» »

Formula 1 2008

Formula 1 2008

strani: « 1 2 3 ... 15

Super Sonic ::

Sezona 2008 se je že začela. Za večino moštev že kar nekaj časa nazaj, za vse ostale bencinske oboževalce pa pred dnevi.

Novo sezono 2008 je nedvomno odprl Ferrari. Ross Brawn je odšel. Deloma zaradi družine, deloma zaradi izziva in deloma zaradi šefa Ferrarija, ki hoče moštvo bolj po "makaronit" oziroma, če hočete, narediti bolj domače, italjansko. To dokazuje tudi s potezo "leta". Jean Todt je bil "častno" premeščen na "višje" delovno mesto, ki mu, oprostite izrazu, nekoristi pol klinca palca. V sedlu poskočnega konjiča sedaj sedi Stefano Domencali. Verjamem, človek izkušenj, kako bo zadevo vodil v "resnični" F1 bomo pa videli čez sezono.

Če s Ferrarijem tudi zaključimo: Fotr je nazaj. Sicer za zelo kratek časa, predvsem ga je, verjetno, matral firbec. Rezultati sploh niso bili tako slabi - nasprotno. Ata je nažgal testnega voznika Luco Badoerja za dve desetinki. Stari Šumi je sicer Luka vedno žgal za vsaj 5 + desetink, toda rezultat vseeno ni slab. Mogoče še en dokaz več, da se je "usral" Icemana za brez veze? Osebno dvomim, dejstvo pa, da slavne svete trojice pri Ferrariju ni več. V sezoni 2008 bo Ferrari torej najbolj _italjanski_ v zadnjih letih, kaj bo to pomenilo za sezono pa še ne ve nihče.

McLaren še trepeta. Pred komisarji. Stric Max bo, kot vedno, uspešno mešal drek. Njegova naloga je, da poišče (sedaj pozorno) _ideje_ na novem McLarnu, ki bi jih lahko McLaren izpeljal iz letošnjega "nelegalnega" dirkalnika. Z drugimi besedami povedano v zimskem času lahko pričakujemo od Maxa par slanih.

Vseeno je primadona za sezono 2008 že določena - Robot bo Alfa. Kdo bo Beta ne ve niti Ron. Nekako realno gledano lahko pričakujemo tri kandidate:
- Gary Paffett
- Heikki Kovalainen
- Nico Rosberg

Paffett bo imel pozimi svojo zadnjo šanso, da se lansira v F1. Kovalainen in Rosberg sta bolj v ČE kombinacijah. Verjetnost, da bo Rosberg drugo leto v McLarnu je precej manjša, kot da tam vozi Heikki. Toda v F1 se vse vrti okoli $$$ in Franki lahko popapa marsikaj. Definitivno bo Mclaren v zimskem času redno polnil strani v vseh časopisih, internetnih straneh, itd..

Renault že v drugo sezono vstopa bolj nesigurno. So pod drobnogledom Maxa, stara zgodba iz sredine sezone 2007, ki jo je zasenčila že tisočkrat omenjena afera McLaren-Ferrari. V tem primeru naj pri Renaultu dobili od prebeglega inženirja McLarna par Cd-jev materiala njegovega bivšega moštva. Kaj sledi - ve sam Papež, dejstvo pa je, da Max ima in bo imel polne roke dela. Vozniški par v tem moštvu še ni znan, znano je samo, da si Šlepar išče službo in da Piquet hoče šiht.

Zelo živčno živi tudi "odpuščena tožibaba" Alonso. Izbira lahko med praktično 10 moštvi, samo kaj, ko se mu tudi sanja ne, katero moštvo bo v sezoni 2008 vsaj približno konkurenčno. Zagonetka, verjamem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

whatever ::

Lepo in humorno napisano, a kaj ko razumem komaj polovico. Kdo je Robot? Kdo je Max? Kdo je Iceman? ...
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

V-i-p ::

Luštno napisano, ja. Kaj bo pa v novi sezoni, pa sam bog najbrž ne ve...
Kar lahko storiš danes ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

whatever ::

Haha, najboljši možen komentar na "povratek" Michaela Schumacherja:

Šala Davida Coultharda: "I think there is a guy called Michael. It looks as though he's got a talent. He will make his way to F1."


