Forum » Na cesti » Formula 1 2008
Formula 1 2008
BigWhale ::
Jaz bi rad tako malezijo kot je bila nekaj let nazaj, ko je zmagal Fisico. Pa potem ni zmagal in je potem spet zmagal. :)
Takrat je bila zanimiva.
Takrat je bila zanimiva.
Alexius Heristalski ::
Jaz bi pa Malezijo 2001, ko sta oba Ferrarija eden za drugim zletela ven, a potem vseeno zmagala. V delu dirke sta bila 5 sekund na krog hitrejša od ostalih. Spomnim se tudi, da je nekaj časa vodil Verstappen z Arrowsom in kako je krčevito branil svojo pozicijo. Še Hãkkinen je potreboval precej krogov, da ga je vendarle prehitel. Jos je končal sedmi, ampak bi si močno zaslužil vsaj točko.
popravek:
Alonso je imel uničen zadnji poskus, ker sta ga ovirala McLarna. Heidfelda takisto, le v nekoliko manjši meri. Sta že fasala +5 štartnih mest!
Štartna vrsta:
popravek:
Kaj se je pa te tam "vmes" zgodilo, med Alonsom in Webbrom?! Kar 1.5 sekundna luknja!
Alonso je imel uničen zadnji poskus, ker sta ga ovirala McLarna. Heidfelda takisto, le v nekoliko manjši meri. Sta že fasala +5 štartnih mest!
Štartna vrsta:
1. Massa Ferrari 2. Raikkonen Ferrari 3. Trulli Toyota 4. Kubica BMW Sauber 5. Heidfeld BMW Sauber 6. Webber Red Bull-Renault 7. Alonso Renault 8. Kovalainen McLaren-Mercedes * 9. Hamilton McLaren-Mercedes * 10. Glock Toyota 11. Button Honda 12. Coulthard Red Bull-Renault 13. Piquet Renault 14. Barrichello Honda 15. Vettel Toro Rosso-Ferrari 16. Rosberg Williams-Toyota 17. Fisichella Force India-Ferrari 18. Bourdais Toro Rosso-Ferrari 19. Sato Super Aguri-Honda 20. Sutil Force India-Ferrari 21. Davidson Super Aguri-Honda 22. Nakajima Williams-Toyota ** * Penalised for blocking ** Penalised for his crash his Australia
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
BlackHole ::
Ja, ampak vseeno, tudi nobenemu drugemu se ni uspelo bolj približat. Hotel sem rečt, da so gromozanske razlike.
LP Marko
Jst ::
Gleda kdo dirko? Stanje je trenutno normalno, čakamo nesreče, upamo na dež :)
BW mora biti vesel. :) Lap 12 a lonely race so far for Kubica in third. Dobesedno iz f1.live-timing.
BW mora biti vesel. :) Lap 12 a lonely race so far for Kubica in third. Dobesedno iz f1.live-timing.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ripmork ::
z eno besedo: zeh...
sem pa vesel, da je situacija v prvenstvu spet malo bolj uravnotežena in sta si Kimi pa Lewis blizu po točkah, Kimi je odpeljal odlično.
BMW pa kaže super formo, letos bi kar znala past prva zmaga za bavarce.
sem pa vesel, da je situacija v prvenstvu spet malo bolj uravnotežena in sta si Kimi pa Lewis blizu po točkah, Kimi je odpeljal odlično.
BMW pa kaže super formo, letos bi kar znala past prva zmaga za bavarce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Super Sonic ::
Zanimiva dirka.
Massa je (spet) dokazal, da mu brez TC-ja živeti ni. Fant do sedaj (vključno! z vsemi testiranji med sezonama) ni uspel odpeljati dolžine dirke brez kapitalne napake. Groza, in mislim, da (če Massa ekspresno ne popravi vožnje) Alonso (že) ima sedež za naslednjo sezono pri Ferrariju v žepu.
