Forum » Loža » F1 2007
F1 2007
Super Sonic ::
"Hvala Bogu, da obstaja HRT2..."
Jap, ampak prow res, bi napisu bratec.
Jap, ampak prow res, bi napisu bratec.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
"Preveč pasivn je."
Pasiven? Kje? Ob stezi - kaj ima to zveze z dirkanjem na stezi? V glavnem prosim za strokovno obrazložitev.
Kimi ima letos največ zmag, torej bi šel naslov kar v prave roke. Če.
Kot je že bilo zapisano - z letošnjim naslovom se nihče ne bi rad prav preveč "hvalil", z izjemo Robota.
Pasiven? Kje? Ob stezi - kaj ima to zveze z dirkanjem na stezi? V glavnem prosim za strokovno obrazložitev.
Kimi ima letos največ zmag, torej bi šel naslov kar v prave roke. Če.
Kot je že bilo zapisano - z letošnjim naslovom se nihče ne bi rad prav preveč "hvalil", z izjemo Robota.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ČIP 008 ::
Čudežni deček ni speljal vhod v bokse!
Do zdaj se je vedno smejal HIHIHI HOHOHO danes pa mu mu pri osnovnošolski napaki ni mogel pomagati niti sam "očka" Ron Dennis. Daj no za prvaka pa že moraš nekaj več pokazati od vloge Marije device.
Po zmagi v Fuji se je spomnil celo vseh velikih v F1 Menslla Prosta in celo Senne , daj prodajaj to komu drugemu pubec na baterije..................
Do zdaj se je vedno smejal HIHIHI HOHOHO danes pa mu mu pri osnovnošolski napaki ni mogel pomagati niti sam "očka" Ron Dennis. Daj no za prvaka pa že moraš nekaj več pokazati od vloge Marije device.
Po zmagi v Fuji se je spomnil celo vseh velikih v F1 Menslla Prosta in celo Senne , daj prodajaj to komu drugemu pubec na baterije..................
Super Sonic ::
"Daj no za prvaka pa že moraš nekaj več pokazati od vloge Marije device. "
Praktično edina njegova napaka letos. Kimi in Alonso (ki sta še v boju) sta imela letos malo več napak, pa če prav ne tako začetniških. Poleg tega Hamilton že celo leto vozi hitreje ali vsaj enako hitro kot 2x sv. prvak, kar ni slabo. Je pa v isti sapi res, da toliko tisoč ur kot jih je prevozil on v super McLarnovem simulatorju (legenda pravi, da se tam lahko simulira tudi padli list iz drevesa, ki pade na stezo) izniči nadimek "Čudežni deček" in ga spremeni v bolj enostavno besedo "Robot". Čeprav letos prvič sedi v F1 je pravzaprav veteran on in ne Alonso. Vseeno pa njegov talent ni sporen. Potem pa "kork uzameš".
"Po zmagi v Fuji se je spomnil celo vseh velikih v F1 Menslla Prosta in celo Senne "
Ja, tista je bila malo lovska. Tudi meni se je malo zasmejalo, ko je trobezljal tja v tri dni o teh zadevah.
Praktično edina njegova napaka letos. Kimi in Alonso (ki sta še v boju) sta imela letos malo več napak, pa če prav ne tako začetniških. Poleg tega Hamilton že celo leto vozi hitreje ali vsaj enako hitro kot 2x sv. prvak, kar ni slabo. Je pa v isti sapi res, da toliko tisoč ur kot jih je prevozil on v super McLarnovem simulatorju (legenda pravi, da se tam lahko simulira tudi padli list iz drevesa, ki pade na stezo) izniči nadimek "Čudežni deček" in ga spremeni v bolj enostavno besedo "Robot". Čeprav letos prvič sedi v F1 je pravzaprav veteran on in ne Alonso. Vseeno pa njegov talent ni sporen. Potem pa "kork uzameš".
"Po zmagi v Fuji se je spomnil celo vseh velikih v F1 Menslla Prosta in celo Senne "
Ja, tista je bila malo lovska. Tudi meni se je malo zasmejalo, ko je trobezljal tja v tri dni o teh zadevah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
'FireSTORM' ::
>> Zame bi bilo "najhujše", da postane prvak Alonso.
> Še huje je če ostane v McLarnu.
Najhuje je če pride v Ferrari.
> Še huje je če ostane v McLarnu.
Najhuje je če pride v Ferrari.
Those penguins.... They sure aint normal....
LjubimPeezde ::
Najhuje je če pride v Ferrari.
Če bi bil v Ferrariju bi vsaj dobili nekoga po MSju z zmagovalno mentaliteto
Kimi to ni, Massa pa še manj
Daedalus ::
Zakaj pa to? Temu nesrečniku ne bi ta naslov prvaka nič pomenil, saj si ga nekako ni zaslužil za moje pojme. Preveč pasivn je.
Ma največ zmag letos in točkovno najbolj prepričljiv zadnji del sezone. Sicer res mora v Braziliji zmagatin Hamilton kr mora odstopit ali pa osvojit max tri točke. Ker če bosta osvojila isto število točk, gre naslov onemu z največ zmagami, kar bi po zgornjem scenariju pomenilo 6 proti 4 v korist Kimija.
Če bi bil v Ferrariju bi vsaj dobili nekoga po MSju z zmagovalno mentaliteto
Kimi to ni, Massa pa še manj
Seveda. A ziher gledama isto F1, al si mel kaj drugega v mislih?
Hamilton je pa danes prav kraljevsko zaf*kal. V bistvu je že celo moštvo prej naredlo hudo napako, ko niso meli kaj bistvenega za zgubit in so se šli dirkanje s Kimijem, kljub temu, da so ble gume na McLarnu do konca razsute. No, zdaj pa bo tud Hamilton vidal, kaj je to pritisk. Mi pa, kako ga bo prenesel.
Ma največ zmag letos in točkovno najbolj prepričljiv zadnji del sezone. Sicer res mora v Braziliji zmagatin Hamilton kr mora odstopit ali pa osvojit max tri točke. Ker če bosta osvojila isto število točk, gre naslov onemu z največ zmagami, kar bi po zgornjem scenariju pomenilo 6 proti 4 v korist Kimija.
Če bi bil v Ferrariju bi vsaj dobili nekoga po MSju z zmagovalno mentaliteto
Kimi to ni, Massa pa še manj
Seveda. A ziher gledama isto F1, al si mel kaj drugega v mislih?