:D :D :D
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

OrlyTM ::

ss: hehe, lep povzetek dogajancij :D

@Whatever:

robot = lewis hammilton
max = max mosley (predsednik FIA)
iceman = kimi reikkonnen

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Alexius Heristalski ::

Ne, ne, Hekkinen bo!:D
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Good Guy ::

brawn je odšel skupi z šumijem.. jean tod se tut umika iz ferrarija, ne bo niti višje niti nižje...

nasledu ga bo Stefano Domencali
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

PrimozR ::

Jap, Brwan lani (oz. letos) sploh ni bil v F1. Ni izključil možnosti za povratek v 2008. Očitno ga bo naredil, a pri Hondi.

EDIT: SS, tudi jaz se pridružujem mnenju, da je tole odlično spisano :D Sicer pa komaj čakam sezono 2008 in prvo dežno dirko. Bomo videli balet 24ih avtomobilov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

'FireSTORM' ::

Popravi link za Fotr je nazaj.
Those penguins.... They sure aint normal....

sloxl8 ::

No, če smo že pri nadimkih...

IMHO, Lewis zame ni in ne more biti "robot", saj se je prav v zaključku sezone, ko je bilo treba pokazati nekaj znanja in izkušenj, videlo, da je živčen kot svinja in dela osnovnošolske napake. Očitno pa je bilo, da se je celo sezono šlepal za prvimi, saj sem ga redko videl, da bi koga od vodilnih uspešno zasledoval in ga prehitel.

Prav tako ne verjamem, da bi bil tako visoko uvrščen, če bi začel pri nekem "low-budget" moštvu in mu očka ne bi "zrihtal" sanjske službe pri "sanjskem" moštvu, ki ima kolikor toliko dober dirkalnik.

OrlyTM ::

sloxl ... bedast komentar .. Lewis je pokazu neki, kar majo samo šampioni ... to je sposobnost biti konstantno hitr in se konstantno uvrščat med najboljše. Njegovi letošnji rezultati so impresivni že sami po sebi, ne glede na to, da je bil v odličnem bolidu. Če upoštevamo še dejstvo, da gre za njegovo prvo sezono v cirkusu F1 je dosežek še toliko bolj poseben. Tamal je iz tapravga materiala ... max respect!

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

TOP ::

Ni samo Lewis talentiran.Še marsikdo bi bil,ko bi le prišel v najbolše moštvo,sam take priložnosti ne dobi.Kaj bi se zgodilo če bi prišel k Mclarnu eno leto prej.PUŠINAVA,ker dirkalnik ni bil konkurenčen.

'FireSTORM' ::

IMHO, Lewis zame ni in ne more biti "robot", saj se je prav v zaključku sezone, ko je bilo treba pokazati nekaj znanja in izkušenj, videlo, da je živčen kot svinja in dela osnovnošolske napake.

To je bil samo minor SW bug ki ga bodo za letošnjo sezono poskušali odpravit.
Those penguins.... They sure aint normal....

dzinks63 ::

:)) Za motorje smo že vedeli, da je zamrznitev razvoja, sedaj se pa še aerodinamiki slabo piše
Po moje se bo sedaj denar pretočil v nabavo super računalnikov za izvajanje simulacij na vseh področjih , če bodo tako zelo omejeni z testiranjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Daedalus ::

Aerodinamiko oklestit, na avte pa nabit široke pa mehke slick gume. Škoda je sam za motorje, pa to se zna izboljšat s sistemi za reciklažo energije. Tisti, ki bo razvil najboljši sistem, bo deležen dodatnega boosta iz ovinka in bo lahko prehiteval. Upam vsaj.

