» »

Formula 1 2011

strani: 1 2 3 4 5 ... 23

Ripmork ::

kul graf:D
Kako bi šele izgledal graf za leto 2004 (Kimi bi na njem izstopal kot Triglav sred Ljubljane).

Heidfeld ni ravno wunderkind, je pa sposoben ter zelo konstanten dirkač - točno to zadnje je tisto, kar ga loči od Masse :P
Se pa s Kubico nista preveč marala v Sauberju, enkrat je en tarnal nad premalo pozornosti v ekipi, drugič drugi. Nekje sem bral, da bodo za mnenje o zamenjavi tudi Roberta vprašali. Liuzzi je njegov dober poker_kolega, italijan zna imet dobre možnosti za sedež. Šef Renault(Lotus) ni pred lahko izbiro - kogarkoli bo izbral, bodo zelo verjetno očitki na koncu sezone.

Super Sonic ::

"Kako bi šele izgledal graf za leto 2004 (Kimi bi na njem izstopal kot Triglav sred Ljubljane)"



Pa res izstopa ;)

Ja tam je bilo kreganja veliko, ampak glede na to, da je šlo za čisto nemško ekipo, ki je odpustila nemškega dirkača... Sej pravim, Heidfeld, če je kaj, mi je popil nekaj extra živcev ko ni spuščal mimo. V tem je bil res dober ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

ABX ::

Simulacija nesreče od Kubice.

http://video.gazzetta.it/formula-1-inci...
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

JayKay ::

Some heavy shit. Očitno italijansko cestno podjetje slabo skrbi za ceste in ostale elemente ob njej.
Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

ABX ::

JayKay je izjavil:

Some heavy shit. Očitno italijansko cestno podjetje slabo skrbi za ceste in ostale elemente ob njej.


Ker pri nas so ceste na vasicah odlično urejene.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

WarpedOne ::

To ne, se pa ne spomnem da bi kje vidu tako ograjo brez povezave med posameznimi kosi.
Fino se je napiču nanjo.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

JayKay ::

ABX je izjavil:


Ker pri nas so ceste na vasicah odlično urejene.


Saj nisem rekel, da so v SLO odlično urejene :(

Robert Kubica crazy to be rallying - Martin Brundle (BBC)
Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

ABX ::

JayKay je izjavil:


Robert Kubica crazy to be rallying - Martin Brundle (BBC)


Če vprašaš Sir. Stirling Moss, so vsi današnji vozniki lulice, ker vozit brez zavedanja da ob prvi napaki boš verjetno umrl nima smisla.

Point of view.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

" Če vprašaš Sir. Stirling Moss, so vsi današnji vozniki lulice, ker vozit brez zavedanja da ob prvi napaki boš verjetno umrl nima smisla."

Pa ne vem no... ;) Bolj pogled nekega ata, ki nikoli ne bo (in ni) stopil v korak s časom. Ker so njegovi kolegi zaradi malenkosti umirali, morajo tudi vse naslednje generacije (da kaj veljajo v njegovi glavi). LOL, to je edino kar bi lahko zapisal nazaj.

Seveda je prav, da je F1, kot šport, čedalje bolj varna. V zameno lahko dobivamo nivoje dirkanja, ki so si jih včasih lahko le domišljali (oz. ga izvedli 1x ;)). Predstavljam si, da bi imele vse legende tega športa obilico težav danes premagati enega Vettla, Hamiltona ali Alonsa. To so zelo kompletni dirkači, ki so tehnično na izredno visokem nivoju. MS bo na to temo povedal veliko. Po drugi strani bi pa morali F1 narediti tako hitro, da bi bil limit dirkanja dirkač, ne dirkalnik. Ta meja je bila sicer dosežena leta 2004.

