» »

Formula 1 2011

Formula 1 2011

««
21 / 23
»»

ttommy ::

Iz tega lahko sklepamo, da ga ne bo nazaj v F1?
Gamer

šernk ::

http://www.f1fanatic.co.uk/2011/11/22/b...

mal zanimive statistike o prehitevanjih letos.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ABX ::

FIA je letos zadela pravilnik v nulo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Iz tega lahko sklepamo, da ga ne bo nazaj v F1?


Trenutno je Kubica oznanil, da bo rabil še precej mesecev, da pride v 100% formo, kar pomeni, da bo Renault iskal dva dirkača. Slednji naj bi imel drugo leto boljši dirkalnik od Williamsa, tako so tu že nove govorice. Vsekakor si Kimi želi nazaj, vprašanje je le, koliko bo šel v F1 kot statist, čeprav je tudi to boljše kot nič, saj kot sem že omenil, leta 2013 bo dirkaški "ringelšpil" in možne bodo najbolj nemogoče kombinacije in dirkaške izkušnje iz leta 2012 bodo prav prišle (sploh privajanje na gume, DRS, ipd). Ravno tako je Kimi že spoznal, da v raliju nima kakšnih realnih možnosti za uspeh, torej tudi tam vozi (in razbija) bolj statistično (čeprav prehiteti vsaj nekaterih etapah oz. držati in peljati ob boku Solbergu ni ravno zanemarljivo) in je ravno tako izgubil praktično vso veselje.

FIA je letos zadela pravilnik v nulo.


Kar ok je, dogaja se vsem, dirkačem in gledalcem. Se pa iz statistike vidi koliko so določene steze popoln fiasko (recimo Abu Dabi), medtem, ko nekatere steze nikoli ne bi potrebovale novega pravilnika in bi bilo še vedno precej zanimivo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

To itak, samo kaj češ, zapret dirkališče dokler ga ne prenovijo?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

SLO_Matej ::

Glede na to, da so kvalifikacije jutri ob 17:00 po našem lokalnem času, na TV SLO 2 oz. SLO HD pa jih bodo predvajali šele ob 20:30, jih bodo morda v živo prenašali na MMC-ju in kje natančno (morda kdo kakšen link nalepi)?

ttommy ::

Nisem gledal sporeda- zakaj pa ne direkten prenos?
Gamer

connel ::

Prenašali bodo rokomet in alpsko smučanje. Res me zanima, zakaj ne naredijo po vzoru BBC-ja in prenašajo pač na prvem programu, itak ni popolnoma nič pametnega v tem terminu jutri na sporedu. Oziroma, če že imamo SLO3, pač tam.

ttommy ::

Samo pa res bedarija- če je HD kanal in navadni kanali, bi pa ja lahko vse prenašali..
Gamer

Jst ::

Vsaj na MMCju na njihovi strani... :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

SLO_Matej ::

Potem tudi na MMC-ju ne bo v živo? Verjetno res ne, glede na to da lahko za spremljanje izbereš samo enega izmed njihovih kanalov; bodisi televizijskih, bodisi radijskih.

connel ::

MMC je samo prenos programa preko spleta, nekako tako kot BBC iplayer. Poguglaš za Tiiveni player in gledaš prenos na BBC-ju.

broken/link ::

interesantna statistika letošnjih kvalifikacij:

ZMAGOVALCI INTERNIH KVALIFIKACIJSKIH DVOBOJEV 2011 (19/19):

Vettel - Webber 16:3
Hamilton - Button 13:6
Alonso - Massa 15:4
Schumacher - Rosberg 3:16
Senna - Petrov 5:3
Barrichello - Maldonado 11:8
Sutil - Di Resta 10:9
Kobajaši - Perez 8:10
Buemi - Alguersuari 13:6
Kovalainen - Trulli 17:2
Ricciardo - Liuzzi 4:6
Glock - D'Ambrosio 14:5

podobno statistiko se bo potem lahko naredilo po osvojenih točkah oz po tem, kolikokrat je prvi dirkač prehitel drugega dirkača na sami dirki :)

JayKay ::

2011 končana, malo več podatkov o BBCjev prenosu dirk v 2012 http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/formula...

Boobiz ::

Upam da bo v naslednji sezoni bolj napeto in da nobeden ne bo mel superiornega dirkalnika, ker zadnjih par dirk lahko nahitro preletiš v parih minutah, ker se ni nič pametnega dogajalo.
I'm drunk, what's your excuse?

Dr_M ::

Cestitke Jensonu za skupno drugo mesto. Vedno precej neopazen v ozadju, ampak pravi mojster dirkanja. Nevem kaj imajo pri mclarnu v glavi (ce sploh kaj), da on ni prvi dirkac v mostvu. Ima namrec kar precejsnjo prednost pred hamiltonom.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

PrimozR ::

GOvoriš kot da bi bil Hamilton prvi dirkač. A nista pri McLarnu oba enakovredna?