Kimi je odpeljal odlično, prav tako Kubica, bi pa izpostavil taktiko McLarna, saj je bila slednja prilagojena na kakšno presenečenje med dirko (ne v obliki Čarlija ampak dežja). Tega na žalost večine tiste, ki ste vstali bolj_ zgodaj zaradi F1, ni bilo. Odlično tudi Jarno, najbolje za Toyoto po letu 2006.Tudi Alonso in Webber sta peljala na sami meji! Res super dirka.
Slabše Honda, Willams in Toro Rosso. Bourdais ga je lomil kot za šalo (vidi se, da je fant bolj vajen uličnih dirk).
p.s.
Mogoče so za stave v bodoče vseeno odprte kakšne realne možnosti. Čez čas, pomoje.
Massa je (spet) dokazal, da mu brez TC-ja živeti ni. Fant do sedaj (vključno! z vsemi testiranji med sezonama) ni uspel odpeljati dolžine dirke brez kapitalne napake. Groza, in mislim, da (če Massa ekspresno ne popravi vožnje) Alonso (že) ima sedež za naslednjo sezono pri Ferrariju v žepu.
Kimi je odpeljal odlično, prav tako Kubica, bi pa izpostavil taktiko McLarna, saj je bila slednja prilagojena na kakšno presenečenje med dirko (ne v obliki Čarlija ampak dežja). Tega na žalost večine tiste, ki ste vstali bolj_ zgodaj zaradi F1, ni bilo. Odlično tudi Jarno, najbolje za Toyoto po letu 2006.Tudi Alonso in Webber sta peljala na sami meji! Res super dirka.
Slabše Honda, Willams in Toro Rosso. Bourdais ga je lomil kot za šalo (vidi se, da je fant bolj vajen uličnih dirk).
p.s.
Mogoče so za stave v bodoče vseeno odprte kakšne realne možnosti. Čez čas, pomoje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Daedalus ::
tudi mene zanima kaj je tehnično tako zanimivega pri f1.
Praktično vse. Kot recimo to, da so tolerance v motorju/menjalniku tako minimalne, da je oboje treba pred zagonom posebej zagret, ker se drugače sploh ne more premakniti (via TopGear).
Drugače pa tako-tako dirka. Na trenutke kr zanimiva, zadnji del pa bolj kot ne snorefest. Kul za Kimija, Massa pa...bah
Praktično vse. Kot recimo to, da so tolerance v motorju/menjalniku tako minimalne, da je oboje treba pred zagonom posebej zagret, ker se drugače sploh ne more premakniti (via TopGear).
Drugače pa tako-tako dirka. Na trenutke kr zanimiva, zadnji del pa bolj kot ne snorefest. Kul za Kimija, Massa pa...bah
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
JanezekNovak ::
Tako dolgočasna dirka, da je še Ališič samo enkrat zatulil...
http://www.euroairsoft.com/
PrimozR ::
tudi mene zanima kaj je tehnično tako zanimivega pri f1.
Ali imajo karbonske ali kovinske zavorne diske le kot gledalec na dirki tako ne moreš povedat oz. razločit, tehnikalije bolj ko ne izveš iz Paddocka/ od Mirsada.
okej, mene je vedno interesirala oblika, aerodinamika f1 dirkalnika. Razvoj tega nekoliko podrobneje spremljam, toda v ta namen si itak poiščem kake kvalitetne slike dirkalnikov da vidim kaj je kje novega in kje se skriva kako novo zakrilce. Fajn zadeva pa je tudi technical overview vsake dirke na strani f1.com, kjer so prikazane spremembe na dirkalnikih tekom cele dirkaške sezone.
V končni fazi pa je na prvem mestu še vedno dirkanje, dejstvo da znajo biti dirke v DTM-u še bolj zanimive me nekak ne gane, tam so povsem drugi dirkači, povsem drugačni dirkalniki, etc...
ontopic: če bo dež bo zelo pestro, ostaja pa bojazen da bi se res zgodil hujši naliv in bi videli kaos - posledično prekinjeno ali skrajšano dirko...kar pa ni tako fajn.
