Forum » Na cesti » Formula 1 2010
Formula 1 2010
ripmork ::
@Dr.M: Tarnaš o dolgočasnosti, iz enega posta v drugega. Kaj je bilo dolgočasno - da za spremembo nisi vedel, kdo bo zmagal na dirki?
(Tista dominacija Brawna iz prvih dirk se je lani hvalabogu kasneje precej razbila, ko so drugi tudi prešli na dvojne difuzorje).
Dobra leta so bila, vsaj v primerjavi s tisto dejansko zelo predvidljivo in duhamorno formulo, kakršno smo gledal v prvih letih 21 stoletja recimo(takrat je šele začela upadat gledanost). Pogrešam pa zvok starih 10 valjnikov, to pa definitivno.
Po Alonsovem mnenju prepoved dolivanja ne bo pomagala, spet drugi menijo drugače.
Dostikrat smo videli lov na stezi, ki je obetal akcijo - ko si pa mislil da bo vsaj poskus borbe, je pa en raje zavil v bokse, ker ima itak taktiko treh postankov in je brezveze tvegat, pa bo raje prek boksov poskusil mesto dobit. Dirkalniki bodo letos postopoma iz kroga v krog hitrejši in se bodo drugače obnašali, razmerje oprijema se bo ves čas spreminjalo (manj teže zadaj = manj zdrsevanja, manjša obraba zadnjih gum). Vsak dirkač bo drugače reagiral na spremembe, pomoje bomo videli borbo agresivnih proti do_gum_prijaznih dirkačev. Ena od možnosti bi bila tudi ukinitev obvezne menjave gum - takrat bi šele prišel pomen taktike do živega. Peljati dirko brez postanka in šparat gume, ali pa peljat agresivno in z menjavo pnevmatik.
Spy shot novega Williamsa - s temi dvignjenimi nosovi pa ozkimi prednjimi slicksi vse bolj spominjajo na dirkalnike iz cca leta 97
edit:typos
(Tista dominacija Brawna iz prvih dirk se je lani hvalabogu kasneje precej razbila, ko so drugi tudi prešli na dvojne difuzorje).
Dobra leta so bila, vsaj v primerjavi s tisto dejansko zelo predvidljivo in duhamorno formulo, kakršno smo gledal v prvih letih 21 stoletja recimo(takrat je šele začela upadat gledanost). Pogrešam pa zvok starih 10 valjnikov, to pa definitivno.
ce gledam f1 zaradi tankanja? a si neumen ali se samo trudis?Bazzzinga!
Po Alonsovem mnenju prepoved dolivanja ne bo pomagala, spet drugi menijo drugače.
Dostikrat smo videli lov na stezi, ki je obetal akcijo - ko si pa mislil da bo vsaj poskus borbe, je pa en raje zavil v bokse, ker ima itak taktiko treh postankov in je brezveze tvegat, pa bo raje prek boksov poskusil mesto dobit. Dirkalniki bodo letos postopoma iz kroga v krog hitrejši in se bodo drugače obnašali, razmerje oprijema se bo ves čas spreminjalo (manj teže zadaj = manj zdrsevanja, manjša obraba zadnjih gum). Vsak dirkač bo drugače reagiral na spremembe, pomoje bomo videli borbo agresivnih proti do_gum_prijaznih dirkačev. Ena od možnosti bi bila tudi ukinitev obvezne menjave gum - takrat bi šele prišel pomen taktike do živega. Peljati dirko brez postanka in šparat gume, ali pa peljat agresivno in z menjavo pnevmatik.
Praktično nepopisan list papirja za novega.Opazno drugačni so. Vprašanje, kako bo porast v dolžini vplival na obnašanje dirkalnika. Na dirkliščih ala Monako/Singapur ne bo imel noben koristi od daljše medosne razdalje, to zagotovo.