Dr_M ::

Mogoce uradno sta, ceprav meni se ne zdi tako.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Blinder ::

se ti ne zdi tako ker hamilton:button 13:6 :))

Kaj je blo danes, borili so se za drugo mesto pilota. Zato so vettlu rekli, da "ima" problem na menjalniku in naj upočasni. Tako ga je webber prehitel in dobil točke za prvenstvo. Isto so potem pri mclarenu naredili, ko so hamiltona mal upočasnili z istimi navodili :)) problem z menjalnikom.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

Upočasnili do te mere, da je odstopil? Webber bi 2. mesto dobil samo z Buttnovim odstopom, ker je bil pred dirko ~20 pik zadaj.

Super Sonic ::

ZMAGOVALCI INTERNIH KVALIFIKACIJSKIH DVOBOJEV 2011 (19/19):

Vettel - Webber 16:3
Hamilton - Button 13:6
Alonso - Massa 15:4
Schumacher - Rosberg 3:16
Senna - Petrov 5:3
Barrichello - Maldonado 11:8
Sutil - Di Resta 10:9
Kobajaši - Perez 8:10
Buemi - Alguersuari 13:6
Kovalainen - Trulli 17:2
Ricciardo - Liuzzi 4:6
Glock - D'Ambrosio 14:5


Če gremo kar po vrsti:
1. Ni kaj za dodat, Vettel je letos povozil Webbra, ki je z novim načinom dirkanja naredil korak nazaj, svoje pa so dodale tudi gume, ki jih v kvalifikacijah skoraj nikoliko ni znal spraviti na temperaturo oz. jih je pregreval.
2. Mogoče najbolj zanimiv par, kjer sta si dirkača tako različna, da je že postavljanje številke 1 sila neugodno početje. Bistveno hitrejši Hamilton v kvalifikacijah, se je letos redno mešal v nesreče, iz dirkaškega vidika pa redno uničeval pnevmatike bolj od Buttna. Slednji je verjetno dirkač, ki je z novimi pravili in bolj občutljivimi gumami največ dobil. Za moj okus najbolj popoln dirkaški dvojec v karavani, ob dejstvu, da sta oba dirkača med 5 najhitrejšimi na planetu.
3. Demolišn Alonsa gre na račun verjetno tehnično najbolj popolne vožnje v karavani F1 in mislim, da še nikoli ni imel (Alonso) tako dobre sezone. Kar malo škoda, da je na koncu prilezel le do 4 mesta. Ko so letos bili šteti dnevi Massi v moštvu, je v kvalifikacijah močno popustil in Massa je dobil še eno sezono. Naključje ali ne, v Maranelu se vse odvija po Alonsovih notah in upajmo, da bodo naslednje leto "zraven".
4. Ni kaj za povedati. Star ata jemlje mesto mlajšim voznikom in uživa v dirkah. Rosberg je bistveno boljši in bolj kompleten dirkač (od kar je se MS vrnil) in je MS povozil na celotni črti. Slednji je sicer imel dober drugi del sezone, ampak je zaključil s stilom in v duhu letošnjih rekordno polomljenih krilc. Drugo leto bo zanimivo, saj je Aldo Costa vedno znal narediti dirkalnik, ki je konkurečen in če ne bo drugo leto spet nekdo izigral pravi, bodo zraven.
5. Glede nato, da je Petrov nekako držal stik s Heidfeldom in vodstvo moštva nekako prepričal, da Nick nima kaj tam iskat, je presenečenje Bruno Senna. Zgodilo se je nekaj za kar sam ne bi rekel, da se bo in Petrov je pod pritiskom za naslednjo sezono. Sicer pa zelo antipatično moštvo, kjer se konstantno kuha in prav zanimivo bo videti kaj bodo v 2012 pripeljali.
6. Rubens si je komaj rešil kožo, Maldonado pa je dokazal, da mogoče niti ni tako slab kot se zdi. Rubes gre (verjetno) v pokoj, Maldonado pa z 1 točko iz te sezone in goro denarja za pogajalsko mizo v 2012. Slabši dirkaški dvojec, ki se je v sezoni izgubljal v najslabšem Williamsovem dirkalniku v vsej njegovi zgodovini. Za leto 2012 se jim ne piše nič boljše, je pa do tja še dolga pot.
7. Sutil je hodil v Brazili kot pav po kvalifikacijah (in verjetno po dirki tudi), vsekakor pa odličen prvenec Di Reste. Točkovno je slika bolj v prid Sutilu, gre pa večina tistega na račun neiskušenosti Di Reste in sreče.
8. Presenečenje številka 1, mladi Perez je pohodil Kobayašija. Perez je letos opravil tudi določena testiranja pod okriljem Ferrarija in odgovorne navdušil. Po časih sicer kakšnega pretiranega navdušenja ni bilo videti, ampak če tako pravi Ferrarijev razvojni program, potem že vedo zakaj. Škoda Perezove nesreče v Monacu, saj je bil tam v igri za odličen rezultat. Mogoče moštvo, ki je ravno nasprotno letošnjemu Williamsu: dobra zasnova moštva, jasni cilji in dva mlada, ter hitra dirkača.
9. Ni skrivnost, da je v tem moštvu Alguersuari favoriziran in konstantno v boljšem položaju napram "revnemu" Buemiju. Slednjega je na dirkah zapustila dikaška sreča, veliko pa se govori tudi o sabotažah, ipd. Bom zelo presenečen če bo naslednje leto Alguersuari zapustil to moštvo, osebno bi izbral Buemija, kadarkoli, čeprav je Alguersuari v teh letih napredoval in odpeljal nekaj zelo dobrih dirk (to mu je treba priznat).
10. Nezadovolji Trulli s svojim servo volanom, ki mora biti vedno v milimeter natančen (če ne on izgubi občutek za limit), je bil letos še posebno nezadovoljen s povratnimi informacijami tega volanskega sistema in rezultat je skorajšnja "metla". Vsekakor je Heikki odpeljal eno dobro sezono, prišel 2x ali celo 3x v Q2 po zaslugi fenomenalne vožnje, ampak dirkalnik je še mnogo preslab, da bi se ta trud kje opazil. Vsekakor priporočam njegov Twitter profil, saj se oglaša dnevno in postreže z mnogo zanimivi informacijami. Lotus gre drugo leto naprej, razvojni program je dober in pričakujem jih v sredini karavane.
11. Eh, to moštvo je šala, povsem nestrokovno postavljeno. Še vedno jim je pa uspelo prehiteti odurno slab Virgin, kar je presenečenje. Najslabših dirkalnik v karavani F1, no, to v bistvu ne drži, ker ko je bila posodoba polna so bili povsem uravnovešeni. Pričakoval sem več od Ricciarda, ampak bo verjetno več pokazal drugo leto v Torro Rosu. Vito se verjetno, tako kot Rubens, v 2012 poslavlja.
12. Virgin bo za drugo leto najelo vetrovnik in ideja o popolnoma softwersko izdelanem dirkalniku je popolna šala. Dejansko gre za najslabši dirkalnik v karavani, ki se težko vozi s polno, delno polno in prazno posodo goriva. Timo Glock ni tako slab dirkač, pa je zaostajal za Trulijem nekje po 1s na krog, ko se je pa ogrel HRT, pa še za njimi. D'Ambrosio je imel izredno dober začetek leta, potem pa je Timo prijel stvari v svoje roke. Moštvo je, kot celota, naredilo 3 korake naprej od sezone 2010, njihov razvojni oddelek pa 10 nazaj. Škoda, glede na lastnika in zmožnosti sem pričakoval mnogo več.