Hobi je pa hobi. Seveda so neke omejitve, ampak če zato dirkač ostane bolj motiviran - mu je potrebno dati prostor. Vettel je pred časom rekel, da toliko trenira, da je že pozabil kaj sploh počne v življenju ;). Bolj kot vseskupaj, me je presenetilo kako "zanič" je bila ta Fabija izdelana. Ta ograja je prebila vse - ogrodje, motor in varnostno zaščito... Res - poden. S tako stopnjo zaščite bi bil Kubica po Montrealu že pokojni ene 4 leta.

Modernim dirkačem se pogosto očita, da so neki luleki, ampak sam ne delim tega mnenja. Mnogi iz med njih vozijo glavo na pladnju in sigurno bo prišla nekoč nesreča (pa je ne kličem), ko bo tudi moderna varnost zatajila. Takrat verjamem, bo tudi Sir vstal in rekel:"no vsaj en pravi dirkač". So pa problem tega športa razni Piqueti, Petrovi, ipd, ko od njih na stezi ni nič, javnosti so domala nedostopni in dirkajo zato ker plačujejo. To ta šport ubija.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Jutri se začnejo testiranja v Jerezu. Glavna reč bo, iz tehničnega vidika, McLaren, iz medijskega, pa Lotus Renault Gp.

Ti so potrdili, da bo jutri in v petek (po originalnem planu) testiral Petrov, za soboto in nedeljo pa... en dan Bruno Senna in drugi dan Nick Heidfeld. Točnega razporeda za njiju še ni, verjetno bo šlo za interne "kvalifikacije" in če bodo gledal rezultate je Bruno že odpisan ;) Ampak ok, bom rajš počakal s komentarji.

V Jerezu se bosta prvič potila tudi Force India in Virgin. Tam bodo še Ferrari, Red Bull, Mercedes, Sauber... skratka, bo zanimivo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

Jah vseeno je rally avto predelan serijski. Kletke imajo, to je res, ampak s kletko težko dosežeš zaščito proti 'vbodnim' poškodbam, kar je ta ograja bila. Če bi se npr. bočno zaletel v ograjo ne bi bilo nobeneg aproblema. Pa še vprašanje je, koliko kletke tam spodaj sploh je.

Motor pa vprašanje če ni zgrešila ograja. Če imajo serijsko razporeditev motorja in menjalnika je motor itak na desni, ograja pa bi lahko šla mimo tega in nad menjalnikom (pač raztrga elektorniko/akumulator/itd.).

Super Sonic ::

Ma ja, čudno vse skupaj. Lahko bi mal pogledal te stvari, mislim, da je tudi kopilot Kubice imel nekaj krepkih za povedat na račun varnosti. Sicer je strinjam da je bila nesreča dokaj nenavadna, ampak glede nato kje dirkajo in kakšne so hitrosti je v raliju vsaka nesreča nenavadna.

Ali je kdo zasledil, da bo Ford tožil Ferrari (višina toženega zneska naj bi bil okol 100kEUR), ker je Ferrari uporabil letos ime F150. F-150 je njihov pickup avto in ima zaščiteno ime ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

McLarnovi senzorji ;)


Trenutno vodi na testiranjih Massa, okoli 0,7s hitreje od vseh. Vsi dirkalniki imajo nekje napis, kjer želijo RK hitro okrevanje in vse dobro.

Zdi se, da je Renault položil orožje na tla. Danes so dejansko objavili plan testiranja čez dan. Petrov naj bi se ukvarjal zjutraj z aero testom, nato bi ga čaka vzdržljivost gum, set-up test in na koncu še "long run". Trenutno sedi v garaži, motor pušča olje.


Drugače sije sonce, steza ima 30 stopinj,... praktično idealno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

PIPI ::

Jah, nevarnosti se bodo izognili samo če nehajo dirkati. Glede na nekatere trase je bilo še prekleto malo smrtnih nesreč.

O tožbi so pa npr. pisali na jalopniku.

Super Sonic ::

"O tožbi so pa npr. pisali na jalopniku."

Ferrari bo spremenil ime v F150th Italia. LOL. Samo res, LOL.