DTM je itak že na meji singleseaterjev. Vsaj avtomobili se (po besedah dirkačev) peljejo tako. TBH DTMa niti ne spremljam, je pa zelo zanimiv WTCC, kjer je res veliko prehitevanja. Low cost dirkanje z veliko akcije. je pa WTCC 3. najpomembnejša serija za FIO, za F1 in WRCjem.
Jst ::
Poleg f1 je dtm edini avto-moto šport, ki ga spremljam. Pri dtmu so mi všeč prehitevanja in pa dejstvo, da ne veš do zadnjega trenutka kdo bo zmagal. Kolikokrat so prvi trije prišli v razmaku dveh-treh sekund na cilj. Lansko prvenstvo se je odločilo na zadnji dirki in možnosti so imeli trije. To se zelo redko zgodi v f1, recimo lani se je. Zanimivo naklučje, da je na zadnji dirki zmagal Kimi, ki je imel recimo da najmanj možnosti, prav tako se je to zgodilo v zadnji dirki dtm-a, kjer je prvenstvo dobil Estrom, ki tuid ni bil med favoriti.
--
Letos zgleda, da bo v igri tudi bmw. Vsaj upam tako. Meni tudi ni bila zadnja dirka zanimiva. Mogoče bi moral Hamilton odstopiti, itak je imel težave, in tako bi se vrh lestvice malo premešal. Kimi je pa itak car, Massa pa ne zna prevoziti nekaj krogov enakomerno. Jaz poleg dirke na tvju, spremljam še live timinge na formula1.com. Tako lahko povem, da letos Masso lahko kar odpišemo. Baje da je imel težave že pred sezono med testiranji.
--
Letos zgleda, da bo v igri tudi bmw. Vsaj upam tako. Meni tudi ni bila zadnja dirka zanimiva. Mogoče bi moral Hamilton odstopiti, itak je imel težave, in tako bi se vrh lestvice malo premešal. Kimi je pa itak car, Massa pa ne zna prevoziti nekaj krogov enakomerno. Jaz poleg dirke na tvju, spremljam še live timinge na formula1.com. Tako lahko povem, da letos Masso lahko kar odpišemo. Baje da je imel težave že pred sezono med testiranji.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ttommy ::
Danes pa nihče ni kaj zapisal glede kvalifikacij...
Kaj si mislite o njih in kako predvidavate razplet dirke?
Jaz osebno upam,da bo Kimi lahko kaj naredil...
LP
Kaj si mislite o njih in kako predvidavate razplet dirke?
Jaz osebno upam,da bo Kimi lahko kaj naredil...
LP
Gamer
šernk ::
glede na to da je massa vedno bil vsaj pol sekunde hitrejši od ostalih sem v zadnjem delu pričakoval da bo brez težal prišel na pole. temu ni tako: ali je bolj obtežen od ostalih???
mislim da ima od prve četverice še vedno največ možnosti za zmago Kimi
mislim da ima od prve četverice še vedno največ možnosti za zmago Kimi
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
tilinho20 ::
Jaz upam, da bo tako:
1.Kimi
2.Massa
3. vseen (samo da ni hamilton)
....
Nujno mora bit Kimi pred Hamiltonom.
1.Kimi
2.Massa
3. vseen (samo da ni hamilton)
....
Nujno mora bit Kimi pred Hamiltonom.
Atos ::
eno vprašanje... Ta vikend nisem doma (pač v LJ) pa me zanima če obstaja kaki feed preko intretneta. Nekaj sem že iskal vendar neuspešno
Jackal ::
RTL ima stream v živo na njihovi spletni strani med prenosom dirke.
Walking the way is something completely different than imagining the way.
Super Sonic ::
"ali je bolj obtežen od ostalih???"