Spy shot novega Williamsa - s temi dvignjenimi nosovi pa ozkimi prednjimi slicksi vse bolj spominjajo na dirkalnike iz cca leta 97
edit:typos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
šernk ::
zadnje sezone so bile dolgočasne (no odštejmo da zaradi točkovanja nismo vedeli kdo bo prvak do zadnje dirke).
dobre sezone so bile do časa prevlade ferrarija, potem je pa fia začela vse skupaj omejevati in bla bla bla vsaka sezona od takrat naprej je bila slabša. lanske dirke so bile res zanimive ja, če ni bilo dežja si zaspal takoj. dokler se bodo dirkači bali dirkati na nož, ne moremo gledati zanimive formule, brez tveganja je namreč težko koga prehiteti, takoj ko se pa nekdo zavrti zaradi kontakta pa je dvoboj že v obravnavi pri komisarjih.
dobre sezone so bile do časa prevlade ferrarija, potem je pa fia začela vse skupaj omejevati in bla bla bla vsaka sezona od takrat naprej je bila slabša. lanske dirke so bile res zanimive ja, če ni bilo dežja si zaspal takoj. dokler se bodo dirkači bali dirkati na nož, ne moremo gledati zanimive formule, brez tveganja je namreč težko koga prehiteti, takoj ko se pa nekdo zavrti zaradi kontakta pa je dvoboj že v obravnavi pri komisarjih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
DOOM_er ::
zato je pa kobayashi car, nobenega cincanja nobenega taktiziranja
Robots will steal your job. But that's OK
Icematxyz ::
Se mi je zdelo da sem nekje slišal:
Vir
Rumeni tisk ali resnica?
Do Miranovega odhoda z mesta komentatorja formule 1 naj bi prišlo že letos, povod za to pa naj bi bilo kleščenje stroškov na Pop TV, zaradi katerih bi Miran prenose komentiral iz studia, kar zanj ni sprejemljivo. Ališič naj bi se o načinu pokrivanja prenosov formule 1 že dlje časa pogajal z vodstvom komercialne televizije, a očitno ne najdejo skupnega jezika.
Vir
Rumeni tisk ali resnica?
matjazx ::
Ja prispevkov o F1 za šport ne dela več on, kot je blo v navadi, tko da neki je res na stvari, končna odločitev pa verjetno še ni padla.
Jst ::
A potem ne bo več "KAKŠNA DRAMA!!!!" izpadov? :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
JayKay ::
priporočam ogled na bbcju, če imate kje možnost: justin tv, proxy ipd. Super program, prispevki, komentatorji, nič reklam :)
ABX ::
priporočam ogled na bbcju, če imate kje možnost: justin tv, proxy ipd. Super program, prispevki, komentatorji, nič reklam :)
+1
S tem da tudi Italijani imajo zadevo odlično urejeno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
matjazx ::
Prvi dan testiranj:
Pos Driver Team Time Laps 1. Massa Ferrari (B) 1:12.574 102 2. de la Rosa BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.784 74 3. M.Schumacher Mercedes GP (B) 1:12.947 40 4. Rosberg Mercedes GP (B) 1:13.543 39 5. Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:13.846 86 6. Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:14.449 75 7. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:14.762 18 8. Kubica Renault (B) 1:15.000 69
JayKay ::
hudi komemntar na BBC:
its obvious schumacher is on a low fuel run.. or glory runs... to make some headlines on his first day back. either that, or he's god.
ripmork ::
Peter Sauber je po predstavitvi dirkalnika povedal, da Ferrarija takšna situacija ne moti (da so dobavitelji motorja ekipi, ki nosi ime drugega proizvajalca). Razlog za obdržanje starega imena pa je preprost - če bi spremenili ime ekipe bi avtomatsko veljali za novo ekipo, ter posledično dobili občutno manjši delež denarja od FIE. Zatorej bodo vsaj še kakšno leto BMW Sauber - Ferrari
Zgleda da Schumacher ni še za penzijo.Očitno je v takšni formi, da se lahko še dvarkat upokoji, pa nazaj pride konkurenčen:>. Okej, prvi dan testiranj ne pove ravno veliko, a vseeno pošteno, da je po vsega 40 krogih med prvimi tremi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Super Sonic ::
"Očitno je v takšni formi, da se lahko še dvarkat upokoji, pa nazaj pride konkurenčen:>. Okej, prvi dan testiranj ne pove ravno veliko, a vseeno pošteno, da je po vsega 40 krogih med prvimi tremi."