Na testiranjih nič novega. Današnje kosilo inženirjev Renaulta -> http://yfrog.com/h67s6yj
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Časi včeraj:
1. Felipe Massa, Ferrari, 1:20.709
2. Sergio Perez, Sauber, 1:21.483
3. Mark Webber, Red Bull, 1:21.522
4. Daniel Ricciardo, Toro Rosso, 1:21.755
5. Lewis Hamilton, McLaren, 1:21.914
6. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:22.689
7. Adrian Sutil, Force India, 1:23.472
8. Vitaly Petrov, Renault, 1:23.504
9. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:23.963
10. Jarno Trulli, Lotus, 1:24.458
11. Timo Glock, Virgin, 1:25.086
12. Pastor Maldonado, Williams, 1:34.968

Hamilton ni uporabil v svojem testnem dnevu KERSa in zadnjega krilca. Massa je šel na progo precej prazen ko je postavil najhitrejši čas. Zelo \"slabo\" gre Mercedesu GP, ki postavlja obupne čase - ampak vsi vedo, da skrivajo veliko. Časi so tudi na tej stezi precej za lanskimi (1\'18.871 - JB).

Gume so zelo nekonstante, časi skačejo dirkačem noro, težko je obdržati temperaturo v gumi. Če moštva ne bodo dobila gum pod nadzor do prve dirke, se nam tam obeta pravi kaos. Performas gume pade, ko se guma obrabi, do 8s! :)

Še live timing: http://www.msfree.gr/ms.php?id=19028
Fajn stvar. S klikom na dirkača vam pokaže vse njegove čase prejšnjih krogov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedOne ::

Zelo \"slabo\" gre Mercedesu GP, ki postavlja obupne čase - ampak vsi vedo, da skrivajo veliko.

Hja, vedo al si želijo da bi blo tako?
Mogoče je resnica le tako očitna in kruta, da je ne želimo videt.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Super Sonic ::

"Hja, vedo al si želijo da bi blo tako?"

Letos je Brawn 100% drugačne volje kot je bil lani ob takšnem času. Kdor ga pozna, ve, da nekaj skriva. Tudi oba dirkača sta zelo mirna. Mogoče je Rosberg malo preveč živčen (kar mu ni v navadi, sicer).

Včeraj so tudi oni testirali brez aktivacije zadnjega krilca in z zelo malo KERSa. Enostavno furajo long rune in to je to.

Pred leti bi takšno početje označili za neumnost, ampak ker so praktično brez testiranj, zadnja leta veliko dela opravilo simulatorji, tako, da so ti testi, ki smo jim priča sedajle precej bolj ekzaktni kot pred leti. Jaz menim, da bodo zraven.

ps
Trenutno MS celo vodi; 1:21.408.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Evo, 8 krogov, ki jih je Michael Schumaher odpeljal v zaporedju. Ostalim se dogaja podobno.

Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedOne ::

Ja, danes MGP kaže česa vsega je sposobn. Špico majo ampak je zelo ošiljena - več kot pol sekunde slabš vsak naslednji krog. Kak ferrari al pa RB niso tko zelo ošiljeni. Zdej je MS zopet zunaj s frišnim kompletom. Da vidmo, kako hitro ga bo zdej pobralo...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Super Sonic ::

Zelo hitro ;)

Ne vem sicer katere pnevmatike so gor, predvidevam, da se tako radira mehko zmes.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tilen ::

MS je med tem še za sekundo izboljšal najboljši čas. Ferrari prav tako zelo hiter.

1 M. Schumacher Mercedes 1:20.352
2 F. Massa Ferrari 1:20.413
3 M. Webber Red Bull 1:21.613
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

WarpedOne ::

Massa : Schumacher oz. ko max hitrost ni vse:
 Gume?

Gume?