Massa je že cel vikend hitrejši kot Kimi. Izgleda, da se je model razp**** in da je v nekem transu. Vidi se, da sta skupaj s Smedley-jem že takoj našla idealne nastavitve, kar pa ni uspelo Kimiju in Dyerju. Včeraj sta doživela enega večjih porazov, saj je Massa s prazno posodo vozil 7 desetik hitreje od Kimija. Katastrofa za svetovnega prvaka, ki pa se je v zadnjem delu kvalifikacij sigurno izvlekel (pre)dobro.
Vedno pa je praksa, da če se zgodi, da je dirkač hitrejši od vseh ostalih (se pravi da sam doda vrednost na čas), da se ga bolj "nalije", ker to avtomatsko pomeni boljšo izhodiščno taktkiko.
Kubica je sicer blefer, sam pravim, da bo Massa mnogo dalj časa na stezi kot Kubica. Moja napoved danes:
1. Massa
2. Kimi
3. Kubica / Hamilton / Kovelailnen (tu bo zelo, zelo tesno)
Kljub vsemu pa imamo dve veliki vprašanji:
1. Kako bo štartal Massa (brez LS že tako ali tako štarta slabše, danes je pa še težji od vseh ostalih)?
2. Ali mu bo uspela prvič od kar vozi brez sistema TC izpeljati dolžino dirke brez velike napake?
_________________________________________________________________________________________________
Tole kar je pa vrh slo-techa naredil s to preobrazbo je pa višek idiotizma. Odurno, res.
Massa je že cel vikend hitrejši kot Kimi. Izgleda, da se je model razp**** in da je v nekem transu. Vidi se, da sta skupaj s Smedley-jem že takoj našla idealne nastavitve, kar pa ni uspelo Kimiju in Dyerju. Včeraj sta doživela enega večjih porazov, saj je Massa s prazno posodo vozil 7 desetik hitreje od Kimija. Katastrofa za svetovnega prvaka, ki pa se je v zadnjem delu kvalifikacij sigurno izvlekel (pre)dobro.
Vedno pa je praksa, da če se zgodi, da je dirkač hitrejši od vseh ostalih (se pravi da sam doda vrednost na čas), da se ga bolj "nalije", ker to avtomatsko pomeni boljšo izhodiščno taktkiko.
Kubica je sicer blefer, sam pravim, da bo Massa mnogo dalj časa na stezi kot Kubica. Moja napoved danes:
1. Massa
2. Kimi
3. Kubica / Hamilton / Kovelailnen (tu bo zelo, zelo tesno)
Kljub vsemu pa imamo dve veliki vprašanji:
1. Kako bo štartal Massa (brez LS že tako ali tako štarta slabše, danes je pa še težji od vseh ostalih)?
2. Ali mu bo uspela prvič od kar vozi brez sistema TC izpeljati dolžino dirke brez velike napake?
_________________________________________________________________________________________________
Tole kar je pa vrh slo-techa naredil s to preobrazbo je pa višek idiotizma. Odurno, res.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
mavec ::
Don't let those red bitches pass you Kubi!
Zna biti še kako vroče na samem štartu. Upam, da Kimi pride na 1. mesto!
Jst ::
PIP: DTM gledam na motorstv.
--
Hamiltonu pa ta proga ne lezi najbolj... Kubica je pa car!
--
Hamiltonu pa ta proga ne lezi najbolj... Kubica je pa car!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
šernk ::
dokaj rutinska zmaga ferrarija sploh po odličnem štartu obeh. BMW je odlično držal tempo ferrarija čeprav v bistvu ni imel možnosti za zmago takoj po drugem krogu več, vendar čestitke. hamilton pa ponavlja lanske napake iz konca sezone, ko nekaj ne gre nič ne gre
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BigWhale ::
Massa je solidno odpeljal. Kimi pa nic posebnega. Kubica na startu vrgel sidro, Hamilton pa verjetno kar zadremal. McLarna sta bila danes oba nekam cudna.