Izi. Massa je znan po tem, da "pumpa kurac" in je šel danes na power lap že takoj, ko je prišel na stezo. Odpeljal je kar 102 kroga, torej več kot oba Mercedesa skupi. Dejstvo je, da je verjetno iskal "ostrino" in preverjal če je vse ok (glava, fizična pripravljenost, ipd). Večino dneva je tako ali tako vodil De la Rosa (nekaj časa celo Gary Paffett), ki sicer vozi enako srce kot Felipe. Ostali so šli po nekem protokolu. Rosberg je dolgo časa (kar 7 krogov) potreboval, da je prišel pod 15s! zaostanka za vodilnimi. Pri Williamsu so povedali da testirajo izključno posamezne komponente in ne časov, enako Renault.
Direktna primerjava Rosberg/Šumi je pa po moji oceni nemogoča. Rosberg je sigurno delal simulacije na težko posodo, saj se je z njo soočil privič, med tem ko je Šumi prijel za volan prave F1 po kolikem času? On je že pred časom dejal, da je verjetno izgubil na "ostrini" (power lap) ampak da bo to kompeziral z izkušnjami. In sigurno je Šumi bil danes precej lažji od Rosberga, v teh dneh bo pač poizkušal najprej najdi tisto hitrost, ki odvaja najboljše dirkače med seboj, šele nato se bo spravil v del programa, kjer se že nahaja Rosberg. Drugače biti ne more.
Pravi junak sezone 2010 je Adrian Newey. Pokopirala so ga vsa moštva, bodisi po sprednjem, bodisi zadnjem delu dirkalnika. Sicer se pa večina moštev osredotoča na dvojni difuzor (išče se podtlak) in pa porabo goriva. Bojda te težave pri Ferrariju še niso rešili in še vedno njihov motor pije največ. Sodeč po zapletenih elementih in pa turbolencah, ki jih zaobljeni in krivi deli dirkalnika ter zadnjega difuzorja puščajo za seboj in ob upoštevanju, da so letošnje prednje gume dirkalnikov ožje kot lanske, bo letos prehitevati praktično nemogoče oz. vsaj zelo težko. Tako se zdi na prvi pogled, bomo pa videli kaj bo prineslo dejansko stanje na stezah.
Izi. Massa je znan po tem, da "pumpa kurac" in je šel danes na power lap že takoj, ko je prišel na stezo. Odpeljal je kar 102 kroga, torej več kot oba Mercedesa skupi. Dejstvo je, da je verjetno iskal "ostrino" in preverjal če je vse ok (glava, fizična pripravljenost, ipd). Večino dneva je tako ali tako vodil De la Rosa (nekaj časa celo Gary Paffett), ki sicer vozi enako srce kot Felipe. Ostali so šli po nekem protokolu. Rosberg je dolgo časa (kar 7 krogov) potreboval, da je prišel pod 15s! zaostanka za vodilnimi. Pri Williamsu so povedali da testirajo izključno posamezne komponente in ne časov, enako Renault.
Direktna primerjava Rosberg/Šumi je pa po moji oceni nemogoča. Rosberg je sigurno delal simulacije na težko posodo, saj se je z njo soočil privič, med tem ko je Šumi prijel za volan prave F1 po kolikem času? On je že pred časom dejal, da je verjetno izgubil na "ostrini" (power lap) ampak da bo to kompeziral z izkušnjami. In sigurno je Šumi bil danes precej lažji od Rosberga, v teh dneh bo pač poizkušal najprej najdi tisto hitrost, ki odvaja najboljše dirkače med seboj, šele nato se bo spravil v del programa, kjer se že nahaja Rosberg. Drugače biti ne more.