What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

Super Sonic ::

Ja, seveda, gume. Včeraj je bilo ravno obratno (Rosber vs Massa).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

CHAOS ::

Ja, gume so definitivno katastrofa. To je jasno vsem, ki spremljamo testiranja. Sicer je bil delno namen ta, da bi naj bile gume manj vzdržljive kot prejšnja leta, ampak takšnega odklona verjetno nihče ni pričakoval. A se na tem področju sploh kaj da storiti? Bodo pač najboljša moštva tista, ki bodo najbolj konzervativna na področju obrabe gum.

Veliko je bilo prejšnje leto in na začetku tega govora o push-rod vs. pull-rod principu vzmetenja. Imamo tukaj koga, ki ve o tem povedati kaj več, brez tega, da bi se jaz prebijal čez tono gradiva v tujem jeziku. Skratka eno preprosto razlago? :)

O sami formi MGP pa se trenutno precej krešejo mnenja. Vsaj kolikor sem uspel prebrat. Je pa res kar trdi Super Sonic, da je vzdušje v ekipi precej drugačno od tistega kot med lansko pred-sezono. Precej je govora o tem, da ima bolid veliko rezerve in da ni "race ready". Od prednjega, zadnjega krilca, popolnoma bazičen izpuh, osnovni difuzor,... Del kjer so hladilniki pa bi naj bil sploh neregularen (kar ne pomeni, da ne smeš testirati), ker je vidna podporna struktura, ki varuje dirkača pred bočnimi trki.

Skratka kup ene megle se meša... :)
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

WarpedOne ::

Riše se mi en obris ideje: a mogoče tele nove gume delajo mal bolš, če jih "zapečeš"?
Se pravi - najprej en divji hiter krog, da se ornk segerejejo, naslednji krog pa ko po jajcih 10 sekund počasnejš pol pa zopet udri Mujo, le da tokrat zadeva ne propade tako hitro.

Takšen vzorec sm opazu pri Massi, nekaj podobnega se mi zdi da zdele zganja tut Šumacher.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

"Riše se mi en obris ideje: a mogoče tele nove gume delajo mal bolš, če jih "zapečeš"?"

Hja, to sem tudi jaz opazil da počnejo. Je zanimivo razmišlanje, ni kaj, ne bi si pa upal trditi kaj je vzrok tega početja.


"Ja, gume so definitivno katastrofa. To je jasno vsem, ki spremljamo testiranja. Sicer je bil delno namen ta, da bi naj bile gume manj vzdržljive kot prejšnja leta, ampak takšnega odklona verjetno nihče ni pričakoval. A se na tem področju sploh kaj da storiti?"

Ne, gume so namerno takšne in videli bomo vsaj po 3 postanke na dirko. Odvisno od izbire Pirrelija. ;)

"Veliko je bilo prejšnje leto in na začetku tega govora o push-rod vs. pull-rod principu vzmetenja."
Zares enostavna razlaga je tule - http://skrci.me/OCveD . Reb Bull se tega drži, ostali ne.

"Skratka kup ene megle se meša... :)"
Problem je, ker je CFD tehnologija + ostala računalniška oprema že tako daleč, da se da razvijati tudi brez testiranj. Zato za testiranja pripravijo res najbolj "pereče" teme, ki so pa lahko različne. Ampak glede na vseskupaj - MGP je zraven. Ni pa rečeno, da se do Bahraina ne bo kdo razvil bolj od ostalih...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

MS in MGP = kurjenje gum ;)

Rosberg je bil včeraj nekaj bolj konstanten...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tilen ::

Konstantno tri sekunde počasnejši oz. dve. Res pa je tudi, da ne vemo kaj je testiral Rosberg in kaj Schumacher. Ne vem kako vi vidite obraze pri MB nasmejane, Ališič v svojem bolgu pa piše, da so vedno bolj mrki.

Še vedno ostaja zaskrbljujoča hitrost Mercedesa, saj so obrazi v garaži srebrnega moštva vse bolj mrki...