Hamilton je pa danes prav kraljevsko zaf*kal. V bistvu je že celo moštvo prej naredlo hudo napako, ko niso meli kaj bistvenega za zgubit in so se šli dirkanje s Kimijem, kljub temu, da so ble gume na McLarnu do konca razsute. No, zdaj pa bo tud Hamilton vidal, kaj je to pritisk. Mi pa, kako ga bo prenesel.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
šernk ::
očitno uničene zadnje gume niso simulirali na simulatorju potem pa ni vedel da mora peljati skozi ovink počasneje kot ponavadi
upam da bo držal rek kjer se prepirata dva tretji dobiček ima, Alonso bi znal iti v brazilji na nož, še sploh zaradi skrhanih odnosov v ekipi in popolnoma realno gledano lahko iztrži iz tega največ ravno Kimi
zame bi bil sanjski razplet odstop alonsa in hamiltona in zmaga kimija)
upam da bo držal rek kjer se prepirata dva tretji dobiček ima, Alonso bi znal iti v brazilji na nož, še sploh zaradi skrhanih odnosov v ekipi in popolnoma realno gledano lahko iztrži iz tega največ ravno Kimi
zame bi bil sanjski razplet odstop alonsa in hamiltona in zmaga kimija)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
TribesMan ::
Kimi si IMO zasluži naslov vsaj tolk kot Hamilton, če ne celo mal več.
Hamilton je imel za seboj idealno sezono. Tale odstop danes je bil PRVI letos sploh. Že celo sezono vozi praktično brez kakšnih problemov z avtomobilom, edinkrat ko ni dobil nobene točke poleg današnje tekme je bilo v Nemčiji, takrat si pa itaq ni zaslužil, saj so ga potem ko je že odletel iz proge varnostniki z dvigalom spravili nazaj.
Medtem ko je izzivalcu v rdečem konju že dvakrat odpovedal avtomobil (Španija in Nemčija, obakrat s 3. mesta) drugače je vedno končal v točkah, najslabše mu je šlo v Monaku, kjer je bil 8. In če prištejemo še prejšnjo dirko kjer je štartal s hendikepom enega postanka v boksih lahko rečemo, da ima Kimi za seboj veliko bolj težavno sezono, kot McLarnov wunderkid.
Sploh pa mi je šlo na kozlanje, ko je po prejšnji dirki začel fante sanjarit in se primerjat s Prostom in Senno... Pičkica mala naduta angleška. Sicer pa imamo pregovor, ki pravi nekaj o takih stvareh "Lastna hvala cena mala."
Hamilton je imel za seboj idealno sezono. Tale odstop danes je bil PRVI letos sploh. Že celo sezono vozi praktično brez kakšnih problemov z avtomobilom, edinkrat ko ni dobil nobene točke poleg današnje tekme je bilo v Nemčiji, takrat si pa itaq ni zaslužil, saj so ga potem ko je že odletel iz proge varnostniki z dvigalom spravili nazaj.
Medtem ko je izzivalcu v rdečem konju že dvakrat odpovedal avtomobil (Španija in Nemčija, obakrat s 3. mesta) drugače je vedno končal v točkah, najslabše mu je šlo v Monaku, kjer je bil 8. In če prištejemo še prejšnjo dirko kjer je štartal s hendikepom enega postanka v boksih lahko rečemo, da ima Kimi za seboj veliko bolj težavno sezono, kot McLarnov wunderkid.
Sploh pa mi je šlo na kozlanje, ko je po prejšnji dirki začel fante sanjarit in se primerjat s Prostom in Senno... Pičkica mala naduta angleška. Sicer pa imamo pregovor, ki pravi nekaj o takih stvareh "Lastna hvala cena mala."
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
SebaR ::
Kimi in Alonso (ki sta še v boju) sta imela letos malo več napak, pa če prav ne tako začetniških.
Kimi:
Gran Premio de España Telefónica 2007
Ret 6 Kimi Rãikkönen Ferrari 9 Electrical 3
Grand Prix of Europe
Ret 6 Kimi Rãikkönen Ferrari 34 Hydraulics 1
Alonso:
Ret 1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 41 Accident 2
Povzetek: Kimi iz dirk več iztržil kot Alonso, pomoje si naslov bolj zasluži, poleg tega pa so bili odstopi pri Kimiju zaradi okvar.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
TribesMan ::
Edina napaka, ki jo je Kimi letos naredil na dirkah, je bila tista v Nemčiji, ko je kot vodilni falil uvoz v bokse in zletel nazaj na stezo. Potem je moral odpeljati še en krog, da ja šel lahko menjat gume. Po tem je padel na 7. mesto in se do trenutka, ko mu je šla mašina povzpel do 3. mesta.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Daedalus ::
Samo tale Ron Dennis je pa res "en mau" off:
"We weren't at all fazed about Kimi; we didn't care about Kimi; we weren't racing Kimi; he was racing Fernando.
Ni čudno, da se Alonsu fuzla, ko pa je danes RD-ja očitno bolj skrbelo to, da ne bi Fonzo prehitel wunderkinda. Ah ja, F1 je res dog eat dog scena. In seveda, Lewis ni nič kriv. Bleh
Link.
"We weren't at all fazed about Kimi; we didn't care about Kimi; we weren't racing Kimi; he was racing Fernando.
Ni čudno, da se Alonsu fuzla, ko pa je danes RD-ja očitno bolj skrbelo to, da ne bi Fonzo prehitel wunderkinda. Ah ja, F1 je res dog eat dog scena. In seveda, Lewis ni nič kriv. Bleh
Link.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
'FireSTORM' ::
Danes me je zelo pozitivno presenetil Vettel.
On je zame letos tisti ki je največ pokazal v svoji prvi izjemno kratki sezoni. Že prejšno dirko bi raztural če nebi nabasal Webbra.
To je zame čudež da tako mlad novinec prileze tako daleč z skoraj najslabšim avtom na stezi. Ne pa nek "Robot" ki ima za sabo več ur vožnje na simulatorju kot vsi dirkači realnih ur za volanom v letošnji sezoni, plus tega pa je še v enem izmed najboljših avtu na stezi.
Iz tega poba še bo nekaj.
On je zame letos tisti ki je največ pokazal v svoji prvi izjemno kratki sezoni. Že prejšno dirko bi raztural če nebi nabasal Webbra.
