» »

Formula 1 2010

strani: 1 2 3 4 5 ... 24

ABX ::

borchi je izjavil:

Oliva! ;)

ne. BRG (british racing green).


Tometo, tomato.

Važno je, da grejo "back to the roots". :)
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

PIPI ::

Kje je pa nos? :D

Definitivno 'grdi raček' oz. posebneš letošnje karavane :) Ko bi bili vsja tako dobri, kot so njihovi cestni avtomobili (ja ja, vem da je samo ime).

ABX ::

PIPI je izjavil:

Kje je pa nos? :D

Definitivno 'grdi raček' oz. posebneš letošnje karavane :) Ko bi bili vsja tako dobri, kot so njihovi cestni avtomobili (ja ja, vem da je samo ime).



A ni tako da F1 Lotus se proizvaja v UK?
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

PIPI ::

Ja ampak nima direktne povezave z Lotus Cars, razen imena AFAIK. Sej UK je itak center F1, maš tam Mclaren, WIlliams, mislim da je tudi Red Bull in Renault baziran tam, najde se pa še kaka ekipa.

ABX ::

Razlika je 11.3 mi - about 20 mins
http://maps.google.com/maps?hl=en&tab=wl

Lotus Cars is a British manufacturer of sports and racing cars based at Hethel, Norfolk, England.
Lotus Cars @ Wikipedia

As the team prepares for its debut season in Formula 1 in 2010, Lotus F1 Racing will operate from the 50,000 square foot facility in Hingham, UK, a fully equipped factory.
http://www.auto123.com/en/racing-news/f...
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

PIPI ::

Your point?

ABX ::

PIPI je izjavil:

Your point?


Da Lotus prispeva več kot le ime.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

PIPI ::

Po čem to sklepaš?

ABX ::

PIPI je izjavil:

Po čem to sklepaš?


Samo ti se res trudiš ne razumet.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

PIPI ::

Ne ne, samo poskušam tebe speljati na pravo pot :)

ABX ::

Jaz logično optimistično gledam na zadevo ti pa logično pesimistično. Noben od nas dveh pa nima konkretne inforacije o zaposlenih na F1 Lotus in njihov background.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

PIPI ::

Oh ja...

S tvojega linka:
Lotus F1 Racing is flying the Malaysian flag in the championship with full support from the Malaysian government and its 1Malaysia initiative. The team is fully financed by Malaysian entrepreneurs, which gives the team a strong Malaysian character throughout all areas of its operation.

The team's top management is headed up by AirAsia founder and CEO Tony Fernandes in his role as Team Principal and Malaysian Riad Asmat, in the position of Chief Executive Officer.

Lotus je prav tako v lasti Malezijcev, kar je razlog za uporabo tega imena. In to je tudi vse, uporaba imena. To ni tako kto je pri Renaultu, Ferrariju, Mercedezu, Toyoti, Hondi in vseh ostalih tovarniških ekipah, kjer so dirkalnike razvijali v sklopi njihovega športnega oddelka. Tole je nekako tako, kot je bila v F1 pred leti ekipa Jaguar. Okej, tisto je bilo mnogo bolj in-house, kot je Lotus, ker je za Jaguar F1 (vsaj deloma) skrbel FOrd, ni bil pa to neposredni effort znamke Jaguar. Podobno je tudi danes z AUdijem, Peugeotom, Porschejem in še enkaterimi v Le Mansu, kjer je razvoj in-house, medtem ko je Jaguar GT2 avto (pravkar izdelan), Corvette GT1 in zdaj GT2 pa še kak bi se našel (Ferrari 550/575 LM), delo drugih razvijnih podjetij pod licenco.

Evo ti logično pesimistično, whatever that means.

Super Sonic ::

Včeraj je deževalo, danes je vreme mnogo boljše.

Kaj je bilo zanimivega?

McLarnova naprava za merjenje zračnega toka.

Še ne videno - Virgin je postavil neka krilca v obliki labodjega vratu pod zadnje krilce.

Renualt je simuliral več downforca z gumo na zadnjem delu dirkalnika.