_______________________________________________________________________________________________________

Današnja dirka

Pričakoval sem mnogo več od Red Bulla. Zaenkrat se že postavljajo namigovanja, da je bilo tole z menjalnikom za publiko, češ, da gre Mark naprej. Je nelogično glede nato, da so te stvari sedaj dovoljene, ampak to moštvo vedno igra s figo v žepu do svojih navijačev, zato ni čisto nemogoče. Vettel je vozil zelo čudno (po live timingu) in prav nič se ni opazilo. Stvar sicer niti ni zanimiva in je povsem nepomembna, RB7 gre v zgodovino kot dominator. Glede na izredno ozek pravilnik, da jim je uspelo vse to... Kapo dol moštvu, Sebu in Neweyu, vsekakor bodo imeli pa več težav v 2012, začenši pri (zarad pravilnika posiljeno) nižjem nosu.

Odlična dirka za Webbra, Buttna in Alonsa, ravno tako je uspelo tudi Sauberju ubraniti pozicijo v prvenstvu in presenetljivo hitra Force Indija. Slabo je šlo vsem brazilcem (Massa, Rubens, Bruno) in Williamsu.

1 Sebastian Vettel 392
2 Jenson Button 270
3 Mark Webber 258
4 Fernando Alonso 257
5 Lewis Hamilton 227
6 Felipe Massa 118
7 Nico Rosberg 89
8 Michael Schumacher 76
9 Adrian Sutil 42
10 Vitaly Petrov 37
11 Nick Heidfeld 34
12 Kamui Kobayashi 30
13 Paul di Resta 27
14 Jaime Alguersuari 26
15 Sebastien Buemi 15
16 Sergio Perez 14
17 Rubens Barrichello 4
18 Bruno Senna 2
19 Pastor Maldonado 1
20 Pedro de la Rosa 0
21 Jarno Trulli 0
22 Heikki Kovalainen 0
23 Vitantonio Liuzzi 0
24 Jerome d'Ambrosio 0
25 Timo Glock 0
26 Narain Karthikeyan 0
27 Daniel Ricciardo 0
28 Karun Chandhok 0
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Ne verjamem na teorijo zarote s strani RB.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Thja, Vettlu so lepo zabičali, naj uporablja le 4. in višje prestave, par krogov kasneje je pa postavil najhitrejši krog dirke (do takrat). Na progi, kjer se uporablja 3. in 2. prestavo. Sumljivo? Definitivno. Gutsy poteza Vettla, da je tvegal odstop (kar se je npr. zgodilo Hamiltonu)? Morda.

Super Sonic ::

Sumljivo? Definitivno. Gutsy poteza Vettla, da je tvegal odstop (kar se je npr. zgodilo Hamiltonu)? Morda.