Čeprav tole z motorji...jaz bi jim omejil količino goriva na dirko, pa mir. Od tu naprej mi je pa vseeno, če bi uporabljali V8, V10, V12, V0 al pa boxer, wankel, Briggs&Stratton z vrtne kosilnice, turbo motor, plinsko turbino al pa raketni pogon. In pol bi zmagal tisti, ki bi bil energetsko najbolj učinkovit. Plus sistem za recikliranje energije, pa bi zmagal. Pol pa vsako sezono malo znižaš količino goriva/dirko, pa je.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Nekaj stvari je že znanih:

Renault je oproščen. Zaenkrat. Driskič je sedaj dokaj blizu Renaulta, spor pa je še vedno okoli trajanja pogodbe (on hoče eno leto, Renault pa tri). Jasno je že, da bo v sezoni 2008 vozil Nelson Piquet Jr. Jasno je, da sedaj Kovalainen išče job.

Pri Mclarnu ga baje ne bo našel - več kot očitno je, da si Robot ne želi močne družbe. Ogled močno priporočam.
Na eni strani se gunca stari dobr Pedro, na drugi pa še en robot v seriji - Gary Paffett. Slednji sicer nikakor ne najde ključa za hiter krog. McLaren se bo torej odločal med nekom ki ne more ogroziti Robotka in nekom, ki ga lahko.

Kimi je nazaj. Ob bok s Šumijem noče (oz. noče Šumi), oba sta v tem tednu vozila v svojem dnevu, časov se ne da primerjati. Res pa je, da se ni dalo primerjati niti časov Fotra in Kalimera, ker sta bila na povsem drugačnem programu. Ferrariju kaže dobro saj so novo elektroniko dobro integrirali v dirkalnik, avto je tudi brez TC-ja dobro vozen.

Veliko drame pa se je dogajalo v novo nastalem moštvu - Force India. Ti so, povsem neobremenjeni, soočili nekaj odpadnikov letošnje sezone in nekaj novincev. Soočili so se:
- R.Schumacher
- Liuzzi
- Van der Garde
- Rodriguez
- Klien
- Montagny
- Fisichella

Najboljši vtis sta naredila Liuzzi in Klien. Naslabšega pa, zagotovo, mlajši Šumi, ki si je pripravil manjšo blamažo. Debelih 7 desetink za ostanka za Vitom je pač preveč. Ni skrivnost, da je povsem realno, da v sezoni 2008 Ralfa ne bo v F1.

Še čisto sveža: Roseberg je pečenka. Sicer je F1 genij Sam Michael napovedal dirkalno revolucijo za sezono 2008, toda gledano realno Roseberg ne bo prvak vsaj do leta 2010.

p.s.
Ker se v zadnjem času večina ljudi okoli mene kar nekako sama hvali, da bi pa oni sigurno odpeljali hiter krog v F1 (če jim bi bila le dana možnost za to, ane) - How hard can it be?

Really hard! >:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

IcEk` ::

IcEk` ::

McLaren sign Heikki Kovalainen!

To še bo zanimivo >:D

njok ::

Zamrznitev razvoja motorjev, omejitve pri testiranjih v vetrovniku, zadnje case pa se glede vrnitve slick gum niso vec prepricani.

Vse te poteze nam namigujejo, kako bi F1 lahko izgledala okrog leta 2020.

WarpedOne ::

Vsem, ki berete rdeče: Prispevajte konkretnejše prispevke, utemeljena mnenja in se ne poslužujte obkladanja z žaljivkami. Tole ni IRC temveč forum. Tri besede ne zadostujejo.
How do you know what you don't know?

Daedalus ::

Mah. Očitno sem zjezil moderatorja, pa je šla moja pripomba med komuniste.

Enivej - McLaren je resno zagazil. Na njihovem ljubem dirkalniku za leto 2008 so našli Ferrarijeve ideje (kot zgleda, kr konkretno) - predvsem na sistemu zaviranja. Zdaj morajo ene sisteme pač spremeniti in jamrajo, da to stane. Hm. Še dobro, da se je sezona razpletla, kot se je. Si lahko kdo predstavlja - Hamilton/Alonso prvak, pol pa tako priznanje? Jauch0:)

Pa še poceni so jo odnesli. Par sezon nazaj je Honda fasala prepoved dirkanja za tri dirke - zarad malo večje kesla za bencin.