Hulkenber je odpeljal okoli 120 krogov, kar je zelo veliko. Po drugi strani jih je Virgin odpeljal "le" 5, skoraj brez časa. Dirkalnik se je pokazal kot zelo prekrmanjen.

Mercedes je popravil balance teže in pripeljal nov difuzor (na zadnjem testiranju so imeli še lanskega). Ferrari naj bi imel nagnjen motor (3,5 stopinje naprej), da bi s tem omogočil čim boljši pretok zraka v difuzor. Red Bull je vozil izključno v dežju, imeli so "minor" puščanje olja zaradi katerega so zamenjali motor.

1. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:20.927, 57 Laps
2. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 1:21.031, 84 Laps
3. Nico Hulkenberg, Williams, 1:22.243, 118 Laps
4. Fernando Alonso, Ferrari, 1:22.895, 88 Laps
5. Kamui Kobayashi, BMW Sauber, 1:23.287, 55 Laps
6. Jenson Button, McLaren, 1:24.947, 68 Laps
7. Vitantonio Liuzzi, Force India, 1:24.968, 71 Laps
8. Vitaly Petrov, Renault, 1:25.440, 27 Laps
9. Mark Webber, Red Bull, 1:26.502, 50 Laps
10. Timo Glock, Virgin, 1:38.734, 5 Laps
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

Swan neck supporti na zadnjem krilcu pravzaprav niso nič posebnega, slednjih je bila v Le Mansu z ožanjem zadnjega krilca z dveh na 1,6 m prava poplava. Catch je, da swan necki vplivajo na pretok na zgornjem delu zraka, ki je high pressure stran in imajo zato veliko manjše učinke kot na spodnji, low pressure strani. Tam je enakomeren pretok zraka mnogo pomembnejši. Očitno jim manjka nekaj downforce-a zadaj da so se odločili za takle mount.

Super Sonic ::

Zanimivo ja, samo v F1 sam tega še nisem videl. Letos je vse na dvojnemu difuzorju, počnejo vse kar je možno. Zanimivo je tudi, da bo dvojni difuzor drugo leto prepovedan. >:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

Jah v F1 očitno res še ni bilo potrebe ali pa je bilproblem s pakiranjem. Glavni mounti so itak samo za spodnji set krilc, medtem ko ima glavno, zgornje krilce podporo ob strani. V Le Mansu je krilce drugačno in podpora samo ob strani ni dovolj. Zato sredinska montaža pride toliko bolj do izraza.

Super Sonic ::

Kdo ima po tvojem najboljšo aerodinamično osnovo za razvoj?

Govori se, da je najbolje stvar zadel Ross. Se pravi nos, ki zajame največ zraka in ga spravlja v zadnji del. Problem je samo, da tak nos težko opravi crash test, zato ga morajo ojačati (teža). Tudi Red Bull je izjemno visok spredaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

njok ::

PIPI ::

Super Sonic je izjavil:

Kdo ima po tvojem najboljšo aerodinamično osnovo za razvoj?

Govori se, da je najbolje stvar zadel Ross. Se pravi nos, ki zajame največ zraka in ga spravlja v zadnji del. Problem je samo, da tak nos težko opravi crash test, zato ga morajo ojačati (teža). Tudi Red Bull je izjemno visok spredaj.

Po mojem? Napačnega sprašuješ. Mi je jasna stvar o aerodinamiki tu in tam, ampak celoten paket je zame še čisti WTF, poleg dejstva, da premalo spremljam F1. Lahko usekamo to debato čez nekaj let, če bom izbral z aerodinamiko povezano smer na faksu :)

borchi ::

mal off-topic: so mi vedno všeč take anekdote in povesti iz časa, ko v formuli še ni bilo politike...:D

the greatest racing driver you never saw
l'jga

ABX ::

F1 pač, biti hiter je samo ena od mnogih lastnosti ki moraš imeti za bit v cirkusu.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

PIPI ::

ABX kakšno je potem tvoje stališče o Lotusu? :)

njok ::

Evo Lotusa :)

Danes je bil na vrhu Toro Rosso, VR pa se vedno v shakedown fazi.