Hec je samo v tem, da RB "kao" ne uporablja moštevnih ukazov in je vsaj smešno, da Vettel brez olja v menjalniku vozi neke konkurenčne čase. Konec koncev gre za F1 in tile menjalniki niso ravno trpežni, sploh pa ne v okolju teh pospeškov in bočnih sil. Po drugi strani pa ne vem komu se imajo za zagovarjati, razen navijačem, pa še tem je vsem v interesu, da so na P1 in P2.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TOP ::

Od F1 menjalniki res niso trpežni,ker so velike kot škatlica cigaret,sam na sezono jih zamenjajo 2 morda 3,če jih kar pomen da so prekleto vzdržljivi,glede na minjaturnost.Kar se tiče spuščanja Marka naprej je odločitev moštva in lepo so tole izvedli,da ne zgleda preveč upadljivo,čeprav je Vettel potle takoj pokazal,koliko je tukaj resnice.

PrimozR ::

Ma stranski pospeški na delovanje menjalnika, razen na podmazovanje, nekega bistvenega vpliva nimajo. Ampak pri obremenitvah in velikosti ter denarju, ki se v F1 vrti, ste lahko brez skrbi, da uporabljajo zelo dobre zlitine in olja, ki bodo določen čas zobnike podmazovala tudi, če nekateri zobje ne bodo v lužici olja (torej ob visokih stranskih pospeških).

Na faksu nam je bilo npr rečeno, da je standardna zahteva za helikopterske menjalnike, da uro ali uro in pol delujejo na suho, preden razpadejo. Pač da če pride do izpusta olja da lahko v miru pristanejo. V F1 sicer te zahteve niso tako kritične (enostavno parkiraš), ampak po drugi strani zahteva po življenjski dobi menjalnika za določeno število dirk (je 3 ali 6 ali sploh kaj drugega) morda naredi podobno dimenzioniranje smiselno - torej da preživi dirko oz. vsaj pol le-te tudi brez olja. Navsezadnje so točke zelo pomembne v tekmi za naslov svetovnega prvaka.

ABX ::

Vettel je tudi izjavil med dirko da se počuti kot Senna leta 91. Ne verjamem da je tak glumac če bi bila zarota.

Poleg njega so težave z menjalnikom imeli še Hamilton in Senna.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

4. Ni kaj za povedati. Star ata jemlje mesto mlajšim voznikom in uživa v dirkah. Rosberg je bistveno boljši in bolj kompleten dirkač (od kar je se MS vrnil) in je MS povozil na celotni črti. Slednji je sicer imel dober drugi del sezone, ampak je zaključil s stilom in v duhu letošnjih rekordno polomljenih krilc. Drugo leto bo zanimivo, saj je Aldo Costa vedno znal narediti dirkalnik, ki je konkurečen in če ne bo drugo leto spet nekdo izigral pravi, bodo zraven.


1.) Smo vidli letos v Monzi kakšen faktor so leta. Zanemarljiv, ampak tudi če so za koga pomeben faktor za MS kot kaže niso. Točkovanje prvenstva nižje pokaže, kaj v F1 pomeni trenutno daleč največ. Bolid, voznik pa glede na svoje predstave v sezoni morda malenkost v +/- spremeni končno lestvico.
2.) Predrta guma s strani mlajšege neizkušenega dirkača si verjetno mislil? Še dobro, da vsaj eno mesto v F1 zaseda bolj izkušen dirkač, da ni več tega.
3.) Da, če bo boljši bolid bo MS drugo leto višje na lestvici. To se pa strinjam.

Driver     Points
Sebastian Vettel    392
Jenson Button       270
Mark Webber         258
Fernando Alonso     257
Lewis Hamilton      227
Felipe Massa        118
Nico Rosberg        89
Michael Schumacher  76
Adrian Sutil        42
Vitaly Petrov       37


Bolid za top 5 bi bil že uspeh in v moštvu so nakazali, da se bodo tega resno lotili. Bomi videli. Medtem, ko nekateri mlajši dirkači "obljubljajo", da bodo razčistil določene pri sebi MS tega ne rabi početi, ker je verjetno to storil že pred leti. Bo najverjetneje raje z svojimi bogatimi izkušnjami, kot kompleten voznik F1, pomagal pri razvoju bolida za zmage, kar ne bo prvič!

PrimozR ::

Vprašati se je treba, če je bil MS sploh poklican za doseganje še enega rafala zmag in kakega anslova svetovnega prvaka. Ne bi bil presenečen, če ima mesto v dirkalniku zaradi imena (marketinga) ter predvsem zaradi razvoja avta. Problem je namreč da testiranj v F1 trenutno praktično ni, torej lahko neke resne testne kroge naredi samo z dirkanjem. Izkušnje in znanje za 'izdelavo' dobrega avta ima, to je pokazal že večkrat. Mercedez želi na vrh, to ni skrivnost. Po eni strani gre za zanimivo, relativno drago ter predvsem rahlo vprašljivo potezo, ampak morda gre pa prav za to :)

TOP ::

Marcedes je itak se mislu posloviti od F1,kot svoje moštvo,zadnji rešitelj je Brawn in Šumi in ostali bivši sodelavci,ki nekateri prihajajo k Marcedesu.Šumi ima tukaj glavno nalogo dirkalnik in šele nato zabava,kot je sam omenil.