To je zame čudež da tako mlad novinec prileze tako daleč z skoraj najslabšim avtom na stezi. Ne pa nek "Robot" ki ima za sabo več ur vožnje na simulatorju kot vsi dirkači realnih ur za volanom v letošnji sezoni, plus tega pa je še v enem izmed najboljših avtu na stezi.
Iz tega poba še bo nekaj.
Those penguins.... They sure aint normal....
ripmork ::
jep, Vettel je pokazal izjemno vožnjo, prav veselje videt obetaven ambiciozen podmladek v primerjavi z kakimi apatičnimi Ralfi, Trulliji, Rubensi, Buttoni...
SmeskoSnezak ::
V tej debati se enostavno vidi, kako vi ne znate brati!! Kaj pri hudiču ne razumete pri besedi pasiven?!? A vam morem definicijo napisati?
Sicer pa po eni strani sploh ne znate debatirat na nivoju, kritizirate rookieja, vidi se pripadnost neki ekipi, kličete imena kot robot, itd. po drugi strani pa naslednjih nekaj odgovorov je dobro napisanih in argumentiranih. Mislim, dajte se malo zamislit nad sabo, no... for crying out loud.
Sicer pa po eni strani sploh ne znate debatirat na nivoju, kritizirate rookieja, vidi se pripadnost neki ekipi, kličete imena kot robot, itd. po drugi strani pa naslednjih nekaj odgovorov je dobro napisanih in argumentiranih. Mislim, dajte se malo zamislit nad sabo, no... for crying out loud.
@ Pusti soncu v srce... @
borchi ::
@Smesko: no, povej kaj pomeni pasiven. v tvojem jeziku, da bomo vedeli o čem govoriš. misliš, da je pasiven tisti kimi za katerega so (sicer bedaki) govorili, da je preveč agresiven in da ima zato toliko težav z okvarami?
> Samo tale Ron Dennis je pa res "en mau" off
ja. verjetno največji dvoličnež v f1. alonso je res paranoik, ampak v tem primeru pa je brezveze paranoičen, ker so res za njim . me zanima koliko manj živčno bi reagirat dennis, če bi namesto hamiltona v pesku obtičal alonso.
> Ne pa nek "Robot" ki ima za sabo več ur vožnje na simulatorju kot vsi dirkači realnih ur za volanom v letošnji sezoni, plus tega pa je še v enem izmed najboljših avtu na stezi.
v najboljšem avtu v tej sezoni je tudi alonso. verjetno alonso nima iste podpore pri moštvu glede taktike, ali pa v tem, da se ne more odločit, da njegova telemetrija in setup ne prideta do hamiltona (verjetno je v tem delu precej boljši od hamiltona), drugače pa skoraj ne verjamem, da alonso ne bi imel na voljo enakega materiala kot hamilton. aja, če je hamilton tako dober zaradi simulatorja, potem ga naj začnejo uporabljat še drugi.
bottom line je, da sta hamilton in alonso zelo izenačena po sami hitrosti in da bo prvenstvo odločila kakšna malenkost, mogoče tudi sreča.
> Samo tale Ron Dennis je pa res "en mau" off
ja. verjetno največji dvoličnež v f1. alonso je res paranoik, ampak v tem primeru pa je brezveze paranoičen, ker so res za njim . me zanima koliko manj živčno bi reagirat dennis, če bi namesto hamiltona v pesku obtičal alonso.
> Ne pa nek "Robot" ki ima za sabo več ur vožnje na simulatorju kot vsi dirkači realnih ur za volanom v letošnji sezoni, plus tega pa je še v enem izmed najboljših avtu na stezi.
v najboljšem avtu v tej sezoni je tudi alonso. verjetno alonso nima iste podpore pri moštvu glede taktike, ali pa v tem, da se ne more odločit, da njegova telemetrija in setup ne prideta do hamiltona (verjetno je v tem delu precej boljši od hamiltona), drugače pa skoraj ne verjamem, da alonso ne bi imel na voljo enakega materiala kot hamilton. aja, če je hamilton tako dober zaradi simulatorja, potem ga naj začnejo uporabljat še drugi.
bottom line je, da sta hamilton in alonso zelo izenačena po sami hitrosti in da bo prvenstvo odločila kakšna malenkost, mogoče tudi sreča.
l'jga
SmeskoSnezak ::
Će je nekdo agresiven, bi po vsej verjetnosti rekel, da je bil prav tako aktiven, kar je nasprotno od pasivnosti.
@ Pusti soncu v srce... @
Super Sonic ::
"aja, če je hamilton tako dober zaradi simulatorja, potem ga naj začnejo uporabljat še drugi."
Tako "izi" to pač ne gre. Hamilton ima več let podobnega treninga za seboj. Od treninga v super simulatorju do McLarnove šole treniranja možganov. In nikar ne skrbi - na poti je še en "Robot", vprašanje je samo, kdaj ga bodo spustili na "teren".
Kar se pa tiče Kimijevih in Alonsovih napak, pa sledeče: Kimi letos med dirko že res, da ni storil kakšne očitne napake, ki bi ga stala uvrstitve. Je pa zato redno "sral" v tretjem delu kvalifikacij, ko je izgubljal dvoboj z Masso, čeprav je bil hiter cel teden. Sam je sicer povedal, da ima probleme na "prime" gumah v hitrem krogu, ker ne ve, kdaj primejo. A če lahko cel vikend baše Masso, potem ni razloga, da ga ne bi še v tem delu kvalifikacij. Tako je v Turčiij izgubil 2 točki, pa še kje (trenutno prazna glava, a če kdo želi, z veseljem pogledam, kje je štartal za Masso, kjub hitrejšemu vikendu). Alonso po drugi strani serje v kvalifikacijah in na dirkah. Tako si naprimer v Kanadi privoščil, da ga je stresel Sato, med tem ko je njegov co-worker - zmagal. To ni neka odlika prvaka ima pa ALonso na "vesti" še več porazov proti moštvenemu kolegu in vsi ti porazi so plod raznih napak(ic).
Skratka, Alfa voznika v F1 trenutno ni, so pa trije najboljši dirkači.
Tako "izi" to pač ne gre. Hamilton ima več let podobnega treninga za seboj. Od treninga v super simulatorju do McLarnove šole treniranja možganov. In nikar ne skrbi - na poti je še en "Robot", vprašanje je samo, kdaj ga bodo spustili na "teren".