 1. Alguersuari, Toro Rosso 1.19.919
 2. De La Rosa, Sauber 1.20.736
 3. Sutil, Force India 1.21.482
 4. Massa, Ferrari 1.21.603
 5. Vettel, Red Bull 1.21.783
 6. Petrov, Renault 1.22.000
 7. Rosberg, Mercedes GP 1.22.820
 8. Barrichello, Williams 1.23.217
 9. Hamilton, McLaren 1.23.985
10. Di Grassi, Virgin 1.37.107




Še novica od FIE:
Electronic pit jacks banned

Zabavno bi bilo, če bi jih prisilili tudi gume na roke šraufat. To bi bil šele cost reduction.

:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

Tilen ::

Dirkači v prvih petih štartnih vrstah ne bodo smeli štartati z novimi gumami



Kaj si še ne bodo izmislili.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

ABX ::

PIPI je izjavil:

ABX kakšno je potem tvoje stališče o Lotusu? :)


Sem ga že izrazil. Ogromno angležev 20km stran od Louts-a ga bo packalo skupaj. Kapital je tuj in to je tudi vse.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

PIPI ::

Torej se strinjaš, da je Lotus samo ime? :)

Good Guy ::

Tilen je izjavil:

Dirkači v prvih petih štartnih vrstah ne bodo smeli štartati z novimi gumami



Kaj si še ne bodo izmislili.


prvi trije pa samo s tremi gumami...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

ABX ::

PIPI je izjavil:

Torej se strinjaš, da je Lotus samo ime? :)


Niti približno, zadeva real deal. 20km levo ali desno za današnje čase ne pomeni nič.
Ta avto, za izjemo denarja, in high-end tehnologijo je pravi Lotus. Prav toliko kot je danes, Ferrari.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PIPI ::

Po čem sklepaš da je pravi Lotus?

njok ::

Govori se, da je pri Lotusu sedaj veliko bivših Toyotinih ljudi.


Današnji testi:
 1. Hamilton (McLaren)       1.19.583   113 laps
 2. Sutil (Force India)      1.20.180    84
 3. Barrichello (Williams)   1.20.341    90
 4. Kubica (Renault)         1.20.358    86
 5. Schumacher (Mercedes)    1.20.613    84
 6. Vettel (Red Bull)        1.21.203    90
 7. Massa (Ferrari)          1.21.485   160
 8. De La Rosa (Sauber)      1.22.134   105
 9. Di Grassi (Virgin)       1.22.912    63
10. Alguersuari (Toro Rosso) 1.24.072    98

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

Tilen ::

"V formuli 1 dirkač ne more sam osvojiti naslov svetovnega prvaka. Michael Schumacher in Fernando Alonso ne bi bila nikoli prvaka, če ne bi imela pomoči," je Button povedal za španski časnik Marca.



Button je pa na hece.

Button: Hamilton mi bo moral pomagati do zmag.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Tilen ::

Za Stefan GP bi naj vozil Jacques Villeneuve!

Vir : 24ur
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

ABX ::

Lol, samo še Mika Hakkinen se vrne in bo komplet. :)
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

shock ::

A kdo ve kako bo kaj s KERS-om v letu 2010? Pred letom dni nazah so rekli, da bo moral biti ta sistem obvezen v vsaki formuli v 2010.

DOOM_er ::

zmenil so se da ga ne uporabljajo
Robots will steal your job. But that's OK

;-) ::

kje je seznam voznikov in moštev

Alec999 ::

Letos bom F1 gledu samo zaradi spodnje kamikaze :D



------------------------------ www.alec999.tk ---------------------------------
Firmwares for Mercury, Philips, Daewoo, Yamada, Xoro & Vestel clones

njok ::

;-) je izjavil:

kje je seznam voznikov in moštev


Malo da ne povsod, uradna objava FIE je recimo tu: 2010 Entry list

šernk ::

sam ne morem verjet kaj se gre letos FIA :O

- na štartno listo bodo spustili dirkalnik kateri steze niti videl ni še?
- na seznamu dirk je dirkališče, ki tik pred štartom sezone, nimajo še ideje ali bo ustrezno ali ne

pa tudi ostale nove ekipe se niso pokazale ravno v dobri luči na testiranjih

a ni bilo včasih v F1 tako, da so lahko vstopili vanjo le tisti resni osebki?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Good Guy ::

ne vem če bi bla forunma zanimiva s tremi moštvi ;)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

borchi ::

a ni bilo včasih v F1 tako, da so lahko vstopili vanjo le tisti resni osebki?
včasih so se po stezi f1 kotalili dirkalniki s 5 sec. in več zaostanka na krog. tisti s 'samo' tremi so bili pa na sredini štartnega grida...
l'jga