Super Sonic ::
Ja no, dirka je šla po pričakovanjih, mogoče sta bila izjema le oba McLarna, ki sta klavrno končala dirko. Hekkie je imel najbolj invalidno taktiko ever (z Markom Sladom sta verjetno jedela neke nore gobe), Lewis, ki zanesljivo izgublja sloves "super dirkača", se je pa (spet) zatipkal:
"I messed up at the start as I didn’t hit the switch early enough and therefore had not engaged the correct engine setting, and the anti-stall kicked in."
BMW je bil danes zares močan in če bo evolucija dirkalnika potekala pravilno bodo sigurno trn v peti tako Ferrariju kot McLarnu. Dr. Mario Theissen pravi, da je prostora za izboljšave še zelo_ veliko. Na HRT so dans povedal, da je BMW letošnji dirkalnik naredil na Kubico in ne na NIka. To moram še preveriti, dejstvo je, da Robert dominira v moštvu.
Massa je prvi del od svojega "trojčka" izkoristil 100%. Sedaj sta na vrsti še Turčija in Brazilija. Kimi po pričakovanjih, v velik plus mu štejem izjemno prehitevanje Kubice takoj na začetku dirke. Kot se je to izkazalo kasneje, je bil to celo ključni moment, saj Ferrari danes ni smel zakleniti obratov (kot je bila to praksa v Maleziji) ampak so morali pritiskati čisto do konca. Še en velik plus za Masso - odpeljal je dirko do konca in uspel narediti samo nekaj manjših kiksov (čeprav bi je bil tisti, ko je prehitel Sutila za krog, čisto na skrajni meji).
Vsi ostali so se nekako izgubili, zelo zanimiva je forma Williamsa, ko zaradi neznanih razlogov ne znajo dobit časa, ki so ga še včeraj z lahkoto dosegali. Res zanimivo...
Še zanimivost - najhitrejši krog na dirki: Heikki Kovalainen!
p.s.
Davidu Coulthardu nej pa že kdo namigne, da naj se "odpelje" v pokoj. V tej sezoni še ni uspel narediti drugega, kot sranje na dirki.
"I messed up at the start as I didn’t hit the switch early enough and therefore had not engaged the correct engine setting, and the anti-stall kicked in."
BMW je bil danes zares močan in če bo evolucija dirkalnika potekala pravilno bodo sigurno trn v peti tako Ferrariju kot McLarnu. Dr. Mario Theissen pravi, da je prostora za izboljšave še zelo_ veliko. Na HRT so dans povedal, da je BMW letošnji dirkalnik naredil na Kubico in ne na NIka. To moram še preveriti, dejstvo je, da Robert dominira v moštvu.
Massa je prvi del od svojega "trojčka" izkoristil 100%. Sedaj sta na vrsti še Turčija in Brazilija. Kimi po pričakovanjih, v velik plus mu štejem izjemno prehitevanje Kubice takoj na začetku dirke. Kot se je to izkazalo kasneje, je bil to celo ključni moment, saj Ferrari danes ni smel zakleniti obratov (kot je bila to praksa v Maleziji) ampak so morali pritiskati čisto do konca. Še en velik plus za Masso - odpeljal je dirko do konca in uspel narediti samo nekaj manjših kiksov (čeprav bi je bil tisti, ko je prehitel Sutila za krog, čisto na skrajni meji).
Vsi ostali so se nekako izgubili, zelo zanimiva je forma Williamsa, ko zaradi neznanih razlogov ne znajo dobit časa, ki so ga še včeraj z lahkoto dosegali. Res zanimivo...
Še zanimivost - najhitrejši krog na dirki: Heikki Kovalainen!
p.s.