Kar se pa tiče Kimijevih in Alonsovih napak, pa sledeče: Kimi letos med dirko že res, da ni storil kakšne očitne napake, ki bi ga stala uvrstitve. Je pa zato redno "sral" v tretjem delu kvalifikacij, ko je izgubljal dvoboj z Masso, čeprav je bil hiter cel teden. Sam je sicer povedal, da ima probleme na "prime" gumah v hitrem krogu, ker ne ve, kdaj primejo. A če lahko cel vikend baše Masso, potem ni razloga, da ga ne bi še v tem delu kvalifikacij. Tako je v Turčiij izgubil 2 točki, pa še kje (trenutno prazna glava, a če kdo želi, z veseljem pogledam, kje je štartal za Masso, kjub hitrejšemu vikendu). Alonso po drugi strani serje v kvalifikacijah in na dirkah. Tako si naprimer v Kanadi privoščil, da ga je stresel Sato, med tem ko je njegov co-worker - zmagal. To ni neka odlika prvaka ima pa ALonso na "vesti" še več porazov proti moštvenemu kolegu in vsi ti porazi so plod raznih napak(ic).
Skratka, Alfa voznika v F1 trenutno ni, so pa trije najboljši dirkači.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
SmeskoSnezak ::
Tako "izi" to pač ne gre. Hamilton ima več let podobnega treninga za seboj. Od treninga v super simulatorju do McLarnove šole treniranja možganov. In nikar ne skrbi - na poti je še en "Robot", vprašanje je samo, kdaj ga bodo spustili na "teren".
Maš ti to kake dokaze ali bluziš nekaj v tri krasne in si zmišljuješ teorije zarote?!?
@ Pusti soncu v srce... @
Super Sonic ::
Ne, izmišljujem si in bluzim tja v tri krasne, pred vsem zato, ker nisem pasiven.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BlackHole ::
"We weren't at all fazed about Kimi; we didn't care about Kimi; we weren't racing Kimi; he was racing Fernando.
Ni čudno, da se Alonsu fuzla, ko pa je danes RD-ja očitno bolj skrbelo to, da ne bi Fonzo prehitel wunderkinda.
RD ni nič "bolj skrbelo", saj če dobro prebereš njegov citat, je rekel, da je Hamilton tekmoval z Alonsom, ne pa Mclaren team.
LP Marko
'FireSTORM' ::
> v najboljšem avtu v tej sezoni je tudi alonso. verjetno alonso nima iste podpore pri moštvu glede taktike, ali pa v tem, da se ne more odločit, da
njegova telemetrija in setup ne prideta do hamiltona (verjetno je v tem delu precej boljši od hamiltona), drugače pa skoraj ne verjamem, da alonso ne bi imel na voljo enakega materiala kot hamilton. aja, če je hamilton tako dober zaradi simulatorja, potem ga naj začnejo uporabljat še drugi.
Glej moj point ni bil primerjanje alonsa z hamiltonom, ampak hamiltona z vettlom. In kar sem hotel povedat je da je zame dosti večji "čudežni deček" Vettel, popolen novinec ki je formulo videl le na testiranjih oz. jo vozil in je na stezi v skorajda najslabšem avtu, medtem ko je pa hamilton v enem najboljšem avtu na stezi z 35426654735673568362546426546ur na simulatorju. In vsi vidijo samo hamiltona, kao da je zdaj on car. Novinec in vodi v skupnem seštevku, saj je po vseh teh urah na simu že skoraj veteran in ne novinec, medtem ko pravi novinec ki ima le par dirk za sabo letos(6, 7?) in hkrati v najslabšem avtu pa se prebije do četrtega mesta pa nihče ne opazi. Torej lahko bi rekel v "gamer" stilu, g33k vs n00b. G33k v top f1 caru, n00b pa v low-end samokolnicah in se n00b prebije tako visoko medtem ko pa za g33ka to ni več nobena presenetljivost da nebi bil v ospredju. Ampak še vedno vsi opazijo samo g33ka.
Štekaš? Nekdo z najslabšim avtom pokaže več kot nekdo z najboljšim avtom.
njegova telemetrija in setup ne prideta do hamiltona (verjetno je v tem delu precej boljši od hamiltona), drugače pa skoraj ne verjamem, da alonso ne bi imel na voljo enakega materiala kot hamilton. aja, če je hamilton tako dober zaradi simulatorja, potem ga naj začnejo uporabljat še drugi.
Glej moj point ni bil primerjanje alonsa z hamiltonom, ampak hamiltona z vettlom. In kar sem hotel povedat je da je zame dosti večji "čudežni deček" Vettel, popolen novinec ki je formulo videl le na testiranjih oz. jo vozil in je na stezi v skorajda najslabšem avtu, medtem ko je pa hamilton v enem najboljšem avtu na stezi z 35426654735673568362546426546ur na simulatorju. In vsi vidijo samo hamiltona, kao da je zdaj on car. Novinec in vodi v skupnem seštevku, saj je po vseh teh urah na simu že skoraj veteran in ne novinec, medtem ko pravi novinec ki ima le par dirk za sabo letos(6, 7?) in hkrati v najslabšem avtu pa se prebije do četrtega mesta pa nihče ne opazi. Torej lahko bi rekel v "gamer" stilu, g33k vs n00b. G33k v top f1 caru, n00b pa v low-end samokolnicah in se n00b prebije tako visoko medtem ko pa za g33ka to ni več nobena presenetljivost da nebi bil v ospredju. Ampak še vedno vsi opazijo samo g33ka.
Štekaš? Nekdo z najslabšim avtom pokaže več kot nekdo z najboljšim avtom.
Those penguins.... They sure aint normal....
Super Sonic ::
"In kar sem hotel povedat je da je zame dosti večji "čudežni deček" Vettel, popolen novinec ki je formulo videl le na testiranjih oz. jo vozil in je na stezi v skorajda najslabšem avtu, medtem ko je pa hamilton v enem najboljšem avtu na stezi z 35426654735673568362546426546ur na simulatorju"
Prav neumno je misliti, da je Vettel priletel z neba in da je čisti "native" dirkač. Takšnih ni več, bolj ali manj so vsi sodobni dirkači šli čez nek protokol, da, tudi Vettel. Eden zadnjih samurajev je Kimi, zame osebno tudi najbolj talentiran dirkač vseh časov. Lenoba in drugačen pristop do dirkanja, ter jemanje življenja takšnega kot zares tudi je, mu preprečujejo verižne naslove oz. sploh prvi naslov. Za primer - Kimi je letos prišel na Fuji in takoj postavil najhitrejši čas (prvi trening). S tem, da je bil edini dirkač, ki sploh ni vedel kako proga izgleda, pred prvim treningom. Pravi, da simulatorja od blizu tudi vidi ne, da ga to ne zanima. No v glavnem, takšnih ne delajo več. Že Bruno Senna je v velikem zaostanku v primerjavi z vrstniki, ker nekaj časa ni vozil (mama rekla ne). Vsi mladi dirkači so natrenirani (poleg talenta) v nulo na vseh možnih in ne možnih simulatorjih, avtomobilih, serijah.
