi med sabo, ne samo moštva. Vsaka točka dejansko šteje. Verjamem, da bi se kojci poznala tekmovalnost in drugačen način vožnje.
Bodi no resen!
Vsi bi samo križarili in kalkulirali in špekulirali...
Niti se nebi splačalo zmagovati, samo redno točke nabirat.
Dokazano je je najboljši sistem 10-6-4-3-2-1.
Pardon ker se že ponavljam.
Še glede odstopov: Včasih se je štelo samo enajst najboljših rezultatov.
Eno leto, se je se mi zdi da 1988 je Alain Prost osvojil več točk kot Ayrton Senna,
vendar je prvak postal Ayrton Senna, ker je osvojil zmago več kot Prost.
Prost v tej sezoni nikoli ni bil slabši kot drugi, vendar so se mu iz točkovanja brisale
točke za tri druga mesta...
SmeskoSnezak ::
Kaj bi kalkulirali? Prvi trije na lestvici ne bi mogli kalkulirati, ker bi jim vsi za ovratnik dihali z preostalimi točkami. Eno tekmo bi ven kdo padel, pa bi se moral v naslednjih dirkah proklemano potrudit, da obdrži mesto za prvaka. Samo potem bi morali malce bolj ohlapna pravila za dirkalnike(menjavo, itd.) naredit.
@ Pusti soncu v srce... @
LapD ::
Zdej pravjo, da naj bi nov sistem veljal šele leta 2010, ker so ekipe poslale pritožbo. Tresla se gora ... :D
web&motion designer
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Icematxyz ::
Dejansko lanski sistem točkovanja ni bil slab. Saj je bilo vseskozi več dirkačev v igri za uspeh. Tudi končni uspeh. Predvsem pa med dirkami nism opazil da bi se nekaj nevem kako taktiziralo kateri je prvi dirkač. Pač kdo je boljši je boljši.
Ampak še zadnjič ponovim. Potem pa še samo čakam na začetek sezone. Če ne bo prehitevanj upam da F1 propade.
Ampak še zadnjič ponovim. Potem pa še samo čakam na začetek sezone. Če ne bo prehitevanj upam da F1 propade.
dzinks63 ::
Icematxyz ::
Ja saj F1 je zato pač najbolj elitni moto šport. Ker ne gre toliko za realizem ampak za "high-end".
Ampak pretiravali so v tem do te mere, da to tehnološko čudo ni več sposobno prehitevati. In to je nekaj najslabšega kar lahko doleti moto ŠPORT.
Ampak pretiravali so v tem do te mere, da to tehnološko čudo ni več sposobno prehitevati. In to je nekaj najslabšega kar lahko doleti moto ŠPORT.
kikibeck ::
Ja to pa je zato ker je tok omejitev raj raj bi vidu da vsm omejijo proračun na max 150-200mio $$ pa čist sprostijo razvoj (milsm čist osnovne omejitve) to bi blo zanimiv, ne pa k lan k je mela force indija isti dirkalnik k ferrari( na las podoben)
PrimozR ::
Kar se same zanimivosti tiče, mislim da je DTM zakon, avtomobili so bolj življenski in realistični, da se lahko identificiraš z njimi. Škoda, da je DTM toliko zapostavljen glede na F!.
Akcija je, to je res, ampak DTM življenski motošport??? ne seri, zadeva je DALEČ najhitrejši tin-top, pelje pa se na ravni single seaterja. Če hočeš 'življensko' dirkanje, poglej WTCC ;). Sicer pa, klik!
šernk ::
ve morda kdo kak link kjer se bo dalo spremljati v živo, v možnosti v angleščini, ker dostopa do TV žal ne bom imel na prvi dirki
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
ve morda kdo kak link kjer se bo dalo spremljati v živo, v možnosti v angleščini, ker dostopa do TV žal ne bom imel na prvi dirki
torrenti
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ttommy ::
ve morda kdo kak link kjer se bo dalo spremljati v živo, v možnosti v angleščini, ker dostopa do TV žal ne bom imel na prvi dirki
torrenti
On misli v živo prenos.Že sam sem večkrat iskal,ker je naša kabelska tako "zanesljiva"...
Gamer
ABX ::
ve morda kdo kak link kjer se bo dalo spremljati v živo, v možnosti v angleščini, ker dostopa do TV žal ne bom imel na prvi dirki
torrenti
On misli v živo prenos.Že sam sem večkrat iskal,ker je naša kabelska tako "zanesljiva"...
Jih ni, vsaj free ne.
Torrenti so na razpolago 1-2 uri po dirki. Sicer raje gledam v živo z Live timing na monitorju, ker drugače bolj malo vidim kaj počne Jarno. :/
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
šernk ::
2 uri po dirki ni več zanimivo :P
morda bo pa pop tv prenašal prek neta tud :P
morda bo pa pop tv prenašal prek neta tud :P
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dzinks63 ::
Hiter pogled na spremembe za sezono 2009. Formula 1 in KERS: Kako deluje?, Lahko bi rekli, da so avtomobili popolnoma prenovljeni, skritih je veliko neznank, upamo da bo zanimivo.