F1 express.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

dzinks63 ::

Vprašanje, kaj je Pirelli namešal skupaj? Italijan je pač improviziral in udejanjil zahtevo po večji obrabi, očitno so malo pretiravali, do prve tekme bo sigurno tudi kakšna bolj sprejemljiva mešanica. S takšnimi gumami, bi morali vsaj petkrat v boks, kar pa smisel tekmovanja postavi na glavo, saj se bi več dogajalo v boksih kot na stezi . Konkurence pri gumah ni, saj je samo en dobavitelj in so si mislili, saj bo tako ali drugače vse dobro, saj bodo vsi imeli enako. V času dveh ali celo večih dobaviteljev je bila konkurenca, gume so bile dobre, včasih celo predobre. Očitno pa bodo potrebne posebne kompromisne nastavitve avtomobila, da bi se obraba gum čimbolj zmanjšala, najti optimum pa bo umetnost.

PIPI ::

Super Sonic je izjavil:

"Skratka kup ene megle se meša... :)"
Problem je, ker je CFD tehnologija + ostala računalniška oprema že tako daleč, da se da razvijati tudi brez testiranj. Zato za testiranja pripravijo res najbolj "pereče" teme, ki so pa lahko različne. Ampak glede na vseskupaj - MGP je zraven. Ni pa rečeno, da se do Bahraina ne bo kdo razvil bolj od ostalih...

Jah, CFD se že lahko požene, čeprav spet ne veš točno, kje se bo nabirala umazanija ter kako bo to vplivalo na aerodinamičnost avta (problemi so bili npr. že z umazanijo, ki je zapacala hladilnike). Pa na simulatorju se težko simulira vzdržljivost motorja. Seveda lahko preračunaš vse skupaj in v FEA poženeš analize, ampak imaš spet en kup spremenljivk, kako recimo na ojnice vplivajo tri zaporedne dirke na ~40°C, kjer sta dve izmed teh veliko časa na full power? Določene stvari se lahko stestira samo v resničnem svetu s kilometri.

dzinks63 je izjavil:

Vprašanje, kaj je Pirelli namešal skupaj? Italijan je pač improviziral in udejanjil zahtevo po večji obrabi, očitno so malo pretiravali, do prve tekme bo sigurno tudi kakšna bolj sprejemljiva mešanica. S takšnimi gumami, bi morali vsaj petkrat v boks, kar pa smisel tekmovanja postavi na glavo, saj se bi več dogajalo v boksih kot na stezi . Konkurence pri gumah ni, saj je samo en dobavitelj in so si mislili, saj bo tako ali drugače vse dobro, saj bodo vsi imeli enako. V času dveh ali celo večih dobaviteljev je bila konkurenca, gume so bile dobre, včasih celo predobre. Očitno pa bodo potrebne posebne kompromisne nastavitve avtomobila, da bi se obraba gum čimbolj zmanjšala, najti optimum pa bo umetnost.

V časih dveh gum si imel ene dobre in ene slabše. Skoraj nikoli niso bile oboje na isti ravni. Enojna guma je boljša za šport, razen če bi uvedli prosto izbiro opremljevalca na vsakem vikendu, kot to IIRC počnejo v DTM-u.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Super Sonic ::

"Jah, CFD se že lahko požene, čeprav spet ne veš točno, kje se bo nabirala umazanija ter kako bo to vplivalo na aerodinamičnost avta (problemi so bili npr. že z umazanijo, ki je zapacala hladilnike). Pa na simulatorju se težko simulira vzdržljivost motorja. Seveda lahko preračunaš vse skupaj in v FEA poženeš analize, ampak imaš spet en kup spremenljivk, kako recimo na ojnice vplivajo tri zaporedne dirke na ~40°C, kjer sta dve izmed teh veliko časa na full power? Določene stvari se lahko stestira samo v resničnem svetu s kilometri."

Super povedano, ampak dejansko se ti testi razlikujejo med seboj. Vsak testira nekaj po svoje in lahko da bo pred Bahrajnom jasno, da so vsi testirali enako, toda v drugačnem zaporedju. Vsekakor se testiranja letos razlikujejo od lanskih, še bolj pa od tistih iz prejšnjih let.