V glavnem drugo leto prihaja čez Prodrive tale stric. Nekaj opisa:
- In 1998 he was Formula Vauxhall Junior Class B Champion with 13 fastest laps, 13 poles, 13 races, dominating every race of the season. He also set a track record which had never before been set by any "B" class car. He got promoted to the Formula Vauxhall Junior and won the championship with two track records, four wins, five fastest laps, three pole positions. At the season's end he was awarded the prestigious McLaren Autosport BRDC Young Driver of the Year award.
- Moving up to Formula 3, he competed in the Scholarship class of the British F3 championship, becoming champion with 13 wins, 13 fastest laps, 13 pole positions.
itd.
Malo "smolast" v svojem življenju, toda prihaja. Je plod Mclarna (še bolj Mercedeza), zelo podobna šola kot Hamilton. Lani so pri McLarnu močno oklevali koga poslati v letošnjo sezono: Hamiltona ali Paffetta. Razlika med njima naj bi bila minimalna, kar pomeni, da bi bil tudi Peffett v Braziliji sposoben, čeprav avta od blizu ni videl - kaj šele proge, odpeljati podoben krog kot 2x sv. prvak tega športa.
Kar se pa tiče setupa med Hamiltonom in Alosnom - oba dirkača MM pred dirko dobita optimalen setup s strani super računalnika, potem pa se glede na pogoje odločata. To je, samo za primer, naredilo razliko med Alonsom in Hamiltonom na letošnjem Spaju. Hamilton je v soboto na treningu izbral setup mogočnega računala in se uštel. Po dirki je na glas priznal, da je imel ALonso boljši setup - se pravi svojega. Še zanimivost - oba dirkača MM naj bi imela podoben način vožnje.
"RD ni nič "bolj skrbelo", saj če dobro prebereš njegov citat, je rekel, da je Hamilton tekmoval z Alonsom, ne pa Mclaren team."
Moje osebno mnenje je, da je Hamilton hotel videti kako hiter je Kimi. Hamilton ve, kaj Kimi je. Dejstvo je, da imajo v F1 moštvih tudi model, kjer dirkač premika samo maso vozila. Urbana legenda pravi, da pri MM nihče ne zmore popraviti rekorda Kimija. V glavnem, osebno sem prepričan, da Hamilton želel Kimija deklasirati in se je, po domače, usral in prav naivno zajebal dirko. Alonsa je Hamilton že premagal (večkrat) zato izziv zanjga enostavno ni več "tam".
Prav neumno je misliti, da je Vettel priletel z neba in da je čisti "native" dirkač. Takšnih ni več, bolj ali manj so vsi sodobni dirkači šli čez nek protokol, da, tudi Vettel. Eden zadnjih samurajev je Kimi, zame osebno tudi najbolj talentiran dirkač vseh časov. Lenoba in drugačen pristop do dirkanja, ter jemanje življenja takšnega kot zares tudi je, mu preprečujejo verižne naslove oz. sploh prvi naslov. Za primer - Kimi je letos prišel na Fuji in takoj postavil najhitrejši čas (prvi trening). S tem, da je bil edini dirkač, ki sploh ni vedel kako proga izgleda, pred prvim treningom. Pravi, da simulatorja od blizu tudi vidi ne, da ga to ne zanima. No v glavnem, takšnih ne delajo več. Že Bruno Senna je v velikem zaostanku v primerjavi z vrstniki, ker nekaj časa ni vozil (mama rekla ne). Vsi mladi dirkači so natrenirani (poleg talenta) v nulo na vseh možnih in ne možnih simulatorjih, avtomobilih, serijah.
V glavnem drugo leto prihaja čez Prodrive tale stric. Nekaj opisa:
- In 1998 he was Formula Vauxhall Junior Class B Champion with 13 fastest laps, 13 poles, 13 races, dominating every race of the season. He also set a track record which had never before been set by any "B" class car. He got promoted to the Formula Vauxhall Junior and won the championship with two track records, four wins, five fastest laps, three pole positions. At the season's end he was awarded the prestigious McLaren Autosport BRDC Young Driver of the Year award.
- Moving up to Formula 3, he competed in the Scholarship class of the British F3 championship, becoming champion with 13 wins, 13 fastest laps, 13 pole positions.
itd.
Malo "smolast" v svojem življenju, toda prihaja. Je plod Mclarna (še bolj Mercedeza), zelo podobna šola kot Hamilton. Lani so pri McLarnu močno oklevali koga poslati v letošnjo sezono: Hamiltona ali Paffetta. Razlika med njima naj bi bila minimalna, kar pomeni, da bi bil tudi Peffett v Braziliji sposoben, čeprav avta od blizu ni videl - kaj šele proge, odpeljati podoben krog kot 2x sv. prvak tega športa.
Kar se pa tiče setupa med Hamiltonom in Alosnom - oba dirkača MM pred dirko dobita optimalen setup s strani super računalnika, potem pa se glede na pogoje odločata. To je, samo za primer, naredilo razliko med Alonsom in Hamiltonom na letošnjem Spaju. Hamilton je v soboto na treningu izbral setup mogočnega računala in se uštel. Po dirki je na glas priznal, da je imel ALonso boljši setup - se pravi svojega. Še zanimivost - oba dirkača MM naj bi imela podoben način vožnje.
"RD ni nič "bolj skrbelo", saj če dobro prebereš njegov citat, je rekel, da je Hamilton tekmoval z Alonsom, ne pa Mclaren team."