Davidu Coulthardu nej pa že kdo namigne, da naj se "odpelje" v pokoj. V tej sezoni še ni uspel narediti drugega, kot sranje na dirki.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Daedalus ::
Še en velik plus za Masso - odpeljal je dirko do konca in uspel narediti samo nekaj manjših kiksov (čeprav bi je bil tisti, ko je prehitel Sutila za krog, čisto na skrajni meji).
No ja, resnici na ljubo mu v enem trenutku ni dosti manjkalo da bi ponovil izlet s streze ala Malezija...je pa drugače res dobro odpeljal. Za kimija se ne bi sekiral, glede na to, da se je cel vikend pritoževal, da ni zadovoljen, je še vseeno lepo držal priključek z Masso.
Pri McLarnu so pa IMO ponovili Malezijski kiks, ko so po dirki pogruntali, da so trše gume boljša izbira. Drugače si jaz ne znam pojasnit hitrosti Heikkija na konce, če je pa skoz celo dirko zaostajal. Čudežni deček pa očitno ni tako čudežn...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Rasho ::
Bomo videli, kako se bo letos obnašal v trenutkih, ko mu ne gre najboljše in se ne bori za prva mesta. Lani je že prikazal velike težave ob takih trenutkih, pa tudi letos ni ravno zablestel. Najprej zaspanost na štartu, potem verjetno prevelika želja in nalet na ALONS-a. Pa kje si ravno njega našel. No, še zadnje moje simpatije pa je izgubil, ko je šel dirkačem, ki jih je moral z bojem prehiteti žugat z roko. Tam pa se je meni obrnilo kar se njega tiče.
Timo pa vsaka čast. Še eden, ki je uspešno sprovociral Alonsića. :D
Timo pa vsaka čast. Še eden, ki je uspešno sprovociral Alonsića. :D
Yippie-Kai-Yay Mo*herf**ker!
borchi ::
> Pri McLarnu so pa IMO ponovili Malezijski kiks, ko so po dirki pogruntali, da so trše gume boljša izbira.
ne. mehkejše so ble hitrejše.
> No, še zadnje moje simpatije pa je izgubil, ko je šel dirkačem, ki jih je moral z bojem prehiteti žugat z roko.
očitno se je vseeno naučil par stvari od alonsa prejšnje leto
ne. mehkejše so ble hitrejše.
> No, še zadnje moje simpatije pa je izgubil, ko je šel dirkačem, ki jih je moral z bojem prehiteti žugat z roko.
očitno se je vseeno naučil par stvari od alonsa prejšnje leto
l'jga
nicjasno ::
Jaz sem se po par letih prisilu gledat spet eno dirko - bahrain. Totalni dolgcajt. Skoraj sem zaspal polek. Kje so dobri stari casi, ko avti niso bli tak aerodinamicno obcutljivi in se je dejansko kaj dogajalo.
Zgleda bom se dalje samo rezultate in tehnicne zadeve spremljal.
Zgleda bom se dalje samo rezultate in tehnicne zadeve spremljal.
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com
BigWhale ::
Hamiltonu se precej vidi, da je se vedno novinec. Nauciti se bo moral prehitevati mimo drugih, ne SKOZI... ;)
ripmork ::
No, nekaj dogajanja je le bilo v Bahrajnu, je pa res da hitro monotono postane vse skupaj.
Duhamorni VN Malezije navkljub je bila pa letonšja dirka v Avstraliji zelo dobra, akcija nonstop.
Naslednje leto zna biti še bolj napeto - predvidoma bodo slick gume, ogrevanje gum pa ne bo dovoljeno...bi znalo to kar popestrit proces ogrevanja gum na stezi, predvsem se bodo morali dirkači bolje prilagajat na neogrete gume po postankih v boksih.
Nekako se mi zdi da gre f1 počasi le v pravo smer, če se samo spomnim kake vlakce smo gledali le nekaj let nazaj, ko pa se dejansko ni nič dogajalo, sedaj je vsaj lov na prvenstvo dosti bolj odprt.