Tudi Webbru ne gre kaj bolj od Schumacherja na daljši razdalji v smislu ohranjanja časov...

"Vprašanje, kaj je Pirelli namešal skupaj?"

Pirelli je namešal tisto kar so jim rekli. Torej, da se v nobenem primeru ne sme zgoditi, da bi lahko v drugem krogu dirke nataknili nove gume in odpeljali celotno dirko. Te gume, ki jih sedaj testirajo so končne gume, te enake, ki bodo uporabljene v na prvi dirki. Vprašanje katero vrsto trdote bodo pripeljali v Bahrain...

"Ališič v svojem bolgu pa piše, da so vedno bolj mrki."

Verjamem, da so mrki v smislu, da ni kakšne hude prednosti pred konkurenti. Sicer to moštvo velja bolj za zaprto in resnega tipa. Mislim, da je McLaren odvzel vsem nasmeh, če pa upravičeno bomo pa še videli.

Sicer je bila pa panika pri njih vidna lani. Tisto je bilo paničarjenje, ki se je začelo že drugi dan prvih testiranj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Nekaj slik iz testiranj.

McLarnov izpuh (PIPI):


Renaultovi senzorji:


Ferrarijev prikaz kako piha izpuh čez difuzor:


ps
Vsi so na kosilu razen Šumija, ki vozi kot nor. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

IcEk` ::

1 M. Schumacher
Mercedes 1:20.352 1:25.763 112
2 F. Massa
Ferrari 1:20.413 1:29.125 +0.061 116
3 J. Button
McLaren 1:21.009 1:24.632 +0.657 69
4 J. Alguersuari
Toro Rosso 1:21.214 1:29.704 +0.862 72
5 M. Webber
Red Bull 1:21.613 1:25.333 +1.261 113
6 A. Sutil
Force India 1:21.780 1:27.338 +1.428 73
7 S. Perez
Sauber 1:21.857 1:23.710 +1.505 56
8 T. Glock
Virgin 1:22.208 1:24.452 +1.856 57
9 V. Petrov
Renault 1:22.493 1:26.285 +2.141 65
10 P. Maldonado
Williams 1:22.591 1:29.423 +2.239 38
11 J. Trulli
Team Lotus 1:23.216 1:24.434 +2.864 40

Super Sonic ::

Toliko blefa kolikor ga je pa letos na testiranjih ga pa ne pomnim. Favoriziranje Ferrarija in RB je popolnoma neprimerno! Izjava dneva je definitvno MS: "If I am correct, my fastest time came at the start of a ten lap run. You may interpret that how you want." :)

MS je potrdil, da so bili na najmehkejši zmesi (bili tudi ostali, ampak - vse tiho je bilo), Ferrari je naredil čez 500km danes. Vzdržljivost imajo resnično neverjetno, to jim je potrebno priznati. McLaren... če je šel Button danes po korakih Lewisa včeraj in ni testiral zadnjega krilca in KERSa, bi se jaz sekira. Webber.. neopazen RB, ki je točno to počel tudi lani, a se je kasneje izkazalo, da so daleč najmočnejši.

Poglejte kje je Virgin! Madona, me je kap! ;) Lani so bili takle čas po 6s zadaj - čist veseli!... Vsekakor lepo od njih. Maldonado se je dobro razbil danes, sicer so imeli pri Willamsu ponovno ogromno tehničnih težav, Petrov pa se uči polniti KERS na zaviranju in loviti apex. S takim lesom za volanom je Renault gladko odpisan za letos. Jutri testira Heidfeld, v soboto pa Bruno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JayKay ::

in kje spremljate vi to live?
ali samo povzemate F1fanatic novice?
Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

i386 ::

SS... mislim da bosta Virgin in Team Lotus letos kar konkurenčna dirkalnika. Pričakujem obe ekipe v točkah. Team Lotus je imel danes nekaj težav tako da so vozili samo do okoli enih se mi zdi, zato ta manjši zaostanek danes nič ne pomeni. Kaj bo pa s Hispanio bomo pa še videli, so baje danes opravili crash teste :)

JayKay:
komentar v živo/
ena stran s časi
pa še druga :)

šernk ::

do prve dirke vsekakor ne bo jasno popolnoma nič kje je kdo. RBR7 kljub temu, da je vedno nekje na sredini lestvice, najbrž vsi vemo, da bo na vrhu ali tik pod vrhom.