Moje osebno mnenje je, da je Hamilton hotel videti kako hiter je Kimi. Hamilton ve, kaj Kimi je. Dejstvo je, da imajo v F1 moštvih tudi model, kjer dirkač premika samo maso vozila. Urbana legenda pravi, da pri MM nihče ne zmore popraviti rekorda Kimija. V glavnem, osebno sem prepričan, da Hamilton želel Kimija deklasirati in se je, po domače, usral in prav naivno zajebal dirko. Alonsa je Hamilton že premagal (večkrat) zato izziv zanjga enostavno ni več "tam".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
borchi ::
v f1 ne delijo naslovov za talent. vseeno je če je nekdo hiter zaradi talenta, trdega dela ali pa mozolja na riti. senno so tudi morali sprašiti na eni deževni dirki, da je postal največji "talent" za dež...
l'jga
Super Sonic ::
"v f1 ne delijo naslovov za talent."
Ja, se strinjam. Odvisno od vsakega posameznika kakšen tip voznika preferira. Meni je zelo všeč čisti naraven talent. Brez trdega dela pa tako ali tako ne gre več - nikjer, ne samo v F1.
Ja, se strinjam. Odvisno od vsakega posameznika kakšen tip voznika preferira. Meni je zelo všeč čisti naraven talent. Brez trdega dela pa tako ali tako ne gre več - nikjer, ne samo v F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Daedalus ::
Kar se pa tiče setupa med Hamiltonom in Alosnom - oba dirkača MM pred dirko dobita optimalen setup s strani super računalnika, potem pa se glede na pogoje odločata. To je, samo za primer, naredilo razliko med Alonsom in Hamiltonom na letošnjem Spaju. Hamilton je v soboto na treningu izbral setup mogočnega računala in se uštel. Po dirki je na glas priznal, da je imel ALonso boljši setup - se pravi svojega. Še zanimivost - oba dirkača MM naj bi imela podoben način vožnje.
Optimalen po kakem ključu? Stil vožnje je tu IMO prevelik faktor, da lahko "kr tak" računaš karkoli optimalnega...
Optimalen po kakem ključu? Stil vožnje je tu IMO prevelik faktor, da lahko "kr tak" računaš karkoli optimalnega...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
SmeskoSnezak ::
Da boste že nehali klamfati bedarije o McLarnovem simulatorju. Preberite si!!
p.s.:V članku tudi piše, da Hamilton ni zato noben robot. Samo vam ne bom citiral tistega dela. Lepo si celoten članek preberite.
p.s.:V članku tudi piše, da Hamilton ni zato noben robot. Samo vam ne bom citiral tistega dela. Lepo si celoten članek preberite.
@ Pusti soncu v srce... @
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmeskoSnezak ()
SmeskoSnezak ::
Pa da še ovržem tisto , da prihaja še en takšen. Preberite si!!
In najbolj važno je ravno to, kar se omenja v prejšnjem linku. Citiram, da boste nehali bluzit o tem in že enkrat nehali žalit s temi roboti...
In najbolj važno je ravno to, kar se omenja v prejšnjem linku. Citiram, da boste nehali bluzit o tem in že enkrat nehali žalit s temi roboti...
Es fällt sehr leicht, am Simulator mutig zu sein, aber es ist völlig anders, wenn du in einem Rennfahrzeug sitzt.
@ Pusti soncu v srce... @
Super Sonic ::
"Es fãllt sehr leicht, am Simulator mutig zu sein, aber es ist völlig anders, wenn du in einem Rennfahrzeug sitzt."
Tega nihče ne bo nikoli zanikal. Vendar - neko osnovno spremlanje F1 vseeno rabiš, da se spraviš nekaj dokazovati (recimo v tvojem stilu). Veliko premalo veš o F1, da bi se mi dalo razlagati kako in kaj.
"Stil vožnje je tu IMO prevelik faktor, da lahko "kr tak" računaš karkoli optimalnega..."
Eno je setup na voznikov način vožnje, en pa na stezo. Na obeh pomaga računalnik.
Tega nihče ne bo nikoli zanikal. Vendar - neko osnovno spremlanje F1 vseeno rabiš, da se spraviš nekaj dokazovati (recimo v tvojem stilu). Veliko premalo veš o F1, da bi se mi dalo razlagati kako in kaj.
"Stil vožnje je tu IMO prevelik faktor, da lahko "kr tak" računaš karkoli optimalnega..."
Eno je setup na voznikov način vožnje, en pa na stezo. Na obeh pomaga računalnik.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
SmeskoSnezak ::
Če želiš, nadaljujva debato na ZS.
Pač naprošam vse, da se vzdržite nekih nesramnih nazivov kot robot, samo zato ker je človek pred tem bil dosti časa na simulatorju. Vsi vozniki formule 1 so na simulatorjih. To mi je šlo na živce!!
Pač naprošam vse, da se vzdržite nekih nesramnih nazivov kot robot, samo zato ker je človek pred tem bil dosti časa na simulatorju. Vsi vozniki formule 1 so na simulatorjih. To mi je šlo na živce!!
@ Pusti soncu v srce... @
globoko grlo ::
že res, ampak eni so roboti, drugi pa ne
drgč ni robot zaradi treninga na simulatorjih, "robot" je bolj zaradi skoraj nobene napake v tej sezoni, imo
drgč ni robot zaradi treninga na simulatorjih, "robot" je bolj zaradi skoraj nobene napake v tej sezoni, imo
ripmork ::
simulatorji, avtogeni treningi, miselne ali kakršnekoli druge vizualne "simulacije" vožnje so sestavni del treninga vsakega dobrega dirkača - in to že vrsto let.
Tudi Hamilton ni ne prvi ne zadnji, ki si pomaga s tem simulatorjem - in edino prav in smiselno je to, zakaj le ne bi izkoristil tehnologije pri tem da se bolje privadiš na stezo, si priučiš mind-pattern,
in odpraviš kake reakcijske napake (bila je celo oddaja na to temo, Liuzzi iz Red-bulla je demonstriral kako mu avtogeni trening pomaga pri izboljševanju časov na stezi itd...)
celo v fitnesu z kakimi neobičajnimi vajami simulirajo obremenitve tisih mišic, ki najbolj nastradajo med vožnjo - ergo je to simulacija.