Pravi junak sezone 2010 je Adrian Newey. Pokopirala so ga vsa moštva, bodisi po sprednjem, bodisi zadnjem delu dirkalnika. Sicer se pa večina moštev osredotoča na dvojni difuzor (išče se podtlak) in pa porabo goriva. Bojda te težave pri Ferrariju še niso rešili in še vedno njihov motor pije največ. Sodeč po zapletenih elementih in pa turbolencah, ki jih zaobljeni in krivi deli dirkalnika ter zadnjega difuzorja puščajo za seboj in ob upoštevanju, da so letošnje prednje gume dirkalnikov ožje kot lanske, bo letos prehitevati praktično nemogoče oz. vsaj zelo težko. Tako se zdi na prvi pogled, bomo pa videli kaj bo prineslo dejansko stanje na stezah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Icematxyz ::
In sigurno je Šumi bil danes precej lažji od Rosberga, v teh dneh bo pač poizkušal najprej najdi tisto hitrost, ki odvaja najboljše dirkače med seboj, šele nato se bo spravil v del programa, kjer se že nahaja Rosberg. Drugače biti ne more.
...or he's god. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Super Sonic ::
Rosberg je faca: "Generally everything felt good although I was sitting too low in the car and couldn't see the track very well which we will improve for tomorrow. "
p.s.
Ali pa že trenira izgovore .
p.s.
Ali pa že trenira izgovore .
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
JayKay ::
The picture of Nico was clouded - we had one driver who did not fit the car properly and one who had not driven for three years.Ross Brawn
Sicer pa ja, će bi Rosberga spustili še enkrat ven bi postavil najverjetneje boljši čas. Tako pa se medisjki hajp okrog Šumija nadaljuje. Komaj čakam prvo kvalifacije!
Tilen ::
Rdeča čelada v srebrni puščici pove vse. Ne vem zakaj nima Rosberg vsaj zelene ali modre. Če nisi MS to pač ne gre.
Jon Noble of Autosport just tweeted:
"Rubens Barrichello was asked if he had any advice to give Rosberg up against Schumi: "Yeah. Get out of there!"
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Good Guy ::
obeta se nam novo točkovanje
vir:http://24ur.com/sport/f1/fia-potrdila-n...
FIA je potrdila tudi spremembo točkovanja, ki so jo ekipe predlagale že pred nekaj tedni. Med dobitnike točk se bo uvrstilo prvih deset dirkačev, ki bodo v žep pospravili po 25-18-15-12-10-8-6-4-2 in 1 točko. Moštva so namreč želela večjo razliko v točkovanju med prvo in drugouvrščenim, kot jih je predvideval prvi sistem točkovanja, ki ga je FIA potrdila že decembra lani.
vir:http://24ur.com/sport/f1/fia-potrdila-n...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
njok ::
- Improving the show
In order to introduce a further element of strategy, cars having participated in Q3 must start the race on the same set of tyres with which their grid time was set.
Neverjeten improvement...
JayKay ::
The keener F1 aficionados among you will have heard by now of the mysterious Stefan GP team, which a Serbian businessman called Zoran Stefanovich is hoping to set up. They don't have an entry for 2010 but are pressing ahead with plans which seem to revolve around taking over the design and cars of the former Toyota team. The latest news from Stefan GP is that they say on their website that they have shipped a container of equipment to Bahrain for the first race. They must know something we don't, obviously - and the word on the street is that F1 boss Bernie Ecclestone has told them to expect to race because he thinks one of the new teams will not make it.
lol?
matjazx ::
Drugi dan:
Pos Driver Team Time Laps 1. Massa Ferrari (B) 1:11.722 124 2. Kobayashi BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.056 96 3. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:12.256 108 4. Kubica Renault (B) 1:12.426 119 5. Rosberg Mercedes GP (B) 1:12.899 119 6. Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:13.377 102 7. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:13.823 107
Super Sonic ::
F10 bo letos hiter, to je sedaj že jasno. Veliko vprašanje je predvsem W01 ali Mercedes. Mislim, da imajo ogromno dela pred seboj. McLarnu se mogoče pozna, da so se predolgo ukvarjali z lanskim modelom.