No ja, vsak Heikija so vzeli namesto PDLR-ja. Bo Hamilton mel vsaj kaj konkurence. Prvenstvo pa - zgleda, da bo mel Ferrari kr lepo prednost v začetku sezone. F2008 se že testira...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

njok ::

Da ne bo kdo jutri slucajno pozabil na Race of Champions. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

dzinks63 ::

:)) Začela so se letošnja testiranja in Hamilton se je že izkazal. Alonso je bil dober, je pa Ferrari manjkal, tako da še ni taprave primerjave. Sezona bo zanimiva, upamo da z manj umazane igre kot lanska. Hamilton v Barceloni na vrhu

Super Sonic ::

Večina moštev je že pokazala vse topove (samo niso še pokazal kako močni so).

Ferrari:
Aldo Costa je skrajšal mednosno razdaljo in Giles Simon je obdržal moč motorja in povečal vzdržljivost. Drugače nič novega na F1 2008. Opaziti je nov pokrov motorja (kateremu so sledila številna moštva), nov nos dirkalnika in pa nekaj ostalih tehničnih malekosti.

Dirkača sta hitra že od prvih testiranj in sta se izmenjevala v hitrejših krogih izmenično - kar kaže na to, da sta vedno vozila različni program. Dirkalnik naj bi bil odlično vozen in vsi so (navidez) zelo zadovoljni.
Aldo Costa je posredno priznal, da je v letošnjem dirkalniku kar nekaj rešitev namenjenih Kimiju. Menda se odlično razumeta, dejstvo je, da Masse letos še nismo videli zelo nasmejanega.

McLaren:
Pad Fry in Simon Lacey sta skrupocala skupaj nekaj zelo podobnega Ferrariju. Zato so takoj letele ostre besede Coste proti McLarnu, češ, da je MP4-23 kopija F1 2008. Res je, vidi se veliko podobnosti, je pa dejstvo, da ima McLaren nekaj čisto svojih rešitev. Tako so kot _edino moštvo_ naredili takoj nad dirkačevo glavo, še eno luknjo namenjeno hlajenju. McLaren je mednosno razdaljo povečal in se skoraj povsem izenačil s Ferrarijem.

MP4-23 je hiter, za mnoge (zame ne) pa odlično delo opravlja tudi mladi Finec. Že v krstnem nastopu je bil zelo hiter in takoj nakazal kam letos meri. Če ga moštvo ne bo "obvladalo" sem prepričan, da bo še zelo vroče.

Toyota:
Toyoti vsako leto uspe "skopirati" Ferrari. Tudi letos njihova umetnina narejena pod prsti Pascala Vasselona močno spominja na Ferrari. Na splošno bi veljajo McLaren, Ferrari in Toyoto prebarvati drugače in povem vam, da bi se kar namatrali ugotoviti kdo je kdo. Tudi oni so malenkost povečali mednosno razdaljo in so nekje med Ferrarijem in Mclarnom.

Testi so pokazali, da bo začetek sezone težak. Timo Glock se s časi ni ravno proslavil, je pa lepo povedal kaj pomeni TC v F1. Truli pa je izstrelil par krepih na FIO, češ, da so nekatera moštva že obšla ele. sistem McLarna in da so na stezi že videli avtomatiziran štart.

BMW:
Christoph Zimmermann in Willem Toet naj bi naredila zelo soliden paket. Problem, na katera so takoj naleteli, je bil zelo slaba uravnoteženost dirkalnika. S tem imajo največ težav in to morajo odpraviti do prve dirke. Vidi se, da imajo svoj pristop, njihov nos dirkalnika je zelo (če ne celo najbolj) kompleksen, ravno tako so namestili na dirkalnik "rogove". Tukaj.

Bmw ima potencial, zaenkrat pa kaže, da priključka k samemu vrhu še niso uspeli ujeti. Velja tudi omeniti, da je tudi BMW, po vzoru Ferrarija, namestil na svoj dirkalnik pokrove na kolesih.

Williams:
Sam Michael je že ob koncu lanske sezone napovedal, da jim podatki računala kažejo na to, da bo FW30 pravi korak naprej. Izgleda, da sta John Tomlinson in Ed Wood opravila izredno delo. Tudi tu se vidi, da je dirkalnik delan po neki svoji pameti.