Super Sonic ::

1.) Smo vidli letos v Monzi kakšen faktor so leta.


Sorry, samo Button je padel mimo, kot da ni bilo nikogar. Da je imel pa Lewis tako naštimano prestavno razmerje, pa ni zasluga MSa.

2.) Predrta guma s strani mlajšege neizkušenega dirkača si verjetno mislil?


V Braziliji je bil eden od komisarjev tudi Wurz, ki je imel svoj pogled na dogajanje. Verjetno je s tem mislil ravno nasprotno od tistega, kar so se komisarji po 15 minutah gledanja odločili in verjetno takšenga, da je MS bil sam kriv, saj ga je preveč zaprl (ali drugače, pustil Senni premalo prostora).

3.) Da, če bo boljši bolid bo MS drugo leto višje na lestvici. To se pa strinjam.


Sej to velja za vsakega, ne samo za MSa.

Bo najverjetneje raje z svojimi bogatimi izkušnjami, kot kompleten voznik F1, pomagal pri razvoju bolida za zmage, kar ne bo prvič


Samo tako, za informacijo, da se ne boš preveč trkal po prsih in pisal bedarije; dirkač je v zadnjih letih izgubil precej, če ne celo večino svojega vpliva na razvoj dirkalnika. Lahko skupaj z inženirjem med vikendom dobi nek +/- v smislu pol sekunde, vendar generalno gledano večino hitrosti določi aerodinamika. Lahko pogledamo kako dober razvoj je bil letos pri MB s strani MSa. Ni ga bilo, ker je dirkalnik 1,5 sekunde zadaj in W02 jim je unčil gume pred konkurenco, pa če je MS požrl vse strežnike pred kvalifikacijami in prespal v garaži. Ne piše se več leto 2004, danes so pravila napisana in omejena tako natančno, da se razvojnih dirkačev skoraj ne rabi. Sodeč po tem je mulo najboljši razvijalec v F1 (in v resnici ni imel prav veliko besede v razvoju, samo dobil je na pladnju).

Enako se lahko pogleda še trud Alonsa, Rubensa, Trulija - nič od nič, ker se ne da. Razen če si prepričan, da MS dobro riše.

Ne bi bil presenečen, če ima mesto v dirkalniku zaradi imena (marketinga)


Eno z drugim gre. MS uživa, ker brez F1 ne more, moštvo pa kasira v medijih in v primeru uspeha v 2012, bo to ena prava zgodba, ter bla, bla, in si predstavljam kako zgledajo tisti forumi takrat, če se to zgodi. Čeprav si mislim, da MS že malo manj uživa, kot je še lani, verjetno zato, ker vse dela 200% rezultata pa bolj ni - kot je. Meni je v bistvu čist mimo, da vozi, imamo morje talentov, ki se borijo iz dneva v dan in takšni Rubensi in MSi, ki vozijo bolj za lasten užitek... mi je mimo, priznam.

Šumi ima tukaj glavno nalogo dirkalnik in šele nato zabava,kot je sam omenil.


Kdaj je pa on to omenil? Pa kaj bo star ata povedal v tej smeri? Ja KERS mora bit rajš tko, pa DRS krilce mora bit rajš tko, pa dejte za DF popravt za 20 točk gor, k je safr. Pa še kakšno o gumah bomo zdele eno rekl. Lahko se ga uporabi kot neke vrste oporno točko za prikaz trdega dela, razporejanja dela, ipd, vsekakor pa ne za razvoj. Ne več oz. F1 mora it nazaj v tiste čase trošenja miljonov, ko je zmagoval tisti, ki je lahko v nedogled testiral, tam se pa strinjam, ga vidim. Ampak F1 tja ne bo šla.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Ma stranski pospeški na delovanje menjalnika, razen na podmazovanje, nekega bistvenega vpliva nimajo. Ampak pri obremenitvah in velikosti ter denarju, ki se v F1 vrti, ste lahko brez skrbi, da uporabljajo zelo dobre zlitine in olja, ki bodo določen čas zobnike podmazovala tudi, če nekateri zobje ne bodo v lužici olja (torej ob visokih stranskih pospeških).


Enkrat sem poslušal, da je s tem kar hudič (oziroma izziv), je pa res, da je bilo to v časih, ko so se motorji vrteli na +20k oz. čez. Tudi sicer praksa kaže, da je to bolj nemogoče kot mogoče, praviloma menjalniki odletijo dokaj hitro oz. se težko spomnim kakšen podoben primer, ko je nekdo z brez olja v menjalniku žgal najhitrejše kroge po stezi in prišel do konca dirke z levo roko.

Vettel je tudi izjavil med dirko da se počuti kot Senna leta 91. Ne verjamem da je tak glumac če bi bila zarota.


Tudi jaz bi se pridružil temu mnenju, letos so imeli, poleg znanja in trdega dela, tudi ogromno sreče.