Tudi Hamilton ni ne prvi ne zadnji, ki si pomaga s tem simulatorjem - in edino prav in smiselno je to, zakaj le ne bi izkoristil tehnologije pri tem da se bolje privadiš na stezo, si priučiš mind-pattern,
in odpraviš kake reakcijske napake (bila je celo oddaja na to temo, Liuzzi iz Red-bulla je demonstriral kako mu avtogeni trening pomaga pri izboljševanju časov na stezi itd...)
celo v fitnesu z kakimi neobičajnimi vajami simulirajo obremenitve tisih mišic, ki najbolj nastradajo med vožnjo - ergo je to simulacija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
'FireSTORM' ::
Prav neumno je misliti, da je Vettel priletel z neba in da je čisti "native" dirkač
Že da ni prišel iz samokolnice v F1. Ampak kdo misliš da ima za sabo več ur treninga takega ali drugačnega in kdo ima "za sabo več denarja potrošenega", naš robotek ali Vettel?
Plus tega se je pa še Vettel dokazal da zmore priti proti vrhu tudi z slabim avtom.
Prosim ne mešat Senne zraven(Ayrton-a mislim). Je bil mojster dežja in se je moral dokazat. Kar se tudi je. Vozil je z Lotusom ki so imeli eni izmed prvih aktivno vzmetenje ki ni bilo ravno rožnato a se je vseeno dokazal tudi z tem avtom kakor kasneje tudi z McLarnom. In ne moreš primerjat dirkalnika leta 80-90 z motornim kavčem na štirih potačih današnjega časa. Že zaradi tega ne moreš primerjati tedanjih asov z današnjimi.
Those penguins.... They sure aint normal....
Super Sonic ::
" Ampak kdo misliš da ima za sabo več ur treninga takega ali drugačnega in kdo ima "za sabo več denarja potrošenega", naš robotek ali Vettel?"
Jaz težko rečem, veš ti več?
"Plus tega se je pa še Vettel dokazal da zmore priti proti vrhu tudi z slabim avtom."
Ko pada dež, slabega avtomobila praktično ni. Treba je tudi vzeti v račun to, da je Toni bil 6 in da je imel postanek več. Včasih se pač vse poklopi (slab BMW, Renault, Hamilton out, Webber na slabi taktiki, itd.). Njegovi rezultati niso ne vem kolk "hudi". Z Red Bullom ima sledeče rezultate: 16 mesto (Hun), 19 (Tur), 18 (Ita), out (Bel, Jpn), Kitajska 4 mesto. Je pa Vettel hiter, ni sporno.
"Prosim ne mešat Senne zraven(Ayrton-a mislim)"
Kdo je njega kje omenjal?
Jaz težko rečem, veš ti več?
"Plus tega se je pa še Vettel dokazal da zmore priti proti vrhu tudi z slabim avtom."
Ko pada dež, slabega avtomobila praktično ni. Treba je tudi vzeti v račun to, da je Toni bil 6 in da je imel postanek več. Včasih se pač vse poklopi (slab BMW, Renault, Hamilton out, Webber na slabi taktiki, itd.). Njegovi rezultati niso ne vem kolk "hudi". Z Red Bullom ima sledeče rezultate: 16 mesto (Hun), 19 (Tur), 18 (Ita), out (Bel, Jpn), Kitajska 4 mesto. Je pa Vettel hiter, ni sporno.
"Prosim ne mešat Senne zraven(Ayrton-a mislim)"
Kdo je njega kje omenjal?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Jst ::
Jaz imam oči na naslednji dirki. Vprašanje: ali lahko in kako bo Hamilton zdržal pritisk iz strani Alonsa. Ter seveda obratno. V končni fazi mi je vseeno kdo bo prvak. Srečen sem, da sem po (skoraj) desetih letih videl zanimivo sezono. (deset: Hakkinen vs MS)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
dzinks63 ::
McLaren ga je že nekaj biksal v Braziliji : link , enako napako sta naredila tudi Jenson Button in Takuma Sato
"Pravila namreč prepovedujejo uporabo več kot enega kompleta pnevmatik za mokro in zelo mokro stezo med prvima dvema prostima treningoma, ko pa se je Hamilton vrnil v bokse s prvega inštalacijskega kroga, so mu mehaniki nadeli nov komplet in tako prekršili pravilnik."
Brez kazni za Lewisa, za McLaren denarna
"Lewis bo namreč za nedeljsko dirko moral vrniti komplet spornih dežnih pnevmatik, kar pa tako ali tako ne pomeni nič, saj vremenarji napovedujejo lep in vroč nedeljski dan."
"Pravila namreč prepovedujejo uporabo več kot enega kompleta pnevmatik za mokro in zelo mokro stezo med prvima dvema prostima treningoma, ko pa se je Hamilton vrnil v bokse s prvega inštalacijskega kroga, so mu mehaniki nadeli nov komplet in tako prekršili pravilnik."
Brez kazni za Lewisa, za McLaren denarna
"Lewis bo namreč za nedeljsko dirko moral vrniti komplet spornih dežnih pnevmatik, kar pa tako ali tako ne pomeni nič, saj vremenarji napovedujejo lep in vroč nedeljski dan."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
mavec ::
Če bi to storil Ferrari bi letele kritike po dolgem in počez in bi dobili kazen najmanj 10 štartnih mest >:.
CHAOS ::
Saj tega smo že vajeni.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
Ejsi_Disi ::
Dajte tisti, ki bolj obvladate F1 povedat, kako se jim lahko to naredi, da prekršijo pravilnik? Pa to bi morali znat na pamet koliko kompletov gum lahko zamenjajo in koliko jih ne smejo. Sedaj bo pa sept po časopisih Mclaren to, Mclaren ono, Ferrari...
Rock n' roll ain't noise pollution!
dzinks63 ::
Ob 18°°na Kanalu A se začenja prenos kvalifikacij v Sao Paulo za VN Brazilije. Trije kandidati za naslov svetovnega prevaka se bodo morali zelo izkazati. V nedeljo se pričakuje brezkompromisna dirka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
TribesMan ::
A se sam men zdi al je kalimero odpeljal 2 kroga po koncu kvalifikacij? :DDD
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
dzinks63 ::
Startna vrsta bo jutri zgledala takole:
1.F.Massa
2.L.Hamilton
3.K.Rãikkönen
4.F.Alonso
...
1.F.Massa
2.L.Hamilton
3.K.Rãikkönen
4.F.Alonso
...
trdoreh ::
Sej sm reku, da bo Hamilton še predrzen! Lahko bi sputil gas, ko je videl, da prihaja Kimi! Upam, da pade kazen, ker bi si jo zaslužil!
Lp, Jan
Lp, Jan
mavec ::
To bo še izjemno vroč 1. zavoj.