Bor H ::
Sm prov razumel da tale KERS deluje podobno k nitro v NFS? Je omejen, se počasi nafila in je supr za prehitevat? Če bi tko mu že na začetku rekl mislm, da noben ne bi bil skeptičn ;)
PrimozR ::
Bor ja, točno tako deluje. In zakaj govorite že same znane stvari? Da bodo avtomobili popolnoma drugačni se ve že koliko, eno leto? Slike so pa na netu že skroaj pol leta :) Torej dzinks, ne da bi lahko rekli, avtomobili SO POPOLNOMa novi, neznank pa je ogromno, dejansko je zelo malo znanih stvari.
dzinks63 ::
Sistem točkovanja ostane po starem, torej lanskem načinu.
Točkovanje nespremenjeno
Razburjanje je bilo za prazen nič, zmage bodo odločale "baje" drugo leto.
Točkovanje nespremenjeno
Razburjanje je bilo za prazen nič, zmage bodo odločale "baje" drugo leto.
Super Sonic ::
Do treninga je še ene dva dni.
A se sploh kdo tule zaveda, da je ZELO verjetno, da bo McLaren na štartu stal v kakšni osmi, deveti vrsti ;)...
A se sploh kdo tule zaveda, da je ZELO verjetno, da bo McLaren na štartu stal v kakšni osmi, deveti vrsti ;)...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
šernk ::
Do treninga je še ene dva dni.
A se sploh kdo tule zaveda, da je ZELO verjetno, da bo McLaren na štartu stal v kakšni osmi, deveti vrsti ;)...
nihče pa ne razmišlja da tako ferrari kot mclaren nekoliko skrivata njihovo pravo formo? zdi se mi nekako skoraj neverjetno da bi pri mclarnu sestavili 2 sec počasnejši avto kot vsi ostali. ali pa se jim pozna da nimajo izkušenega dirkača kateri bi jim pomagal pri razvoju dirkalnika?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
ABX ::
Vsi v F1 so prepričani da McLaren bo počasna.
P.S: Jas sem stavil 10E na Kubico za naslov, čeprav vidim Alonsota kot favorita.
P.S: Jas sem stavil 10E na Kubico za naslov, čeprav vidim Alonsota kot favorita.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ABX ::
Zgleda da Brown GP bo hitra na prvi dirki.
http://www.formula1.com/news/headlines/...
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
tilinho20 ::
Vem, verjamem pa da je dirkalnik sam narest dosti težje kakor kopirati difuzor na slikah. ;)
PrimozR ::
Uf, sanja se ti ne, res. Pol letnika na strojnem faksu in te zadane fršlok, ko pogruntaš, koliko detajlov je treba upoštevati za še tako nepomembno zadevo.
Super Sonic ::
Pomoje se gre tule bolj zaradi samega koncepta izdelave, ker koncept, ki so ga izbrali Brawn, Toyota in Williams, bolj pomaga pritisku zadka na podlago (gre za nadzorovan prehod zraka čez zadek), kot tisti, ki so ga uporabila ostala moštva (in se strogo držala pravilnika.
Gre za faktor tveganja - noben tule ne ve koliko daleč so ta moštva bila od tega, da bi dejansko morala predelat sistem.
Kot je že povedal PIPI, je smešno pričakovat, da bodo zdaj vsi vrat na nos menjal sistem (mogoče ravno McLaren ;), ki zahteva nekaj tisoč ur takšnih in drugačnih testiranj (ter konkretno predelavo zadka). V končni fazi pa govorimo o desetinki sekunde, mogoče še to ne.
Pomoje se tem 7 moštvom jebe ampak če bi pritožba uspela, bi imela pa ta 3 moštva ogromno dela. Torej, velikih 7 ni imelo kaj dobit-izgubit, medtem ko bi ostala 3 moštva lahko samo ogromno izgubila.
Še par ur pa bo vse jasno :P!
Gre za faktor tveganja - noben tule ne ve koliko daleč so ta moštva bila od tega, da bi dejansko morala predelat sistem.
Kot je že povedal PIPI, je smešno pričakovat, da bodo zdaj vsi vrat na nos menjal sistem (mogoče ravno McLaren ;), ki zahteva nekaj tisoč ur takšnih in drugačnih testiranj (ter konkretno predelavo zadka). V končni fazi pa govorimo o desetinki sekunde, mogoče še to ne.
Pomoje se tem 7 moštvom jebe ampak če bi pritožba uspela, bi imela pa ta 3 moštva ogromno dela. Torej, velikih 7 ni imelo kaj dobit-izgubit, medtem ko bi ostala 3 moštva lahko samo ogromno izgubila.
Še par ur pa bo vse jasno :P!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ripmork ::
To je res.