šernk ::

borchi je izjavil:

a ni bilo včasih v F1 tako, da so lahko vstopili vanjo le tisti resni osebki?
včasih so se po stezi f1 kotalili dirkalniki s 5 sec. in več zaostanka na krog. tisti s 'samo' tremi so bili pa na sredini štartnega grida...


kar vem se s takšnim zaostankom niso upali kvalificirati na dirko :)

pa tudi takrat je bilo to rezervirano praktično le za minardi, sedaj bomo pa gledali 18 dirkalnikov ki so v eni sekundi in 6 dirkalnikov, ki bodo zanje kot nepremičnina. vsaj štirje dirkalniki bodo zaostajali po 5s na krog, za dva sploh ne vemo, če pri hitrosti nad 100km/h stojita skupaj.

dozdeva se mi da vsi skupaj prihajajo v F1 bolj zaradi podpore FIA, kot pa zaradi dirkanja, me zanima koliko časa bodo uspeli ostati v njej
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

borchi ::

kar vem se s takšnim zaostankom niso upali kvalificirati na dirko
pravilo 107%*. pa si zračunej kolk sekund je to na minuto trideset krogu...

sej pravim, v 'zlatih časih' f1 je dirkalnik s 3s zaostanka na krog bil resen (povrh pa še smatran za konkurenčnega)...

* v resnično 'zlatih časih' pa še tega nisi rabil izpolnit. dovolj ej bilo, če si bil me prvimi šestindvajsetimi
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

Super Sonic ::

F1 toliko želi tale letošnja skropucala, kot Lotus želi, da jih lastijo Malezici.

To pač ne gre skupaj, niti ne paše skupaj. Redna moštva imajo tempo, ljudi, vizijo in čas, nova moštva so imela pa samo denar. Daleč najbolj resno sta delovala Virgin in Lotus, pa sta na "prime lapu" okoli 4 sekunda zadaj, ko se pa pojavi granulacija se pa to dvigne celo do 7s. Glock je rekel, da če primerja Virgina in lansko Toyoto, da ni primerjave. Zavira mnogo prej, slabše pospešuje in težko zadane apex. Ta moštva kažejo skoraj hitrost GP2 dirkalnika, zato predlagam, da F1 še celo serijo GP2 priključijo.

Kje je še HRT in njihova dirkača. Namesto Karuna Chandhoka lahko vozi praktično vsak iz tega foruma, Senna ima nek talent, a prešibek da bi pokazal kar koli. Oni gredo na prvo dirko brez shakedowna. Amazing!

________________

Mark Webber po novi stezi v Bahrajnu:
http://www.f1fanatic.co.uk/2010/03/05/v...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Ripmork ::

Ja, tale Hispania racing team je res že na meji razsodnosti. Če jim uspe kakšno dirko končat med prvih dvajset, bo že nekaj.
Že Lotus in Virgin se bosta mukoma prebijala, kaj šele tile... imam občutek, da bodo še incidenti na stezi (veliko več prehitevanj za krog bo namreč).
Mi je žal da je Bruno v takšnem pristal. Največ kar lahko naredi letos za kariero je, da poskuša konstantno nadigravati moštvenega tekmeca (Karun niti ni slab dirkač).

V samem bistvu pa gre f1 v pravo smer - stroški na sprejemljivejši ravni, privatne dirkaške ekipe, večje število tekmovalcev - problem je le v težavni (oziroma slabo ocenjeni) izbiri moštev s strani krovne organizacije. Recimo Prodrive z Richardsom na čelu bi znala biti ena konkretna ekipa, a jih tako ali drugače zavračajo in bremzajo - papakom ala USF1 pa odprejo vrata na stežaj, bedaki.