Je pa dobro, da sta Ferrarija na zunanji liniji, kjer je veliko gume, medtem ko sta McLarna na notranji. Ampak, če bo dirka taka kot kvalifikacije potem bo Hamilton z lahkoto prvak.
Je pa dobro, da sta Ferrarija na zunanji liniji, kjer je veliko gume, medtem ko sta McLarna na notranji. Ampak, če bo dirka taka kot kvalifikacije potem bo Hamilton z lahkoto prvak.
Super Sonic ::
"kako se jim lahko to naredi, da prekršijo pravilnik?"
Napak pač. Človeška zadeva, še posebej sedaj, ko prav vsi čakajo nedeljo in dirko. Sicer bedna napaka, toda ker je šlo za petkov trening se je že v naprej vedelo, da kakšne hujše kazni ne bo.
Današnje kvalifikacije pa gredo takole:
Kimi - spet napaka v zadnjem hitrem krogu. Samo za info, srednji sektor je imel 4 desetinke slabši od Robota. V prvem in zadnjem je bil hitrejši - a ne dovolj. Ne vem, štart bo tesen. Dejstvo pa je, da bi moral biti pred Robotom.
Robot - klasično, brez napake - z manj goriva kot Alonso.
Alonso - slabše kot Robot.
Massa ni pomemben, lahko pa meša drek. Verjetno je zajček, manj goriva kot Kimi - upam.
Še zanimivost - Ron Dennis o tlaku Driskiča na VN Kitajske:
" A racing tyre is a very challenging thing to understand. The pressures on a racing car’s tyre are influenced by several things. The first thing about China is that it was incredibly humid throughout the entire weekend, which means that keeping the humidity out of the fitting cycle, out of the cleansing cycle, purging cycle was very difficult, so maintaining consistency in tyre pressures through their heat range is very difficult. Second thing is, no tyre is pre-set to the pressure at which it runs on the circuit. You are trying to determine how much more pressure a driver is going to put into the tyre on the out lap and you target that and virtually every tyre goes out with a different pressure to each other depending on where it is on the car and then you project, based on your experience in practice, where the tyre is going to finish in its given one lap and then coming in on a cooling lap. So you are targeting something which is an inconsistent and I would say that the ability of our engineers to get our tyre pressures absolutely to within a tenth of a pound when the cars come in after qualifying they probably achieve it less than 10 per cent of the time because of the intense variables. So all of the tyres that came in on both of our cars were out of the optimum pressure target that we had set for them. Is it true that they were a bit high on our tyres? The answer is yes. Were they abnormally out of target in relation to the challenge? No. If, as we were able to analyse, the performance between the two cars, there was below five-tenths of a second difference between the drivers qualifying, two and a half tenths were fuel difference because Lewis was fuelled lower and most of the time that Lewis made up on Fernando was at two specific braking areas, one in which he picked up nearly two tenths of a second and the rest of the lap took care of the rest. So the difference in lap times was fuel load and specific points on the circuit where Lewis did a very good job on braking. And they are the facts, the absolute facts. Maybe not what Fernando felt when he got out of the car, but I feel sure he understands now."
Napak pač. Človeška zadeva, še posebej sedaj, ko prav vsi čakajo nedeljo in dirko. Sicer bedna napaka, toda ker je šlo za petkov trening se je že v naprej vedelo, da kakšne hujše kazni ne bo.
Današnje kvalifikacije pa gredo takole:
Kimi - spet napaka v zadnjem hitrem krogu. Samo za info, srednji sektor je imel 4 desetinke slabši od Robota. V prvem in zadnjem je bil hitrejši - a ne dovolj. Ne vem, štart bo tesen. Dejstvo pa je, da bi moral biti pred Robotom.
Robot - klasično, brez napake - z manj goriva kot Alonso.
Alonso - slabše kot Robot.
Massa ni pomemben, lahko pa meša drek. Verjetno je zajček, manj goriva kot Kimi - upam.
Še zanimivost - Ron Dennis o tlaku Driskiča na VN Kitajske:
" A racing tyre is a very challenging thing to understand. The pressures on a racing car’s tyre are influenced by several things. The first thing about China is that it was incredibly humid throughout the entire weekend, which means that keeping the humidity out of the fitting cycle, out of the cleansing cycle, purging cycle was very difficult, so maintaining consistency in tyre pressures through their heat range is very difficult. Second thing is, no tyre is pre-set to the pressure at which it runs on the circuit. You are trying to determine how much more pressure a driver is going to put into the tyre on the out lap and you target that and virtually every tyre goes out with a different pressure to each other depending on where it is on the car and then you project, based on your experience in practice, where the tyre is going to finish in its given one lap and then coming in on a cooling lap. So you are targeting something which is an inconsistent and I would say that the ability of our engineers to get our tyre pressures absolutely to within a tenth of a pound when the cars come in after qualifying they probably achieve it less than 10 per cent of the time because of the intense variables. So all of the tyres that came in on both of our cars were out of the optimum pressure target that we had set for them. Is it true that they were a bit high on our tyres? The answer is yes. Were they abnormally out of target in relation to the challenge? No. If, as we were able to analyse, the performance between the two cars, there was below five-tenths of a second difference between the drivers qualifying, two and a half tenths were fuel difference because Lewis was fuelled lower and most of the time that Lewis made up on Fernando was at two specific braking areas, one in which he picked up nearly two tenths of a second and the rest of the lap took care of the rest. So the difference in lap times was fuel load and specific points on the circuit where Lewis did a very good job on braking. And they are the facts, the absolute facts. Maybe not what Fernando felt when he got out of the car, but I feel sure he understands now."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
dzinks63 ::
Še par minut nas loči do najodločilnejšega štarta F1 v letošnji sezoni, pa da vidimo kaj se bo dogajalo v prvem ovinku in naprej.
Temperatura zraka 36°C in 63°C asfalt. Vozniki , avtomobili in gume , bodo zelo trpeli.
Napaka Hamiltona v prvem krogu in je padel na 7. mesto. Vodita pa Ferrarija , oziroma Massa.
Temperatura zraka 36°C in 63°C asfalt. Vozniki , avtomobili in gume , bodo zelo trpeli.
Napaka Hamiltona v prvem krogu in je padel na 7. mesto. Vodita pa Ferrarija , oziroma Massa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 283298 (178766) | ABX |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 183812 (147057) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 89946 (52325) | ABX |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 55551 (34705) | PrimozR |