Difuzor je zadolžen, da v čim-idealnejšm poteku spusti hiter zrak nizkega pritiska (podtlak), izpod dirkalnika v območje visokega pritiska, ki se nahaja ob in nad dirkalnikom. Ker gradientna sila pritiska vedno teži od večjega k manjšemu, se difuzor dobesedno napolni z zrakom visokega pritiska - in če je zadek dirkalnika dobro oblikovan, bo zračna masa zadaj močneje povlekla zrak izpod dirkalnika (zrak, ki se nahaj pod dnom dirkalnika bo tako še dodatno pridobil na hitrosti, posledično izgubil še več pritiska in oprijem bo še boljši). Skratka, difuzor je ključen del aerodinamike, ki funkcionira skupaj z zadnjim krilcem, ter lahko bistveno poveča podtlak celotnega dna dirkalnika - gre se za reševanje problema, kako uskladit hiter zrak nizkega pritiska z zrakom višjega pritiska. Na hitro povedano, večji kot je lahko difuzor, več se da naredit (je pa vedno treba iskati drag/downforce kompromis, tako da idelnega difuzorja ni).
Če zna kdo izdatneje pojasnit (oziroma popravit/dopolnit) tale moj poskus razlage, še toliko bolje
Pri nekaterih ekipah so očitno spretno zaobšli pravilnik - brez da bi ga prekršili, kajti FIA bi v tem primeru nedvomno ukrepala.
Podobno situacijo smo videli že velikokrat v formuli ena, pa še jih bomo. Le da se tokrat za razliko sporne inovacije ne dogajajo v Ferrariju, Mclarnu (ali Renaultu) - pač pa pri ekipi, ki je vložila celo svojo budučnost v letošnjo sezono. V nedeljo si znajo Hondini može populit vse lase ,ki jih imajo - kajti da še vedno plačuješ ekipo, v katero si vložil ogromno resursov in zdaj nosi drugo ime (ter je morebiti še zelo uspešna), mora biti hudo frustrirajoče.
Si pa ne delam utvar da so testiranja realen pokazatelj moči, v Nedeljo se lahko zgodi karkoli - za razliko od lanskih let, ko si več ali manj lahko le kolebal med Mclarnom in Ferrarijem, bo tole čez tri dni čista loterija. Can´t wait!
Difuzor je zadolžen, da v čim-idealnejšm poteku spusti hiter zrak nizkega pritiska (podtlak), izpod dirkalnika v območje visokega pritiska, ki se nahaja ob in nad dirkalnikom. Ker gradientna sila pritiska vedno teži od večjega k manjšemu, se difuzor dobesedno napolni z zrakom visokega pritiska - in če je zadek dirkalnika dobro oblikovan, bo zračna masa zadaj močneje povlekla zrak izpod dirkalnika (zrak, ki se nahaj pod dnom dirkalnika bo tako še dodatno pridobil na hitrosti, posledično izgubil še več pritiska in oprijem bo še boljši). Skratka, difuzor je ključen del aerodinamike, ki funkcionira skupaj z zadnjim krilcem, ter lahko bistveno poveča podtlak celotnega dna dirkalnika - gre se za reševanje problema, kako uskladit hiter zrak nizkega pritiska z zrakom višjega pritiska. Na hitro povedano, večji kot je lahko difuzor, več se da naredit (je pa vedno treba iskati drag/downforce kompromis, tako da idelnega difuzorja ni).
Če zna kdo izdatneje pojasnit (oziroma popravit/dopolnit) tale moj poskus razlage, še toliko bolje
Pri nekaterih ekipah so očitno spretno zaobšli pravilnik - brez da bi ga prekršili, kajti FIA bi v tem primeru nedvomno ukrepala.
Podobno situacijo smo videli že velikokrat v formuli ena, pa še jih bomo. Le da se tokrat za razliko sporne inovacije ne dogajajo v Ferrariju, Mclarnu (ali Renaultu) - pač pa pri ekipi, ki je vložila celo svojo budučnost v letošnjo sezono. V nedeljo si znajo Hondini može populit vse lase ,ki jih imajo - kajti da še vedno plačuješ ekipo, v katero si vložil ogromno resursov in zdaj nosi drugo ime (ter je morebiti še zelo uspešna), mora biti hudo frustrirajoče.
Si pa ne delam utvar da so testiranja realen pokazatelj moči, v Nedeljo se lahko zgodi karkoli - za razliko od lanskih let, ko si več ali manj lahko le kolebal med Mclarnom in Ferrarijem, bo tole čez tri dni čista loterija. Can´t wait!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Icematxyz ::
Vse bo jasno zelo kmalu. Špekulacije pa razumem da so čedalje hujše. ;) Sam bom pa letos navijal ali za Masso ali pa koga za katerega bom ocenil da si to zasluži.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285234 (180702) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136289 (95038) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184805 (148050) | WarpedGone |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56089 (35243) | PrimozR |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80751 (53071) | 'FireSTORM' |