Temperature so dokaj nizke (okol 10 stopinj), generalno je znano to, da se prednje gume segrejejo mnogo prej kot lanske. Bo vprašanje pregrevanja.
Mnogo več bo znanenga po Jerezu.
Temperature so dokaj nizke (okol 10 stopinj), generalno je znano to, da se prednje gume segrejejo mnogo prej kot lanske. Bo vprašanje pregrevanja.
Mnogo več bo znanenga po Jerezu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Po prvem testiranju je postal favorit Alonso.
Bwin:
Fernando Alonso 3.20
Michael Schumacher 4.00
Lewis Hamilton 6.50
Sebastian Vettel 7.00
Felipe Massa 9.00
Mark Webber 18.00
Jenson Button 21.00
Nico Rosberg 23.00
Robert Kubica 41.00
Kamui Kobayashi 51.00
Nico Hulkenberg 101.00
Rubens Barrichello 126.00
Bruno Senna 151.00
Timo Glock 151.00
Jarno Trulli 201.00
Nick Heidfeld 201.00
Heikki Kovalainen 251.00
Bwin:
Fernando Alonso 3.20
Michael Schumacher 4.00
Lewis Hamilton 6.50
Sebastian Vettel 7.00
Felipe Massa 9.00
Mark Webber 18.00
Jenson Button 21.00
Nico Rosberg 23.00
Robert Kubica 41.00
Kamui Kobayashi 51.00
Nico Hulkenberg 101.00
Rubens Barrichello 126.00
Bruno Senna 151.00
Timo Glock 151.00
Jarno Trulli 201.00
Nick Heidfeld 201.00
Heikki Kovalainen 251.00
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Tilen ::
Po prvem testiranju je postal favorit Alonso.
Bwin:
Fernando Alonso 3.20
Michael Schumacher 4.00
Lewis Hamilton 6.50
Sebastian Vettel 7.00
Felipe Massa 9.00
Mark Webber 18.00
Jenson Button 21.00
Nico Rosberg 23.00
Robert Kubica 41.00
Kamui Kobayashi 51.00
Nico Hulkenberg 101.00
Rubens Barrichello 126.00
Bruno Senna 151.00
Timo Glock 151.00
Jarno Trulli 201.00
Nick Heidfeld 201.00
Heikki Kovalainen 251.00
Zanimo, glede na to, da ga nikoli ni bilo niti med prvih 5.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Tilen ::
Zanimo, glede na to, da ga nikoli ni bilo niti med prvih 5.
je bil.
Se pardoniram.
Valencia F1 test times, day three - 3 February
1. Fernando Alonso Ferrari 1min 11.470secs 127 laps
2. Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 1min 12.094secs 80 laps
3. Michael Schumacher Mercedes GP 1min 12.438secs 82 laps
4. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1min 12.576secs 97 laps
5. Jenson Button McLaren-Mercedes 1min 12.951secs 82 laps
6. Vitaly Petrov Renault 1min 13.097secs 75 laps
7. Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1min 13.669secs 126 laps
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Jst ::
Špekulira se, da je Ferrari imel prazno gorivo za Masin čas... sponzorji pa to...
MS je pa padel na realna tla. Sedaj več ne govori o zmagah, ampak samo še o točkah (na prvih nekaj dirkah).
MS je pa padel na realna tla. Sedaj več ne govori o zmagah, ampak samo še o točkah (na prvih nekaj dirkah).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
šernk ::
kdaj so pa govorili na zmagah na prvih dirkah? o naslovu prvaka letos? link do tega citata bi pa resnično rad videl, pa ne iz 24ur prosim
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Icematxyz ::
Počakajmo da se začne. Pa bo kmalu jasno kako pa kaj. Ne spremljam dosti razen te teme. Kakšne čase kdo dosega in kaj se dogaja na testiranjih.