PS: Ena ideja za prehitevanja: na starih f1 posnetkih se vidi, da so bila včasih nekatera dirkališča precej široka. Sicer je to avtomatsko pomenilo večje hitrosti v ovinkih (proti čemur se današnja f1 bori), a vseeno - bi bilo smiselno na dirkališčih vsaj na območju nekaj ovinkov stezo konkretno razširiti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

ABX ::

Ma pustite te nove ekipe pri miru, kaj so sposobne bomo videli naslednje leto.

Če ne drugo imamo letos 4 top ekipe in 8 dirkačev ki se lahko poteguje za naslov. Sezona bo fenomenalna.

Če bi še uvedli zgornjo mejo za proračun bi bilo super.

Prehitevanja so težka zaradi aerodinamike, zato lani so želeli omejiti downforce, a kaj ko so našli luknjo z famoznim double diffuser. Naslednje leto ga bojo ukinili in bomo spet videli več prehitevanj. Letos bo potrebno malo potrpet.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Tilen ::

1. Rosberg Mercedes 1:55.409 23
2. Hamilton McLaren-Mercedes 1:55.854 0.445 22
3. Schumacher Mercedes 1:55.903 0.494 23
4. Button McLaren-Mercedes 1:56.076 0.667 28
5. Vettel Red Bull-Renault 1:56.459 1.050 18
6. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:56.501 1.092 26
7. Massa Ferrari 1:56.555 1.146 30
8. Petrov Renault 1:56.750 1.341 26
9. Alonso Ferrari 1:57.140 1.731 25
10. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:57.255 1.846 24
11. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:57.352 1.943 27
12. Sutil Force India-Mercedes 1:57.361 1.952 29
13. Barrichello Williams-Cosworth 1:57.452 2.043 21
14. Liuzzi Force India-Mercedes 1:57.833 2.424 29
15. Kubica Renault 1:58.155 2.746 29
16. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:59.799 4.390 31
17. Webber Red Bull-Renault 2:00.444 5.035 12
18. Kovalainen Lotus-Cosworth 2:00.873 5.464 23
19. Trulli Lotus-Cosworth 2:00.990 5.581 14
20. Glock Virgin-Cosworth 2:02.037 6.628 3
21. di Grassi Virgin-Cosworth 2:02.188 6.779 21
22. Senna HRT-Cosworth 2:06.968 11.559 17
23. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1
24. Chandhok HRT-Cosworth
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Good Guy ::

to drugi trening?
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

njok ::

Drugi ja, v prvem je bil najboljši Sutil.

McLaren in Mercedes sta na drugem treningu zgledala kar uravnotežena, Ferrariju in RedBullu pa še nekaj manka, precej preglavic jim je delal zadnji ovinek. Če je problem samo v setupih, imajo še dovolj časa da se znajdejo... kakorkoli—komaj čakam kvalifikacije! Škoda le, da Bahrain držijo na koledarju, meni osebno je to ena manj zanimivih prog.

Super Sonic ::

Po videnem (to se vzame kot začetek sezone in vikenda):
- Massa za Alonsom (ko je avto obtežen z gorivom je njegov zaostanek kar presenetljivo velik),
- Šumi za Rosbergom (pol sekunde praktično na vseh področjih teže avtomobila),
- Hamilton in Button zelo izenačena (presenečenje, ob dejstvu, da Button bolj varčuje pri vožji z gumami bo zelo pestro na dirki),
- Red Bull dokaj slab (vročina?),
- "šunk" Force Indije (so dokaj konkurenčni),
- Petrov okoli 2s za Kubico,
- Williams je sumljiv,
- katastrofa od Virgina in Lotusa
- in pa seveda najbolj tragično moštvo HRT. Upam, da jim prepovejo nastop. DAns so delal shakedown dva treninga???

Jaz mislim, da se še nič ne ve, razen tega da se bodo za zmago udarili McLaren, Ferrari ali pa Mercedes. Red Bull mislim, da bo na tej dirki zadaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
strani: 1 2 3 4 5 ... 24


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240216 (19370) PIPI
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186857151 (14689) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
151622 (1377) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257657410 (16325) Alexius Heristalski
»

Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
702593 (1814) ziga7

Več podobnih tem