Forum » Loža » F1 2007
F1 2007
'FireSTORM' ::
DF ti veliko ne pomaga, če ne obvladaš 800+ glav živine z eno nogo.
Those penguins.... They sure aint normal....
TribesMan ::
Drugo leto bomo imeli nočno dirko... al to mogoče spada v temo F1 2008?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
'FireSTORM' ::
P|P, nekaj že pomaga ja, ampak manj izkušen bo imel bolj strme nastavitve zadnjega krila in bo na ravnici počasnejši od tistega ki bo imel nižjo nastavitev.
Tako da tu je spet tako tako.
Sicer pa tudi pri 200+kph se da fajn zavrtet pa je krilo lahko nastavljeno na 60° magari. Sploh če še gume niso ogrete ali pa če malo porosi dežek.
Tako da tu je spet tako tako.
Sicer pa tudi pri 200+kph se da fajn zavrtet pa je krilo lahko nastavljeno na 60° magari. Sploh če še gume niso ogrete ali pa če malo porosi dežek.
Those penguins.... They sure aint normal....
PrimozR ::
Mnja. Meni ni jasno kaj bo, če bo nova firma prišla zraven...
Firestorm pri 200 km/h je downforce že kar precej močan in ima avto že precej veliko 'težo'. Okej, mrzle gume. Itak si ga prvi krog vzamejo na izi. Potem pa ni panike. Je pa res, da z več DFja ni hitrosti. Itak je pa najboljši traction control desna noga.
Firestorm pri 200 km/h je downforce že kar precej močan in ima avto že precej veliko 'težo'. Okej, mrzle gume. Itak si ga prvi krog vzamejo na izi. Potem pa ni panike. Je pa res, da z več DFja ni hitrosti. Itak je pa najboljši traction control desna noga.
'FireSTORM' ::
Kul. 10 let gledanja vladavine enega motorja.
Those penguins.... They sure aint normal....
dzinks63 ::
Ok vse ima enkrat svojo mero in sedaj so šli čez rob. F1 bi naj bila vrhunec motosporta, omejitev je pa toliko, da se ven ne vidiš.
Očitno potrbuje formula še eno drugačno F1-HT (higt-tech). Torej omejit moč ( npr max 600 KW) je čist dovolj, vse ostalo pa prepustit razvoju.
Formulo, ko bi postavili na pisto, bi morali popolnoma prepustiti v nadzor vozniku . Moštvo naj bi skrbelo , da ima dirkač najboljši avtomobil kar ga lahko spravijo skupaj. Voznik pa bi med dirko odločal o vsem , tudi kdaj bo šel v boks po koliko goriva in katere gume, komunikacija med dirkačem in moštvom pa bi naj potekala samo v eno smer, od dirkača proti moštvu.
To je neko moje videnje bodočnosti Formule. Tovarniška moštva imajo denarja dovolj , če pa še dobijo prave sponzorje pa sploh ni panike, da zadeva nebi lavfala.
Očitno potrbuje formula še eno drugačno F1-HT (higt-tech). Torej omejit moč ( npr max 600 KW) je čist dovolj, vse ostalo pa prepustit razvoju.
Formulo, ko bi postavili na pisto, bi morali popolnoma prepustiti v nadzor vozniku . Moštvo naj bi skrbelo , da ima dirkač najboljši avtomobil kar ga lahko spravijo skupaj. Voznik pa bi med dirko odločal o vsem , tudi kdaj bo šel v boks po koliko goriva in katere gume, komunikacija med dirkačem in moštvom pa bi naj potekala samo v eno smer, od dirkača proti moštvu.
To je neko moje videnje bodočnosti Formule. Tovarniška moštva imajo denarja dovolj , če pa še dobijo prave sponzorje pa sploh ni panike, da zadeva nebi lavfala.
ripmork ::
osebno mi zamrznitev za kar 10 let ni najbolj po godu (bomo težje večjim spremembam, npr. Honda potemtakem 10 let nima dobrih šans da se zares pobere)
raje pa gledam izenačeno kompetitivno formulo ena in ne high-tech kapitalistično prvenstvo kjer na koncu lahko zmaga le ekipa najboljših dizajnerjev pa tehnikov.
V dobre stare caje ohlapnih pravilnikov pa inovativnih rešitev ki so čez noč popestrili prvenstvo pa žal ne moremo več: f1 je postala tako zajeten biznis, da enostavno ekipe morajo biti pod trdo roko in orenk omejene pri razvoju, drugače bi gledali vedno hitrejše dirkalnike - kar pa je neke vrste absurd: gledalec itak ne bo opazil razlike, medtem ko za dirkača to pomeni občutno večji riziko, da ne omenjamo sil ki delujejo na dirkača med dirko in se s hitrostjo stopnjujejo.
10, 15 let nazaj smo gledali formulo z dosti več akcije in prehitevanja na stezi, pa so bili dirkalniki težji, okornejši in počasnejši kot današnji - se torej sploh še komu po domače povedano "jebe" ali so zavore na dirkalnikih keramične ali jeklene, kodrlajsaste? razvoj naj se IMO kar lepo dogaja v Intelovih farmah pa v laboratorijih kjer je zelo dobrodošel,v f1 pa potrebujemo točno to kar se obeta:
prepoved TC-ja in preoblikovanje dirkalnika na takšen način, da bodo lažje omogočena prehitevanja/ vožnja v zavetrju
raje pa gledam izenačeno kompetitivno formulo ena in ne high-tech kapitalistično prvenstvo kjer na koncu lahko zmaga le ekipa najboljših dizajnerjev pa tehnikov.