Na testiranjih je bil dirkalnik izredno hiter, po nekaterih podatkih pa Williams sploh še ni testiral hitrega kroga.

Renault:
Bob Bell je zabičal Timu Denshamu in Dinu Tosu da mora biti R28 hiter dirkalnik, saj je mevža nazaj v ekipi. Oba sta ogromno dela posvetila pnevmatikam, saj so zaradi njih lani izgubili stik z vrhom. Radikalno sta predelala sprednje vpetje na bolj "klasičen" način, kar pomeni, da Renault postaja bolj podoben ostalim dirkalnikom.

Izgleda, da bo Alonso imel letos mir, saj naj bi Nelsinia dobro ukrotil Flavio Briatore.Tudi z Davidom Greenwoodom (race engineer za Alonsa) naj bi se Alonso bolje znašel kot bilo to pri Mclarnu z Markom Sladom. Na predstavitvi je bilo slišati, da Renaultu manjka do absolutnega vrha okrogla sekunda. Pozitivno pri vsej stvari pa je, da imajo dovoj maneverskega prostora, da to tudi naredijo. Ne sicer do prve dirke, toda kmalu za tem pa že.

Honda:
Hondo čaka ogromno dela. Njihov RA108 izgleda na stezi še slabše kot 107-ka in vse kaže na ponovno kalvarijo. V moštvo so dobila Rossa Brawna in sedaj vsi čakajo, da začne čarati. Pot bo vsekakor dooooooooolga. Zelo dolga.

Red Bull:
Adrian Newey, Robert Taylor in Ben Agathangelou se še iščejo. Včeraj so udarili s pravo bombo na testiranjih in sicer z novim pokrovom motorja. Avto spominja na lanskega, tudi prvi podatki pa tudi kažejo na uvrstitve sredi lestvice.


Še podatki od današnjih testiranj: tle.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

borchi ::

ko se Super Sonic ne spakuje z driskić, fotr, robot ipd. je njegov prispevek v forum pravzaprav odličen, ane?

kul.
l'jga

dzinks63 ::

:)) Priporočam ogled videa 2007 season review, sploh druga polovica je super.
AUSTRALIA | Melbourne 14,15,16 March 2008 , še dober teden do začetka F1 2008

globoko grlo ::

kdaj je že to po našem času, ob 0500 al kolk že

tnx

Good Guy ::

rabmo urce kdaj se začne ja..

PS.če bomo takrat sploh že doma8-) 8-)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

tilinho20 ::

Kdaj je kvalifajn in dirka. FORZA FERRARI!!! Go KIMI and MASSA! Upam, da bo Ferrari pokazal kaj lahko pokaže Cavallino.

PrimozR ::

Kdo drug bo bolj težko, če pa Ferrari ne bo, pa Cavalino pač nima ničesar za pokazat :P

dzinks63 ::

:)) Na uradni strani F1 vse piše.

SAT Practice 01:00
SAT Qualifying 04:00
SUN Race 05:30

po našem času.

mavec ::

Budilke so že nastavljene za ob 5:30 v nedeljo.>:D

šernk ::

Budilke so že nastavljene za ob 5:30 v nedeljo.>:D


pri meni tudi, še vedno pa razmišljam ali bi gledal tudi zadnji del kvalifikacij :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

tilinho20 ::

Jaz pa imam za jutri ob 3.30 naštiman>:D >:D

tilinho20 ::

Kdo tuki gleda na POP TV-ju. Jaz gledam na RTL-u.

Maximus ::

HRT

Super Sonic ::

Prvi dan so bili vsi šokirani zaradi visokih temperatur (okol 38°C).

Na prvem treningu je blestel Kimi (Massa ne - pravzprav je bil poleg Piqeta edini, ki se je vrtel - še en dokaz, da zelo pogreša elektroniko), ki pa je ves vtis pokvaril na drugem treningu (tam ga je zjebal predvsem prvi sektor). Pomoje je imel Chris Dyer težko noč.