(mimogrede, pomoje bi se splačalo resneje razmislit o spremembi točkovanja - 10 točk za prvo in kar 8 točk za drugo mesto nekako izniči pomen samih zmag in posledično gledamo več taktiziranja kot pa dejanskih bojev na nož za prvo mesto.)
Duhamorni VN Malezije navkljub je bila pa letonšja dirka v Avstraliji zelo dobra, akcija nonstop.
Naslednje leto zna biti še bolj napeto - predvidoma bodo slick gume, ogrevanje gum pa ne bo dovoljeno...bi znalo to kar popestrit proces ogrevanja gum na stezi, predvsem se bodo morali dirkači bolje prilagajat na neogrete gume po postankih v boksih.
Nekako se mi zdi da gre f1 počasi le v pravo smer, če se samo spomnim kake vlakce smo gledali le nekaj let nazaj, ko pa se dejansko ni nič dogajalo, sedaj je vsaj lov na prvenstvo dosti bolj odprt.
(mimogrede, pomoje bi se splačalo resneje razmislit o spremembi točkovanja - 10 točk za prvo in kar 8 točk za drugo mesto nekako izniči pomen samih zmag in posledično gledamo več taktiziranja kot pa dejanskih bojev na nož za prvo mesto.)
Alexius Heristalski ::
Zgleda bom se dalje samo rezultate in tehnicne zadeve spremljal.
Glej GP2, menda sta bili zadnji dirki v Bahrajnu zelo napeti. Trije vštric pa take scene.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
šernk ::
s tem novim točkovanjem so res naredil katastrofo. bolje je biti 2x tretji kot pa 1x zmagati. prej se je odstop z dvema zmagama praktično izničil. sedaj en odstop pomeni lahko tudi 5 zmag če je konkurent skozi 2.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BigWhale ::
Hm saj ne vem kaj je boljs. To so naredil takrat, k je Schumacher precej zmagoval. Ce dobi drugi manj tock pomeni, da je bolj vazno, da skozi celo sezono vozis bolj 'enakomerno'.
Hecn, da tle se ni noben komentiral 'skandalov' Maxa Mosleya ;>
Hecn, da tle se ni noben komentiral 'skandalov' Maxa Mosleya ;>
nicjasno ::
Ker to nima veze s samo formulo. Ne glede na to kaj Maxi dela, ko ni v sluzbi, je f1 se vedno dolgocajtna.
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com
BlackHole ::
Bogve kak dolgo se je Max s temle že ukvarjal. In če je do zdaj lahko delal, ko se ni vedelo, naj pa še zdaj naprej dela.
LP Marko
nicjasno ::
Jaz tudi tak pravim. Kdo ve s kakimi praktikami se ostali akterji f1 cirkusa ukvarjajo v zasebnem zivljenju. To nima veze s tem kak funkcionirajo v profesionalnem zivljenju. Drugace pa s tem imho zahajamo ze malo off topic.
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nicjasno ()
Rasho ::
To kar je Max delal zanima samo Mirkota(beri Milana Ališiča) in njemu podobne.
OnTopic
Go Ferrari.
OnTopic
Go Ferrari.
Yippie-Kai-Yay Mo*herf**ker!
BigWhale ::
Meni je naravnost bizarno kaj so se sli v medijih in da bo moral morda res odstopiti zaradi tega. V bistvu ga ne maram, pa se mi zdi to vseen precej mim... :)
PrimozR ::
Jaz tudi tak pravim. Kdo ve s kakimi praktikami se ostali akterji f1 cirkusa ukvarjajo v zasebnem zivljenju. To nima veze s tem kak funkcionirajo v profesionalnem zivljenju. Drugace pa s tem imho zahajamo ze malo off topic.
Za kimija se ve. On je pač pravi Finec. Zgleda bo res treba narest kak semester faksa tam gori
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285237 (180705) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136292 (95041) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184806 (148051) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90290 (52669) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80753 (53073) | 'FireSTORM' |