Mclaren je pa sploh zgodba zase, zaenkrat mi delujejo kot popolni outsiderji. vsi nabijajo kilometrino, oni pa bolj kot ne v garaži. logično vsekakor to ni, kaj skrivajo pa zaenkrat zgleda da vsi plavajo v temi.

ps: pri virginu lani so bili veseli, ne če so bili 6+ sec zadaj, veseli so bili, da so sploh čas dosegli :D

čeprav vrh bodo po mojem mnenju krojili: ferrari, RBR, MGP in Mclaren, kdo bo kje si ne upam niti napovedovati. renault je pa brez kubice po mojem mnenju avtomatsko odpisan iz te borbe, potem zna biti pa takoj zadaj prava zmešnjava
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Ripmork ::

renault je pa brez kubice po mojem mnenju avtomatsko odpisan iz te borbe

Žal bi se kar strinjal s tem.

Letos bo še pestro tole. Že samo nove zmesi gum bodo štalo delale, selektivna uporaba premičnega zadnjega krilca in KERS pa sploh:D.

Kje bi pa Williams kej kotiral? (ne mislim na borzo, zaenkrat:)
Po Barrichellovih časih sodeč, zaenkrat nič posebnega. Pri dizajnu so bili kar agresivni (izjemno kompakten menjalnik, zadaj, ko da bi pol dirkalnika manjkalo, obese v Z obliki pa pritrjene na sredinski nosilec zadnjega krilca). S tem pride do spodnjega elementa zadnjega krilca čistejši zrak... če bi jim tole prineslo prednost so na konju, ker zaradi homologacije delov dirkalnika tega ne bi bilo moč posnemat med sezono.

Tilen ::

Po skoraj 50 krogih danes vodi Alonso z minimalno slabšim časom kot včeraj MS.

1 F. Alonso Ferrari 1:20.493 1:21.754 49
2 M. Schumacher Mercedes 1:21.054 1:21.775 +0.561 39
3 K. Kobayashi Sauber 1:21.242 1:24.177 +0.749 37
4 S. Vettel Red Bull 1:21.574 1:22.454 +1.081 52
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

ABX ::

Trenuten bwin rating:
https://www.bwin.com/formula-1

Red Bull 2.50
Ferrari 3.50
McLaren 3.50
Mercedes 7.00
Renault 23.00
Williams 51.00
Force India 81.00
Lotus 101.00
Sauber-Petronas 101.00
S. Toro Rosso 201.00
Virgin Racing 401.00
HRT 501.00
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Ripmork ::

Evo, končni rezultati današnjih testiranj:

1. Nick Heidfeld, Renault, 1:20.361, 86 laps
2. Fernando Alonso, Ferrari, 1:20.493, 131
3. Michael Schumacher, Mercedes GP, 1:21.054, 114
4. Lewis Hamilton, McLaren, 1:21.099, 36
5. Kamui Kobayashi, Sauber, 1:21.242, 84
6. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:21.574, 98
7. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 1:21.681, 92
8. Heikki Kovalainen, Lotus, 1:21.711, 61
9. Rubens Barrichello, Williams, 1:22.227, 99
10. Paul di Resta, Force India, 1:22.945, 64
11. Jerome d’Ambrosio, Virgin, 1:25.471, 72

Super Sonic ::

"Kje bi pa Williams kej kotiral? (ne mislim na borzo, zaenkrat:)"

Lih kar so določil vrednost delnice (višine zneska ne vem več ;). Po videnem bi jih dal nekam ob Lotus, se pravi sredina. Imajo izredno veliko tehničnih težav, pa tudi njihov razvoj, v primerjavi z najboljšimi, med letom peša.

