» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
74 / 74
»
»»

Sriple Tix ::

Perez (26. 1. 1990) je slaba tri leta in pol mlajši od Kamuija (13. 9. 1986), kar se mi glede na mladost obeh ne zdi tako pomemben podatek. Telmex Telmex @ Wikipedia je poleg Sergiovega nespornega talenta najpomembnejši dejavnik na tej tehtnici.

ABX ::

Pomaga ja, vendar za top ekipo kot je McLaren dvomim da igra zelo pomembno vlogo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Ko jim Vodafone napove konec sponzorstva, verjemi, da igra pomembno vlogo. Vprašanje je samo, kakšne barve bo avto. Belo-moder? :)

Jst ::

McLaren avtomobili skozi čas:

1974 Zmagovalec Emerson Fittipaldi


1984 Zmmagovalec Nikki Lauda


1985 Zmagovalec Alain Prost


1988 Zmagovalec Ayrton Senna


1993 Ayrton Senna

(Leta 1993 se je honda umaknila in niso zmagali do leta 1997.)

1998 Zmagovalec Mika Häkkinen


2004 Kimi Räikkönen


2005 Kimi Räikkönen

(Skoraj zmagal to leto.)

2007 Fernando Alonso & Hamilton (remember Spygate?)


2008 Zmagovalec Lewis Hamilton


2011 Lewis Hamilton
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Jst ::

Ko je bil sponzor Phillip Morris Marlboro je bil avto prav smešen. Sicer se pa lepo vidi, kako je F1 napredovala v 20ih letih. (OK, če gremo na prvi sliki, je to 40 let in takrat je bolid bil prav smešen.)

Od naslednjega leta bo McLaren moral kupovati motorje, kot vemo. Nekaj sem slišal, da bi se lahko odločili za Hondo. Nenazadnje imajo z Hondo lepo zgodovino - takrat sta bila dirkača Prost in Senna. Le kaj se bo zgodilo...

Sicer pa komaj čakam 17. marca 2013, ko se začne prva dirka. V bistvu komaj čakam tudi testiranja. No ker smo končali z sezono 2012, sem odprl temo za sezono 2013: Formula 1 2013, kjer sem postal tudi koledar dirk.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

Ker se tema ravno seli v novo, bi izkoristil priložnkst in se SuperSonicu zahvalil za zanimive in objektivne komentarje.

ABX ::

Se pridružim tej misli.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

JC Denton ::

@jst slika za 2011 je napačna.

Res škoda za Kobayashija, upam da dobi vsaj kakšen testni sedež, ali pa postane voznik Toyote v WEC.

PrimozR ::

Mja, 2011 je v bistvu koliko, 2008 ali starejši avto?

Zdajle spet vidim, kako lepši so bili avti pred ozkimi zadnjimi in širokimi sprednjimi krilci. Okej, so bili 'načičkani', ampak meni so hudi! :>

Alexius Heristalski ::

IMO je 2008, ja.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

theBill ::

Sriple Tix je izjavil:

Perez (26. 1. 1990) je slaba tri leta in pol mlajši od Kamuija (13. 9. 1986), kar se mi glede na mladost obeh ne zdi tako pomemben podatek. Telmex Telmex @ Wikipedia je poleg Sergiovega nespornega talenta najpomembnejši dejavnik na tej tehtnici.


Za moje pojme so falili, namesto Pereza bi morali vzeti Hülkenberga, ki je skozi sezono postajal vse boljši in popolnoma deklasiral Di Resto. Kar nekaj zelo dobrih predstav je pokazal in to na koncu sezone, medtem ko je bil Perez uspešnejši na začetku sezone, malo tudi zaradi tega, ker so vsi glede Pirellijevih gum še malo tavali v temi.

krispe ::

theBill je izjavil:

Sriple Tix je izjavil:

Perez (26. 1. 1990) je slaba tri leta in pol mlajši od Kamuija (13. 9. 1986), kar se mi glede na mladost obeh ne zdi tako pomemben podatek. Telmex Telmex @ Wikipedia je poleg Sergiovega nespornega talenta najpomembnejši dejavnik na tej tehtnici.


Za moje pojme so falili, namesto Pereza bi morali vzeti Hülkenberga, ki je skozi sezono postajal vse boljši in popolnoma deklasiral Di Resto. Kar nekaj zelo dobrih predstav je pokazal in to na koncu sezone, medtem ko je bil Perez uspešnejši na začetku sezone, malo tudi zaradi tega, ker so vsi glede Pirellijevih gum še malo tavali v temi.


Se popolnoma strinjam!
Perez je prišel do stopničk zaradi dobrega taktiziranja (postanek manj), drugače bi lahko le sanjal o stopničkah
Pa sploh ni kazal neke posebne forme in prevečkrat je delal napake (Malaysia in Japonska npr.)

Mclarnu bo še žal... :))
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Jst ::

JC Denton: Imaš prav. Napačen link sem skopiral.

2011:


2012:



---

Meni osebno so bili bolidi pa najlepši dobrih 10 let nazaj; takrat, ko je bil prvak Mikka Hakkinen. Lep mi je bil tako Ferrari, kot McLaren. Ne preveč "načičkan," velik zadnji spojler, simple sprednje krilce, vizuelno (mi) je zgledal širši, kot v resnici. Po letu 2000 so pa začeli s tehnologijo pomagal (ki so jo delno potem prepovedali) in vsak centimeter avta je postal pomemben iz inženirskega vidika. Sedaj so mi dejansko grdi. Ampak F1 je edini šport, ki ga "resno" (in redno) spremljam in shit happens, če so mi grdi za kozlat - pomembne so dirke!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Ker se tema ravno seli v novo, bi izkoristil priložnkst in se SuperSonicu zahvalil za zanimive in objektivne komentarje.

Hvala, sicer pa sem mnenja, da je v teh temah čedalje več realnih komentarjev in ljudi, ki so zmožni presežti neke navijaške poglede in dokaj realno sestavljati mozaik sezone. Hkrati sem tudi mnenja, da smo vsi sodelujoči naredili eno boljših tem v tej državi, ko je govora o forumu in F1. Če bi ven potegnil en par extra trolov, bi dobili že zelo spodobno temo, v katero prispeva kar nekaj ljudi.

Pomaga ja, vendar za top ekipo kot je McLaren dvomim da igra zelo pomembno vlogo.

Rekli so da ne, McLaren je vendarle miljardo in več vreden konceren, ki, tako pravijo sami, trenutno razvije vsakih 7 minut nov del za dirkalnik F1, 7 dni v tednu, 12 mesecev v letu. Odločili so se za Pereza, je pa veliko skeptikov. Bi se znalo končati tako kot je se je Hekkija ali je pa zadaj velika zgodba. Oboje je možno, treba se je zavedat, da je zadaj McLarnov pogon, ki lahko z nekim progresivnim delom pride do takšnih zaključkov. Martin je povedal le, da se vedno lahko zmotijo...

Jst - 2011 je bil U-shape dizajn. Gary Anderson je na 2012tki lepo povedal, zakaj to ni prava pot:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/1...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Se strinjam, Hulk je underdog.

Verjamem da v pravem avtu bo svetovni prvak.

Popolnoma je povozil Di Resta, ki še leto prej je bil novinec leta.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()
««
74 / 74
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430361113 (216708) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899231928 (137754) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146129581 (88330) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189176087 (139332) WarpedGone

Več podobnih tem