Vse ostalo nekako normalno - z dvema izjemama:
1. Zelo slab BMW (kot da namerno skrivajo karte).
2. Zelo dobra Honda (glede na stanje iz pred 2 mesecev).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Frdamana bencin pumpa:|

No ja, bo pa vsaj zanimiva dirka... brez elektronike je še tolko težje, ko ti Kimi diha za ovratnik:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Good Guy ::

jah jutr bo zanimiv:D

fajn se mi zdi ko je alonso tok slab..>:D >:D

k se zmer neki hval.. kva bo naredu:D
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

tilinho20 ::

Zdej mi je pa žal, da sem vstal 3,30.:( Ferrari ni na vrhu.:( :( :( Dobr, da vsaj alonsa ni tm.8-)

šernk ::

osebno me je BMW malo presenetil, kot da so do zdaj skrivali formo. nisem pričakoval da se bo uspešno mešal karte mclarnu in ferrariju. sicer pa škoda za kimija. ah saj bo na dirki šel mimo useh>:D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

tilinho20 ::

UPAM:8) :8) BMW je taktiziral....

Super Sonic ::

Zanimiva dirka, ogromno dogajanja in tisto kar meni ni več tako ljubo - dobri rezultati na račun sreče.

McLaren je imel izredno dirko, le Hekkiju se je primerila velika smola kasneje pa še katastrofalen zaključek dirke. Drugače nič dogajanja pri Lewisu. Precej Robotsko, še enkrat več.

Honda je v zadnjih treh tednih naredila ogromen napredek, Ferrari pa je v zadnjih treh tednih izgubil vso prednost, ki jo je Aldo Costa napravil z osnutkom bloida. Če se spomnite mojega prvega posta v tej temi kjer je bilo zapisano: "zaradi šefa Ferrarija, ki hoče moštvo bolj po "makaronit" oziroma, če hočete, narediti bolj domače, italjansko.". To se je že začelo kazati na dirki, saj sta danes na stezi izpustila dušo oba Ferrijeva dirkalnika, za nameček pa je prav Ferrarijev motor izpustil dušo tudi pri moštvu TR. še posebno bo nanj jezen Bourdais. Edino kar Ferrari odlično zna je vožnja na mehkih pnevmatikah, kar je dokazal Renault, saj je Alonso danes skuril mehke gume v 5 krogih. Da pa bo volk sit in koza cela sta oba voznika Ferrarija nadzorno pokazala, da imata hude probleme z vožnjo brez TC-ja. Massa ima težave že z osnovno tehniko vožnje dirkalnika, Kimi pa se danes ni ravno proslavil z prehitevanji - tisto kar mu gre priznati je, da mu pri obeh napakah ne bi pomagal niti TC- sicer pa tudi on ogromno vrti volan, kar kaže na to, da F2008 ponuja vse kar drugega kot lagodno vožnjo.

Willams je tam, kjer pač je, po sreči. Oba BMW-ja pa po pričakovanjih. Dejstvo je le, da so dejansko zmanjšali zaostanek za McLarnom.

Moram pa priznati, da je Alonso zares super dirkač. Čeprav je model na moč zoprn, antipatičen in aroganten je Piquet popolnoma podrejen, kar kaže na dve stvari:
1. Ali je Piquet popolnoma precenjen voznik
2. ali pa je letošnji dirkalnik že v osnovi narejen za Alonsov način vožnje (kar spet pomeni, da je dejansko prišlo do dogovorov za prestop že v začetku lanske sezone).

In še ena stvar - Dennis je dobesedno zaviral Alonsa. Se pravi, če bi Hamiltona spravili v Renault, dvomim, da bi model prikazal podobne vožnje kot pod okriljem McLarna. Z moje strani torej nič točk za Rona in Lewisa in pa mala simpatija na strani Alonsa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Ripmork ::

jap, fejst dirka.

Letošnji začetek sezone se mi zdi kar dobro pokaže kaka nebuloza so bila nekatera elektronska pomagala, končno se po dolgem času napake ne tolerirajo in gledamo dosti bolj dinamične dirke.
Smolca za tardeče (poleg napak), Alonso me je zelo presenetil, pa zelo sem vesel za BMW in Williams - se vidi da so trdo delali čez zimo.
Lewis odlična vožnja brez napak, a res upam da se njegova današnja dominanca ne bo takole ponavljala iz dirke v dirko...