Še mogoče citat za prebrat: "The IRONIC CELEBRATION AWARD goes to Massa. He's the first Ferrari driver to finish a full season podiumless since 1981. Burnouts, Felipe Baby ;) "
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

Sorry, samo Button je padel mimo, kot da ni bilo nikogar. Da je imel pa Lewis tako naštimano prestavno razmerje, pa ni zasluga MSa.


Ja, saj so rešli iz boksov to. Drugače pač ni šlo.

V Braziliji je bil eden od komisarjev tudi Wurz, ki je imel svoj pogled na dogajanje.


Seveda, rutinirnao kazen za napako za mlajšega neizkušenega dirkača. Kaj pa bi naj bilo drugega?

Sej to velja za vsakega, ne samo za MSa.


Da, ampak po tvoji logiki bi moral MS biti vsaj kakšno mesto za NR. Se pravi nekdo bi morla biti vmes, glede na kvalitetni presežek/manjko, ki ga višje zagovarjaš. Tako, kot je pri drugih moštvih na lestvici in kot sem napisal, da je vpliv dobrega/slabega dirkača kvečjemu +/- kašno mesto na končni lestvici glede na kvaliteto bolida, ampak pri tem moštvu tega ne vidim.

Samo tako, za informacijo, da se ne boš preveč trkal po prsih in pisal bedarije; dirkač je v zadnjih letih izgubil precej, če ne celo večino svojega vpliva na razvoj dirkalnika. Lahko skupaj z inženirjem med vikendom dobi nek +/- v smislu pol sekunde, vendar generalno gledano večino hitrosti določi aerodinamika. Lahko pogledamo kako dober razvoj je bil letos pri MB s strani MSa. Ni ga bilo, ker je dirkalnik 1,5 sekunde zadaj in W02 jim je unčil gume pred konkurenco, pa če je MS požrl vse strežnike pred kvalifikacijami in prespal v garaži. Ne piše se več leto 2004, danes so pravila napisana in omejena tako natančno, da se razvojnih dirkačev skoraj ne rabi. Sodeč po tem je mulo najboljši razvijalec v F1 (in v resnici ni imel prav veliko besede v razvoju, samo dobil je na pladnju).

Enako se lahko pogleda še trud Alonsa, Rubensa, Trulija - nič od nič, ker se ne da. Razen če si prepričan, da MS dobro riše.


Vse se da s pravo ekipo in če je v tej ekipi MS je toliko lažje. Ne more pa vse sam postoriti, to pa se strinjam in tukaj mu moštvo obljublja več v prihodnje.

TribesMan ::

Raikkonen podpisal za Lotus Renault... :)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

ABX ::

Icematxyz, ne bit preveč glasen no. Rosberg je v kvalifikacijah dajal po 0.5 - 0.8 sek Schumacherju. To je večja razlika kot tisto kar je počel Schumacher v zlatih časih svojem sovozniku. Schumacher je imel kronične težave za pridet do Q3 in pokuril ogromno gum v postopku. Nico po drugi strani je bil konstanto hitrejši.

Končni seštevek pa ne kaže na neko dramo, ampak če gledaš med vrsticami vidiš da ga je hitrost zapustila.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ripmork ::

Yeaahaw! Kimi back.:D
Sicer mi je Williams osebno veliko ljubši kot arogantna ekipa Lotusa (morda zaradi one žabe Boullierja), a nima veze. Važno, da je nazaj v sedlu in ima naslednje leto dobro pripravo za 2013.

Super Sonic ::

Raikkonen podpisal za Lotus Renault... :)


To se je včeraj na veliko govorilo (ko sem pisal tule), da v naslednjih 45 minutah pride v javnost s strani Renaulta ta objava. Ampak je bilo tega
že tolikokrat napisanega, da hvala bogu, da je tako - da je nazaj. Vsekakor bolje to, kot Williams, ki je zabredel v določene finančne težave in bodo verjetno iskali dva plačljiva voznika. Vprašanje pa kaj bo sedaj s Kubico.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

broken/link ::

Zgoraj sem že naredil c/p iz F1 portala o internih zmagah na kvalifikacijah. Sonic je prilepil točke, bolj od točk je pa zanimiva "konstantnosti" dirkača oz kolikokrat je kdo interno zmagal na dirki. Ker seznama nikjer online nisem našel, sem po statistiki šel štet in tu je rezultat:

vettel - webber 16 : 3
hamilton - button 9 : 10
alonso - massa 16 : 3
schumacher - rosberg 7 : 11
petrov - senna 5:3
barrichello - maldonado 11 : 6
sutil - diResta 12 : 7
kobayashi - perez 11 : 6
buemi - alguersuari 8 : 10
kovalainen - trulli 11 : 6
glock - dAmbrosio 10 : 9
liuzzi - ricciardo 3 : 7
liuzzi - karthikeyan 2 : 4

v primerjavi z rezultati na kvalifikacijah je kar nekaj odstopanj :)

ABX ::

Kvalifikacije predstavljajo hitrost voznika, dirka pa vsebuje ogromno drugih faktorjev.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

ABX je izjavil:

Icematxyz, ne bit preveč glasen no. Rosberg je v kvalifikacijah dajal po 0.5 - 0.8 sek Schumacherju. To je večja razlika kot tisto kar je počel Schumacher v zlatih časih svojem sovozniku. Schumacher je imel kronične težave za pridet do Q3 in pokuril ogromno gum v postopku. Nico po drugi strani je bil konstanto hitrejši.