Ampak sodeč po tej temi ne vem kaj točno bi naj očital Michael Schumacherju? Prvi in tretji dan testiranj med TOP 3? In izboljšuje čas. Ali se tu le "ta lepi" rezultati lepijo. Slika pa je bistveno drugačna?
Ampak sodeč po tej temi ne vem kaj točno bi naj očital Michael Schumacherju? Prvi in tretji dan testiranj med TOP 3? In izboljšuje čas. Ali se tu le "ta lepi" rezultati lepijo. Slika pa je bistveno drugačna?
ABX ::
Bwin so profesionalci, če oni smatrajo da je MS med favoriti tako tudi je.
Je pa res da so tudi oni samo ljudje.
Je pa res da so tudi oni samo ljudje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Daedalus ::
Mah, testiranja. Ne povejo dosti, vsaj tale uvodna še ne.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
Eh, tale testiranja so bila še najmanj mirodajna od vseh let. Pa še 13 stopinj je blo zuni (še kdo pomni RedBullovo pregrevanje gum na vročini in hudo dominanco v mrzlem?).
To, da je Ferrari postavljal odične čase seveda ni slabo, ampak ko so bili polni do čepa so vozili čase na nivoju Renaulta, Mercedesa in STR-ja. So bili pa zato zelo hitri s prazno posodo, to kar ostali niso niti testiral (Williams je obremenil Cosworta do 15k).
V splošnem se zdi, da sta Ferrari in McLaren malenkost pred ostalimi in da bo Mercedes naredil korak naprej. S tem, da Red Bull sploh še ni pokazal kaj ima. Gledano z vidika, da so ideje RedBulla prisotne letos na vsakem dirkalniku, se od Neweya veliko pričakuje.
Osebno me zelo zanima kako bo šel Virgin po stezi glede na to, da so brez vetrovnika in delajo samo na CFD.
To, da je Ferrari postavljal odične čase seveda ni slabo, ampak ko so bili polni do čepa so vozili čase na nivoju Renaulta, Mercedesa in STR-ja. So bili pa zato zelo hitri s prazno posodo, to kar ostali niso niti testiral (Williams je obremenil Cosworta do 15k).
V splošnem se zdi, da sta Ferrari in McLaren malenkost pred ostalimi in da bo Mercedes naredil korak naprej. S tem, da Red Bull sploh še ni pokazal kaj ima. Gledano z vidika, da so ideje RedBulla prisotne letos na vsakem dirkalniku, se od Neweya veliko pričakuje.
Osebno me zelo zanima kako bo šel Virgin po stezi glede na to, da so brez vetrovnika in delajo samo na CFD.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
CFD
Problem je samo v tem, da CFD uporabljajo tudi ostala moštva, ampak zaradi tega ker je zadeva (po njihovo) nenatančna, podatke preverjajo v (miljonsko dragih) vetrovnikih.
Sedaj ali bo Virgin hudo prepočasen ali pa znajo več kot ostali. Res je, da oni niso kar tako.
Problem je samo v tem, da CFD uporabljajo tudi ostala moštva, ampak zaradi tega ker je zadeva (po njihovo) nenatančna, podatke preverjajo v (miljonsko dragih) vetrovnikih.
Sedaj ali bo Virgin hudo prepočasen ali pa znajo več kot ostali. Res je, da oni niso kar tako.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Omejitev časa v vetrovniku je odlična zadeva za CFD, ker je mnogo ceenjši od vetrovnikov, z množično uporabo, sploh v F1, pa je potrebna natančnost mnogo višja. Torej se lahko nadejamo močnejšega razvoja CFDja
Jst ::
Jaz sem mnenja, da računalnik naredi boljši dirkalnik, kot človek. Kdaj se bo to zgodilo... kmalu, performance raste kot nor. Richard pa še vsako stvar, ki se je je lotil, je ven potegnil.