V dobre stare caje ohlapnih pravilnikov pa inovativnih rešitev ki so čez noč popestrili prvenstvo pa žal ne moremo več: f1 je postala tako zajeten biznis, da enostavno ekipe morajo biti pod trdo roko in orenk omejene pri razvoju, drugače bi gledali vedno hitrejše dirkalnike - kar pa je neke vrste absurd: gledalec itak ne bo opazil razlike, medtem ko za dirkača to pomeni občutno večji riziko, da ne omenjamo sil ki delujejo na dirkača med dirko in se s hitrostjo stopnjujejo.
10, 15 let nazaj smo gledali formulo z dosti več akcije in prehitevanja na stezi, pa so bili dirkalniki težji, okornejši in počasnejši kot današnji - se torej sploh še komu po domače povedano "jebe" ali so zavore na dirkalnikih keramične ali jeklene, kodrlajsaste? razvoj naj se IMO kar lepo dogaja v Intelovih farmah pa v laboratorijih kjer je zelo dobrodošel,v f1 pa potrebujemo točno to kar se obeta:
prepoved TC-ja in preoblikovanje dirkalnika na takšen način, da bodo lažje omogočena prehitevanja/ vožnja v zavetrju
dzinks63 ::
>raje pa gledam izenačeno kompetitivno formulo ena in ne high-tech kapitalistično prvenstvo kjer na koncu lahko zmaga le ekipa najboljših dizajnerjev pa tehnikov.
In kakšno formulo si pa gledal do sedaj, a so zmagovala slaba moštva in avtomobili?
Seveda ne, le najbolša in to bo vedno tako.
In kakšno formulo si pa gledal do sedaj, a so zmagovala slaba moštva in avtomobili?
Seveda ne, le najbolša in to bo vedno tako.
Karaya 52 ::
Jaz imam precej drugačen pogled na F1 kor RIPMORK. Kdo pa bo tako motiviran pri razvoju oz. kdo bo namenil toliko denarja razvoju kot moštvo ki se poteguje za naslov prvaka? Logično da se postavljajo nove omejitve in kaj je bolšega kot prestavljanje mej? Seveda pa smo vsi za varno F1. Slej ko prej bodo te novosti uporabljene za nas lajke na nekem področju. Seveda sem zato da Intel razvija svoje stvar. V F1 pa nisem nikoli videl samo športa.
metalc ::
Ripmork, ravno pred 15 leti (1992) je bila ena najdolgočasnejših sezon sploh. Williams je imel daleč najboljši avto (že takrat so edini imeli nekaj podobnega TC), najboljše motorje, najboljši bencin (takrat še ni bil predpisan in od izbranega dobavitelja), v njem je sedel N. Mansell, ki je že itak bil v svojem času eden najboljših voznikov in je seveda že takoj po startu s pole positiona pobegnil na "varno". Njegov moštveni kolega mu sicer ni bil dorasel (tako so odpadla še notranja nesoglasja kot npr. letos Hamilton - Alonso ali včasih Prost - Senna), pa je ponavadi vseeno končal z naskokom na drugem mestu. Vse preredki so bili prebliski A. Senne v takrat popolnoma nekonkurenčnem McLarnu in še "zelenca" M. Schumacherja, A. Prost pa je ravno tisto leto "pavziral", če ne bi bil prej odpuščen, pa itak ne bi imel realnih šans v Ferrariju, ki takrat tudi v resnici ni bil kaj dosti boljši od traktorja oz. tovornjaka. Še najbolj zanimivi so tako bili trači, kako si je Mansell hotel od škrtuha Williamsa (ki je vztrajno zagovarjal, da v njegovem avtu lahko zmaga tudi nekdo naključno pobran na ulici) izpogajati večjo plačo, potem pa je že sredi sezone obupal in takoj po koncu sezone odšel v ZDA.
Pred 10 leti pa je res bilo bistveno zanimivejše, ko sta se prav do konca borila Villeneuve in Schumacher in se je končalo s tistim znamenitim neuspelim Schumijem knockoutom. Tudi nekaj vmesnih sezon je bilo kar pestrih, če le ni Schumi sedel v predobrem avtu
Pred 10 leti pa je res bilo bistveno zanimivejše, ko sta se prav do konca borila Villeneuve in Schumacher in se je končalo s tistim znamenitim neuspelim Schumijem knockoutom. Tudi nekaj vmesnih sezon je bilo kar pestrih, če le ni Schumi sedel v predobrem avtu
'FireSTORM' ::
Jaz imam precej drugačen pogled na F1 kor RIPMORK. Kdo pa bo tako motiviran pri razvoju oz. kdo bo namenil toliko denarja razvoju kot moštvo ki se poteguje za naslov prvaka? Logično da se postavljajo nove omejitve in kaj je bolšega kot prestavljanje mej? Seveda pa smo vsi za varno F1. Slej ko prej bodo te novosti uporabljene za nas lajke na nekem področju. Seveda sem zato da Intel razvija svoje stvar. V F1 pa nisem nikoli videl samo športa.
Torej praviš da je ta omejitev vredu.
10 let brez razvoja.
Recimo da BMW za drugo leto razvije tak motor ki bo daleč pred tekmeci in bo dominiral vse.
Torej bodo 10 let dominirali vse ker drugi ne bodo mogli naredit boljšega motorja, oz. ga nebodo smeli.
Meni to sploh ni kewl.
Those penguins.... They sure aint normal....
globoko grlo ::
heh, počas bojo prišli nazaj do gokartov
take omejive se porodijo v starih betežnih beticah
time 4 a revolution
take omejive se porodijo v starih betežnih beticah
time 4 a revolution
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285291 (180759) | ABX |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184866 (148111) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90297 (52676) | ABX |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56105 (35259) | PrimozR |