Me pa zanima kaj se s tem Webberjem dogaja, tip na praktično vsaki dirki zadnjih nekaj let ven izpade tako ali drugače, še posebej če je dirka v Avstraliji...:\

PS: tale pogosta uporaba SC-ja tudi kar popestri dirke.

edit: zatipk

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

Super Sonic ::

"Me pa zanima kaj se s tem Webberjem dogaja,"

Ja no. Vožnja na limitu zahteva svoje. Mark je izredno hiter, tudi konstanten. Mark je človek, ki se je s trdim delom uveljavil v F1. Jaz ga zelo cenim, toda vem, da vedno hoče preveč. Tako kot od dirkalnika kot od sebe. Upam, da njegov čas pride, čeprav bo težko.

TC je pokazal, da je pomagal takrat, ko so se gume začnele obrabljati in izgubljati oprijem, in še, pri prehitevanju (ta resnem, ne tistem za krog). Od tege dne naprej bo vsako prehitevanje zelo, zelo resna stvar. Zato danes vodilni niso imeli večjega problema, vsi tisti, ki so pa šli v prehitevanje pa so v dirkalniku doživljali "srčne infarkte". Upam, da Kimi ne bo imeč več časa za spanec.

Preveč SC mi pa tudi ni ravno všeč, ker lahko na ta račun dobiš +10 mest ali obratno (Hekkie danes). Vsaj ob tem pomenu taktike na dirki je SC zelo škodljiva stvar.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Chessman ::

Mi lahko kdo na hitro razloži kako je sedaj z vožnjo v bokse v času ko je zunaj SC. Kdaj v bistvu odprejo možnost vožnje čez bokse ?? Kako je v primeru da zaradi tega ker še ni smel v bokse nekomu zmanjka goriva ??

Super Sonic ::

"Mi lahko kdo na hitro razloži kako je sedaj z vožnjo v bokse v času ko je zunaj SC."

V bokse ne moreš, ko je zunaj SC. Komisarji odprejo bokse glede na dolžino časa SC na stezi, takrat se tudi v boksih prižge zelena luč. Če ti vmes zmanjka goriva...

Poleg tega lahko vsi, ko je SC na stezi, ki zaostajajo za krog ali več za vodilnim, v tem času, ko je SC na stezi dobijo krog zaostanka nazaj, saj jih SC spusti naprej. Krog preden se umakne.

Mislim, da bo letos v Monacu totalen kaos, ker bo spet drama. Še posebno če bo dež.

Fora je v tem, da so mi kurci pokvaril stave. Kako naj sedaj stavim, če je pa takšno tveganje prisotno?>:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Chessman ::

Verjamem da SC mora bit saj v primeru česa hujšega lahko reši marsikaj. ampak vse ostale omejitve za najboljše in priviligiji za najslabše pa mi grejo res na ku***.

tilinho20 ::

Jaz pravim tako. Če bi pride moj veliki prijatelj nazaj (Schumi), bomo spet zmagoval.>:D Samo on zna vozit brez pomagal. Danes sem prav žalosten, ko je Ferrari zgubu.:( Bomo pa nasleno pokazal kaj znamo in da McLarnu zmeljemo riti.>:D >:D

Daedalus ::

Mnja, boks+SC pravila enostavno pokvarijo vsako taktiziranje -> booring. Sicer pa je Ferrari (glede na najhitejše čase na dirki) dosti hiter, sam Massa je že itak na testiranjih dokazoval, da mu TC hudo manjka, Kimi je pa po onem spodletelem napadu na Heikija (kaj je tam mislil?) itak zgubil živce in naredil še eno bedarijo, pol je pa motor odpovedal. Mah, ena dirka še ne pomeni kaj dosti, ne pozabit na lansko sezono. Tud ostali bojo kosili travo (al pa parkirali v pesek:D ), rdeči se pač morejo zbrati, pa bo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
strani: « 1 2 3 ... 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116766808 (39128) 'FireSTORM'
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186863613 (21151) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152157 (1912) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257665991 (24906) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214167054 (34377) Microsoft

Več podobnih tem