Čeprav na Virgina tudi jaz ne stavim.
Vetrovniki: testirajo lahko samo polovico velike dirkalnike v vetrovniku. (Vsaj tako je bilo) Zato se podatki potem razlikujejo...
Čeprav na Virgina tudi jaz ne stavim.
Vetrovniki: testirajo lahko samo polovico velike dirkalnike v vetrovniku. (Vsaj tako je bilo) Zato se podatki potem razlikujejo...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Icematxyz ::
Jaz sem mnenja, da računalnik naredi boljši dirkalnik, kot človek.
Ta pa je močna. Računalnik je "še vedno" le (neumno) orodje. Brez človeka ki ga zna kaj vprašati ne zna (popolnoma) nič.
PrimozR ::
Jaz sem mnenja, da računalnik naredi boljši dirkalnik, kot človek. Kdaj se bo to zgodilo... kmalu, performance raste kot nor. Richard pa še vsako stvar, ki se je je lotil, je ven potegnil.
Čeprav na Virgina tudi jaz ne stavim.
Vetrovniki: testirajo lahko samo polovico velike dirkalnike v vetrovniku. (Vsaj tako je bilo) Zato se podatki potem razlikujejo...
No, tvoje mnenje je napačno. Računalnik sploh ne zna narediti avta.
Aja, da uporabljajo scale model (tudi le 1/5) je zanje pravzaprav ugodno, saj je izdelava mnogo cenejša. Pa verjemi, da z leeeti izkušenj znajo oceniti, kakšni bodo realni performansi na osnovi scale modela.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Icematxyz ::
Da ne bom preveč žalil računalnika in sodobnega programja. Nekomu ki ve kaj dela. Pa računalnik zadeve zelo olajša.
Ampak kot sem rekel. Najprej moraš vedeti kaj delaš. Potem pride na vrsto računalnik. Ali pa kaj drugega. Najboljše je seveda če imaš nekoga ko natanko ve kaj dela. In ki zna dobro uporabljati kot orodje pri svojem delu računalnik.
Ampak zadnje čase če se ne motim. Niti vetrovnik ne igra neke ključne vloge več. Pa še takrat ko je več veljal. Kaj točno je Toyota z njim pridobila. Se pravi koliko stopničk in dobrih rezultatov?
Ampak kot sem rekel. Najprej moraš vedeti kaj delaš. Potem pride na vrsto računalnik. Ali pa kaj drugega. Najboljše je seveda če imaš nekoga ko natanko ve kaj dela. In ki zna dobro uporabljati kot orodje pri svojem delu računalnik.
Ampak zadnje čase če se ne motim. Niti vetrovnik ne igra neke ključne vloge več. Pa še takrat ko je več veljal. Kaj točno je Toyota z njim pridobila. Se pravi koliko stopničk in dobrih rezultatov?
Super Sonic ::
RB6
Visok nos dirkalnika (Mercedes), plavut do konca (McLaren), ipd.
Nič čudnega, da Ferrari dela na novi šasiji.
Visok nos dirkalnika (Mercedes), plavut do konca (McLaren), ipd.
Nič čudnega, da Ferrari dela na novi šasiji.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
borchi ::
nothing less than awesome, Congratualtions Christian, Adrian, Mark, Sebastian and the whole red bull team
vedno sem občudoval tiste, ki že po slikah vidijo kako hiter je dirkalnik...
l'jga
Super Sonic ::
V petek pride še Lotus, ki je že naredil shakedown (na skrivaj, steza Stowe). Bomo vidl kaj je spravil skupaj Gascoyne. Ena stvar, ki je tudi zanimiva je, da je Miodrag Kotur (šef logistike pri Ferrariju; tisti dečko s tablo) odšel iz Ferrarija in šel v ekipo Lotus.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 283870 (179338) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135754 (94503) | Jst |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90043 (52422) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80480 (52800) | 'FireSTORM' |