Alonso je naredil 131 krogov - ni milosti, priganja ljudi do skrajnih meja. Izdelal je čudovi program danes in dejansko konkretno potestiral vse štiri zmesi pnevmatik.

Sicer pa ime dneva - Nick Heidfeld. 1:20.361 - to je največ kar trenutno zmore Renault s Heidfeldom na krovu. Koliko rečemo, da boš šel jutri B. Senna? Jaz pravim, da pod 1:21s ne pride. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Shifty ::

Z 1:21.5 je pomoje lahko kar zadovoljen. Drugače se pa še vedno ne morem odločit za koga bi navijal po tem ko se je Kubica zabil :S
AMD X3 720 Black@3200
Sapphire 790GX

Shifty ::

Falil za 0.1s :D

Pos Driver Car Time Gap Laps
1. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m19.832s 103
2. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m20.601s + 0.769s 86
3. Fernando Alonso Ferrari 1m21.074s + 1.242s 115
4. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m21.213s + 1.381s 90
5. Bruno Senna Renault 1m21.400s + 1.568s 68
6. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m21.632s + 1.800s 43
7. Nico Rosberg Mercedes 1m22.103s + 2.271s 45
8. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m22.222s + 2.39 s 90
9. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m22.278s + 2.446s 70
10. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m22.985s + 3.153s 45
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m23.111s + 3.279s 99
AMD X3 720 Black@3200
Sapphire 790GX

Tilen ::

Williams je torej najhitrejši trenutno. :))
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

ttommy ::

Kot že rečeno-prava slika se bo pokazala po prvih kvalifikacijah in dirki...
Gamer

CHAOS ::

Se strinjam. Tile časi povedo bolj malo. Edino nekaj primerjave je možne, če pogledamo čase, ko vozijo daljše zaporedje skupnih krogov. Pa še takrat je možna primerjava le v delti in ne v samem času, saj se ne ve s koliko goriva kdo vozi.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

WarpedOne ::

Zgovorna je tut "stopnja degradacije časov". Ferariju ratuje zgublat "le" po desetinko na krog, kak mercedes zgublja vsaj dve al tri na krog, raje še pol sekunde zram.

Zna bit prva dirka čist drug svet kot pa prve kvalifikacije.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Super Sonic ::

"Falil za 0.1s :D"

Zelo blizu, da. Mogoče je vseeno malo preveč krivično, da Bruna tkole šinfamo. Heidfeld je le razvijal pnevmatike, pozna KERS in je že dolga leta v F1. Verjetno so v moštvu samo hoteli preveriti zaostanek Bruna, no in ta je, ogromen. Bi bil pa "zanimiva" konkurenca Petrovu.

"Se strinjam. Tile časi povedo bolj malo."

Letos pa vlada takšna časovna zmeda na testiranjih, da se osebno izključujem iz debat o napovedi sezone. Vse smeri (trenutno) kažejo v RB in Ferrari, ter da je McLaren udaril mimo. Ampak z enim samim testnim dnem lahko dobimo povsem druge rezultate in pa še, Ferrari je najbolj nežen do pnevmatik. Kar bo spet delalo razliko na dirkah, ampak od steze do steze. Skratka, kaos.

Še prevoženi krogi v teh 4 dneh:
Ferrari 463,
Red Bull 395,
Mercedes 338,
STR 327,
Sauber 320,
Renault 277,
FIndia 264,
Williams 253,
McLaren 233,
Virgin 216,
Lotus 198.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

strani: 1 2 3 4 5 ... 23


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985418 (48663) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127267248 (29627) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240215 (19369) PIPI
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186857151 (14689) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
151622 (1377) Daedalus

Več podobnih tem