Končni seštevek pa ne kaže na neko dramo, ampak če gledaš med vrsticami vidiš da ga je hitrost zapustila.


Lestvica pravi drugače in to je tukaj tudi končni cilj enako kot pri nogometu šteje lovorika ob koncu prvenstva. Razen če misliš na hitrost bolida. To je pa res.

Drugače pa če smo že pri bolidih/dirkačih. Ferrari brez Alonsa naslednjo sezono ne bi mogel izzvati Red Bulla in Mercedes brez Schumacherja naslednje leto ne bi mogel izzvati McLarena. Pač rabiš presežek v dirkaču če se želi to iti in omenejna dva to imata. FM in NR to zaenkrat nista.

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

FM in NR to zaenkrat nista.


Mislim si, da moraš biti kar močno ........., da pišeš, da sta si FM in NR podobna. Oprosti, ampak v čem je potem tako dober Vettel? ALi ti dejansko verjameš, da je Vettel postal prvak zaradi Adriana Neweya, MS je pa tako dober razvijalec, da je uspel pripeljat MB med 4 in bo naslednjo sezono napadal McLaren? To je sick.

Pa primerjava... Felipe Massa se vozi že 6 let v Ferrariju in je prišel do česa? 11-tih zmag; dokaj borna bera, če mene kdo kaj vpraša. Ferrari je bil v letih 2007, 2008 in 2010 avto za naslov, torej je vozil 3 leta v čisti špici, v ostalih je bil pa Ferrari vsaj zraven, mogoče ravno letos še najdalj, pa je Alonso vseeno uspel dobit zmago.

Rosberg je pa fant čigar hitrost v F1 še ni bila deklasirana, mogoče le prvo leto v F1, to je 2006, ko je ob njem vozil Webber. Pa še takrat je bilo zelo tesno in je imel Rosberg hvale vredno prvo sezono. Vse ostalo je pa povozil, vključno z MSom v 2010 in 2011. In za razliko od Masse - on še ni sedel v zmagovalnem dirkalniku in o njem še ne moremo soditi, v smislu perfekcije. Ne pozabit, da MS od vrnitve še ni prišel na stopničke, za razliko od Rosberga.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Za Kubico sem že v slabšem bolidu vedel, da ima nekaj več. Za NR to zaenkrat še ne vem.

Ferrari tako nima težav niti s polomljenim Kubico, ki verjetno v tem trenutku dirka z berglami in vozičkom. Dvomim, da bi hoteli polomljenega NR se pa strinjam, da je MS za njih prestar.

Vettel pa dokler ima bolid, da pritisne na stopalko za plin in s tem zmaga si ne bom ustvarjal o njem kot dirkaču nekega posebnega mnenja.

Bi pa morda to še pokomentiral:

1. Ni kaj za dodat, Vettel je letos povozil Webbra, ki je z novim načinom dirkanja naredil korak nazaj, svoje pa so dodale tudi gume, ki jih v kvalifikacijah skoraj nikoliko ni znal spraviti na temperaturo oz. jih je pregreval.


Vettel ni povozil Webbra, Webbra je povozilo moštvo in nikoli ni bil v igri za naslov prvaka in to se mu tudi ne bi dovolilo, kar nam je jasno? Drugo ali tretje mestvo na lestvici pa je z vidika motiva verjetno precej podobno v takšnih razmerah in se ne splača o tem sploh kaj posebej več pogovarjati (kvalitativno)!

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Za Kubico sem že v slabšem bolidu vedel, da ima nekaj več. Za NR to zaenkrat še ne vem.


No ja, malo se pozanimaj o preteklosti obeh dirkačev in videl boš kako smešen si s tem svojim občutkom. Vara te. Robert (na tvojo žalost) ni osvojil pred F1 nič, razen 2005 Formula Renault 3.5 Series seoason, malo poguglaj, da vidiš konkurenco. Nico, po drugi strani, je pa prvak mnogo močnejše serije GP2, kjer je moral, če že drugega ne, premagati Hekkija, Scota Speeda, Pantana, ipd.

Kaj hočem povedat; ne to, da je Kubica slab, daleč od tega, razvil se je v odličnega dirkača, ampak, da je NIco po predpoziciji naredil več od njega.

Glede Ferrarija, ki te dni svira pa Alonsovih notah, ti pa lahko povem, da sta Alonso in Kubica izredna prijatelja in tisto kar Alonso želi, tudi dobi. Ferrari z rehabilitacijskih programom že ima izkušenj, sploh so pa te stvari še precej neuradne, o čem teče beseda.

Vettel pa dokler ima bolid, da pritisne na stopalko za plin in s tem zmaga si ne bom ustvarjal o njem kot dirkaču nekega posebnega mnenja.

Kako zdej to? Po eni strani se rabi MS, da z izkušnjami dela dirkalnike, po drugi se pa Vettel samo usede in gre. ?

Vettel ni povozil Webbra, Webbra je povozilo moštvo in nikoli ni bil v igri za naslov prvaka in to se mu tudi ne bi dovolilo, kar nam je jasno?


No, no, čista pravljica za lahko noč. Webber je letos bil precej slabši kot lani, ti bo povedal tudi sam. Razloge se pa ve, in ne, ni krivo moštvo, ampak (nova) pravila.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Don't feed the Troll.

Ni važno kaj poveš, on VE.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

No ja, malo se pozanimaj o preteklosti obeh dirkačev in videl boš kako smešen si s tem svojim občutkom. Vara te. Robert (na tvojo žalost) ni osvojil pred F1 nič, razen 2005 Formula Renault 3.5 Series seoason, malo poguglaj, da vidiš konkurenco.


Pa vendar eden polomljen dobiva pogodbe in se moštva borijo zanj...

in tisto kar Alonso želi, tudi dobi.


Točno tako. To so ti dirkači, ki sem jih omenjal višje, ki peljejo ekipo naprej.

Kako zdej to? Po eni strani se rabi MS, da z izkušnjami dela dirkalnike, po drugi se pa Vettel samo usede in gre. ?


Ne to ni zdaj prava primerjava. Ferrari v tem trenutku rabi Alonsa, da bo izzval Red Bull. Tako kot Mercedes Schumacherja, da bo izzval Mclaren.

No, no, čista pravljica za lahko noč. Webber je letos bil precej slabši kot lani, ti bo povedal tudi sam. Razloge se pa ve, in ne, ni krivo moštvo, ampak (nova) pravila.


Webber pod nobenimi pogoji ne bi bil svetovni prvak. Morda če bi se Vettel na začetku sezone poškodoval ali kaj podobnega, toliko torej o pravljicah. Drugi ali tretji na lestvici pa potem resnično je za moje pojme vseeno in razumem pomanjkanje motivacije pri delu pod takšnimi pogoji.

Don't feed the Troll.

Ni važno kaj poveš, on VE.


Troll nad trolla torej, če te prav razumem.

ripmork ::


Kimi interviju:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Seveda, rutinirnao kazen za napako za mlajšega neizkušenega dirkača. Kaj pa bi naj bilo drugega?

Brez kazni, kar bi bilo najbolj smiselno? Schumacher se je rahlo preveč basal v ovinek. Okej, imel je prednost oz. pravico do izbire svoje linije, a enostavno je ponovil napako izpred štirih let. Očitno tudi leta izkušenj v nekaterih primerih ne odpravijo trme.

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Za Kubico sem že v slabšem bolidu vedel, da ima nekaj več. Za NR to zaenkrat še ne vem.

Ferrari tako nima težav niti s polomljenim Kubico, ki verjetno v tem trenutku dirka z berglami in vozičkom. Dvomim, da bi hoteli polomljenega NR se pa strinjam, da je MS za njih prestar.

Vettel pa dokler ima bolid, da pritisne na stopalko za plin in s tem zmaga si ne bom ustvarjal o njem kot dirkaču nekega posebnega mnenja.

Bi pa morda to še pokomentiral:

1. Ni kaj za dodat, Vettel je letos povozil Webbra, ki je z novim načinom dirkanja naredil korak nazaj, svoje pa so dodale tudi gume, ki jih v kvalifikacijah skoraj nikoliko ni znal spraviti na temperaturo oz. jih je pregreval.


Vettel ni povozil Webbra, Webbra je povozilo moštvo in nikoli ni bil v igri za naslov prvaka in to se mu tudi ne bi dovolilo, kar nam je jasno? Drugo ali tretje mestvo na lestvici pa je z vidika motiva verjetno precej podobno v takšnih razmerah in se ne splača o tem sploh kaj posebej več pogovarjati (kvalitativno)!

Oh cmon, Schumacher je zdaj pokazal svoje prave barve - čudežev enostavno ne more (več) izvajati, pa če mu še bolj zlezeš v rit. Vettel je po drugi strani letos res zmagal zelo na račun avtomobila, a lani ni bilo tako. Vse prej kot zasluga najhitrejšega avta pa je bila tudi zmaga v Monzi s Torro Rossom.

Blinder ::

toro*
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Webber pod nobenimi pogoji ne bi bil svetovni prvak. Morda če bi se Vettel na začetku sezone poškodoval ali kaj podobnega, toliko torej o pravljicah. Drugi ali tretji na lestvici pa potem resnično je za moje pojme vseeno in razumem pomanjkanje motivacije pri delu pod takšnimi pogoji.

Hm, zanimivo, lani je bil pred štartom zadnje dirke v najboljši poziciji... Pustimo ob strani da je potem v ključnem momentu potopil svojo ladjo, ampak nikoli ne reci nikoli.
««
21 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899231928 (137754) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664270656 (166124) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189176087 (139332) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127287989 (50368) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116778377 (50697) 'FireSTORM'

Več podobnih tem